''Om op zo'n moment verstoppertje te spelen vind ik echt niet goed''

''Om op zo'n moment verstoppertje te spelen vind ik echt niet goed''

Feyenoord heeft na het ontslag van trainer Brian Priske niks meer laten horen. De algemeen directeur van de Rotterdammers schreef in het persbericht dat de chemie ontbrak en stelde een dag later Pascal Bosschaart aan als interim-trainer. Welke koers Feyenoord nu gaat varen, is vooral speculeren; tot op heden is er niemand vanuit de club die de media te woord staat.

"Dat vind ik wel opmerkelijk, we hebben het met Feyenoord over een miljoenenbedrijf," vertelt journalist Dennis van Eersel in de podcast van RTV Rijnmond. "Ze zeggen altijd dat de belangrijkste positie van onze club die van de hoofdtrainer is. Daarom nemen ze daar altijd goed de tijd voor. Vervolgens wissel je van hoofdtrainer en dan is de directeur nergens te bekennen. Er kwam alleen een schriftelijk statement, maar er kwam geen tekst en uitleg. Dat vind ik een enorm zwaktebod. Om op zo'n moment verstoppertje te spelen als directeur vind ik echt niet goed."

De keuze om Brian Priske voor de groep te zetten, heeft miljoenen gekost. Feyenoord moest een flinke afkoopsom betalen om de Deen los te weken bij Sparta Praag en nu moest zijn driejarige contract worden afgekocht. "Los van dat alles: het is de belangrijkste positie. Als je daarop noodgedwongen ingrijpt, dan is dat heel groot voor de club. Het gebeurt ook niet vaak bij Feyenoord, dus moet je er als directeur staan en de media te woord staan. Niet op dat moment verstoppertje spelen."

Ondertussen wordt er hevig gespeculeerd over de koers die Feyenoord gaat varen. Wordt er een tijdelijke trainer aangesteld die tot de zomer in dienst blijft, of gaan de Rotterdammers een trainer aanstellen voor meerdere seizoenen? "Er komt pas een reactie vanuit Feyenoord op het moment dat er een nieuwe trainer gevonden is," vult journalist Dennis Kranneburg aan. Voorlopig blijft het dus afwachten of namen als Erik ten Hag, René Hake en Mark van Bommel serieus in beeld zijn bij de beleidsbepalers.

De uitslag van onderstaande stelling wordt uitgebreid besproken in de eerstvolgende editie van het FR Space Café! Sluit je zondagavond aan voor een avond vol Feyenoord-praat en hoor wat andere supporters vinden van deze stelling. 🎙️ Mis het niet: live op X en later terug te luisteren via Spotify.

Het is logisch dat Feyenoord pas reageert als er een nieuwe trainer is gevonden
Lees meer over
Dennis te Kloese
Plaats reactie
666

Ropperdepop +514

Oneens met de stelling. Wat je ook vindt van de media.

Als Feyenoord zijnde moet je in control zijn en geen communicatie-vaccuüm laten ontstaan. Dat vacuüm gaat dan gevuld worden met roddels en geruchten. Dat zorgt juist voor onrust en dat moet je voorkomen. Allemaal super amateuristisch weer.

17-02-2025 09:16

AMG +948

juist door de media en journalistiek wordt er de basis gelegd voor onrust stoken tegen een ploeg die zij op de korrel hebben, het begint bij Driessen, een Afgodje van de vuile journalistiek, je kunt op je vingers nagaan wie de volgende club zal worden bij gebrek aan, denk dat nu PSV Eindhoven aan de beurt is

17-02-2025 08:32

ibmebudh +3314

Ok, dus omdat de heren (en dames) van de media onvoldoende materiaal hebben voor hun volgende clickbait artikel dat sowieso al meer op speculatie gebaseerd is dan feiten, moet Feyenoord met “iets” komen?

Als ze dan daadwerkelijk feitelijke onderbouwing willen, ga dan eens werken voor je geld. Mensen bellen, in de bosjes liggen, afval uitpluizen, etc. Maar hou op met janken onder je eens een keer niks hoort, blijkbaar ook niet van één van de vele bronnen.

17-02-2025 08:15

FRlegend +17063

Fort Feyenoord opereert al jaren zo. Willen alleen bewierookt worden. Na een wanstaltige transferzomer ging Dennis Te Laat zichzelf ook nog wat veren in de reet steken in een tv programma. Salomon werkt al jaren uitsluitend via persberichten. De meest overbetaalde prutser binnen de organisatie.

17-02-2025 07:56

Doellat +5433

Is Gimenez verkocht om de 3 contracten van de weggestuurde trainers af te kopen?
Het zal me niets verwonderen eerlijk gezegd.

17-02-2025 07:39

KaleCler +692

Nee joh, dat geld zit allemaal in de zakken van DtK

17-02-2025 11:27

oelewapper +189

Van Persie vanaf de zomer. Daar zou ik wel vertrouwen in hebben.

17-02-2025 00:19

JozefKiprich +2765

Haha, volg je Heerenveen een beetje?

17-02-2025 02:36

badeend +7773

Pure emotionele reactie. Op het hoogste niveau laat hij het nog niet zien.

17-02-2025 06:36

JosefBeetjeMoe +52

Dennis van Eersel kneus

16-02-2025 22:42

jack.f +5029

Waar om dan neem een AVA

17-02-2025 08:11

ClydeBest +1850

Eerst maar eens een ECHTE TD aanstellen........ Overmars? Die lult tenminste voetbal!

16-02-2025 22:38

BrilletjevanvanDaele +5855

jij bent nieuwsgierig naar zijn kabouter ?

17-02-2025 00:24

ClydeBest +1850

Jij bent niet lekker geworden?

17-02-2025 04:44

badeend +7773

Tja die zal nooit naar ons komen joh. Plus in België heeft hij het nu ook lekker voor elkaar.

17-02-2025 06:37

HangWang +30

Ben benieuwd wie z’n schaduw ik zie rechts van Kloese op de foto

16-02-2025 21:59

CLAM +1731

Daar zit niemand..het is een geest

17-02-2025 13:49

Hans Wil.N +520

Eerst maar eens zorgen dat de onrust weg is bij de club en de spelers en daarna zorgen dat alles op een rijtje komt te staan en oplossen voor het nieuwe seizoen

16-02-2025 21:38

oelewapper +189

Ik ben bang dat eerst alles op een rijtje moet staan voordat de onrust weg kan.

17-02-2025 00:21

yo.m +1322

Dus omdat dtk een trainer aanstelde die niet voldeed moet die eruit?

Laten we indd vergeten wat deze man heeft betekent voor feyenoord, jullie stumperds.

16-02-2025 21:25

HarryH +1543

Wanneer DtK moet verdwijnen dan is dat omdat hij verzuimd een brevet van onvermogen af te geven en bij de bestuursrechter een verzoek om Sjaak de deur te wijzen in te dienen.
Dus Dennis: actie!

16-02-2025 21:07

Equinox +50439

Her enige dat telt.

FEYENOORD FIRST.

16-02-2025 21:04

Serzzio +3770

Het enigste wat Dennis op moet reageren is zijn ontslag met de woorden: terecht dat ik ben ontslagen want ik heb verzuimd mijn taken uit te voeren en wilde teveel petjes tegelijk op hebben.

16-02-2025 21:01

Janjaapdepaapknaap +2087

Wat moet Dennis laten horen dan? Dat Feyenoord op dit moment niks kan zeggen over nieuwe namen?

Boeie dat er nog niks naar buiten komt zolang er geen nieuwe trainer is

16-02-2025 20:44

Janjaapdepaapknaap +2087

Stelletje bietsers die journalisten

16-02-2025 20:46

Equinox +50439

Je hebt het over miljoenen. Een bedrijf niet vv fc kutopdehak.

Tuurlijk moet er gecommuniceerd worden.

16-02-2025 20:59

Janjaapdepaapknaap +2087

Ja naar de RvC

Welke informatie moet er volgens jou in de media komen?

16-02-2025 21:06

Equinox +50439

In de media? Geen.

Maar ook geen informatie of rattengif vanuit de RVC richting media.

Of is dat normaal volgens jou?

16-02-2025 21:08

Janjaapdepaapknaap +2087

Daar gaat het nu niet om. Ik had het over dat Dennis moet communiceren met de RvC over de voortgang van een nieuwe trainer vinden

Maar ‘t antwoord op je vraag is: nee, diep van binnen wist je dit vast

17-02-2025 01:52

Equinox +50439

Nee. Leg eens uit. Want schijnbaar weet jij het allemaal veel beter. Ik laat me verrassen met welk smoesje men nu komt om dit seizoen te verbloemen.

En ja dat ligt aan de RvC en ja dat ligt aan de directie. En aan communicatie maar volgens mij weet jij dat ook wel.

17-02-2025 03:06

Janjaapdepaapknaap +2087

Waar heb jij t nou steeds allemaal over? Leg jij maar eens uit

Het gaat er in deze discussie om of er wel of niet nu gepraat moet worden met de media..

Jouw argumenten en de dingen die jij roept hebben er vrij weinig mee te maken, omdat die over hele andere zaken gaan.

Maar terugkomend op het punt; ook jij vind dat er nu niet gelult moet worden met de media. Dus doorgaan over waar jij t over wil hebben heeft dus vrij weinig zin

Faine dag kameraad die het slechter weet

17-02-2025 09:31

Equinox +50439

Feyne wedstrijd. Volgens mij zijn we het gewoon eens maar verwoorden we het anders. Maakt niks uit. Aju.

18-02-2025 16:20

Struukangeren +8100

Toevallig dat ‘de media’ dit dan altijd vindt.

Ga je nuttig maken in t leven, stelletje riooljournalisten.

16-02-2025 20:02

Vreewijktniet +2451

Goed gezegd. Het zijn idd de persbloedzuigers die hierover zeuren en speculeren.

16-02-2025 20:04

Equinox +50439

Waar rook is is vuur. Wel erg vaak Sjaak zijn reet die in de fik staat.

16-02-2025 21:00

Struukangeren +8100

Wegwezen die man

16-02-2025 21:18

HarryH +1543

Dennis wil zijn naamgenoot op een tandartsstoel vastbinden en met een soldeerlamp laten zingen om aan een scoop te komen. Lachwekkend stukje.

16-02-2025 19:48

Adriaaantjeeeeeee +25362

DtK is gewoon laks en neemt nooit verantwoordelijkheid....walgelijke trekjes

16-02-2025 19:42

Arneblijft +5848

Iedereen praat elkaar na. Dat was ook zo een jaar voordat Arne naar Liverpool ging. Toen waren er ook allemaal lelijke reacties omdat hij weg zou gaan… . Hij heeft toen 1x een streep getrokken; Ik BLIJF!
nu roeptoetert iedereen van alles over Ten Kloese.
Ik zeg;
Hij is de beste algemeenheid directeur die we in jaren hebben gehad.
Hij moet alleen zsm een technisch directeur naast zich hebben.
Meer en minder is het niet!

16-02-2025 19:48

BrilletjevanvanDaele +5855

Als AD ja als TD nee, en die dictator trekjes moet die lekker in het Kremlin gaat tonen.
En een straatverbod krijgen voor de TD bestuursKamer ;)

17-02-2025 00:26

Arneblijft +5848

Ah hier is iemand van binnenuit aan het woord.

17-02-2025 04:17

AMG +948

Dennis Ten Kloese komt laks over door dat de RVC tegenwerkt, niet vergeten dat deze man Feyenoord miljoenen heeft opgeleverd maar dat wordt gemakshalve vergeten

17-02-2025 08:37

Adriaaantjeeeeeee +25362

En miljoenen(!) Overboord gegooid

17-02-2025 09:57

feyenoord_Freak +14036

Die dikke Pad weet wel waar dichtbij zijnde frietzaak is

16-02-2025 19:31

Senior +2756

Media is nieuwsgeil, daar leven ze van.
Als Feyenoord de tijd nog niet rijp vind om nieuws te delen is dat de club’s goed recht.
Er wordt al genoeg gelekt.
Heeft niets te maken met verstoppertje spelen.

16-02-2025 19:18

Feyenoordvrouwtje +2618

Rijnmond was voor het wegsturen ook niet echt lekker bezig. Leken wel neuzen.

16-02-2025 19:49

WvH +15446

En van de zomer weer honderden vragen hier. Waar is al dat geld gebleven? 32 miljoen van Santi. 12 miljoen voor Slot. 2 miljoen voor Hendriks. Etc.

Flink wat miljoenen naar de zaakwaarnemers
Aan- en afkoopsom Priske 5-6 miljoen
Afkopen schulden
Bijleggen bij het stadion
Paar slechte spelers ( Nadje Carranza, Ueda, Ivanusec Zerrouki etc.)

Daar blijft je geld.

.

16-02-2025 19:10

yosmell +4183

Ik snap t wel. Dit ontslag komt niet uit DtK z’n koker. Ik heb t gevoel dat hij min of meer gedwongen is het te regelen. Dan sta je niet meteen vooraan om tekst en uitleg te geven

16-02-2025 19:03

BrilletjevanvanDaele +5855

Ook al is het niet jouw keuze. Je bent samen met de anderen FEYENOORD en dan zorg je dat de vlag wappert en niet als een vaatdoekje over de mast hangt .

17-02-2025 00:27

AvL +9093

Media moeten zichzelf niet zo belangrijk vinden.

16-02-2025 19:01

Aproxis +3749

Te Kloese moet gewoon weg. Trainer heeft ie eruit geknald terwijl hij zelf aan het falen is. Halfbakken selectie en dan ook nog eens iedereen geblesseerd. Volgens mij heeft hij ook dat deel van de staf laten vertrekken en aangetrokken.

16-02-2025 19:00

NicFR08 +5923

En laten we ook even vergeten voor hoe veel hij ook spelers verkocht heeft en de successen van de afgelopen jaren sinds zijn komst. Nee die mij gGudde en van Geel maar weer terug.

16-02-2025 19:11

Senior +2756

Nee, liever de Jong, die was ook veel beter als TK 😂

16-02-2025 19:19

Aproxis +3749

Dat hebben we niet aan hem te danken, maar aan de spelers zelf en de trainers die deze spelers extra goed eruit lieten zien. Het was een stijgende lijn die Arnesen al inzette. Ik zeg ook niet dat ik Gudde of Van Geel terug wil, maar Arnesen was gewoon beter.

16-02-2025 21:21

NicFR08 +5923

Dat hadden we niet aan arnesen te danken, maar aan de spelers zelf en de trainers die deze spelers extra goed eruit lieten zien.

16-02-2025 21:41

Plaswijk +805

Het leiden van een voetbal organisatie is moeilijk. Je kunt het nooit helemaal goed doen. Degenen die er het minst van snappen hebben het meeste commentaar.

16-02-2025 20:57

Aproxis +3749

Ja, daarom moet je ook niet AD en TD tegelijk zijn. Hij is op vakantie tijdens belangrijke momenten en zijn aankopen blijken vooralsnog voornamelijk miskopen te zijn

16-02-2025 21:22

Doellat +5433

Zo, u bent op de hoogte!

17-02-2025 07:42

Rotterdammert010 +1209

We zijn de media geen verantwoording schuldig!

16-02-2025 18:52

Plaswijk +805

wie zijn "we"?

16-02-2025 20:59

Rotterdammert010 +1209

Onze identiteit, wat ons definieert, wat belangrijk voor ons is. Feyenoord.

17-02-2025 06:34

rober +135

Volgens mij wilde te kloese Priske niet omslaan maar door druk van bovenaf genoodzaakt was om het te doen, en als statement reageert hij niet voor de camera

16-02-2025 18:45

Aproxis +3749

Te Kloese hoopt dat het opeens gaat lopen en dat hij dan zijn positie behoudt. Die man heeft een aantal goede dingen gedaan, maar grootste deel is gewoon klote. Wat goed ging, kwam door Slot of zijn projecten die hij overnam van Arnesen.

16-02-2025 19:02

CDCA +543

Eruit met die hele bende.Zitten er alleen voor hun eigen belang die hele rvc.
En Dtk ga samenwerken met een echte td of moven met je grove fouten die je maakt met het transferbeleid.

16-02-2025 18:40

FeynoordaandeNijl +1402

U was ook een voorstander van Priske uit en nu klagen over de kosten; en zich verschuilt achter een nieuwe naam?

16-02-2025 19:25

Willem.H +15600

Spelers liepen toch met Priske weg. Ga als Rijnmojd gvd Sjaak Troost aanpakken stelletje vuillaken. Dat is de rotte appel samen met de Wolf..

16-02-2025 18:32

CDCA +543

De grootste fout heeft DTK gemaakt met Gimenez.

16-02-2025 18:40

Don Pablo +8861

Nog een veel grotere fout was het aanstellen van Priske Pruts! Staat met stip op 1 als fout

16-02-2025 18:54

Nordberg +4820

eens, Troost op kantoor, de Wolf in de kleedkamer, zijn beiden achterbaks. Priske, een gentleman pur sang, sprak zich niet voor niets negatief uit over het gedrag en negativiteit van de Wolf. Geloof mij, als Priske dat zegt geloof ik hem 10x eerder dan onze zogenaamde cultuurbewaker.

16-02-2025 18:54

010robson +2637

Spelers liepen zeker niet weg met Priske en waarom zou de Wolf een rotte appels zijn?

16-02-2025 19:29

Ivanfr +465

Mijn vriendin zei gister dat de wc verstopt was, ik kijken… staat ie gewoon op dezelfde plek..

16-02-2025 18:27

Tullamoredrew +1969

Jij mag niet op deze site toegelaten worden.

16-02-2025 18:44

Gladdeharry +9164

Veel hersenlozen aanwezig hier.

16-02-2025 18:27

CDCA +543

En zonder foto.

16-02-2025 18:41

Suri +8980

Alleen nieuws naar buiten brengen als er iets te melden is, prima toch

16-02-2025 18:23

Suri +8980

Alleen nieuws naar buiten brengen als we iets te melden is

16-02-2025 18:23

Ruud.D +420

Laat v Bommel het seizoen afmaken en dan ... of een jaartje door en dan v Persie. Of v Persie komt in juli al.,met v Bommel als duo baan

16-02-2025 18:21

FR_Domingo +14899

Hahahahaha alsof Mark dat ziet zitten. Is ook heel denigrerend om überhaupt te vragen

16-02-2025 18:42

rodjeknor +5343

Tuurlijk wel. Iedereen wil toch bij Feyenoord werken?

16-02-2025 19:56

Hotseflots +55

Ten Hag hoeft van mij niet dan liever van Bommel!

16-02-2025 18:13

Tullamoredrew +1969

Gimenez zijn jeugd droom was ac milaan. Hij gaat het daar ook niet waar maken.Al die toppers die bij ons weg gingen.. blijken toch tobbers te zijn.

16-02-2025 18:06

Peter.B +1122

Machtstrijd

16-02-2025 18:00

010opzuid +47

Bedrijf... amahoela...
Het is een Club van de Stad.
Wat gedirigeerd moet worden met de INTENTIE, de club beter te maken, wat de stad weer laat opleven.

Voorzover, sinds 2016 een stijgende lijn qua, prijzen en deelnames in Europa, spelers in en verkopen, merchendise, stadion catering en laten we vooral niet vergeten de sponsoren..

Waarom we niet verder komen qua bedrijf ?
Waar blijft het geld, wat word ermee gedaan ?

16-02-2025 17:57

Kampioen2025 +4960

De bier prijs is idd verdubbeld ja! En de kaart prijzen ook!

16-02-2025 17:58

rockn_roll +8253

We hadden een enorme schuld plus geen eigen vermogen Einstein

16-02-2025 18:11

010opzuid +47

ConferenceL, EuropaL, 2x CL, 4x record transfers (waarvan geen grote uitgave van een vergelijkbare speler)

Ik ga geen LK en KNVB beker winst meetellen, zie dat maar als een klein extratje... (qua geld)

Inkomsten merchendise en verkoop tijdens wedstrijden..

Is er iemand die hier cijfers van heb ?

16-02-2025 18:21

rodjeknor +5343

Ja, die cijfers zijn er. Ik heb ze gelezen en jij roept maar wat zonder ze te hebben gezien.

16-02-2025 19:59

rodjeknor +5343

Kun je elk jaar lezen in de jaarcijfers, pik. Zijn wel meer dan 10 regels hoor.

16-02-2025 19:58

TalkOfSBeek +4035

Natuurlijk reageer je niet voordat iets beslist is.

16-02-2025 17:53

Futre +3047

Er is beslist om de trainer te ontslaan. Dat had met meer dan een schriftelijk statement afgedaan moeten worden.

16-02-2025 18:06

Diffa85 +11290

Deze man verstopt zich ook al 3 seizoenen op de transfermarkt dus ja!!..

16-02-2025 17:52

Reinbo +17620

Gimenez, Timber, Paixao, Moussa, Beelen, Hancko, Moder, Wiefer, Wellenreuter, Hwang, Mitchell… zijn toch allemaal erg goede aankopen onder hem.

16-02-2025 17:56

Gladdeharry +9164

Ja dat is een goede aankoop

16-02-2025 18:20

Gladdeharry +9164

Alleen de dingen die niet goed gaan komen door Kloesoe. Goede dingen komen niet op zijn naam

16-02-2025 18:22

Simon75 +456

Ja, ken je die niet?

16-02-2025 19:53

Kampioen2025 +4960

Gimenez weg in de winter is toch onbegrijpelijk. Zou het echte verhaal wel eens willen weten dat hier achter gezeten heeft.
Al die geweldige nep journalisten met hun verzonnen verhaaltjes. Ik daag jullie uit . . .

16-02-2025 17:49

Kampioen2025 +4960

Kom eens met een echt verhaal, sukkels!

16-02-2025 17:51

jaivi62 +7712

Als u probeert in de logica te blijven komt u al een eind

16-02-2025 17:53

Kampioen2025 +4960

Help me dan een eindje op weg aub
Ik maak me vooral kwaad op al die schijt figuren rondom onze mooie club, die zgn journalisten die een boterham willen verdienen met hun armzalige gekonkel

16-02-2025 17:54

FR-LEGEND17 +20405

Jaaa hier nog 6 👀

16-02-2025 18:08

TalkOfSBeek +4035

Het is simpel. Vader gimenez heeft feyenoord onder druk gezet. Afgelopen zomer moest hij weg maar wou hij niet naar nottingham forrest. Nu hebben ze dat als druk middel gebruikt om een gesprek te forceren.

Afgelopen zomer was gimenez nog jorgensen 2.0 en wat dtk de zondebok. Nu weer?

16-02-2025 17:57

Kampioen2025 +4960

Is dit gebaseerd op onderbuikgevoel of zijn er geverifieerde feiten? Ik vraag t U

16-02-2025 18:01

TalkOfSBeek +4035

Is geen onderbuikgevoel. Is door het AD verteld.

Milan is zijn droomclub.

Voor een prima dag verkocht.

16-02-2025 18:12

TalkOfSBeek +4035

Ja dat maakt mij ook niet uit.

Feit is dat hij verkocht is.

Ik vind het een prima bedrag en vind het jammer dat hij weg is.

16-02-2025 18:15

AMG +948

enkele maanden geleden toen Gimenez in een slechte vorm verkeerde hadden velen commentaar, is niks en zal nooit wat worden,na zijn wederopstanding was iedereen lyrisch en dat is het juiste moment om hem te verkopen om een Jorgensen drama te voorkomen, hoe jammer ook, DTK heeft goed onderhandeld!

17-02-2025 09:09

andre_van_dalen +2412

Je moeten als directie staan. Dan kan de interim trainer over voetbal praten en doorverwijzen over overige zaken.
Je krijgt natuurlijk niets te horen, toch moet gezegd worden dat er zorgvuldig wordt geëvalueerd en gekeken naar het vervolg, enz.

16-02-2025 17:49

fer67 +318

We weten tog dat Bosschaart de interim trainer nu is. En dat er gezocht word naar een andere trainer. Alleen de organisatie binnen Feijenoord deugd voor geen meter. Als er iets georganiseerd moet worden zijn ze dagen onderweg om tot een besluit te komen. Zo niet ook om de juiste personen bijenkast te krijgen. Dat weet uit de postcast van Wessel Pennings. Het is nog steeds de vrienden van Feijenoord die de boel niet op grootehoogte wil hebben. Zo lang die ereblijken zitten ook al gaat Sjaak Trootst weg neemt de volgende met de zelfde gedachtes het over. Ook natuurlijk de aandelen om dat op een lijn te krijgen die 51% is daar een belangrijk onderdeel van. Alhoewel het van Herik toen niet is gelukt . Is er weer een andere groep die daar mee bezig is. En dan pas waarschijnelijk wanneer dat zo mocht zijn word Feijenoord weer de grootste van Europa. Tot dan houden. De vrienden de touwtjes in handen zo heb ik begrepen.

16-02-2025 17:47

AMG +948

denk dat van de Herik alles weet waar de schoen wringt, misschien bij hem eens te rade gaan om het echte vuilnis eruit te trappen zo dat wij weer een gezond bestuur zullen hebben

17-02-2025 09:12

Aidan_Exclusive +7786

De standaard volksmenners worden weer ingezet om stemming te maken om wat vetes te beslechten…Rijnmond, Krabbendam, Gouka en Been doen dit dan ook met alle plezier.

Niet bezig zijn om in het belang van de club rust rond de club creëren om toch nog 3de te worden.
Nee we gaan er lekker voor zorgen dat het helemaal een chaotische teringooi wordt…dat is pas waarom het structureel altijd moeilijk is om een topclub te zijn in daden…deze standaard mechanisme in het Rotterdamse bij tegenslag.

Na het zekerstellen van de 3de plaats, kan er aan poten gezaagd worden bij het leven, nu gaat het erom dat we 3de worden en daar zou iedereen zijn steentje aan bij moeten dragen.

Daar zou alles voor moeten wijken als deze volksmenners en degene die achter de schermen zorgen voor deze onrust, echt van Feyenoord houden

16-02-2025 17:40

Tullamoredrew +1969

Hadden we nog maar een Jorien van den Herik.

16-02-2025 17:40

CliffMalley +2771

Zelfs hij werd toch weggepest door de club?

16-02-2025 17:49

Tullamoredrew +1969

Ja zeker maar we wonnen. Wel de laatste Europese prijs met hem.

16-02-2025 17:56

Azzurri +12527

Logisch als ze reageren. Maar ze kunnen het zelf ook niet verantwoorden. 1,5 jaar een trainer gescout die niet voldoet. En hem toch nemen. Sterker nog: een flinke afkoopsom betalen en al zien dat het in de voorbereiding niet goed ging.

16-02-2025 17:37

andre_van_dalen +2412

Je kunt en mag zeggen dat dit niet goed was. Collectief besluit, collectief gefaald. That’s football. Nu door en niet nog een keer. Zero repeat.

16-02-2025 17:51

tussenjaar +6212

Priske is een toptrainer. Blessures en miskopen hebben hem kapot gemaakt

16-02-2025 18:17

010robson +2637

Is geen toptrainer al heeft hij wel veel pech gehad qua blessures.
Het voetbal van achteruit is stukken minder geworden,het druk zetten is zwaar achteruit gegaan en de fitheid idem.
Zie helemaal niks waaruit blijkt dat dit een toptrainer is.

16-02-2025 19:39

Gladdeharry +9164

Bij alle andere clubs ter wereld slagen de trainers altijd natuurlijk. Alleen bij ons niet

16-02-2025 18:24

Ro1 +2203

Nee zo’n lek als die Troost past bij een miljoenen bedrijf, hou op hoor

16-02-2025 17:30

Wesza010 +12037

Oneens , duidelijk scheppen

16-02-2025 17:24

opel1976 +329

Wat voor duidelijkheid, dat er nog geen duidelijkheid is.

16-02-2025 17:27

Wingcommanderbell +6975

Hij heeft het dan ook over duidelijk scheppen. Dat is wat anders.

16-02-2025 17:30

dmnq1992 +3244

Prima toch. We weten dat we 60 dagen met Bosschaart moetten doen. Logisch dat ze rustig zoeken en niet allemaal namen gaan roepen en onrust zaaien. Over 5 weken weten we meer.

16-02-2025 17:19
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties