Slot legt uit waarom Feyenoord nog een buitenspeler wil

Slot legt uit waarom Feyenoord nog een buitenspeler wil

Feyenoord is na een goede week op de transfermarkt nog altijd niet klaar. Zoals bekend willen de Rotterdammers twee nieuwe linksbacks toevoegen aan de selectie. Ook aast Feyenoord op een extra buitenspeler. Arne Slot vertelt in gesprek met ESPN waarom een extra aanvaller in de selectie belangrijk is.

''Buitenspelers zijn meestal de posities waar je spelers het vaakst wisselt'', begint Slot. ''Als er iemand geblesseerd is, wat ook wel eens gebeurt, dan is het heel goed om veel buitenspelers te hebben. Helemaal als die ook nog eens op andere posities uit de voeten kunnen. Buitenspelers moeten ook veel creëren en dat is iets dat je niet elke week van ze kan verwachten. Dan is het heel fijn als je als trainer wisselmogelijkheden hebt."

Dat Feyenoord de transfermarkt nog op gaat voor een aanvaller heeft niks te maken met Alireza Jahanbakhsh. De buitenspeler heeft een moeizaam seizoen achter de rug in De Kuip. Volgens Slot hoeft Jahanbakhsh niet te vertrekken van Feyenoord en speelt er momenteel ook niks concreet. ''Maar als een speler niet happy is, dan heb je een andere discussie. Ik vond dat Alireza prima inviel, agressief was, dus hij heeft wel de goede boodschap afgegeven.''

Kunnen we deze week aankopen verwachten?
Slot kan niet zeggen of Feyenoord voor Vitesse nog nieuwe spelers gaat presenteren. ''Ik heb best wel vaker gedacht dat spelers er al eerder zouden zijn. De linksbackpositie is waar wij het meest actief in geweest zijn. Het feit is dat ook de spelers die nu gekomen zijn wat langer op zich hebben laten wachten dan dat we zouden willen. Om een simpel voorbeeld te geven: we waren al met Timber bezig sinds de start van de voorbereiding. Dat geeft aan dat transfers soms wat langer de tijd nodig hebben.''

''Met de linksbackpositie zijn we eigenlijk ook al vanaf die periode bezig en dan ben je soms afhankelijk van een andere club. Over het algemeen wil je spelers hebben die al wedstrijden gespeeld hebben, zeker voor ons in deze fase: niet weer een speler aantrekken die zes weken nodig heeft. Dan is het dus moeilijker om een speler aan te trekken. Kortom, je bent van meerdere zaken afhankelijk. Ik had eigenlijk verwacht dat de linksback er al eerder zou zijn geweest, dus ik vind het vreselijk moeilijk om te zeggen dat hij er morgen is."

Lees meer over
Arne Slot
Plaats reactie
666

Southsider +2400

Wieffer meer voetballend vermogen dan Kökcü..
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen.

05-08-2022 18:08

Manzondernaam +1282

Het is gewoon zover!! Bring back the Nelom!!

02-08-2022 01:25

joopkater +6352

https://www.transfermarkt.nl/terence-kongolo/verletzungen/spieler/152651

02-08-2022 08:13

joopkater +6352

Martin zou meelezen

02-08-2022 08:13

hapjesman +22

Alles op die 4 ole oleeeeee

01-08-2022 23:11

Peterpandeman +3479

Ik zeg nelom halen die is beter nog dan malacia

01-08-2022 15:19

guykroudikorsou +8200

Gebaseerd op wat ik tot nu toe in deze voorbereiding heb gezien maak ik me erg veel zorgen.
Dit leek echt helemaal nergens op. Er is geen lijn te herkennen. Echt een chaos.
Enige lichtpuntjes waren enkele jeugdspelers, met name Benita en een beetje Hartjes. Maar die zullen waarschijnlijk nog voor 1 september verhuurd of verkocht worden, ookal omdat ze nu op zoek zijn naar 2 nieuwe linksbacks.

01-08-2022 13:31

jellert +221461

Allemaal tactiek. Vitesse gaat naar de sloop

01-08-2022 14:04

Mitchel.H +13921

Bullshit, iedereen wil een goede voorbereiding hebben.

01-08-2022 15:14

wilbert17 +23477

Uitleg is niet nodig. We hebben de voorbereiding mee gekeken.

01-08-2022 13:26

Reinaldo16 +20929

Slot moet nu wel vastigheid gaan creeren, Dilrosun heeft nu overal gestaan maar laat hem gewoon vast op Linksbuiten( ook bij Bordeaux gespeeld), Walemark vanaf rechts samen met Alireza en Sriemanski op nummer 10/ of Jens.

Er moet nog een 3e spits bijkomen, Gimenez kunnen wij niet inschatten, Danilo inmiddels wel, die zal er vast wel een paar gaan maken maar heeft geen specifieke kwaliteiten, dan moet je zo goed zijn als allrounder en dat is hij (nog) niet. Een bekwame spits met snelheid is essentieel. Ik zou toch gekgenoeg die Gnonto kopen, kan overal voorin spelen en is explosief.

01-08-2022 13:24

wilbert17 +23477

Die bankzitter gaat er geen 15 maken hoor.

01-08-2022 13:27

joopkater +6352

Danilo wil ik nog niet uitsluiten, ik zag toch wel wat goede combinaties in een totaal niet ingespeeld elftal en met een matige conditie. Als hij Slotbal eigen maakt en top fit is (hij heeft een jaar geen wedstrijden gespeeld) dan heeft hij weer wat adem in die afronding.

02-08-2022 08:15

FR_Domingo +14896

maakt volgens mij niet uit waar je Dilrosun neerzet, hij kan er geen klote van. Sorry!

02-08-2022 11:13

petje +10670

Arne
Leg eens uit wat de echte reden is waarom jullie/Feyenoord Dessers niet gekocht hebben
4 miljoen voor 20-25 goals is niet duur
Nu hebben we n spits die niet scoort,zelfs niet tegen nak

01-08-2022 12:43

FrankFR14 +90

Omdat niemand verwacht dat hij dat kunststukje nog een keer voor elkaar krijgt.
Ja schoot er dit weekend weer twee in, maar vind hem niet overtuigend als absolute killer.
Zaten echt wel wat frommel goaltjes en gelukstreffers bij ... maar ook mooie natuurlijk.
Los daarvan ook al wat ouder, de groei is er wel uit ... kortom ook geen restwaarde.
Want een stapje hoger komt hij absoluut te kort.

01-08-2022 12:49

StoneySlot +271

Pelle ultieme voorbeeld dat je op late leeftijd nog beter kunt worden. Dessers maakt er gewoon met zekerheid 15 in de eredivisie.

01-08-2022 14:44

petje +10670

Geen echte killer?
Hij scoort en die dildosun niet

01-08-2022 16:40

loki420 +1123

Omdat dessers geen waarde creëert

01-08-2022 12:50

petje +10670

Er is al zoveel geld weggegooid...
Dessers z'n waarde zijn z'n goals

01-08-2022 16:41

ramsteijn +4925

Dessers is een geweldige spits .

01-08-2022 12:51

WilliSCF +730

De finale gaf direct aan welke spelers te kort komen voor het niveau wat we met Feyenoord willen nastreven. Dessers was er daar één van

01-08-2022 13:21

HarryenGerard +2666

En Trauner, Pedersen. Bijlow, Senesi, Aursnes goed, Geertruida een baas.

01-08-2022 17:00

corfr1912 +8860

Dat deed Dessers in het begin ook niet. Die Danilo wordt nu al afgeserveerd maar hij mog ook effe wennen. Jou reactie geeft aan dat je niet weet hoe het werkt Laat die spelers eerst eens binnenkomen en wennen. En Dessers heeft een hele berg kansen gemist dus die was echt niet zo geweldig.

01-08-2022 14:08

Dekrommert +1403

Volgens mij maakte Linssen er het eerste half jaar 3 op de training en dat was het wel. We zijn nog steeds bezig met waarde creëren op het veld, maar sommigen hier gaan al weer los, alsof we kampioen moeten worden. Dit kost nog wat jaren hoor en dan zul je wel eens een seizoen minder presteren, maar laten we vooral de lange termijn voor ogen houden en niet weer dezelfde fouten maken als hier voor.

01-08-2022 15:08

JDJ +17971

Is wel weer netjes van Slot om het zo te zeggen. Het echt eerlijke antwoord is dat tot nu geen enkele oude en/ of nieuwe buitenspeler heeft overtuigd dat hij hoort in de basis.

01-08-2022 12:23

StoneySlot +271

Ik zie liever een spits komen waar je gelijk op kunt vertrouwen. Danilo is echt helemaal niks en Gimenez kan je echt totaal nog niet inschatten. Ze hadden gewoon voor Dessers moeten gaan met een talent als Gimenez erachter

01-08-2022 11:32

Verlosser_Dirk +3581

Op zich snap ik je gedachten maar ik zou het raar vinden als de basisspits van het Mexicaanse team naar ons zou willen komen om op de bank te gaan zitten.

01-08-2022 12:12

StoneySlot +271

Basisspits ? Heeft maar 2 wedstrijden daar gespeeld.

01-08-2022 13:03

Peterpandeman +3479

Dessers kan nooit een tweede seizoen waar maken

01-08-2022 15:18

FRoer +3645

wie zijn de kandidaten voor die LB posities.e Ik hoor allemaal namen maar niks voor de LB

01-08-2022 11:22

Fr055 +3292

George Cox

01-08-2022 11:24

FRoer +3645

Ik hoop op Jordan Lukaku

01-08-2022 11:29

JDJ +17971

Gerard bedoel je. Die is net te oud.

01-08-2022 12:06

Kieboom +39909

Ruudje Heus, schijnt weer in training te zijn

01-08-2022 11:45

Bart2021 +1056

Tim de Cler

01-08-2022 12:02

DeBuurman +1790

Uli heeft de snelheid nog wel

01-08-2022 12:40

HarryenGerard +2666

Razsa is gespot in het Maasgebouw. Alles op die drie olé,olé.

01-08-2022 17:03

nelisvoorst +885

Didier lamkal ze is voor een paar ton op te halen in Antwerpen. Dat is de buitenspeler die slot nog nodig heeft. Creatief scorend vermogen. Ik weet het is geen makkelijke jongen mar dat is vaak met goede voetballers . Dit is een buitenkansje die je niet moet laten lopen . En mislukt het dan is het ook geen ramp voor dat geld

01-08-2022 11:16

Fr055 +3292

Is die niet echt net verkocht

01-08-2022 11:20

Fr055 +3292

https://www.transfermarkt.com/didier-lamkel-ze/profil/spieler/442320

01-08-2022 11:20

nelisvoorst +885

Dat is balen ik heb hier vorige week ook al geopperd voor zijn komst als er toen was doorgepakt was hij nu niet in nicosia maar in Rotterdam geweest

01-08-2022 11:23

MarioFR +11917

Misschien voortaan niet hier spelers opperen maar gewoon naar Feyenoord zelf toe sturen..

01-08-2022 11:27

schippertje +3286

Vraagprijs gnonto van 12 naar 8 miljoen

01-08-2022 11:14

FrNiels2017 +156539

Nog best fors

01-08-2022 12:05

NitroxPH +4654

Dus ipv 7 mil bieden we nu 5.

01-08-2022 12:25

BrilletjevanvanDaele +5855

kzie liever dat je de sleutel vind die het SLOT van je elftal gaat halen ... als die gasten zo in de EL gaan spelen,,, dan is het snel klaar .

Ga op zoek naar een goede SLOTenmaker Arend

01-08-2022 10:56

ArieJeepsafarie +260

Had zo'n goede grap kunnen zijn

01-08-2022 11:18

AvL +9086

Die gasten spelen voor een groot deel slechts een paar weken of zelfs slechts een paar dagen met elkaar samen. Natuurlijk is het dan niet direct een ingespeeld team. Was vorig jaar tegen Drita niet anders. Maar het kan snel omslaan als we een beetje geduldig blijven en vertrouwen blijven hebben! Die Slot heeft echt wel zicht op het spelletje en op de kwaliteiten en zwaktes van de selectie

01-08-2022 11:23

BrilletjevanvanDaele +5855

ben je thuis ook zo serieus ? draai een stevige jonko en chill m8

01-08-2022 19:31

kevinstageline +83

Aha, als we goed opletten weten we in ieder geval zeker dat het een 'hij' is!! Spannend....

01-08-2022 10:56

Peter.P39 +1893

Moet niet meer overal een labeltje op plakken.
Hij, zij, fluïde, maakt niet uit toch? Beetje inclusief graag.😁

01-08-2022 11:41

kevinstageline +83

Ja sorry.... mijn fout.... ga vanaf nu alleen nog maar genderneutrale liedjes schrijven! Je hebt m'n ogen geopend peter, bedankt!

01-08-2022 12:16

Egwel +13317

Een Lieke Martens zou in de o13 nog de slechtste van het veld zijn

01-08-2022 14:09

radikale +6853

Half team weg half team in ! Geen wonder dat het niet loopt. Het systeem van slot moet er nog in komen

01-08-2022 10:48

Gyros +74581

Dilrosun is puur een linksbuiten. Idrissi idem. Hopelijk gaan we dus voor een rechtsbuiten..want beide opties daar voldoen niet.

01-08-2022 10:38

Wayne3100 +315

Dilrosun heeft aangegeven liever op rechts te spelen, een pure linksbuiten is het wat dat betreft niet.

01-08-2022 10:50

Gyros +74581

Ik geloof je, maar dat moet haast een grap zijn van hem.

Linksbuiten:
76 wedstrijden 25x betrokken bij doelpunt

Rechtsbuiten:
18 wedstrijden geen enkel doelpunt

01-08-2022 10:52

BrilletjevanvanDaele +5855

hij heeft niks te willen, daar spelen waar je coach je acht nodig te hebben verder bek dicht en werken voor je geld ./

01-08-2022 10:57

arjanfr812 +404

Wel fijn als we hem gebruiken waar hij ook echt rendeert..

01-08-2022 11:02

wiet piet +8880

Fijn zo trainer die rust bewaard en geen rare uitspraken doet.

01-08-2022 10:35

keescf +26366

Dat het nog niet loopt is toch normaal? Er speelde gister spelers die nog geen week bij Feyenoord zitten. Wat verwacht je dan? Dat het meteen een geoliede machine is? Dat heeft gewoon even tijd nodig.

01-08-2022 10:30

arjanfr812 +404

Dit dus, mis af en toe een realistische blik zoals deze!

01-08-2022 11:03

keescf +26366

Ja kom op, Timber wist vorige week niet eens of die naar Feyenoord, 020, psv of het buitenland zou gaan XD

01-08-2022 11:09

Barrypapa +15928

Realiteit en denkvermogen, daar ontbreekt het er af en toe aan bij mensen hier. Sommigen verwachten na afgelopen seizoen dat we al meedraaien om het kampioenschap en dat we bij wijze van de EL ook nog ff winnen ook nog. Er zal weer een groep bedrogen uit gaan komen en gaan roeptoeters, puur omdat zij hun eigen verwachtingspatroon zo hoog hebben

01-08-2022 11:12

keescf +26366

Normaal gesproken wordt je met een selectie als dit gewoon 3e. Met een beetje wind mee 2e en heel veel geluk 1e.

01-08-2022 11:14

Barrypapa +15928

Ja, precies dit dus. Maar in de tussentijd kun je wederom vermogen creëren op het veld en wellicht volgend seizoen wat spelers verkopen en bouwen aan een financieel onafhankelijk Feyenoord met een groeiend beleid. Uiteraard is dit een plan voor meerdere jaren. Ajax deed er 10 jaar over, als wij dit in 5 jaar kunnen realiseren zijn we m.i. goed bezig. Na decennia van een net niet beleid, heb ik het idee dat het dit keer beter in elkaar steekt

01-08-2022 11:42

schippertje +3286

Inderdaad, wat verwacht men, wonderen?
Wat slot al zei, er stonden gisteren 3 spelers van de conference league finale op het veld

01-08-2022 11:18

SanFR1908 +9567

Ja en Dilrosun brengt fot nu toe ook niet veel

01-08-2022 10:27

jack98 +46994

De linksbackpositie heeft de hoogste prioriteit nu, maar een creatieve en effectieve buitenspeler kan zeker wel van waarde zijn!

01-08-2022 10:26

Gardo +584

Jahanbaksh weg doen, prima voetballer, maar geen klik met Feyenoord, doorrr

01-08-2022 10:26

arjanfr812 +404

Geef hem nog een half seizoen de kans, maakt geen verkeerde indruk deze voorbereiding imo. gaat met Iran als aanvoerder naar het wk. beste moment om hem te verkopen is waarschijnlijk na het toernooi

01-08-2022 11:05

zekspeed +4436

Wat dacht je van de premie die je krijgt van de FIFA voor elke speler die deelneemt aan het WK? Volgens mij krijg je 250.000 euro per speler.....je zou dus gek zijn als je Alireza laat gaan.

01-08-2022 11:10

1987fey +5487

We hebben extra buitenspelers nodig en jij wilt er één weg doen. manmanman

01-08-2022 11:08

TerAar1908 +15738

Ik snap werkelijk niet waarom Azarkan zo makkelijk is verhuurd. Een speler met potentie die het laatste halfuur bruikbaar is met zijn snelheid en creativiteit.
Nu komt er weer een wanhoopsaankoop.

01-08-2022 10:25

croomer1 +7299

Omdat hij niet als gebruikbaar werd gezien door de technische staf. Voorbijstreven beter dus

01-08-2022 10:26

TerAar1908 +15738

Snap dat de technische staf die keuze gemaakt heeft. Wat mij verbaasd is dat hij geen eerlijke kans heeft gekregen ma een goed seizoen vorig jaar. Ruim 4 weken geleden bij start voorbereiding al verhuurd zonder dat te technische staf hem in wedstrijden heeft kunnen beoordelen. Je had hem er die weken nog prima bij kunnen houden en indien inderdaad niet goed genoeg alsnog kunnen verhuren.

01-08-2022 13:46

croomer1 +7299

Zie nou trouwens dat mijn reactie veel autocorrect fouten heeft haha

01-08-2022 13:53

croomer1 +7299

Zou iemand op FR12 iets zien in Paixao ?

01-08-2022 10:25

Maassluice010 +6090

Wie is dat? Is dit de nieuwe Gnonto?

01-08-2022 11:21

slam +2479

Tja,je had Azarkan, dat je het niet zag zitten in hem en liever Walemark en Alireza . We zijn een aantal weken verder en deze 2 jongens zijn nog steeds niet overtuigend goed bezig

01-08-2022 10:18

Santiklaas +3707

Wie verwacht er ook een tussenjaar door het wellicht puntenverlies van de eerste weken?

01-08-2022 10:17

Egwel +13317

De meest gelikete reacties vandaag zijn zure reacties op zure reacties. Wordt het niet eens tijd om elkaar lief te hebben?

01-08-2022 10:15

LennyVL010 +1242

Vind bijlow de laatste weken niet scherp ook na gister dat die de bak op de paal raakt en er om gaat lachen zeg misschien wel genoeg over de scherpte van hem maarja wat wil je als je geen concurentie heb

01-08-2022 10:11

Ron.O +1348

Fabian de Keyzer
Keeper van Utrecht
Komt uit een Feyenoord nest
Jong en gedreven
Ik zeg halen

01-08-2022 10:49

Cabron +485

Aursnes moet met een jaar verlengen en dan volgend seizoen verkocht worden. Hij zit hier nog maar een jaar. Het is echt belangrijk dat we niet te veel basisspelers in 1 klap verliezen. Volgend jaar kunnen we hem ook nog verkopen

01-08-2022 10:10

feyenoordgazza +4012

Volgende zomer is hij geen 15 mil meer

01-08-2022 10:12

Cabron +485

Je kan wel alles gaan verkopen maar dan maak je echt 0 kans om tweede te worden. 2e worden levert zoveel geld op met CL. En idd dan is hij geen 15 mil meer maar wel 10 ofzo

01-08-2022 10:13

feyenoordgazza +4012

Aursnes wil niet bijtekenen tot nu toe.
Dus ja dan is hij volgend jaar niet eens 10 mil

01-08-2022 10:15

Santiklaas +3707

Hij wilt niet verlengen en hij is al met zijn hoofd ergens anders

01-08-2022 10:18

Eddie +3764

Aursnes moet niks, althans hij wil niet. Heeft al 2x een contractverlenging geweigerd.

01-08-2022 11:08

Cabron +485

Blijven proberen met meer geld dus

01-08-2022 11:11

Eddie +3764

Dat hebben ze dus al geprobeerd. Hij zal dus meer vragen dan wat er in het salarishuis past. Als ik goed ben geïnformeerd, betaalt Feyenoord niet meer dan 1,5 mln € bruto per jaar momenteel. Nou weet ik niet wat Benfica hem heeft geboden, maar Götze kon daar 2,5 mln netto gaan verdienen, dus trek je conclusie.

01-08-2022 11:23

frankyboy +6805

De hele voorhoede heeft nog niet kunnen overtuigen. Dilrosun matig tot nu toe. Danilo lijkt voor nu te licht als spits en Walemark, ook gisteren weer, lijkt echt teveel tekort te komen. Dat krijgt iets zieligs inmiddels.
Idrissi deed het niet onaardig terwijl Alireza per saldo, ondanks zijn lompheid en soms onkunde, de gevaarlijkste aanvaller lijkt te zijn en dat is geen goed teken.

01-08-2022 10:09

feyenoordgazza +4012

Deze jongens spelen pas samen ,en dan tegen teams die met 10 man in de 16 staan de meeste tijd

01-08-2022 10:13

n.s.h +1444

Keeper 2 linksbacks buitenspelers en blijkbaar nog een cvm!nou ben benieuwd

01-08-2022 10:03

AvL +9086

Qua spelers ziet de selectie er niet verkeerd uit vind ik. Ben benieuwd wat er nog bijkomt/vertrekt. Het wordt bij Feyenoord sowieso weer zoeken naar fitheid, teamgevoel en nieuwe automatismen. Ben benieuwd hoelang dat proces gaat duren en waar Feyenoord over een aantal maanden staat!

01-08-2022 10:02

Eddie +3764

Eens, AvL. Ik zie het qua namen ook best zitten, maar blijkbaar hebben velen hier niet in de gaten dat 6 of 7 basisspelers vervangen en daar een ingespeeld geheel van maken niet in een paar weken is geregeld.

01-08-2022 11:11

AntonioSanting +16740

Marciano moet worden door gerouleerd. Verkopen aan maccabi en een goede doelman terug halen die Bijlow kan uitdagen zijn top niveau te bereiken. Daar zit de werkelijke angel.

01-08-2022 09:51

FR-Brabant +11060

Juist…..

01-08-2022 09:59

Ron.O +1348

Fabian de Keyzer
Keeper van Utrecht

01-08-2022 10:51

ADHDave +3359

Het proces start gewoon weer van voor af aan. De hele selectie is compleet overhoop gegooid. Er speelde spelers mee met 1 of 3 trainingen achter de rug. Dit heeft gewoon even tijd nodig. Nog 2 a 3 spelers erbij. Vast team smeden, en dan over een week of 3 / 4 gaat het lopen. Laten we gewoon hopen, dat we de punten binnen kunnen halen aan het begin

01-08-2022 09:50

Zenn +11362

Het wordt Ramazani als buitenspeler

01-08-2022 09:48

benaantje123 +14272

Alsjeblieft niet zeg

01-08-2022 09:57

Zenn +11362

Vrees van wel

01-08-2022 12:05

Sieger +739

Nog een dagje F5-en dus

01-08-2022 09:47

joostschiks85 +2262

Haps terug halen , kost bijna niks en dan benita de sportschool in en transformeren tot malacia 2.0 dan heb je gewoon 2 goede linksbacks die ook Nederlands spreken 👍🏻

01-08-2022 09:43

Spijksupporter +6574

Benita is rechtsbenig toch?

01-08-2022 09:44

AntonioSanting +16740

Jep maar hapsie halen bevalt me wel

01-08-2022 09:46

ron1872 +8166

wel heel erg blessure gevoelig

01-08-2022 09:59

Eddie +3764

Haps is een beest, maar hij was idd meer dan de helft van de tijd bij Feyenoord geblesseerd.

01-08-2022 11:12

mout10051981 +4764

Het komt allemaal goed! Denk dat we nog wel 3 tot 5 nieuwe spelers kunnen verwachten.

01-08-2022 09:34

joopkater +6352

JPB, Vilhena en Kongolo is waarschijnlijk waar jij op rekent.

01-08-2022 10:08

mout10051981 +4764

Laten we dat aub niet doen. ;)

01-08-2022 10:22

Eddie +3764

Whahahaha!

01-08-2022 11:13

Stevenachterhuis +2970

Waarom staan we waar we staan?
We hebben enorm veel nieuwe spelers gehaald. Gisteren waren er slechts 3 spelers (Aursnes, Bijlow
en Senesi) tov vorig jaar die op hun eigen plek speelden. Met de terugkeer van Kökcü en Trauner kan ook Geertruida terug naar RB, maar dan praat je over 6 vaste spelers. En dan gaat Aursnes ook nog weg. 6 jongens inpassen kost tijd die we niet hebben. Maar ik verwacht dat het na oktober echt gaat draaien. De selectie is verjongd en er is minder huur zonder koopoptie. De potentie is groter dan ooit. Leve Feyenoord!

01-08-2022 09:32

Likmereet +2244

Ben het wel gedeeltelijk met je eens maar om nou bijna al je oefenwedstrijden te verliezen met een wedstrijdbeeld wat niet over naar huis te schrijven is lijkt me toch niet zoals het hoort. We hebben niet tegen Real Madrid geoefend. Hopelijk hebben de nieuwe spelers meer tijd nodig maar ik vind het toch erg matig wat ze nu nog laten zien.

01-08-2022 09:49

FRKKW +1794

Laten we eerlijk we zijn nu al veel completer dan de afgelopen seizoenen op hetzelfde moment. Dus heb er alle vertrouwen in dit seizoen

01-08-2022 09:26

bigjoejoyce +3809

Wat een hoop geklaag weer hieronder. Jaren dat we dachten dat het niks zou worden, werden in het verleden al eens topseizoenen, en jaren dat we grote hoop hadden liepen catastrofaal af. Zullen we er gewoon eens aan beginnen, en van wedstrijd tot wedstrijd kijken? Kunnen we in de winterstop lekker evalueren.

01-08-2022 09:19

RayR1989 +691

Vind ik ook!!!

01-08-2022 09:37

Feyekees +1228

Precies dat!

01-08-2022 09:55

FRTV1908 +5352

''Slot legt uit waarom we dit seizoen 5e worden.''

01-08-2022 09:16

Raymond.K +1488

Sta de dag op met azijn

01-08-2022 09:19

FRTV1908 +5352

Lekker litertje op net

01-08-2022 09:29

Egwel +13317

Alleen azijnzeikers denken dat we dit jaar 5e worden, de ekte weten dat we dit jaar maximaal 6e worden

01-08-2022 09:20

knoepert +76531

Herhaal jij berichtjes van verleden jaar?

01-08-2022 09:46

Feyekees +1228

Het wordt tijd dat azijn ook minstens even duur gaat worden als benzine...

01-08-2022 09:57

ElPanzeFr +21379

Slot gaf in het interview ook aan dat het dus niet zoveel zin heeft om linksbacks te halen die een werkvisum nodig hebben. Dat heeft direct betrekking op Vina en Lopez. Benieuwd of die dan nog gaan komen dus

01-08-2022 09:16

bigjoejoyce +3809

Nu ben ik niet super goed thuis in die regelgeving, maar is het niet zo dat die Vina als Uruguayaan in Italië al een werkvisum heeft, waardoor hij zich in principe voor werk vrijelijk door de EU mag begeven? Of zou hij dan elke keer apart een nieuw visum moeten aanvragen?

01-08-2022 09:37

bosvelt010 +3802

Hij speelt al binnen de EU dus kan direct starten. Het bericht heeft wel een nadelig effect op de interesse op Lopez als niet EU speler.

01-08-2022 09:55

Kaloe +9534

Zolang we te veel blijven huren en onze juwelen voor weinig verkopen zal elk seizoen knokken voor plek 3 blijven .

01-08-2022 09:15

SalsaSamba +6586

Heeft niet elke huurspeler een koopoptie? Dan valt dat toch wel mee? We moeten gewoon blijven verkopen en doorselecteren.

01-08-2022 09:22

ADHDave +3359

Idrissi niet

01-08-2022 09:45

DeEijk +92185

Eebs met Slot!

01-08-2022 09:14

Tonnyvilhena10 +11882

Als je dit seizoen derde wordt en Slot er tegelijkertijd een lopende machine van maakt, heb je gewoon je doel bereikt voor komend seizoen.

Volgend seizoen moet het seizoen om te oogsten worden, dat is het moment dat we er moeten staan en voor plek 1-2 moeten gaan.

Tuurlijk hoop ik tegelijkertijd voor meer, maar realistisch is het niet.

01-08-2022 09:10

maaartijn +15749

Weer goed en aantrekkelijk voetbal gaan spelen.

Europees overwinteren (dat zou fantastisch zijn).

Volgend seizoen weer goed in- en verkopen.

01-08-2022 09:12

Tonnyvilhena10 +11882

Derde en Europees overwinteren zou uitstekend zijn. Volgend seizoen voor het kampioenschap gaan.

01-08-2022 09:20

Wij_zijn_Feyenoord +424

Zeker met het oog op de champions leaque

01-08-2022 09:18

giio_fr +668

Dit hoeft niet uitgelegd te worden als je gister de wedstrijd hebt gezien..

01-08-2022 09:09

knoepert +76531

alsof die andere twee er zo fantastisch opstaan. Ook dat was gewoon armoede.

01-08-2022 09:47

giio_fr +668

Welke andere 2?

01-08-2022 09:53

knoepert +76531

precies....

01-08-2022 10:44

paulus56 +256355

Nou klaar met vrete maar zie nog steeds geen nieuws

01-08-2022 09:06

FactaNonVerba12 +14715

Uiteraard weer vermelden wat je aan het doen bent… wat een eng narcistisch jochie ben jij ook

01-08-2022 09:07

fr--opa +110540

Morgen ouwe reus. Geduld, het wordt of Ramzani, Gnonto if Paixão.

En valt RJK voorman, aanvoerder van de Café mankrachten van Feijenoord95 en Haan, u weer lastig?

01-08-2022 09:17

paulus56 +256355

Nee geen probleem mee denk dat hun de eigen eerder ergeren aan mij dan omgekeerd .
Sommige maten bellen wel eens naar me en leggen in een deuk

01-08-2022 09:20

julian010fr +3670

koud glas water al op?

01-08-2022 09:17

CoryGibs +768

Hopelijk wordt dit een klein donker mannetje met een Italiaans paspoort!

01-08-2022 09:04
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties