Ochtendjournaal: Feyenoord is beter dan vorig seizoen

Ochtendjournaal: Feyenoord is beter dan vorig seizoen

Feyenoord wist de topper tegen AZ winnend af te sluiten in De Kuip. De Rotterdammers stijgen daardoor naar de tweede plaats in de Eredivisie. Na twaalf speelrondes heeft de ploeg van trainer Arne Slot twee punten meer verzameld dan afgelopen seizoen, toch is het gat met koploper PSV zeven punten.

''PSV in zicht houden, meer zit er nu niet in'', concludeert het Algemeen Dagblad. ''Feyenoord is beter dan vorig seizoen, maar dat telt even niet. Want PSV is veel sterker dan een jaar geleden en vooralsnog zijn ze in Eindhoven foutloos gebleken. Dat geeft al met al een apart gevoel in de Kuip. Het beter doen dan vorig seizoen, maar toch op een behoorlijk gat staan ten opzichte van de eerste plek: het is bijzonder.''

De Telegraaf kijkt nu al reikhalzend uit naar de topper tussen Feyenoord en PSV van begin december. ''Tussen Feyenoord en de koploper uit Eindhoven bestaat een aanzienlijk gat van zeven punten. Aangezien PSV tegen ‘de rest’ geen punten wenst te morsen, zal de ploeg van Arne Slot het in het tweede duel na de interlandbreak zelf moeten doen. Afgelopen seizoen eindigde de topper in 2-2.''

Willem van Hanegem
Gernot Trauner maakte indruk op De Kromme, zo schrijft hij in zijn column in het Algemeen Dagblad. ''Wat een geweldenaar is dat. Samen met Quinten Timber droeg hij Feyenoord tegen een slap AZ. Feyenoord was beter, maar dat wil niet zeggen dat ik op het puntje van mijn stoel moet hebben gezeten, toch? Dat idee geven ze je daar wel, maar het was toch niet het spektakel waar Feyenoord zo op aasde toen Arne Slot het had overgenomen van Dick Advocaat?''

Plaats reactie
666

FRlegend +16836

Kromme was in slaap gevallen onder Advocaat dus dat heeft ie nooit gezien denk ik.

13-11-2023 19:32

Liser +19817

De verhoudingen in de Eredivisie is duidelijk, de 2 felbegeerde CL tickets lijken al verdeeld.

13-11-2023 15:06

Feijenoord1908 +3520

Werkelijk elke "fan" die hier klaagt hoe aanvallend het dramatisch was gister, dat Gimenez geen ballen kreeg en dat ze zich zorgen maken, hebben geen verstand van voetbal. Die hele wedstrijd stond gister in het teken van tactische zetten en verdedigen, een schaakspel. Vanaf de 1e paar minuten konden we wel verwachten dat het aanvallend niks zou worden, van beide kanten. Vandaar dat al onze verdedigers, middenvelders en keeper (dikke) voldoendes scoorden (ook die van AZ). Van alle aanvallers speelde alleen Jahanbakhsh een goede wedstrijd (wederom onterecht aangewezen als zondebok door sommige "fans"); hij verdedigde gister goed, hij zat er overal bovenop. Dan kijk je gewoon niet meer naar zijn aanvallende tekortkomingen.

Ik maak me voorlopig geen zorgen, Feyenoord wint en dat is gewoon het belangrijkste, meer kunnen ze niet doen op dit moment. PSV maakte geen enkele fout, scoren minimaal 3 doelpunten per wedstrijd en dat is toch erg bijzonder en knap. Maar ik blijf het volhouden: ze zijn werkelijk nog niet getest. Na de interlandbreak krijgen ze een paar zeer zware wedstrijden voor de kiezen, te beginnen met Twente-uit. Verliezen ze dat, en wij winnen van Excelsior, dan ziet alles er een stuk rooskleuriger uit. Winnen wij straks de topper van PSV, dan is het verschil nog maar 1 punt, en dan moeten zij ook nog eens later naar AZ. Ik durf wel te voorspellen dat Feyenoord winterkampioen gaat worden.

13-11-2023 14:53

Janjaapdepaapknaap +2083

Komt (misschien) goeeeeed.

Nu kunnen we in de psv-nek hijgen, lekker de druk opvoeren, zodat PSV in het einde van het seizoen fouten kan gaan maken.

Het enige wat we moeten doen is aan blijven haken (zie ik sowieso wel gebeuren) en het geluk hebben dat psv wat ongeluk mee gaat maken.

Alles is nog mogelijk

13-11-2023 13:34

VanKlotelenBurg +3712

Voor 3 december moeten ze volgende week eerst nog ff tegen Twente. Dat wordt hun eerste echte serieuze test dit seizoen. Als ze daar punten morsen is de spanning in 1 klap terug

13-11-2023 12:22

FRfan67 +6774

Dit is toch niet meer te vergelijken met het spel onder Advocaat????

13-11-2023 12:06

ElleFR1406 +36435

PisVee heeft een zwakkere verdediging en gaan niet zoals AZ spelen lijkt mij. Voor Arne genoeg punten waarop we ze kunnen pakken ✨✨✨

13-11-2023 12:03

luc86 +3606

Iedereen zegt dat maar dat geldt alleen als je aanvallend een bepaald niveau aantikt. Een niveau dat ik al een tijd niet gezien heb.

13-11-2023 12:36

ElleFR1406 +36435

Zeker waar, maar ze kunnen het wel….. hopelijk komt het eruit

13-11-2023 13:21

Feijenoord1908 +3520

5 tegendoelpunten dit seizoen, ja, ze hebben echt een zwakke verdediging 😂 hun aanval is ook zwak zeker, Elle? 45 doelpunten voor, 11 wedstrijden op rij minimaal 3 doelpunten gemaakt per wedstrijd. Ik zou me een beetje zorgen gaan maken. Desondanks heb ik vertrouwen in Slot en onze ploeg, ze spelen straks thuis tegen PSV en ze zullen er op gebrand zijn om een goed resultaat te behalen.

13-11-2023 15:00

MJ75 +4439

Jammer dat Willem nog niet 1 keer heeft gezegd dat Slot by far de beste coach is die Feyenoord ooit heeft gehad. Happel won de wereldbeker maar toen had Feyenoord relatief veel betere spelers en die tijd is sowieso lastig te vergelijken met nu; meerendeel was destijds amateur/semi-prof en al helemaal buiten de NLse top 3.
Het zou toch leuk zijn als Willem eens bij Slot op bezoek zou gaan op 1908 en dan in zijn podcast beetje samen over voetbal kletsen….

13-11-2023 11:59

Toppie00 +1981

Bijblijven en thuis toeslaan. Twente thuis pakt psv ook niet even.

13-11-2023 11:54

Maarten262626 +1177

Zelf blijven winnen dan worden ze vanzelf zenuachtig.

13-11-2023 13:39

Frankie62 +1758

Tja kijk ook ff wat voor tegenstanders psv gehad heb alleen amateurs...

13-11-2023 11:47

eppo +70574

Wel een voordeel voor ze mbt het inspelen van het team.

13-11-2023 12:01

MrMe +3311

PSV is niet beter, plaats 5-17 vd eredivisie zijn slechter, en 2-4 heeft PSV nog niet gehad.

Tegen de kleintjes had Feyenoord gewoon de normale verhouding geluk/pech, wat tot slechts 4pt verlies leidde.

PSV is nog niet tegen de pechlamp aangelopen.

Als ik ze zie voetballen in de CL en tegen bv Ajax, dan vind ik PSV zeker niet beter dan Feyenoord. Integendeel.

13-11-2023 11:25

luc86 +3606

Als wij weer eens gaan spelen zoals tegen Lazio thuis, Atletico uit, Ajax uit dan zijn we beter. Maar sinds Twente hebben we dat niveau niet meer aangetikt en dan zie ik ons ook niet winnen tegen PSV. Ongeacht wat de data zegt, niet voor niks dat Santi niet meer scoort.

13-11-2023 12:39

MrMe +3311

Ik zie (ook afgelopen zaterdag) vaak het Lazio-thuis spel, maar de vleugels doen amper meer mee (behalve Stengs), en ik heb het idee dat de achterlijn halen uit de gereedschapskist is gehaald. Ook lukt de laatste pass vaak niet omdat onze tegenstanders nog compacter en defensiever zijn gaan spelen. Ook Lazio (uit) en AZ. Daarbij is de ene kans die de tegenstander krijgt ook nog eens vaak raak.

Verder mis ik de diepte pass achter de linies.

Lang verhaal kort, Minteh maakte het spelt zowel op de vleugels als in de diepte breder en gevaarlijker. Paxao zit in een dip.
Komt goed.

13-11-2023 13:27

FeyDeFanter +254

Overlaps van de backs zijn er ook al even niet meer.

14-11-2023 02:18

Ron.d30 +870

Wedstrijd was gisteren wel spannend, maar van een bedenkelijk niveau. Vooral achterin in de opbouw met Bylow, Hanchko, terug, breed, breed, terug enz, heb me daar behoorlijk aan geërgerd, een "topper" onwaardig, ja oké, de 3 punten zijn binnen, dat dan weer wel.

13-11-2023 11:24

MJ75 +4439

Die opbouw van achteruit is juist briljant aan het worden; er is dit jaar nog geen ploeg geweest, ook niet in de CL, die daar een antwoord op had. Het probleem ligt wederom op de vleugels voorin die hun man niet voorbij komen en dat is verklaarbaar door de blessures van Ivanusec en Minthe.

13-11-2023 11:55

JKTB +21075

waar slaat die vergelijking met Advocaat nou weer op... wat een onzin

13-11-2023 11:20

Kieboom +39370

Die Willem is soms ook net een jaloers oud wijf

13-11-2023 11:11

Slotovic +5795

Ja ja Psv is aardig bezig. Vanaf volgende wedstrijd gaan we zien hoe goed ze zijn.
Sluit niet uit dat we dalijk gewoon winterkampioen zijn.

13-11-2023 11:07

Slotforking +369

🤣 Een eufemisme is een stijlfiguur waarmee iets mooier, vriendelijker of minder onaangenaam wordt voorgesteld dan het in werkelijkheid is

13-11-2023 11:12

Slotforking +369

Feyenoord speelde al drie toppers, waarvan twee uit. Traditioneel lastige uitwedstrijden als Twente, 020, Utrecht, Sparta al gehad. PeeseVee speelde tot dusver uit tegen Sparta en liet in eigen huis tegen 020 zien dan oorwassingen als tegen Arsenal geen incident zijn. Straks Twente en Feyenoord uit. Ik ben heel benieuwd wat de stand daarna is. En of mijn televisie de kop en het geëtter van Luc de Jong overleefd 🤮

13-11-2023 11:05

fluub +8720

PSV is ook beter dan vorig seizoen. Ajaks niet trouwens, die vind ik wat minder.

13-11-2023 11:01

Wingcommanderbell +6906

Vind je Ajax echt minder?

13-11-2023 11:33

FrNiels2017 +155749

Gewaagd idd

13-11-2023 12:47

Kieboom +39370

Minteh en Ivanusec komen er weer aan.
Je hebt nog Zerrouki en Lingr, Zechiel.Sauer,en Beelen achter de hand..

13-11-2023 10:54

Slotforking +369

We hebben meer punten dan vorig jaar. Vergeten is nu al dat je in Enschede bij 1-0 stand toch echt een pingel moest krijgen. Ongelukkige rode kaart tegen Fortuna. Zijn zaken die veel verschil maken

13-11-2023 11:07

Kieboom +39370

Klopt die rode kaart kost je sowieso 2 punten

13-11-2023 11:10

Waakvlam1989 +17376

Nou Willem, ik heb als supporter wel op het puntje van m'n stoel gezeten, maar dan van spanning. Je hebt 2 ploegen nodig om er een goede wedstrijd van te maken, maar AZ kwam voor een punt en begon in de tunnel al met tijdrekken.

13-11-2023 10:39

Slotforking +369

We mogen trots zijn dat ploegen met poep in de broek maar de Kuip komen. Zoals AZ bleef teruglopen. Mooiste moment: Bijlow die tot op 10 meter van de middencirkel de bal opdrijft en AZ dat nog steeds bang is. Feyenoord toont zich volwassen door niet in de val te trappen

13-11-2023 11:08

Peterk +34657

De enige "pech" die Feyenoord dit seizoen heeft is dat PSV geen enkel puntje laat liggen wat echt een unicum is...

13-11-2023 10:33

Jacks +1603

Dat gaat op een gegeven moment ook punten verspelen, geloof mij nou maar. Alleen de kunst is dan dat WIJ dan onze wedstrijden moeten winnen(beetje open deur). Maar ik zie echt nog wel een spannende strijd hoor. Er is nog niks gespeeld.

13-11-2023 10:35

Willem10 +11976

We zijn nu in de situatie terecht gekomen dat ook de betere ploegen (AZ, Lazio, Atleti) zich gewoon schaamteloos ingraven en bidden om een geslaagde counter/foutje van ons. Daar moeten we toch mee om leren gaan.

13-11-2023 10:28

Ogbeche +1956

Ploegen van Bosz storten altijd in na de winterstop.. geen garantie wel een houvast!

13-11-2023 10:27

bd +1192

Psv krijgt nu pas lastig programma en hopelijk een dipje tegelijk

13-11-2023 10:23

ElPanzeFr +21037

Verbazingwekkend en ook knap hoe stabiel PSV is. Als wij ze nog willen breken moeten we het zelf doen, maar anders zie ik het niet gebeuren

13-11-2023 10:07

vnete +25011

Deels mee eens, maar ook erg makkelijk programma gehad

13-11-2023 10:21

dannypeter +2454

Daar ben ik het dan weer mee eens, maar wij hebben bij dat 'makkelijke programma' ook 4 punten laten liggen

13-11-2023 10:24

Limbow1 +3030

Waren toen nog niet compleet.

13-11-2023 11:07

djahdjahcity +10684

Precies, dat is onze houvast wat dat betreft maar ons niveau moet ook echt omhoog wil je 2x van ze winnen.

13-11-2023 13:00

RicoFR36 +26295

En toch domineerden we vorig jaar de competitie (vooral vanaf januari) en worden we dit jaar 2e helaas.

13-11-2023 10:05

Breakdown +10761

Ik wil graag nog wat geld verdienen met de toto. Hoeveel punten hebben we gehaald, wie is topscorer en wie krijgt er geel in welke minuut in de uitwedstrijd tegen Heerenveen van 17-3?

13-11-2023 10:07

RicoFR36 +26295

Hou ik uiteraard voor mezelf. Ben er niet voor niets miljonair mee geworden.

13-11-2023 10:08

FR-Arnhem +49464

1 advies: zet nooit geld in op Feyenoord

13-11-2023 10:18

FRRMS +26031

Als de scherpte er niet is scoren en creëren wij lastig
Bij psv zit er veel meer scorend vermogen dan bij ons
Dat is wel een puntje van aandacht. Het had gisteren makkelijk 3-0 kunnen worden als we voorin wat scherper waren en dan had niemand er wat van gezegd

13-11-2023 09:55

Gregor +5245

Wij hebben nu weinig spelers die scoren, tegenover een psv dat veel spelers heeft die scoren. Dat wordt gewoon lastig 3 december

13-11-2023 09:52

KnalErwt +43

Mensen vergeten ook dat AZ dit seizoen pas 5 doelpunten tegen had. Die zijn verdedigend gewoon erg sterk dus krijg je geen spectaculaire wedstrijd. Prima volwassen pot van Feyenoord.

13-11-2023 09:47

FRRMS +26031

Wij zijn aanvallend op dit moment gewoon armoedig. Als Gimenez scherper was had er niets overgebleven van die “goede” AZ verdediging
Maar meneer lag meer op de grond dan dat ie de bal controleerde

13-11-2023 09:57

tam1978 +3574

Ik blijf zeggen de klappen bij psv komen nog. Laat Twente maar van ze winnen of gelijk spelen maar 3 december gaan we ze slopen. En het Peter Bosz effect zal idd uit gaan werken. Ook na de winterstop krijgen ze nog zat lastige wedstrijden.

13-11-2023 09:46

WeWordenKampioen +23850

Precies en 020 zal wat meer weerstand bieden na de winter tegen psv

13-11-2023 09:49

Frituurman +491

Toch raar, dat je in bepaalde wedstrijden voor die neuzen kunt zijn. Gisteren was het haast koddig.

13-11-2023 09:55

svanw84 +11017

En wij krijgen geen lastige wedstrijden meer?

13-11-2023 10:00

berberis +2011

OT: weet iemand waarom Orkun niet bij de wedstrijdselectie zat voor Benfica-Sporting dit weekend?

13-11-2023 09:44

Bati +38874

Weet wel dat die een blessure had, miss nog daarmee te.maken

13-11-2023 09:44

GernotKokcu +3930

Is geblesseerd

13-11-2023 09:52

VakJJ1908 +8300

Geblesseerd, wanneer hij fit is speelt hij alles.

13-11-2023 09:58

Ton.H62 +401

Van Hanegem ziet het weer heel scherp. Deze nieuwe, trage opbouw is niet goed voor Feyenoord. Wanneer jij de beste en ook de fitste bent, dan moet je ze slopen. Dat lukte vorig jaar best aardig. Lijkt er op dat Slot nog slimmer wil lijken.

13-11-2023 09:40

fan-realist +3880

De Telegraaf kijkt reikhalzend uit naar de topper tussen Feyenoord en PSV.

Ik ook. En jij?

13-11-2023 09:39

keukenkoning +8024

Ah joh..... 2e is ook mooi.



Fuck it..... twente geeft ze een knie in de ballen en wij schoppen de tanden uit de bek.

Met nog 1 punt verschil gaat de druk doorwerken in hun kleedkamer. De haantjes lang en lozano gaan speeltijd eisen....

Het is wachten tot het peter boszeffect weer intreedt. Het instorten na de winterstop.

13-11-2023 09:38

RicoFR36 +26295

Welnee. Na de winterstop krijgen ze alle toppers thuis. En ze gaan echt nauwelijks punten laten liggen tegen de kleintjes - waar er nu heel veel van zijn.

13-11-2023 10:07

Spiderpig +172886

Team is echt beter ja , maar jammer genoeg doet psv het heel goed dit seizoen..
Maar ik denk dat Feyenoord met de winterstop gewoon bovenaan staat

13-11-2023 09:36

feyenoordos +11758

Jahanbakhsh kan echt niet meer als basisspeler en Nieuwkoop is ook niet goed genoeg voor de basis. Hopelijk komt er in de winterstop nog een verdediger bij, ook aangezien Trauner nogal blessure gevoelig is. Voor de rest zijn we er zeker op vooruit gegaan.

13-11-2023 09:32

Painer1 +9738

Aanvallend best matig onze Ali..
Maar wel veel ballen terugveroverd

13-11-2023 09:34

Henk Schouten +8050

Die ie zelf inleverde ?

13-11-2023 09:36

FrDrachten +1663

Dat is wel zijn sterkste punt idd.

13-11-2023 10:05

FRRMS +26031

1 helft ging daarna had slot moeten wisselen

13-11-2023 09:58

fr1985 +6244

Ondertussen beginnen de prestaties van PSV ook verdachte vormen aan te nemen. Denk dat de rest van de eredivisie even een lijntje moeten uitgooien bij de WADA

13-11-2023 09:29

Kings010 +7653

Psv speelt helaas goed. Maar ik moet het nog zien als ze tegen ons en Twente Az hebben gespeeld. Ze blijven niet foutloos natuurlijk.

13-11-2023 09:22

Spiderpig +172886

Verval van psv gaat bij Twente beginnen

13-11-2023 09:37

kkhahsdedhkdh +42485

Vreemde opmerking over Dick Advocaat. Arne hoeft toch niet elke wedstrijd een 2-2 of 4-3 voor te schotelen? Je geeft de (tot deze speelronde) nr. 2 van de eredivisie geen enkele kans om een doelpunt te maken tegen je, scoort halverwege de eerste helft en wint de wedstrijd.

Overigens ben ik deze week een beetje chagrijnig op Willem omdat hij halverwege een CL-wedstrijd van Feyenoord de tv uit zet omdat we 1-0 achter staan. Feyenoord in de CL is de laatste 20 jaar maar 2 keer voorgekomen en daarbij doen we hartstikke goed mee en kregen we een onverdiend doelpunt tegen vlak voor rust. Niet alsof we compleet werden weggevaagd en je het niet meer aan durft te zien. Onbegrijpelijk om dan af te haken en naar bed te gaan als je zo van de club houdt.

Maar over 2 weken is Willem gewoon weer een held van de club

13-11-2023 09:04

OkkerseHansweert +1679

Ik was zieker van het verlies tegen Lazio en Twente met 1 doelpunt verschil, dan kansloos verliezen van elk ander team, heb er letterlijk tot zaterdag last van gehad...

13-11-2023 09:14

Henk Schouten +8050

Van Twente ben ik nog ziek

13-11-2023 09:38

6Paul +14214

Ze krijgen nog Duitsers ons en de kazen

13-11-2023 09:03

6Paul +14214

Staan we bovenaan 2 punten los

13-11-2023 09:04

jack98 +46460

"Feyenoord is het seizoen in ieder geval beter begonnen dan het vorige"

Klasse dat we zo weinig geven tegen een concurrent!

We tekenen ervoor als we deze lijn van punten binnenslepen vasthouden!

13-11-2023 09:03

Benijofar +2437

PSV heeft voorin meer individuele klasse, daar zit het grootste verschil. Maar ook hun wedstrijdschema heeft ze enorm geholpen, ze zijn goed ingespeeld geraakt doordat ze echt alleen maar laagvliegers hebben gehad.

13-11-2023 09:02

eppo +70574

Je bent bang he!?

13-11-2023 09:06

Stoppel +3465

Wij hebben een betere verdediging. Dus weer 1 doelpuntje maken en dan PSV gefrustreerd naar huis laten gaan met 1-0....

13-11-2023 09:10

Lupin +3426

Pure onzin. Wij starten tegen Fortuna en Sparta.
Daar heb je de punten al laten liggen.

13-11-2023 09:19

Benijofar +2437

Ik heb het toch niet over de wedstrijden waar wij punten hebben laten liggen? PSV had een volledig nieuwe ploeg en een heel aanvallend nieuw systeem, als je dan in de eerste wedstrijden tegen betere tegenstanders had gespeeld was de kans op puntverlies groter geweest. Het wedstrijdschema heeft ze meegezeten.

13-11-2023 09:49

korsakov +93148

We zijn in alle opzichten beter dan PSV. Om te beginnen met de fans.

13-11-2023 09:01

DeKuipforever +196517

Als je de topwedstrijden met minder spektakel oftewel zakelijk weet te winnen, dan teken ik daarvoor... Het spektakel moet dan maar uit de andere potjes komen...

13-11-2023 09:00

Nickkkc02 +3218

Willem neemt het weer op voor zijn billenmaatje Advocaat. Wat we nu hebben is 15 klasse beter dan Advocaat.

13-11-2023 09:00

michiel2424 +28872

Fantastisch is dat toch. We winnen, na een teleurstelling in een uitwedstrijd in de Champions League., zonder ook maar 1 kans weg te geven aan het alom bewierookte AZ, en dan gaan zoveel mensen klagen dat het "geen spektakel" was.

We zijn echt verwend geworden, en Willem blijkbaar ook. Juist hij zou, gezien zijn ( terechte) kritiek in de eerdere jaren, misschien ook blij moeten zijn juist met deze ontwikkeling.

13-11-2023 08:59

Hgzhggh +1460

Waarom is die media zo lyrisch over die lampen? Die gasten zijn nog 0 getest in de competitie en hebben voornamelijk tegen rechterrijtje clubs gespeeld. De enige test die ze hebben gehad is in de CL tegen Arsenal en Sevilla en daar zijn ze voor gezakt. Laat het maar zien na de interlandbreak (o.a. FC Duitsland uit, Feyenoord uit en Kaaskoppen uit) en laat de media in de winterstop maar een analyse maken hoe goed die lampen nu echt zijn. Kijken of ze dan nog steeds zo lyrisch zijn. Mediq maakt het allemaal groter dan het is.

13-11-2023 08:57

michiel2424 +28872

Ze staan wel gewoon op 36 uit 12. Dat is serieus knap. En daar mag je ze toch wel gewoon complimenten voor geven.

Ik moet het ook nog zien tegen AZ en Twente en ons, maar voorlopig zijn de credits toch gewoon terecht?

13-11-2023 09:00

6Paul +14214

Klopt in de winterstop zijn ze gewoon 2de

13-11-2023 09:00

Ijsmuts +164

Al die clubs hebben ze met het grootste gemak over de knie gelegd. Zo lyrisch vind ik de media nog niet als je kijkt naar de weergaloze cijfers die psv kan overleggen. Eigenlijk pleit je er dus voor dat niemand iets over psv mag zeggen omdat iemand dit speelschema zo heeft bepaald?

13-11-2023 09:01

kkhahsdedhkdh +42485

Kom nou, die gasten scoren elke wedstrijd minimaal 3x en blazen iedereen omver. 12 tegenstanders gehad dus dat waren nou ook weer niet allemaal degradatiekandidaten. Daarnaast ook ons verslagen om de JC schaal. Het is de kampioenskandidaat nummer 1, dat is een veilige conclusie. Ze hebben zich ook in een positie gebracht waarbij de concurrentie van hun móet winnen straks, zij zullen met een punt tegen ons bv. dik tevreden zijn. Erg knap om zo consistent te presteren

13-11-2023 09:09

MeneerLarsson +10953

Ik lig nog lekker in mijn bedje

Gezien het weer beeld buiten, puik plan

13-11-2023 08:55

Frank.T +97143

Verhuizen hoor

13-11-2023 08:52

charlaykc +9424

Maar als zo foking slordig spelen als gister kunnen we het tegen PISVEE vergeten.

13-11-2023 08:51

CoMulder +16625

Slordig spelen? Helemaal niets weggegeven

13-11-2023 09:08

jespertje +1315

Middenveld zwak in omschakeling, ballen kwijt en vleugels leverden geen een bal af in de 16...ben tevreden met de winst maar het MOET echt beter... voor de CL moeten we van Atletico winnen en in de competitie mag t ook wel wat sneller beslist zijn

13-11-2023 09:17

Henk Schouten +8050

Slordig zeker in aanvallende zin.
Gimenez nul bruikbare ballen gehad

13-11-2023 09:40

charlaykc +9424

Alleen maar 37421987 ballen op 't middenveld. 64268 Ali alleen.

13-11-2023 14:02
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties