Slot over rentree Dessers: ''Nu andere financiële mogelijkheden''

Slot over rentree Dessers: ''Nu andere financiële mogelijkheden''

Arne Slot sluit een terugkeer van Cyriel Dessers naar Feyenoord nog altijd niet helemaal uit. De Rotterdammers kwamen er aan het einde van vorig seizoen niet uit met de spits, maar hebben met het vertrek van onder meer Tyrell Malacia en Luis Sinisterra nu meer geld te besteden.

Er is nog altijd goed contact tussen Slot en Dessers. ''Dat gaat dan vooral over hoe het nu met hem gaat en of er al wat concrete dingen rond hem spelen. Het is natuurlijk geen geheim dat we inmiddels andere financiële mogelijkheden hebben dan we hadden op het moment dat we die keuze rondom hem moesten maken'', begint de trainer in gesprek met ESPN.

Een terugkeer van Dessers is dus nog niet helemaal uitgesloten. ''We zijn altijd op zoek naar goede spelers en jongens die zich al hebben bewezen in De Kuip hebben een extra voordeel. Wel moeten we heel goed en kritisch kijken naar hoe we ons geld verdelen over de verschillende posities. Er zijn natuurlijk ook clubs die nu denken: 'Feyenoord heeft nu zo veel geld, die kunnen vast wel meer betalen'.''

Het klopt dat de Rotterdammers nu meer geld hebben, maar de situatie is ook zo dat Feyenoord meer posities heeft om in te vullen, legt de oefenmeester uit. ''Daar moeten de clubs waar we mee in gesprek gaan dus hopelijk een beetje de realiteit van in zien'', sluit Slot af.

Ik zie Dessers nog steeds graag naar Feyenoord komen

Lees meer over
Arne Slot Cyriel Dessers
Plaats reactie
666

hvdv65 +8359

Dessers heeft het geweldig gedaan maar 4 miljoen is te veel

10-07-2022 14:20

010forlife +2943

Ja het was inderdaad mooie tijd dessers.
Maar mooie tijden stoppen vaak op hun hoogte punt.

Media is wel iritant hoor om de soap dessers weer te vervolgen. Kan dessers niet gewoon weigeren zo gesprek. Zodat media geen soap kan forceren.

10-07-2022 11:02

aartinho +34517

Announce Gnonto nou maar gewoon

09-07-2022 10:02

Haci.H +278

Boor zoveel geld heb je betere olties... Sorry

09-07-2022 04:06

Grover +5202

Dessers zou echt zo'n verschrikkelijk domme aankoop zijn. Voor vier miljoen al, maar zeker nu als je hem tegen een marktprijs moet kopen.

08-07-2022 23:56

Virdee18 +2495

Dat dessers belangrijke goals heeft gemaakt is een feit, maar als je de goals bekijk zie je dat er ook 3 goals bij zitten door te korte terugspeelballen en uitglijdende keepers. Scoorde verder 9 eredivisiegoals in 27 wedstrijden, vooral tegen teams die ruimte weggeven (3 tegen psv, 1 az en 1 Twente) en was tijdens wedstrijden tegen teams met een gesloten verdediging vaak onzichtbaar.

08-07-2022 23:20

Walter.J +28

Halen die Dessers

08-07-2022 21:10

Raftel +6726

Doe nou maar gewoon niet.

08-07-2022 21:09

Kellsss +6423

Ik vond het eerst jammer dat we Dessers niet konden halen. Maar nu weet ik niet of we hem moeten halen.

08-07-2022 20:29

MMFeyenoord30 +7913

Neee neee niet doen!!

08-07-2022 20:06

grenzeloos +13921

Fijn dat de "Eens"-bot ook weer actief is :-)

08-07-2022 20:00

0243572 +2473

Meer betalen ??? Net als wij supporters weten ook zij, dat we maar 40 % kunnen investeren.
Dus wil je zaken doen met Feyenoord dan vraag je normale prijzen, anders moet je een deurtje verder gaan..
Laat de scouting zich nu maar weer gaan bewijzen. voor 3 miljoen binnenhalen en pakweg 15 miljoen verkopen binnen een jaar.
De jeugd ook klaarstomen als opvulling voor het 1e, daarna ga je pas vermogen kweken en misschien aanhaken bij ...je weet wel.
Ik heb al eerder gezegd... de eerste prioriteit is het verlengen van het contract van Slot

08-07-2022 19:48

survivor-jm +83

Altijd bijzonder dat mensen roepen:"Voor3 miljoen halen en binnen een jaar voor 15 miljoen verkopen".
Alsof het een soort toverformule is.
Als het zo simpel was deed de Graafschap dat ook wel. Maar helaas, de wereld zit NET even wat anders in elkaar.

10-07-2022 14:04

balvirtuoos +1226

Ik heb nog alle hoop dat ze voor meerdere toppers gaan als Castellanos, Gnonto mss wel beide.
Al weet je natuurlijk nooit zeker of die het hier beter doen dan Dessers het gedaan heeft.
Ze zijn iig wel duurder.
Ik vermoed dat ze wachten met geld uitgeven tot ze een goed overzicht hebben hoeveel er te besteden valt. Als ze nu al een spits halen maar er komt later meer poen hadden ze mss betere/ andere keuzes kunnen maken….
Ze gaan sws nog geld genoeg uitgeven dus ik heb nog altijd goed hoop op een paar mooie aankopen.

08-07-2022 19:44

frankyboy +6755

De man die 4 kostte en 6 voor betalen.

08-07-2022 19:36

Jelle2001 +1853

Die zit gewoon als verrassing in de helikopter hoor, en volgend seizoen lekker topscorer oh heurlijk daar ga ik er paar op drinken vanavond, proost!

08-07-2022 19:33

Voor altijd... +1799

Had al lang afscheid genomen van deze man, en was daar helemaal oké mee.
De verwachting is dat hij het net zo gaat doen als vorig jaar…
Dream on.
Sorry Cyriel, hopelijk vindt je een andere mooie club.

08-07-2022 19:16

Crowquill +8045

THE CYRIEL WAY
.

.
.


CYRIEL DESSERSSSS

08-07-2022 19:14

NitroxPH +4624

Oneens gevote, dit omdat hij nu zeker 10 miljoen gaat kosten en dat vind ik toch te veel voor een speler als Dessers.

08-07-2022 19:08

guc75 +10953

Shit man, waar heb je die Inside information toch vandaan?

08-07-2022 19:14

Djk1 +5696

Ongelofelijk, zo'n insider hier moeten we koesteren

08-07-2022 19:58

KardinaalRichelieu +10579

Incoming Cyriel Dessers

08-07-2022 19:06

Dennis614 +2348

200 likes bereikt vandaag. Dat word flink zuipen vanavond

08-07-2022 18:57

Matthy +1840

Vanaf de 200 likes is iedere like een shotje meer vanavond

08-07-2022 19:40

Dennis614 +2348

Dat word comazuipen dan

08-07-2022 19:45

Paulus98 +144527

Gewoon halen, maakt altijd doelpunten.

08-07-2022 18:49

Jaeger +1665

alsjeblieft niet. Weet niet waarom iedereen zo enthousiast is over hem. Hij heeft mega veel kansen gekregen, heeft er veel gemist en een paar ingeschoten. Dat waren toevallig belangrijke goals,maar dat toeval zal er dit jaar niet zijn. Grote kans dat dit Jorgenson II wordt.

08-07-2022 18:39

jbutcher +1963

Lekkker he snuiven

08-07-2022 19:14

WeWordenKampioen +23829

Zolang het geen kaneel is

08-07-2022 19:28

Jelle2001 +1853

Je bent al flink dronken voor 18:39

08-07-2022 19:34

Guidettimoetterug +10689

Dessers scooort een goaaaaal cyriel desseersss

08-07-2022 18:38

Dylan van der Laan +77

Aub niet zeg! Gaat nooit meer zo'n jaar als de vorige beleven. Lekker verder kijken naar spelers met doorverkoop mogelijkheden.

08-07-2022 18:35

Doeidoei +39383

Bij Heracles was hij topscorer van de eredivisie.

08-07-2022 19:02

Brandonnfk +11675

we doen nou net alsof die niet vaker eerder scoorde

09-07-2022 10:29

Feijenoord +5423

Voor 4 miljoen zal hij meer brengen dan Bozenik die ook 4 miljoen heeft gekost.

08-07-2022 18:24

010Fey010 +1960

Huh, het ging toch niet om geld? Volgens Dessers dan. Hij zal wel weer jeuk hebben.

08-07-2022 18:22

Feyenoord-Till_I_Die +7087

Je kon uit het interview van Slot wel afleiden dat Dessers iig geen prioriteit is. Als hij gaat komen is het een paniekaankoop

08-07-2022 18:17

Bram +5060

Er zijnnu toch wel genoeg speculaties geweest nu tijd voor actie het is zo 7 augustus willen we een beetje op elkaar ingespeeld zijn

08-07-2022 18:16

06Marquito +2249

Dessers kost geen 4 miljoen meer ,die optie is verlopen ,voor minder salaris doet hij het ook niet dus ik zou het niet meer proberen met hem.

08-07-2022 18:15

DeEijk +91856

Sentiment opzij zetten. Niet doen.

08-07-2022 18:12

Kritisch +21765

Meer betalen voor dezelfde middelmatige en beperkte spits, omdat die een incidentele uitschieter had in de 3e Europese competitie, de zogeheten C-League.
Daar ga je toch geen hoofdprijs voor betalen.

Daarnaast heeft Feyenoord niet zijn voorkeur, hij wil eerst andere opties afwachten en als er niets beters komt dan is Feyenoord wellicht goed genoeg.
Nee, zo iemand moet je niet eens meer willen. Het is graag of niet, voor hem 10 anderen van een hoger niveau.

Hij heb zijn kans gehad maar het was niet goed genoeg voor hem dus klaar. Doorschakelen.

08-07-2022 18:10

louisvanderploeg +12942

Weet niet waar jij die 10 andere hoopt te vinden. Slot heeft gelijk, als ze eruit zouden komen mag Cyriel van mij komen. Natuurlijk niet voor 10,,maar stel dat Genk nu 5 aan Feyenoord vraagt niet nadenken maar handelen.

08-07-2022 18:16

NickCuracao +3920

Heb liever dat we 7 betalen voor jong talent als Gnonto die je 2 jaar later voor 25 kan verkopen.

Moeten waarde creeren op t veld.

08-07-2022 19:11

louisvanderploeg +12942

Maar als gnonto niet komt? Dan moet je toch iets hé. En als wij Cyriel halen voor 5, en hij schopt er weer veel in dan kun je hem miss hien wel met winst verkopen

08-07-2022 19:28

Kritisch +21765

Als er nu al niemand hem wil hebben, na zijn doelpunten in de ECL, hoef je niet te verwachten dat die in de toekomst wel met winst verkocht wordt.

En nogmaals, je kon hem voor 4 miljoen halen maar hij wilde zelf niet.
Houdt dan als club de eer aan jezelf en zie er vanaf

Btw, in de finale was die wel bizar slecht, zag daar zijn ware niveau

08-07-2022 19:32

grenzeloos +13921

Haal die poll maar weg want de "Oneens" bot is druk bezig...

08-07-2022 18:10

Tapiaz +28522

Weekend is begonnen, en Kloese heeft net een caravan geboekt op de camping. Dus even rust de komende dagen kameraden

08-07-2022 18:08

willem pieter.h +192

Als je dessers vergelijkt met bozenik-zelfde transfersom-dan weet ik wel wie ik erbij wil hebben-
Bij 4 miljoen en 4 jaar contract is het 1 miljoen per jaar -je haalt geen gelijkwaardige speler voor dat geld

08-07-2022 18:06

Robbert0172 +1180

Dessers, voor de sfeer een goeie gozer maar Danilo is ook een lachenbek volgens mij. Prima vervanger

08-07-2022 18:05

Tapiaz +28522

Ja hoor Dessers contracteren, Diemers en Bozenik binnen boord houden en een verbeterd contract aanbieden, op weg naar het rechterrijtje, en d dat is dan ook volkomen verdiend. Wat een stelletje amateurs, bah bah bah.

08-07-2022 18:05

Ballenjongen2 +6383

Juichen bij de hoekvlag….

08-07-2022 18:04

FRMatthias +2092

Kap hier nou eens mee man

08-07-2022 18:03

dennis.h +294

Leuk jaartje gehad veel te duur niet meer geschikt om door teverkopen niet doen

08-07-2022 18:02

Kieboom +39354

Dessers en Gnoto, dan wel

08-07-2022 18:02

Tapiaz +28522

Hoe is het mogelijk dat deze jongen nu alsnog weer in beeld komt. En dat 70% van de supporters hem graag zien komen. Kijk nou toch eens: Genk mot hem niet, geen enkele andere club heeft belangstelling, maar ach die domme Rotterdammers trappen er wel in. En als het nou een topper is, maar het is gewoon een hele beperkte voetballer.
Och och, wat wordt ik hier droevig van.

08-07-2022 18:00

Kieboom +39354

Weet jij een betere dan,die wij kunnen betalen

08-07-2022 18:01

Tapiaz +28522

we hebben eindelijk eens wat geld in kas om heel wat beters te kopen. Die Dessers moet je echt niet doen, echt niet. Ga eens in op mijn argumenten als je wilt Kieboom.

08-07-2022 18:03

Ladinsky2021 +6043

Precies, net wat Arne zegt. We hebben nu wel geld in kas. Maar dat betekent voor mij dat we een niveautje hoger moeten mikken. En ik denk dat Arne dat eigenlijk ook bedoelt.

08-07-2022 18:05

Harrypipo +8942

Naam en rugnummer!!!

08-07-2022 18:06

Tapiaz +28522

Laten we het hopen Ladinsky!

08-07-2022 18:06

Kieboom +39354

Ja ik heb ook mijn twijfels, maar haal er maar 1 die past in het systeem en er 20-25 inschiet.
En die ook nog enigzins betaalbaar is.
We hebben ook nog een 10 nodig en een linksback.

Die kosten ook geld.
Hetzelfde geldt voor Til.
Dat is ook Messie niet, maar wel ongelooflijk belangrijk.
Zie maar een betere te halen, zo simpel is dat niet

08-07-2022 18:12

jack98 +46443

Liever een jeugdig talent dan Dessers!

08-07-2022 17:56

1908forever +18196

Ik vind het niet erg als Dessers komt.
Maar dan wel als we daarnaast ook nog een talentvolle spits hebben lopen.
Als het dan niet loopt kun je hem er altijd bij zetten.

08-07-2022 18:01

grenzeloos +13921

Een jeugdig talent. Helemaal gelijk want oude talenten zijn zeldzaam..

proest.........

08-07-2022 18:15

lijntjesini +1256

nee liever niet doen, geen dessers aub.

08-07-2022 17:55

Heuswel +440

Sorry Dessers later komt de kater je moet je kans grijpen als hij daar is niet later als er niks komt waar je op gehoopt had

08-07-2022 17:53

Doellat +5423

100x liever spelers die al wat gepresteerd hebben dan die zg jeugdige talenten. Daar hebben we er de laatste 2 jaar genoeg van gehad om te weten dat dat puur gokken is. Ik hoef ze niet meer allemaal op te noemen toch?

08-07-2022 17:52

Spiderpig +172834

Moet een mooie mix zijn

08-07-2022 17:53

Doellat +5423

Gewoon geen zeer jonge spelers meer kopen voor miljoenen, je hebt gezien dat het niet werkt. Veel te veel risico voor de financiële positie die er nu is. Dat was het verschil met van Geel, die kocht niet spectaculair, maar wel veel zekerheden in. Arnesen is juist het tegenovergestelde. En dan heb je z'n zoon er ook nog bij...

08-07-2022 17:58

Spiderpig +172834

Oudere gearriveerde spelers zijn nu eenmaal duurder

08-07-2022 18:00

HarryHakbijl +126

Hahah serieus?
Van geel kocht zekerheden??

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

08-07-2022 18:04

Ladinsky2021 +6043

Ja, die Van Geel met al zijn zekerheden. Vejinovic, Tapia, Amrabat, Basacikoglu, Kazim, om er eens een paar te noemen.

08-07-2022 18:08

grenzeloos +13921

Laten we beginnen met het niet geld over de (gok) balk smijten met Gnonto.

08-07-2022 18:16

Doellat +5423

Tapia en Amrabat hebben zich elders wel bewezdacht ik. Vejinovic kapot gemaakt door eigen supporters.

08-07-2022 19:47

Doellat +5423

Klopt, maar ook niet voor niets. Een miskoop kost veel meer dan alleen de transfersom!

08-07-2022 19:49

Doellat +5423

Ja inderdaad.

08-07-2022 19:50

joostschiks85 +2206

Vergeet dessers val niet terug in het oude kijk vooruit, na zo’n goede 2e helft van het seizoen is dit seizoen verdoemd te mislukken als Jorgensen

08-07-2022 17:51

kckbxp6rn6 +155

Gnonto en Danilo of Dessers en Danilo. Ben zelf niet helemaal weg van Dessers maar hij stond toch wel bijna altijd waar het nodig was. Kijk je naar Gnonto betaal je het dubbele en is de vraag nog maar of die het allemaal wel aan kan.

08-07-2022 17:50

Bati +38868

Iedereen hier is al overtuigd van dit 18 jarige wereldwonder joh 😂
Zonder hem waarschijnlijk ooit hebben zien spelen.

08-07-2022 17:53

grenzeloos +13921

Iedereen? Nee joh, er zijn ook Feyenoorders met verstand :-).

08-07-2022 18:17

petertje73 +230059

F5 ben ik zat... dan maar ff Amazing stroopwafels kijken

08-07-2022 17:48

zoowiezo +2636

K zit hier op de snelweg met een lege tank

08-07-2022 17:53

stamplust +24588

Maatsen komt ook nog. Oude Maatsenweg kwart voor 3.

08-07-2022 18:00

petertje73 +230059

Dat is minder.. sterkte

08-07-2022 19:09

RuudFeyenoord +1502

Ik zie Dessers graag komen als 2e spits. Ik zou vol voor Gnoto gaan.. 18 jaar, international. Daar zit potentie in en daarmee zet je geld op het veld. Dessers ga je nooit meer met winst verkopen. Dat is ook niet erg maar ik zou niet al mijn geld op hem zetten want dat is hij niet waard

08-07-2022 17:44

marcianorsd +9286

Dus jij wil gnonto halen als eerste spits en dessers als 2de? En danilo dan bij de o21 zetten ofwat? In mijn ogen is danilo in alles beter dan dessers dus onze 2de spits hebben we al.

08-07-2022 17:46

onno +15917

Maar wie zegt dat Gnonto beter is dan Danilo of Dessers? Leuke naam, leuke verhalen allemaal, maar wie heeft 'm hier nu echt gevolgd en weet of ie het kan waarmaken?

08-07-2022 18:04

marcianorsd +9286

Ik zeg niet dat gnonto beter is maar ruud wilt blijkbaar gnonto en dessers halen terwijl we dessers ook al hebben. Iedereen weet dat dat financieel nooit haalbaar is bij Feyenoord. Verder moet gnonto natuurlijk gewoon spelen als je daar 4-7 miljoen in investeert.

08-07-2022 18:12

RuudFeyenoord +1502

Bewijze van.. daar heb je gelijk in dus probleem opgelost als er een echte nummer 1 spits komt.

08-07-2022 19:41

Spiderpig +172834

Wie zegt dat Danilo beter is... Was derde spits bij dat tuig uit de hoofdstad

08-07-2022 17:47

Spiderpig +172834

Niemand weet of het wat is... Heeft 1 leuk half jaar bij Twente gespeeld

08-07-2022 17:53

ricambi +391

Er is al een 2de spits danilo en hij wilde niet nu erg is wil die wel laten we lekker veder kijke dan dessers

08-07-2022 17:50

grenzeloos +13921

Ik zou helemaal niet vol voor Gnonto gaan. Eind mei nog 0 interlands.
En dat "potentie" is gelul uitspraak die je vaak bij gokverslaafden ziet.

08-07-2022 18:19

RuudFeyenoord +1502

Gozer is nog 18, moet toch ook ergens beginnen? Op je 18e was je toch ook nog maagd? Je kan beter ergens potentie inzien dan dat je impotente spelers binnen haalt.

08-07-2022 19:40

grenzeloos +13921

Basset/Walemark passen in dat idee en daar betaalden we de bij ons passende bedragen voor.
Of deze gast wat gaat worden is net zo onzeker als deze twee, maar het verschil is dat het bij Gnonto gestart is met € 4 mln. terwijl zijn transfer"waarde" € 10 mln. is. Wil je dit soort gokjes voor dit soort bedragen, ga dan naar www.psv.nl of www.ajax.nl of anders had je er 1 of 2 jaar geleden al voor in de rij moeten staan.
Feyenoord kan zich dit niet veroorloven (Bozenik voor € 4 mln. luidde bijna al het faillissement in bij ons.. bij wijze van spreken dan).

08-07-2022 19:57

RuudFeyenoord +1502

Ik zeg ook niet dat je 10 mil moet investeren. Gewoon de best mogelijke deal eruit proberen te slepen. Feyenoord heeft nu eindelijk wat knaken om te kunnen investeren dus moeten ze dat ook doen. Iedere aankoop is een gok, soms pakt het goed uit en soms niet

08-07-2022 20:30
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties