Ongeregeldheden in Oostenrijk: ''Plaatsvervangende schaamte''

Ongeregeldheden in Oostenrijk: ''Plaatsvervangende schaamte''

Feyenoord heeft geen goede indruk gemaakt op het veld. Ook buiten het veld ging het na afloop van de wedstrijd tegen Sturm Graz volledig mis. De Oostenrijkse ME moest traangas gebruiken om de rust terug te laten keren in de Merkur Arena. Supporters die aanwezig waren vergelijken de ongeregeldheden met de uitwedstrijd in Nancy.

''Het zou mij niet verbazen als we na vanavond voorlopig Europa niet meer in mogen'', vertelt een supporter in gesprek met RTV Rijnmond. Na het eerste fluitsignaal waren er al incidenten in het stadion. ''Het waren vooral jonge gasten die op een confrontatie uit waren. Direct stormde de ME het vak naast het uitvak op. Zeker één raddraaier is opgepakt.''

Na het doelpunt van Sturm Graz ging het pas echt mis. Het zou gaan om een groep van 50 tot 100 supporters en die werden gesteund door supporters van Pogon Szczecin. De ME moest ingrijpen. ''Een ander soort traangas dan eerder dit jaar in Marseille en bovendien veel meer dan de Franse politie gebruikte. Maar zij moesten dit wel gebruiken. Het was echt puur de schuld van onze eigen supporters. Ik heb echt plaatsvervangende schaamte.''

Gewonden en arrestaties
Volgens de lokale politie zijn bij de ongeregeldheden gewonden gevallen. ''Een uitdagende wedstrijd is ten einde gekomen. Er waren meerdere gewonden, uitzettingen en arrestaties'', meldt de politie op sociale media. De ME moest tot diep in de nacht actief blijven om meer problemen te voorkomen.

Lees meer over
Feyenoord Europa League
Plaats reactie
666

Korneev +5510

Het ergste is dat de UEFA ons niet gaat uitsluiten. Dit is de mooiste inkomstensbron die zij hebben.

05-11-2022 19:59

Fourtobs +41

Zolang de politiek de meldplicht niet gaat handhaven gaat dit gewoon door en straf je de goeden

31-10-2022 12:37

RobbieDeHaag +1290

Heb er niet eens iets van gezien, maar mocht natuurlijk wel weer lekker traangas happen. Man man man. Trouwens 2 van ons neergestoken, hoor je niks meer over.

31-10-2022 11:58

Jordy_blasie +7

Lekker man! Next one

29-10-2022 19:21

rob57 +3023

Dit hoort helemaal niet bij Feyenoord, sowieso niet meer bij voetbal .

29-10-2022 13:12

timosfr12 +386

Lekker hoor, 50 tot 100 leeghoofden die het weer voor het gros verpesten. Hier zitten dan ook nog eens een deel Polen bij die niet eens iets met Feyenoord hebben maar zich klakkeloos aansluiten bij dat groepje hersonloze kneuzen zoals zij zelf. Pak ze op en geef ze een levenslang stadionverbod met meldplicht. Kunnen wij weer gewoon naar de WC tijdens de wedstrijd

29-10-2022 08:14

jack98 +46312

Spandoek rechts op de foto vertelt hoe dit mede kon plaatshebben. Naast makkelijke fouilleringen, kan werkelijk iedereen de wedstrijd bezoeken met een wedstrijdticket. Er werd niet gecontroleerd op ID-kaart en de aanwezige camera's waren onvoldoende zowel kwantitatief als kwalitatief...

28-10-2022 20:42

Andre010 +4550

Welk doek heb je het dan over?

28-10-2022 21:44

EensFeyAltijdFey +131044

Iets met sectie stadionverbod links van de Turkse vlag

28-10-2022 22:44

LinkeLoutje +273

Geen zorgen. Volgend potje is zonder publiek.

28-10-2022 21:50

themaniac +2717

Misschien moet je eens nadenken aan wie het echt ligt ipv weer een excuus te zoeken

28-10-2022 22:29

adfen +2530

Heeft niks met ons Feyenoord te maken deze op sensatie beluste klootzakken

28-10-2022 19:52

carlo_karsten +42

Dit zijn geen Feyenoord supporters en dat zullen ze ook nooit worden of zijn.
Het zijn dwazen met een IQ van een bevroren garnaal.

28-10-2022 19:49

Eigenjeugdeerst +348

Eens, geef ze een enkele reis naar Kherson , kijken of ze dan nog zo heldhaftig zijn. Stelletje mislukkelingen zijn het

28-10-2022 23:14

Pantani0180 +165

Sorry ik schaam me rot om Feyenoord supporters ye zijn
Wat een kutvolk loop daar rond,schaam je dood
,,SCHAAM JE DOOD ,, KUT SUPPORTER,zoals jij je noemt
Gr iris

28-10-2022 19:47

HAaN75 +6985

Ik schaam me ook om feyenoorder te zijn wan prestaties op het veld ....oooh hooligans nee dat boeit me niks ...
Logisch eigenlijk na zo'n waanzinnig slechte wedstrijd

28-10-2022 20:33

jan_van_rotterdam +9

Sommige kunnen niet tegen hun verlies en dat is triest.

28-10-2022 18:51

Dommeloempia1 +19560

Nah...dan kan je as donderdag lachen...

28-10-2022 19:45

Doellat +5419

Waar blijft het statement van Feyenoord? Lijkt me essentieel naar UEFA en Graz toe.

28-10-2022 18:32

fr_alphen_ad_rijn +887

Tegenwoordig is het weer elke Europese uitwedstrijd bingo.
Ik keur geen enkel geweld goed maar als je nu nog niet snapt dat je in het stadion niet moet rellen dan snap je het nooit meer.
Uiteindelijk draait die uit op uitsluiting.
Geen uitsupporters meer meenemen dan kan Feyenoord er ook niet verantwoordelijk voor worden gesteld.

28-10-2022 18:01

Fhasil +1874

Steeds hetzelfde liedje. Je bant dit nooit uit op deze manier.
Zijn we weer tonnen aan boetes kwijt aan de uefa.
We hadden er als je het optelt zo langzamerhand een speler voor kunnen kopen. Uitpotjes kun je wel vergeten voor de echte supporters. Vreselijk.

28-10-2022 17:59

marcelachterhof +405

Dat onze zogenaamde supporters vriendschappen hebben met "supporters" van een andere club vind eigenlijk al treurig, dat het dan ook nog Polen zijn vind ik zo niet nog treuriger en dat je dan elkaar ook nog nodig hebt om de boel kort en klein te slaan in een ander lang vind ik eigenlijk lachwekkend. Wat staan wij voor schut door deze gasten. Vroeger stelden we nog wat voor, nu zijn we een lachertje. Fijne nieuwe generatie.

28-10-2022 16:55

vinman112 +504

Ah ja dus vroeger was het geweld goed en stelde we wat voor en nu is het geweld een bewijs dat we niets voorstellen, goed verhaal

28-10-2022 21:18

marcelachterhof +405

Wees er trots op

29-10-2022 13:20

Andre010 +4550

Geloof mij, Feyenoord staat er in de supporterswereld goed op hoor. Bosgevechten, winsten bij King of the Streets en dit soort tripjes, waarbij Marseille het toppunt was.
Dit alles in die scene weliswaar, niet volgens onze standaard

28-10-2022 21:46

marcelachterhof +405

Ja ja poe poe ik voel een geweldig gevoel van trots brrr

29-10-2022 13:21

keescf +26162

Ik ben er nog niet helemaal uit of die gozer die in zijn eentje een peleton ME'ers instormt dom is, gestoord is, een puntje teveel heeft gepakt, ballen heeft of een combinatie daarvan.

28-10-2022 16:34

Mensini +14458

"Het was echt puur de schuld van onze eigen supporters"

Met "support' heeft dit niets te maken, ook tijdens de wedstrijd niet echt.....

28-10-2022 16:13

moortje +517

Stuur Dilrosun per direct naar een trapveldje in Paramaribo kan die pingelaar zich daar uitleven. Omdat zoals WIJ weten dat voetbal een teamsport is en hij als zichtgehandicapte overal vastloopt, geen oog voor zijn teamgenoten heeft en uiteindelijk de bal kwijt is.
Dat " supporterstuig" bij Sturm Graz enkele reis naar een werkkamp in Vladivostok!

15:55

28-10-2022 16:05

Johan.S68 +591

Triest weer, hou me hart vast wat UEFA nu gaat doen?? Denk dat de maat Vol is, en uitsluiting volgens jaar zou zou dramatisch zijn🤬🤬.

28-10-2022 15:59

fr-0223 +3702

Stelletje doorgesnoven staatsmongolen..

28-10-2022 15:35

theo_de_tokkie +12571

Neuteren die supporters.

28-10-2022 15:19

Vak_S +133

Erger dan Nancy HAHAHAHAHA

28-10-2022 14:43

Feyenoorder +2342

Ja echt tof joh, ik moet ook al heel de dag keihard lachen omdat ze weer hebben geprobeerd mijn club kapot te maken.

28-10-2022 15:03

Plaswijk +805

Er is maar 1 remedie,: bij uitwedstrijden geen supporters van Feyenoord.. Er komen nu weer boetes en minder toeschouwers bij de thuiswedstrijden waarmee de èchte supporters getroffen worden. De Feyenoord directie moet geen plaatsen aanvragen bij uitwedstrijden en geen reisfaciliteitenu aanbieden

28-10-2022 14:28

Voorschoten +239

Ja man! We willen geen kneuzen bij Feyenoord die bang zijn voor je eigen volk

28-10-2022 14:19

radikale +6806

Zijn de kaarten persoon gebonden? Of zijn ze overdraagbaar? Als het persoons gebonden is hoe komt een pool dan aan een kaart? Diamond en gold cardhouders zijn toch bekend en geregistreerd! 1300 personen dus screenen die zijn geweest. Tenzij het buiten het uitvak om gaat.

28-10-2022 14:18

eefb014 +5379

Op de thuisvakken geen controle mogelijk voor Feyenoord.

28-10-2022 14:20

Paixaobasis +1084

Die kaarten zijn persoonlijk maar als je omwjsselt krijg je een kaartje wat niet persoonlijk is.

28-10-2022 14:20

Andre010 +4550

In Manchester deelde ze gewoon die kaarten uit joh. Zelf eentje gekregen destijds. Stelt niet zoveel voor dat naamsgebondenheid

28-10-2022 21:48

Zidane +130

Sturm Graz heeft e-tickets aangeboden via hun webshop. Veel Nederlandse fans hebben in hun account privéadresgegevens ingevuld. Op basis van die gegevens zijn de e-tickets geannuleerd. Ander mogelijkheid is dat op basis van creditcardgegevens de e-tickets ongeldig gemaakt zijn. Vul je geen Nederlandse gegevens in zoals Poolse hooligans dat doen, dan zullen die gemakkelijk aan kaarten komen en wellicht meerdere kaarten bestellen voor de Nederlandse hooligans.

29-10-2022 08:13

MarYNWA73 +95

Ja hoor, daar gaan we weer. Zo krijgen de supporters van Feyenoord weer een stempel. Dit zijn geen supporters man, dit zijn gasten die het niet verdienen om een kaartje te hebben. SCHAAMTELOOS gedrag en absoluut geen clubliefde. Heeft niks meer met voetbal te maken dit soort GE-EIKEL man!! Als je er niiks te zoeken hebt blijf dan gewoon lekker weg. Schaam me dood op dit moment, gewoon omdat ik ook een Feyenoorder ben. Hieraan wil je gewoon niet gelinkt worden… man man man… Ook al hebben onze mannen verre van goed gepresteerd, ik blijf achter ze staan. FEYENOORDER VOOR ALTIJD!!!

28-10-2022 14:12

sman +1221

Juist leger met scherp laten schieten
Ook goed om Co2 en stikstof uitstoot te verminderen Kunnen de boeren ook meegeholpen zijn.

28-10-2022 17:28

Paixaobasis +1084

FSV heeft ook boter op z'n hoofd. Het bestuur zit tegenwoordig vol met gasten die rellen goed praten of zelfs tof vinden. Zie het artikel van 1908.nl ook waarin deze rellen worden goed gepraat.

28-10-2022 13:58

SantiagoFR +5497

Zonder uitpubliek willen spelen als Feyenoord is het enige wat de club kan redden. Dan toon je ook aan dat je er als club niks aan kan doen als er toch rellen zijn in of buiten het stadion.

28-10-2022 13:51

Zidane +130

UEFA heeft Feyenoord vaker zonder publiek en uitfans laten spelen. Feyenoord laat niet zien dat ze de hooligans bestrijden met alle mogelijke middelen. UEFA blijft die hooligans zien als Feyenoord fans. Dat beeld zal niet snel veranderen.

Wat Feyenoord helpt is jarenlange uitsluiting uit Europa en de boel intern oplossen. Door een deel v d fans hard aan te pakken en uit te sluiten voor het bijwonen van wedstrijden van Feyenoord. Feyenoord zal zelf moeten onderzoeken welk deel v d fans incl. Poolse hooligans het imago v d club beschadigen.

29-10-2022 08:23

SantiagoFR +5497

Ben ik het niet mee eens , Feyenoord moet officieel zelf aangeven bij de UEFA dat ze geen fans meenemen. Dan kan de uefa Feyenoord daarvoor niet aansprakelijk stellen en je juist uitsluiting voorkomt dat wil toch geen enkele echte Feyenoord fan of wel dan? Ik wil niet de dupe zijn door uitsluiting, maar Feyenoord is blijkbaar te bang van die hooligans

29-10-2022 08:59

Zidane +130

UEFA ziet het hooligan-probleem van Feyenoord, dat intern binnen de club opgelost moet worden. Feyenoord heeft al sinds de jaren tachtig vrij weinig gedaan om dit op te lossen. Nu heeft de club een imagoprobleem dat niet afgeschoven kan worden op de UEFA zoals jij nu doet voorkomen. Feyenoord zal eerst de hand in eigen boezem steken. Anders zal dit imagoprobleem nooit opgelost worden.

29-10-2022 09:26

SantiagoFR +5497

Heb het idee dat je redelijk ver van de maatschappij af staat, hooligans zullen er altijd zijn en blijven en nieuwe staan altijd weer op , dat lossen jij en ik niet op en Feyenoord alleen door aan te geven dat ze geen uitsupporters mee willen want die kunnen echt geen hooligans stoppen en ook die Polen niet.

29-10-2022 13:28

Zidane +130

Ik was in Graz. Ik heb de rellen voor mij zien gebeuren. Wel licht sta jij verder van het hooliganproblematiek vandaan. Je houdt geen uitsupporters en hooligans tegen door uitsluiting van fans voor bezoek aan Europese wedstrijden. Ik mag volgens Europese recht wedstrijdenkaarten kopen zolang ik me gedraag volgens de bepalingen, die op de wedstrijdkaarten staan. Ik ga als goede fan toch naar Europese uitwedstrijden. Feyenoord gaat mij niet tegenhouden door uitsluiting aan te vragen bij de Uefa zoals jij doet voorkomen.

Ik heb net de wedstrijd Bayern München tegen Mainz bezocht. De fans lopen door elkaar heen staan gezamenlijk in de rij om koffie te halen etc. Daar kennen ze het typische hooligan probleem zoals bij Feyenoord niet. Verder heb ik bij andere grote clubs wedstrijden bezocht. Daar is het probleem veel minder en ook niet zoals bij Feyenoord in Europese wedstrijden.

Feyenoord zal veel meer moeten doen om van het imagoprobleem af te komen. Alleen aangeven door geen supporters mee te nemen voor Europese uitwedstrijden, gaat niet werken. Feyenoord zal de hooligans moeten aanpakken. Voornamelijk jonge gasten tot ongeveer 30 jaar zijn oververtegenwoordigd in de hooligangroepen. Deze groepen zijn zeer herkenbaar. Hoe gaat Feyenoord die gasten aanpakken? Dat is een uitdaging? Ik heb wel ideeën erover, maar dat zijn aanpakken die vanuit de politiek (justitie), politie of ME opzet moeten worden. Dat gaat veel geld en inzet aan menskracht kosten.

Zolang Feyenoord zich niet als initiatiefnemer opstelt, zullen de hooligangroepen geïnfiltreerd blijven binnen Feyenoord met alle gevolgen van dien.

29-10-2022 20:52

Arthur +1062

De staf kan niet hoog genoeg zijn

28-10-2022 13:42

mathijs_stefan +276

Ga je voor sinterklaas spelen ??

28-10-2022 13:53

SantiagoFR +5497

En de straf ook niet

28-10-2022 13:54

Voorschoten +239

En hoe gaat het met jou berghuis?

28-10-2022 14:20

Fany +1461

Als het positieve (lees: supporteren) wordt overschaduwd door het negatieve (lees: rellen), dan is het maar het beste om het positieve maar nooit meer te doen zodat het negatieve nooit meer kan gebeuren.

28-10-2022 13:19

theo_de_tokkie +12571

er was niks positiefs.

28-10-2022 15:20

DrF +3060

Joh jongens. Maak je niet druk. Dat doet Feyenoord ook niet. Die vinden dit allemaal wel prima.

28-10-2022 13:18

DrF +3060

Je bent wel een ekte ekte als de verschillende soorten traangas uit elkaar kan houden... 😅

28-10-2022 13:17

Spookhoofd +541

Zo herken je de connaisseurs

28-10-2022 17:28

Feyenoordvrouwtje +2600

Schande weer dit. En straks maar klagen als er zonder publiek gespeeld moet worden. Kijken wie er uit te halen zijn en een stadionverbod voor het leven. En melden voor iedere wedstrijd.
Ik schaam me bijna dat mijn hart bij deze club ligt.

28-10-2022 13:12

FRedS +2464

Zal wel een hele domme vraag zijn, maar hoe komen de capusjonnetjes uberhaupt aan kaarten?

28-10-2022 13:12

DrF +3060

Met het geld van hun uitkerinkjes denk ik

28-10-2022 13:22

Fhasil +1874

Zijn vaak gewoon jongens die bijv als boekhouder werken.

28-10-2022 18:01

CROOSWIJKER +14599

Zelfde manier hoe ze aan die jassen met capusjonnetjes komen

28-10-2022 13:36

theo_de_tokkie +12571

cunni lingus bij de roze kameraden?

28-10-2022 15:20

Paixaobasis +1084

Je kan toch een kaart kopen in de ticketshop?

28-10-2022 13:52

No-one-likes-us +11005

Het wordt eens tijd dat ze de diamant en goldkaarthouders eens tegen het licht aanhouden de wel van goede bedoelende supporters krijgen geen kans op een kaart

28-10-2022 13:07

FRFriesland +13392

Wedstrijd zonder uit publiek zou terecht zijn helaas.

28-10-2022 13:06

surlac21 +347

en nu maar hopen dat de UEFA Feyenoord straft met een verbod op het meenemen van supporters in Europa. Maar ik vrees dat het weleens uitsluiting van deelname wordt aan europese toernooien voor een paar jaar!

28-10-2022 13:05

mathijs_stefan +276

Niet zo overdrijven aub !!

28-10-2022 13:54

mavat +2424

En nu maar hopen dat de directie eindelijk het lef heeft dit tuig jarenlang te weren

28-10-2022 13:05

Fany +1461

Hopelijk voor eeuwig.

Maar ik vrees het ergste.

28-10-2022 13:23

marcianorsd +9269

Wij zijn Feyenoord wij zijn Feyenoord!! Uefa maffia uefa maffia!! Wij gaan maasgebouw bestormen, wij gaan maasgebouw bestormen!! Dit is beetje het niveau van deze lui...

28-10-2022 12:48

RonFeyy +12088

Gasten hebben géén niveau. Tokkies.

28-10-2022 12:52

theo_de_tokkie +12571

dat bepaal ik wel Ron.

28-10-2022 15:22

fr--opa +109888

Andermaal mee eens Marciano.. Triest is het..

28-10-2022 12:53

DerKeijzer +3635

Red de Kuip, fuck Feyenoord City, liever failliet in de kuip dan Feyenoord financieel vooruit.


Zijn de zelfde mensen.

28-10-2022 13:29

marcianorsd +9269

Njaa ik ben hetzelf ook niet helemaal eens met feyenoord city maar meer om het argument dat het een te duur project is voor ons als club. Ben verder niet tegen een nieuw stadion zolang het maar geen ufo wordt zoals in 020 moet wel sfeer behoudend zijn.

28-10-2022 13:34

Bannisisdebasis +4944

Zijn er tenminste wel. En jij zit weer thuis

28-10-2022 13:35

marcianorsd +9269

Weet je wie nog neer thuis zat? Bannissss

28-10-2022 13:39

DerKeijzer +3635

Uiteraard moet het plan financieel rendabel zijn. Iets wat red de Kuip niet is in ieder geval.

28-10-2022 13:41

SantiagoFR +5497

En over 2 jaar krijgen ze een vriendinnetje en zie je ze nooit meer in de Kuip

28-10-2022 13:56

marcianorsd +9269

Ik ben ook niet voor red de kuip al denk ik wel dat er uit de kuip veel meer te halen valt alleen zijn we een jaar of 20 telaat hiermee omdat de kuip aardig is verzwakt door achterstallig onderhoud en oplopende materiaalkosten etc.

28-10-2022 16:25

ron1872 +8123

dan maar een torenhoge straf, misschien dat dan het gekloot met die hersenloze knulletjes afgelopen is

28-10-2022 12:48

eefb014 +5379

Nee dat boeit ze geen reet hebben namelijk een hekel aan Feyenoord

28-10-2022 12:56

RonFeyy +12088

Onderste filmpje; chapeau voor de politie. Je kunt ze niet hard genoeg raken. Je kunt ze toch niet zo hard slaan dat ze nóg debieler worden. Rammen maar!

28-10-2022 12:46

mohammed_seid +15

Je vergeet nog dat er geen pisbakken waren

28-10-2022 12:36

Geoff71 +7

MONGOLEN …

Er is iets foutgegaan met deze embryo’s .. wat een hersenloze debielen…

28-10-2022 12:36

sman +1221

Nee de babies zijn in de kliko gedumpt en de nageboortes hebben ze de fles gegegeven

28-10-2022 17:32

Joszef4ever +594

Ik heb groot respect voor alle diehard fans die hun ziel en zaligheid leggen in het steunen van de club bij uitwedstrijden en zich daar normaal gedragen.

28-10-2022 12:31

RonFeyy +12088

Dat zijn er helaas maar weinig meer tegenwoordig. Als je je normaal gedraagt en ‘We love you Feyenoord, we do’ wél normaal kunt uit spreken, wordt je met de nek aangekeken.

28-10-2022 12:47

McLovin +11042

Gewoon maar stoppen met uitsupporters dan, scheelt een hoop gezeik.

28-10-2022 12:29

Reinbo +17530

Hopelijk houden ze die gasten daar en creperen die gewonden. (K)neuzen zijn het.

28-10-2022 12:29

Koen-1908 +1962

Jaaa de me moet vluchten

28-10-2022 12:29

fr--opa +109888

Ze mogen bij de poorten ook eens gaan verplichten dat men weer in rood-witte shirts en kleding komen, zoals vroeger. De hele Kuip zag rood-wit, nu is dat standaard pikzwart..

Al die stoere binken dragen de nieuwe merken die bestemd zijn voor "hooligans" en fanatiekelingen. Zwarte jassen, capuchons, sjaals voor het gezicht, zwarte handschoentjes om..

Rood-wit zag er veel mooier uit, pet en sjaals is helemaal niets mis mee.

28-10-2022 12:25

Loekie +2224

Helemaal eens met jou opa. Toen lieten ze tenminste goed zien voor welke club bent.

28-10-2022 12:33

Desserscoorteengoal +6600

17 eredivisieclubs waar ze nog gewoon massaal met pet en sjaal op de tribune zitten dus keuze genoeg voor je!

28-10-2022 12:36

eefb014 +5379

In tegenstelling tot die rel lulletjes houd opa wel van Feyenoord dus is een andere club geen optie.

28-10-2022 12:40

LM +7396

Nee hoor. Jullie zijn zo origineel dat je bij elke club dezelfde jonge harde kern in het zwart ziet lopen. Vlaggen en banners stelen, daarna rellen en jezelf opdoeken..

28-10-2022 14:08

SantiagoFR +5497

En de toeter en vlag

28-10-2022 13:59

Bobiku +8538

De FRFC verkoopt zelfs capuchons met daarbij de tekst: 'handig voor bepaalde situaties'. Walgelijk

28-10-2022 14:56

michiel2424 +28850

Tja, inmiddels kunnen we het gewoon zien als een feit dat uit Feyenoord in Europa altijd weer een klein laagje gore rattenpis sijpelt. Dat er altijd weer een paar van die zielige jochies hun mislukte leventje denken te kunnen goedmaken, terwijl ze als puntje bij paaltje komt geen vrienden hebben om bij op te scheppen als ze weer thuis zijn en hun moeder de ranzige drek waarmee die capuchons vol zitten weer uit mag wassen.

Zonde voor de supporters, maar dit gezwel zal altijd blijven irriteren als er niets verandert.

28-10-2022 12:22

surlac21 +347

Al die lui die opgepakt zijn een levenslang europees stadion verbod geven en oplaten draaien voor de kosten!

28-10-2022 13:09

Feyput +7707

Vorig jaar hadden we "The Road to Tirana".
Zoals we nu bezig zijn moeten we ons motto veranderen in "The Road to Nowhere". Dit geldt voor zowel onze capuchonnetjes als voor ons elftal lijkt het wel....

28-10-2022 12:21

Pepernoot666 +6220

Goed nummer van de talking heads trouwens.

28-10-2022 13:18
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties