Samenvatting FC Drita - Feyenoord online

Samenvatting FC Drita - Feyenoord online

Feyenoord wist donderdagavond niet te winnen van FC Drita. De Rotterdammers wisten nauwelijks kansen te creëren en speelden met 0-0 gelijk. Vlak voor tijd kreeg de stadionclub nog wel een grote kans, maar via de binnenkant van de paal kwam de bal terug het veld in. Volgende week donderdag is de return in De Kuip en dan moet er gewonnen worden om de volgende ronde te bereiken.

Lees meer over
Samenvatting Feyenoord Feyenoord Conference League 2021/2022
Plaats reactie
666

Carolle +29

Hete meid wil een jongen ontmoeten - http://photo064643.porra.club

08-08-2021 18:37

henkiehenk +3566

spannend potje volgende week in de kuip wel

23-07-2021 14:51

MUTANT +272

Zegt genoeg dat je maar 2 en een halve minuut kunt vullen met hoogtepunten en dan nog alles 2x moet laten zien om de tijd vol te krijgen.

23-07-2021 14:15

koopa1908 +1588

knap dat je uit deze pot nog een samenvatting kan maken, respect

23-07-2021 12:28

Antoniosantini +2245

Seconde 28. Druk op de rand van de 16. 5 spelers , 2 x driehoeken. Bal terug naar 25 meter, Toornstra alle ruimte alle tijd. Groot gat vlak voor Pedersen, inspelen is druk op de 16. Kokcu inspelen is druk op de 16. Toornstra? Neemt extra tijd, en ziet het nog niet. Toornstra? Legt hem over de defensie naar Linssen, zijn maatje. Balverlies weg druk/ dreiging.

Kan er nog 5 van dit soort momenten uit pakken. Hopelijk ziet Slot dit ook, anders ga ik hem een brief sturen.

23-07-2021 12:23

Mardifr +2863

donderdag vanaf minuut 1 volle bak erop, dan klap je eroverheen!

23-07-2021 12:22

fr-4-life +842

Hoppa kaartjes binnen voor de eerste topper van het jaar. Aanstaande donderdag tegen fc drita uit kosovo. De ploeg die stunte met het 0-0 gelijke spel tegen het grote feyenoord. Ook mijn oudste dochter gaat mee. Eerste keer europees voor haar. Word een kraker.

23-07-2021 12:18

jostie +7604

Hoewel ik het niet om aan te gluren vond Werd ook wel duidelijk waarom advocaat inzakte, puur omdat er zo meer ruimte bij de tegenstander ontstaat en Feyenoord er wel doorheen kan voetballen

23-07-2021 11:05

YogimeI +3161

Til, Malacia, Toornstra, Bannis, Bozenik, Linssen allemaal spelers die niks brengen als tegenstander zich in graaft. Sinisterra en Kokcu zouden beter moeten kunnen wat dat betreft.

Veel werk aan de winkel voor Arnesen en Slot zal zelf ook andere keuzes moeten maken. Til en Toornstra op een middenveld Kom op zeg.

23-07-2021 10:59

jostie +7604

Malacia en sini waren de beste… senesi en Peterson niks op aan te merken maar de rest was slecht

23-07-2021 11:05

YogimeI +3161

De beste? Hebben talloze keren de bal gehad en er niks mee gedaan.

23-07-2021 11:08

jostie +7604

Zij probeerde iets te creeeren

23-07-2021 12:29

f3cuk +716

Even zonder grappen. Hoe Bozenik doorloopt op die bal op de paal van Antonucci, laat wat mij betreft wel zien dat deze jongen gigantisch doelgericht is. Dat hij niet kan voetballen zal allemaal wel, maar in de 16 onze gevaarlijkste man.

23-07-2021 09:29

eppo +71801

Had ook met z'n kop tegen de paal kennen lopen. Levensgevaarlijk die vent.

23-07-2021 10:54

Casder +14088

Drita zal er volgende week per ongeluk maar 1 inschieten. Dan gooien ze de boel dicht en kom je er niet meer door.

23-07-2021 09:03

fc487xrcm8 +395

wanbeleid al jaren we zijn allang geen topclub meer
alleen een hoop lucht

23-07-2021 09:00

tfey +1067

Ga je toch met Bergneus mee naar 020... doei

23-07-2021 09:33

party_pizza +2481

Wtf, is er een samenvatting???

23-07-2021 08:54

ElPanzeFr +21344

Als de highlights 2 minuten lang zijn weet je hoe laat het is..

23-07-2021 08:54

rood-wit +3765

Kokcu staat al 2 jaar stil, die zou de leider van het middenveld kunnen en zelfs moeten zijn, maar door zijn falen man mis je ook veel aansluiting...

23-07-2021 08:51

Spreeuw 006 +3503

lopen, lopen en lopen met de bal. en als er dan een pass komt is het meestal de moeilijkste en meest onlogische oplossing

23-07-2021 08:54

DoubleSpy +8275

Wat een ongelooflijk negatief gezeik van velen hier zeg!
Ik weet niet maar volgens mij heb ik gisteren een Feyenoord gezien dat 85 minuten op de helft van de tegenstander speelde en dat 4 kansen kreeg om te scoren maar uiteindelijk door pech geen doelpunt maakte. Pech ja, want "binnenkant paal en terug het veld in" is pech.

Na 1 doelpunt voor ons volgende week ontstaat er ruimte en rol je Drita op met een nulletje of 5, dat kon je toch gisteren al zien? Volgende week de Kuip erachter en gaan! Niks aan de hand mensen, komt goed!

23-07-2021 08:51

Spreeuw 006 +3503

met alle respect, deze tegenstander is niveau Top Oss. of Barendrecht

23-07-2021 08:55

DoubleSpy +8275

Klopt. Maar helaas kan ik mij 983 wedstrijden herinneren waarin Feyenoord ook tegen zulke tegenstanders niet zo enorm domineerde. Je vergeet alleen te scoren gisteren, meer niet.

23-07-2021 09:11

Euro010 +2225

Dat gaat in de beker competitie ook geregeld fout. Dat grote clubs verliezen van KKD/Topklassers. Dat gebeurt nou eenmaal.
Volgende week vol gas er over.

23-07-2021 10:01

doellijntechnologie +9504

Verschil tussen thuis en uit spelen

23-07-2021 13:40

fc487xrcm8 +395

ik zou niet weten wie dat moet doen
zit totaal geen beleving in alleen tikkie breed.
bij tegenstanders van dit kaliber Tempo omhoog en via de zijkanten voetballen kijk woensdag PSV
dit seizoen plaats 6 tot 8

23-07-2021 08:58

DoubleSpy +8275

Dat hij Linssen rechts liet staan de hele wedstrijd begreep ik ook niet. Met een creatieve Conteh op de bank...
Want iedereen zeikt nu over die Noor maar ik vond die het helemaal niet onaardig doen hoor. Hij wordt nu afgerekend op voorzetten maar die zouden dan toch van Linssen moeten komen? Pedersen heeft als prio verdedigen en dat deed hij goed. En snel is hij ook. Die jongen is ook nog hartstikke jong.

23-07-2021 09:05

tfey +1067

Kijk eindelijk iemand die het ziet en het begrijpt, beter dan al dat negatieve gezeik hier op FR12.

Stikt hier van de kansloze azijnpissers die nooit wat positiefs te melden hebben, ik wil voorstellen dat de kansloze zeikerds hier allemaal Berghuis volgen naar 020, daar is alles zoveel beter.. zal dan wel rustig worden hier op FR12

23-07-2021 09:36

Fien Janssens +1492

dit Feyenoord hoort (nog) niet in Europa te voetballen

23-07-2021 08:49

JKTB +21210

psv krijgt straks weer 50 miljoen voor Malen en Dumfries. En wij maar wachten op een nieuw stadion.... dan krijgen wij (misschien) ook een paar miljoen extra.

23-07-2021 08:48

teauvenoir +78115

Mulatieri serieus aan Feyenoord gelinkt voor spitspositie.

23-07-2021 08:48

TalkOfSBeek +4000

las het net idd. is dat een goede speler?

23-07-2021 08:49

teauvenoir +78115

Vind hem talentvol, heeft flair en is zelfverzekerd. Wel nog erg jong en ielig. Kan wel voetballen. Zeker beter dan Bannis en Bozenik, maar als 1e spits van Feyenoord denk ik nog te licht.

23-07-2021 08:53

DoubleSpy +8275

18 doelpunten in 30 wedstrijden bij FC Volendam vorig seizoen.
Komt uit La Spezia. Ben ik 2 keer geweest, leuk stadje.

23-07-2021 08:59

Rvpthemvp +1379

Toch nog een samenvatting, ik ben benieuwd welke hoogtepunten ze gevonden hebben want ik heb ze niet gezien

23-07-2021 08:46

pp13 +505

Reacties blijven mij verbazen tegen dit soort tegenstanders hebben wij (nog) te weinig kwaliteit in alle linies dus peer die twee kansen er dan gewoon in

23-07-2021 08:45

feyen00rd23 +5233

1 positief puntje geen enkel eredivisie ploeg speelt zo defensief

23-07-2021 08:44

aw_vakj +5667

Waarom is die bruma trouwens transfervrij? Is die niet beter dan trauner?

23-07-2021 08:44

SopLul +712

Ja.
En ook 3 klassen beter dan Fer op die positie....

23-07-2021 08:47

JKTB +21210

Nee, bruma maakt heel z'n leven al 2 cruciale fouten per wedstrijd.

23-07-2021 08:49

aw_vakj +5667

Die Trauner ken ik helemaal niet en bruma laatste jaren ook niet gevolgd maar die is toch minder traag dan senesi ,Fer en trauner denk ik. Of hij verdedigend ook beter is kan ik niet zeggen

23-07-2021 08:52

teauvenoir +78115

Antonnucci >> Til

23-07-2021 08:43

onbekend +89951

Zeker, maar Kökçü > Antonucci > Til

23-07-2021 08:47

Casder +14088

Kökcü is dramatisch. Kan er helemaal niks van. Moet hopen dat een club hem komt halen voor 5 miljoen. Meer krijg je er nooit voor.

23-07-2021 09:01

onbekend +89951

Moet gewoon een creatieve aanvallende middenvelder daar spelen.

23-07-2021 08:48

ricodetico +12982

Even de goals terugkijken

23-07-2021 08:42

Feyenoord2907 +2347

Echt schrijnend om te zien hoe supporters na een verliespartij spreken over spelers. Maar we zien het weer. Bij verliespartijen moeten Toornstra en Linssen direct weer het veld ruimen. Zeker eerst genoemde laat iedereen seizoen weer zien een belangrijke speler te zijn. Zelfs vorige week tegen Bremen nog. Dat het geen creatief wonder is maakt toch niet uit? Hij heeft andere kwaliteiten. Een Kokcu zou dat bijvoorbeeld op moeten vangen of een andere aanvallende middenvelder.

Dat het resultaat gisteren armoedig is ziet iedereen. Maar wat een paniek zeg. Gefaseerd wordt het elftal sterker. Tactische worden er stappen gezet. Met name in het veroveren van de bal en daarna de bal in bezit houden. De volgende stap is om opbouw helft tegenstander beter uit te spelen. Daarbij komen nog spelers. Alireza is al binnen, een spits volgt. En als je de media mag geloven volgt ook nog een aanvallende middenvelder. Relaxt allen.

23-07-2021 08:39

teauvenoir +78115

Het komt alleen goed als er inderdaad nog in iedere linie een speler van HOOG niveau bij komt, dán kunnen wij allen relaxed zijn. Maar geloof jij het?

23-07-2021 08:43

ricodetico +12982

We hebben een creatieve middenvelder nodig, die sneller een aanvaller kan bereiken. Wie dan overbodig is mag Slot uitzoeken.

23-07-2021 08:44

JKTB +21210

Het feit dat Toornstra na al die jaren nog bij ons speelt zegt genoeg. Wij moeten daar iemand hebben lopen die de interesse wekt van grotere clubs. Geen waterdrager die eigenlijk bij een fc utrecht thuishoort. Tuurlijk laat hij af en toe leuke dingen zien en werkt hij hard.... maar als je naar de top wil, doe je dat niet met spelers als Jens. Leuk voor in de breedte, maar niet voor in de basis.

23-07-2021 08:51

Vinesh070 +205

De enige echte juiste samenvatting is: WAT EEN KUT WEDSTRIJD!

23-07-2021 08:37

teauvenoir +78115

Ik ben heel benieuwd wat nu de basis was van Slots teksten in het interview na Drita (“we missen creativiteiten, de selectie is nog lang niet op orde”):

- was dit een “cry for help”, geboren uit frustratie? Dat er beloftes zijn gedaan die niet lijken waargemaakt te worden?

- of zegt hij dat met de wetenschap dat er nog veel meer aan zit te komen en dat de investeerders zich gaan roeren nu? Want als je Slot zo hoort is een RCV en een spits nog lang niet genoeg.

23-07-2021 08:35

onbekend +89951

Alleen die 2 is ook nog lang niet genoeg, al zal het al veel schelen. Je gehele middenveld klopt zo ook niet. Hoop dat er daar ook nog 2 goede versterkingen bijkomen. En wellicht een goede winger.

23-07-2021 08:38

teauvenoir +78115

Dan heeft ie wel Conteh en Baldé snel afgeschreven.

Ik hoop op een echt goede RCV-er, een klasse spits met techniek en een creatieve middenvelder met individuele actie. Voor die laatste plek denk ik toch aan Ihataren of Tanane.

23-07-2021 08:51

MarioFR +11909

Balde is nog geblesseerd dacht ik dus die heeft ie nog niet gezien

23-07-2021 08:57

Rdam75 +923

De basis van zijn teksten is dat het gewoon zo is. Hij was gewoon duidelijk. Het team is ruk.

23-07-2021 08:47

teauvenoir +78115

Ja, maar als het gewoon zo is en je hebt geen enkele illusie dat er verandering in komt kun je het soms beter iets eufemistischer uitspreken.

23-07-2021 09:40

FRSieb +87998

Ik ben er nog steeds verdrita van.

23-07-2021 08:35

defeyenoordsjaal +2262

deze samenvatting zou nooit langer moeten kunnen duren als 1minuut

23-07-2021 08:35

beppie172 +65739

Ik vond de doelpunten van de vorige wedstrijd toch mooier.

23-07-2021 08:29

stoom +505

Kijktip: niet kijken

23-07-2021 08:29

louisvanderploeg +12990

Oja. En dan nog even dit. Kan Fer geen camera verbod krijgen. Die interviews zijn zo niets zeggend. Dat kan mijn kleinzoon van 5 beter.

23-07-2021 08:28

louisvanderploeg +12990

Ik snap nog steeds niet waarom spelers die er heel goed voor betaald worden, een tegenstander als Drita niet kunnen verslaan. Allemaal zo traag, steeds een balletje breed. Fer die bijna bewust steeds de rechterkant overslaat en alleen oog heeft voor Senesi, Kokcu die elke corner en vrije trap opeist terwijl Jens een betere trap heeft ( volgens mij). Sinistera die steeds binnendoor wil voetballen ipv er een keer lekker buitenom langs te gaan. Linssen die helemaal op een verkeerde plek staat te ballen en ga zo maar door.

Volgende week gewoon 3-4-3 voetballen en tempo in dat spel.

Bijlow
Pedersen Senesi Malacia
Toornstra Til Burger Kokcu
??? Bannis. Sinistera

23-07-2021 08:26

appelstroop +263342

Jens heeft een zondagsschot maar absoluut geen bijzonder goede trap. Eigenlijk is Jens nergens echt goed in. Snel wegdoen voor het helemaal uit de hand loopt. Al liep het al een beetje uit de hand gister. Oh ja, en vorig seizoen ook al wel vaak. Wat doe die gozer nog bij Feyenoord?! Vraag ik me dan af. Hij is zo slecht.

23-07-2021 08:35

louisvanderploeg +12990

Jens is vorig seizoen vaak als beste speler gekozen bij Feyenoord, ik weet niet of jij dat meegekregen hebt.
Maar je mag natuurlijk een eigen voorkeur hebben, al is dat niet op voetbal kennis gebaseerd.

23-07-2021 19:58

Moesti-010 +3124

Postbode voetbal gezien gisteren

23-07-2021 08:26

Tafkab +2546

Nou, daar gaan we nog even lekker voor zitten...NOT!

23-07-2021 08:22

appelstroop +263342

Weer met stijgende verbazing zitten koekeloeren gister. Jens die vooral domme loopacties maakt en zich verder louter verstopt, Kokcu die alles vertraagde en steeds weer slordige passes geeft. Ik hoop van harte dat die twee mogen banken volgende week. Ik kan ze niet meer hebben. Het nieuwe seizoen is nog zo jong en nu al erger ik me net zoals vorig seizoen. Dat zou niet hoeven bij een frisse start. Maar een start met Kokcu en Jens is niet fris. Die is vermoeiend en verroest.

23-07-2021 08:22

verreoosten +8460

Wat betreft Jens eens, maar Kokcu is je enige creatieve speler en meest talentvolle speler. Die had in de 4e minuut ook al meteen een assist achter zn naam moeten hebben na een geniaal balletje op Bannis.

23-07-2021 08:26

appelstroop +263342

Ja en daarna heeft ie alle geniale balletjes gehakt afgeleverd bij de Kosovaarse slagers en niets meer voor Feyenoord overgehouden. En zo deed hij dat vorig seizoen ook maandenlang. Je moet toch een keer een grens trekken?

23-07-2021 08:32

JLAW +6996

Wat betreft Jens 1000% gelijk. De beste man kan niet meer. Creativiteit moeten we hebben op het middenveld

23-07-2021 08:30

woud_van_benen +3582

Ja hoor lekker makkelijk weer, Jens verstopt zich. Die man wordt letterlijk overal en nergens neer gezet. Volgende week speelt hij cb omdat Fer jiet meer kan en dan mist hij weer techniek. Denk je echt dat Toornstra dezelfde wedstrijd had gespeeld als hij op 8, 10 of zelfs rechtsbuiten i.p.v. Linssen had gespeeld?? “Jens kan niet meer”, is al jaren lang je meest constante speler (en dan niet terug komen met constant slecht niveau ja).

23-07-2021 08:41

Painer1 +9759

New season, same story

23-07-2021 08:20

petertje73 +238958

Altijd optimistisch blijven

23-07-2021 08:20

FR-Wallybal +6308

fijn dat de samenvatting online staat. Was in slaap gepleurd gisteren. Man man

23-07-2021 08:20

Roaldinho +1762

Dit had je moeten winnen, maar geen ramp. Tegen een geparkeerde bus is het altijd heel lastig voetballen voor ons. Wij hebben al jaren veel te weinig creativiteit. Nu moet je hopen dat balletje goed valt en dat deed ie 97 minuten lang niet.

Volgende week in De Kuip komt het vast goed. 1 goal en er zullen er daarna meer volgen.

Bryan Linssen geen meer vertrouwen in. Voegt niets toe aan dit Feyenoord. Bozenik zelfde verhaal. Diemers heb je niks aan, net als Teixeira. Bannis komt helaas nog tekort. Heb je 30 miljoen (1 seizoen CL, dan koop je 3 vervangers en doe je mee om de landstitel. Nu wordt het zoveelste tussenjaar.

23-07-2021 08:19

teauvenoir +78115

Hey crew! Er mag wel een waarschuwing bij dit filmpie geplaatst worden. Niet geschikt voor mensen met gevoelige ogen, neiging tot depressie of diarree.

23-07-2021 08:14

TijnFR1990 +1137

Linssen laat Pedersen compleet verzuipen. Die jongen bleef maar loopacties maken en balletje terug Linssen negeerde hem compleet. Geef die jongen een kans man en zet je eroverheen Bryan!

23-07-2021 08:14

appelstroop +263342

En nog heeft Pedersen meer laten zien dan Linssen gister. Die Linssen is geen basisspeler maar een brutale Limburger, wat uniek is, die eigenlijk niet echt mee kan voetballen.

23-07-2021 08:25

teauvenoir +78115

Pedersen werd niet alleen door Linssen genegeerd: iedereen sloeg hem over, Toornstra zelfs zeer opzichtig. En je snapt wel waarom: Pedersen is retesnel maar kan TOTAAL NIET voetballen.

Doe mij maar Haps linksback en Malacia rechtsback. Beviel mij in de playoffs zeer.

23-07-2021 08:31

onbekend +89951

Malacia op rechts was inderdaad een positieve verrassing. Was ook veel dreigender daar.

23-07-2021 08:45

Sombra1 +1066

Met huidige spelopvatting zullen de doelpunten gaan komen.

23-07-2021 08:14

Rotterdammert +6029

Het is gewoon lastig voetballen tegen dit soort teams. Zeker zonder grote fysiek sterke spits en met een middenveld vol lopers die niet echt handig zijn in de kleine ruimte.

Maakte wel pijnlijk duidelijk dat we teveel van hetzelfde hebben en vooral spelers die renderen wanneer de tegenstander van de eigen goal af komt.

23-07-2021 08:13

PabloOno1908 +137231

Tegen een ploeg die wil
Voetballen zal het hopelijk beter gaan…

23-07-2021 08:10

koffieslurper +2160

de samenvatting in een woord !!


KUT

23-07-2021 08:10

feyen00rd23 +5233

Zelfs een psv az of ajax zou het moeilijk hebben tegen een ploeg die man 10 man een blok vormen, je moet gewoon heel erg geluk hebben dat die binnenvalt en als er één doelpunt komt kan je uitbreiden naar meer

23-07-2021 08:01

wslypkt +671

Is misschien de grootste stap die we moeten maken op mentaal vlak? Want we creëren in de voorbereiden meer tegen een werder bremen, maar als er echt druk op staat gaat het minder. Is natuurlijk een bekend probleem bij ons de laatste jaren.

23-07-2021 07:59

frtikkieterug +6701

Dat komt omdat werder bremen minder verdedigend speelt. Heeft niets met mentaliteit te maken.

23-07-2021 08:34

bahiabahahaha +580

Ik vond bozenik wel beter spelen dan bannis.

Hij kreeg bizar weinig ballen die laatste 25 minuten maar 1-2x toch goed voor z'n man. Ook bij de kans van antonucci controleert hij de bal in een vol 16meter gebied.

Het is sowieso raar dat bozenik nauwelijks gezocht wordt net zoals dat Pedersen standaard wordt overgeslagen.. zitten ze niet in het fifa2021 groepje van kokcu?

23-07-2021 07:59
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties