Slot verklaart waarom Feyenoord Danilo heeft verkocht

Slot verklaart waarom Feyenoord Danilo heeft verkocht

Danilo was afgelopen seizoen belangrijk voor Feyenoord. De 24-jarige Braziliaan scoorde tien keer in de competitie, gaf drie assists en had daarmee een groot aandeel in de landstitel. De spits had een contract tot medio 2026 in De Kuip en mag toch vertrekken van Feyenoord. Trainer Arne Slot legt uit welke afwegingen er zijn gemaakt.

''Ik weet niet of 'mag weg' het juiste woord is, want wij hebben hem niet verhuurd of weggegeven'', vertelt Slot in gesprek met RTV Rijnmond. ''Voor Danilo hebben we een goede transfersom overgehouden. Het is een speler die in de tweede seizoenshelft steeds minder ging spelen, dus dan is het altijd de afweging of die speler nog een jaar in die rol kan blijven of dat hij daar meer moeite mee heeft. Als er dan een club komt, is dat voor hem een interessante kans.''

Feyenoord ontvangt naar verluidt een transfersom dat kan oplopen tot dik in de zes miljoen euro. ''Dan moeten wij afwegen of het voor ons ook interessant is. Voor ons is het alleen interessant als er een transfersom tegenover staat die recht doet aan zijn kwaliteiten, en uiteraard is het van mijn kant zo dat je dan vraagt of je dat kan herinvesteren, omdat zijn bijdrage aan het kampioenschap heel groot is.''

Slot wil niet ingaan of er al gesproken is met een opvolger van Danilo. ''Het is aannemelijk dat wij niet het seizoen ingaan met alleen Santiago Gimenez, hoe goed hij ook is, maar dat er ook iemand achter komt. Dan moeten we wel een speler vinden die wij goed genoeg vinden voor het geld dat wij willen betalen. Daar is Dennis heel druk mee, en op het moment dat we die hebben, komt hij ermee naar buiten.''

Lees meer over
Arne Slot
Plaats reactie
666

rob52 +1252

Ik lees hier zes miljoen is te weinig voor danilo , maar ik geloof dat men vergeet dat hij transfer vrij is gekomen dus 0,0 transferkosten maar voor zes miljoen verkocht is naar mijn mening zes miljoen winst .dus goeie deal van dhr te kloese plus het feit dat danilo waarschijnlijk heeft aan gegeven geen tweede spits te willen zijn dan is afscheid beter en hij gaat 2x meer verdienen voor zijn hele familie dus beide tevreden . Toch ??

29-07-2023 09:01

Fire.S +14

Prima keuze, zullen wel een iets betere (dus waarschijnlijk duurdere) spits terug moeten halen. Eentje die er gelijk staat in de CL aangezien onze heer geschorst is.

28-07-2023 18:32

slimspelen +4192

Danillo wil voetballen. Hij heeft heeft bij Ajax veel op de bank gezeten. Bij Twente in het tweede seizoen, zat ie vaak op de bank, en nu bij Feyenoord weer. Hij ziet zelf dat de concurrentiestrijd met Gimenez is gelopen. Dan snap ik dat een nieuwe start aantrekkelijk is. Rangers zullen hem tevens een mooi salaris kunnen bieden.

Kortom, hij wou weg en bij Feyenoord hebben ze de inschatting gemaakt dat dit niet onoverkomelijk is.

Dus verwacht snel witte rook, omtrent Ueda.

28-07-2023 14:04

mr-farrell +99

ik denk dat hij bij Rangers ook veel op de bank terecht gaat komen

28-07-2023 14:26

slimspelen +4192

Dat denk ik ook. Maar goed, da's niet ons probleem.

28-07-2023 16:41

Fire.S +14

Zit je er in ieder geval tegen iets meer knaken

28-07-2023 18:30

Linksbuiten010 +1276

ik denk het niet dat hij op de bank komt ja lammers of dessers komt op de bank rangers hebben een goude slag geslagen vind ik waare koop je nu zo,n spits die assist geeft en doelpunten maakt succes Danillo.

29-07-2023 10:24

Linksbuiten010 +1276

ik denk het niet dat hij op de bank komt ja lammers of dessers komt op de bank rangers hebben een goude slag geslagen vind ik waare koop je nu zo,n spits die assist geeft en doelpunten maakt succes Danillo.

29-07-2023 10:24

Rock +6489

Bij Rangers komt hij ook op de bank

29-07-2023 08:50

FR4everandalways +120844

Transferwaarde 6.5 miljoen. Feyenoord verkoopt m voor "kan met bonussen oplopen naar 6" hoezo goed bedrag.

28-07-2023 13:55

dehelvandeurne +4106

Ik zou van Hooijdonk een kans geven., maar of hij een bankzitter is vraag ik mij af.

28-07-2023 12:56

Jantjekoolmees010 +597

Nou liever niet, alleen maar middelmaat en een hoop gezeik van pa

28-07-2023 12:58

Hem110949 +176

Juist , ten eerste hij komt te kort voor Feijenoord en je haalt niet de speler binnen maar ook de ouwe heer en wil je dat wel ? Niet aan beginnen .

28-07-2023 13:36

gerrit_ +1864

OT: tickets voor de Eredivisie gewoon 35-74 euro. Dure tijden.

28-07-2023 12:24

dockersstand5314 +3269

Slot legt wel veel uit !! Hoop dat het gelul zich ook zal laten zien op de mat !!

28-07-2023 12:21

Elinkwijk +1890

Is van Hooijdonk minder dan die Japenner.
Vond hem bij Heerenveen goed spelen. Ken de competitie en is veel goedko.die Japanner is maar afwachten

28-07-2023 12:21

JDLFRFC12 +1224

Zo groot is het verschil niet tussen Belgische leauge en Eredivisie, zeker de subtoppers niet.

28-07-2023 12:41

dockersstand5314 +3269

Dat PSV maakt zich nog de grootste zorgen om ons ! Die gaan echt all inn dit seizoen !!

Hoe gek het ook klinkt iets zegt mij dat het dit jaar gaat draaien om ons en de hoofdstedelingen !!!

28-07-2023 12:14

Peperbus12 +955

Duurt te lang allemaal

28-07-2023 12:08

lacdegeus +2716

Kom op met dat nieuws: Ivanušec en Isaksen tekenen voor Feyenoord!

28-07-2023 12:06

Edje +5327

'T is niks, maar mijn moeder zei altijd geen ouwe schoenen wegdoen voordat je nieuwe hebt..

28-07-2023 11:50

trackflag +569

Dat heeft je moeder goed gezegd.

28-07-2023 11:57

Shinji0n0 +2048

Misschien heb ik er weinig verstand van ... Wat heel goed mogelijk is. Daarom mag ik hier doen alsof ..... Maar je laat je 2e spits gaan voor 6 mil. ( Is dat echt het maximale, maar dat ter zijde) dan wil je een duurdere om op de bank plaats te nemen. Want GS zal maximaal in de etalagekast gezet worden komend seizoen.

Succes met de zoektocht naar de 2e spits. In Kroese we Trust.

28-07-2023 11:48

r0bert0 +580

Tjonge jonge wat een onzin lees ik hieronder van de 'kenners'. Allemaal meer verstand van zaken dan te Kloese vinden ze. Blij dat ze geen zak te zeggen hebben bij onze club.
Thuis waarschijnlijk ook niet.
Net voldoende kennis om de uitkering aan te vragen .

28-07-2023 11:43

hetmannetje +18558

Hee, spreek voor jezelf svp.

28-07-2023 11:44

trackflag +569

Een uitkering aanvragen is een hoop werk hoor! Ben daar nogsteeds moe van, kolere zeg.

28-07-2023 11:58

dockersstand5314 +3269

Ja er lopen hier een hoop UWV specialisten die het allemaal beter weten dan het bestuur !!

28-07-2023 12:16

RoodWitteRakker +1962

wauw, u bent een eikel

28-07-2023 12:23

hetmannetje +18558

Ik wacht op de kop:
Slot verklaart waarom Feyenoord Ivanusec en Ueda heeft gekocht.

28-07-2023 11:42

Thierry20 +9914

Genoeg blabla! Vandaag nog Ueda en Ivanusec vastleggen! En eventueel nog een nr 10.

Zijn we achterin genoeg bezet? Cv positie is weinig wissels voor.

28-07-2023 11:11

FR_Domingo +14710

Hoge verwachtingen dan van deze vrijdag, die Ueda is voorlopig veels te duur en Ivanusec verloopt heel stroef. Denk eerder dan wij hooguit een van deze twee spelers volgende week erbij hebben

28-07-2023 11:13

DeAnalist1 +990

Hendriks, Trauner, Beelen, Kasanwirjo?

28-07-2023 12:12

Peterk +34595

Het spreekwoord "nooit oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt" is hier van toepassing. Je moet helaas vaststellen dat Te Kloese het niet goed doet wat betreft zijn kennis van de marktprijzen van spelers. Die schat hij gewoon te laag in. Voor een prijs die onder de marktwaarde ligt verkoopt hij Kokcu en Danillo en vervolgens komt hij in de problemen omdat andere clubs wel de marktprijs voor hun spelers eisen. Die Kroaat en die Japanner zijn recente voorbeelden daarvan. En voor zo'n simpele voetballer als Zerrouki is, wat je gisteren allemaal hebt kunnen zien, betaald hij gewoon te veel.

Hopelijk komt het nog goed met die Japanner maar erg uitgekookt vindt ik het allemaal niet gespeeld. Laten wij hopen dat Te Kloese er iets van opsteekt want dit kost je als club vele miljoenen...

28-07-2023 11:04

FR_Domingo +14710

Clubs verlangen niet de marktprijs maar meer dan dat.

28-07-2023 11:14

TrotsvanRotterdam +12309

@Peterk, ben jij soms de partner van Kritisch? Als dat zo is zal een feestje met jullie ook één en al gezelligheid zijn. Gelukkig hoef je dan niet veel te lachen en wordt er heerlijk met elkaar azijn gedronken.

28-07-2023 11:42

FrNiels2017 +155741

Heeft wel een beetje gelijk toch?

28-07-2023 12:03

TrotsvanRotterdam +12309

Ja Niels op zich wel. Ik word, en dat is persoonlijk, alleen er een beetje doodmoe van dat die bij alles over Feyenoord maar negatief is. Eerlijk gezegd heb ik dat ook met Kritisch. Tuurlijk wat niet goed gaat moet zeker benoemd worden, maar nu lijkt het bij die gasten of alles klote bij de club is

28-07-2023 12:52

Reiger1103 +656

Wat ben je toch een azijnzeiker! Bel Te Kloese op, zeg wat je ervan vindt en geef hem advies hoe hij te werk moet gaan.

28-07-2023 11:57

dehelvandeurne +4106

Je hebt ook te maken met de speler in kwestie en de groep. Als je ellende op zoekt kan het ook averechts werken?

28-07-2023 13:02

jepe1949 +6693

jack98

Denk zakelijk.
Seizoen 2022-2023 Inkoop NUL.NUL.
Seizoen 2023-2024 Verkoop Euro 6.5 Miljoen.
In de loop v/h seizoen van vaste basisspeler naar vaste reserve.
Druk voelt Gimenez daardoor niet meer van hem.
De conclusie is dat het management moet doorselecteren terwijl ook de speler weg wil.

Dat staat allemaal los van zijn grote bijdrage aan het kampioenschap van afgelopen seizoen.
Obrigado e boa sorte.
YNWA.
Eens een Feyenoorder. Voor altijd een Feyenoorder.

28-07-2023 10:47

WillemWeetAlles +4324

Mooi. Bedankt voor de toelichting. En dan nu graag de aankondiging dat Zagreb en Feyenoord een akkoord hebben over Ivanusec…

28-07-2023 10:44

NiekFR +332

Als onze jap komt hoor je er niemand meer over. die gast is 10x zo goed. duimen maar

28-07-2023 10:34

dehelvandeurne +4106

Wil hij op de bank zitten???

28-07-2023 13:05

NiekFR +332

Persoonlijk is hij al akkoord dus lijkt me wel

28-07-2023 16:33

Geert-Jan.v +2571

Ueda halen en dokken 10 miljoen plus bonussen je hebt een extra spits nodig santi kan onmogelijk alles spelen

28-07-2023 10:34

FR_Domingo +14710

Is die Japanner beter dan Pepi?

28-07-2023 11:15

Bosj +5955

Dat dus. Als je geen 10 voor Pepi wil neerleggen, moet je dat ook niet doen voor zo'n Ueda.

28-07-2023 11:33

Reiger1103 +656

Hoeveel goals heeft hij gemaakt in de Belgische competitie?

28-07-2023 12:00

Liser +19817

Toch blijft het jammer, zie maar eens een waardige vervanger te halen zonder al teveel geld te betalen. Die Japanner is leuk en aardig, maar kost wel erg veel geld voor een tweede spits.

28-07-2023 10:29

Ger alhier +2485

Danilo kwam voor €0 naar ons en is voor ruim €6 miljoen verkocht, en dat is Hollandse handelsgeest! Kunnen wat mee.

28-07-2023 10:15

RayR1989 +691

Kan tijden nog herrinderen dat we 4 mil voor amrabat ayoub en larsson betaalde en bijna gratis weg gingen

28-07-2023 10:27

Dikkestrontineentrechter +2567

Lekker in het verleden blijven hangen.

28-07-2023 10:30

FR-Wallybal +6211

Zijn die japaner en kroaat al gesignaleerd bij de kuip op straat?

28-07-2023 10:13

larsjeeh010 +2461

Voor beelden, zie account van Zuidbewonert

28-07-2023 10:29

jessebfeyenoord +13

Vraagje, zitten er ook psv supporters bij Y etc? Of krijgen zij alleen het uitvak?

28-07-2023 10:08

fr-kampioen 09-10 +396

Krijgen alleen een deel van de bovenste ring aan Y zijde

28-07-2023 10:19

wjeel +1618

Als ik zie hoe Arne heel vaak aan Dennis refereert in zijn verklaringen dan denk ik dat die twee ook wel goed samenwerken.

28-07-2023 10:01

Bestlander +135

Als je niet meer in de basis staat omdat de andere spits beter is gaan spelen, dat moet je het hebben van invalbeurten dan ga je ook minder goed spelen.
Je voelde dat het vertrouwen er niet helemaal meer is.
Ja,en dan wordt je verkocht voor rond de zes miljoen, hij had meer op kunnen leveren.
Ik heb hem ook hele goede wedstrijden zien spelen, jammer.

28-07-2023 10:00

hakuna +2064

Waarom solliciteer je niet naar TD. Je hebt de ultieme kijk erop!

28-07-2023 10:10

Lekker-Bezig +82

Als je op 3 fronten serieus wilt meedoen, en je kunt mooie winst pakken en daarmee een nog betere spits halen, moet je dat zeker doen. Danillo heeft zijn waarde zeker gehad vorig seizoen, nu pak je een mooie winst, en als je vervolgens de japanner uit belgie kunt halen, maak je als club een goede stap omhoog

28-07-2023 10:00

dehelvandeurne +4106

Die japanner is duurder, ook beter???

28-07-2023 13:09

JDLFRFC12 +1224

Is Ivanusec al rond? Blijf maar F5en..

28-07-2023 09:57

Qwertykeyboar +4101

Denk dat het ook wel mee speelt dat ze het m gunnen. Hij zal vast wel gebaald hebben, maar verstoorde het proces niet. Volgens mij was hij, naast dikke vrienden met Paxiao, ook dikke matties met Gimenez vanwege het geloof. En heeft ook veel betekend voor het kampioenschap. Toen Gimenez nog niet fit was stond hij er wel.

Ach, ik gun het hem ook

28-07-2023 09:56

Ngrootr +112

Ik wil het verhaal omdraaien, ik zou juist de spelers verkopen die het fijn vinden om op de bank te zitten. Dit zijn de spelers die geen drive hebben! Als voetballer is het doel toch om elke week te spelen?

28-07-2023 09:51

TrotsvanRotterdam +12309

Op zich heb je gelijk, maar wat als de speler die op de bank zit, het groepsproces negatief beïnvloed en zijn eigen ik belangrijker vind?

28-07-2023 11:53

FCriticaster1908 +3676

Echt jongens. Danilo is behoorlijk beperkt. Heeft af een toe een goede poeier in huis, maar wij moeten met betere spitsen gaan werken. 6 miljoen is prima om te gebruiken om een nieuwe spits aan te trekken met meer potentieel.

28-07-2023 09:44

john-12 +1278

We kunnen allemaal klagen, maar een speler die je transfervrij uit 020 haalt om een jaar later voor 6 miljoen weg te doen is natuurlijk best lekker opzich. Hij is meer waard geworden dan berghuis iig...

28-07-2023 09:39

hetmannetje +18558

Duidelijke uitleg. Mooi ook dat Danilo zo open en eerlijk is geweest. Succes in Glasgow.

28-07-2023 09:24

dekenner91 +1206

Logisch dat ze hem wilden verkopen. Hij had vorig jaar al moeite met de rol van wisselspeler en had geen zin om dat nog een jaar te zijn.

6 miljoen klinkt weinig maar ik denk dat hij in de huidige markt niet heel veel meer waard is. Dan kan je beter die miljoenen pakken en investeren in iemand die na komend seizoen gelijk Santi kan vervangen. En daar lijken ze nu aan te werken. Bovendien kan er altijd nog een club met een zak miljoenen aankloppen voor Santi en dan kan je maar beter een spits in huis hebben die kwalitatief niet onderdoet.

28-07-2023 09:18

Ladinksy +2302

Hij krijgt daar wel concurrentie van Dessers en Lammers. Ben benieuwd of hij daar wel basisspelers wordt.

28-07-2023 09:45

charlaykc +9419

Hij wilde dus niet banken. 6 mil te weinig.

28-07-2023 09:09

CoMulder +16625

‘Goed genoeg voor het geld als we willen betalen’. Dus als we bijvoorbeeld ‘maar’ 3 miljoen voor Van Hooijdonk hoeven te betalen, hoeft hij niet zo goed te zijn?

28-07-2023 09:07

Djk1 +5696

Nee, het geld DAT we willen betalen. Zeg 6 miljoen. Daar moet je een goede reservespits voor kunnen halen.

28-07-2023 09:52

rovo +9225

Voor 6 miljoen heb je echt geen waardige vervanger voor danilo. Dus dat is nog bijlappen dan

28-07-2023 09:06

foreverfey +26453

Precies. Had verwacht dat je minimaal 7,5- 8 voor hem kon krijgen!

28-07-2023 09:17

Champman079 +3535

De nieuwe superster en wonderkind begint niet op een transfereerde van boven de 6 miljoen. Je moet gewoon op tijd zijn

28-07-2023 09:36

DickLeCoq +1634

Deze jongen heeft ons net zo veel opgeleverd als Simons bij PSV heeft gedaan 💡

28-07-2023 08:55

FRLUKE97 +502

Meer zelfs, Xavi pakte nog 2 van de 6 mil zelf voor hem en zijn zaakwaarnemer.

28-07-2023 09:07

hulst24 +4111

En maar 1/4 e van wat clown bassey oplevert bij die joden .

28-07-2023 09:10

Gladdeharry +9044

En wat heeft Bassey hun gekost vorig seizoen? Moet je dat er ook even bijzetten

28-07-2023 09:47

DickLeCoq +1634

Onderaan de streep ongeveer 10 miljoen verlies. Wat wil je nou zeggen?

28-07-2023 10:02

hulst24 +4111

Het was een reactie op iemand die transfer danilo vergleek met transfer van simons bij pisvee , dan trek ik de vergelijking door naar transfer van bassey . (Los van alle aankoop bedragen)

28-07-2023 13:25

PapaKevin83 +15178

Duidelijke uitleg. Het gaat hem goed in Schotland!

28-07-2023 08:22

JosTrossenLos +1470

Aantrekkelijk als spits om bij Feyenoord te komen! Je staat gelijk in de basis bij de eerste 2 Champions League wedstrijden.

28-07-2023 08:18

Gladdeharry +9044

Ja want het seizoen draait om 2 wedstrijden

28-07-2023 09:53

ClydeBest +1843

Die Slot die legt alles prima uit hoor....... geen speld tussen te krijgen.

Ook de samenwerking tussen hem en DtK lijkt heel soepel te verlopen, ze hebben respect voor elkaars functie en communiceren niet over waarover de ander eigenlijk verantwoordelijk voor is. Zoals het hoort, maar niet altijd gaat (bij andere clubs).

28-07-2023 08:16

roodwitgekleurd +1353

Is indd mooi dat er korte lijnen zijn. Slot heeft goed gepresteerd de afgelopen 2 jaar. Goede resultaten, duidelijke spelwijze en onze spelers zijn meer waard geworden, goede verkopen/transfers. Logisch dat Te kloese geen man er tussen wilt zetten, die ruis veroorzaakt/ andere visie zou kunnen hebben dan Slot. Mocht Slot ooit weggaan hoop ik dat zijn visie /spelwijze blijft bestaan. En dat we onze organisatie structuur daar op aanpassen met desnoods meer videoscouts voor: spelers met een groot loopvermogen, goede conditie en creativiteit aan de bal.

28-07-2023 08:22

roodwitgekleurd +1353

Introduce Ayase Ueda (joined the chat)

28-07-2023 08:14

goldenboy +18289

Milambo viel mij gister ook erg positief op, terwijl ik daarvoor nooit echt begreep wat men in hem zag. Druk zetten deed ie erg goed en aan de bal ook sterk.

28-07-2023 08:13

Sander1989 +2371

Merkten gisteren ook dat je een echte spits mist in de selectie als Gimenez er niet is

28-07-2023 08:04

hoekieuitzoekie +21629

Logisch verhaal. Danilo zat wel aan zijn top afgelopen seizoen naar mijn idee. Je moet ook durven doorselecteren en ik geloof dat je met zijn transfersom echt wel weer een betere 10/tweede spits kunt kopen.

28-07-2023 08:01

Robbert van Ede +621

Als ueda komt worden ze er sterker op. Na woensdag komt ivanusec er bij. Met de talenten die rond lopen zijn we er sterker op geworden dan vorig jaar

28-07-2023 07:42

roodwitgekleurd +1353

Hopelijk komt Isaksen er ook bij is een soortvan type Karlsson spits, wat Walemark bij ons had moeten zijn (miskoop) .

28-07-2023 08:24

Harry.V82 +1004

Onjuist, hij scoort heel gemakkelijk en geef hem wat tijd.

28-07-2023 09:45

roodwitgekleurd +1353

Bekijk Karlsson en Isaksen op youtube (highlights) en dan Walemark als je dat klasse verschil niet ziet dan is het tijd voor Specsavers. Is ook een reden waarom ze hem willen kopen, ze zien een vooruitgang kwa kwaliteiten anders zouden ze hem niet willen kopen. En daarom is Walemark zijn tijd op bij Feyenoord. Toekomst gaat dat denk wel uitwijzen.

28-07-2023 15:49

jack98 +46428

Uitleg van Slot is te volgen want als een speler zich niet kan schikken in een reserverol, dan kan het beter zijn om afscheid te nemen.

Maar ik blijf erbij dat een bedrag van 6-6,5 miljoen te weinig is voor Danilo omdat:

-Hij heeft vorig seizoen in elke competitiewedstrijd gespeeld
-Scoorde 14x en gaf 3 assists
-Pakte nooit een gele of rode kaart
-Is erg belangrijk in Slotbal door het hoog druk zetten en keihard werken
-Is dé boezemvriend van Igor die nu zijn aanvalspartner en tolk is kwijtgeraakt
-Heeft gewoon nog een contract tot 2026 waardoor hij meer waard is
-Is pas 24 en zijn beste jaren komen nog
-Had in de Champions League gewoon in de basis gestaan de eerste twee wedstrijden
-Had wel heel de oefencampagne aan Slot kunnen zien dat hij net als Alireza wilde pushen

28-07-2023 07:22

marcianorsd +9279

Ik had 8 a 10 miljoen ook meer op zn plaats gevonden. Maar wie weet hebben we een goed doorverkoop percentage en speelt hij de sterren van de hemel in glasgow

28-07-2023 07:33

Cees.R82 +9711

Desses bij Feijenoord competitie 9 doelpunten beker 1 doelpunt Con leaghe 14 doelpunten. Die gaat voor 5 mln naar Rangers. Maw bijde hierboven complete onzin. En wat heeft het er mee te maken dat Danilo tolk speelt moet hij daarom voor meer geld weg. Het gaat over de voetballer Danilo verder is de rest onbelangrijk

28-07-2023 08:02

FR_Domingo +14710

Hebben we doorverkoop ja?

28-07-2023 08:10

roodwitgekleurd +1353

Verschil is wel dat Danilo een Braziliaanse Spits is ( wat meestal aantrekkelijker is qua verkoopwaarde). En danilo 4 jaar jonger is dan Dessers, speelt meestal ook een grote rol in marktwaarde. En zoals velen al gezegd hebben, waar vind jij een spits voor het zelfde geld?

28-07-2023 08:32

Harry.V82 +1004

Heel dik betaalde spelers hebben in verhouding een lagere transfer prijs.

28-07-2023 09:46

eppo +70375

Matige verkoopcijfers.

28-07-2023 07:37

rob52 +1252

0,0 uitgegeven aan transfer geld voor danilo , verkocht voor zesmiljoen is naar mijn mening zes miljoen winst voor ontevreden speler die geen tweede spits wilde zijn . Dus goeie deal door dhr te kloese

29-07-2023 09:03

hoekieuitzoekie +21629

Misschien is 6-6,5 nu genoeg om de selectie de kwaliteitsimpuls te geven wat nodig is, vooral op links. Als je nu weer een stap vooruit wilt maken qua selectie dan zal je ook moeten durven doorselecteren. En ondanks de redenen die jij noemt, heb ik het idee dat Danilo echt op de top van zijn kunnen zat afgelopen jaar. Er zit niet meer in.

Je redenen vind ik ook niet echt overtuigend. Paixao is wel geintegreerd nu, en Danilo kan niet de rest van zijn carriere zijn handje vasthouden volgens mij. Dat hij meer waard is, dat zijn beste jaren nog komen, en dat hij basis zou staan in de CL zijn gewoon aannames van je. Nergens op gebaseerd. En blijkbaar laat Slot hem zelf gaan, dus over al die punten kan je behoorlijk twisten.

28-07-2023 08:00

rob52 +1252

Het waarschijnlijk dat danilo geen tweede spits achter santi wilde zijn en hij bij rangers 2x zoveel kan verdienen omdat hij zijn hele familie moet onderhouden gaat dat met meer salaris makkelijker. Dus goeie deal . Kosten 0,0 aan transfergeld maar voor zesmiljoen
Verkocht is zesmiljoen winst goeie deal toch iedereen tevree ,we gaan door .

29-07-2023 09:07

FR_Domingo +14710

Plus voor 6 miljoen haal je geen gelijkwaardige speler

28-07-2023 08:10

Duizendlampen +1898

Danilo heeft het hartstikke goed gedaan, zeker aan het begin, maar de rek is eruit en bovendien is Paixao ondertussen wel gewend.

De laatste competitiehelft heeft Danilo welgeteld 1 goal gemaakt, dus een goede invaller is het niet echt. Iedereen ziet dat hij Santi nooit gaat opvolgen. Het is gewoon tijd om door te selecteren. En dan moet je weleens met iets minder dan het maximaal haalbare akkoord gaan.

Met deze miljoenen (+ die van Bozenik en Bannis) gaan we een spits halen van een hoger niveau, waarmee we de club weer naar een hoger plan tillen. Bovendien, als Santi volgend jaar weg gaat zou je een vermogen uit moeten geven aan een waardige vervanger. Als Ueda komt hebben we dan gewoon een ingespeelde spits staan, met hetzelfde profiel, die hem uitstekend kan vervangen.

Dit is gewoon heel goed beleid van Feyenoord, en dat moet je niet tegenhouden omdat je het liefst een miljoentje extra had gewild, met de kans dat het vervolgens afketst.

28-07-2023 15:05

Qwertykeyboar +4101

Ik vond Danilo op 10 ook voor best veel dreiging zorgen. Een hele wedstrijd was misschien wat veel van het goede, maar Timber op 10 is m ook niet

28-07-2023 07:12

kkhahsdedhkdh +42385

Was een verdedigbaar verhaal geweest als er een opvolger van min of meer dezelfde kwaliteit klaarstond. Wat velen hier blind aannamen. Maar nu blijkt dat niet zo te zijn en moet Dennis, naast het regelen van een goede buitenspeler, als een gek zorgen dat hij een goede betaalbare spits vindt die volgende week of uiterlijk over 3 weken bij de selectie zit. Danilo had je over een maand ook nog wel kunnen verkopen dus slaat nergens op dat dat nu al gebeurde tenzij er een volslagen idioot bod kwam (10M+ minimaal)

28-07-2023 07:11
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties