Ochtendjournaal: Veel geld, maar ook een gebrek aan slaap

Ochtendjournaal: Veel geld, maar ook een gebrek aan slaap

Feyenoord heeft de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk moeizaam gewonnen. Door een strafschop in de tweede helft werd er met 0-1 gewonnen in Waalwijk. Na afloop ging het bij de Rotterdammers vooral over de transfers.

''Veel geld, maar ook een gebrek aan slaap'', concludeert het Algemeen Dagblad. ''De ploeg die de finale van de Conference League speelde, is leeggeplukt. Maar Feyenoord, dat gisteren met 0-1 won bij RKC, heeft nu geld en een trainer die weet wat hij wil. Al maakt het komen en gaan van spelers hem volgens eigen zeggen 'moe'.''

''Het maakt Feyenoord financieel weer kerngezond. Maar op sportief vlak is het afwachten wat de tombola op de transfermarkt heeft gedaan met de Rotterdamse selectie.'' Trainer Arne Slot ziet persoonlijk dat er stappen worden gemaakt en verwacht snel beterschap. ''Want Slot heeft nu weer een volledige trainingsweek om zijn aankopen aan elkaar te laten wennen.''

Patrik Wålemark en vooral Gernot Trauner maakte indruk bij Feyenoord. Vorige week tegen sc Heerenveen ging het nog moeizaam, nu werd er door de Zweed en Oostenrijker een prima niveau aangetikt. ''In Waalwijk stond er wederom een ander Feyenoord, al was één ding nog net zo als vorig seizoen: Gernot Trauner was weer eens de beste speler aan Rotterdamse kant.''

''Slot kan in alle rust blijven bouwen aan nieuwe selectie'', kopt De Telegraaf. Voor Feyenoord was de opdracht in Waalwijk simpel. ''De ploeg van Arne Slot maakte vorig weekeinde een halve misstap tegen SC Heerenveen (0-0) en nieuwe averij zou de kampioensaspiraties al een knauw geven voordat de Rotterdammers de selectie compleet hebben.''

Ook in de ochtendkrant gaat het vooral over de transferperikelen: ''De komst van de linker centrale verdediger David Hancko van Sparta Praag is zeker, terwijl linksback Marcos Lopez en buitenspeler Igor Paixao op groen licht wachten om te mogen spelen. De middenvelder Ezequiel Bullaude zou ook in de startblokken staan om naar De Kuip te komen, terwijl Ramiz Zerrouki ook nog altijd een gewenste versterking is.''

Plaats reactie
666

jack98 +47415

Arne Sl-aaptek-o(r)t

22-08-2022 18:58

MaartenTT +20202

Kolere......

22-08-2022 21:58

fayanoord +479

Gisteren heb ik gezien waarom feyenoord ooit Idrissi heeft laten gaan.
Ik zat er namelijk mee

22-08-2022 18:26

fayanoord +479

de kampioensaspiraties.....

22-08-2022 18:25

Komtgoed +1223

gewoon geduld en niet te veel puntverlies komende 2 tot 3 weken. dan gaat de diesel warm draaien en wordt het met de week leuker. nu niet gelijk iedereen verbranden dat mag straks als ze niet aanhaken :-)

22-08-2022 15:29

Liser +19916

Gernot vooralsnog de enige constante factor achterin. Houdt ons hoogstpersoonlijk op de been tegen een clubje als RKC. Achterin moet het zeer snel beter.

22-08-2022 15:08

ElleFR1406 +37760

Trauner held!!! Die heeft ons al heel wat tegendoelpunten bespaard!

22-08-2022 14:42

jack98 +47415

Trauner is een wereldaankoop gebleken!

22-08-2022 13:54

vakkiew3 +2620

Trauner de oostenrijkse sloopkogel

22-08-2022 13:07

DaveGooij4 +7192

Trauner snel beter contract geven

22-08-2022 12:14

Jurk +7088

Zerrouki 🤮

22-08-2022 11:42

RamonFEY +5765

Geweldige speler en hopelijk komt die.

22-08-2022 11:48

Jurk +7088

Wisselvallige speler… die veel te duur is…

22-08-2022 12:41

RamonFEY +5765

Dat komt wel goed onder Slot. Te duur is relatief. Onze Mexicaanse spits moet zijn eerste doelpunt ook nog maken, Dilrosun laat ook nog weinig zien en Timber idem. Als een speler volgens de staf echt goed is kun je best 8m betalen. Subtoppers vragen dat al snel voor hun beste spelers zoals wij al snel 15-25m vragen voor onze beste spelers. Ga er dan ook vanuit dat hij indien die echt goed is uiteindelijk voor 20-25m zal vertrekken. Wie praat er dan nog over dat die ooit 8m koste.

22-08-2022 12:49

Jurk +7088

Als we naar jou zouden luisteren zijn we binnen de kortste keer weer terug bij af …

22-08-2022 19:50

henkietenkie +5989

Ik schiet spontaan weer in de stress als ik aan die invalbeurt van Gimenez denk, dat moet echt nog heel heel heel veel beter gaan worden

22-08-2022 11:07

Jurk +7088

Was idd niveau Idrissi… technisch en tactisch verdrietig om van te worden…

22-08-2022 11:43

smolarek1960 +2683

Ik schiet spontaan in de stress als ik zulke "supporters " een speler afbranden .
Hij heeft nauwelijks 10 minuten gespeeld en komt uit een heel andere voetbal cultuur.

22-08-2022 11:57

antoine_van_der_donk +235

Hij heeft 5 minuten meegedaan en vorige week 15. Dat heb jij al snel gezien dan en schiet je snel in de stress

22-08-2022 12:04

Rock +6489

Zeker en we hebben nu al gezien dat hij zich bij de basis moet houden en geen technische hoogstandjes moet gaan willen laten zien

22-08-2022 12:32

dockersstand5314 +3269

Stres is misschien een beetje heftig maar eerlijk is eerlijk het zag er allemaal wel houterig uit het deed me denken aan jan schari ! Hopelijk hebben we het mis en word het een verbeterde versie van Weghorst !! 😝

22-08-2022 14:08

Nick.N +111

Blijft ongelofelijk dat clubs niet in de rij staan voor onze kale kletser. Gelukkig maar 😁

22-08-2022 10:39

Jurk +7088

Het is nog geen 1 september…

22-08-2022 11:44

RamonFEY +5765

Dan kan je echt opnieuw beginnen daar hij achterin en qua opbouw ontzettend belangrijk is. Nee laat maar.

22-08-2022 11:49

Rock +6489

Ho ho ho die moet je überhaupt niet wegdoen

22-08-2022 12:33

Achterlijkgezond +46

Wij worden nooit Arne moe

22-08-2022 10:35

RamonFEY +5765

Bij Slot zelf ratelt de bovenkamer non stop door denk ik. Een wedstrijd als gister maakt dan zeker niet minder.

22-08-2022 11:49

nparedes21 +67

Ik vind Gernot zelfs beter dan vorig seizoen, bizar met hoeveel gemak hij een bal afpakt door juiste positionering/kracht/timing.

22-08-2022 10:30

IJzerenKees +132646

slaap pillen kopen

22-08-2022 10:07

TijnFR1990 +1137

Alle spelers die je dit jaar haalt krijgen langdurige contracten, huur met optie tot koop en zijn relatief jong. Slot heeft al een jaar bijgetekend. Dit jaar in het teken van het elftal op elkaar afstemmen. Volgend jaar voor de coolsingel gaan met 1/2 gerichte verkopen/versterkingen. Eindelijk beleid .. nu fingers crossed dat alle spelers die gehaald zijn voor 5M+ ook echt goed zijn. Niet nog een Bilal, Vejinovic, haps, vormer ..

22-08-2022 09:55

Harigeharie +2911

Krijg weer spontaan een nachtmerrie 😅. Opzich hoeft maar 1 aankoop ontzettend goed uitpakken en je hebt al je aankopen al terug verdiend ..

22-08-2022 09:58

TijnFR1990 +1137

Elke keer als we 1 'dure' speler konden halen bleek die niet te kunnen voetballen .. ik hou echt mijn hart vast. Maar heb er wel echt vertrouwen in .. eindelijk weer wat 'positieve' roering rond Feyenoord.

22-08-2022 10:05

hans_berkheij +2093

Haps was vaak geblesseerd, maar in principe een prima speler. Dat Vorm in België prima gespeeld heeft, is misschien een teken dat Feyenoord in die tijd niet zo goed met haar spelers omging.

22-08-2022 10:07

Harigeharie +2911

En hadden clasie op die positie daar win je het natuurlijk nooit van als nieuwkomer…

22-08-2022 10:09

TijnFR1990 +1137

Er was bij iedereen wel een reden - maar puntje bij paaltje bakte ze er geen pepernoot van en kon je de investering afschrijven. Hopelijk blijft de trend nu de goede kant op gaan!

22-08-2022 10:35

RamonFEY +5765

Nou… we zullen op dit moment echt geen spelers boven de 30m verkopen. Dan moeten we echt meedoen voor het kampioenschap en CL spelen.

22-08-2022 11:52

TijnFR1990 +1137

Juist - vorig jaar zou Sinisterra nooit meer dan 10M verkocht worden want geen Champions League blabla .. tijden veranderen.

22-08-2022 12:24

petje +10733

Je mist gewoon heel simpel routine
Slimme acties zoals Linssen dat kon
Dat soort dingen mis je ....
Tis bijna Feyenoord Ov21....er is niemand int veld die nu de kar trekt en dan ook nog toornstra weg doen?....
Dat is fout

22-08-2022 09:55

TijnFR1990 +1137

Komt goed .. ben je al vergeten dat Linssen eerste 2 jaar werd uitgekotst en hij pas in zijn 3de jaar ging renderen? Die routine komt er wel weer in, maar daarvoor heb je gewoon stabiliteit nodig in je team en over 3/4 weken kan je dat pas terugzien.

22-08-2022 09:56

Mummy +1272

Dat is niet waar. Linssen was alleen de eerste seizoenshelft echt matig. Had een half jaar aanpassingstijd nodig

22-08-2022 10:23

TijnFR1990 +1137

Je weet dat hij 2 seizoenen bij ons heeft gespeeld?

22-08-2022 10:31

RamonFEY +5765

Gelijk hoor maar dit soort wedstrijden het vorig seizoen ook vaak genoeg gezien.

22-08-2022 11:52

DutchViperNL +330

Kampioensaspiraties? Natuurlijk zou dat leuk zijn, maar ik zie liever een volgende stap in het proces dan vol voor een kampioenschap gaan en weer vallen zoals vorige keer. We bouwen iets structureels op bij Feyenoord, dan komen prijzen vanzelf wel weer.

22-08-2022 09:50

fraser23 +696

Yessur, zo is t, alles meer is meegenomen.

22-08-2022 10:19

DV-FR1908 +628

Toch moet je uitspreken dat je voor kampioenschap wil gaan. Ook al is die kans niet heel reeel.

22-08-2022 10:26

fr_1993 +78819

Ik hoop eigenlijk m.b.t. Gimenez dat hij net zo'n pad kan volgen als Senesi bij Argentinië, met betrekking tot interlands: Eerst niet worden opgeroepen en in het jaar dat hij gaat een paar keer serieus mee mogen doen.

Dan heeft hij zo min mogelijk last van jetlags en kunnen we verder volluit van zijn ontwikkeling genieten.

22-08-2022 09:49

RamonFEY +5765

Wat die gister liet zien was van het niveau Senesi Emmen uit. Wat dat betreft..

22-08-2022 11:53

fr_1993 +78819

Hij wilde te graag. Vijf balcontact binnen 10 minuten rond de 16m is an sich niet slecht. Hem ff goed laten aarden.

22-08-2022 11:55

RamonFEY +5765

Klopt. Kun je ook niks van zeggen. En in een elftal waar 10 man door elkaar heenliepen

22-08-2022 11:56

fr_1993 +78819

Precies.

Die gasten hebben elkaar net 1,5e training gezien en moeten tegen een team wat zich ingraaft. Drie punten, verder hebben we het er maar niet meer over. 🤣🤣

Over drie maanden moet dit een fijngeslepen team zijn.

22-08-2022 11:59

fr_1993 +78819

Wat is het heerlijk dat we geen voorrondes hoeven te spelen dit seizoen en Slot een hele week kan toewerken naar de eerstvolgende wedstrijd, zodat de spelers met elkaar trainen en aan elkaar kunnen wennen.

22-08-2022 09:48

Jakule +2125

Geef Slot de tijd om van alle nieuwe spelers een team te maken waarin weer automatismen zichtbaar zijn. Dat kost zeker een paar maanden. Sommige spelers zijn nog niet eens beschikbaar of voldoende wedstrijdfit. Tot de winterstop bouwen, na de winterstop oogsten.
Er zijn nu veel jonge spelers met langlopende contracten. Ik denk dat er komende zomer niet zo’n grote uittocht zal plaatsvinden als dit jaar, hooguit een stuk of 3 basisspelers. Dat betekent dat je voor komend seizoen een goede voorbereiding kunt draaien en vanaf de eerste competitiewedstrijd met een ingespeeld team kunt werken. Dan moet (minimaal) plek 2 het doel zijn.
Dus ja, dit wordt (weer) een overgangsjaar.

22-08-2022 09:37

knarf +3317

Echt een compliment voor het legioen van het uitvak gister! Dat is hoe je een club steunt! Alsjeblieft legioen steun je spelers en brand ze niet af!! Ze hebben gekozen voor ons Feyenoord. Steun bouwt meer op dan ze af te breken.

22-08-2022 09:33

misterj +4563

We komen er echt wel. Ik ben ervan overtuigd wanneer iedereen op elkaar ingespeeld is en de selectie compleet, we er t.o.v. vorig jaar op vooruit zijn gegaan. Dit zal tijd kosten waarbij de steun van het legioen hard nodig is. Echter zie je nu al dat spelers na 1 slechte wedstrijd door vele al bijna worden afgeschreven, daar erger ik me wel aan. We gaan mooie jaren tegemoet, samen maken we er een mooie toekomst van Kameraden! I’m Feyenoord till i die!

22-08-2022 09:32

DQuitz +2302

Walemark zou toch nu wel de voorkeur op rechts moeten krijgen. In de voorbereiding al vlagen gezien en gister was het gewoon vele malen beter als dilrosun. Die arme jongen loopt zich op links net zo goed alleen maar vast als op rechts.. met paixao heb je wel echt iemand die gespecialiseerd is op links.

Paixao - danilo/gimenez- walemark

22-08-2022 09:31

DutchViperNL +330

Je krijgt gewoon een elftal dat rouleert, elke positie zal 2 goede opties moeten gaan hebben.

22-08-2022 09:44

DQuitz +2302

Dan nog zal je een vaste basis hebben.. maar idd, er zal altijd wel een blessure/niet fitte/geschorste speler zijn

22-08-2022 10:43

karkop +6635

Duurt alleen nog wel 3 weken voor Paixāo kan spelen. Werkvergunning, wennen aan het nieuwe team en Nederland. Met wat mazzel kan hij invallen tegen Sparta of PSV. Je ziet aan Gimenez dat daar allemaal echt flink wat tijd voor nodig is.

22-08-2022 10:14

DQuitz +2302

Gimenez heeft toch ook geen 3 weken geduurd..

22-08-2022 10:43

karkop +6635

2 weken. López ook. Nu zijn we 4 weken verder en heeft Gimenez 2 invalbeurten van een paar minuutjes gehad. Zal bij Paixāo net zo zijn, eerste wedstrijd hoogstens 10 minuutjes.

22-08-2022 10:47

RamonFEY +5765

Nee gaat ook sneller allemaal.

22-08-2022 11:55

fr1985 +6376

Waarom komt de telegraaf nou weer met 'kampioensaspiraties'.
Ik denk dat de meeste supporters toch wel in zullen zien dat we dit seizoen geen kampioen zullen worden.
Ik denk dat dit seizoen in het teken zal staan van het opbouwen van een team dat volgend seizoen kampioen kan worden. Hopelijk met een leuke Europese campagne erbij dit seizoen.

22-08-2022 09:30

karkop +6635

Wordt gewoon een tussenjaar. Als de EuropaLeague begint is ons team nog niet eens compleet.

22-08-2022 10:16

fr1985 +6376

Dat laatste denk ik niet. Er moet nu alleen nog een vervanger voor Aursnes komen en ik vermoed dat ze daar al redelijk ver mee zijn als ze in dit late stadium hem laten gaan.
Die vervanger verwacht ik binnen anderhalve week wel. Dan heb je nog iets van anderhalve week voor de EL begint.

22-08-2022 10:18

karkop +6635

8 September is de eerste wedstrijd. Als Bullaude deze week nog rond komt heeft hij dan nog geen werkvergunning. Dus dan is het team niet compleet 😉

22-08-2022 10:19

fr1985 +6376

Ja OK op die manier wel ja. Maar je hebt wel opties al op zijn positie.
Op 6 is het belangrijker dat er nog iemand komt voor het echte werk begint.

22-08-2022 11:06

karkop +6635

Ligt eraan wie. Denk dat een Zerrouki niet veel zou toevoegen t.o.v. Timber of Wieffer bijvoorbeeld. Linksbuiten vind ik wel een beetje een zorgenkindje tot Paixāo er echt is. Wålemark moet je echt op rechts houden, Dilrosun kan op links maar is niet zn sterkste kant. Ali en Idrissi.... Tja....

22-08-2022 11:15

ScheleJopie +17616

Ik heb na vannacht ook een gebrek aan slaap.

22-08-2022 09:26

mout10051981 +4805

Haal gewoon Mannsverk ipv Zerrouki... jonger, meer restwaarde... Scandinavisch werkethiek. Laat Zerrouki de boel maar verzieken in Duitsland.

22-08-2022 09:23

svanw84 +11157

Hoeveel wedstrijden heb jij van die Mannsverk gezien?

22-08-2022 09:29

mout10051981 +4805

Ik heb voldoende beelden gezien... ook van Zerrouki trouwens...

22-08-2022 09:30

svanw84 +11157

Beelden....ja, je kan van iedere gehandicapte een filmpje maken waarbij het zo lijkt dat hij niet gehandicpt is. Velen hier roepen om Mannsverk omdat de naam al eens voorbij gekomen is, maar diegene hebben nog geen 2 hele wedstrijden van die Mannsverk gezien. Dat weet ik zeker.

22-08-2022 09:34

karkop +6635

Drogreden.

Heb jij Zerrouki al een vol seizoen elke wedstrijd zien spelen? Anders ken je die ook niet beoordelen.

22-08-2022 10:18

svanw84 +11157

Is het zo zwart/wit dan? Zijn er maar twee spelers waaruit gekozen kan worden? Alleen Mannsverk of Zerrouki?

22-08-2022 10:19

Keesouwerkerk +3132

Slot geniet van de extra keuzes die hij heeft. Een elftal maken man deze groep spelers is voor een vakbekwaam trainer een hartstikke mooie klus. Er is één probleem, er is eigenlijk geen tijd.
We verwachten dat het elftal er vanaf volgende week helemaal staat, maar er zijn nog meerdere spelers die nog niet eens één wedstrijd hebben gespeeld.
Niet ideaal, maar een interessante klus voor Arne Slot. Heel anders dan vorig seizoen toen er vrijwel iedere week maar één enkele keus moest worden gemaakt, Linssen of Dessers in de spits.

22-08-2022 09:22

Linkshandig +170382

Tijd en geduld, laat de krant maar lullen, Arne weet best.

22-08-2022 09:21

Kuiptrots +4895

Ik vond allle spelers heel erg onrustig aan de bal; bijna nerveus. Er zit nog geen routine en zelfvertrouwen in dit team. Dan moet je mensen hebben die heel comfortabel aan de bal zijn. Zerrouki is zo’n type.

22-08-2022 09:19

Painer1 +9804

Vorig jaar was Zerrouki dit wel ja..
Maar weet niet of je hem dit seizoen hebt zien ballen?
Dat is pas onrustig...

22-08-2022 09:23

Harigeharie +2911

Middenveld is prima bezet. Probleem is nauwelijks scorend vermogen in de aanval

22-08-2022 09:26

Kuiptrots +4895

Dat begrijp ik wel met alles wat er rond hem speelt. Feyenoord is gewoon nog steeds bezig om hem op te halen. Ik vrees voor een scenario waarbij hij, zonder de bal geraakt te hebben, volledig door supporters wordt afgefakkeld.

22-08-2022 09:32

AmazingStroopwafel +299

Hij staat in belangstelling van een topclub, daar wordt ie onrustig van, zal het niet ineens verleerd zijn.

22-08-2022 09:36

AmazingStroopwafel +299

Er is al 1 aanvaller die 1 op 1 loopt. Die moet dat gewoon volhouden de rest van het seizoen.

22-08-2022 09:37

landje +3884

Eindelijk heeft Feyenoord een volle bankrekening. Met een zowat compleet nieuwe selectie, zonder goede voorbereiding kunnen werken aan automatismes en aan de ideale samenstelling van de selectie.

Maar ondertussen toch vol goede moed aan een nieuw seizoen beginnen. Met de vaak onrealistische verwachtingen die daarbij horen. Ik geef het je te doen!

Heel veel succes Arne, ik hoop dat je genoeg krediet hebt opgebouwd waardoor je de tijd word gegund om weer iets moois ervan te maken.

22-08-2022 09:18

eppo +73012

Heeft Gimenez al een klein tipje van de sluier gelicht van wat ie in zich heeft?

22-08-2022 09:17

sj03rd +2896

nee is reeds afgeschreven

22-08-2022 09:17

eppo +73012

Huh wtffff serieus,,, dus binnenkort is er weer wat af te fakkelen? Dat gaat een flinke flare worden kerel, shell is er niets bij.

22-08-2022 09:21

knarf +3317

Mag speler gast alsjeblieft even wennen aan het land, de club, zijn medespelers. Die gast heeft nou totaal geen zelfvertrouwen op de veld. Wat ik logisch vindt geef hem de tijd !!

22-08-2022 09:29

svanw84 +11157

Als hij maar niet zijn oog kwijt raakt door dat affakkelen.

22-08-2022 09:30

eppo +73012

Met zo'n flare fakkelt er wel meer af dan alleen een oog hahaha haha

22-08-2022 09:36

Kipfilet +409

Ik weet niet waar hij gisteren mee bezig was. Ook die pirouette die hij probeerde te maken in de allerlaatste seconde? Gewoon afschermen voor je leven zodat de laatste seconden wegtikken. Nee, domme acties maken waardoor RKC nog één keer de bal voor kon slingeren...

22-08-2022 09:18

JKTB +21302

Een echte Mexicaan weet toch wel hoe je zo'n wedstrijd uit moet spelen in de laatste minuten zou je zeggen.

22-08-2022 09:20

Tom-VV +2474

Ik denk dat Gimenez zich te graag wilde bewijzen.
Maar mijn eerste indruk is wel dat zijn basistechniek niet overhoudt. Oogde een beetje houterig vond ik. Wat dat betreft is de vergelijking "de Wout Weghorst van Mexico" wel goed gevonden van Voetbal International.

22-08-2022 09:20

eppo +73012

Oei, da's een niet al te best vooruitzicht.

22-08-2022 09:39

FeyenoordNr.1 +21607

1 mislukte pirouette gisteren, dus we mogen hem nu ongelimiteerd afzeiken en hem afschrijven.

22-08-2022 09:18

Kipfilet +409

Maar eerlijk is eerlijk, toch gewoon hartstikke dom? Afschermen die bal en klaar is Kees.

22-08-2022 09:19

JKTB +21302

Daarvoor ook 2 hele slechte ballen, waar hij alle tijd had. Maar nog geen reden om hem af te schrijven uiteraard.

22-08-2022 09:19

elgardinero1993 +8362

Echt he. Heeft 20 minuten gespeeld tot nu toe, en hooguit 3 ballen aangeraakt in al die minuten. Maar FR12: afgeschreven!

22-08-2022 09:23

Vindog +663

Krijgen we nog wel teams die ook willen voetballen of krijgen we iedere week teams die bij hun eigen 16 blijven? Dan moeten we gewoon wel wat vaker van afstand gaan schieten en niet dat gebrij

22-08-2022 09:17

Spijksupporter +6646

Dat is het lot van een sterk team.
Tegenstanders denken dat dit de enige mogelijkheid is om een resultaat te halen ipv mee te gaan voetballen.
Enerzijds een compliment maar nu de volgende stap maken en ook hen kapotspelen.

22-08-2022 10:42

CR1908 +3032

Werkt er een Ajacied op het consulaat in Peru? Die werkvergunning voor Lopez duurt maar en duurt maar. Voor Santiago was dat een stuk sneller geregeld. Vond Hartman het gisteren overigens redelijk invullen verdedigend gezien

22-08-2022 09:16

elgardinero1993 +8362

Schijnt dat dat vanuit de MLS anders geregeld is. Daarom duurt het langer.

22-08-2022 09:24

FeyRot010 +23266

Hele voorhoede kan worden vervangen, worden nul kansen gecreerd.

22-08-2022 09:16

Harigeharie +2911

Wel echt te magertjes zou niet weten wie de goals moet gaan maken ..

22-08-2022 09:18

FRQQ93 +20395

Word beetje moe van dat gedoe en teksten als Ajax is de eredivisie ontgroeid. Voorlopig hadden ze het heel lastig bij Sparta uit en voetbalde ze voor geen meter.

22-08-2022 09:15

Tom-VV +2474

Ze voetbalden niet heel slecht hoor. In ieder geval een stuk beter dan wij. Hun basis-niveau ligt gewoon een stuk hoger. Maar inderdaad, gelukkig is Ajax de Eredivisie nog lang niet ontgroeid. Ze zijn nog niet het Bayern München van Nederland.

22-08-2022 09:17

Maarten Schakel +178

Hartman en Geertruida speelde ook een prima pot.

Het was weer de linker flank die zwak was. Met Gimenez hoop ik dat je straks meer kopkracht zal krijgen voorin. Afgelopen 2 wedstrijden had je Dessers of Linssen prima kunnen gebruiken. Die kopte er weleens een balletje in, waarna ze weer vrijuit konden voetballen.

Gister sta je gewoon onder druk tegen RKC en maak je het veld ook weer zo klein dat er ook niet valt te voetballen.

22-08-2022 09:13

Tom-VV +2474

Geertruida een prima pot? Geertruida was gisteren juist erg matig.

Hartman was inderdaad wel prima. Wat mij betreft volgende week weer een basisplaats.

22-08-2022 09:14

feybra78 +4401

Geertruida was zeker matig. Net of ie niet het uiterste wil geven.

22-08-2022 09:17

fey4life010 +2866

Hoe kan je gimenez beoordelen in een kwartier speeltijd?

22-08-2022 09:13

Harigeharie +2911

Jongen heeft tijd nodig, ook de meest lastige positie van het team. Maar ik brul het al weken . We zijn zou veel goals kwijt er moet echt een goede spits bij die er gelijk staat

22-08-2022 09:16

Harigeharie +2911

Precies waar is die lange sterke spits die je vanaf de vleugels kan bedienen

22-08-2022 09:28

Vindog +663

Utrecht heeft ons het vel over de neus getrokken met Timber. Als Jens Dan toch gaat dan terugpakken voor een flink bedrag minimaal de helft. Maar als iets van Feyenoord afkomt moet het altijd voor een prikkie bij een binnenlandse transfer, hopelijk nu niet meer!

22-08-2022 09:13

eppo +73012

Dat ken je Jens niet aandoen.

22-08-2022 09:14

FeyRot010 +23266

Je gaat toch zelf akkoord met absurd bedrag voor timber

22-08-2022 09:17

Jakule +2125

Als je voor Jens meer dan 1 mln. krijgt mag je al tevreden zijn. Speler van 33 waar het beste inmiddels wel van af is

22-08-2022 09:20

Vindog +663

Gewoon houden dan, anders maak je Utrecht echt sterker

22-08-2022 09:20

Snelterugnaardetop +36331

Zijn er hier meer mensen die wel een beetje geschrokken zijn van de invalbeurten van gimenez??

Tuurlijk hij moet nog wennen acclimatiseren etc.. maar dat de ballen zo van je voeten springen bij werkelijk elke bal is wel tekenend waarom slot hem nog niets meer als 10 minuten brengt.

Begrijp me niet verkeerd.. ik weet ook dat de nieuwe spelers tijd nodig hebben en hoop ook dat ze die krijgen.. maar het is wel een eyeopener om te zien dat we écht geduld moeten hebben dit seizoen..

Je hoort heel veel 'jagen jagen' maar dat lijkt t probleem niet direct.. t probleem is meer de automatisme fitheid en kneden van een teamspirit.

Heeft tijd nodig..

22-08-2022 09:10

Vindog +663

Ik wel eigenlijk, hoop dat het vermoeidheid was (heen en weer reizen) en wennen (vreemde omgeving) anders word ik gek als het dit niveau blijft

22-08-2022 09:14

sjaarloos52h +21852

Tijd en geduld. Ook van ons supporters…

No panic!

22-08-2022 09:14

JKTB +21302

Ja, daar schrok ik wel van. Laten we hopen dat het bewijsdrang is. Wat hij gisteren in die paar minuten liet zien was echt amateuristisch. In de laatste minuut blessuretijd nog één of ander mislukt trucje aan de zijlijn waardoor rkc nog gevaarlijk werd. Heel bijzondere invalbeurt. Maargoed, heb nog wel alle vertrouwen erin dat het een goede spits is. We hebben meer gevallen gezien van spelers die er in eerste instantie niks van leken te kunnen (bijv. Sini / Senesi)

22-08-2022 09:15

GerseGer +7271

Je laatste zin had je hele post kunnen zijn

22-08-2022 09:16

Maurice van der Horst +1235

Goedemorgen kampioenen van 22 / 23 !!!

22-08-2022 09:10

SanFR1908 +9584

Danilo weinig kwalijk nemen, 3x fegen 3 CV’s. Je kan beter 352 of 442 teven 532 hanteren

22-08-2022 09:09

RonSon +2601

Danilo was prima. Rent en knokt zich suf. Maar inderdaad nu 3x tegen 532. Is niet te doen. Al die anti clubs in NL die niet willen voetballen. En wordt maar niet vrolijk: Emmen, go ahead en Sparta gaan het de komende 3 wedstrijden niet anders doen.

22-08-2022 09:19

JDN1987 +23362

Nogsteeds praten kampioenschap…. De media houdt het er in om drama aan te wakkeren

22-08-2022 09:06

Yorampaar +4126

Altijd blijven streven om kampioen te worden

22-08-2022 09:07

cliffhanger1964 +2923

Ik geloof in de kwaliteit van de meeste spelers. Maar ik ben bang dat het geen team gaat worden. En dan bedoel ik niet op voetbalgebied. Vorig jaar was het ook naast het veld een team. Het plezier straalde ervan af. Dat zorgt ook voor een boost.
Ik ben bang dat dit nu niet gaat komen

22-08-2022 09:05

GerseGer +7271

Die gasten moet elkaar ook nog leren kennen hé. Dat heeft tijd nodig

22-08-2022 09:16

FeyRot010 +23266

Terechte opmerking, het is een onherkenbaar vreemdelingenlegioen. Als Jens ook nog vertrekt blijft er niets over.

22-08-2022 09:18

RonSon +2601

Als Dilrosun ook eens gaat beseffen dat je met 11 speelt dan wordt het een team. Wat erger ik me aan die gast...

22-08-2022 09:20

Kipfilet +409

De reacties hier op Danilo gistermiddag vond ik een beetje bizar. Je ziet dat die gast wat scherpte mist, maar wat verwacht je in de derde competitiewedstrijd van dit seizoen? Kent zijn teamgenoten nog niet heel goed, moet allemaal nog op elkaar ingespeeld worden. Loopt vooralsnog 1 op 1 en krijgt bizar weinig aanvoer. In de wedstrijd tegen Vitesse kopte hij fantastisch raak.

Geef hem gewoon de tijd en je zult zien dat 'ie ze vanaf de 16 om de keeper krult. Ik vond die Gimenez echt een houten Klaas. Al dat optimisme over die kerel snap ik sowieso niet.

22-08-2022 09:04

Harigeharie +2911

Is een aanvaller voor 442. Kan geen bal vasthouden. En heeft bij hem ook geen zin om hoge voorzetten vanaf de vleugels te geven.

22-08-2022 09:08

Harigeharie +2911

Danilo een redelijk behendige snelle counter spits. Als je veel op de helft van de tegenstander bent heb je er niet veel aan

22-08-2022 09:10

teauvenoir +78371

Waan van de dag regeert uiteraard, maar ik kom nu met dit elftal:

Bijlow

Pedersen--Trauner--Hancko--Hartman

Szymanski--Geertruida--Kokcu

Wahlemark--Danilo--Paixao



Explicatie:
Wahlemark viel goed in en laat zien dat hij op rechts echt wel gevaar kan stichten.Wel heeft hij als naar binnentrekkende buitenspeler een diepgaande back achter zich nodig: Pedersen dus en niet Geert,
Met het vertrek van Aursnes hebben we geen enkele middenvelder met defensieve discipline: aangezien ik Pedersen back heb gezet, maar Geert altijd in de basis moet, zet ik Geert op 6. Heeft daar in de jeugd ook regelmatig gespeeld en heeft genoeg scorend vermogen om op het middenveld te acteren. Dit gaat ten koste van Timber, die ik tot nu toe echt flets vind. Bijlow/Trauner/Hancko/Paixao spreekt allemaal voor zich. Hartman debuteerde goed, mag blijven staan, zoals ook Danilo voorlopig mag blijven staan met 3 goals uit 3 duels is hij verantwoordelijk voor de helft van onze doelpuntenproductie, dus Gimenez moet op zijn beurt wachten.

22-08-2022 09:01

Broodjeaap +49482

Ik ben het deels met u eens!

22-08-2022 09:03

ScheleJopie +17616

Ik vind dit wel een broodjeaap verhaal

22-08-2022 09:03

ar_rdam +329

Jij ziet de verdedigende werk niet van timber

22-08-2022 09:04

HandigeHarry1 +4725

Ik zie het al, ze hebben de verkeerde trainer gekozen.

22-08-2022 09:06

Harigeharie +2911

Danilo is in mijn ogen een aanvaller voor een 442 systeem. Snel redelijk behendig, maar kan geen bal vast houden en vanaf de vleugels hoef je de bal bij hem er ook niet in te pompen .

22-08-2022 09:04

Harigeharie +2911

Ga toch weg man, tegen Heerenveen en RKC 🤣

22-08-2022 09:13

FeyRot010 +23266

Heeft Geert wel de discipline in as van het veld?

22-08-2022 09:20

Dwightx +747

Ja, hij heeft allang bewezen dat hij die rol op het middenveld meer dan acceptabel kan invullen. Feyenoord wil, gezien het aankoopbeleid, juist af van dit soort gegoochel met positiewisselingen waarbij je veel te grote concessies doet. Want je offert in dit geval je beste rechtsback op, omdat hij je minst slechte optie is op een andere positie. Met de huidige samenstelling van de selectie is Teauvenoirs opstelling dus begrijpelijk maar ongewenst. Mijn beste gok is dat Zerrouki nog komt. Zo niet een andere speler met de juiste mindset en ervaring voor die positie.

22-08-2022 09:32

teauvenoir +78371

Ik vind Geertruida niet onze beste rechtsback als hij een naar binnentrekkende rechtsbuiten voor zich heeft, want hij trekt zelf al naar binnen. Geertruida is de perfecte back achter een snelle zijlijnplakker en Pedersen de ideale back achter Wahlemark.

22-08-2022 09:52

JoeJoe +9208

De ene krant zegt Slot is moe en veel werk te doen
De andere krant kopt Slot kan rustig bouwen

Wij weten wel beter, Slot zit vol energie en maakt er binnen no time een geoliede machine van

22-08-2022 09:01

Brahma +5298

Al maakt het komen en gaan van spelers hem volgens EIGEN ZEGGEN 'moe'.''
Het is een citaat he.

22-08-2022 09:07

1234567890 +177025

De media krantjes moeten iets

22-08-2022 09:15

CCS +2214

Hoop echt dat Timber zich ontwikkelt op de Aursnes-positie. In een middenveld Kokcu-Szymanski-Timber zit potentieel zoveel voetbal.

22-08-2022 09:00

40jaarfrustratie +41700

Gelukkig nu (op papier) 3 makkelijke wedstrijden. Daarna is het een blok van 4 met psv, az, nec en de lampen uit. En Twente thuis. Gelijk duidelijk daarna of we mee gaan doen dit seizoen. Zeer benieuwd

22-08-2022 08:58

HandigeHarry1 +4725

2 keer tegen psv in 4 weken?

22-08-2022 09:04

40jaarfrustratie +41700

Hahahah. Maandagochtend..

22-08-2022 09:05

eppo +73012

Feyenoord en makkelijk haha was het maar een seizoen lang zo'n feest. Maar dat blok is idd redelijk bepalend ja.

22-08-2022 09:08

Brahma +5298

Een blok van 4 met o.a psv EN lampen uit. 🤣

22-08-2022 09:08

Frank.T +104417

Bij PSV gaan de lampen uit!

22-08-2022 09:21

haai79 +10613

Wålemark speelde zoveel beter omdat Pedersen z'n ruimtes niet dicht liep zoals tegen Heerenveen.

22-08-2022 08:57

elgardinero1993 +8362

Staan nu beide aan hun favo kantje, en tandem Pedersen - Wålemark werkt gewoon prima. Pedersen gaat vaak buitenom, Geertruida juist aan de binnenkant vaak. Mede door Pedersen was hij dreigend met die schoten.

22-08-2022 09:02

elgardinero1993 +8362

Klopt, en Pedersen viel prima in, deed wat hij moest doen. Zou zaterdag tegen Emmen, Geertruida wel op 6 willen zien, en Pedersen - Wålemark op rechts. Maar denk niet dat dat gaat gebeuren.

22-08-2022 09:22
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties