Priske: ''Wij zullen op zoek gaan naar een vervanger, intern of extern''

Priske: ''Wij zullen op zoek gaan naar een vervanger, intern of extern''

Brian Priske is enthousiast over de talenten die rondlopen bij Feyenoord. De Deen noemde afgelopen weekend Gjivai Zechiël als voorbeeld en is ook benieuwd naar wat Chris-Kévin Nadje de komende maanden nog meer te bieden heeft. De aanwinst kwam over uit Frankrijk en tekende een contract tot medio 2028 in De Kuip.

"Nadje is een ruwe diamant die nog geslepen moet worden op bepaalde punten", vertelt Priske over de eerste minuten van de middenvelder in gesprek met Voetbal International. "Wat natuurlijk volkomen normaal is als je van het derde niveau van Frankrijk komt. Maar ik heb al leuke dingen gezien van hem. Hij legt er veel energie in en zijn balveroveringen waren goed."

Priske is een trainer die graag kijkt naar de jeugdopleiding en doet dat ook bij Feyenoord. Mats Wieffer is vertrokken voor een miljoenenbedrag naar Engeland en dat geeft ook weer mogelijkheden voor spelers die al onder contract staan in Rotterdam. "Wij zullen op zoek gaan naar een vervanger, intern of extern. We streven er altijd naar om de selectie beter te maken."

"Maar ik zag tegen Dordrecht bijvoorbeeld ook een goede Antoni Milambo. Quinten Timber ligt er nog even uit, maar die gaat hopelijk deze week meer en meer trainen'', vervolgt Priske zijn verhaal. De Deen verwacht echter wel dat Feyenoord de transfermarkt opgaat voor een vervanger. ''Als we Wieffer vanuit de huidige selectie kunnen vervangen, zou dat perfect zijn. Maar we moeten ook presteren in de Eredivisie, de beker én de Champions League..."

3-4-3

Wanneer Feyenoord de transfermarkt op gaat, moeten het wel spelers zijn die passen in het nieuwe systeem van de Deen. De huidige spelers reageren positief op de wijzigingen. "Het was niet moeilijk om sommige jongens te vertellen dat er nu iets anders van ze verwacht wordt. Ze pakken het eigenlijk heel erg snel op. Zowel de wingbacks als de twee 10'en. Tijdens de meetings die we gehad hebben en vooral tijdens de trainingssessies merk ik dat ze zich heel snel aanpassen aan dit systeem."

Lees meer over
Brian Priske
Plaats reactie
666

Bralbal +199

Het is toch wel een hele uitverkoop. I houd m'n hart vast voor weer een valse start in de competitie. Maar laten we hopen dat mijn angst ongegrond blijkt.

10-07-2024 08:59

VanKlotelenBurg +4083

Ik vraag me af wat de rol van Lingr gaat worden

10-07-2024 01:08

progress +2364

Hoop toch echt dat Timber snel terug is op zijn oude nivo.

09-07-2024 22:01

Bart Blokker +1134

Met milambo kan je ook presteren in ch league en comp en beker!!++ die is gewoon goed

09-07-2024 12:24

mataglap +7639

Wat een raar verhaal dat 343. Je hele club is ingericht op een ander systeem.

09-07-2024 07:27

howie2307 +377

Ja wel echt heel raar verhaal dat voetballers niet anders dan 433 zouden kunnen spelen

09-07-2024 13:09

mataglap +7639

Dat staat er toch niet downie

09-07-2024 15:07

CrulioJuz1908 +9976

Met 3-4-3 kan je ook heel goed variëren. Misschien kijkt Priske naar een systeem waarin tijdens de wedstrijd makkelijk geschakeld kan worden tussen 3-4-3 en 4-3-3, al naar gelang de omstandigheden.

09-07-2024 19:54

Fhasil +1898

Zo goed vond ik Wieffer nou ook niet. Kan best een vervanger voor gevonden worden met de huidige financiële middelen. Zerrouki acht ik geen goede vervanger. Mist handelingssnelheid zeker in CL wedstrijden.

09-07-2024 06:34

Barkie +2

Feyenoord heeft de afgelopen 2 jaar in de eredivisiewedstrijden met Wieffer 2,54 en zonder Wieffer 2,07 punt gemiddeld per wedstrijd gepakt. Ik heb niet dieper in de data gekeken maar op het eerste oog zou je zeggen dat hij ontzettend belangrijk is geweest. Ook tegen Atletico, een van de grootste clubs van de wereld, speelde hij de sterren van de hemel dus het is mij ook een raadsel waarom hij in CL wedstrijden niet goed genoeg zou zijn.

09-07-2024 10:47

EIJK1969 +4284

Wieffer was degelijke speler. Maar bv geen niveau Nederlands elftal. Denk ook door eerste balaanname.

09-07-2024 13:51

CrulioJuz1908 +9976

Wellicht hebben we die vervanger met Nadje al. Wie weet.

09-07-2024 19:55

RidderkerkFeyenoord +2408

Slot was top, maar we wisten al dat hij ging. Zijn systeem kun je 2a3 jaar volhouden, daarna uitbouwen of perfectioneren op een andere wijze. Hij vroeg veel en vooral van wisselspelers. Hij was top, nu gaan we met een hele positieve man verder. 100 % achter Brian staan met iedereen!!!!!!!

09-07-2024 02:47

patrick_gloudie +2862

Haal clasie terug voor de positie van wiefer!....zerouki verkopen aan de Fransen......rechtscentraal heb je dan timber.clasie. natje .....op links dan stengs en ivanusec als creatieve middenvelders...op 10 caranza en lingr??

09-07-2024 01:49

jerra +64

Met clasie ga je niet vooruit

09-07-2024 05:41

Sander Ton-Kolart +239

Zonder enige kritiek te hebben op Slot, of eigenlijk meer positieve feedback te geven op met name het laatste jaar van Slot want wat hij heeft bewerkstelligd is natuurlijk meer dan geweldig. Maar vooral afgelopen jaar heb ik het ook vaak 'gebrei' gevonden. Dat je dacht kan het niet allemaal wat directer, en gaf Slot vooral in het 1e jaar snel en veel druk. Werd dat in de volgende 2 jaren toch steeds wat minder. Nu moet je ook meenemen dat tegenstanders zich ook gaan instellen en doorkrijgen wat te doen, en had je voornamelijk in het 1e jaar met Dessers, Linssen en Til die wel gingen.( dus ook afhankelijk van de sterktes (en zwaktes)van de individu). Maar juist daarom is het misschien wel beter dat de accenten verlegd worden. Het spel hetzelfde met hoog druk, mooi voetbal. Maar wel op een andere manier waardoor het sneller en directer zou moeten gaan, en de tegenstander weer verrast, of eigenlijk opnieuw moet nadenken. Dat is wat ik ook uit de interviews met Priske haalt. Voortbordurend op wat goed is, maar verbeteren wat beter kan. Of dat gaat lukken is natuurlijk een 2e. Misschien is de trainerswissel precies op het juiste moment gekomen. Maar misschien verlangen we na 3 maander weer terug naar Slot. Laten we het positief zien, wetend dat we tropen jaren achter ons hebben liggen, maar Priske de kans geven wat ie voor ogen heeft waar te maken, misschien zijn de tropen jaren dan nog niet voorbij.

08-07-2024 22:52

DonDennis +1973

Mooi verhaal, duidelijk ook…alleen staat tropen jaren voor extra zware jaren, denk dat je gouden jaren bedoelt!?

08-07-2024 23:13

Cees.R82 +9712

Neen hij verwoord het helemaal prima hulde voor je verhaal maar vooral ook voor je kennis. Ook ik heb me groen en geel geërgerd aan dat eeuwige gebrei. Op het laatst ging het wel weer sneller. Maar ook vond ik de veldbezetting matig. En onze centrumspits hadden een onmogelijke taak om in een woud van tegenstanders te moeten presteren.

09-07-2024 01:10

Wij_zijn_Feyenoord +424

Heb me vooral geërgerd aan de teams die de bus parkeren en niet willen voetballen , aan de ene kant snap ik het wel ploegen gaan voor een punt, aan de andere kant was er geen creativiteit vanuit slot om wat anders te proberen . Hopen dat priske anders gaat benaderen

09-07-2024 07:12

SteffieFR +6783

Eens. Vooral dat trechtervoetbal was ergerlijk met zowel de backs als de buitenspelers die continu naar binnen komen

09-07-2024 08:46

FRRMS +26432

We gaan de CL in en moeten PSV bij blijven en hunnie voor blijven
ik mag toch hopen dat er een vervanger op niveau komt

08-07-2024 22:27

Gladdeharry +9231

Die hebben we al. Zerrouki gaat monden snoeren

08-07-2024 23:20

Elinkwijk +1943

Zechiel is gewoon een siper talent.

08-07-2024 22:26

hans_berkheij +2093

Vorig jaar rond deze tijd zei ik al dat Zechiël een wereldster in wording is. Daarbij ook toen al aangetekend dat niet iedere wereldster in wording ook werkelijk dat niveau gaat halen, onderweg kan er veel mis gaan.

09-07-2024 11:23

broodjespeklap91 +6311

Hopen op een Colombiaan

08-07-2024 22:15

Antonius91 +5919

Sinisterra?

08-07-2024 22:39

Cees.R82 +9712

Hou op met het gehyp van Sinistera. Iedereen vond hem geweldig maar 13 doelpunten in de Nederlandse competitie voor een vermeend topspeler is te weinig en hij was een momenten voetballer. Daarlangs kan Feijenoord niet betalen wat hij in Engeland opstrijkt.

09-07-2024 01:14

Glenn Lagerwaard +2155

Het is/was een buitenspeler , 13 goals zijn in elke competitie een zeer goede statistiek !

09-07-2024 06:38

Lampiesan +24782

GEEN PANIEK, IK HERHAAL, GEEN PANIEEEEK

08-07-2024 22:15

AirMax1 +1672

TE LAAT! 🫨

08-07-2024 23:23

jack98 +47779

Mooi dat de jeugd het vertrouwen krijgt van Priske, maar we moeten ook wel blijven presteren in alle drie de competities dus een goede balans tussen ervaring en talent is wel nodig!

08-07-2024 22:01

Ricard0 +8145

Als 3-4-2-1 echt zo bewezen slecht zou zijn, waarom kun je er in Fifa gewoon voor kiezen dan?

Stelletje zeikerds. Het seizoen al verzieken voor het begonnen is.

08-07-2024 21:42

brockie +111683

Was toch duidelijk aangegeven dat de geïmplementeerde speelstijl van Slot binnen alle gelederen van de club gecontinueerd zou worden. Slot z'n vervanger zou hierin gewoon mee doorgaan met uiteraard z'n eigen draai. Nu heb je Priske die 3-4-3 gaat spelen. Beetje raar toch? Zeg niet dat het niet zal werken maar het voelt wel alsof alles nu weer overboord gegooid wordt. Klopp speelde 433, Slot speelt 433. Zelfde lijn wordt doorgetrokken.

08-07-2024 21:58

realistisch1953 +14305

Zit wat in wat je aangeeft..

08-07-2024 22:05

Mearte +8387

Er zijn nou eenmaal zoveel dingen die bij de speelwijze van een trainer komen kijken. En zoals Priske zelf al aangaf zeggen formaties ook steeds minder. Teams wisselen in en zonder balbezit steeds vaker van formatie. In aanval speelde Slot eigenlijk ook amper 4-4-3.

En dezelfde lijn van een vorige coach doortrekken gaat nou eenmaal om een heel stuk meer dan formatie. Als Priske de meest aansluitende coach is, maar net een voorkeur voor andere formatie heeft dan is dat maar zo. Lijkt me beter de lijn door trekken dan iemand die wel 4-4-3 speelt maar met een meer verschillende visie. Als ik Priske ook hoor in z'n interviews tot nu toe heb ik in ieder geval absoluut niet het idee dat alles overboord gegooid wordt.

08-07-2024 22:23

FRRMS +26432

Eens vind het heel raar
En ik ben bang dat we een of ander eigenwijs hebben binnengehaald

maar goed werkt het wel heb ik niks gezegd

08-07-2024 22:28

FRRMS +26432

Ik heb juist een gevoel bij priske dat hij alles op zijn manier wilt doen
Omdat hij niet met slot vergeleken wilt worden..
Terwijl de fundering er staat

08-07-2024 22:29

smerik1985 +4786

Slot speelde geen 4-4-3

08-07-2024 23:25

Ricard0 +8145

In balbezit speelde Slot ook met 3-4-3

09-07-2024 07:39

Ricard0 +8145

Priske heeft aangegeven verder te bouwen op wat Slot heeft neergezet. Daarbij wel de opmerking dat de mindere zaken aangepakt dienen te worden. Verandering krijg je sowieso. Dan ga je kijken, was dit beter of minder?

09-07-2024 07:42

Zuidpool +678

Vervanging voor minteh?

08-07-2024 21:42

fr_1993 +78858

Quinten kan prima op LCDM in de 3-4-3-formatie.

08-07-2024 21:30

gwmd1 +4127

CL n iveau spelers die er al staan, dat moeten we inkopen.

08-07-2024 21:11

svds +33854

Priske is in ieder geval geen trainer die gelijk om aankopen schreeuwt zoals Slot, en ook naar jeugd kijkt,

08-07-2024 21:11

joopkater +6409

Deed Slot toch ook wel toen hij net begon, Hartjes en Milambo werden bij de selectie gehaald toen ze 18 en 16 waren

08-07-2024 21:19

Mexicano +6553

Is die denk ik al vergeten , nog even en slot kon er niks van , zeiken om het zeiken , van hele enge mensen

08-07-2024 21:49

Arcturian_ +3195

Erg benieuwd om meer te zien van dat nieuwe 3-4-3 Systeem en welke vervanger oor Wieffer word gehaald

08-07-2024 21:07

SEYVEN +14059

Opvolger van slot moet voortborduren op waar slot gebleven is. Weet je wat, we stellen een uitvinder aan die de hele formatie overhoop gooit. Enige speler die baat heeft bij dit systeem is Bart Nieuwkoop. Moeten we niet willen jongons

08-07-2024 21:05

fr-peter. +483

Beelen, Stengs en Ivanusec past het ook goed bij

08-07-2024 21:11

SEYVEN +14059

Al je echte buitenspelers kan je al afschrijven

08-07-2024 21:14

fr-peter. +483

Paixao en Moussa spelen ook graag aan de binnenkant. De rest komt toch amper in aanmerking voor minuten

08-07-2024 21:16

SCRSCR +4248

We hebben geen buitenspeler die buitenom gaat, dus wat dat betreft past het perfect! Vond het afgelopen jaar de bezetting voor de goal juist matig, wat je oplost met twee 10’en. Enige waar je een concessie in doet zijn je backs. Waar je er eerst twee aan de binnenkant had staan op lijn van de verdedigers, gaat er nu altijd eentje diep voor de overlap. En je controlerende middenvelder zal wat verder terug staan om dit te compenseren

08-07-2024 21:47

Jos.K +960

Nieuwe bazen nieuwe wetten.
Ik ben wel voor wat vernieuwing en verjonging.
Enkele juiste, ervaren investeringen en fris van de lever het seizoen in.
Het wordt voor 35 av40% een gewijzigd en vernieuwd team.
Vasthouden aan iets is ook vaak teruggang.
Bij Slot zag je ook langzaam het vastzetten van de tegenstander minder worden. En wat aanpassingen. Dus ook daar al veranderingen.
We zullen het zien.
Hoop in een mooi seizoen.

08-07-2024 21:12

Edwinvz +1148

Ik hoop intern!
Je hebt Nadje, Timber, Zerrouki, Milambo en Zechiël. Daarnaast nog t Zand, vd Belt en wellicht nog een jeugdtalent die kan verrassen. Al zou ik t Zand verhuren aan een eredivisie ploeg. Hij is nog te slordig soms. En vd Belt verkopen. Die is niet goed genoeg.

Met vijf volwaardige middenvelders kun je gerust de competities in. Zerrouki vind ik overigens de minste van de 5. Ik hoop dat hij niet start in de basis als de competitie begint. Ik heb meer vertrouwen in de andere 4.

08-07-2024 21:02

Brambino +20729

Je betoog zwakt steeds meer af. Je hebt gewoon te weinig kwaliteit op het middenveld. Je speelt 8 potten Champions League en we moeten voor de titel gaan. Er moet een middenvelder met kwaliteit bij.

08-07-2024 21:05

brockie +111683

Speelt teveel FM

08-07-2024 21:51

Edwinvz +1148

Nadje, Zechiël en Timber zijn spelers met heel veel kwaliteit. Het zou zonde zijn als alleen Timber minuten maakt van de drie.

Milambo is ook een groot talent, maar blinkt nog niet uit. Is uiteraard wel nuttig en bruikbaar. Zeker in de competitie en beker. Zerrouki is wel nuttig, maar geen champions league niveau.

09-07-2024 06:36

Brambino +20729

Hoe kun je nou over Zechiel en Nadje zeggen dat ze heel veel kwaliteit hebben? De ene komt uit de 3e divisie in Frankrijk en heeft nog geen pot op hoog niveau gespeeld en Zechiel heeft zeker potentie maar tot nu toe ook nog niet aangetoond voor een basisplaats in aanmerking te komen. Potentie is er zeker, maar die kwaliteit is er nu nog niet en moet ontwikkelen. Je hebt echter WEL iemand nodig die er NU METEEN staat.

09-07-2024 12:02

Edwinvz +1148

Zechiël kon het niet aantonen ivm een blessure. Maar nu hij weer fit is wel.

Daarnaast heb ik genoeg beelden gezien van beiden heren. Ik heb hele wedstrijden gezien van ze. Ze zijn echt goed!

Ook moet je eigen jeugd en aankopen ook echt kansen geven, vind ik.

Daarnaast kun je het geld mijns inziens beter uitgeven aan andere posities. Zoals een topaanvaller erbij. Maar dat is een kwestie van smaak uiteraard.

09-07-2024 12:15

Wisselspeler +7910

Lingr speelt niet meer op het middenveld?

08-07-2024 21:06

Edwinvz +1148

Waarschijnlijk niet op de twee controlerende posities zoals Priske speelt met zijn 343

09-07-2024 06:29

rodjeknor +5400

Veel te mager. Een blessure en een schorsing en je kunt al niet meer wisselen. En dan moet je ook nog eens meer smaken hebben, zodat je accenten kunt veranderen tijdens de wedstrijd.

08-07-2024 21:48

Edwinvz +1148

In de 343 zijn dat maar twee posities van middenvelders. En daar heb je dan momenteel 7 spelers voor. In principe zijn 5 spelers al genoeg.

09-07-2024 06:31

SEYVEN +14059

Ik word nu al kriebelig van dat ge343-2tienen gehannes.

08-07-2024 20:59

Visionair +6715

Ik ook. Echt drama

08-07-2024 21:01

fr-peter. +483

Mooie opstelling heb je gemaakt Visionair

08-07-2024 21:10

Visionair +6715

Dank. Dit is ook bijna de enige variant die ik ‘ok’ of zelfs vet vindt

08-07-2024 23:02

crashtestdummy +22286

Veranderingen.

Interesse van Feyenoord in bepaalde spelers blijft intern totdat de speler vastgelegd is.
Zo hebben ze Mitchell uit handen van o.a. Atletico gehouden.

Ze zijn dus al bezig net de echte toppers die ons weer kampioen gaan maken.

In Kloesoe we trust

08-07-2024 20:55

theo_de_tokkie +13507

Mannsverk verlossen van abcoude noord en hun weer van mansverk. Kan nooit veel kosten want fc abcoude noord heb er destijds 6 miljoen voor betaald.

08-07-2024 20:53

Feyenoord_R +11486

Die tijd is voorbij theo

08-07-2024 20:58

CLAM +1748

Waarom heeft Slot in zijn tijd bij Feyenoord nooit Heitinga gevraagd?

08-07-2024 20:49

Danny.V68 +4528

Normaal doen! Bel hem effe.

08-07-2024 20:51

Olafs +4855

Omdat een slimme man is en weet dat dat gevoelig ligt. Dus, ik denk daarom.

08-07-2024 21:03

RonaldKoevrouw +6054

Buiten Timber is elke huidige middenvelder, middelmaat.

08-07-2024 20:48

JDJ +18339

Nieuwtjes gaan we niet van Priske horen.

08-07-2024 20:47

Tistogwa +52201

3-4-3 4-4-2 3-3-4 4-2-3-1
Komt goed.

08-07-2024 20:46

Jrob +2660

Weet niet waarom .. maar ik heb zo'n idee dat carranza t beter gaat doen dan gimenez..of ueda .. of misschien jagen ze elkaar aan en gaan ze alle 3 beter spelen 😊

08-07-2024 20:43

JDJ +18339

drie spitsen systeem

08-07-2024 20:46

fey82 +2812

Ik heb het het idee dat die Carranza hoge ogen gaat gooien

08-07-2024 20:52

SCRSCR +4248

Ik heb het idee dat Ueda er gewoon 20 inlegt als hij basisspeler wordt

08-07-2024 21:49

rodjeknor +5400

Op basis van een foto?

08-07-2024 21:49

fr--opa +110979

Wie zijn in dit systeem de nieuwe nummers 10en ??

08-07-2024 20:32

PortofRotterdam +869

Stengs en Paixao

08-07-2024 20:33

Wisselspeler +7910

Stengs en Milambo zal het toch wel zijn. Dat zijn echte 10 en

08-07-2024 21:08

filosoof12 +1987

Die zijn er niet en misschien maar beter ook, want de nummer 10 is al een tijdje een positie die niet goed wordt ingevuld bij Feyenoord

08-07-2024 20:35

fr--opa +110979

Wat was volgens u de laatstexechte nummer 10 van ons?? Seba?

08-07-2024 21:17

Feyenoord1 +102602

Stengs en paixao laatste wedstrijd, maar wordt gedurende het seizoen denk ivanusec

08-07-2024 20:40

fr--opa +110979

Ja ik denk Ivanusic en Stengs held

08-07-2024 21:17

fr--opa +110979

Denkt u echt theo de held?

Carranza invaller voor Ueda en Santi he

08-07-2024 21:17

theo_de_tokkie +13507

Ik lees hier dat het de nieuwe dirk kuijt is dus dan speelt hij achter de targetman toch?

08-07-2024 21:59

fr--opa +110979

Ja maar meer als werkeigendchap he, dus hoe hij speelt en zijn manier van strijd is

Soort van Kuijt altijd vechten en strijden

08-07-2024 22:39

theo_de_tokkie +13507

achter de spitse!

09-07-2024 08:52

Sneekshit +10611

En vervanger Mintheh? Want Moussa kwam voor Jahanbakhsh.

08-07-2024 20:32

fr-peter. +483

Met Ivanusec, Paixao, Sauer, Sebaoui, Stengs, Moussa, Walemark voorlopig 7 buitenspelers

08-07-2024 20:37

Sneekshit +10611

Waarvan 4 1e elftal waardig..

08-07-2024 20:47

fr-peter. +483

Denk dat Sebaoui gaat verrassen, Sauer en Moussa verdienen ook een kans en Walemark zou onder Prikse zomaar kunnen gaan opbloeien. Dat laatste zie ik overigens ook bij Pedersen gebeuren

08-07-2024 20:49

RonaldKoevrouw +6054

Jij wil weer een conference League campagne?

08-07-2024 20:50

Brambino +20729

Jij hebt Walemark niet zien spelen tegen Dordt?

Ook die Sebaoui en Moussa hebben het niveau nog lang niet. Sauer lekker verhuren en kwaliteit inkopen.

08-07-2024 21:12

rodjeknor +5400

Als je er geen reet van kan onder de ene trainer ga je niet ineens goed kunnen voetballen onder de andere. Walemark heeft niet eens het niveau voor Heerenveen.

08-07-2024 21:52

Snoek1974 +1827

Ook nog Slory en misschien zelfs Sliti .
Dus van de 7 die je noemt zullen er nog wel 1 of 2 verhuurd / verkocht worden

09-07-2024 06:46

Paulus98 +159560

Topvoetballers pakken altijd een nieuw systeem snel op.

08-07-2024 20:30

Peterk +35332

Best wel moeilijk. Er gaat er waarschijnlijk nog wel eentje en zelfs meerderen vertrekken. Er komt veel geld binnen. En eindelijk zit de club dan in de situatie met dat geld kwalitatief beteren te kunnen halen. Sterker, dat ben je met dat geld gewoon verplicht. Met betere spelers is er de verplichting ook betere resultaten te halen. Alles draait om goede scouts die de juiste keuzes maken op de spelersmarkt.....

08-07-2024 20:29

rodjeknor +5400

Je gaat nooit beteren halen dan de spelers die je verkoopt. Want dan zou je er in principe meer voor betalen. We zijn een handelsclub. Dus voor Wieffer komt hooguit een speler die net zo goed kan worden. Maar niet een die dat al is.

08-07-2024 21:53

fr-peter. +483

Met de huidige selectie verwacht ik onderstaande opstelling:

Ivanusec-Gimenez-Stengs
Smal-Zerrouki-Timber-Nieuwkoop
Hancko-Beelen-Geertruida
Wellenreuther

08-07-2024 20:20

FR Kampen +1751

Eerste helft van het seizoen toch niet inzetbaar

08-07-2024 20:29

svds +33854

Je weet er in ieder geval weinig vanaf, Geertruida, Hancko, Timber en Gimenez vertrekken zeker nog. Onrealistisch gelul dus

08-07-2024 20:31

fr-peter. +483

Voorlopig zitten ze bij de selectie en moeten er nog clubs komen die bereid zijn om 30 miljoen neer te leggen.

Lijkt me onrealistischer om nu al rekening te houden met mogelijke uitgaande tranfers

08-07-2024 20:35

filosoof12 +1987

'Huidige selectie', begrijpend lezen is moeilijk ik snap het

08-07-2024 20:35

theo_de_tokkie +13507

Giminez gaat naar AC Milaan

Ik denk dat ie uiteindelijk 433 gaat spelen. Heb niet de selectie voor 343 want smal en nieuwkoop zijn m.i. niet basiswaardig.

08-07-2024 20:57

Brambino +20729

Geertruida en Hancko zijn weg

08-07-2024 21:13

ligtinslotshanden +3636

3-4-3 is echt wel een leuk systeem. Als het werkt. Je kan zo veel kanten uit dan. En het is ook wel eens een keer leuk om met 10’en te spelen.

08-07-2024 20:16

sjaarloos52h +22033

Ik las tieten…

08-07-2024 20:20

sjaarloos52h +22033

Zeker om mee te spelen!

08-07-2024 20:30

rob57 +3052

De wens is de vader van de gedachte

08-07-2024 20:35

FFL +11123

Schotland speelde met 3 verdedigers tegen Duitsland en we hebben gezien hoe dat afliep. En, ja ik weet dat Schotland kwaliteitloos is, maar dat systeem brengt gewoon erg veel risico's met zich mee

08-07-2024 20:15

sjaarloos52h +22033

Erg cruciaal welke 3 er staan…

08-07-2024 20:21

FFL +11123

Absoluut. Met Hancko, Beelen en Geertruida zou ik het wel aandurven.
Maar van Geertruida weet je dat 'ie gaat en voor het blijven van Hancko 'steek ik mijn hand niet in het vuur' 😉

08-07-2024 21:31

sjaarloos52h +22033

Maar die nieuwe Mitchell staat ook z’n mannetje! Wel even afwachten, maar wat ik van hem gezien heb, nou, poeh!

08-07-2024 22:25

Feyenoord1 +102602

En Leverkussen speelt er ook mee, kijk ff hoe hun dat doen.. zo kan je wel blijven doorgaan

08-07-2024 20:41

Kevinmartens87 +1783

Moet nog wel ff wennen hoor aan het idee van een 3-4-3. Als je 4 middenvelders opstelt, waarvan 2 wingbacks speel je maar met 2 pure middenvelders. Gevoelsmatig wordt je dan in wedstrijden dat je niet de bovenliggende partij bent heel snel overlopen op het middenveld...

08-07-2024 20:11

frtikkieterug +6710

Dan ga je er vanuit dat de 3 centralen statisch achterin blijven staan

08-07-2024 20:13

Kevinmartens87 +1783

Als je teruggedrongen wordt blijven die daar waarschijnlijk wel staan indd.

08-07-2024 21:04

ijsselmondert +500

Tegen wie gaan we geen bovenliggende partij zijn dan,almere?

08-07-2024 21:01

Kevinmartens87 +1783

De CL potjes en de top duels in de eredivisie ben je dat niet automatisch

08-07-2024 21:03

Alvorens +7315

Ik vindt het te kwetsbaar dat systeem bij tegenaanval en het middenveld, de veld is dan veel te groot.

08-07-2024 20:07

Diffa85 +11647

De veld ja?..

08-07-2024 20:11

Alvorens +7315

te groot ja' dat klopt.

08-07-2024 20:16

Diffa85 +11647

Zuper goet Nederlands in ieder geval..

08-07-2024 21:09

Alvorens +7315

Wat zegt jij ? Praat Nederlands en geen Berliner

08-07-2024 21:17

Y.M +607

Lekker maatje

08-07-2024 20:16

ookhier010 +708

Aria AI 3-4-3
This formation is known for its attacking prowess and ability to press high up the field to regain possession quickly.

Wide Midfielders:
Help in stretching the opposition's defense by moving into wide areas.
Provide crosses into the box for the forwards.

By implementing a 3-4-3 formation with a focus on high pressure and attacking play, your team can effectively control the game, create scoring chances, and put pressure on the opposition to dominate matches.

08-07-2024 19:51

Alvorens +7315

you must have a back up plan otherwise is useless that system by counters or by with attacks

08-07-2024 20:03

frtikkieterug +6710

Joe speak verie goed engrish

08-07-2024 20:22

Alvorens +7315

Speak English and wright English or otherwise fuck you 😜

08-07-2024 21:15

Alvorens +7315

You all ready lose that game

08-07-2024 21:15

Drie90 +8437

Ik snap helemaal niks van dit systeem. Hoe kun je nu 3-4-3 spelen met Nieuwkoop als rechterverdediger? En wie pakt wie als tegenstander met drie aanvallers speelt zoals meeste ploegen in de eredivisie?

08-07-2024 19:43

broodjespeklap91 +6311

Dat is nou net het idee van wingbacks. Verdedigers die uit de voeten kunnen op het middenveld en wanneer het moet zich terugzakken naar de verdediging. Zo kan je gedurende de wedstrijd ook steeds van systeem wisselen.

08-07-2024 19:58

Brandonnfk +11973

haha dan snap je er idd niet veel van want voor Nieuwkoop is dat juist het beste systeem

08-07-2024 20:01

Slotovic +6163

Hij speelt dan rechter middenvelder alias wingback

08-07-2024 20:11

Juventara +12483

Wie stond er nou als linker wingback tegen Dort? Was dat Wallie?

08-07-2024 19:43

FR-negenenzestig +3153

Had net een Viaplay abonnement afgesloten om Liverpoool te volgen. Zojuist opgezegd. Heitinga……. Ik ga niet naar die karperlip zitten kijken.

08-07-2024 19:41

Spiderpig +177802

Hoeveel vliegen zou hij per jaar opeten?

08-07-2024 19:42

ookhier010 +708

ik las kankerlip en moest lachen

08-07-2024 19:47

Djim +8266

Kan me niet voorstellen dat Slot dat doet. Zou echt een blunder zijn. Met Sipke al de max hollanders. Er moeten Engelsen bij.

08-07-2024 19:58

FRM010 +6845

Ja heitinga snap ik ook niet. Arrogante hond.

08-07-2024 20:08

dre82 +5778

Dus je hebt geen spiegels in huis?

08-07-2024 20:10

mellie +7620

Ik vermoed dat er vooral gekeken moet worden naar een 10 die kan steken en in de 16 komt

08-07-2024 19:38

tjapyjoy +896

Ik hoop dat het met een vast systeem niet te statisch wordt.

08-07-2024 19:36

Spiderpig +177802

Kunt altijd tijdens de wedstrijd veranderen van formatie

08-07-2024 19:41

tjapyjoy +896

Dat is ook wat Slot doet. Ik ben net als velen ongelooflijk benieuwd naar het nieuwe seizoen.

08-07-2024 19:45

Djim +8266

Met Slot staat het pas vast

08-07-2024 19:59

Brandonnfk +11973

Hij zei zowieso al dat het niet een vast systeem wordt

08-07-2024 20:02

frmo +4078

Voor Wieffer hoeven we geen vervanger te halen.
Zerrouki krijgt Priske wel aan de gang, en we hebben die Nadje gehaald, en Milambo kan op die plek!!
Beter besteden we ons geld aan een goede buitenspeler.

08-07-2024 19:30

voetbalotelli +831

Zechiël kan daar ook uit de voeten

08-07-2024 19:33

frmo +4078

Eens, goede speler is en word dat!!

08-07-2024 21:30

Feyenoordvrouwtje +2625

Krijgt Zerrouki Priske aan de gang of Priske Zerrouki ????

08-07-2024 19:48

frmo +4078

Vul zelf maar in pik 😉

08-07-2024 21:30

Djim +8266

Zerrouki gaat het niet redden op het niveau wat we nastreven. Zechiel moet pp de plek van Timber.

08-07-2024 20:00

youpie +1369

Gewoon het geld investeren in de wapenindustrie

08-07-2024 20:03

KireH +19275

Die Priske zal toch ook wel over een netwerk voor spelers beschikken?

08-07-2024 19:17

Pelleboog1908 +44305

Vooral een netwerk van Tsjechiesche hoeren.

08-07-2024 19:27

Richard de Jong +21650

Vaak wel de lekkerste

08-07-2024 19:28

Pelleboog1908 +44305

Ik heb geen idee.
Maar wat ik doorgaans uit het voormalig Oostblok zie op p0rnhub, is zeer de moeite waard.
Al weet ik niet of dat de juiste benchmark is.

08-07-2024 19:35

Robbert van Ede +648

Inclusief Champions League al 90 miljoen euro binnen ze hebben wat geld te spenderen. En dan zijn Geertruida en bijlow nog niet verkocht

08-07-2024 19:17

kotsmuiltje +4306

90 mil? Leg uit

08-07-2024 19:28

hetslotopdedeur +13148

“De twee tienen”

Stengs en?

08-07-2024 19:15

fr-peter. +483

Ivanusec of Paixao

08-07-2024 19:53

Bobrnr +2667

Wat fijn zeg, dit is al de tweede trainer op rij met een plan ❤️🤍🖤

Is dat überhaupt ooit eerder voorgekomen bij onze club?!?

08-07-2024 19:10

Bobrnr +2667

Te zien aan uw naam loopt u al een aardig tijdje mee, wanneer was dit dan en welke trainers betreft het?

08-07-2024 19:15

Pelleboog1908 +44305

Pim Verbeek en Gunder Bengtsson

08-07-2024 19:30

slopertje1908 +4158

Pelleboog die snapt het

09-07-2024 09:23

dre82 +5778

Gudde had ook een plan

08-07-2024 20:11

Boris_FR12 +2158

Dat is geen toeval hoor. Alleen dacht iedereen dat we geluk hadden met Slot. We hadden geluk met visie in de club en dat ze daarom Slot aangetrokken hebben.

08-07-2024 22:09
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties