Slot over buitenspelers en situatie Dilrosun: "Je wil vertrouwen geven"

Slot over buitenspelers en situatie Dilrosun: "Je wil vertrouwen geven"

Terwijl het in de afgelopen week vooral ging over de slordige tegendoelpunten en individuele fouten, blijft Arne Slot ook nog altijd zoekende wat zijn ideale aanval is. Tegen FC Volendam begonnen Yankuba Minteh en Luka Ivanušec op de vleugels, terwijl Igor Paixão en Calvin Stengs ook regelmatig als vleugelaanvaller starten. Dat de trainer van Feyenoord zoveel wisselt lijkt vooral te komen doordat de prestaties nogal schommelen.

"Ik ben ervan overtuigd dat één van de jongens, en misschien wel allemaal, dat op termijn gaat krijgen", oordeelt Slot over het ontwikkelen van meer stabiliteit bij zijn buitenspelers. "Maar Minteh is negentien en nog maar een half jaar prof. Igor Paixão hebben we uit de tweede divisie van Brazilië gehaald, kortom dat zijn jongens die je de tijd moet geven om hopelijk die ontwikkeling door te maken die Quinten Timber ook heeft doorgemaakt, en zo velen met hem."

Toch wil Slot ook wel benadrukken dat het logisch is dat zijn buitenspelers het soms ook wat lastiger hebben. "Het is ook de moeilijkste positie in het voetbal. Ga tegen Volendam maar na, dan staan er vijf spelers rondom de zestien te wachten. Dan moet je gaan creëren en heb je heel veel kwaliteit nodig om dat voor elkaar te krijgen, omdat verdedigen veel makkelijker is dan aanvallen."

Luka Ivanušec
Bij de komst van Ivanušec werd er verwacht dat hij een buitenspeler zou zijn die wel direct stabiliteit kon brengen, maar tot op heden lukt dat maar beperkt. Slot is in gesprek met ESPN erg kritisch en vindt niet dat het alleen om zijn fitheid gaat. "Ik denk dat hij tegen Utrecht en Heerenveen heel goed gespeeld heeft, al waren dat wel twee tegenstanders die het op dat moment heel moeilijk hadden en we 5-1 en 6-1 van wonnen. Daarna tegen Celtic-thuis en het tempo hoger werd, zag je dat hij het nog niet gewend was. Dus hij zal in tempo en fitheid, herhaald met snelheid en agressiviteit, moeten ontwikkelen."

Javairô Dilrosun
Een buitenspeler die door veel mensen wellicht snel vergeten wordt is Dilrosun. De 25-jarige aanvaller krijgt amper speeltijd maar toont wel altijd de juiste inzet op trainingen. "Hij wordt denk ik het meeste te kort gedaan als je kijkt naar speeltijd, omdat hij echt niet heel veel onder doet voor die andere jongens. Ik denk dat ze heel dicht bij elkaar zitten, maar ik vind de andere jongens net iets beter."

"Ik zou me zijn prestatie voor kunnen stellen als je een hoofdtrainer bent die veel wisselt", vervolgt de trainer van Feyenoord. "Maar je wil ook niet elke week die twee en dan weer die twee spelers opstellen. Je wil veel vertrouwen geven en dus is het met name die rechtsbuiten-positie waar we ook nog Minteh, Stengs en Paixão hebben. Daar hebben we er zo veel, dat het met name voor hem heel vervelend is."

Lees meer over
Arne Slot
Plaats reactie
666

rob57 +3052

Misschien Kevin Neijenhuis de kans geven? Wat goed is komt snel.

09-12-2023 17:58

detrotsvanrotterdam +8766

Hij kan lekker dribbelen en af en toe ook es een balletje lekker raken. Het probleem id dat als hij iets verzint waar een teamgenoot bij betrokken is dat hij zich niet afvraagt of die teamgenoot snapt wat hij van plan is en de uitvoering is vaak ook allerbelabbert.

09-12-2023 10:03

OveAiaiaiaiOle +10788

Vergeten dat Dilrosun in zijn eerste wedstijden top was? Daarna is ie nogal ingekakt. Niet een heel vreemd fenomeen overigens voor jonge buitenspelers bij Feyenoord. Jongen is pas 25.
Als ie drive en focus terug krijgt, met juiste zetje van team Slot, gaan we veel plezier van ‘m hebben.

09-12-2023 07:56

lobbie +5085

Het is ineens Dildorosun, als we daar van afhankelijk worden, gaan we dus vanaf volgend seizoen weer conference League spelen, komop nou dames, waarom denk je dat die alleen maar op de bank zit , omdat die zo goed zijn best doet op de training?

08-12-2023 21:42

Djk1 +5696

Dilrosun gisteren in 15 minuten op Minteh na meer laten zien dan die 3 anderen die altijd de voorkeur krijgen.

08-12-2023 16:56

Hans Wil.N +528

In Leipzig loopt er eentje rond die ze willen verhuren voor een half seizoen en dat is een spits,niks voor ons

08-12-2023 13:54

Jeli +1404

Ook onder Slot blijven de buitenspelers het zorgenkindje. De twee die gisteren startten deden vrijwel niets goed, het was vreselijk om naar te kijken. Sauer, Paixao en Dilrosun deden het een stuk beter. Toch blijf ik me verbazen over tegengestelde buitenspelers. Het is zo voorspelbaar dat bv Ivanusec altijd naar binnen zal kappen om een actie voort te zetten. Zoals Dilrosun, Sauer en Minteh dat ook doen. Waarom niet een linksbenige linksbuiten en een rechtsbenige rechtsbuiten die echt de achterlijn opzoeken? Die lijken bijna te zijn uitgestorven.
Aan de andere kant: als wij nu Sinisterra en Berghuis nog hadden zouden we waarschijnlijk nog veel beter gepresteerd hebben. Er is weinig durf en overtuiging op de vleugels.

08-12-2023 13:47

dehelvandeurne +4216

Tweebenig!!!! Ook Gimenez gebruikt voor 90% zijn linkerbeen! Lachwekkend dat je profvoetballer bent en geen voorzet met je "verkeerde" been kan geven!

08-12-2023 19:20

OveAiaiaiaiOle +10788

Nadat Bergrat was opgerot is Feyenoord een team geworden.

09-12-2023 07:59

Cosmo +67

linksbenige en rechtsbenige hebben we wel, maar worden op de andere vleugel geposteerd en trekken `a la Robben dan naar binnen. Ivanosec speelde pas 1 jaar als buitenspeler, daarvoor speelde hij op de positie van Stengs !!

09-12-2023 10:57

rob57 +3052

En dat is het punt. Waar zijn de klassieke buitenspelets gebleven? Een linksbenige linksbuiten en een rechsbenige rechtsbuiten?

09-12-2023 18:44

Geo +3026

Slot heeft begin van het seizoen gezegd dat Dilrosun weg mocht. Dilrosun wou blijven en strijden voor zijn plek en daar betaalt hij nu de prijs voor. Ondanks dat hij op rechtsbuiten misschien wel onze beste optie is blijft Slot eigenwijs volhouden dat die slechter is dan de andere.

08-12-2023 13:17

Roko21 +1213

Hij staat elke dag met die gasten op t veld, hij zal het wel beter weten. Wat ben jij eigenwijs joh

08-12-2023 21:20

Geo +3026

Ja, dat klopt. Alleen maakt Slot de laatste tijd rare keuzes, dat merkt iedereen toch wel?

09-12-2023 03:32

Roko21 +1213

Hij maakt niet echt vreemde keuzes vind ik, maar je hebt teveel spelers die hun niveau niet halen. Dan is t net domino. Tijd voor de winterstop. Daarna zal t vast beter gaan, want slechter als tegen Volendam heb ik ze nog niet gezien, volgens mij missen ze een beetje vertrouwen en zijn ze fysiek een beetje gehavend.

10-12-2023 22:58

Cosmo +67

veel slechter dan die gehuurde Minteh kan toch bijna niet

09-12-2023 10:59

Bulldog010 +6942

Gun Dilrosun nou eens een wedstrijd of drie achtereenvolgend. Celtic gaat toch nergens meer om. Kan hij weer proberen in vorm te raken. Gewoon een goede speler

08-12-2023 13:08

Cosmo +67

gaat toch over een paar milj. ??

09-12-2023 11:00

FRMause +6153

Dilrosun gister de enige die het snapte; eerder voorzetten. Verder beperkte speler natuurlijk, maar waarom kan een Ivanusec ofzo dit niet bedenken?

08-12-2023 13:00

Rechtsbinnen +3565

Er moet een bewegingswetenschapper aan de slag met Ivanuseç, die gast kan gewoon niet goed lopen, daardoor is hij traag en slecht wendbaar. Als hij moet keren zit er altijd een pauze in waardoor de tegenstander zich kan positioneren.

Resultaat, tikkie breed, tikkie terug.

Kijk als hij 'op volle snelheid' rent, zeer inefficiënt en traag.

Deze jongen moet terug naar de tekentafel, van de basis af opnieuw leren bewegen.

08-12-2023 12:57

ColDirtyBassett +62991

Als je nu nog niet normaal kunt lopen, dan wordt het nooit meer wat.

08-12-2023 14:14

ron1872 +8219

Wie helpt me aan like nummer 5000?

08-12-2023 12:37

JKTB +21347

ik bijna

08-12-2023 12:42

Artycuno +7652

Die Minteh ook nooit meer basis. Leuk als invaller met zijn snelheid maar that's it

08-12-2023 12:16

Erwin.A +517

Gewoon Dilrosun de eerst komende wedstrijd opstellen. Je zag gisteren gelijk enorme verbetering op de flank.

08-12-2023 11:53

ezechiel +2222

Zit meer voetbal in dilrosun en minder grillig dan minteh…zonde van dilrosuns waarde

08-12-2023 12:50

Roko21 +1213

Goeie wissel idd, komt eens een keer wel uit de verf die Dilrosun. Heeft lang geduurd, raakte geen knikker voorheen.

08-12-2023 21:23

FrnickFr +7176

Minteh allemaal leuk en aardig die snelheid. Maar heb je 0.0 aan tegen ploegen die zich compleet ingraven. En dan zet je hem erin tegen Volendam??
FREE LEO SAUER!!!!

08-12-2023 11:34

taco_mundo +54654

Je hebt juist spelers nodig die de achterlijn kunnen halen en een voorzet kunnen geven.

08-12-2023 13:53

FrnickFr +7176

Tuurlijk niet haha. Je hebt technische spelers nodig die een man kunnen passeren in een kleine ruimte en een voorzet kan geven. Ipv een blind paard die ruimte nodig heeft. En 3 aannames nodig heeft (ruimte dus) om de bal te controleren.

08-12-2023 21:25

taco_mundo +54654

Je kunt priegelen wat je wil, maar als de ruimte er niet is... dan moet je jezelf niet overschatten. Al helemaal niet iedereen in de 16 gooien. Anders krijg je iemand als Ivanusec die de trechter inloopt, tegen iemand opbotst en het duel verliest.

08-12-2023 22:04

FrnickFr +7176

Klopt je zegt het goed. Als de ruimte er niet is. Heb je geen blinde dravers nodig die ruimte nodig hebben om een actie te maken (minteh). Je hebt creativiteit zoals Sauer en Igor nodig die vanaf buiten de 16 de bal er fatsoenlijk in kan gooien. En in de kleine ruimte voor de 16 nog een man kort en behendig kunnen passeren.

08-12-2023 23:55

taco_mundo +54654

Om een voorzet te geven heb je toch geen creativiteit nodig, maar ruimte?

Die ruimte kan meestal gecreëerd worden , maar de buitenspelers trekken naar binnen. Minteh heeft de snelheid om bijvoorbeeld ook buitenom te gaan. Het ontbreekt af en toe aan overzicht bij hem, maar zo mist Gimenez ook wel eens 100 procent kansen. Helaad heb je geen type Pellè die alle luchtduels wint. Anders had je ook vaker voor de lange bal kunnen gaan.
Ueda komt het meest in de buurt en kan eerder gebracht worden.
Ook helpt het niet dat niemand wat met zijn zwakke been kan doen.

Nee Minteh is het probleem niet. Het plan klopt niet. Vergeet niet dat hij 19 is he.

09-12-2023 02:17

pieter3204 +361

Paixao komt toch gewoon uit de hoogste divisie van Brazilië?

08-12-2023 11:32

jeboyfr12 +1591

Nee hij speelde het seizoen dat we hem haalde voor de u21 (Série B).

08-12-2023 12:25

Liser +19938

Dilrosun toch dodelijk effectief met een assistje

08-12-2023 11:23

ElPanzeFr +22010

"Dus hij zal in tempo en fitheid, herhaald met snelheid en agressiviteit, moeten ontwikkelen."

Dit is wel heel pijnlijk.. Jammer, want Ivanusec leek echt een directe kwaliteitsimpuls te zijn. Daarvoor hebben we ook betaald natuurlijk. Hoop dat hij snel weer zijn niveau van Dinamo oppakt!

08-12-2023 11:22

Cosmo +67

In de combinatie is Ivanosec wel goed, maar omdat Hartman in een mindere fase zit speelt Ivanosec ook slechter.

09-12-2023 11:05

JKTB +21347

Minteh kunnen we niet de tijd geven... dat is een huurling. Gewoon eigen spelers erin... Minteh kun je af en toe in brengen in de eindfase... dat kan hij die vermoeide backs voorbij rennen en dan hopen dat hij daarna niet zo blind is en er wat goeds mee doet. Net als tegen Excelsior bijvoorbeeld.

08-12-2023 10:49

Liser +19938

Eens, ik zie veel liever Sauer op de flanken bijvoorbeeld. Totaal ander type, maar wel iemand die geld oplevert.

08-12-2023 11:24

ezechiel +2222

Zonde van dilrosuns waarde, jammer dat slot m niet heeft kunnen raken

08-12-2023 12:52

Spijksupporter +6717

Slot staat de hele eerste helft ook naar Ivanusec en Lopez te kijken.
Kan hij dan niet aangeven dat Lopez buitenom moet komen omdat Ivanusec steeds naar binnen trekt ?
Nee, je ziet ze gewoon de hele 45 minuten elkaar in de weg lopen daar zonder dat er ingegrepen wordt.

08-12-2023 10:47

Equinox +51920

Monique Smit vanmorgen op de taxi gezet.
Ze vond het gezellig, de sfeer en de odol.

08-12-2023 10:28

SuperIceCube +1096

monique had hoop na het filmpje van Paixão

08-12-2023 10:42

Equinox +51920

Ze liep anders behoorlijk mank vanmorgen

08-12-2023 10:43

Obiku-in-de-spits +17190

heb je m daarna wel in de wax gezet? Er zijn er namelijk nog 2500 voor u geweest.

08-12-2023 10:53

LutshaGertrude +1177

Dilro brengt veel meer dan Minteh. Minteh blind en bereikt amper een medespeler na een aardige actie. Dilrosun komt ook zijn man voorbij en heeft een veel betere trap. Iets wat je nodig hebt met een goeie kopper Santi en Ueda Airlines daar voorin. Wellicht Minteh is op links? Vind alleen Sauer ook wel klaar voor de basis momenteel. Ivanusec op 10 proberen? Op links is het niet veel. Paixao viel ook leuk in, maar terug in de basis is te snel

08-12-2023 10:21

JKTB +21347

Minteh op de bank is het beste

08-12-2023 10:49

LutshaGertrude +1177

Lekker voor de counter inbrengen

08-12-2023 17:11

Cosmo +67

Ivanosec speelt nog geen jaar als buitenspeler, daarvoor speelde hij op (ik dacht) Stengs plek

09-12-2023 11:07

FR7 +256

Ik vond Sauer duidelijk de beste van de buitenspelers gisteren. Die mag je echt minuten gaan geven. Technisch heel vaardig, in de combinatie goed en durft zijn man op te zoeken.

08-12-2023 10:13

taco_mundo +54654

Tegen volendam he

08-12-2023 13:54

RickH99 +5020

De andere spelers stonden ook tegen Volendam he

08-12-2023 18:25

faajenoort +4814

Ik vond het veld gisteren ook niet echt top ogen. Het is natuurlijk december, maar zo matig als nu heeft het er toch lang niet bij gelegen.

08-12-2023 10:12

Ro__078 +4514

"Ik zou me zijn prestatie voor kunnen stellen als je een hoofdtrainer bent die veel wisselt"

Frustratie @krieuw

08-12-2023 10:12

FRobert010 +906

Dilrosun is een speler die nu kan opstaan. Iemand die ineens een geweldige actie kan hebben. Helaas is Dilrosun ook een speler die te makkelijk mee gaat in het niveau van de tegenstander

08-12-2023 10:03

Bozoinoranje +3063

Ik heb Dilrosun ook weer een bal het stadion zien uitschieten zoals alleen hij dat kan.

08-12-2023 11:54

OnsFeyenoord +12385

Dilrosun weer meer opstellen. Hij verdient het. Is goede speler

08-12-2023 09:59

RickH99 +5020

Eens. Volgende keer wel graag bal binnen het stadion houden, auto is kapot.

08-12-2023 18:27

bloed_zweet_tranen +1975

Het onderlinge kaatsen rond het strafschopgebied van de tegenstander gaat zo vaak mis, dat er wellicht met meer vastigheden gespeeld moeten worden.

08-12-2023 09:59

lfr1908 +22553

Neem ik m’n vrouw mee naar de Kuip, m’n vrouw denkt veilig te zitten , ramt Dilrosun haar voor d’r kop. Bedankt hè Dilrosun, m’n vrouw een hersenschudding en ik kon niet neuken

08-12-2023 09:55

Obiku-in-de-spits +17190

Nee u wilde niet neuken. Waar een wil is, is immers een weg.

08-12-2023 10:54

possie +67

Hij moet sauer vaker opstellen. Die jongen brengt meer gevaar dan de rest van de buitenspelers

08-12-2023 09:55

r17 +165

Alireza heeft meer kansen gehad, maar heeft imo geen betere voorzet dan Dilrosun en dat laatste geeft je topscorer zelf aan.
geef hem hetzelfde vertrouwen en rouleer voor resultaat en niet om hierarchie. Milambo komt er wel

08-12-2023 09:53

Roytterdam +1853

Ali vooral vaak opgesteld om mee te verdedigen. Iets waar Dilrosun niet heel sterk in is

08-12-2023 11:06

r17 +165

ben ik mee eens waar ik me ook een sprint kan herinneren van Dilrosun in zn eerste wedstrijd. fysiek gaat alireza wel het duel aan

08-12-2023 11:17

Lampiesan +24782

Dilrosun vorig seizoen redelijk, kan je best wat vaker brengen

08-12-2023 09:49

Dijkes +1117

Dilrosun is onze eigen Minteh.
Komen heel makkelijk mannetjes voorbij deze jongens, maar wat Minteh vervolgens allemaal doet is ongekend. Geef onze eigen spelers maar meer minuten.

08-12-2023 09:42

jonaathn +14835

Breng Dili er maar wat vaker in 🫶

08-12-2023 09:38

kamirano9999 +1325

Optreden sloeg weer ouderwets nergens op, assist was met ogen dicht gegeven

08-12-2023 09:37

KeithMoon +5335

Jij momfer de mol, kijk nog eens terug hoe hij staat te kijken waarnaar toe de bal het beste kan.

08-12-2023 09:50

Benijofar +2527

Toen de interesse voor Ivanusec serieus bleek ben ik beelden gaan bekijken en toen werd ik echt enorm enthousiast. Maar inmiddels denk ik dat het een vertekend beeld was doordat de competitie waar hij in speelde gewoon een stuk minder is dan de Eredivisie. Hier gaat het spel sneller en is er veel minder ruimte. Denk echt dat ook dit de zoveelste buitenspeler wordt die het niet gaat maken bij ons..
Sam Larsson 2.0 heb ik hem al genoemd

08-12-2023 09:25

jonaathn +14835

Nee joh. Speelt gewoon met jongens als Modric bij z’n land, is ff geblesseerd geweest, moet ff wennen aan intensiteit en niveau hier. Komt helemaal goed.

08-12-2023 09:39

Benijofar +2527

Ik hoop het heel erg maar snelheid heeft hij niet en gaat hij dus ook niet meer krijgen. Buitenom passeren gaat hij ook nooit doen, wat er dan overblijft is tussen de linies spelen en af en toe een steekbal, dat is hartstikke leuk maar naar mijn mening niet genoeg.

08-12-2023 09:58

brian85 +4698

Nee gewoon Sauer op links (meest dreigend van alle linkeraanvallers), Stengs op 10 en Paixao op rechts, Paixao heeft op rechts veel meer rendement dan op links.

Daarbij zou ik Ivanusec 2e voor op links houden en toch op basis van gister Dilrosun meer de kans geven en op rechts na Paixao .

Minteh is net een half jaar prof, maar dat is er juist 1 die aan Dordrecht verhuurd had moeten worden en pas na een jaar of 2 aan Feyenoord. Hij komt echt gewoon te kort voor dit niveau, met name de eindfase en dat is juist zo belangrijk als aanvaller.

08-12-2023 09:22

KeithMoon +5335

Kan niet is niet van ons

08-12-2023 09:51

brian85 +4698

Ja dat snap ik.
Ik zeg ook een club als Dordrecht, ik zeg niet dat hij door Feyenoord aan Dordrecht verhuurd had moeten worden. Ik heb het over het niveau, Feyenoord is voor nu te hoog gegrepen voor hem.

08-12-2023 11:23

rotjewelless010 +37

Je zegt het zelf dat jij twee buitenspelers hebt die tijd nodig hebben maar wel elke week spelen.. terwijl je een echte buitenspeler(dilursun) die evaring heeft en veeeel beter is dan al jou buitenspelers is LAAT HEM SPELEN EN JE ZULT ZIEN DAT JE VEEL MEER DREIGING AAN DE ZIJKANT HEBT!

08-12-2023 09:13

bennie_barkie +187

Deze jongen viel gister ook bizar slecht in

08-12-2023 09:30

rotjewelless010 +37

Jij bent zo supporter die zo te zien geen verstand heeft! Assistente tellen ook😉

08-12-2023 17:47

Don Pablo +9054

Hoelang zit Ivanušec op voetballen? 2 maanden ofzo. Man man man wat een drama is dat

08-12-2023 08:56

FR-1993 +5966

Mooi schot had ie ook, me jas ruikt nog steeds naar bier.

08-12-2023 08:47

fr1908-paul- +5637

Stond jij al buiten de Kuip dan?

08-12-2023 08:56

Don Pablo +9054

Dramatische voorhoede
Geen snelheid (1tje wel maar die is blind)
Geen agressie
Geen handelingssnelheid
Geen techniek
Tsja,....

08-12-2023 08:44

brian85 +4698

Afgezien van Sauer, want die speelt wel echt met flair en lef, heeft techniek en handelingssnelheid.

08-12-2023 09:24

Roytterdam +1853

Paixao is snel en heeft een goed schot. Ook best aardige techniek. Zit alleen al tijd niet zo lekker in zn vel geloof ik

08-12-2023 11:10

ColDirtyBassett +62991

Als je puur kijkt naar de statistieken, zie je dat Ivanusec slechts een half seizoen goed gepresteerd had. Dat was nadat hij als linksbuiten ging spelen. Ook weinig interlands gespeeld voor een 24-jarige. Ik vond het in augustus al vreemd dat de focus alleen op hem lag, en de transfersom was in mijn optiek ook behoorlijk hoog voor een speler met deze statistieken en deze leeftijd (kun je niet meer onder de noemer jong talent scharen). Ook had je door het getreuzel de eerste twee wedstrijden van het seizoen geen complete selectie en verspeelde je meteen twee keer punten. Dus de hele situatie rond Ivanusec heeft mij zeer bevreemd.

Maar als hij er na de winterstop 20 inschiet, dan heb ik niks gezegd.

08-12-2023 08:44

feynoord.f +88

Goedemorgen, Kameraden. Ik wil een oproep doen, ik wil jullie vragen om massaal mijn tiktok account @nosantinoglory te gaan volgen. Bij de 2000 volgers komt er een speciale edit online over the road to Tirana, want wat een seizoen was dat!

08-12-2023 08:44

ColDirtyBassett +62991

Heb geen tiktok.

08-12-2023 08:46

Marcel.v37 +2760

Dat is voor kinderen toch?

08-12-2023 08:56

Campodefiori +34114

TikTok whaha ben geen 15 meer

08-12-2023 08:58

Jasonking1908 +109713

Wat een gezeik hier

08-12-2023 08:43

FR08pjotr +20510

Ivanusec zware oplichting

08-12-2023 08:39

Arneblijft +5947

Maak je geen zorgen. Er komt nog wel een fase dat we hem bewieroken… als Hartman straks met regelmaat over hem heen gaat en de combinatie gaat klikken…

08-12-2023 08:44

FR-Arnhem +52278

Ivanusec begon zo goed tegen Celtic thuis. Dat moet er nog ergens inzitten zou je denken

08-12-2023 08:39

onbekend +95471

Was tegen Celtic juist voor het eerst echt matig...

08-12-2023 08:55

onbekend +95471

Kijk maar eens terug. Was niet best die wedstrijd

08-12-2023 09:29

FrnickFr +7176

Slot geen onzin lullen.
Minteh speelde vorig jaar op 10-09-2022 al voor Odense. Dan ben je al wat langer prof dan een half jaar.

08-12-2023 08:38

MSDK +3136

Vorig jaar op 10-09-2023.
In welk jaar zitten we nu dan?

08-12-2023 08:52

PabloOno1908 +137231

Dilrosun heeft meer ballen voorgegeven in 6 minuten dan Luka in 60 minuten

08-12-2023 08:36

brian85 +4698

En dan Minteh he, want die heb je alleen zien rennen en kappen en dan balverlies.

08-12-2023 09:27

feyenoordeen +740

Dilrusun speelde goed maakt me niet uit wat jullie zeggen

08-12-2023 08:34

Ruubje +3179

Hij was fenomenaal…

08-12-2023 08:45
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties