Perez tipt Zirkzee: ''Snap niet dat dat morgen niet rond is''

Perez tipt Zirkzee: ''Snap niet dat dat morgen niet rond is''

Feyenoord lijkt zich deze transferperiode nog te willen versterken met een spits. Eerder werden er al namen als Graziano Pellè en Andraž Šporar genoemd, maar Kenneth Perez zou graag zien dat Joshua Zirkzee terug naar Feyenoord komt.

''Het moet toch gewoon Zirkzee worden?'', begint Perez bij Voetbalpraat. ''Dat is toch gewoon één plus één is twee? Dat kan toch niet anders? Malen ging ook op een hele jonge leeftijd al naar Arsenal. Toen heeft hij tegen zichzelf gezegd: 'Dit gaat hem niet worden'. Toen is hij terug naar Nederland gekomen en heeft zichzelf weer helemaal in de kijker gespeeld. Nu komt Dortmund, niet de minste, dat hem voor 30 miljoen euro ophaalt.''

''Zirkzee gaat never nooit de eerste spits worden bij Bayern München, zeker niet zolang Lewandowski er nog zit. Hoezo kom je dan niet gewoon terug naar Nederland, desnoods op huurbasis? De Eredivisie is een open en jeugdige competitie. Dan kan je je naam weer vestigen en opnieuw beginnen. Ik snap niet dat dat morgen niet rond is'', aldus de Deen.

Plaats reactie
666

Carolle +29

Hete meid wil een jongen ontmoeten - http://photo01253.porra.club

08-08-2021 18:31

SCFEYY +391

ik zie hem graag bij ons in de spits, al wou die voorheen zelf niet moet je als Feyenoord daar toch boven staan, erachteraan gaan dus

28-07-2021 18:37

Matu +0

Waarom halen ze niet die giakoumakis
Is topscorer van Nederland kan uit groeien tot cult held bij feyenoord Zierikzee lekker in duitsland laten is 1 denk ik te duur en 2 je moet maar afwachten of die potten breekt in het eerste zou dan 10x liever giakoumakis halen die is al eens topscorer geworden gvd bij vvv dan schiet ie er bij Feyenoord toch 3 x zo veel in echt dom als je dat niet doet

28-07-2021 14:28

8terhoek +1014

Die kindjes gaan veels te vroeg na t buitenland.

27-07-2021 22:20

FeyenoordLeen +1008

Het valt me op dat heel veel spelers niet eens bij ons willen spelen. Laatst ook weer, Pavlidis kiest ook doodleuk voor AZ.

27-07-2021 20:48

jack98 +46854

Zirkzee wilde in de winterstop niet naar Feyenoord, waarom zou hij nu wel willen?

27-07-2021 20:36

lerenbalmetveter +2811

Tja,
vraag mij ook af of Zirkzee wel goed genoeg, persoonlijk denk ik van niet.
Na weggegaan te zijn bij Feyenoord is zijn loopbaan behoorlijk in het slop geraakt.
Bij Bayern niet aan de bak wat op zich logisch is met een klasbak als Lewandowski voor je, maar, daarna heb ik hem regelmatig zien ballen in Bayern II in de 3e Bundesliga en ook daar viel hij eigenlijk niet op.
Afgelopen verhuurperiode bij Parma ook geen succes dus ik denk dat het buitenland voor hem over is.
Misschien inderdaad een (flinke) stap terug naar de Nederlandse competitie en wellicht gaat het weer lopen.
Maar ik houd mijn twijfels mbt deze jongen.
Mvg
Willem

27-07-2021 18:50

Henk Dekker +0

Met Zirkzee binnenhalen haal je een talent binnen die: 1) voetballende nu al veel voor Feyenoord kan betekenen. 2) met de juiste begeleiding nog beter wordt. 3) met de eredivisie een perfecte springplank heeft om grotere ambities na te streven. 4) Over 2 jaar een veelvoud op kan leveren aan geld. Lijkt mij dus een win-win-win situatie. Feyenoord heeft leeftijd en ervaring voldoende. Nu gaan voor kwaliteit.

27-07-2021 18:00

Jossaschiev +65

helemaal mee eens uit eigen jeugd die jongen kan dan weer door bloeien als die veel speelt bij ons levert waarschijnlijk ook nog veel geld op als die dr veel inlegt

27-07-2021 17:56

Stanko89 +1026

managmenet van zirikzee is hier die de bedoel tegen houdt. is wen jonge jongen die beinvloedblaar is plus hoge salaris bij feyenoord moet hij inleveren..

27-07-2021 17:32

petje +10648

Perez heeft 'n punt, hij gaat nooit 'n kans krijgen zolang lewandoski fit is, bij Feyenoord gaat hij minuten maken en DAT is wat ze nodig hebben

27-07-2021 15:26

frvlissingen +3692

Zirkzee moest zo nodig weg. Dus laat maar weg blijven. Daarbij hij wil zelf niet dus einde verhaal. Daarbij als je hem huurt ben je weer aan het opleiden voor een ander. Niet meer huren maar eigen spelers een kans geven of kopen in de hoop dat je kapitaal gaat opbouwen.

27-07-2021 15:40

AirMax1 +1648

Ik denk dat Feyenoord heel graag wilt en bereid is om diep te gaan, maar ik weet niet hoe groot ego Zirikzee heeft. Misschien denkt tie wel Lewandowski op de bank te houden...

27-07-2021 15:14

Willem_B +55415

Zijn ego was iig zondag groot genoeg om een intikker op de meest lakse wijze te verkloten

27-07-2021 16:44

badeend +7728

Nou Perez omdat zirkzee al een paar keer heeft aangegeven niet terug te willen komen naar Nederland/Feijenoord en voor zijn kansen bij Baern gaat vechten,

27-07-2021 14:49

RdamNoord +201725

Perez behoort tot de betere analisten in ons land, maar slaat hier de plank volledig mis.

27-07-2021 14:24

FRVDG01 +3815

Voor een leuk bedrag overnemen, maar niet huren. Die jongen is zelf weggegaan terwijl hij hier kon tekenen. Uiteraard begrijp ik dat je gaat luisteren als Bayern komt. Maar voor nu, graag zo veel mogelijk echt investeren in spelers en niet huren.

27-07-2021 13:54

JerryFR +2354

Huren niet aan beginnen. Als ie wil komen mag hij zich met hangende pootjes melden, mits hij niet tot nauwelijks geld kost.

27-07-2021 13:09

Michel.V +4680

hij weet iig de binnenweg te vinden, volgens mij het proberen waard , ik weet niet of hij naast zijn schoenen loopt of een moeilijk mannetje is , het nivo kan hij wel aan

27-07-2021 12:38

ernst H +4998

Perez is over het algemeen prima analist.
9 van de 10x ben ik t met hem eens, dus als hij t zegt.

Ik weet alleen niet of hij Zirkzee goed genoeg kent.
En dese jongen is gewoon veels te vroeg naar het buitenland gegaan.

27-07-2021 12:25

FR-Fan1908 +6682

Ik vermoed dat Bayern hem enkel wil verhuren aan een club uit een (sub)top competitie. Zijn transfersom kunnen wij denk ik sowieso niet betalen en zal veel te hoog zijn voor een speler die nog nergens iets heeft laten zien.

27-07-2021 12:24

dannnnny +2471

Zou niet verkeerd zijn als wij hem kunnen kopen, senario Malen is top voor ons als club.

27-07-2021 12:01

Maurinho +674

Zirkzee voor een klein prijsje kopen, zou ik zeker doen. Potentiele topspits, ondanks dat zijn gedrag niet altijd perfect was. Maar vrees dat Bayern veel geld gaat vragen

27-07-2021 11:26

klick44 +18096

Hij wil niet

27-07-2021 11:17

goldendick +7082

27/07 10:52
Feyenoord maakt volgens Record werk van de komst van Andraz Sporar. De Rotterdammers bereiden volgens de Portugese sportkrant een bod van 4 miljoen euro voor op de Sloveense spits van Sporting Portugal. Sporar heeft nog een vierjarig contract bij de landskampioen, maar was afgelopen seizoen niet zeker van een basisplaats en werd in de winter verhuurd aan Sporting Braga. De 27-jarige spits komt voor komend seizoen niet voor in de plannen van trainer Rubén Amorim en mag daarom vertrekken. De dertig voudig international van Slovenië speelde voorheen voor Olimpija Ljubljana, FC Basel, Arminia Bielefeld en Slovan Bratislava.

27-07-2021 11:04

basil +582

altijd wel grappig om te lezen dat supporters (van welke club dan ook) denken dat ze mede kunnen bepalen wat hun club voor beleid voert. Ik luister graag naar de radio maar kan niet bepalen welke muziek ze draaien, als het me niet bevalt, moet ik gewoon een andere zender zoeken.

27-07-2021 11:00

Willem_B +55415

Dus je veranderd nog weleens van club..

27-07-2021 16:41

basil +582

nee, hoezo? Het spel van Feyenoord bevalt me niks maar ik heb niet de illusie dat ik de club kan opdragen hun beleid aan te passen

28-07-2021 13:27

Grover +5258

Zirkzee verdient 1,6 miljoen per jaar, dat is een hoop geld voor een speler die vorig jaar bij Parma geen deuk in een pakje boter schopte.

27-07-2021 10:46

luc86 +3609

Parma is niet te vergelijken met ons.

27-07-2021 10:59

ernst H +4998

Wel lekkere ham en kaas.....Hamkas

27-07-2021 12:22

Adjappa +510

Jep Perez.. Dit is feyenoord. Wij kopen liever 27/30 jarige vanwege de ervaring. Om er ja 2 jaar achter te komen dat ze geen geld opleveren om vervolgens weer " geen geld" te hebben. Goed beleid he?

Tuurlijk moet je alles er aan doej om zirkzee en ihattaren te halen. Je moet waarde op het geld gaan creëeren wil je ooit weer in de buurt van de neuzen of pisvee komen. Die spits en trauner is weer typisch...zucht... Feyenoord.

27-07-2021 10:29

Evanola +4701

Nee joh lekker de competitie ingaan met een elftal van gemiddeld 21 jaar... en dan klagen dat het zo wisselvallig is allemaal...

27-07-2021 11:10

Adjappa +510

Haha zo'n gebrek aan visie hier. Hoe doen de joden dat dan? Die hebben 3 ervaren spelers en voor de rest alleen maar 21jarige en jonger het jaar dat ze halve finale cl wonnen. Oh en hoeveel miljoenen hebben ze aan dat beleid overgehouden? 2/300 miljoen? En wij? Wie hebben wij de afgelopen 5 jaar boven de 10mljn verkocht? Juist ja.. Maar we hadden wel veel ervaring. Het gaat niet om ervaring maar om kwaliteit. Dat is een grote misvatting.

27-07-2021 12:15

Feijenoord +5491

020 heeft helaas al jaren een betere scouting en meer talent rond lopen in de jeugd.

27-07-2021 13:04

sebas1980 +6707

Laten we anders weer iemand nemen of overwegen die een verleden heeft bij ons. Kunnen we nou echt nooit met iets anders komen? Dacht dat we inmiddels een goede scouting hadden?

27-07-2021 09:56

keesfr17752 +1084

Wat denk je?Die mensen zijn koud begonnen. Het is niet zo dat je met je vingers knipt en er meteen nieuwe spelers staan. En er wordt amper serieus gevoetbald. Nogmaals alles heeft tijd nodig.

27-07-2021 10:17

sebas1980 +6707

Een club als Feyenoord hoort gewoon een schaduwlijst te hebben. Zoals met Ali moet geen uitzondering zijn maar gewoon de regel. Je moet je huiswerk al hebben gedaan vooraf anders loop je constant achter de feiten aan en is het hopen op een lucky shot. Daar ben ik wel een beetje klaar mee.

27-07-2021 10:19

mib2001 +4755

Ah, "gewoon" weer. Je kan dan wel een schaduwlijst hebben, dat is niet zo moeilijk. Maar je kan niet aan iedereen vooraf gaan vragen of ze misschien wel geinteresseerd zijn. Dus dan kom je bij iemand op het moment dat je hem nodig hebt en dan zegt hij nee. Wat dan?

Denk er nou niet altijd zo makkelijk over.

27-07-2021 10:26

sebas1980 +6707

Een schaduwlijst met Messi, Zlatan en Ronaldo heeft geen zin maar je kan echt wel een lijstje maken met spelers waar potentieel in zit en realistisch zijn om te halen.

27-07-2021 10:30

mib2001 +4755

Ja, zeker. Maar dan nog kunnen ze nee zeggen. Zeker als je op z'n minst gelijk wilt blijven aan degene die weggaat. Dan heb je niks aan die lijst en lijkt het voor de buitenwereld zelfs alsof er geen schaduwlijst is.

27-07-2021 10:36

sebas1980 +6707

Dan ga je naar de volgende op die lijst op dezelfde positie. Je moet toch beleid voeren je kan toch niet denken ach zo een lijst werkt niet want misschien willen ze wel niet? En dan maar wachten tot je door een makelaar benaderd word die nog een speler wil slijten. Dat hebben we te vaak gedaan helaas. Misschien tegen beter weten in hoop ik op goed en gezond beleid binnen onze club.

27-07-2021 10:42

mib2001 +4755

Uiteraard. Een naam per positie op je schaduwlijst werkt inderdaad niet. Maar dan nog: je gaat naar nummer 1. Die wilt niet. Dan nummer 2. Je gaat onderhandelen, maar je komt er niet uit. Dan nummer 3. Die is inmiddels weggekaapt door een andere club. Het is niet eenvoudig. Een schaduwlijst hebben ze echt wel.

27-07-2021 11:07

FRsquad033 +168

Dus omdat perez dit zegt. Zouden we geen goede scouting hebben?

27-07-2021 10:29

sebas1980 +6707

Wij hebben een top scouting. Heb je dat niet gemerkt dan? Verkopen al jaren spelers met winst. Of waren dat die andere 2 clubs? Help me even.

27-07-2021 10:33

Snoek1974 +1826

We hadden amper een scouting , overigens heeft de scouting niet zoveel te maken of een speler met winst verkocht wordt , die moet zorgen voor een inzichtelijke schaduwlijst die voortdurend veranderd aangezien spelers idd voorkeur geven aan andere club en net getekend hebben waardoor een TD kans heeft om goed te handelen

We moeten wat goedkope voltreffers hebben die we dan goed kunnen verkopen en waar we weer spelers voor halen die we ook weer met winst doorverkopen waardoor je een groei regelt . Tuurlijk is dit een lastige want we shoppen met een lege beurs.

27-07-2021 18:35

luc86 +3609

Je moet elke speler als een opzichzelf staand geval beoordelen ipv dit soort simplistisch gelul. Zirkzee is gewoon een toptalent en is juist het soort speler dat wij moeten willen halen ipv de zoveelste 28 jarige zonder restwaarde of een net niet Oostblokspits.

27-07-2021 11:02

FrankArnesanerenSlot +2482

Goed idee, huren.
Waarde creëren voor Bayern München.
We zelf geen ene euro mee opschieten.
Eigen jeugd heeft een plekje minder.

ALS er nog een spits wordt aangetrokken:
- bij voorkeur kopen, niet huren
- ervaring is benodigd
- vast aanspeelpunt
- lang en kopsterk

27-07-2021 09:46

keesfr17752 +1084

Je moet eens kijken wat er nu gaande ISS b.v. in Duitsland. Daar wordt gehuurd bij het leven. Zelfs Bayern München heeft huur spelers. En hierboven geeft iemand een pracht reactie. Als een jonge speler naar een club als Bayern kan moet die nee zeggen want ik speel bij Feijenoord. Hoe verzin je het.

27-07-2021 10:22

Bankstel +1209

Heb het gezien tegen Ajax. Kan nog geen goal maken vanaf 3 meter.

27-07-2021 09:42

luc86 +3609

Weer van die mensen die een speler vanwege 1 momentje afschrijven.

27-07-2021 11:04

Bankstel +1209

Hier worden spelers al blind afgeschreven ;).. en dat van mij was cynisch overigens.

27-07-2021 12:22

feyenoordos +11782

Sodemieter toch op. Is pure middelmaat, kan je net zo goed Bannis of Bozenik de kans geven. Zelfde niveau

27-07-2021 09:42

goldendick +7082

Los van of ik het met hem eens ben hier vind ik die Perez toch wel echt een geweldenaar. Zegt gewoon wat ie denkt en met een goed verhaal

27-07-2021 09:39

Jeli +1389

Wij hebben toch een spitsentrainer? Zijn onze spitsen niet beter te krijgen of is die spitsentrainer niet geschikt? Ik zie in ieder geval weinig groei bij deze jongens.
Gewoon informeren of die Danilo niet over te nemen is.

27-07-2021 09:28

marcoapple +3

dat is Van Persie dus blijkbaar zijn ze idd niet beter te krijgen

27-07-2021 09:34

Flo93 +3405

Van een kale kip kende nie plukken

27-07-2021 09:36

Frankster +20953

Dat lukt niet in 3 weken

27-07-2021 09:41

frankyboy +6793

Zou een prima spits zijn. Het broertje van is echter recent overgestapt naar Bayer Leverkusen dus dan weet je hoe deze familie erin staat. Die staan er dus niet zo in dat bij Feyenoord blijven een betere optie is. Ook niet na het avontuur van grote broer. En verder is de vraag of Feyenoord wel zo’n lekkere springplank is.

27-07-2021 09:16

FrankArnesanerenSlot +2482

In de hoofden van die ouders zijn Bayern, PSG, Man.C, Real, Juve en Barca het eindstation. Maar de Crysensio's,Donyell's, Javilro's zijn nimmer goed genoeg. Vaak kwestie van mentaliteit: de motivatie is vaak vooral vanuit de familie. En dan kun je clubhoppen wat je wil voor een zak centen extra (voor het vakantiehuis van papa), maar daar gaat zoonlief niet beter van spelen.

Volgens mij is Feyenoord juist nu een prima springplank:
- je speelt met veel ander talent
- je ervaart de druk van een grote club (presteren/stadion/publiek)
- voetbal is van gemiddeld niveau, waardoor je jezelf in de kijker kunt spelen
- je krijgt onder Slot (WEL) de kans om je te laten zien
- zitten geregeld scouts op de tribune om te vissen in de eredivisie

Nu ik het zo opsom: hoe belangrijk is het, om met zo'n mooie jeugdopleiding zo'n coach als Slot te hebben.

27-07-2021 09:32

Heisenberg +6217

Gewoon vol voor Guidetti gaan

27-07-2021 09:16

FrankArnesanerenSlot +2482

Zo gewoon vind ik dat niet.
Maar je haalt wel ervaring en mentaliteit in huis.

27-07-2021 09:34

gtm04 +291

Kameraad, Pelle is gewoon verleden tijd, is alleen maar opvulling zijn en vervelend voor het salarisbudget. Zet het uit je hoofd met Pelle, want met dit ga je het beleid voeren die we juist er uit willen hebben

27-07-2021 10:44

luc86 +3609

Ik word liever 4e maar met een jeugdige spits die 2 seizoenen later voor 30 miljoen wordt verkocht. Ipv 3e met wat extra ervaring en mentaliteit waar je als club uiteindelijk niks aan hebt.

27-07-2021 11:08

f3cuk +715

Wat Zirkzee en al die andere jonge gasten niet lijken te snappen is dat de opleiding hier niet veel specialer is dan in het buitenland.

Het feit dat je op zeer jonge leeftijd al minuten kan maken in het eerste is wat de eredivisie speciaal maakt en waardoor er enorm veel talenten ontstaan. Als je er voor kiest al op te donderen voordat je daar ook maar 1 minuut hebt gespeeld ben je gedoemd te mislukken.

27-07-2021 09:15

FrankArnesanerenSlot +2482

De eredivisie is JUIST zo goed voor hen. Maar ja, papa en de hele flikkerse bende eromheen wil doekoe.

27-07-2021 09:35

bloed_zweet_tranen +1975

Iemand van 17 speelt met zo'n grote rol hoor. Of 16 of 15. Het is niet voor niets dat ze op die leeftijd gaan dealen of koerieren. Status is dan al heel belangrijk. Miss wel belangrijker als op 20e juist

27-07-2021 09:44

pannenkoekoek +73

denkt dat ie goals erin kan lopen ala ajacieden.

27-07-2021 09:13

Freddy_T +5048

na die mislukte niet-goal tegen de snavels begin ik wel te twijfelen bij deze beste man

27-07-2021 09:11

FrankArnesanerenSlot +2482

Me too. Niet helemaal eerlijk natuurlijk, vizier nog niet op scherp, maar het zag er zielig uit.

27-07-2021 09:35

CPP +3506

Als Feyenoorder wilde hij de joden vernederen. Helaas geen rekening met Schuurs gehouden. Maak daar niet zo een big deal van joh.

27-07-2021 11:12

Laurencio.F +53

feyenoord moet gewoon gaan voor een ervarende spits en niet een snot neus

27-07-2021 09:08

FrankArnesanerenSlot +2482

Eens met Laurencio!
Je krijgt van mij je eerste like!

27-07-2021 09:36

Juventara +12092

Liever niet, kan er geen fluit van

27-07-2021 09:07

voetbalotelli +825

nou hoop het niet. is geen haar beter dan wat we nu hebben lopen. gewoon naast bozenik en bannis wat ervaring. klaar

27-07-2021 09:03

dannypeter +2466

Ja laten we nog een te jonge onervaren spits halen! Als je er 4 haalt moet er vast eentje goed zijn toch?

27-07-2021 09:03

FrankArnesanerenSlot +2482

Je kan vijf keer wisselen in een wedstrijd. Dus dan geef je ze alle vier 20 minuten.
Die laatste tien minuten zijn dan toch weer voor ons Bryan.

27-07-2021 09:37

kevinmulFR010 +18071

Haha domme deen. Die snotneus wilt zelf niet

27-07-2021 09:03

stamplust +24637

We kunnen ook Luc Castaignos terug halen.

27-07-2021 09:03

stamplust +24637

Volgens mij ben je niet goed bij je hoofd.

27-07-2021 09:03

skin +13958

Stamplust, sommigen kunnen inderdaad beter niet over voetbal schrijven.

27-07-2021 09:05

JKTB +21202

Ach laat hem maar lullen joh. Met z'n Luc... Hij weet niet beter.

27-07-2021 09:06

stamplust +24637

Wat skin schrijft.

27-07-2021 09:12

FrankArnesanerenSlot +2482

Sjezus, die naam heb ik lang niet gehoord. Voetbalt hij nog eigenlijk?
Aha, OFI Kreta. Haha, laatste 5 jaar gemiddeld 2 goals per jaar.
Laat maar zitten. Sfeerverzieker ook trouwens. Loopt erbij als een geïrriteerde Ronaldo, maar kan er geen klote van.

27-07-2021 09:40

KoudBierLimonade +2543

Lekker wegblijven. We hebben al twee 'talentvolle' spitsen die al twee seizoenen stil staan in hun ontwikkeling. Hoeft geen derde bij.

27-07-2021 09:02

charlaykc +9492

Volgens mij is hij gewoon slecht, onhandig en zwak. Daar hebben we al meer van.

27-07-2021 08:59

samah-samah +1569

Op basis van wat moet dit onze nieuwe spits worden? heeft nog niets laten zien en valt gewoon in het rijtje bozenik bannis vente

27-07-2021 08:54

Brutaal1908 +8967

Hij kan echt wel wat meer dan hun.

27-07-2021 08:57

samah-samah +1569

Waar baseer je dat op? op zijn verhuurbeurt? of om alles wat hij al bij Bayern heeft laten zien? deze jongen is al lang geen talent meer en mensen praten elkaar gewoon dom na als het op hem aankomt

27-07-2021 08:58

bloed_zweet_tranen +1975

Dat kan je baseren op wat aan de voetbaltafels over hem gezegd wordt. Dezelfde tafels waar gezegd wordt ze nog nooit zo'n slechte voetballende speler hebben gezien als bozenik. Dus dat maakt Zirkzee in dat aspect automatisch beter.

27-07-2021 09:48

samah-samah +1569

Als je dat als norm gaat hanteren kan je mij dus ook in de spits zetten..?

27-07-2021 10:42

TensJoornstra +467

Ja en nee. Ja, het was een Feyenoorder. Nee, weinig zeggende statistieken en liever een ervaren spits die Bozenik en Bannis wat bij kan brengen.

27-07-2021 08:51

vanAnaarBier_nl +761

Zo'n Feyenoorder was het niet, geldwolf die overal mislukt

27-07-2021 08:54

WvH +15342

Het is een Feyenoorder die geen contract bij ons wilde tekenen omdat hij meer geld wilde. Hij gunde ons geen afkoopsom. Hij heeft gekozen voor het geld. En nu moeten wij helpen? Nee. Hij is in niks een Feyenoorder.

27-07-2021 08:54

TensJoornstra +467

Mee eens - bewerkt

27-07-2021 08:56

WvH +15342

Hahahaha. 🤣👍

27-07-2021 09:11

Jurk +7082

Laat die lekker wegblijven, weggegaan, plaats vergaan!!!

27-07-2021 08:51
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties