Slot: ''Het is voor ons elke keer hetzelfde''

Slot: ''Het is voor ons elke keer hetzelfde''

Arne Slot is kritisch op zijn ploeg na de wedstrijd tegen Shakhtar Donetsk. De trainer verwijt zijn spelers dat ze het veldoverwicht niet hebben weten uit te drukken in meerdere doelpunten. Na afloop moest Slot dan ook even stoom afblazen om daarna het duel te kunnen analyseren.

''Ik vind dat je jezelf tekort doet'', vertelt Slot in gesprek met ESPN. ''De eerste helft vond ik dat we iets te veel tevreden waren met het feit dat we beter waren. We hadden te weinig door dat wanneer je beter bent, je dan ook moet doordrukken. Richting de tweede helft hebben we aan onze linkerkant net even wat andere accenten gelegd. Daardoor werden we daar constant wel gevaarlijk.''

Shakhtar Donetsk had weinig tot niks te vertellen tijdens de wedstrijd. Feyenoord had het veldoverwicht. ''Als de tegenstander drie keer de bal op onze helft heeft geraakt, dan zal het veel geweest zijn. Één van die keren was het wel een tegengoal'', vertelt Slot. ''Wat zijn de afspraken bij een corner? Voorkomen van een tegengoal... Wij staan in een zone en je moet de bal aanvallen. Ik heb het net even teruggezien en het is ook een uitermate ongelukkig goal. Die jongen raakt de bal met zijn rug.''

Toch had Feyenoord meer kunnen doen volgens Slot. ''Je ziet ook dat Mats te weinig oog heeft voor de speler die in komt lopen. Ik vind dat hij meer contact moet maken. Het weggeven van die corner was misschien geen noodzaak, maar dan praat je over de allerlaatste details die beter kunnen.'' Geertruida en Hartman stonden een aantal meter van de doelpaal vandaan. ''Dat is bewust, want als ze bij de paal staan dan kunnen ze niet in de zone staan en komen we ergens anders te kort. Het is wel handig dat je dan terug stapt naar de goal, maar ik weet niet of een doelpunt voorkomen had kunnen worden.''

Slot kan zijn ploeg voetbalinhoudelijk verder weinig verwijten. ''Los van het feit dat je in de eerste helft misschien meer kansen had moeten creëren, maar je hebt in een Europese uitwedstrijd complete dominantie. Ik vond ons veldspel de eerste helft goed, maar dan zonder kansen. De tweede helft leidde dat tot meerder grote kansen. Dan is het uitermate teleurstellend dat het 1-1 eindigt. Één schot op goal, één goal tegen. Het is voor ons elke keer hetzelfde.''

Lees meer over
Arne Slot
Plaats reactie
666

hulst24 +4127

Die speler maakt hem met zijn kont , als hij m op zijn hoofd raakt wordt het een ingooi .

12-03-2023 10:24

rob57 +3024

Een voorsprong uitbreiden is ook een kwaliteit.

11-03-2023 15:52

jack98 +46556

Ja, we boekten weer geen Europese uitoverwinning dit seizoen, nu door een superknullige tegendoelpunt. Zelf had je er veel meer moeten; 21 schoten en een goal is gewoon slecht.

10-03-2023 15:12

Stoppel +3487

Als je steeds in de eindfase scoort, dan is dat geen toeval, maar kwaliteit. Echter als je steeds 1 kans 1 tegendoelpunt hebt is dat ook geen toeval! Dan is dat m.i. een verdedigend probleem.

10-03-2023 15:01

Jopiehiele +2069

Ja, maar dat kan je een keer opbreken. Dan scoor je niet in de eindfase. Het is ook een kwaliteit om in de beginfase beter te zijn en dan ook te scoren zodat de wedstrijd gespeeld is. Daar moeten we naar toe. Is ook beter voor al onze harten!

10-03-2023 15:36

Stoppel +3487

Zeker voor ons hart!!

10-03-2023 19:16

FrnickFr +6607

Pfff die goal van Donetsk. Maakt hem gewoon met zijn rug/hol. Als je dat 1000x probeert lukt het geen 1x. Als je dat terug kijk ga je toch stuk, ook al was die goal zwaar klote.

10-03-2023 10:22

frenk11 +2819

Misschien is wat meer knallen op dat doel???.

10-03-2023 10:12

JJvG_FR +3322

En dan niet van 21m afstand aub

10-03-2023 10:29

Jopiehiele +2069

....een goed idee?
Maak je zin eens af.

10-03-2023 15:38

Lambertus +1490

Zelfs de beste voetballer ter wereld ene Messi heeft in zijn leven niet zo'n doelpunt gemaakt, toeval bestaat niet, hij moest er in van de grote pisvlek.

10-03-2023 09:54

Rene.v43 +993

1-1 in een Europese uitwedstrijd en nog een thuiswedstrijd voor de boeg. Prima resultaat dus maar wat een azijnzeikers hier weer.

10-03-2023 09:19

bd +1192

Staan ook wel een hoop timide jongens voorin die al nerveus worden als ze de eindpas moeten geven.

10-03-2023 09:19

Liser +19818

Ergens ook wel iets om trots op te zijn, dat we nu allemaal over de zeik zijn omdat we een lastige Europese uitwedstrijd niet gewonnen hebben.

10-03-2023 09:16

GeertuidaGoldenboy +1664

Weet niet of je de wedstrijd gezien hebt. Maar dit was geen lastige Europese uitwedstrijd. Je was voetballend 2 klassen beter dan je tegenstander maar je laat het zelf na om een keer een goede eindpass te geven en doelpunten te maken om afstand te nemen. Het verbaasd me meer dat jij niet over de zeik bent dat we onszelf tekort hebben gedaan gister.

10-03-2023 09:33

Liser +19818

Een uitwedstrijd tegen een topclub uit Oekraïne is gewoon lastig voor iedere Nederlandse club

10-03-2023 09:36

GeertuidaGoldenboy +1664

Voor de wedstrijd zou ik het met je eens zijn. Maar na de wedstrijd moet je toch kunnen concluderen dat je jezelf verschrikkelijk te kort heb gedaan tegen een team wat gewoon 2 klassen minder is dan jij.

10-03-2023 09:39

Yorkshire1908 +338

En toch...Feyenoord was veel beter, dat ben ik met je eens, maar echt 100% kansen konden ze niet creeeren omdat Shaktar met 5 of 6 man zowat op de eigen doellijn stond.
Op BT Sport had de commentator het er ook over dat Shaktar tegen betere plegen ook bewust zo speelt....tot minuut 70 ongeveer alle druk opvangen, en dan hopen op een counter, of een standaardsituatie.
Het zal er in de Kuip volgende week precies hetzelfde uitzien.

10-03-2023 09:55

Liser +19818

Goedzo Slot, wordt maar een keer boos. Zoveel goals uit standaardsituaties tegen, daar word je toch niet goed van.

10-03-2023 09:15

Frankie62 +1759

Voorin heb je gewoon middelmaat lopen

10-03-2023 09:10

FR-LEGEND17 +20072

Al die boys hebben het gwn goed gedaan, kijk hoe dit team elke week weer sterker lijkt te worden en de ongeslagen reeks wedstrijden gaat maar door. Volgende week return in een volle Kuip.. dat moet je gewoon afmaken en die gaan ze gewoon afmaken!!

10-03-2023 09:00

tim91 +1002

Dan mis je wel de essentie van dit verhaal..

10-03-2023 09:06

FR-LEGEND17 +20072

Wieffer is gewoon top en dat vind Arne ook waarom staat hij anders steevast in de basis? En ballaude gaat zijn kansen zeker krijgen! Wees positief en geen betweter👍

10-03-2023 09:12

tim91 +1002

Nogmaals, je mist de essentie van het verhaal. Ik zeg niet dat ik het pertinent oneens ben met wat je hier typt.

10-03-2023 09:49

FR-LEGEND17 +20072

Oke wijsneus! Fijn weekend

10-03-2023 17:39

Kritisch +21830

Serieus?
Wieffer was één van de weinige die een prima pot speelde en juist hem moet Slot door het slijk halen vanwege het ongelukkige tegendoelpunt waar die niets aan kon doen.

We weten wel dat Slot het niet in Wieffer ziet zitten en hij veel liever Zerrouki heeft. Maar om Wieffer publiekelijk te kakke te zetten slaat natuurlijk nergens op.

Maar weer het standaard Slot ritueel; het ligt aan alles en iedereen behalve aan hemzelf.
Totaal geen zelfreflectie deze man.

De wissel met de rust van Pedersen, waar sloeg dat nou op?
Met Geertruida op rechts was direct alle dreiging weg.

Had dan in de rust Idrissi en Szymanski eraf gehaald voor Paixao en Bullaude.
Dan had je wellicht nog gewonnen ook want juist met die 2 komt er dreiging in je ploeg.
Nu doe je Dilrosun erin die al weken niets laat zien en ook gister weer compleet onzichtbaar was.

Over Bullaude gesproken, hoe lang heeft Slot er voor nodig eer hij ziet dat Bullaude een topper in wording is en deze veel meer speeltijd verdient?
Die jongen heeft dit seizoen tot dusver in totaal 2,5 uurtjes gespeeld… Hoe verklaar je dat?

Die jongen heeft 20 minuten in de Europa League meegespeeld maar wel een doelpunt en assist achter zijn naam in 20 minuten…
Zet dat je nou serieus nou nog niet aan het denken?

Steeds als hij erin komt, zie je dat het iets teweeg brengt en het de eerste ommekeer met zich meebrengt. Dat zag je gisteren maar eerder ook bijvoorbeeld tegen Groningen en eerder tegen NEC voor de beker.

Dus Slot, zet je ezels oren op en ga je in een hoekje kapot schamen, Ezel!!

10-03-2023 08:11

FRsupport123 +249

Niet in Wieffer ziet zitten? Waar heb je ‘t over? Opgepikt bij Excelsior en speelt iedere pot sinds ie fit is. En gelukkig maar! Baas

10-03-2023 08:20

Kritisch +21830

Speelt bij gebrek aan alternatief.

Desondanks wilde Slot met alle geweld Zerrouki binnen halen. En nog zit die in de media te roepen hoe graag hij Zerrouki wil.

Iedereen steekt de loftrompet over Wieffer en Slot kan het nog niet eens opbrengen positief te zijn over Wieffer. Die noemt liever de negatieve punten en dat die zo graag Zerrouki wil.

10-03-2023 08:48

Technicus +18707

Houd toch je vervelende kk muil joh, je verzint gewoon dingen die jou het beste uitkomen. Misschien eens wat vaker naar z’n persconferenties kijken daarin is hij altijd positief over Wieffer, mongool. Je dikke moeder zou zich in een hoekje moeten schamen dat ze zo’n gezwel op de wereld heeft gezet.

10-03-2023 12:12

Dionus_ +2381

Zoals altijd een kansloos betoog. Ik ben fan van Pedersen, maar gisteren veroorzaakte hij vrijwel alle tegenaanvallen. Zat er gewoon niet lekker in. Juist een tijdige en nodige wissel.

Achteraf makkelijk praten over Paixao en Bullaude. Paixao heeft de laatste tijd, op die schitterende goal na, erg weinig laten zien.

Enige waar we het over eens zijn is dat Bullaude meer speeltijd verdient ten faveure van Dilrosun. En over Slot mag je wel met meer respect praten. Het is aan hem te danken dat we zo ver zijn gekomen. Hij smeedt dit team. En ook hij maakt af en toe en verkeerde inschatting.

10-03-2023 08:20

Estudiantes70 +2588

Inderdaad, grotendeels onzinnig betoog.

10-03-2023 08:41

corfr1912 +8859

Jij bent fan van Petersen? Een van de weinigen dan toch samen met mij. Maar degene die het meeste de ballen naar de verkeerde kleur speelt is echt toch onze capten die is echt zo slecht. Als er iemand op de bank moet is hij het wel. Perez heeft 100% gelijk deze jongen is niets nul nada ontbeert gogme en finesse. En laat hem nooit meer vrijetrappen nemen dat is helemaal lachwekkend. 1 vrije trap erin schieten en de rest net zo slecht als vorig seizoen. Wil Feijenoord verder komen zullen ze toch echt een nieuwe spelbepaler gaan zoeken met deze gast ga je het niet redden.

10-03-2023 08:46

Dionus_ +2381

Heb je het nu echt over Kokcü? Onze belangrijkste speler dit seizoen. Hij neemt het meeste risico van iedereen, natuurlijk verlies je dan ook relatief vaak de bal. Maar je onderschat hem nu wel bijzonder erg. Zonder Kokcü stort het aardig in elkaar. Zoals tegen AZ.

10-03-2023 08:58

ppqcw7bcvs +203

Nou nou door het slijk halen? Beetje overdreven dit. Hij baalt gewoon ontzettend dat ze zo’n overwicht niet weten door te drukken, en is dus kritisch op sommige spelers in bepalende situaties (met name de tegengoal).
Hij moet benoemen wat beter kan of had gemoeten.

10-03-2023 08:31

Grazipelle +254

Pederson speelde niks klaar gister en met Geertruida was er veel meer dreiging in het 16 meter gebied.

10-03-2023 08:32

jellert +220152

Hahaha wat een gelul weer

10-03-2023 08:33

jonaathn +14677

Jij bent een ezel randdebiel, beetje typend vanuit je computer kamertje in Ridderkerk. Slot heeft gewoon gelijk.

10-03-2023 08:37

Myekel +1274

Zucht elke keer weer kom je met de meest idiote opinies. Je begint er ondertussen een baan van te maken.. Geertruida op rechts zorgde ervoor dat je meer speling tussen de linies had waardoor jahanbakhsh vaker vrij kwam. Het is jammer dat szymanski gewisseld moest worden samen met idrissi want in tegenstelling tot velen vond ik t heerlijk omdaar szymanski te zien i.p.v dilrosun. Wieffer is een van de spelers die als eerste op het wedstrijdformulier wordt neergezet puur omdat ie t spel zoveel brengt. En dan mag hij niks zeggen over waar hij beter in kan zijn? Juist dat heb je nodig iemand die zegt waar je beter in kan worden terwijl mensen je zo erg de hemel in prijzen. Bullaude vind ik niet heel goed ofzo, hij is praktisch Til 2.0.

Oh ja en om af te sluiten,
Ezel!!

10-03-2023 08:41

Kritisch +21830

Bullaude met Til vergelijken en dan mij Ezel noemen… juist 👍

10-03-2023 08:49

Myekel +1274

Hij heeft t technische net wat meer meezitten maar vind hem echt niet zo speciaal. Waarin is hij zoveel anders als til dan?

10-03-2023 12:42

MG4UBTS +2315

Wat. Een. Achterlijke. Reactie.

10-03-2023 08:42

tim91 +1002

Beste meneer Kritisch, ik vind je reacties wel erg kortzichtig hoor. Kritiek mag van mij iedereen hebben wanneer bepaalde dingen echt gegrond zijn. Jij weet niet wat de reden is waarom Pedersen gewisseld werd: Wellicht had hij eerder deze week wel gewoon lichte klachtjes en wilde hij hem sparen. Bovendien was Geertruida op rechts opkomend ook gewoon gevaarlijk met Paixao als tandem.

Bullaude zit er dicht tegenaan, dat ben ik dan wel weer met je eens. Ik vond Szymanski erg slordig de eerste helft, waar ook Janbax en Idrissi niet lekker in de wedstrijd zaten. (janbax 2e helft dan weer beter) - En ook Kökcu vond ik geen knikker raken in corners / vrije trappen.

Dus in plaats van te ziften over keuzes van slot, moet je soms ook begrijpen dat je voetbalinhoudelijk keuzes moet maken wie er in de basis staan. Maar ook wie er staat te trappelen wanneer het niet loopt. Wees blij, om jouw verhaal even om te draaien, dat er spelers in deze selectie zitten die in een laatste fase van een wedstrijd beslissend kunnen zijn. Dat heeft er jarenlang wel anders uitgezien, meneer Kritiek...

10-03-2023 09:59

ElPanzeFr +21119

Die tegengoal was ee mix van slecht verdedigen en slecht keepen. Hoe die Wellenreuther niet naar boven maar naar achteren springt is mij een raadsel

10-03-2023 08:00

parentscounter +1886

Thuis afmaken

10-03-2023 07:50

Tapiaz +28528

Wat elke keer weer hetzelfde is, is dat onze aanvallers allemaal (even buiten Gimenez) gewoon te kort komen voor onze aspiraties en ambities. Dat is elke keer weer pijnlijk om te zien.

Maar ik vind ook dat eeuwige getreuzel voor de goal stuitend. Bijvoorbeeld Geert, die natuurlijk gewoon op doel moet schieten, in plaats van maar weer afspelen (naar de tegenpartij). Wat wil je nou op vier meter van de goal denk ik dan. En dan die kansloze corners die kort worden genomen, hoe is het mogelijk!

10-03-2023 07:49

Copr +1697

Inderdaad. Net als die briljante vrije trap met z'n 3tjes.

10-03-2023 08:06

Dionus_ +2381

Daar mag wel een consequentie op staan zeg... Wat een prutswerk was dat.

10-03-2023 08:22

OuweVos +16690

Het is voor ons elke keer hetzelfde omdat we elke keer hetzelfde doen. Zone dekking bij corners en standaard situaties werkt dus niet, aangezien de meeste doelpunten uit standaard situaties lijken te komen. Daarnaast krijgt een aantal spelers veel te veel minuten waar anderen die niet krijgen maar in mijn ogen wel verdienen.

10-03-2023 07:17

Alsvartr1908 +7049

Mats Wieffer krijgt de kat van Slot, maar over zijn vriendje Dilrosun hoor je hem nooit

10-03-2023 07:16

Arthur.A +319

Hij vindt dat Wieffer nog beter kan en Dilrosun niet.
Dan is die opmerking toch logisch.

10-03-2023 07:32

Alsvartr1908 +7049

Als Slot dat vind moet.hij Dilrosun nooit meer opstellen.

10-03-2023 07:46

Larsnika +3320

Spelers waar een trainer het in zien zitten krijgen de volla laag. Bij Dilrosun heeft hij klaarblijkelijk de hoop opgegeven

10-03-2023 07:54

Bal-Bal +5056

Je leest niet goed. Als de een beter kan en de ander niet betekent het niet dat de ander dus slechter is. Misschien is dat zijn niveau en dat is net goed genoeg. Mats kan dus duidelijk nog beter worden en dan heb je een pareltje binnen. Snap je

10-03-2023 08:02

Brian.B +58

Gebrek aan kwaliteit,geen echte afmaker(S)

10-03-2023 07:11

baldjkf +2873

Slot is tenminste een trainer die niet tevreden is over het spel. Dickie zou allang tevreden zijn en zeggen dat het een goed resultaat is tegen een dergelijke tegenstander.

10-03-2023 07:10

Bal-Bal +5056

Niet zo vergelijken man. Is een beetje treurig. Advocaat heeft toch in 2016 Gio gered. Met de bekerwinst en een opmaat naar 2017.

Voor de pandemie waren we in vorm en ajax en az gingen scheurtjes vertonen. De bekerwinst is ons gewoon afgenomen die zou hij dan winnen.

10-03-2023 08:04

baldjkf +2873

Het gaat mij niet per se om Dick, maar om veel supporters hier die ook zo gauw weer tevreden zijn. Een punt tegen Shaktar is gewoon beschamend. Je kon zien dat zij op alle fronten (vooral conditioneel) te kort kwamen.

11-03-2023 09:48

Doellat +5423

Gewoon jammer dat ze Dessers niet hebben gekocht afgelopen zomer. Was misschien wel de missing link geweest dit seizoen. Ben nog niet kapot van de beide spitsen dit seizoen. En weer door. Je bent zo goed als je volgende pot. Wel mooi nu, iedere wedstrijd gaat ergens om.

10-03-2023 07:09

baldjkf +2873

Mee eens, een sterke en daarnaast ook redelijk snelle spits.

10-03-2023 07:11

Doellat +5423

En in alles een speler die stond voor wat Feyenoord is. Zelfs in z'n fouten. Te kort van mogen genieten.

10-03-2023 07:22

FRSieb +86639

Met het voetbal van de huidige reeks wedstrijden heb ik er weinig vertrouwen in dat het goed blijft gaan. Die pot tegen een zeer matig Fortuna was een uitzondering, maar van het aantrekkelijke voetbal van de eerste seizoenshelft is weinig meer over.

Jahanbaks pompt de hele wedstrijd blind ballen voor het doel die makkelijk te onderscheppen zijn. Leuk dat hij 1 gevaarlijk schot had en 1 enorme kans, maar daar koop je helemaal niets voor. Idrissi helemaal niks klaargespeeld.

Dat zij een paar wedstrijden het winnende doelpunt scoren doet niets af aan het feit dat ze de rest van de match zeer matig spelen.

Paixao brengt juist wat extra's en heeft alle potentie zich te ontwikkelen, terwijl bij de andere twee niet veel rek meer in zit.

Alle respect voor Slot, maar ik begrijp er niks van dat Paixao zo weinig minuten krijgt.

10-03-2023 07:01

Estudiantes70 +2588

Touw is in de aanbieding bij Action.

10-03-2023 08:43

FRSieb +86639

Jij sloft daar vaak rond in je Zeeman joggingsbroek he.

10-03-2023 09:51

Peter.v37 +5255

Slot doet dit zichzelf aan. Je ziet toch toch Bulaude beter is. Dildo is een schande. Igor ook blijven opstellen svp die heeft vetrouwen nodig en ritme.

10-03-2023 07:01

mruigrok +2895

Denk dat Paixao echt gaat vlammen als het lente wordt. Deze diepvriestemperaturen is die niet gewend. Let maar op, speelt een rol!

10-03-2023 08:16

jaapb +17919

Aanvallend veel meer tempo omhoog. Na de goal kan dat ineens wel en ligt die bal er 2x (ondanks buitenspel) in. Volgende week gas erop en 3-1 winnen

10-03-2023 06:58

Dee-010 +3919

Zo gaat dat al het hele seizoen joh.
Ze hebben er een uitdaging van gemaakt ofzo.

10-03-2023 08:43

jaapb +17919

Zolang het goed afloopt prima maar zou toch weleens fijn zijn voor veel harten hier ;-)

10-03-2023 15:13

Blessuretijd +934

Die zone dekking bij corners en vrije trappen,…. misschien eens mandekking proberen. Gewoon één op één verdedigen in het strafschopgebied. We krijgen te veel tegen goals bij standaard situaties.

10-03-2023 06:51

Breakdown +10774

Hoeveel dan? Zonder die eigen goal van Dilrosun.

10-03-2023 07:04

Copr +1697

Zat gewoon tegen bij de goal. Dat zo'n bal er op deze manier ingaat gebeurd 1 op de 100.000 keer. Toevallig was dat vandaag tegen ons.

Feyenoord speelde gewoon een goede wedstrijd.
Niets weggeven en genoeg kansen gecreëerd.
We missen alleen een spits zoals Haaland maar dat kan je ook niet verwachten binnen ons budget.

10-03-2023 06:45

VSNFR +11992

Ja eens in de 10000 keer. Net als die bal van Braithwaite tegen psv. En net als.... En .... We krijgen ze gewoon veel te makkelijk tegen. Maar vooral: we scoren zelf zo verrekte weinig

10-03-2023 06:56

Copr +1697

Iedere ploeg waar ook ter wereld krijgt doelpunten tegen. Heb liever dat je ze zo tegen krijgt dan dat je zoek gespeeld wordt.

10-03-2023 08:05

Gvv75 +1583

Met Santi voorin zijn we vele malen sterker.
Danilo te weinig gezien

10-03-2023 06:39

svds +33275

Volgende straf komt eraan uitfans in het stadion die er niet horen, vuurwerk, en opstootje.. bye bye Europees avontuur

10-03-2023 06:33

Huppiehuppie +4397

Is Feyenoord niet verantwoordelijk voor

10-03-2023 06:52

fr-vako +6276

Je miste santi echt heel erg

10-03-2023 06:31

Doellat +5423

Arne moet een resultaat gewoon nemen als een kerel en niet altijd in de slachtofferrol kruipen. Zijn emoties zijn hem tijdens en vlak na een echte wedstrijd vaak de baas en daar doet hij zijn team zwaar tekort mee. Hier kan een team niets mee. Nobody is perfect, maar dit is wel te leren.

10-03-2023 06:26

VSNFR +11992

Hou op zeg. Hoezo kan het team hier niks mee? Als elke corner tegen zo gevaarlijk is zullen er zich toch wel wat achter de oren mogen krabben of niet?

10-03-2023 06:31

Doellat +5423

Ooit zo'n curieuze goal gezien? Verder toch goed verdedigd?

10-03-2023 07:12

VSNFR +11992

Ja hoor! tegen psv uit bijvoorbeeld: die corner hoorde ik ook iedereen al roepen dat zo'n bal er maar eens in de 100 jaar in kan. We zijn daar dus gewoon iet scherp genoeg.

10-03-2023 07:14

dannnnny +2469

Die passie is toch juist wat je wil! Trainer die niet gauw tevreden is bij een top club zoals Feyenoord.

Ik denk dat het team hier alleen maar van kan groeien.

10-03-2023 07:00

Doellat +5423

Nou ik denk dat het een team belemmert. Een coach is de strateeg van een team en moet dus analyseren. Dit kan alleen maar goed wanneer een coach niet emotioneel betrokken raakt bij een wedstrijd. Daar zijn de fans voor, hij heeft een heel andere taak.

10-03-2023 07:18

McLovin +11073

Analyse komt deze week wel, ik ben blij dat Slot over de zeik is na gisteravond

10-03-2023 07:27

dannnnny +2469

Ja ik zie dat niet op die manier. Een coach is meer dan een strateeg.

10-03-2023 07:42

ppqcw7bcvs +203

Gelukkig maar dat hij dat heeft, mag hij ook balen na zo’n wedstrijd?
Beter dan een trainer die na zo’n wedstrijd emotieloos gezappig gaat zitten brabbelen over wat allemaal goed ging.
Gewoon man en paard benoemen en niet om de pot draaien

10-03-2023 08:35

Gregor +5254

Tot de 16 was het goed

10-03-2023 06:26

NicoJansen +3237

Het spel is niet direct genoeg, we spelen maar rond en rond.

10-03-2023 06:23

Painer1 +9749

Veldspel was gelukkig wel weer vele malen beter dan tegen Heerenveen en Groningen !

10-03-2023 06:21

captaintapia +5204

Mogeh, niet echt een kater van gister, heb vertrouwen in volgende week

10-03-2023 06:05

paulus56 +249434

zitten jullie hier mogge

10-03-2023 05:42

Reetkever +5591

Jerzy Dudek in z’n Feyenoord shirt op de tribune, wat een held!!!

10-03-2023 04:51

feyenoord_Freak +14018

Bullaude oohh bullaude oooh 👏🏻👏🏻💯.
Kom op slot dan moet je ook maar eerder wisselen zelf ben je te koppig en heb je ook maar te hard hoofd in mischien is dat het probleem .

10-03-2023 04:31

FRRMS +26110

Misschien eens kappen met zone verdediging?

10-03-2023 04:18

keepsmiling +13181

Idd, gewoon man op man. Durf te wedden dat we dan bovenaan hadden gestaan, door waren in de beker en in de EL

10-03-2023 06:33

FRU +2374

maar maar maar..... ??!!

10-03-2023 06:38

Kwintsheul +14511

Ik vond direct al dat die corner veel te gemakkelijk werd weggegeven door Trauner. Bal had makkelijk ook over de zijlijn gepeerd kunnen worden.

10-03-2023 04:11

Fabian +63588

Zoals altijd beaam waardeer en respecteer ik mijn god

Dus pakken we shaktar thuis!

10-03-2023 02:10

Roodwitteziel +6041

Misschien moet je wel minder dominant zijn waardoor er meer ruimte ontstaat, Slot wordt betaald om het te bedenken.

10-03-2023 01:42

Geertje010 +20

Hadden we moeten winnen? Natuurlijk hadden we moeten winnen. Maar volgende week staan we met zn alle achter onze club en winnen we alsnog! Hoe zuur het nu ook is, uit gelijkspelen is niet het einde van de wereld

10-03-2023 01:36

Zuidbewonert +407542

Beetje ego van Arne. Hoe denkt hij dat het voor mij is?

10-03-2023 01:00

Rotterdamzuid7 +5044

Hoe scherp Slot gelijk weer is bij de vraag over Volendam thuis. Wat een baas.

10-03-2023 00:46

Reetkever +5591

Dit blijft niet goed gaan natuurlijk. Nu komt Slot er nog iedere keer mee weg omdat we niet verliezen, maar als we de kansen niet gaan afmaken of het veldoverwicht niet in goals om gaan zetten krijgen we binnenkort de deksel op onze neus. Ik zeg dit niet om te zeiken, maar omdat ik gek ga worden als we onze goede uitgangsposities gaan verneuken. Waarom geen Bullaude, die heeft een neusje voor de goal, waarom zo eigenwijs Slot?

10-03-2023 00:39

matcho08 +1224

Waarom geen Bullaude? Hij brengt tot Bullaude!

10-03-2023 07:20

petje +10568

Ik mis Dessers
Was voor ons een topspits

10-03-2023 00:36

Feijenoord +5457

Bullaude lijkt ook een pinch-hitter zoals Dessers.

10-03-2023 01:05

Arcor +176120

Onbegrijpelijk dat we iedere keer dezelfde uitleg krijgen. Indien die uitleg klopt moet daar als trainer toch iets aan te doen zijn. Zelfde geldt voor het feit dat de backs zowel rechts als links regelmatig de achterlijn haken en er vrijwel geen voorzet aankomt, ook dat is trainbaar.

10-03-2023 00:35

Jones_held +11449

Dat is een gebrek aan kwaliteit. Slot is ook geen magiër die de buitenspelers ineens in wereldtoppers om kan toveren.

10-03-2023 00:41

Rotterdamzuid7 +5044

Wat moet ie anders doen of zeggen dan?

10-03-2023 00:47

Technicus +18707

Jij denkt kennelijk dat het een soort football manager is. Als trainer ben je op de laatste 30meter van het veld gewoon afhankelijk van individuele kwaliteit en dat ontbreekt er bij ons aan, tis al een klein wonder dat we het zover hebben geschopt met deze middelmatige voorhoede. Een trainer is geen tovenaar.

10-03-2023 01:09

Stoetoe +357

Geef jij eens ff wat voorzetten op die boomlange Danilo

10-03-2023 01:13

guykroudikorsou +8111

Doe er dan wat aan, lul!

10-03-2023 00:31

Frobl +11601

Lul ? Doe is normaal man. Top trainer

10-03-2023 00:33

Technicus +18707

We hebben weer een debieltje te pakken hoor…..

10-03-2023 01:10

ppqcw7bcvs +203

Beetje respect koekwaus

10-03-2023 08:37

Raftel +6731

Als het elke keer hetzelfde is, dan is het geen toeval meer. Je mag ook zelf in de spiegel kijken Slot. Jij moet ze gemotiveerd en gefocust krijgen. En jij bent degene die altijd waardeloos huurspelertje Idrissi blijft opstellen boven een Paixao, en Dilrosun op 10 blijft gooien terwijl hij er niks van bakt en Bullaude duidelijk de betere optie is. Tsjah, dan zal er inderdaad niet veel veranderen.

10-03-2023 00:27

Bosj +5958

Het opstellen van Idrissi of Dilrosun heeft nu net niets te maken met wat hij aanstipt.

Overigens vandaag een artikel gelezen dat de perceptie van Slot over 'elke kans is een goal' totaal niet aansluit bij de data.

10-03-2023 00:33
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties