Slot reageert op veelbesproken penaltymoment: ''Logisch gevolg''

Slot reageert op veelbesproken penaltymoment: ''Logisch gevolg''

Orkun Kökcü en Santiago Gimenez kregen donderdagavond 'ruzie' voorafgaand aan de penalty waar de 4-1 uitkwam. De middenvelder staat als nummer één op het lijstje en is de clubaanvoerder, maar de Mexicaan had daar geen boodschap aan en eiste de bal op.

Kökcü ging bij de tweede penalty wél achter de bal staan, maar die strafschop werd teruggetrokken door de VAR. Arne Slot reageerde op de persconferentie op het veelbesproken penaltymoment. ''Het is een logisch gevolg van zoveel nationaliteiten en culturen bij elkaar zetten. Zo leren we elke dag met elkaar hoe we een zo goed mogelijke groep kunnen zijn en dat gaat nooit gepaard met alleen maar positieve dingen'', zegt de trainer.

Daar horen dit soort momenten bij, geeft Slot aan. ''Die bespreek je en daar geef je heel duidelijk je mening over hoe je dat in het vervolg wil zien. Dan gaat het er vooral om hoe er mee omgegaan wordt. In dit geval vind ik het een fout, maar wel een fout die in de cultuur van Santiago geen fout is. Hij komt naar Nederland, maar hij moet zich aan onze cultuur aanpassen en wij moeten ons weer verdiepen in zijn cultuur. Dat heb ik dan vandaag dan ook gedaan.''

Slot rekent zondag op steun Legioen
Slot verwacht niet dat het resultaat tegen SS Lazio negatief gaat doorwerken in de groep. ''Het niveau waar Lazio op zit, kom je in de eredivisie nauwelijks tegen. En ik heb ook niet het idee dat de spelers echt in de war zijn na deze nederlaag. In mijn optiek heeft het weinig zin om als een malloot te gaan schreeuwen en de spelers voor alles uit te maken.'' De trainer merkt wel dat de wedstrijd veel energie heeft gekost. Deze wedstrijden, waarin je veel achter de bal aanloopt, kosten veel meer energie. We gaan onze fans zondag echt keihard nodig hebben.''

Lees meer over
Orkun Kökcü Arne Slot Santiago Gimenez
Plaats reactie
666

arthurschopenhauer +23041

We missen gewoon leiders en spelers met ''gif''. Alleen Gimenez heeft dat een beetje, zo lijkt het.

10-09-2022 11:32

Feychris1908 +3800

Arne maakt snel trauner maar aanvoerder dat is veel logischer kokcu is jong maar moet nog veel leren in het vak en dat vind ik beslist nog geen aanvoerder die een elftal moet gaan lijden

10-09-2022 11:03

rensrotterdam +3971

Kokcu maakt zich druk over een penalty, zou mij meer druk maken over de wedstrijd en mijn spel. Bezig zijn met een mini oorlog terwijl je een veldslag aan het verliezen was. Dit Feyenoord mist vooral loopvermogen en dat ga je voelen bij druk van de tegenstander

10-09-2022 08:49

paulfr +36163

Als slot slim is zet die voortaan gimenez basis en elke pingel door hem nemen inplaats van de niet in vorm zijnde aanvoerder



Gaat je doelpunten opleveren en over 2 jaar een bak geld

10-09-2022 00:08

eppo +70776

Slot is niet te benijden.

09-09-2022 21:35

MichyB +1849

In Slot We Trust!

09-09-2022 20:29

Realistisch +197

Gewoon moeten verkopen kocku
Ga eerst maar eens normaal Nederlands praten

09-09-2022 18:48

Gruppo1 +81

Gewoon verkopen, punt 1 moet je een koper hebben. Kokcu had nu wel degelijk gelijk als dit was afgesproken. Ik ben wel van mening dat je dit binnenkamers moet oplossen en dan hadden ze het daar kunnen bespreken. Ik vond wel dat de penalty van Giminez er zeer goed in zat net als Neeskens vroeger hard door het midden.

09-09-2022 20:07

Melvin785 +2978

Ooit was er een wijs man (Murphy) die geschreven heeft dat een ketting zo sterk is als de zwakste schakel.

Verdedigend stond het slecht, het middenveld werd overlopen en de aanvallers hebben we tot minuut 37 ook niet in beeld zien verschijnen...
Maar om maar 1 slechtste man van het veld aan te wijzen, zou mij een hoop grijze haren opleveren. Het halve elftal had wel plaats kunnen nemen op het bankie. Verbazingwekkend dan ook dat Slot maar 1x (en dan ook nog noodgedwongen) wisselde.

Maar dat er meer gif in het elftal mag komen, is iets wat zeker is. Zo ook dat je als aanvoerder van je elftal voorop moet in de strijd en je poten onder je vandaan moet werken. En dat mis ik tot nu toe wel bij Kokcü maar misschien is dat dan ook een leerproces

09-09-2022 18:47

DV-FR1908 +628

Voetbal is extreem opportunistisch. Nu is Feyenoord niveau KKD en volgende week zijn we kandidaat om Europa league te winnen. We waren slecht en moeten hiervan leren maar gewoon leren hiervan en weer door.

09-09-2022 21:26

Melvin785 +2978

Zo is dat! Alle vertrouwen erin dat dat ook helemaal goed komt

10-09-2022 00:43

Realistisch +197

Optieven kocku
Band af pakken!!!

09-09-2022 18:47

Gruppo1 +81

Ik heb een hekel aan nepsupporters die hun eigen spelers niet steunen, dat vind ik niet REALISTISCH. Bij mij mogen zulke supporters OPTIEVEN. Je mag zeker kritisch zijn, maar blijf de spelers wel steunen en dat doe je niet met deze uitspraken. Voor mij ben jij de zwakste schakel.

09-09-2022 20:11

Ferrynoord +134

Kokcu moet eerst leren verdedigen en dan pas de grote vent uithangen. Hij heeft in deze wedstrijd wel leren dansen! Hij heeft geen enkele bal afgepakt, totaal geen druk op de bal laten zien en maar met zijn handen in de lucht zwaaien als die Romeinen er weer doorheen sneden!! Santiago heeft in zijn invalbeurt meer laten zien dan Kokcu in de hele wedstrijd!! Weet je wat een aanvoerder per definitie moet laten zien, voorop gaan in de strijd en niet lopen ouwehoeren over een penalty dat overigens schitterend a la Neeskens is ingeschoten!! Gimenez hoort gewoon in de basis! Voor mijn part Gimenez erin en Kokcu eruit!!!Ik hoop dat Slot naar me luistert en Gimenez tegen Sparta laat spelen.

09-09-2022 18:26

rene_bau +4

Wat willen we nou? Ajax een beetje na lopen doen? Gewoon 7 basisspelers weg en we kopen 5 miskleunen terug.....

09-09-2022 17:42

guc75 +10966

Zo rene_bau, wat dacht je, ik word lid van fr12 en vertel even iedereen hoe het in de wereld aan toe gaat? Hahahaha, snotneus, beetje respect voor wat er wordt neergezet op dit moment, je hebt echt geen idee....

09-09-2022 17:55

Melvin785 +2978

Is (gezien zijn aantal likes of net uit de luiers of net vrij na een celstraf). Neem het hem maar niet kwalijk, moet ook nog zijn plekje vinden in de maatschappij

09-09-2022 18:35

Gruppo1 +81

Inderdaad sommige snappen niet dat een elftal moet groeien.

09-09-2022 20:12

keescf +26266

Ik mis dat vlammetje wat we vorig seizoen wel vaak hadden. Dat erop klappen vanaf het eerste moment en afjagen. Gebeurt nu veelte weinig en zeker niet in het begin van de wedstrijden enkel als we achter komen, want dan moeten we nog meer....

09-09-2022 16:05

Bottleneck +3703

Het heilige vuur

09-09-2022 17:15

corfr1912 +8859

Keulen en Aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd. Geef ze eens tijd om een team te bouwen dat kan al schelen.

Ik weet niet of er mensen zijn die PSV Boedoe gekeken hebben daar had je een masterclass Slot voetbal kunnen zien. Backs en buitenspelers bij opbouw tegen de zijlijn groote ruimtes om in te spelen goede passing op de juiste snelheid knijpen bij verdedigen en meteen verdediging onder druk. Pass nauwkeurigheid groot en buitenspelers die een atie kunnen maken. En spelers die weten hoe ze vrij moeten lopen . Begroting PSV 85 mln Boedoe 8.5 mln

09-09-2022 18:10

Gruppo1 +81

Kees, vorig jaar begonnen ze ook zwak, maar pakte het snel op. Toen had je maar 3 spelers die ingepast moesten worden nu bijna een compleet elftal. Ik ben het wel eens dat het vlammetje ontbreekt.

09-09-2022 20:14

realistisch1953 +14044

Slot zou er goed aan doen om te zorgen dat het elftal eens goed aan een wedstrijd begint, het is de zoveelste wedstrijd waarin Feyenoord al snel achter de feiten moet aanlopen. Tot nu kon de averij hersteld worden maar dat was altijd tegen een laagvlieger. Deze echte tegenstander was daar veel en veel te goed voor.

09-09-2022 14:04

slam +2465

...Het niveau waar je simpelweg te makkelijk tegengoals krijg is zorgwekkend. In de voorbereiding mag het gebeuren, maar nu we verder zijn heeft niets met Lazio te maken,want hier geef je het ook te makkelijk doelpunten weg.

09-09-2022 13:43

ferryjr +1959

Köcku was echt weer een drama gisteren en dan janken dat Gimenez een penalty neemt

09-09-2022 13:40

Ferrynoord +134

Volledig mee eens!! Kokcu speelde verdedigend en aanvallend zo slecht dat hij de volgende drie wedstrijden niet moet starten, gewoon als straf!! Beelden van zijn disfunctioneren laten zien en Trauner aanvoerder maken!!

09-09-2022 18:32

Ferrynoord +134

Volledig mee eens!! Kokcu speelde verdedigend en aanvallend zo slecht dat hij de volgende drie wedstrijden niet moet starten, gewoon als straf!! Beelden van zijn disfunctioneren laten zien en Trauner aanvoerder maken!!

09-09-2022 18:32

Liser +19818

Zondag zitten we er weer Arne, maak je geen zorgen

09-09-2022 13:03

guykroudikorsou +8111

Ja wij zitten er. Maar hij moet ervoor zorgen dat zij er (vanaf het begin) staan.

09-09-2022 13:04

YSL +757

Wat zeikt iedereen kokcu af joh.. zijn gewoon afspraken gemaakt dus logisch dat je die na komt en er anders wat van zegt.. iets meer respect voor een jongen van de club kan geen kwaad

09-09-2022 12:02

haassie +1160

Respect dwing je af op het veld, niet waar je wieg als voetballer heeft gestaan…het uitblijven van een echte transfer zegt wel genoeg toch? Neem t niet weg dat er afspraken zijn die nageleefd moeten worden binnen een team

09-09-2022 13:32

YSL +757

Een "echte" transfer bleef uit ja omdat dit in zijn ogen een Barcelona of Chelsea was. Maar het siert hem juist dat hij wel liever nog een jaar bij Feyenoord speelt ipv een Leeds of Bournemouth.

09-09-2022 16:27

realistisch1953 +14044

Onzin, het mag best gezegd worden dat Kokcu zeer slecht speelde, het is dan wel een jongen van de club maar door de meerderheid van het legioen zwaar overschat.

09-09-2022 14:07

YSL +757

Gezeik gaat ook niet over hoe die speelde maar over de discussie voor de penalty..

09-09-2022 16:28

corfr1912 +8859

Pleuris op met je respect jongen kijk het 1e doelpunt even dan is respect totaal niet aan de orde.

09-09-2022 18:48

Deanustulp +1427

Kokcu kan zijn felheid beter in de wedstrijd leggen dan de gekrenkte diva spelen als hij 'zijn' penalty niet mag nemen.

09-09-2022 11:56

paf +625

Een Turkse jongen van 21 jaar de aanvoerdersband geven lijkt mij niet zo'n hele verstandige keuze. Zijn spreekvaardigheid laat ook nog te wensen over, jongen is nog te jong. Alsmaar steekt Slot de loftrompet over deze jongen maar eerlijk gezegd zie ik nog veel tekortkomingen. Gisteren in 2e helft een 200% kans verprutsen door slapjes de bal niet goed in te schieten. Daar tegenover de gretigheid van die Mexicaanse spits. Geef de aanvoerdersband aan een meer ervaren speler en inderdaad lijkt mij Trauner zo'n MAN.

09-09-2022 11:46

NickCuracao +3920

Trauner was pas echt drama gister.


Volgens mij van Beukering nog sneller🤣🤣

09-09-2022 17:55

Gruppo1 +81

Inderdaad, ze zeiken op Kokcu in mijn ogen omdat het een Turk is, maar gisteren gaven veel meer spelers de eerste helft niet thuis Trauner, Hankco, Kokcu, Dilrunsun, Walemark, Simanski en zeker ook Bijlow. In mijn ogen had Slot met Hankco op de linksback moeten starten al deed Hartman het niet onverdienstelijk.

09-09-2022 20:25

feyenoordgazza +4010

Feyenoord speelde slecht tegen lazio .
Maar bij de media moeten ze toch fff weer stoken ,en dingen bedenken .
De media Is meer dramatisch dan ons spel de 1e helft .
Verder heb ik het vertrouwen dat wij het omdraaien.
Ben ik bij de media niet zo zeker van

09-09-2022 11:40

VamosSini +3609

Slot weet het ook allemaal niet meer, kijken of hij echt een goede trainer is.

09-09-2022 11:19

flowerpower +3007

De aandacht wordt lekker makkelijk op het penalty moment afgeschoven. Ik heb een verschrikkelijk slecht Feyenoord gezien. Ben benieuwd wat Slot daarover te zeggen heeft en hoe dat kan. Ik heb Slot hoog zitten en verdiend meer dan genoeg krediet maar een keer kritisch zijn dan alleen maar veren is ook weleens op z'n plaats.

09-09-2022 11:04

Snelterugnaardetop +36059

Je weet dat hij 15 nieuwe spelers heeft en gister maar 3 basisspelers van vorig jaar in de basis? Dat er nog spelers niet speelgerechtig zijn en vele bij lange na nog niet top fit?

Je weet dat op t laatste moment nog ff je 2 nummers 6 verkocht zijn en er 0 voor terug gekomen zijn?

Je weet dat je tegen lazio speelde met een begroting van 380 miljoen?

09-09-2022 11:19

Frjuizeh +11606

speelde met 3 aanvallend ingestelde middenvelders, dan ben je overal te laat

09-09-2022 11:41

mruigrok +2895

Vooral als er 1 nog te lui is om mee te verdedigen. Slecht spelen kan gebeuren, geen inzet tonen is onacceptabel. Ook (of vooral) als je 7-8 miljoen hebt gekost!

09-09-2022 12:04

BennieOpstekers +2476

Kokcu had die grote kans voor open doel erin moeten schieten door de bal rustig te plaatsen in de rechterhoek, dan had hij recht van spreken gehad. Aanvoerder ben je niet, dat wordt je door ontzag van je medespelers en door je eigen inzet meer dan de rest, 110%.

09-09-2022 10:48

Rotterdammer +11214

Zijn traptechniek is zeer middelmatig helaas

10-09-2022 01:41

mosfet86 +1918

Dit soort wedstrijden heb je nodig om beter te worden. Om te wennen aan het tempo, en sneller te handelen. We kunnen het allemaal negatief zien maar denk dat er ook gewoon genoeg licht puntjes waren.

09-09-2022 10:38

eppo +70776

De eerstvolgende pingel neemt Kokcu zeker te weten.
Ik hoop, en gun het 'm vooral, dat ie 'm dan ook met volle overtuiging erin pleurt. Eigenlijk gaat ik daar nu wel vanuit trouwens.

09-09-2022 10:28

KeithMoon +5168

En als hij mist voor altijd klaar

09-09-2022 11:02

timadi +187

Goede tip aan Kokcu!!!
Bespreek zoiets in de kleedkamer en laat die opmerkingen, zeker bij espn achterwege. Die smullen daar alleen maar van.

09-09-2022 10:28

NelisHoe +4115

Ik geef het je te doen. Net volwassen en aanvoerder in een elftal waar niemand elkaar begrijpt en verstaat.
Was dit wel een verstandige keuze en is Kokcu er mee geholpen?

Wellicht komt Slot er nog op terug als hij heeft gezien dat een speler met iets meer levenservaring dit makkelijker kan dragen (wat dat betreft snap ik niet dat Trauner geen aanvoerder meer is).

09-09-2022 10:27

KeithMoon +5168

Rinus Israel en ene van Hanegem waren leiders en daar win je de cup mee.

09-09-2022 10:13

uumer +385

Snap wel de Gimenez hem nam. Hij zal ook wel gezien hebben dat onze aanvoerder niet in de wedstrijd zat en zo'n beetje elke bal fout wasdie hij speelde.
En hij zat er wel met overtuiging in!

09-09-2022 10:10

eppo +70776

FrNiels2017 is goddomme een HELD!

09-09-2022 10:01

Leo Eijkhout +170

Dit bespreek je als aaanvoerder intern en ga je niet als een klein jongetje voor de microfoon uitspreken

09-09-2022 09:47

PeetVleet +4699

Hij heeft niks verkeerds gezegd. Het is toch ongekend dat hij in zijn recht staat en mensen hem toch onderuit proberen te halen. Blinde haat op deze gozer is zo enorm. Sterker nog; het was zeer volwassen voor een jonge aanvoerder om verder op het veld geen discussie te maken. Maar natuurlijk moet hij hier wat over zeggen. Intern zal dat zeker gebeuren. En bovendien; het wordt hem gevraagd he, hij begon er niet zelf over. Slot heeft zijn zegje ook gedaan in de media. Is dat ook een klein jongetje dan?

Gedraag je man, veroordeel dit van Gimenez en sta achter je aanvoerder!

09-09-2022 09:51

eppo +70776

Een aanvoerder moet ook een bepaalde autoriteit hebben. Een essentiële eigenschap, en die heb ie echt niet hoor.

09-09-2022 09:58

PeetVleet +4699

Mag een aanvoerder zich daar ook in ontwikkelen? De beste man is 21. Altijd maar zeiken op de eigen jeugd. Het is voor sommige echt nooit goed.

09-09-2022 10:00

KeithMoon +5168

Gelul, de beste moet de strafschop nemen

09-09-2022 10:01

eppo +70776

Je zit in een fucking opbouwfase met een geheel nieuwe samenstelling. Dan moet je het juist hebben van leiding en ervaring en niet van een broekie van 21 zoals jij 'm neerzet.

09-09-2022 10:04

PeetVleet +4699

En wie moet dat volgens jou doen dan? Een oostentijker die de club niet kent en toevallig wat ouder is? Of een nieuweling die net komt kijken. Slot zal echt wel weten wat hij doet. Het is toch altijd blind:

In slot we trust? Oh nu het om orkun gaat opeens niet meer.

09-09-2022 10:08

PeetVleet +4699

Dan moet je de regels veranderen. Zolang deze er zijn, moet je ze respecteren. Punt uit.

09-09-2022 10:09

eppo +70776

Oké.
In Slot i trust.

09-09-2022 10:13

FRemy +984

Regels zijn er voor om aan je laars te lappen

09-09-2022 10:55

Keesouwerkerk +3062

Bij ieder elftal worden hierover afspraken gemaakt. Ofwel eenmalig voorafgaand aan het seizoen, ofwel wekelijks in de wedstrijd bespreking. Maar Gimenez is een Mexicaan, andere cultuur, ander soort voetbal. De nr.9 staat in daar in het veld in doelpunten te maken, doet hij dat niet dan wordt hij gedumpt. Wij verwachten van een spits iets meer betrokkenheid bij het aanvalsspel. Dat werkt in veel landen anders. Dit is nu precies waarom Slot aangaf liever met een Nederlandse kern in de selectie te werken. Dan krijg je dit soort gekrakeel niet zo snel.

09-09-2022 11:54

Persia +1853

Schei uit man ..
Hij had nooit aanvoerder moeten worden !

09-09-2022 20:33

Persia +1853

Ontwikkelen .. we zijn gvd geen aanvoederders opleiding s club .
Hij is geen aanvoederder .
Dat Leer je niet dat moet je van nature al in je hebben

09-09-2022 20:37

fr16 +2948

Gimenez heeft gewoon gelijk want hij scoort em gewoon. Niet zo janken hierom

09-09-2022 09:36

feybra78 +4389

Wat een bullshit. Je maakt afspraken als team en daar moet je dan ook aan houden.

09-09-2022 09:48

Persia +1853

Je maakt een aanvoerder die niet een aanvoeder is ...
Dikke blunder van slot !

09-09-2022 20:42

8fbdjv4zzy +404

En hoe 🔥

09-09-2022 10:07

Linksbuiten +959

Deed Guidetti ook, ooit tegen Willem 2. In zijn eerste invalbeurt gewoon de strafschop nemen.
Geloof dat Koeman dat ook niet helemaal oke vond.
Maar dit soort baasjes heb je hard nodig, ga zo door Santi en wordt de nieuwe Guidetti.

09-09-2022 09:36

Struukangeren +8034

Was NAC uit dacht ik

09-09-2022 09:41

BennieOpstekers +2476

Juist ! Goede comment van je. Je hebt egootjes nodig . Gimenez moest het doen met zeer korte invalbeurten. Hij wil zich bewijzen en laten zien.

09-09-2022 10:38

AMG +941

genoten van zijn zelfverzekerdheid, wilde Kokcu de afgang van het nemen van de penalty besparen daar deze totaal niet in de wedstrijd zat, komende tijd mag ie zich alsnog bewijzen of ie een echte aanvoerder is en echt het voortouw neemt, ook ik weet dat hij kan voetballen maar liet zich meeslepen met de rest

09-09-2022 12:11

RicoLA +10153

Een echte leider delegeert een strafschop als hij weet, dat hij al een slechte pot speelt.

09-09-2022 09:27

Mavado89 +2678

We zullen nooit weten of die dat zou hebben gedaan als Gimenez hem niet zelf snel opeiste. Dat Kokcu dan die 2e penalty opeist komt puur door de situatie bij de eerste penalty natuurlijk. Beetje onnodig allemaal.

09-09-2022 09:50

Jatochnietan +23665

Aanvoerder bepaald, zeker als er een volgorde is.

09-09-2022 09:26

Willem.H +15461

Grote probleem is wat ik al 20x gezegt hebt. Je mist gewoon balans in leeftijd. Je hebt gewoon 3 a 4 ervaren rotten nodig tussen de 27 en 32 jaar in in elke linie. Je ziet t aan ajax, Pasveer> Blind > Alvarez > Bwrghuis > Tadic....allemaal ervaren rotten met ook nog wat kwaliteit. Spelers die de jeugd op hun plek zetten, die weten waar de mosterd gehaalt wordt. Zoooo belangrijk. Allemaal spelers die hun bek open trekken. Bij ons is dat niemand die dat doet. Ook je enige ouwe rot Trauner niet is qua karakter geen persoonlijkheid. Spelers als Orie waren door Spelers als Berghuis en Tadic en Blind allang aan ze oren getrokken met zijn gemaakte vedette neigingen in t veld. Maar niet alleen dat aspect, ze houden de jeugdige uit de wind, zijn persoonlijkheden. Linsen was niet mijn speler qua kwaliteit, maar trok in het veld wel altijd flink van leer. Bij andere spelers maar ook tegen de scheidsrechter. Slot heeft geen verlengstukken in zijn team. Begrijp nu dat hij dolgraag Zerrouki zeer graag wilde. Je kan er alles van vinden, maar persoonlijkheid heeft hij wel. ..en dat heeft dit team meer nodig dan wat voor geweldige dribbelaar dan ook die alleen presteren als t goed loopt.

09-09-2022 09:26

jellert +220152

Je hebt gelijk maar ze hebben nu gekozen voor ontwikkeling waarvan er een paar voor veel geld moeten vertrekken. Een Aursnes was wel handig geweest op het middenveld maar goed. Ze hebben het geld gepakt waar ook iets voor te zeggen valt

09-09-2022 09:31

Struukangeren +8034

Prima maar het gaat erom wat je er voor terughaalt. Ze gingen nu volledig richten op t sportieve toch?

09-09-2022 09:42

Willem.H +15461

Wat kost meer? Stel je zegt einde van competitie shit we hadden door 2 ervaren rotten erbij 2e geworden, dat had minmaal 25 miljoen tot max 45 miljoen opgeleverd. En je spelers hadden t jaar erop voor de grote mensenwereld zich kunnen presenteren. Waarde spelers waren omhoog geschoten. Heb echt t idee dat Ter Kloese ze eigen plan heeft getrokken en al die spelers op eigen houtje gehaalt heeft. Arnessen wegpoetsen, zich niet echt heeft ingespannen voor Zerrouki, terwijl je trainer hem dol en dolgraag wilde en ht geld eigenlijk geen probleem was. Vind t opvallend dat Slot weinig tot geen spelers die Ter Kloese heeft gehaalt opstelt. Geen Giminez, geen Lopez, geen Bjorkan, steeds onze Pool wissellen of ernaast, , die trouwens ook zeer wisselend presteerd. Als Geertruide fit is onze Pool geen basis wordt. Of mischien volgende wedstrijd al. Want wiefer viel sterk in. En ga nie zeggen al die zuid Amerikanen geen ritme hebben. Die hebben ze wel want ze komen allemaal zo uit hun competitie. Ritme bestaat niet. Alleen wedstrijd ritme of je wel of geen 90 min kan spelen. Wiefer logenstrafde dat gisteren af die flauwekul over ritme.

09-09-2022 09:42

AMG +941

denk dat Wieffer een controlerende kwaliteit heeft en zal zich bewijzen op die positie, straalt een bepaalde rust uit

09-09-2022 12:14

Tapiaz +28528

Kijk die Gimenez die straalt wel even iets uit hé, daar kan Kokcü nog heel veel van leren. Die Gimenez heeft nu 2 doelpuntjes gemaakt, en de manier waarop hij ze erin legt, nou daar ben in wel van onder de indruk.

09-09-2022 09:21

langlevelangeleegte +2142

Eens. Prima uitstraling die gozer. Zet m er zondag maar direct in. Sluit niet uit dat hij over een jaar de nieuwe aanvoerder is . Kan echt een leider worden

09-09-2022 09:23

Persia +1853

Hij had bij mij al lang in de basis gestaan

09-09-2022 20:45

Tapiaz +28528

Zullen we het nu maar niet groter maken dan het is. Ik denk dat we eerst nog wel even wat andere spelprobleempjes hebben op te lossen haha

09-09-2022 09:19

FRSebbie +37371

Die jongen wilt zich gewoon laten zien dus ik snap het wel. Mag van mij best starten zondag.

09-09-2022 09:19

Kevindiks12 +539

Geef die aanvoerdersband maar aan Gimenez

09-09-2022 09:16

jellert +220152

Het enige positieve is dat je Lazio nog kan pakken op onderling resultaat met 'maar' 2 goals verschil

09-09-2022 09:16

Frits74 +6171

Heeft volgens mij weinig met cultuur te maken maar met een getergde spits die zelf de penalty veroorzaakt en ziet dat de rest van het team met weinig inzet en overtuiging speelt.
Ik had hem ook zelf genomen ! (En gemist waarschijnlijk....)

09-09-2022 09:13

Jakkie +9029

Alles leuk en aardig, en we komen in principe helaas maar 1 ploeg tegen in de eredivisie die van dit nivo is, maar het is de bedoeling dat ook wij naar dit nivo groeien en structureel mee gaan doen om plaatsing in de CL. Althans, dat was het verhaal toch.

09-09-2022 09:13

Frits74 +6171

Klopt en het ernaar toe groeien doe je met vallen en opstaan. Gisteren heel hard gevallen. Nu snel weer opstaan !

09-09-2022 09:15

Jakkie +9029

Laten we hopen dat het snel gaat Frits, dit was een kwelling en riep weer vervelende herinneringen op.

09-09-2022 09:16

Bossche Bol +7302

Ben maar blij dat Gimenez hem genomen heeft. Köckcu had hem gemist, zat niet in de wedstrijd.

09-09-2022 09:12

Opdebrommert +1562

Tja niks meer en niks minder dan het momentje Van Hooijdonk Van Persie.

09-09-2022 09:11

JDJ +17852

Er was vorig jaar een situatie dat Bozenik juist de penalty overliet aan Kokcu en toen redeneerde Slot precies andersom; Bozenik was de spits en hij had de deze moeten opeisen en niet overlaten aan Kokcu. Het is net zo lang als het breed is. Kokcu wordt altijd in bescherming genomen no matter what en zelfs aanvoerder gemaakt terwijl hij toch gisteren bepaald ook geen lichtpuntje was. Maar nee hoor regels en respect wil hij maar die moet hij dan maar verdienen in dit nieuwe team. Slaat hij volgende week weer iemand op zijn gezicht als die niet luistert?

09-09-2022 09:10

Rdam75 +923

Toen was Kokcu geen aanvoerder

09-09-2022 09:28

grenzeloos +13932

Nu nog steeds niet................. hij heeft de aanvoerdersband om, dat is heel wat anders....

09-09-2022 09:48

JDJ +17852

Exact dat. Geen natuurlijk overwicht maar wel wijzen op zijn band.

09-09-2022 09:55

Rdam75 +923

Dus nu faalt hij.

09-09-2022 09:58

Viezevoorzitter +4522

Kökcu speelde gisteren inderdaad niet als een aanvoerder.... pffff

09-09-2022 09:51

ptrB68 +1445

Situatie geeft aan dat ie teveel op zijn strepen moet gaan staan en niet als aanvoerder wordt gezien. Hij is aanvoerder gemaakt.
Hij had het intern moeten bespreken. Dit is niet handig. Gimenez jaagt zo’n bal er genadeloos in, dat doet Kökcu niet. Die denkt na en nu nog meer. Als ie nu penalties gaat missen is ie aanvoerder af ook.

09-09-2022 09:07

ElPanzeFr +21119

"Hij komt naar Nederland, maar hij moet zich aan onze cultuur aanpassen en wij moeten ons weer verdiepen in zijn cultuur. Dat heb ik dan vandaag dan ook gedaan.''

Slot, BASED. Mogen we wel breder hanteren dit

09-09-2022 09:07

DeKuipforever +196742

Duidelijke woorden zoals we van hem gewend zijn...

09-09-2022 09:04

jellert +220152

Het is tijd voor Paixao zondag

09-09-2022 09:03
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties