Perez kritisch: ''Hij heeft totaal niet overtuigd in de tijd dat hij er speelt''

Feyenoord heeft zaterdagavond AZ weten te verslaan in De Kuip. De Rotterdammers speelden allesbehalve een eenvoudige wedstrijd. Pas in de tweede helft wist de ploeg van trainer Brian Priske het net te vinden en een achterstand om te buigen om uiteindelijk met een 3-2 overwinning van het veld te stappen. In het praatprogramma Dit Was Het Weekend komt ook het matige spel van Ramiz Zerrouki aan bod.

"Hier heb je het probleem van Feyenoord in de eerste helft," analyseert Marciano Vink het spel van Feyenoord aan de hand van videobeelden. "Er was totaal geen tempo van achteruit. Ik ga het niet alleen aan Zerrouki ophangen, maar het is wel een onderdeel van het statische voetbal van Feyenoord. Heel veel achteruit. Wat je ook zag. Kijk naar Hwang, Zerrouki en Timber, hoe er gewoon gewandeld wordt. Als je een opbouw wil verzorgen van achteruit, dan moet er meer beweging zijn, diepte. Er gebeurde gewoon niks."

De eerste en tweede helft waren een wereld van verschil voor Feyenoord. Vink zag enkele opvallende statistieken voorbij komen. "Een van de zes tackles wonnen ze in de eerste helft. In de tweede helft negen van de twaalf. Dat scheelt, en je zag ook een andere intensiteit en dynamiek. Ze hadden in de eerste helft 38% balbezit in het verdedigende deel van het veld. In de tweede helft zakte dat naar 22%, na de wissel van Zerrouki. Na de goal van Paixão zie je dat Feyenoord de geest krijgt en dat dingen gaan lopen. Het lijkt dan weer vanzelfsprekend allemaal."

Lucky goal Feyenoord

Kenneth Perez ziet niet dat alleen de wissel van Ramiz Zerrouki invloed heeft gehad. De Rotterdammers worden ook gesteund door een makkelijk doelpunt. "AZ had de wedstrijd onder controle en dan heb je een goal, zo lucky, die 1-1. Dan kom je opeens in de wedstrijd en maak je snel de 2-1, daarna is de wedstrijd klaar. Feyenoord zat tot dat moment totaal niet in de wedstrijd." De analist vond het een goede keuze om In-beom Hwang in de tweede helft minder diep te laten spelen. "Op tien werd hij eigenlijk niet gevonden. Hij had eigenlijk geen inbreng in de wedstrijd."

De keuze om Chris-Kévin Nadje in te brengen voor Zerrouki, zodat het middenveld anders gepositioneerd kan worden, pakte goed uit. "Het is lullig om elke keer Zerrouki te noemen, maar hij heeft totaal niet overtuigd in de tijd dat hij er speelt. Hwang ging meer naar achteren, en dat geeft meer vorm aan het spel van Feyenoord. Ik blijf erbij: zo’n lucky helpt je over het dooie punt. Dan heb je het gevoel dat je het lekker gedaan hebt."

Lees meer over
Ramiz Zerrouki
Plaats reactie
666

sman +1221

Top gezegd

18-11-2024 20:31

RamonFEY +5735

Nou doe maar ff een update..

06-11-2024 22:45

MFRMaluku +1045

Optiefuhhh met die Zeroukie

04-11-2024 17:32

Rechtsbinnen +3397

Zeroukki.

Ik wordt doodziek van deze mislukkeling.

04-11-2024 15:46

caswise +1248

'ik word' met dt schrijven bewijst anders ook geen geslaagde ontwikkeling

06-11-2024 15:03

Rechtsbinnen +3397

bei jauw toetsenbort zein de hoovdleters nied meegelevertd, want dad is cheen vaut die jei zau maaken

06-11-2024 17:32

MaartenTT +19492

Zo'n 100 miljoen aan spelers geblesseerd en 6 van de 7 zware wedstrijden achter elkaar winnen.

En nog zijn er lui die alleen maar lopen te pijpzeiken.

04-11-2024 15:01

Bulletje +462

Over die niet gekregen penalty hoor je niemand.

04-11-2024 14:30

MaartenTT +19492

Nee, die LUCKY goal, dat is het enige belangrijke....
Sip toch?

04-11-2024 14:50

FRJari +4366

Was weer de grote Higler show. Even laten zien “niet onder de indruk van de kuip te zijn”

04-11-2024 15:44

jepe1949 +6682

Wat hwbben de analystwnmannen er toch weer veel verstand van…
De beste…..

04-11-2024 13:53

Proffeyenoord +795

Perez wordt teveel verstand van zaken toegedicht!

04-11-2024 11:53

charlaykc +9394

Er was wel tempo vanuit achteruit, alleen werden bijna alle ballen verkeerd ingespeeld. We missen de kwaliteit om die tempo te spelen, ziet er zo chaotisch uit. Begin was soort van 'leuk', beide teams speelden overmoedig. Daarna kwamen de fouten.

04-11-2024 10:24

ron1872 +8125

kwam op mij over als kluitjesvoetbal

04-11-2024 10:44

themaniac +2717

We gaan lekker. Jammer dat we niet van ajax hebben gewonnen, maar dat mag de pret niet drukken. Stijgende lijn is er zeker

04-11-2024 10:18

RidderkerkFeyenoord +2071

Wederom winst in een periode met zware wedstrijden die we hebben gehad. Ga er maar aanstaan. We vergeten soms weleens dat het allemaal wellicht gemakkelijk lijkt voor voetballers, maar de intensiteit, het reizen, rusten, trainen, wedstrijden in binnen -en buitenland..

Nee, we moeten gewoon trots zijn dat het weer gelukt is.

Jazeker, er viel e.e.a. te verbeteren, maar je trekt m wel over de streep.

04-11-2024 10:10

MaartenTT +19492

Hear, hear.
Helaas kunnen sommigen alleen maar zien wat niet goed gaat.

04-11-2024 14:51

radikale +6806

Op moment dat ondanks de langdurige blessures het elftal echt stond tegen Benfica . Moesten we weer gedwongen door wisselen ivm nieuwe blessures! Met het 2e soms 3e garnituur wordt je echt niet beter van ! Om maar te zwijgen over wedstrijd ritme en fitheid van die wissels.

04-11-2024 10:01

Roodwitteziel +6041

El Ahmadi was de Zerrouki van 15 jaar geleden, 2,5 vrij desastreuze seizoenen die hem bijnamen als de postbode en El Dramadi opleverden. In de winterstop toen maar van de hand gedaan en naar de zandbak , Al Ahli dacht ik, gestuurd, daarna 2 jaar Aston Villa en vervolgens kwam hij als aanvoerder terug onder Rutten en speelde in de Kuip plots de sterren van de hemel. Het kan verkeren, ook met meneer Zerrouki.

04-11-2024 09:56

TahirJR +57

Beelen & Zerrouki zijn echt allebei drama leveren constant alle ballen in spelen ballen door het midden, beste verkopen.

04-11-2024 09:44

ramsteijn +4875

Bijlow speelde ook ballen door het midden met alle risico's.

04-11-2024 11:34

thj.vanleeuwen +58

Van achteruit sneller de bal laten gaan , in plaats van rond tikken , dat gaat gewoon een keer fout, tempo omhoog en meer schieten op het doel laats van al dat breien

04-11-2024 09:39

Gyros +72971

Waarom boos worden op Perez. We waren weer super zwak.

04-11-2024 09:35

jimmy0180 +14316

De 0-1 was geen gelukje zeker?

Wat vaker naar je landgenoot luisteren ouwe racist: "thats football"

04-11-2024 09:33

wesley85 +1711

Leuk om de Feyenoord goal lucky te noemen, die AZ goal viel echter ook totaal uit het niets. Beide goals eigenlijk van hun. AZ heeft, buiten dat ze na rust direct twee keer flink gevaarlijk waren, totaal niets laten zien en kijk naar hoeveel potten Feyenoord heeft moeten spelen, mag je best vermoeid zijn. AZ heeft hier niets tegenover gezet dus overwinning meer dan verdiend.

04-11-2024 09:14

FRfan67 +6772

Plus penalty onthouden

04-11-2024 12:05

wesley85 +1711

Ja hoe ze dat niet zien is mij ook een raadsel.

04-11-2024 12:13

Willem10 +11976

Een Lucky, zeker, maar heb je de winnende van het opeens zo "geweldige" ajakkes gezien? Leek gvd wel matchfixing.

04-11-2024 08:59

lfr1908 +21975

Lekker janken

04-11-2024 08:56

FTIDJ +2070

Je hoeft geen analyst te zijn om te zien dat je Zerrouki gewoon nooit moet opstellen als je snelheid of uberhaupt iets van voetbal in je spel wilt.

04-11-2024 08:52

Reinaldo16 +20528

Terecht wat Perez zegt, hij analyseert gewoon de wedstrijd.

Wij weten wel beter, loodzwaar programma en dan mag er prima een klote pot bij zitten die je ook nog eens wint

04-11-2024 08:46

nelis24 +2094

Ik denk dat afgelopen zaterdag Zerrouki zijn laatste minuten in Feyenoord 1 heeft gespeeldhij is nu ook voorbijgestreefd door Nadje .

04-11-2024 08:42

jack.f +5021

Lucky Ajax toch Perez

04-11-2024 08:38

ClapMax +6756

Az speelde meer klaar dan de neusjes, echter nog steeds weinig. Wij waren gewoon weer sterker met een gemankeerd elftal. Beelen heeft een vertrouwensboost nodig.

04-11-2024 08:28

theo_de_tokkie +12575

Waar ik problemen mee heb zijn de bierprijzen! Daar hoor je die rat niet over.

04-11-2024 08:08

VineFeye +8382

Gewoon stoppen met drinken

04-11-2024 08:19

loetjeh +329

Perez.. heeft er zoveel moeite mee om als analist onpartijdig te blijven. Zekers als het zijn oude clupjes AZ, Twente en Ajax betreft. AZ had de wedstrijd in handen?????

04-11-2024 07:57

guc75 +10919

Eh, ja, az had idd de wedstrijd in handen, stonden met 0-1 voor en Feyenoord was toen machteloos. Pas na de "lucky" goal van Paixao ging het draaien.

04-11-2024 08:10

koentjaah +5766

Heb je wel gekeken? AZ kwam door een persoonlijke fout op voorsprong en had daarvoor werkelijk niets gecreëerd. Als Beelen die fout niet maakt hadden ze geen kans gehad de eerste helft.

04-11-2024 08:26

FRfan67 +6772

AZ kwam vrijwel niet over de middellijn, scoorde uit de eerste de beste aanval door persoonlijke fout Beelen.

04-11-2024 08:43

guc75 +10919

En wij hadden bakken vol met kansen... Tuurlijk... Ik weet niet wat jij gekeken hebt, maar Feyenoord was net zo machteloos als tegen Ajax...

04-11-2024 08:47

Held18 +1672

Penez weet het wel! 😡

04-11-2024 07:31

Feychris1908 +3758

Ach dat espn/ziggo hemelen nu Ajax heel erg op zo is dat altijd geweest wij staan achter Feyenoord!!!

04-11-2024 07:28

HanskooBV +30969

Lucky goal van Feyenoord. Vergeet gemakshalve 2 blunders van Timon en een terugspeelbal van Tillman….

04-11-2024 07:15

HanskooBV +30969

Hoe noemt men dat?



Vuile tering NEUS!

04-11-2024 07:15

Mensini +14459

Dat ajax weer helemaal terug is?!

04-11-2024 07:58

GGAllin +1485

Ik heb Timon helemaal niet gezien tegen AZ................

04-11-2024 09:33

Wisselspeler +7696

Gelukkig niet, anders hadden we die ook alweer verloren.

04-11-2024 16:03

prikkesteijn +300

Perez? Dat is die neus toch?

04-11-2024 07:02

alexnultien +5985

Je hoort perez ook niet over die handsbal

04-11-2024 06:53

ClapMax +6756

Helemaal niemand bericht daar over.

04-11-2024 08:24

GGAllin +1485

Klopt, blijkbaar was het geen hands. Duidelijk. En doorgaan.

Niet doorgaan met janken, maar met voetballen.

04-11-2024 09:34

Gvv75 +1574

Snap ook niet dat Slot , zerrouki persee wilde kopen.
Is echt een flinke miskoop van Slot.

04-11-2024 06:46

RoodWitMaastricht +9923

Terwijl Wieffer in die tijd ook al was opgestaan. Maar hij moest en hij zou komen.

04-11-2024 07:35

Mensini +14459

Daar was hij blijkbaar minder traag, of hij dacht dat te kunnen verhelpen?

04-11-2024 08:00

Roodwitteziel +6041

Slot was een ontzetten goede coach en een vrij slechte technisch manager met aardig wat miskopen

04-11-2024 08:06

GGAllin +1485

Jongejonge, ga je Slot nu even af lopen zeken.

04-11-2024 09:34

Roodwitteziel +6041

Trek je dit slecht jongen? Verdiep je dan even

04-11-2024 09:50

Gvv75 +1574

Zeik hem niet af.
Maar dit was een gigantische miskoop.
Net als Ueda
En van der belt

04-11-2024 17:36

PapaKevin83 +15155

Afronding was lucky, aanval dikke prima

04-11-2024 06:14

Willem_B +54663

oh perez...en door

04-11-2024 05:54

NoPeIsDope +290

Hij heeft gewoon gelijk hoor... Feyenoord speelde als een natte krant... Ook na de 1-1 vond ik het niks... Zware gebrek aan kwaliteit op de bank...

04-11-2024 06:16

Feyenoord2907 +2343

Er zijn alt8jd weer mensen die dingen dramatiseren. Je gaat door voor de koelkast.

04-11-2024 06:56

NoPeIsDope +290

Maakt verder ook niks uit.. Ze presteren gewoon goed alleen als je echt wat wil dan had je deze afgelopen transfer periode beter moeten inkopen.. Want je ziet als basis elf niet compleet is.... Feyenoord velen malen zwakker word... En daar had ik nu juist op gehoopt dat we daar verder in waren geweest... En dat neem ik Te Kloese kwalijk... Ik zie Feyenoord geen 2de meer worden... Ik had voor vorige week woensdag alle vertrouwen er nog in.. Maar na die neuzen en de wedstrijd tegen AZ word Feyenoord 3de... Psv haal je soiso niet meer in en die neuzen winnen van Feyenoord uit en verslaan ook psv gewoon thuis... Die krijgen hier veel zelfvertrouwen door... Feyenoord was verplicht thuis te winnen van die neuzen en dat beurd niet en daardoor en laten ze zien dat ze niet genoeg kwaliteit op de bank hebben om zoveel wedstrijden tespelen en constant te blijven presteren.. Schuld van Te Kloese

04-11-2024 08:11

8maart1995Obiku +1850

Eens, tot die goal was het ook compleet kansloos, hopen op een klutsbal of een eigen goals meer zat er niet in. Dacht even terug aan Jaap Stam voetbal.

Te weinig kwaliteit, en niemand op de bank dat je zelfs bij Zerrouki uitkomt. Ook al moet Priske dat natuurlijk nooit doen. In de winterstop moet er veel gaan gebeuren wil je kans houden op plek 2!! Maar we zijn nog in de race, zeker voor woensdag.

04-11-2024 08:34

Rumble +6643

Heeft wel vaker gelijk

04-11-2024 06:28

mariano14 +3052

Ik heb die gore engerd afgelopen woensdag ook niet 2x gehoord over ‘lucky’ goals na ketsers van Wellenreuther. Toen was het zeker ineens topkwaliteit van zijn favoriete ploegje. Flikker toch op man

04-11-2024 05:41

Rumble +6643

Calimero goedemorgen!

04-11-2024 06:28

Feyenoord2907 +2343

Maar slaat wel de spijker op zijn kop. Feyenoord speelse zaterdag een goede wedstrijd zonder groots spel. Media Nederland en zichzelf noemende 'realisten' weten er toch altijd een negatieve draai aan te geven.

04-11-2024 06:58

Rumble +6643

Niet mee eens. Maar dat is prima. Ik vond het van beide kanten echt heel erg slecht. En ja, tuurlijk top dat we winnen. Maar het is toch gewoon zo dat dat voortkomt uit een hele gelukkige goal? Tot die goal ging echt alles verkeerd. Maar goed, ik meen het als ik zeg dat ik het helemaal ok vind om er anders naar te kijken. Ik wens ons allen een mooie en gezonde dag

04-11-2024 07:12

mariano14 +3052

Het gaat om de hypocrisie dat bij ons een van richting veranderde goal ‘lucky’ is, en bij zogenaamde andere ploegen die alleen maar tegen houden die zouden gevoetbald hebben alsof het Barcelona is

04-11-2024 11:22

Rumble +6643

Dat heeft niemand gezegd over ajax toen ze van ons wonnen. Met een beetje voetbalverstand kan je echter wel stellen dat ze ons tactisch hebben afgetroefd. Niet zo janken.terecht verloren vorige week helaas. Was het nodig? Misschien niet. Feit is dat we er die dag totaal geen antwoord op hadden. Waarheid doet pijn en dan weer door.

04-11-2024 17:50

FRfan67 +6772

En honderd procent hands waar meneertje Higler snel de andere kant opkeek

04-11-2024 08:45

jaapb +17767

Lullige 1-1. En de twee goals van AZ dan? Dat waren prachtig uitgespeelde goals dan? Perez krijg de schubbenkuttetering.

En goedemorgen kameraden!

04-11-2024 05:34

FRfan67 +6772

En hands AZ

04-11-2024 08:45

Feyenoord4Ever +3255

Is Perez niet degene die bij de zogenaamde ajax legends speelt?

04-11-2024 04:40

Feyenoord4Ever +3255

In deze blok heb je alle wedstrijden gewonnen behalve ajax door de keeper. 8 punten achter op psv na 11 wedstrijden. CL 6 punten. Het had slechter gekund volgens mij

04-11-2024 04:39

Rumble +6643

Ook een stuk beter

04-11-2024 06:29

Harrypipo +8902

Behalve Ajax door het sjokken en breien op het veld bedoel je

04-11-2024 06:41

Feyenoord2907 +2343

Precies. En echt alleen in Nederland kunnen we aan zo'n reeks als in de laatste 7 wedstrijden een negatieve draai aan geven. Want het spel in de laatste twee wedstrijden was minder groots dan de vijf wedstrijden daarvoor.

04-11-2024 07:00

Paulus98 +143596

Als ik de naam Perez zie staan lees ik al niet verder.

04-11-2024 04:24

Fan-On-Tour +2012

Hij heeft nu wel een punt.

04-11-2024 05:10

Rumble +6643

Wel vaker dan alleen nu. Mensen kunnen blijkbaar snel janken als er kritiek is op ons clubje. Merk je ook als je je kritisch uitlaat over Feyenoord en beleid en dergelijke. Dan wordt t snel weggeveegd als negatief . Eén van de oorzaken waardoor Feyenoord kan blijven doen wat ze doen mbt wanbeleid. Omdat de kassa toch altijd meegaat in de propaganda praat vanuit de club en daarbij bijzet merendeel dat in de Kuip zit geen sprake is van daadwerkelijke kennis over het spelletje. Vind ik.

04-11-2024 06:32

Nordberg +4794

hij heeft gewoon gelijk man

04-11-2024 06:32

GernotKokcu +3924

7 moeilijke tegenstanders gehad waarvan je er 6 wint, je de laatste 2 wedstrijden vermoeid bent omdat je in 11 dagen tijd 4 topwedstrijden speelt. Je was gewoon veel beter dan az terwijl de vermoeidheid bij ons duidelijk zichtbaar was, en dan nog win je hem gewoon. Altijd dat azijn zeiken van die analisten omdat ze er niet tegen kunnen

04-11-2024 00:11

teauvenoir +77699

U heeft een punt!

04-11-2024 03:23

Fan-On-Tour +2012

Is ook zo, als je dit voorspeld had na wedstrijd die had iedereen je voor gek verklaard met het spel wat toen vertoond werd.

Vind het alleen zorgwekkend dat er zoveel hamstring blessures zijn.

04-11-2024 05:12

jaapb +17767

Vooral Kenniet “azijn” Perez

04-11-2024 07:00

Relativinho +743

Mocht je tegen salzburg een resultaat halen, hopelijk winst.
Dan hebben we echt een geweldige periode gehad😅😅😅😅
Mensen vergeten snel wat een matige selectie we hebben gecombineerd met een nieuwe trainer.

04-11-2024 10:16

Kevin.S69 +326

Helaas is de winst tegen RB Salzburg achterwegen gebleven.

07-11-2024 10:38

Relativinho +743

Helaas kameraad

07-11-2024 16:55

FRJari +4366

+ een waslijst aan blessures bij ons

04-11-2024 10:38

RobinLandman +1988

Niet te vergeten dat we ontiegelijk veel blessures hebben

04-11-2024 11:08

Kevin.S69 +326

6 uit 7 is gewoon top, kijk maar wat de lampies hebben gedaan afgelopen 7 wedstrijden icm de blessures

04-11-2024 11:12

Joost_FLR_1908 +437

Vergeet de waslijst aan blessures ook niet. Maar laat men maar opportunistisch lullen als altijd. Dit Feyenoord heeft gewoon kwaliteit, en de laatste weken laten zien dat Priske de boel echt wel aan de gang heeft gekregen. We zullen zien hoe de stand is na 34 potten. We shall not be moved!

04-11-2024 11:13

GernotKokcu +3924

Jaa des te knapper dat we die wedstrijden allemaal winnen. Komen de geblesseerden terug, dan zou ik willen zien of ajax de wedstrijd zou winnen. Afijn, we zullen het nooit weten

04-11-2024 21:34

baldjkf +2854

Het klinkt misschien negatief, maar het is wel de waarheid. Ik word juist moe van mensen die alleen maar zeggen dat we 6/7 hebben gewonnen. Ja, so what? Als je vervolgens 6 wedstrijden verliest/gelijkspeelt telt dit niet meer. Het gaat juist om continuatie/verbetering en dat gaat niet de goede kant op als je naar de laatste 2 wedstrijden kijkt.

De vermoeidheid slaat inderdaad toe en dan moet je wisselen, zoals Priske doet. Als deze wissels dan niet allemaal presteren (zoals Zerrouki), dan mag er best wat van gezegd worden.

Daarnaast vond ik Feyenoord zeker niet beter dan AZ. AZ was de eerste helft beter, Feyenoord de tweede. Uiteindelijk had het zomaar de andere kant op kunnen vallen.

04-11-2024 12:19

FRalways +3800

AZ was helemaal niet beter de eerste helft, 1 schot op doel, door een fout van Beelen.
Verder was AZ machteloos in de eerste helft.
Kijk de statistieken maar even na

04-11-2024 14:20

baldjkf +2854

Belangrijkste statistiek; expected goals, 0.71 Fey en 0.84 AZ. Letterlijke betekenis; het aantal doelpunten voor een team of speler, dat mag worden verwacht op basis van de kwaliteit en het aantal kansen.

04-11-2024 14:52

GernotKokcu +3924

Expected goals kan je heel erg nuanceren, gaat om hoe groot de kans is dat het een goal moet zijn. De kans is door de fout heel groot omdat ze hem in leeg doel schieten

04-11-2024 21:33

Weef +9060

Ik weet niet waar jij kijkt, maar op mijn bron had Feyenoord de eerste helft 0,96 expected goals en AZ 0,39. Oh ja, en 67% balbezit voor feyenoord en 7 schoten tegenover 2 schoten.

06-11-2024 14:58

slopertje1908 +3608

Welterusten allemaal

04-11-2024 00:06

BolleJoop +29188

Slaap wel kameraad

04-11-2024 00:07

tiranaaaaa +1183

Dat "lucky" weet hij nog wel uit zijn tijd bij 020

04-11-2024 00:06

Fero079 +49283

Verhuizen

04-11-2024 00:05

GernotKokcu +3924

Az had de wedstrijd onder controle? Zij kwamen door wederom een fout op voorsprong. Als we het over lucky goals hebben, zijn het wel de doelpunten die tegen ons gemaakt worden

04-11-2024 00:04

brockie +107519

Tot aan die lucky goal van Paixao was dat ook zo

04-11-2024 00:06

GernotKokcu +3924

Ze hebben misschien in de 2e helft 10 min echt controle gehad, in de 1e helft speelden we niet goed, maar waren we al stuk beter dan az. Nooit gevoel gehad dat we dit zouden verliezen

04-11-2024 00:12

heiden6 +1976

Was eigenlijk gewoon een eigen goal

04-11-2024 03:43

Zuidbewonert +405914

hahahaha dit is een nog veel mooiere hahahahaha

https://www.youtube.com/watch?v=naBK1E6oPeA

04-11-2024 00:02

Fero079 +49283

🥳🥳🥳🥳

04-11-2024 00:04

DieEneGastUitZuidland +51302

HHAHAHAHAHAHA IK BEN GEIL HOLYTIETEN

04-11-2024 00:06

BolleJoop +29188

HAHAHAHAHAHAHA WOW

04-11-2024 00:10

heiden6 +1976

Pure p0rno

04-11-2024 03:46

FRSieb +86289

HAHAHAHAHAHAH

04-11-2024 08:59

bubblebobble +357

Gvd dat had ik ff nodig

10-11-2024 22:44

Zuidbewonert +405914

Dan is het alweer 4 november.

04-11-2024 00:01

Sinister +12958

Zerrouki komt gewoon gruwelijk te kort. Volgens mij wil hij het liefst met de kont tegen de verdediging hangen en de balletjes naar links of terug verplaatsen.

Leuk bij Twente, maar hier proberen we te voetballen. Zodra hij in de ruimte komt dan staat hij verkeerd en sjokt hij overal achteraan. Feyenoord zou er goed aan doen om het verlies op hem te nemen want je hebt er niks aan dat hij nu op de loonlijst staat.

04-11-2024 00:01

heiden6 +1976

Eerlijk gezegd vraag ik me af hoe hij bij Twente ooit niet alleen heeft kunnen meedoen maar zelfs uitblinken. Echt volkomen kansloos .

04-11-2024 03:52

DieEneGastUitZuidland +51302

AC Milan gaat weer voor Gimenez deze winter

04-11-2024 00:01

brockie +107519

Mooi toch

04-11-2024 00:04

heiden6 +1976

Denk niet dat 2+ maanden geblesseerd zijn de transferwaarde verhoogt, en waar ga je een vervanger halen die ook maar in de buurt komt van zijn niveau en die er ook nog eens direct staat? Je moet spelers juist verkopen op het moment dat ze alles mee hebben wat de perceptie van hun transferwaarde mogelijk kan beïnvloeden Dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar als je bedenkt dat AZ meer heeft verdiend aan Vincent Janssen (die wij een paar jaar eerder gratis hadden laten vertrekken terwijl hij net daarvoor topscorer van de o19 competitie was geworden) dan wij voor Kökcu. Heerenveen heeft ongeveer net zo veel binnengekregen voor Ejuke als Feyenoord voor Wijnaldum en De Vrij bij elkaar. Eeuwig zonde!

04-11-2024 04:08

marconmgn +47859

Als voorzitter van de Zerrouki fanclub baal ik van alle negativiteit. Op deze manier krijg ik nooit leden

04-11-2024 00:00

DieEneGastUitZuidland +51302

hahaha lekker voor je, verdiend ook

04-11-2024 00:02

Fan-On-Tour +2012

Hij is goed

04-11-2024 05:15
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties