Priske: ''Daar ben ik de jongens op aan het voorbereiden''

Na afloop van de verloren wedstrijd tegen AS Monaco ging het tijdens het persmoment over de opstelling van Feyenoord. Journalisten vroegen zich af of de Rotterdammers niet eerder hadden kunnen communiceren dat er een B-elftal opgesteld zou worden. Supporters moesten namelijk wel de hoofdprijs betalen om het oefenduel te kunnen bekijken. Trainer Brian Priske vraagt om begrip voor de huidige situatie.

"Het is een zwaar programma geweest voor een hoop van de jongens, ik hoop dat jullie daar een beetje respect voor hebben," vertelt de Deen in gesprek met Voetbal International. "De jongens die bijvoorbeeld naar het EK zijn geweest, hebben maar een week of tien dagen vakantie gehad. Daarna vragen we ze gelijk om te presteren. Jullie zijn kritisch en dat mag, maar ik denk dat we de jongens een beetje moeten beschermen. Daarom speelden zij niet vandaag."

Bij Feyenoord staat alles in het teken om de spelers zo fit mogelijk op het veld te krijgen zondag tegen PSV. "Tegen Benfica maakten Justin, Lutsha, Hancko en Santi hun eerste minuten van het seizoen. Om ze dan drie dagen later en misschien op zondag weer te laten spelen, dat is niet goed. Samen met de medische staf proberen we er zeker van te zijn dat we niet tien, elf, of twaalf spelers, maar twintig spelers klaar hebben voor zondag. Dat doen we door middel van dit vrij heftige schema."

Vanwege de afwezigheid van veel sterkhouders kon Priske diverse talenten aan het werk zien. De Deen zag een aantal uitstekende momenten tijdens de eerste en tweede helft. "Als je kijkt naar jongens als Givairo Read en Antoni Milambo, dat is gewoon top class. Maar ook Justin Bijlow onder de lat, die een aantal hele belangrijke reddingen maakte. Spelers die niet vaak samenspelen, maar wel lieten zien wat wij graag willen zien. Dat maakt me trots."

Vertrouwen in goede seizoenstart

Ondanks twee nederlagen in de voorbereiding heeft Priske ook vertrouwen in Feyenoord. "Ik denk dat we er klaar voor zijn, zeker. Al denk ik dat als je aan elk team vraagt of ze er klaar voor zijn, dat ze dan 'ja' zeggen. Maar het seizoen is lang. Vorig seizoen hebben we de eerste twee wedstrijden gelijkgespeeld, als ik het me goed herinner. Daar ben ik de jongens op aan het voorbereiden."

Lees meer over
Brian Priske
Plaats reactie
666

Mensini +14768

Veel broekenpoepers online die het seizoen nu al niet zien zitten....

01-08-2024 22:11

Johan +179

Ik ben Feyenoorder in hart en nieren.
Ik was intens gelukkig met de ploeg onder Arne Slot.
Nu bekruipt me een naar gevoel.
Eigenwijs door gaan met zijn eigen systeem
en niet verder bouwen op wat Arne heeft neergezet.
Jammer dit , maar we gaan het zien.
Zondag 1e grote test p.s.v.
Heb er geen goed gevoel bij.
Sorry , hoop dat ik absoluut ongelijk heb.

01-08-2024 18:24

Kroesjofskny +2088

Je bent bepaald niet de enige met dit gevoel. Hopelijk zitten we er allemaal naast.

01-08-2024 20:20

9ball +1506

Probleem is nu dat hij zondag echt goed voor de dag moet gaan komen. Dat terwijl die Johan Cruijff schaal ook niets meer is dan een veredelde oefenwedstrijd. Maar eerlijk is eerlijk er mogen best een paar toppers gehaald worden mocht dit team ineens de sterren van de hemel gaan spelen de selectie lijkt me aardig mager.

01-08-2024 16:43

Isdatwat +1908

Mensen we zijn natuurlijk verschrikkelijk verwend de laatste 3 jaar, geef deze man wat krediet, hij begint/is bezig aan de moeilijkste klus ooit, succes boeken na succes

01-08-2024 16:03

Lawl +400

Zou Priske zelf begrijpen dat zijn krediet al op is?

01-08-2024 15:33

beppie172 +67138

Nee, want het is niet zo.
Dat er negativisme is, hoort bij de club. Zelfs in het kampioensjaar liepen er hier een stel negatief te doen en structureel eigen spelers af te kraken. Alleen om het eigen gelijk te kunnen halen.

01-08-2024 15:53

FNoord4ever +2757

Ben blij dat Priske doet alsof hij hetnog allemaal snapt, want na gisteren doe ik dat niet meer….

01-08-2024 14:49

Willem.G +479

nou het moet echt snel beter anders speel je na een paar wedstrijden al niet meer om prijzen

01-08-2024 14:42

ElleFR1406 +38502

Heeft hij toch duidelijk verwoordt, snap het ook wel, maar wel lullig inderdaad voor iedereen die volle pond heeft betaald voor de wedstrijd.

01-08-2024 13:33

crashtestdummy +22351

Is niet alleen de trainer die bepaalt wie wel of niet speelt. Ook de medische staf.
De club mag wel vooraf aangeven dat de basis vrijwel niet speelt.

01-08-2024 15:14

Criticus +21982

He Priske, kijk hier ff naar! Slotbal!!!
https://youtu.be/ItHrwGSHFiY?si=pH9s4483CR8Cztza

01-08-2024 12:54

Wisselspeler +7943

Ik vind het prima, maar ik had die 85v Euro gisteren niet uitgegeven voor twee kaartjes ( vrienden mee) om naar O21 te komen kijken. Ik zag ook hele gezinnen. Die kinderen hebben het niet leuk gevonden.
Komend seizoen skip ik deze wedstrijd voor zekers.

01-08-2024 12:26

Mischa.V86 +371

Priske kan zich beter zelf voor bereiden op komende ontslag naar drie maanden.

01-08-2024 12:25

crashtestdummy +22351

Priske legt geduldig uit dat de spelers gisteren voor het eerst samenspeelden. Dan is verliezen niet leuk, maar tegen een CL team geen schande.
Ook legde hij uit dat de meeste basisspelers rust kregen na een zwaar eindtoernooi en nauwelijks vakantie.

Veel slimmeriken hier luisteren niet. Is ook moeilijk natuurlijk.
Dat gejank hier is stomvervelend. ( en nee, ik donder niet op, tegengeluid is hard nodig )

01-08-2024 12:18

WillemWeetAlles +4339

Oké. Je hebt een punt. Maar dan moet onze club wel transparant zijn en mensen die veel geld neer willen leggen voor een oefenpot vooraf vertellen dat ze niet het echte Feyenoord te zien krijgen. Dan heb je een keus. Nu niet. Kinderen die voor hun helden komen (en ouders die er dik voor betalen) en dan de O19/O21 te zien krijgen. En die ook nuu ook nog kansloos zien verliezen. Jij koopt ook geen kaartjes voor (bijvoorbeeld) Di-Rect om dan een coverband te zien te krijgen ook al ben je fan van de muziek…

01-08-2024 14:22

crashtestdummy +22351

Hier heb jij een punt.

01-08-2024 15:11

Peter.d88 +152

Hij had ook b team tegen Bengica op kunnen stellen en nu tegen Monaco minimaal 1 helft met a team kunnen spelen. Konden ze gelijk aan elkaar wennen. Nu spelen ze xondag voor het eggie voor het eerst samen in de nieuwe 3-4-3 opstelling. Wordt dit dan zijn volgende excuus? Ja verloren maar spelen voor het eerst samen. Is niet netjes naar de supporters die nu voor veel geld naar onder 21 hebben zitten kijken. Niet netjes prutske

01-08-2024 14:44

crashtestdummy +22351

Ik snap je, maar het is niet alleen de trainer die bepaalt. Ook de medische staf praat mee.
Bovendien waren Stengs en Timber geblesseerd.

01-08-2024 15:12

Peter.d88 +152

Trainer prutke. Enig idee hoe teleur gesteld de supporters zijn na de seizoens openingstijden wedstrijd? A spelers rust geven eerste thuis wedstrijd dan snap je er geen reed van. Supporters komen om de selectie te zien spelen en geen onder 21. Je had tegen Benfica onder 21 op moeten stellen en tegen Monaco de A selectie desnoods 1 helft. Daar komen de supporters voor. Dit is een zware onderschatting geweest ten opzichte van de supporters. En er spreekt beetje minachting uit naar ons. Als je zondag weer zo'n wan prestatie neerzet met excuus a selectie heeft te weinig samen gespeeld krijg je het heel zwaar jonguh met onze supporters. Dan wordt je echt de 2e Stam. We verwachten eigenlijk een zeer nederig excuus. Meneer PRUTSKE

01-08-2024 11:21

FactaNonVerbaX +378

*teleurgesteld
*openingswedstrijd
*reet

verder hoop ik dat we zo min mogelijk van jouw soort supporters hebben.

01-08-2024 11:29

crashtestdummy +22351

Sneue post, Peter.
Je begint in de voorbereiding al te jammeren.

01-08-2024 12:14

NelisHoe +4208

Ga even liggen, rusten en daarna inventariseren: Trauner - Hancko - Beelen - Timber - Stengs - Paixiao.
Deden allemaal niet mee gisteren. Ik mag hopen dat, mits noodzakelijk, Priske ze spaart tijdens de JC schaal.

Kansloze toegangsprijzen zijn voor rekening van de leiding.

01-08-2024 12:23

Ladinksy +2477

Dit wordt een rampseizoen. Weg met die Deense praatjesmaker.

01-08-2024 11:09

Sami +504

Straks in de eredivisie weer vertrouwen op doen, heb goed gevoel als iedereen weer terug is dan heb je een ander elftal!

01-08-2024 10:59

Mexicano +6692

En dan bullaude in de spits zetten

01-08-2024 10:35

Lowbel +1272

Gisteren niet gezien, vorig jaar ook niet

01-08-2024 11:05

jepe1949 +6741

Na volgend jaar zie je hem nooit meer.

01-08-2024 11:20

Ladinksy +2477

Afgeserveerd bij Boca Juniors en op hangende pootjes weer teruggekomen naar Rotterdam. Zo snel mogelijk, tegen elke prijs, verkopen.

01-08-2024 11:06

simplysteef +6435

Zondag winnen en tegen Willem 2 ook en de sfeer is weer mega positief.

01-08-2024 10:28

DJAZ +2

Ja maar de kans dat dat gaat gebeuren is wel klein. Blijft bijzonder dat Te Kloese akkoord is gegaan met deze spelwijze. Lijk wel alsof het bestuur en de selectie niet zo goed waren, maar dat Slot een uitzonderlijke coach is. Maak me wel zorgen hierover. We gaan het zien zondag!

01-08-2024 10:48

simplysteef +6435

Jc-schaal is uiteraard leuk om te winnen. Toch zie ik het meer als een oefenwedstrijd.
Vanaf thuis tegen Willem 2 moet het goed staan op het veld.

01-08-2024 11:06

jepe1949 +6741

De buitenspelers exelleerden vorig seizoen niet echt.
Logisch dat je met dezelfde spelers dan iets anders gaat proberen.

01-08-2024 11:23

010robson +2716

3 centrale verdedigers daar zal ik nooit fan van zijn en snap ook niet dat we zo gaan spelen.
Sta je dan met 3 verdedigers tegen 1 spits en 2 middenvelders tegen 3 of meer middenvelders.
343 ok maar dan met een inschuivende cv en niet met zulke zwakke backs.
Dan zou ik Zechiël als die inschuivende cv gebruiken met Hancko op lb en Geertruida op rb.

01-08-2024 10:27

Felician +470

Als ik Slot nu zie bij Liverpool in Amerika dan lijkt Feyenoord wel een amateurclub met die excuses.

01-08-2024 10:05

Danny007 +180

Heeft Feyenoord evenveel te besteden als Liverpool dan?

01-08-2024 17:56

Felician +470

Nee, maar we zijn in Nederland top, dan moet je ook top uitstralen.

01-08-2024 20:08

Danny007 +180

Dat begrijp ik wel, ik hoop dat dat ook gaat gebeuren, erg overtuigend spelen we nog niet helaas

02-08-2024 18:53

Meekijker +4475

"Tegen Benfica maakten Justin, Lutsha, Hancko en Santi hun eerste minuten van het seizoen. Om ze dan drie dagen later en misschien op zondag weer te laten spelen, dat is niet goed."

Dus Bijlow en Geert spelen zogenaamd niet zondag? Bijlow kan ik me in vinden, maar Geert..

01-08-2024 10:04

BahiaBrazil +249

Geert is een beest, die kan alles

01-08-2024 10:09

Wisselspeler +7943

Hij ging er niet voor niets na een halfje al af.
Dat Bijlow niet onder de lat staat Zondag is voor mij een raadsel en ik hoe mijn hart vast. Al deed die Sas het best aardig.

01-08-2024 12:30

radikale +6928

Prima verwoord Brian

01-08-2024 10:01

rodjeknor +5438

De journalisten stellen de enige juiste vraag. Dit is fout geregeld door de club en dat irriteert, na drie jaar feest. Ook slecht voor de nieuwe trainer dat je dit niet duidelijker neerzet. Er staat nu ineens onnodig veel druk op hem, op zijn systeem.

01-08-2024 09:55

Peter.d88 +152

Goed gesproken. PRUTSKE DOE ER WAT MEE

01-08-2024 11:24

robin_snowdog +1288

Goed zo! Laat het ze horen.

01-08-2024 09:54

tomassonlegend +1086

Kan me nog goed herinneren wat hier de reacties waren toen slot verloor van psv, gelijk speelde tegen Fortuna en Sparta. Of toen timber, gimenez of minteh werden afgeserveerd als miskopen. Sommige mensen leren niet van hun fouten.

01-08-2024 09:43

FR_Domingo +15064

We werden 0-7 weggespeeld onder slot en hij gaf aan dat we waren weggespeeld en niet klaar waren.

We verliezen 5-0 van Benfica en hij zag positieve dingen….

01-08-2024 09:36

tomassonlegend +1086

Onzin. Gaf duidelijk aan dat er veel dingen mis gingen

01-08-2024 09:39

GerseGer +7307

Priske is geen Nederlander en heeft daardoor ook niet echt een begrip van wat de officiële openingswedstrijd betekent voor Feyenoord. Kun je hem niet kwalijk nemen, maar wel de Nederlanders om hem heen, die hadden hem moeten vertellen dat je dan niet met een veredeld jeugdelftal kan gaan spelen. Of ze hadden het van tevoren aan moeten kondigen.

Anderzijds, laten we hier ook niet te moeilijk over gaan doen en Priske gaan beoordelen als het om het echie gaat.

01-08-2024 09:36

Olafs +4898

Ik vind het persoonlijk wel respectvol hoe hij dit benaderd heeft. Ben uiteindelijk niet gegaan maar anderzijds snap ik wel dat men die wel gegaan is, zich behoorlijk genaaid voelt. De meerderheid is seizoenkaarthouder, dus die maken het nog wel goed. Maar de losse kaarten op de Olympiatribune waren €42 echt veel geld. Als je het mij vraagt.....

01-08-2024 09:57

SDS1908 +631

Mwa, genaaid niet direct. Ik snap het wel. Laten we het zo zeggen, ik en de kids waren wel teleurgesteld. Het was een openingswedstrijd onwaardig.

Maar goed, 1:3 valt nog mee als je zag hoe snel die gasten er soms uitkwamen. Verder jammer dat er geen uitsupporters waren.

Oja, niet de groeten aan al die lusters die vanaf de 75ste minuut al weggingen. Weinig respectvol naar de spelers toe.

01-08-2024 12:33

Olafs +4898

Echt waar? Min 75 al opstaan? Jeetje dat is ook niet goed voor het zelfvertrouwen van de spelers. Dat past ook niet bij Feyenoord. Als ik was voortijdig was opgestaan wanneer het mij niet beviel in het verleden was ik meestal eerder thuis geweest.....🙃.
Tof dat jij wel bent gegaan! Zat je in vak P? Wat kostte het kaartje voor de kinderen als ik vragen mag? Ik had in eerste instantie eerst voor mijzelf gekeken....

01-08-2024 13:51

beppie172 +67138

Na 75 minuten stond niet eens de B-ploeg maar o21 in het veld.
Mooi voor die jongens dat er een heel stel zo hun debuut in de Kuip maakte maar snap wel dat de gezinnen dachten, we pakken beneden nog een snack en rijden naar huis.

01-08-2024 15:12

Olafs +4898

Dat is weer de positieve benadering. Zo kun je het ook bekijken inderdaad……

01-08-2024 15:33

FRoedie +3154

Hij legt anders goed uit wat de reden is waarom hij hiervoor koos. Ik zie liever een Stengs en een Timber zondag belangrijk zijn, dan vandaag te vroeg beginnen!

01-08-2024 10:03

Mexicano +6692

Precies , de wolf bijv met zijn grote mond , gewoon een mee waaier joh

01-08-2024 10:37

Peter.d88 +152

Fuck u. Met je John de Wolf schuld geven. Prutswerk had ook tegen Benfica met b groep kunnen spelen en dan tegen Monaco voor de fans de beoogde 11 laten spelen desnoods 1 heft. Dus niet goed gedaan Prutske

01-08-2024 14:50

beppie172 +67138

Ik denk dat in het contract van Benfica stond dat we wel minimaal 60 minuten met de sterkst beschikbare formatie moesten spelen.

01-08-2024 15:13

Wisselspeler +7943

Dus het ligt aan John de Wolf??
Okay #WolfOut

01-08-2024 12:32

FR_Domingo +15064

Die eigenzinnigheid van Priske is prima. Maar dan moet hij het wel echt gaan laten zien. Verliezen van psv is geen schande maar als je daar wordt weggespeeld en de start vd competitie valt tegen dan gaat hij het echt heeeeeeeeeeeeeeel zwaar krijgen. Dan haalt hij de 1e CL wedstrijd niet gok ik

01-08-2024 09:32

Peter Schlijckelmann +5193

Wat een gelul....

01-08-2024 09:30

Dick.B +513

Hoe zo gelul? Goed lezen en begrijpen wat de trainer aangeeft! Is toch niet zo heel moeilijk toch?

01-08-2024 09:34

Jrob +2668

Btw onze Arne heeft t goed gedaan tegen Arsenal 😉

01-08-2024 09:13

Fainordtillidie +51

Jajaja, allemaal voorbereiding.. allemaal experimenten. Zondag wordt een eerste serieuze test en zondag erop openen tegen een promovendus die niks te verliezen heeft in direct een van de lastigste uitwedstrijden voor hen. Verliezen we tweemaal, dan vrees ik wel dat we weer ouderwets terug zijn bij af. Ik hoop dat het anders loopt.

01-08-2024 09:13

Tonymctony +1324

Niet zo bang man

01-08-2024 10:02

FR_Domingo +15064

Priske out, Pusic in

01-08-2024 09:07

FR_Domingo +15064

We are ready?

01-08-2024 09:05

Tapiaz +28566

We hebben zeker begrip, maar het is natuurlijk matig management. Je weet dat veel spelers laat terugkomen van het EK, ze zwaar belast zijn. En je bent er toch zelf verantwoordelijk voor om binnen acht dagen een wedstrijd tegen achtereenvolgens Benfica, Monaco en Pisvee te spelen. Al wekenlang bekend.

01-08-2024 09:04

FRlegend +17176

Voorbereiding is altijd koffiedik kijken. Slot z’n eerste voorbereiding was ook niet vlekkeloos. Toch kampioen. Gaat erom dat ze fitter worden en systeem aanleren. Gister jongens tegen de mannen. Dat nemen die jonge gasten weer mee in hun ontwikkeling. Jammere is dat er nog geen echte basiself is dat goed ingespeeld nu.

01-08-2024 09:03

beppie172 +67138

Normaal gesproken hadden ze tijdens het trainingskamp een wedstrijdje gespeeld met doorworstelen en was het zondag de Openingswedstrijd tegen Monaco geweest.
Nu kwam die uitnodiging van Benfica en de gevolgen daarvan zijn niet goed ingeschat. SK Houders hebben gratis toegang, maar de betalende toeschouwers met flinke prijzen (korte zijde 27,50, lange zijde 40 euro) mogen ze wel tegemoetkomen, bijvoorbeeld met gratis toegang voor een toekomstige oefenpot (in winter tegen Dordt of anders volgend seizoen).

01-08-2024 15:19

Pixeltje +2776

Met Slot wonnen we de openingswedstrijd tegen Atletico, dus dat was al een stuk beter dan dit. Maar vooruit, het is nu nog te vroeg om conclusies te trekken.

01-08-2024 16:02

FRlegend +17176

En verneukten we het tegen Fortuna voor het echie.

01-08-2024 22:18

K.B +599

Geef de beste man de tijd.. echter 2 kwaliteits aankopen mogen best want de centen zijn er gewoon.

01-08-2024 09:00

FRlegend +17176

Je weet nu al dat dit niet de selectie is dat vanaf 1 september het seizoen gaat spelen. Verwacht nog wel 4 versterkingen.

01-08-2024 09:04

Zenn +11561

Bij Benfica en Monaco waren geen spelers die een EK hebben gespeeld? Wat een drogreden . Deze coach wordt een regelrechte aanfluiting en maakt met zijn belachelijke systeem alles kapot wat in de jaren van Slot is opgebouwd . En waar blijven de echte aankopen ?

01-08-2024 09:00

beppie172 +67138

Verschil is dat daar door wordt geborduurd op een bestaande speelstijl, en bij ons zijn ze bezig met transformatie.

01-08-2024 09:02

Zenn +11561

Transformatie maar waarom ? Te Kloese had deze man niet moeten aanstellen en voortborduren op de successen van de laatste twee jaar

01-08-2024 09:05

beppie172 +67138

Omdat hij er vanuit ging dat zijn hele rechterflank zou vertrekken met Luts, Wieffer en Minteh, en je dan toch opnieuw moet gaan bouwen. Dat waren belangrijke pionnen in Slotbal en vervang je niet zomaar.

Als je dan naar de selectie kijkt zonder die 3 dan is 343 helemaal geen vreemde optie met de backs die je hebt en Luka en Stengs die in zo'n systeem meer op 10 uitkomen. Ook kwaliteiten Zerouki passen beter in systeem met 2 controlerende middenvelders.

Als je dan een coach hebt die met dat systeem meermaals succesvol is geweest dan snap ik waarom je daarin meegaat.

01-08-2024 09:48

FRlegend +17176

Vooral lekker gaan zagen nu na twee oefenpotjes tegen goede tegenstanders. Je kan ook een brakke club uitnodigen waar je 5-0 overheen walst. Ben je dan klaar voor het seizoen? Vorig jaar pakten wij Benfica in de voorbereiding. Zij waren in het seizoen een stuk sterker. Allemaal momentopname.

01-08-2024 09:05

Zenn +11561

Ik zaag niet maar kom gewoon met feiten . Zie mijn antwoord op Beppie

01-08-2024 09:06

frmo +4085

Ga dat die zeikerds hier maar uitleggen.. op voetbalzone zag ik het ook al, staan gewoon voor lul met onze 'beste' supporters die lopen te zeiken publiekelijk..

01-08-2024 09:30

rodjeknor +5438

In je antwoord op Beppie staan geen feiten, alleen niet onderbouwde meningen.

01-08-2024 09:57

rob57 +3056

Vroeger hadden we het AD toernooi in de voorbereiding met een puntensysteem voor gescoorde doelpunten. Vervolgens was het in de competitie bagger.

01-08-2024 13:04

jack98 +48011

Goed om je spelers te beschermen zowel in de media als qua fysieke belasting.
Goed ook dat je benoemt wat wel goed ging in de wedstrijd.

Nu met een gehele andere basiself goed spelen zondag tegen de lampjes, de wedstrijd winnen, en de stemming wordt ook beter op FR12.

01-08-2024 08:56

FRlegend +17176

Mensen hier denken ook dat we ‘even’ twee CL tegenstanders met minimaal even hoog of (veel) hoger budget pakken.

01-08-2024 09:05

realistisch1953 +14368

Veel te optimistisch, moet hij wel zijn want het is zijn plan om op een dergelijk manier te gaan spelen maar ik ben bang dat we na 2 maanden competitievoetbal al uitgeschakeld zijn voor het kampioenschap. En maar lachen om de problemen bij 020.

01-08-2024 08:56

FRlegend +17176

Ja want eredivisie tegenstanders hebben de klasse van Benfica en Monaco. Houd toch op. Tegen de Belgen pakten we ze gewoon.

01-08-2024 09:06

realistisch1953 +14368

Ja die Belgen zijn veel beter dan Benfica en Monaco......waar heb je het over...

01-08-2024 10:00

FRlegend +17176

Precies dat zeg ik. Cercle is niveau eredivisie. Benfica en Monaco is CL niveau. Daar zijn we dus nog niet. Cercle wonnen we. Die andere twee niet.

Je kan ook oefenen tegen Beerschot en 3-0 winnen en dan loopt iedereen hier de polonaise.

01-08-2024 11:23

Jor007 +571

Zondag gewoon beste spelers. Geen paniek nodig

01-08-2024 08:52

louisvanderploeg +13087

Zeer duidelijke uitleg. Er is dus aan het begin van de voorbereiding een duidelijk plan gemaakt, en daar hebben ze zich aan gehouden. Ook het feit dat hij sommige spelers pas 1 week bij zich heeft zegt genoeg.

Duidelijk dat ze de basis voor zondag fit en heel willen hebben.

Ik verlies veel liever in de voorbereiding 2 wedstrijden tegen grote ploegen, dan op zondag van PSv als het wel om het eggie gaat.

Supporters die deze man nu al helemaal afbranden, kijk eens hoe Slot hier begon. Vorig jaar 2 keer gelijk in de 1e 2 wedstrijden. Willen jullie dat nu weer.

Het is gewoon een ander systeem, waar spelers EN supporters aan moeten wennen.

01-08-2024 08:47

michiel2424 +29491

Zondag is wat dat betreft ook nog niet zo belangrijk. De week daarna begint het pas echt.

01-08-2024 08:48

louisvanderploeg +13087

Ja, die JC schaal stelt idd ook niet zoveel voor. Is leuk als je hem pakt maar verder...

01-08-2024 08:56

SGR-FR +871

Het enige goede aan dit interview is dat hij laat zien zn spelers te willen verdedigen. Er moet hier en daar nog wat ingekocht gaan worden en dan zullen we het zien met een echte basiself. Hij is in ieder geval kalm na 1-8 verliezen in de voorbereiding, dus hij zal veel vertrouwen hebben. Laat t Zondag maar zien dan.

01-08-2024 08:41

Theo.D25 +3169

Het is niet de vraag of Priske de kerst haalt, maar of hij dierendag haalt.

01-08-2024 08:36

huissie79 +20292

Helaas kan Priske pas echt gericht werken vanaf 1 september, als de transferperiode afgelopen is.
Waarschijnlijk staat er dan ook vrij snel een interland periode voor de boeg, waardoor de meeste spelers weer de hort op zijn.
Daarnaast is het ook waanzin om nog geen maand na het EK alweer met de competitie te moeten beginnen.
Vroeger begon de competitie veelal pas eind augustus, begin september.

01-08-2024 08:35

beppie172 +67138

Voetbalkalender zit inderdaad veel te vol. Door die maffe Nations League heb je komend najaar gewoon 3 interlandperiodes waarin die 6 wedstrijden er even doorheen geramd worden. De CL en EL twee extra wedstrijden. Allerlei voorronden om je voor de Europese competities te kunnen plaatsen, en die ploegen willen dan graag al in competitie zijn om ritme te krijgen. En waarschijnlijk staan er volgende zomer wel weer toernooien op het programma. Of die worden gewoon in januari gepland, wanneer je dus nu ook je laatste poulewedstrijden van CL of EL hebt.

Het wordt gekker en gekker en je hebt gewoon een steeds grotere selectie nodig om dat op te kunnen vangen.

01-08-2024 08:56

huissie79 +20292

En heel FR12 in paniek omdat er gister met een B, of zelfs C ploeg gespeeld werd.

01-08-2024 09:05

Feyenoord1985 +2321

Milambo benoemen boven Zechiel! ik weet niet wat er zo topclass was aan Milambo.

01-08-2024 08:34

beppie172 +67138

Die speelde behoorlijk volwassen gisteren.
Zou m ook zeker niet verhuren.

01-08-2024 08:59

DeNeefvanKorneev +24494

Priske lult als een mediateam dat matige filmpjes maakt, maar wel weet dat er allerlei nieuwe software is

01-08-2024 08:31

Kings010 +7797

Ik heb werkelijk nog nooit zo’n rare voorbereiding meegemaakt.

01-08-2024 08:30

Arneblijft +5983

Bij Arne was het precies andersom; je moest in de voorbereiding veel spelen om te wennen aan de hoge intensiteit…. Weet nog goed dat we Atletico versloegen… ineens brandde er hoop en verlangen… gaat het dan echt gebeuren onder deze nieuwe trainer…..? En het gebeurde!
En nu…. Nu heerst er een gevoel tussen hoop en vrees.
Als we maar niet terug gaan naar de tijd van voor Arne…

Arneblijft…. Voor altijd in mijn hart!

01-08-2024 08:28

beppie172 +67138

Situatie behoorlijk anders. Toen hadden we geen half basisteam dat terugkwam van allerlei toernooien en waren ze al competitief bezig vanwege voorronden Conference League.

Daarnaast kwam de reality check die we nu kregen tegen Benfica toen tegen Lazio Roma. Werden we ook helemaal scheel getikt.

01-08-2024 08:36

Suri +9461

Als ik op de tribune zit te kijken dan wordt IIikdus fit. Goed om te weten

01-08-2024 08:27

FRTV1908 +5356

Veel bla bla deze man. Gooit er een paar algemene voetbaltermen tegenaan en denkt ff goed te maken dat ‘ie 1-8 afgeslacht wordt over 2 wedstrijden.

01-08-2024 08:20

beppie172 +67138

Het is vandaag 1-8. Toeval?

01-08-2024 08:25

MarioFR +11922

Denk het niet

01-08-2024 08:29
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties