Slot: ''In elk andere situatie was dit 100% teruggedraaid''

Slot: ''In elk andere situatie was dit 100% teruggedraaid''

Feyenoord heeft een knotsgekke wedstrijd gespeeld tegen Slavia Praag. Voor trainer Arne Slot was er genoeg om over na te praten met zijn team. Slot is tevreden over de manier waarop Feyenoord aan de wedstrijd begon.

''Waar ik begin bij het analyseren van de wedstrijd? Bij de eerste helft, hoe ze gespeeld hebben. Ik moet ze daarvoor een enorm compliment geven'', vertelt Slot in gesprek met ESPN. ''Het was heel erg goed en kwamen op een 1-0 voorsprong. Het was wachten op de tweede goal. We hadden heel goed druk op ze en hadden goede aanvallen. Helaas is er dan een moment dat dan de dynamiek van de wedstrijd compleet op zijn kop zet. Het was vervelend genoeg voor ons een moment dat geen goal had mogen zijn.''

De verslaggever merkte op dat het doelpunt van Slavia Praag met een aanwezigheid van een VAR waarschijnlijk niet had geteld. ''Niet waarschijnlijk'', zucht Slot. ''Nou, als je vanuit Feyenoord perspectief bekijkt, dan snap ik dat je dit waarschijnlijk zegt omdat we dit seizoen al zo vaak niet door de VAR geholpen zijn. In elk andere situatie was dit 100% teruggedraaid.''

''Het verschil tussen Feyenoord en Slavia is nihil. Het verschil zit in kleine dingen. Dan ben je ook afhankelijk van standaardsituaties en beslissingen van een scheidsrechter. Daarnaast moeten we dingen beter doen om niet in dit soort situaties terecht te komen. Onze uitgangspositie is zeker niet ideaal, maar we reizen wel met veel vertrouwen naar Praag.''

Dessers
Slot koos dit keer voor Linssen in de punt van de aanval. De verbazing bij Dessers was dan ook groot. ''Ik snap heel goed dat hij heel erg teleurgesteld was en het niet zag aankomen. Dat is ook volstrekt logisch voor een speler. Wat heel knap van hem is, is dat je de teleurstelling wanneer hij invalt niet heb gezien omdat hij wederom belangrijk was met een assist. Daarnaast heeft hij ook een aantal gevaarlijke situaties voorbereid.''

Lees meer over
Arne Slot
Plaats reactie
666

Struukangeren +8084

Lees veel excuses en onzin. Van ‘andere situaties’ tot aan berichten over de sfeer. Feit blijft dat je 3 tegengoals krijgt in een UECL thuiswedstrijd. Dat is gewoon schandalig en dat mag gerust benoemd worden

08-04-2022 17:09

eeuwigtrouw +3937

Toonstra voor Til en je lost al heel veel op. Als onze keeper Malacia coach hoef hij geen corner weg te geven in laatste minuut . Verder beetje raar je komt op 3-2 en gaat voor 4 minuten nog steeds hoog druk zetten, speel gewoon de wedstrijd uit. Maar dit moet uit nog wel te doen zijn , zij moeten dan ook komen.

08-04-2022 07:55

Struukangeren +8084

Haha jij wilt overal de keeper de schuld van geven. Had hij zeker malacia ook moeten coachen toen die zo’n domme overtreding maakte waaruit tadic 2-2 maakte? Of zou Malacia zelf ook eens beter moeten presteren op zulke momenten?

08-04-2022 17:10

Grote_Kont +1375

Ik vond Feyenoord vooral ongeconcentreerd verdedigen; teveel ruimte, Slavia mocht alle ballen aannemen, Pedersen die veel teveel ruimte gaf. Die keeper.... Niet elkaar corrigeren, niet met elkaar praten. Zó slordig in de passing en een chronisch gebrek aan ideeën. Niemand die een ander terecht wijst. Erg teleurstellend dit.
Een ruime onvoldoende en ze hebben dit over zichzelf afgeroepen. Als je geconcentreerd verdedigd, valt die laatste goal nooit!

08-04-2022 07:19

jepe1949 +6718

Er staat een verdediging voor die, Noors, Duits, Spaans en Nederlands als 1e taal heeft.
Daar staat dan een doelman achter die, ja wat spreekt hij eigenlijk voor taal?
Met Bijlow in het doel heb je geen problemen met de coaching.

08-04-2022 09:37

Serzzio +3751

Ik neem aan dat ze in ieder geval engels kennen.

08-04-2022 09:56

Dommeloempia1 +19797

Wat lopen we te janken over slot..stelletje prutsers....

08-04-2022 06:48

djahdjahcity +10687

Heel raar dat Linssen in de basis stond ineens, best wel een naaistreek richting Dessers. Zeker als je dan vandaag weer kijkt en die Linssen zichzelf een ongeluk ziet pressen maar niks ziet doen wat een spits hoort te doen, snap ik de verontwaardiging bij Dessers volledig

08-04-2022 01:20

delangemuur +11773

Naaistreek? Het zijn gewoon professionals en soms zitten ze op de bank. So be it.

08-04-2022 06:48

petje +10670

Arne , kan je echt geen andere keeper neerzetten?
dit is dramatisch slecht
hij heeft 4 ballen gehad,3 gaan erin waarbij 2 ...hij er nmm niet goed bij zat
t kan niet slechter
de controle over de wedstrijd hebben...
nouw ik had n ander idee daarover
Slavia had verdiend te winnen...
wij waren gewoon zeer matig
geef dat ook aan...

08-04-2022 00:04

LaurensFR +1738

Een keeper die bij elke bal naar achteren duikt, alsof het een veldspeler is zonder keep ervaring. Echt een blamage, zelfde gold voor wedstrijd tegen ajax. 2 slechte momenten, als die er 1 had gepakt had je ook daar niet verloren. Al was de verdediging ook erg lafjes bij de slavia goals, en bal viel voor hun net goed. Mega veel pech

08-04-2022 00:51

jepe1949 +6718

Dat heeft hij al een keer uitgelegd.
Afgelopen zomer was er geen geld maar moesten er keuzes gemaakt worden.
En toen werd de sluitpost ook de financiele sluitpost.
Kan gebeuren.

08-04-2022 09:42

Fr_88 +15831

Beetje balen dat we hierna weer tegen een b-land spelen. Ik wil een keer een pot tegen een topploeg uit een topland. Is al te lang geleden.

Ja, we moeten dit varkentje eerst wassen. dat snap ik ook. Maar leicester of Roma is toch een stuk aansprekender dan Marseille of paok

07-04-2022 23:54

Fatfive +146

Marseille komt gewoon uit een A land. En is normaliter ook een prima ploeg. Plus, een ploeg die de halve finale van een toernooi haalt, verdient het dan ook volledig om daar te zijn.

07-04-2022 23:58

Fr_88 +15831

Frankrijk is psg. Marseille is al tijden niet meer geweldig. Ik heb het over het kaliber Sevilla, Arsenal etc.

08-04-2022 00:20

aw_vakj +5667

Marseille is kaliber Sevilla

08-04-2022 00:29

Skeptic +13584

Al slaat z'n punt nergens op, Sevilla is echt wel beter dan Marseille

08-04-2022 08:20

JonaFR1908 +644

Als je tegen een échte topploeg wil spelen moet je CL halen

08-04-2022 03:40

ricodetico +12980

Klopt, PAOK speelt idd niet in een topcompetitie

08-04-2022 07:08

Liser +19866

Volgende week weer een ongelukkige scheids en dan liggen we uit Europa. Dan kunnen we met z'n allen daar naar wijzen.
We hebben gewoon 70 minuten slecht gespeeld, dat is de reden dat je volgende week eruit ligt.

07-04-2022 23:39

fr--opa +110491

Denkt u echt dat wij daar niet gaan winnen? De vorige keer wonnen wij er niet door 2 blunders van Marciano (hoe kan het ook anders) en die belachelijke rode kaart van Til...

07-04-2022 23:43

Liser +19866

Nouja eerlijk gezegd zie ik na vandaag weinig redenen om wel te winnen. We waren vandaag gewoon niet goed en zij waren effectiever en meer geslepen. Ik denk dat zij aan 1 doelpunt genoeg hebben

07-04-2022 23:47

Rvpthemvp +1379

U slaat de spijker op zn kop fr- - opa, we zijn 3 klassen beter dan die sukkels en we hebben heel sneu gelijkgespeeld l, het had veel minder kunnen zijn. Ben er nog steeds heel ziek van, maar het valt nog mee

07-04-2022 23:52

Liser +19866

Ik bewonder jullie optimisme, maar toch vrees ik dat Slavia ten onrechte onderschat wordt

07-04-2022 23:55

fr--opa +110491

Vooral die counter aanvallen van hun waren levensgevaarlijk.. Dat is hun wapenfeit vooral. Ze speelden dit keer zeer goed omdat ze onze tactiek kenden helaas

07-04-2022 23:57

CoMulder +16625

Probleem is dat Marciano er volgende week ook weer in staat. Hoe kun je dan winnen?

08-04-2022 06:58

f41ao +2667

We hebben nog niet verloren he, volgende week gaan we het gewoon doen!

07-04-2022 23:22

Campodefiori +33753

Sowieso maat

07-04-2022 23:26

alsje +8694

De fout lag in mijn ogen echt bij Sini. Ik riep al voor de corner: blijf meelopen. Dat deed hij niet.

Daarna corner, hij moet m daar eigenlijk gewoon achter laten lopen. Nu schiet hij de bal zo bij iemand in z’n voeten. Helaas! Niet expres, wel heel zuur. Ook onze beste speler maakt wel eens een foutje.

07-04-2022 23:18

Campodefiori +33753

Precies dat

07-04-2022 23:19

aw_vakj +5667

Niet teruggezien dus ik geloof je maar in mijn ogen moet malacia de eerste bal laten lopen

08-04-2022 00:31

Reinaldo16 +20908

beter een lange zwarte jas in de goal hangen

07-04-2022 23:13

RicoFR36 +26676

Precies. En dan met een extra spits.

07-04-2022 23:16

JDN1987 +22940

Na die vrijetrap van kokcu zei ik het al.. feest niet te vroeg onze verdediging en de keeper .”zijn op hun minst vandaag . ik was te ingetogen ik voelde het aan alles.. en ja hoor

07-04-2022 23:12

JoeJoe +9208

Het is dus jouw schuld

07-04-2022 23:17

Campodefiori +33753

Hoho Sini verneukt het bij die corner laat hij hem lopen is het een achterbal! Net zo dom als dat dessers in de graftombe de bal niet aan jens gaf

07-04-2022 23:17

alsje +8694

Eens en voor de corner liep hij niet meer mee met z’n vent. Kost je de corner.

07-04-2022 23:19

vangobbel +6959

Arne, ik ben fan van je hoor en heb groot respect voor hetgeen wat je doet tot dusver, maar ergens begin ik te twijfelen.

Waarom speelt Tillie keer op keer?

Op basis van wat dan?

07-04-2022 23:12

WvH +15387

Inderdaad. Die voetbalt als een natte krant

07-04-2022 23:24

vangobbel +6959

Een natte krant is beter....

07-04-2022 23:25

SteffieFR +6723

Dat fan van Arne ben ik allang niet meer. Op hef begin nog wel, maar als je na 3/4 seizoen nog steeds niet ziet dat Til niks toevoegt, heb je er echt heel weinig kijk op...

08-04-2022 00:35

Peterk +34821

Gewoon lachwekkend en amateuristisch dat er geen VAR is in een
toernooi wat om miljoenen gaat.

Verder kon je zien wat je al wist en dat is dat deze 2 teams aan elkaar gewaagd zijn....in goede dingen maar ook in het maken van knullige fouten. Slavia en Feyenoord hebben in ieder geval gemeen dat ze beiden een waardeloze keeper hebben..... die Marciano pakt geen punt voor je. Ondanks het gelijke spel ligt het nog helemaal open en zie ik nog voldoende kansen voor Feyenoord...,,

07-04-2022 23:06

tim91 +1005

Ik weet niet wat onze keeper in de goal doet... keepen mag je het niet noemen in ieder geval ...

07-04-2022 23:04

Wessi +133419

Hierdoor ga je bijna Europa uit door die vent

07-04-2022 23:19

Frans538 +649

volgende week linsen in de goal

08-04-2022 02:27

Legionist +1790

linssen beter voor druk zetten dan dessers. dessers brengt meer voor de goal.

07-04-2022 23:04

teauvenoir +78115

De 1-1 was absoluut buitenspel, maar als die suffe Afrikaan van de bal was afgebleven was het ook gewoon een goal geweest, dus we hadden het al veel te ver laten komen.

07-04-2022 23:02

Alex1908 +4661

Niet, was hinderlijk buitenspel. Wel of niet raken, had niet uitgemaakt

07-04-2022 23:09

Snelterugnaardetop +36185

Er zijn hier mensen die slot afbranden omdat hij Linssen ipv Dessers opstelde.

Laat ik voorop stellen dat ze beide tekort komen voor Feyenoord. Los van dat zijn ze zeer aan elkaar gewaagd kwa niveau. Omdat ze beide zo gelijkwaardig zijn vind ik dat Linssen idd meer krediet moet krijgen ipv Dessers.

Dessers gaat weg.. linssen blijft. Athans zo lijkt t nu toch. Als ze dan gelijkwaardig zijn is t logisch dat een eigen speler meer krediet heeft omdat hij in de toekomst nog waarde kan hebben en een gehuurde speler niet....

07-04-2022 23:01

Dommeloempia1 +19797

Linsen jaagt nog, wat nodig was...dessers stond stil

08-04-2022 06:41

Marc +521

donder eens op met Linssen en laat Dessers starten

07-04-2022 23:01

Jeli +1394

Ik vind het onbegrijpelijk dat in deze tijd geen VAR aanwezig is bij elke wedstrijd. We zijn wederom flink benadeeld hierdoor. Want eerlijk gezegd heb ik ook mijn twijfels bij de tweede goal van Praag. Je kan tegenwoordig niet meer zonder een VAR, dat heeft deze wedstrijd wel weer bewezen.
Want ook het moment vlak voor tijd dat Dessers wordt teruggefloten voor buitenspel had dan ook wellicht door mogen gaan.

07-04-2022 22:59

Spiderpig +174638

Hopen dat we de arbitrage volgende week eens een keer mee hebben

07-04-2022 22:58

Vateau +3258

Volgende week gewoon Dessers in de rust brengen. Die jongen heeft meer bewijs drang als invaller, en hij is toch zo onwijs veel sterker aan de bal dan linssen.. Ook vandaag weer hoe die 3 x wegdraait bij z'n verdediger en gelijk voor een gevaarlijke situatie zorgt.. En linssen die de verdediging de eerste helft stuk loopt op conditie.. Maar goed, je weet dat je het moet rooien met een 3e rangs keeper en een tè zenuwachtige pedersen..

07-04-2022 22:56

SYDNEYFR +578

Ja je hebt zelf gefaald Arne. Wat een onkunde om gewoon met Linssen en Til te beginnen.

07-04-2022 22:55

Alex1908 +4661

Behalve als we hadden gewonnen met die twee

07-04-2022 23:11

SYDNEYFR +578

Ja als ja. Linssen en Til verdienen geen basisplaats meer punt

08-04-2022 08:06

Djim +8206

Foute opstelling. De 3 dubbele wissel had de basis moeten zijn.
Dan Geertruida en Bijlow erbij en er staat best een aardig team.

07-04-2022 22:48

heldvan23 +808

een geblesseerde Bijlow is wel beter dan Marciano maar geertruida geblesseerd vind ik pedersen toch net iets beter

07-04-2022 22:57

Cor58 +1375

begrijp dat Slot tevreden over het begin van de eerste 20 minuten, maar daarna was het over. Leek of ze conditie te kort kwamen

07-04-2022 22:47

N2daB +8477

Dus….met Dessers beginnen volgende week Arne!

07-04-2022 22:46

Vateau +3258

Liever vroeg in laten vallen. Als invaller komt hij toch iedere keer weer beter uit de voeten.

07-04-2022 22:57

Spiderpig +174638

En Toornstra

07-04-2022 22:59

Campodefiori +33753

Op de eerste plaats wat een kut avond! Op de tweede plaats geen excuus voor de 100% buitenspel het was gewoon gruwelijk slecht van beide kanten.
Daarnaast Arne is het nu duidelijk dat jens moet starten en niet GUUS TIL!! Verder ben ik er van overtuigd dat we daar in Praag het karwei afmaken! Oja en kameraden wij zijn Feyenoord niets is sterker dan dat ene woord wij zijn fucking FEYENOORD

07-04-2022 22:42

SleutelPuntje +1713

Wij zijn daar niet kansloos. We gaan niet naar de aRENa. We gaan ervoor

07-04-2022 22:38

JDN1987 +22940

Even hunnie en die betonbak een veer in de reet gestoken… op fr12

07-04-2022 23:10

Bowie +174

In Slot we Trust. Blijft overeind. Merk wel op dat de spanningen bij Slot enigzins onder zijn skin gaan kruipen. Verschil van kleine club naar grote club I suppose.

07-04-2022 22:38

vangobbel +6959

Hey Arne, hebben jullie misschien geen trainingspak in de juiste maat voor op de bank voor Tillie?

Een andere reden voor het maar eindeloos blijven opstellen van die net niet voetballer kan ik namelijk niet bedenken. Wat een matige speler is dat zeg........

07-04-2022 22:37

kkhahsdedhkdh +43459

Arne was zichzelf niet vandaag. Helemaal los bij elk appèl voor een penalty (wat geen enkele keer terecht was), volledig uit zijn kale bats bij elke tegengoal of gemiste kans.

Hij was vast ook zenuwachtig, net zoals wij. Hij komt heel ervaren en gelouterd over maar dit is voor hem ook nieuw natuurlijk. Hopelijk volgende week weer wat meer rust in zijn kop

07-04-2022 22:36

Huppiehuppie +4435

Ik zat op de tribune in de zichtlijn van Slot, en daar leek het 100% een penalty

07-04-2022 22:45

Dommeloempia1 +19797

Rust in zijn kop....doorgebroken dessers en scheids fluit omdat 1 sec een rukker op het veld licht, sini geel voor wat?.... kan nog wel effe doorgaan...

08-04-2022 06:45

kkhahsdedhkdh +43459

Kom nou toch, we hadden met var een penalty tegen gekregen en de 2-2 zou zijn afgekeurd. Doorgebroken Dessers heb ik blijkbaar gemist haha. Gele kaart Sini was makkelijk gegeven idd maar had verder geen invloed op de wedstrijd

08-04-2022 09:24

Petertj3 +948

Het is alle twee niet je van het. Linssen heeft hele mooie en belangrijke goals gemaakt en Dessers uiteraard ook. Beide komen ze te kort voor een basisplek en moet je per wedstrijd kijken aan wie je het meest denkt te hebben. Vandaag dacht slot dat dat Linssen zou zijn en dat had best gekund. Hij werkt in ieder geval altijd keihard.

07-04-2022 22:35

kevinmulFR010 +18071

vandaag toch wel gezien dat de uefa je eruit wilt hebben. gaan ze volgende week wel voor zorgen als jezelf niet top bent

07-04-2022 22:34

Luuk12 +6715

Wat een onzin man! Alsof de uefa zich druk maakt om Feyenoord, dan overschat je jezelf toch iets of wat....

07-04-2022 22:36

GernotTrauner +4921

Pff die bal van kokcu op lat man

07-04-2022 22:32

Snotje3000 +885

Linssen maakte niet bepaald een verpletterende indruk. Maar Dessers hou je wel scherp door deze passeer actie. Ofir is wel echt een dissident. Gewoon geen zekerheidje, geen puntenpakker, gewoon middelmaat, niet meer dan dat. Met Bijlow had je de wedstrijd winnend afgesloten. Trauner niet de beste wedstrijd van afgelopen tijd gespeeld, maar hij heeft krediet. En tot slot, die schele met die fluit bakte er natuurlijk niks van bij dat tegendoelpunt.

07-04-2022 22:32

sh-fr +15407

Het feit dat Slot begint over de VAR geeft ook wel een verklaring voor zijn overspannen gedrag langs de zijlijn. Ik denk dat Slot zich met name zo liet gaan door alle momenten dat we al zwaar benadeeld zijn dit seizoen.

Hoe je het wend of keert, voor de 1-1 was er helemaal niets aan de hand en dus kantelt zo’n onbegrijpelijke fout de wedstrijd. Ik snap Slot en Pusic wel dat ze hè-le-maal klaar zijn met al die incapabelen op het veld en in de Eredivisie het blinde VAR-centrum.

07-04-2022 22:30

Danny 91 +61437

Niet helemaal eens. Die 1-1 voelde ik wel aan komen. Dat het op zo klote moment is kut. Maar Feyenoord viel echt terug werd slordig. Dus die 1-1 zag ik wel degen aankomen.

07-04-2022 22:33

sh-fr +15407

Ze vielen inderdaad wat terug, maar Slavia creëerde geen enkele fatsoenlijke kans tot dat moment. Extra zuur is het dat een belangrijk doelpunt van Dessers eerder dit seizoen om dezelfde reden wel werd afgekeurd..

07-04-2022 22:35

vanAnaarBier_nl +761

Niks te maken met overspannen zijn man. Terechte reactie want met VAR was dit sws niet gebeurd

07-04-2022 22:37

feyenoordgazza +4012

We zijn wederom weer genaaid .
Deze scheids was turpin 2.0
We moeten eruit het is mooi geweest .
Uefa maffia rules

07-04-2022 22:30

Snelterugnaardetop +36185

Weet iemand of onze keeper sinds hij keept al ÉÉN x een bal die tussen de palen was heeft tegengehouden?

07-04-2022 22:30

kkhahsdedhkdh +43459

Vandaag is het hem niet gelukt in elk geval

07-04-2022 22:32

JoeJoe +9208

Doet ie wel is, maar dan geeft ie een niet te missen rebound weg

07-04-2022 22:33

Danny 91 +61437

Slot Mag ook wel eens wat Rustiger zijn. Die was zich zelf niet vandaag.. Slot gewoon even normaal blijven doen. Beteft volgende week heb je zeker gewoon kans. Met Nelson en Sinisterre is er zeker wat te halen.

07-04-2022 22:29

toxicrain +14983

Het is zo jammer dat we geen goede spits hebben, dat zou een hoop schelen. En ook heel jammer dat Ofir geen goede keeper is.

07-04-2022 22:29

fr-justice-1908 +3285

We miste Bijlow, compagnon. :(

07-04-2022 22:38

toxicrain +14983

Ik mis u meer dan ik Bijlow mis, compagnon.

07-04-2022 22:38

Bati +39540

Domme keuze om met Linssen te beginnen, daarin heb je gwn gefaald Slot

07-04-2022 22:28

FR_Domingo +14890

Dat vond ik ook, Linssen mocht weken aanmodderen terwijl dessers altijd leverde. Na een mindere wedstrijd van dessers hem gelijk laten banken in zo’n belangrijke pot

07-04-2022 22:42

klick44 +18107

Ik vond de eerste helft in een veel te laag tempo na de 1-0 zie je die 1-1 aankomen

07-04-2022 22:28

dre82 +5731

Tikkie breed tikkie terug

07-04-2022 22:31

jaivi62 +7690

En dit doe je ook dom slot. Een beetje mensenkennis heb je toch wel? Steeds wisselen is niet goed voor het zelfvertrouwen. En dat is een belangrijk onderdeel van het spelletje. Zelfvertrouwen...........dan stijg je boven je zelf uit.

07-04-2022 22:27

thom01012 +14673

Want gelukkig ging Linssen steeds meer scoren toen hij wedstrijd na wedstrijd bleef staan, ondanks dat hij niet leverde. Om nog maar te zwijgen over Jahanbakhsh

07-04-2022 22:29

r-f +256

zo hou je mekaar scherp

07-04-2022 22:30

CROOSWIJKER +14721

Onze uitgangspositie is zeker niet ideaal,

Huh? je begint gewoon weer met 0-0 dus de uitgangspositie is voor beide clubs het zelfde

07-04-2022 22:27

maaartijn +15741

Als je met 7-0 wint is de uitgangspositie ideaal. Nu niet ideaal.

07-04-2022 22:28

schoonschip +5237

met als verschil dat wij uit spelen

07-04-2022 22:29

thom01012 +14673

Nee. Nu speel je uit en hebben zij de geschorste spelers weer terug. Uitgangspositie is niet hetzelfde voor beide clubs

07-04-2022 22:30

FR_Domingo +14890

Deze uitgangspositie en dan thuis is prima. Uit met een gelijkspel beginnen is, zeker gezien dat wij beter waren, niet ideaal. Zij zijn de morele winnaar al vind ik dat je daar gewoon moet winnen

07-04-2022 22:44

Skeptic +13584

Hoe kan je dit niet begrijpen hahaha

08-04-2022 08:39

Reinaldo16 +20908

slot gaat steeds meer fouten maken, Linssen weer voor dessers echt onzin. zijn vriendje til bakt er al weken geen hout van maar mag altijd spelen

07-04-2022 22:27

FeyenoordLeen +1008

Het klopt wat Arne zegt, maar hij maakte de hele wedstrijd een zeer overspannen indruk op me. Zo kende ik hem tot vandaag niet.

07-04-2022 22:27

maaartijn +15741

Het klopt dat het moment voor rust de wedstrijd omdraaide.

Maar ik vond het vandaag ook gewoon niet de beste wedstrijd van Feyenoord.

07-04-2022 22:26

DeVlaggendief +4068

Ik denk dat Til binnenkort zijn plaatsje mag inleveren t.o.v. onze Jens. We spelen al weken beter zonder hem dan met hem helaas.

07-04-2022 22:24

kkhahsdedhkdh +43459

Zeg maar gerust maanden. Das Phantom haalde weer zijn gebruikelijke niveau vandaag..

Het is toch eigenlijk van de zotte dat je je aanvoerder, eeuwige held en clubman en bovendien nog altijd een geweldige speler op de bank zet voor een huurling die niet presteert?!

07-04-2022 22:28

jaivi62 +7690

Marchanderen heet zoiets. Menig trainer is er over gestruikeld.

07-04-2022 22:35

FR_Domingo +14890

Gebruikelijke niveau Jens?

07-04-2022 22:44

kkhahsdedhkdh +43459

Lex 'Das Phantom' Til ja

07-04-2022 22:50

Korkiekarel18 +48184

Ach met een var hadden we ook een penalty tegen gehad na wederom een slaap moment van Pedersen, en Sini maakte bij de 2-2 ook een lichte overtreding

07-04-2022 22:24

DeVlaggendief +4068

Pedersen is sinds dat ie met Noor neuqt echt een slappe zak geworden.

07-04-2022 22:24

kkhahsdedhkdh +43459

Is het gek dat ik verrast ben door zo'n beschouwende en evenwichtige reactie van jou, zeker na zo'n gelijkspel dat als nederlaag voelt?

Maar je hebt helemaal gelijk, die penalty had gegeven kunnen worden en die goal van Senesi was waarschijnlijk teruggedraaid. Al met al hebben we gewoon te slecht gespeeld, zowel aanvallend als verdedigend, om de overwinning echt te verdienen

07-04-2022 22:26

FR_Domingo +14890

Maar alsnog mag je zelf niet 2 domme goals weggeven

07-04-2022 22:45

kkhahsdedhkdh +43459

Mee eens, maar dat kunnen we alleen onszelf verwijten

07-04-2022 22:49
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties