Slot: ''Ik was heel tevreden over Nelson''

Slot: ''Ik was heel tevreden over Nelson''

Na de gewonnen wedstrijd van Feyenoord tegen Willem II ging het vooral over Luis Sinisterra. De Colombiaan was wederom goud waard voor de Rotterdammers door de belangrijke 1-0 binnen te schieten. Trainer Arne Slot is ook tevreden over de inbreng van Reiss Nelson.

''Ik was heel tevreden over Nelson'', begint Slot in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Ontzettend dreigend, goede dribbels, goede acties. Zijn volgende stap moet zijn dat hij het omzet in rendement. Met goals en assists. Al maakte hij tegen Partizan Belgrado al een prima goal. Nelson is zich aan het onderscheiden.

Slot laat zich ook uit over de toekomst van Nelson. ''Of we hem komend seizoen weer willen huren? Nou, hij heeft nog een eenjarig contract bij Arsenal. De meeste clubs zijn niet zo genegen om iemand met nog een contract van een jaar te verhuren. Dus daar moet eerst iets in veranderen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik mij daar niet zo mee bemoei.''

Lees meer over
Reiss Nelson
Plaats reactie
666

Mannie010 +2474

Nelson doet het prima. Sini was in zijn eerste jaar ook niet goed. Ik denk dat Nelson best van waarde kan zijn voor feyenoord

04-04-2022 23:07

whasjoewahn +16562

Wanneer gaat verdomme die lat nou eens omhoog bij ons.

Nelson begon aardig tot goed zaterdag, maar zakte daarna weer ver terug.

Gewoon niet goed genoeg wat hij in 8 maanden heeft laten zien

04-04-2022 20:12

Alex.M12 +551

Ik snap niet, dat iedere keer wanneer we een mindere wedstrijd spelen, er weer een kansloze een opmerking moet maken over Kökcu. Als je geen verstand van voetbal hebt, plaats dan geen reactie. Die jongen heeft zoveel kwaliteit en laat zoveel goede dingen zien. Maar altijd weer een aantal kanslozen met net zoveel hersencellen als een goudvis die na een mislukte corner gelijk zeggen dat het een waardeloze speler is.

04-04-2022 16:44

Bati +39544

Nelson is drama, blind paard zonder rendement zeg maar.
Is alleen snel

04-04-2022 16:31

fluub +8796

Vond ik ook Arne ! En zet die Orkan eens op de bank, dan kan een ander eens de corners en vrije trappen nemen. Misschien komt er dan eens een kans uit voort.

04-04-2022 13:22

joejoe1979 +8036

Je kan ook natuurlijk iemand anders de corners laten nemen en Orkun gewoon laten spelen.

04-04-2022 13:44

feyenoord_Freak +14031

Ik vond dat Toornstra de vrije trappen en corners vroeger veel beter nam dan Orkun .
Die van van Toornstra hadden meer richting gevoel .

05-04-2022 05:35

Grover +5266

Tuurlijk joh, zet je beste speler op de bank omdat een paar corners niet aankomen. Genie.

04-04-2022 13:46

alsje +8694

Die was verre van de beste en laat dat ook niet wekelijks zien dat hij de beste is. Hij heeft inderdaad wel een goede periode gehad, maar het begin en laatste wedstrijden zijn kut. Laten we eerlijk blijven.

04-04-2022 14:01

Grover +5266

Speelt gewoon goed, ook de afgelopen weken. Heeft tussendoor een periode gehad waarin hij vaker scoorde, maar dat betekent niet dat hij toen ook beter speelde. Is nog steeds gewoon ontzettend belangrijk met zijn passing en verdedigende werk.

04-04-2022 17:20

schotopdepaal +713

FLUUB , ben ik zooooo met je eens. Vrije trappen en corners van KOKCU zijn zeer zeer matig.

04-04-2022 14:10

Skeptic +13584

Jij snapt er niet zo veel van he

04-04-2022 14:47

SanFR1908 +9564

eindpass of eindschot nog

04-04-2022 13:13

guykroudikorsou +8181

Zijn eindactie (pass of schot op doel) moet nog effectiever.

04-04-2022 13:01

Kaloe +9519

Begin me langzamerhand erg zorgen te maken over het al te sterke positivisme van onze Arne , beetje kritischer mag wel want het was zaterdag echt niet om aan te gluren. En wat Nelson betreft , vast n aardige gozer maar lekker laten gaan na de zomer.

04-04-2022 12:15

ramsteijn +4916

Nelson aardige gozer en maar lekker laten gaan? Hij is momenteel de betste rechtsbuiten speler.

04-04-2022 12:19

anubislive +340

Niet om aan te gluren... nog nooit zoveel schoten gezien. Het voetbal was gewoon heel goed. Normaal met dit aantal schoten win je 5 of 6-0. Maar uiteindelijk moet de bal wel tussen de palen.

04-04-2022 12:52

Kaloe +9519

Richting 1e en 2e ring

04-04-2022 13:18

anubislive +340

Volgens mij zelfs nog 1 of 2 op het dak, haha. Maar goed, om tot zoveel kansen te komen, dan moet je goed voetballen. Ik vind niet om aan te gluren daarom kort door de bocht. Het enige wat nog ontbrak was afronding.

04-04-2022 13:34

joejoe1979 +8036

Gelukkig bepaal jij het niet.

04-04-2022 13:45

charlaykc +9515

Tikkie takka doen We goed, alleen een tegenstander echt kapot spelen lukt niet helemaal... Donderdag wel!

04-04-2022 12:03

fey82 +2781

Blinde mensen hier, Nelson is zeker een stijgende lijn. Die moet je houden.
Maar vind ali reza ook goed. Hij heeft zijn vorm niet.
Maar wel aanvoerder van Iran zijn en goed spelen.
Dus wat gaat er verkeerd bij Feyenoord dan.

04-04-2022 11:40

teauvenoir +78115

Stijgende lijn is niet moeilijk als je van nul komt. Heel die Nelson niks bijzonders. AliReza idem; aanvoerder van Iran zegt niks, net als aanvoerder van Tahiti, Moldavië of Nieuw-Zeeland. Allemaal C-landen waar geen goede voetballers vandaan komen.

04-04-2022 11:58

ramsteijn +4916

Nekson niks bijzonder, daar heb ik wel een anderen mening over. Nelson speeld als een Braziliaanse speler met veel kwaliteiten.

04-04-2022 12:23

joejoe1979 +8036

Best, Bale, Litmanen, Haaland, Sevchenko enz.

04-04-2022 13:47

GrensRegter +325

Zelfde type als Narsingh. Veel draven, nooit scoren.

04-04-2022 11:29

doelpaaltje +4949

Narsingh op de leeftijd van Nelson was beter. En dat zegt veel.

04-04-2022 11:45

teauvenoir +78115

Precies. Is niet veel.

04-04-2022 11:59

FRoedie +3130

Ik snap niet goed waarom dit een topreactie is, zoals aangegeven onder het artikel?

Kan iemand mij vertellen wat hier zo leuk aan is?
alireza wekelijks te zien zonder bal......op de bank.....

04-04-2022 11:01

Sjeep +16058

Hier hebbie een like

04-04-2022 11:23

FRoedie +3130

Moeilijk he lezen??? Daar vraag ik toch niet om!!

04-04-2022 11:29

FRoedie +3130

Nog zo'n hersenloze ;-)

04-04-2022 12:08

joejoe1979 +8036

Hij zegt toch niet boos worden.

04-04-2022 13:48

FRoedie +3130

Dat zegt die niet.

04-04-2022 15:45

Sjeep +16058

Wacht f maat. Jij krijgt er 3 en ik 0 voor mn balen reactie? Krieuw?

04-04-2022 17:51

joejoe1979 +8036

Word je nou ook boos op mij omdat ik zeg dat hij zegt dat jij niet boos moet worden terwijl hij niet zegt dat je boos moet worden?

04-04-2022 18:18

FRoedie +3130

Ik praat ook geen poep 🙃

04-04-2022 18:32

BrilletjevanvanDaele +5855

Van mij ook een. Eens kijken of we hem helemaal over de zeik kunnen krijgen 😂🤣

07-04-2022 19:10

BrilletjevanvanDaele +5855

Je spettert wel

07-04-2022 19:10

Sjeep +16058

😂😂😂😂

07-04-2022 19:14

jonaathn +14728

Stel je voor dat we hem voor paar jaar vast kunnen leggen, dan hebben we echt mazzel. Tot dusver zit er een stijgende lijn in.

04-04-2022 10:56

jeffreybrink010 +938

Nelson gewoon houden. Niet voor niks dat hij voor Arsenal speelde. Beter tijd en vertrouwen nog geven. Hij is nog jonger dan Sini en sini had ook aantal jaartjes nodig

04-04-2022 10:46

VakJJ1908 +8373

Zijn beide 22 en schelen maar enkele maanden

04-04-2022 10:51

doelpaaltje +4949

Prima kerel is Arne Slot, maar zodra coaches onzin beginnen te verkondigen wordt t verval ingezet. Je kunt van alles zeggen over Nelson maar niet dat hij dreigend, goede acties en goede dribbels laat zien. Het is een technisch zeer beperkte speler zonder inzicht.

04-04-2022 10:35

Tielbeke1908 +2014

Jij hebt er vrij weinig kijk op

04-04-2022 10:49

ramsteijn +4916

we zullen wel zien of hij vrij weinig kijk op heeft.

04-04-2022 12:28

Waakvlam1989 +17488

Dan heb jij een andere wedstrijd zitten kijken denk ik. Ik vond hem namelijk wel dreigend met goede acties. Alleen zijn rendement is nog niet genoeg. Als je Nelson "Technisch zeer beperkt" noemt kan ik je eigenlijk niet eens meer serieus nemen. Misschien dat doelpaaltje eens uit je oog halen?

04-04-2022 11:22

ramsteijn +4916

Dan heb jij niet goed opgelet .

04-04-2022 12:26

joejoe1979 +8036

Een doelpaal heeft geen mening.

04-04-2022 13:51

Korneev +5620

Ben het met Slot eens. Zie deze jongen zich wekelijks verbeteren en heeft echt wel potentie. Misschien eens met Arsenal praten om hem over te nemen. Nog 1 jarig jeugdcontract en weinig toekomst in het 1e. Denk dat dit het beste is voor alle 3 de partijen. Lage prijs met doorverkoopclausule oid moet kunnen. Als je wacht tot dat je zeker bent dat het een ster wordt, dan ben je zeker te laat.

04-04-2022 10:25

karkop +6635

Salaris van 3 miljoen bij Arsenal. Hoest dat maar effe op. Die gaat gewoon naar een laagvlieger in Engeland. Hoger salaris en maken hun dikke winst op hem door de homegrown regel.

04-04-2022 10:38

karkop +6635

Lijkt me sterk dat hij daarvoor ruim driekwart van zijn salaris gaat inleveren. Dat doet bijna niemand. Maar misschien heeft hij zelf ook door dat hij het nooit gaat redden in de premier league, wie weet.

We gaan het meemaken, maar ik hoop dat we een betere vervanger kunnen vinden.

04-04-2022 11:02

Korneev +5620

Verdient hij daar echt 3 miljoen per jaar als jeugdspeler??

04-04-2022 12:18

Korneev +5620

De bestverdienende voetballer is de van Arsenal gehuurde Reiss Nelson. De Britse aanvaller verdient jaarlijks een bedrag van 2,292,160 euro. Geen 3 miljoen, maar best veel voor een talent waarvan niet zeker is dat hij het bij Arsenal gaat redden.

04-04-2022 13:55

karkop +6635

Eerste wat ik kon vinden:
Reiss Nelson signed a 4 year / £10,400,000 contract with the Arsenal F.C., including an annual average salary of £2,600,000.

Omgerekend met de huidige koers zou dat 3.11 miljoen Euro zijn. Salarissen in Engeland zijn echt absurd door de t.v. inkomsten.

Hoe dan ook is 2.2 miljoen euro volgens mij nog steeds meer dan de huidige grootverdieners. Wat salaris betreft dus absoluut niet haalbaar.

04-04-2022 16:51

Korneev +5620

Misschien is dat juist voor Arsenal ook wel een reden om afscheid te nemen. Hoeveel van deze talenten hebben ze rondlopen en hoeveel bereiken daarvan het 1e elftal? Kans dat Nelson dit zelf niet wil lijkt mij inderdaad aanwezig, vooral met het belastingklimaat in Nederland. Wel speeltijd en lekkerder voetballen dan in Engeland. Heb geen idee wat de kansen zouden zijn voor Feyenoord met creatief onderhandelen. Wat zijn de perpectieven voor hem in Engeland?
Wel bizar salaris. Snap je gelijk dat onze beste talenten zich laten verleiden door dit soort clubs.

04-04-2022 17:53

karkop +6635

Ik denk dat als hij voor een Burnley of Watford gaat hij geheid basis zou spelen. En verkijk je er niet op, 2.2-3.1 miljoen is best een schijntje in Engeland . Elke club in de Premier League krijgt per jaar alleen al ommenabij 200 miljoen pond door de uitzendrechten.
Daarbovenop heb je nog de Homegrown regel, waardoor Arsenal en de club die hem overneemt best veel voor hem vangen. Dezelfde regel waardoor Maguire 80 miljoen kostte. Heeft echt heel het speelveld veranderd daar.

04-04-2022 18:07

Frankster +20962

Ziet er heel leuk uit die bevlieging. Nu nog het overzicht

04-04-2022 10:17

Frank90 +668

Ik vind het niet veel tot nu toe. Ja dreigend, maar constant verkeerde keuzes of slechte passes als het erom gaat. Dat is juist het moeilijkst.

04-04-2022 10:17

nevergiveup010 +1378

echt onbegrijpelijk wat Slot hier zegt over Nelson , ik zag een F16 Nelson ,die zijn doel voorbij schiet ,telkens weer op snelheid er langs ,maar daar hebben wij er al zoveel van gehad ,1 voorbeeld Slory,maar echt zijn voorzetten en schoten op doel,dramatisch slecht een 4

04-04-2022 10:12

Geitekaas +43199

...een verhuurde speler die progressie toont laar Arsenal natuurlijk nooit zomaar even gaan....daar is het ze juist om te doen..

04-04-2022 10:10

Frjuizeh +11660

Nelson deed ff een Bergkampje, als die bal erin was gegaan was ie overal bejubeld.

04-04-2022 10:07

NelisHoe +4167

Das toevallig.....ik ook!!

04-04-2022 10:05

djahdjahcity +10687

Bizar hoe hij het ineens lijkt op te pakken. Vrijwel dezelfde leercurve als Sini want die kwam in zn eerste jaren ook vrijwel niemand voorbij en maakte geen goals. Het effect wat Stam op Sini had, lijkt Slot op Nelson te hebben. Ik begrijp alleen niet waarom ze Nelson willen vastleggen als je Walemark, Alireza, Azarkan, Conteh en Balde volgend jaar ook nog heb, al denk ik dat Balde er nog niet klaar voor is en Conteh maar eens een heel jaar fit moet proberen te blijven

04-04-2022 09:55

atavistic1997 +3707

Voordeel van Nelson is dat je hem zowel links als rechts neer kan zetten. Azarkan, Walemark en Ali staan tot nu toe alle 3 alleen aan de rechter kant

04-04-2022 10:10

teauvenoir +78115

Azarkan kan ook op links

04-04-2022 12:01

atavistic1997 +3707

ah oke, zie hem eigenlijk alleen vanaf rechts spelen. Volgensmij is Nelson het liefste spelend op links. Dan zou Azarkan eerder een2e optie zijn dat je iig dubbel bezet bent. Zie liever dat we ook een linksbuiten kopen als Sini verkocht wordt en dat Azarkan ergens in de eredivisie verhuurd gaat worden om zeker te zijn van genoeg speeltijd

04-04-2022 13:09

Tielbeke1908 +2014

Conteh, Azarkan zijn niet goed genoeg. Balde is afwachten maar heb het gevoel dat Slot daar ook niet veel in ziet. Nelson is dan gewoon een prima speler om erbij te hebben.

04-04-2022 10:51

ADHDave +3357

Je ziet degelijk wel progressie bij die jongen. Maar indd moet z'n rendement wel flink omhoog ,wil die echt van waarde zijn. Alireza scoort zo af en toe, maar heeft de grootste moeite naar de juiste kleur te spelen. Nelson daarintegen passt makkelijk , maar heeft geen rendement. Maar heeft wel een goede passeerbeweging, snelheid en goed in de combinatie. Laat die Nelson nog maar even staan

04-04-2022 09:47

Blue +1195

Die Bergkamp actie was fenomenaal. Afronding had beter gekund, maar de keeper pakt hem ook goed.
Tweede helft niet meer gezien, had eerder gewisseld kunnen worden.

04-04-2022 09:43

DeVlaggendief +4068

Slot: “Ik was heel tevreden over Nelom”

04-04-2022 09:32

Tapiaz +28541

Daarom heb ik hem in de rust gewisseld haha

04-04-2022 09:40

Tapiaz +28541

Goed lezen: we maakten een grapje over Nelom, en niet Nelson. Scheelt maar 1 lettertje, maar toch wel een wereld van verschil haha

04-04-2022 09:59

Skeptic +13584

Weet niet welke comment jij hebt gelezen.
Maar in ieder geval niet goed.

04-04-2022 14:50

rovo +9400

Narsingh 2.0

04-04-2022 09:31

joopkater +6349

Nou nou, Narsingh in zijn beste doen bij Feyenoord komt niet eens in de buurt bij deze jongen.

04-04-2022 09:35

Kuiptrots +4895

Narsingh kon nog geen lantaarnpaal voorbij en was koning van de gemiste kansen. Deze jongen is 3 klassen beter.

04-04-2022 09:38

grazianogyan +8291

Als je ziet hoe Bijlow,Malacia,Geertruida,Kokcu hier weleens aangepakt worden tegenover wat een Pedersen, Nelson laten zien. Malacia word belachelijk gemaakt dat hij zaterdag geen goede wedstrijd speelde, maar Nelson lijkt hier op handen gedragen te worden omdat hij dreigend was tegen Willem II.

04-04-2022 09:30

svds +33452

Als Malacia verkocht word haal dan bij Groningen die Bjorn Meijer op echt een goede back en nu waarschijnlijk nog betaalbaar

04-04-2022 09:25

Kuiptrots +4895

Gaat naar Club Brugge.

04-04-2022 09:39

svds +33452

Nog niks definitief.. snel zijn dus

04-04-2022 10:16

Soesa7 +984

Ik denk niet dat we financieel wat kunnen voordat er verkocht wordt.

04-04-2022 10:33

JKTB +21210

Ik weet het niet hoor. Heeft inderdaad best aardig acties. Maar als aanvaller moet je ook weleens een bal goed voorgeven of goed op doel schieten... Dat doet hij zelden.

04-04-2022 09:23

Spiderpig +174639

Die actie in de eerste helft was fenomenaal

04-04-2022 09:25

Tielbeke1908 +2014

Komt nog wel

04-04-2022 10:53

Rob12 +1344

de 1ste 2 minuten dacht ik van dat word zijn wedstrijd. Daar na niet opgevallen.

04-04-2022 09:22

Jor007 +547

Wat betreft acties en snelheid is hij erg gevaarlijk, maar als hij dan ook nog even zou kijken bij z'n voorzet in plaats van blind schieten, zou dat een hoop balverlies schelen.

04-04-2022 09:12

TegelenFeyenoordR +657

Hij word steeds beter mis alleen “rendement”goals en assisten.

04-04-2022 09:11

baer_010 +10394

Als Sini verkocht wordt zeker een optie. Alleen dan en als Arnesen niet een geweldige vervanger voor Sini op het oog heeft.

04-04-2022 09:05

skin +13986

Begint wel geleidelijk aan beter te spelen. Zou het prima vinden om hem voor een bescheiden bedrag over te nemen.

04-04-2022 08:56

Tapiaz +28541

Ja hoor, was in het stadion en hij speelde - zeker in vergelijking met eerdere potjes - inderdaad een prima partij. De wisselwerking met Pedersen was nog niet optimaal zal ik maar zeggen, maar Jahanbaksh krijgt hier nog een hele kluif aan. (Ik begin me trouwens steeds meer te realiseren: Jahanbaksh, een speler die we voor een miljoen konden overnemen: te mooi om waar te zijn. En dat klopt haha)
Maar goed , Nelson. Gewoon de tijd geven en hopen dat ie nog een jaar blijft of dat we hem kunnen overnemen!

04-04-2022 08:54

Jrn +860

Zodra 3e plek veilig is experimenteren met Walemark voor volgend seizoen

04-04-2022 08:52

Casder +14088

Die 3e plek veilig is waarschijnlijk na de laatste speelrond. Aangezien het programma van Twente en de laatste wedstrijd Twente thuis.

04-04-2022 09:06

nevergiveup010 +1378

die is en blijft tot de laatste wedstrijd Twente in de Kuip onzeker 3 e plek , Feyenoord speelt nog steeds te wisselvallig ,vooral tegen de kleine clubs

04-04-2022 10:20

Burgerking +2240

Hij moet gewoon met die dribbels de 16 in en dan kijken waar the ship strands: hoekie of penalty. Met een aantal collega elftalgenoten op de lijst met schietverbod van afstand.

04-04-2022 08:40

maaartijn +15743

Dat eerste ben ik met je eens. Hij moet proberen meer beslissende acties te maken: dat betekent directer naar het doel/strafschopgebied

04-04-2022 08:53

karkop +6635

Van dichtbij zijn z'n schoten niet veel beter. Slappe balletjes recht op de keeper.

04-04-2022 09:06

Burgerking +2240

Als hij niet kan wat Azarkan waar is Azarkan dan?

05-04-2022 10:41

1-fijn-oord +526

Herinnerden jullie de eerste wedstrijden van Sinisterra nog? Dat was ook niet fantastisch.

04-04-2022 08:32

grazianogyan +8291

Sinisterra kwam op zijn 18e vanuit Colombia, Nelson op zijn 21ste vanuit Engelanad.

04-04-2022 08:38

kkhahsdedhkdh +43480

Inderdaad, dit is zo'n non-argument altijd.. Er is één speler in de recente geschiedenis van Feyenoord geweest die zo'n ommezwaai heeft gemaakt na een slecht begin en dat is Sini. Beetje onnozel om daardoor geen elke speler die slecht begint af te schrijven, want misschien gaat het volgens de Sini-route..

Feit is dat we bijna aan het eind van het seizoen zijn en Nelson in de competitie op 0 goals en 1 assist staat. In Europa heeft hij die ene goal, maar verder volgens mij ook geen goals en assists? In elk geval geen vetpot voor een dikbetaalde Arsenal-speler. Als je dan ziet wie zijn directe tegenstanders zijn zou ik het wel weten als het om contractverlenging bij Arsenal gaat..

04-04-2022 08:50

Feyenoord2907 +2347

Nelson startte tot de winterstop slechts 1 keer als basisspeler. Op een aantal invalbeurten na heel weinig gespeeld. Sinisterra heeft hij als concurrent voor zich. Logisch dat hij minder speelt. Nelson krijgt nu de voorkeur op rechts omdat Alireza het eeuwige krediet verspeelt lijkt. En Walemark heeft blijkbaar nog niet het gewenste niveau.

Nu Nelson een langere periode mag startten zie je ook direct zijn waarde. Wellicht nog niet in doelpunten en assisten. Feit is dat nu beide flanken een gevaar zijn.

Trouwens: "Als je dan ziet wie zijn directe tegenstanders zijn zou ik het wel weten als het om contractverlenging bij Arsenal gaat..". Zou je dit uit kunnen leggen?

04-04-2022 08:57

Feyenoord2907 +2347

De afstand mag een verschil zijn maar feitelijk overkomt het beiden hetzelfde. Een behoorlijke afstand van huis en in een volkomen nieuwe omgeving waar zij in terecht komen.

04-04-2022 08:58

karkop +6635

Een aanvaller zonder rendement heeft alleen geen waarde, hoe leuk het er ook uitziet. Want uiteindelijk staat een vleugelspeler er voor zijn rendement.
Dat zag je ook terug tegen 020. Hij kon veel acties maken omdat ze hem dat lieten doen. Hij had een behoorlijk deel van de pot niet eens dekking. Die schoven ze door. Een beetje tegenstander heeft door dat er toch geen voorzetten uit komen, en alle schoten op doel slappe balletjes op de keeper zijn.

04-04-2022 09:03

kkhahsdedhkdh +43480

Je hebt deels gelijk hoor Feyenoord2907, hij is nu wat gevaarlijker dan voorheen. Ik vind alleen dat we met zijn allen best kritisch mogen blijven, hij gaat over anderhalve maand terug naar Arsenal (waarschijnlijk) en dan hebben we er toch bar weinig aan gehad.

Wat ik bedoel met die tegenstanders; hij speelt hier wekelijks tegen spelers van het kaliber Nelom en Maikel van der Werff, en nog is hij niet bij doelpunten betrokken. Wat moet je als Arsenal dan in vredesnaam met zo'n speler, als je weet wat de tegenstand is in de Premier League? Ik zou dus nooit verlengen als ik daar TD was.

04-04-2022 09:17

grazianogyan +8291

18 of 21 vind ik een aardig verschil. Of je uit Colombia komt, in een land waar ze jouw taal niet of nauwelijks spreken of vanuit Engeland met een taal wat hier wel aardig gesproken word. In Engeland zit je zo, als ze weleens vrije dagen krijgen tijdens interlandbreak kan hij makkelijk even naar huis.

04-04-2022 09:23

Soesa7 +984

Europees 2 goals.

04-04-2022 09:38

kkhahsdedhkdh +43480

Vergeet niet dat hij ook al een seizoen in Duitsland heeft gespeeld, dus hij weet hoe het werkt en qua cultuur ligt Engeland/Duitsland/Nederland dichter bij elkaar dan Colombia/Nederland.

En scherp Soesa, 2 goals. Verandert wat mij betreft de conclusie niet

04-04-2022 10:02

Burgerking +2240

Ik zie ook verbetering maar deze man gaat niet met zn linkerbeen m in de hoek curven. Voorzetten kan ie nog wel leren.

04-04-2022 08:41

beppie172 +65739

Op links vond ik m onzichtbaar in de wedstrijden dat hij Sini moest vervangen. Laat zich aanvallend nu steeds meer zien op rechts en verdedigd ook goed mee terug. Walemark moet verdedigend nog wennen aan zijn taken en ik vind m na zijn onbevangen eerste invalbeurten, de laatste wedstrijden weinig opvallend. Ik snap de huidige keuze voor Nelson daarom wel.

04-04-2022 08:19

maaartijn +15743

Ik ben niet heel positief over hem. Hij heeft wel de kwaliteit, maar ik vind hem vaak te slap. Maar als je volgend jaar vier vleugelspelers wilt hebben en Sinisterra vertrekt is hij een aardige optie. Dan hoef je er maar één bij te halen namelijk .

04-04-2022 08:55

beppie172 +65739

Je krijgt Azarkan, Conteh, Baldé terug van huurperiodes.

04-04-2022 17:19

maaartijn +15743

Das ook weer waar. De eerste twee verwacht ik eerlijk gezegender veel van op eredivisieniveau. De laatste hoop ik nog wel een beetje op.

04-04-2022 20:21

Wazzup +30692

Gaat echt de goede kant op, heb je straks harder nodig dan we nu denken. qua creativiteit.

04-04-2022 08:11

4pp4czjkn9 +703

precies. Alle tussentijdse aankopen zijn niks waard. Spelers als Veerman die halen wij niet meer. Dan maar deze jongen.

04-04-2022 08:32

HAaN75 +7024

Hij dribbelt er goed doorheen tot het eindstation en dan ...........zucht

04-04-2022 08:11

mavat +2440

dat zegt Slot dus ook. hij moet zich daarin nog ontwikkelen.

04-04-2022 08:24

HAaN75 +7024

Laten we hopen dat hij dat doet voor hij terug naar arsenal gaat

04-04-2022 13:33

svds +33452

Jongen wordt elke week beter, snelheid goede acties, nu nog wat meer scoren.. zo zie je maar wat geen ritme met een speler doet bij het begin van het seizoen en ook wat vertrouwen doet. Hopelijk kunnen ze hem behouden

04-04-2022 08:07

fey1schiedam +3719

Nelson wordt straks een toppertje. Begon matig maar Speelt met de week beter

04-04-2022 08:01

Reinaldo16 +20911

begrijp het wel, slot wil hem pleasen gezien hij evenals sini een actie kan maken

04-04-2022 08:01

realistisch1953 +14127

Nelson kon mij tot nu toe beslist niet overtuigen maar eerlijk gezegd speelt hij de laatste 2 tot 3 wedstrijden redelijk.

04-04-2022 07:59

1234567890 +173510

Speelde eerste helft goed maar wil zich te veel bewijzen

04-04-2022 07:37

henk_de_mooy +0

Ja iets minder geforceerd zou beter voor hem zijn

04-04-2022 08:36

jack98 +46917

Nelson groeit met de week, nu nog dat omzetten in rendement en hij is niet meer uit het elftal weg te denken.

04-04-2022 07:35

nmgnfr08 +72

In balbezit een aanwinst, zonder bal zie ik liever alireeza.

04-04-2022 07:20

Sandhawk +1598

alireza wekelijks te zien zonder bal......op de bank.....

04-04-2022 07:23

patakagopa +1366

Met Alireza in de basis, maar 1 competitiewedstrijd verloren.

04-04-2022 08:35
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties