Slot verwacht niet dat Kökcü kan starten tegen Vitesse

Slot verwacht niet dat Kökcü kan starten tegen Vitesse

Orkun Kökcü is niet inzetbaar voor Feyenoord in de eerste competitiewedstrijd van het nieuwe seizoen. De middenvelder ontbreekt vanwege een blessure, zo geeft trainer Arne Slot aan in gesprek met ESPN. Gernot Trauner traint nog altijd niet mee en de wedstrijd in Arnhem wordt een race tegen de klok voor de ervaren verdediger.

''Dat is iets wat je liever anders had gezien'', vertelt Slot. ''De jongens die regelmatig spelen zijn fysiek klaar voor de competitiestart. Het is inderdaad zo dat er jongens zijn die met blessures door de voorbereiding komen, die zijn er fysiek niet klaar voor om negentig minuten te spelen. Ik verwacht niet dat Orkun op het veld zal staan. Van Trauner is het nog afwachten.''

Feyenoord kan wel beschikken over Oussama Idrissi en Sebastian Szymański. Mogelijk komen daar de komende dagen nog nieuwe namen bij. ''Dan is het de vraag hoe snel die inzetbaar zijn qua fitheid. Dus dat zal best nog wel eens puzzel worden. De eerste competitiewedstrijd zal als een wedstrijd in de voorbereiding voelen qua speelminuten geven aan jongens, omdat er meerderen zijn die nog geen negentig minuten kunnen spelen.''

Santiago Giménez
''We hopen inderdaad dat we Gimenez gaan vastleggen, maar het is dan ook weer een speler die een visum nodig heeft. Dat duurt ook weer een tijdje. Ook een jongen die niet de eerste wedstrijd tegen Vitesse beschikbaar is. Het is wel heel goed dat we met spelers bezig zijn die ons gaan versterken. Timber? Die heeft weinig wedstrijden gespeeld begreep ik, maar heeft wel veel meegetraind. Die is dus wel fit, maar ook nog geen speler van ons.''

Lees meer over
Orkun Kökcü Arne Slot
Plaats reactie
666

cluepon +3832

Ik hoop dat Trauner en Kokcu niet het volgende hoofdstuk worden in het lijstje "Feyenoord geeft aan dat het niets ernstigs is en dat ze snel weer kunnen spelen". Te vaak duurt dat een maand of meer langer dan aangegeven.

28-07-2022 08:19

Feijenoord1908 +3587

Tegen Vitesse zal het er zo maar uit kunnen zien (Idrissi begint op de bank; Kokcu, Pedersen en Trauner geblesseerd; Aursnes weg; geen nieuwe LB; Gimenez geen visum):

Bijlow
Benita|Geertruida|Senesi|Hartman
Szymanski|Timber
Toornstra
Walemark|Danilo|Dilrosun

Ik weet niet van wie de goals moeten komen, maar ik hoop echt dat iemand het tegen Vitesse op z'n heupen zal krijgen, haha.

27-07-2022 21:46

Maradollar +5683

Geertje zal dan mee naar voren moeten

27-07-2022 21:49

EensFeyAltijdFey +133795

Tegen Vitesse moet het ook met deze opstelling goedkomen. Die zijn er keihard op achteruit gegaan en doen dit seizoen mee voor plek 10 tot 15 vermoed ik zo.

28-07-2022 00:35

jjjjjj +5198

Ja, ik heb het gezegd. Als je maar lang genoeg wacht met spelers aantrekken, dan krijg je t wel voor mekaar dat je begin seizoen met een halfbakken team begint. Als je graag achter de feiten aan wil lopen, moet je t zo doen, domoren. Maar geen gepiep achteraf graag

27-07-2022 21:28

cluepon +3832

Ik denk dat alles en iedereen weet dat dat het probleem is. Maar de competitie begint nu eenmaal voor het transferwindow gesloten is. En de eredivisie staat niet hoog genoeg in de pikorde om voor die tijd al alles geregeld te hebben.
Heeft niets met piepen te maken maar is gewoon iets waar je als club mee moet omgaan. Dat zal voor onze tegenstanders niet veel beter zijn.

28-07-2022 08:18

axemaza +187

Aangezien Trauner wellicht niet mee doet is het tijd voor Hancko!

27-07-2022 20:10

harlemshuffle +4431

Kein geloel. Drei punkten in Arnheim!

0-5 Hoe dan ook. Vreselijke club dat Viezetesse, is wel wat voor Hendrnixs GVD

27-07-2022 19:52

hans_berkheij +2093

Waarom dat vloeken?

27-07-2022 20:04

topper70 +3099

Als Kokcu de wedstrijd tegen Vitesse niet haalt, dan moeten we wel wachten met de eventuele verkoop van Aursnes.

Dat doen andere clubs ook bij ons, dat schijnt dus heel normaal te zijn.

27-07-2022 19:50

Feijenoord1908 +3587

Dat zou inderdaad fijn zijn, maar Aursnes is al persoonlijk rond, Timber is zijn vervanger en Benfica begint ook binnenkort aan hun competitie, is er dus geen houden aan. Timber, Szymanski, Toornstra op het middenveld, die laatste twee mogen dan uitmaken wie er op 10 gaat spelen.

27-07-2022 21:50

0243572 +2473

Hij gaat niet meer spelen, risico op zware blessure is te hoog. Transfer is aanstaande denk ik.
Te Kloese op vakantie, waar....MEN .........de opruiers het niet mee eens zijn.
Deze man zondert zich af, daar er nu even geen belanrijkere zaken zijn, dan een goed elftal te formeren.
Ik geef het je te doen, op een paar na, je hele succes team vertrokken. Mooie bedragen geincasseerd en er maar 40 % van mogen investeren.
Indien je dan ook nog eens een trainer weet te strikken, die achter je beleid staat en ook heeft bewezen een ploeg/spelers beter weet te maken, dan kan je hier alleen maar waardering voor hebben.
Waarde cre-eren op het veld was het motto. Ik denk dat te Kloese daar heel hard mee bezig is, dus moeten we daar vertrouwen in hebben. En laten we ook vooral het werk van Arnesen niet vergeten.
Wij als supporters, resten alleen de ploeg in vuur en vlam zetten, maar zonder vuurwerk

27-07-2022 19:48

aartinho +34669

Hendrix trapt onze Ottomaanse strijder zo de bijstand in

27-07-2022 19:43

ZiertjeTebbenhof +21675

Transferitis is wel een blessure die echt vervelend is

27-07-2022 19:28

progress +2317

Elk jaar hetzelfde verhaaltje straks komt europa en denk je bij jezelf hoe kan dit nou nog geen hecht team en er loopt daar voor miljoenen meer geld dan bij een bedrijf met 50 man personeel

27-07-2022 19:28

switzer +10980

Hebben die ook elk jaar een transferperiode? Contracten die maximaal 4 jaar duren?

27-07-2022 19:37

Futre +3010

Hendrexit

27-07-2022 19:22

FR-JJN +12867

Mooi kut dan! Enige voordeel is dat de kans dat ie vertrekt zo wel kleiner wordt.

27-07-2022 19:07

Peter.B +1121

Laat die Hendrix alstublieft alleen trainen, gek.

27-07-2022 18:43

Sneekshit +10495

Hendrix weer afzetten in Rusland.

27-07-2022 18:22

klick44 +18096

Kokcu gaat dus niet weg

27-07-2022 18:20

paulus56 +254522

Gelukkig hebben we jong feyenoord nog

27-07-2022 18:19

klick44 +18096

Geen uitspraken over spelers die niet onder contract zijn.???

27-07-2022 18:18

mus +1293

Laat hem nou. Hij moet toch iets zeggen. Nu het zo dichtbij is dan is het minder erg

27-07-2022 18:44

klick44 +18096

Was net zo goed bezig

27-07-2022 18:46

ndroock1 +2443

Ik vond de passes van Boetius scherp en altijd naar voren. De professionaliteit spat er vanaf. Alleen het mentale... - Of zie ik het verkeerd?

27-07-2022 18:14

edwdw +7612

Nou hij op het middenveld speelt wel, maar toch ben ik er nooit gerust op bij hem.

27-07-2022 18:17

switzer +10980

Dat balverlies op het middenveld is op die positie killing. Ik ben niet onder de indruk van die jongen.

27-07-2022 18:29

skin +13964

Gelukkig is Vitesse ook veel kwaliteit kwijt geraakt. Alle steunpilaren van vorig seizoen zijn wel weg.

27-07-2022 18:10

Sneekshit +10495

Wittek is er nog wel.

27-07-2022 18:23

datenewoordFEYENOORD +12798

Szymanski
Dermane Timber

Wat een mooi middenveld is dit zeg zit enorm veel potentie in

27-07-2022 18:05

svds +33434

Bijlow, Benita, Geertruida, Senesi, Kleijn, Aursnes, Timber, Szymanski, Wålemark, Dilrosun, idrissi

Dan heb je gewoon een goed elftal staan tegen vitesse mocht er niks meer bijkomen. Benita en kleijn kun je makkelijk voor de leeuwen gooien doen het goed en slot heeft al aangegeven tevreden over hun te zijn.

27-07-2022 18:02

feyenoordtotdedoodd +300

Ik ben het met je eens behalve over Kleijn. Vind dat eigenlijk toch meer een middenvelder. Een linksback moet er ook nog sowieso bij (minimaal 1).

27-07-2022 18:05

De blonde pijl +2741

Walemark komt nog te kort. Voor Benita en Kleijn is het te vroeg. Dilrosun mag wel verbeteren.

27-07-2022 18:48

svds +33434

Gimenez dus nog niet van de partij zoals al duidelijk was ivm visum. Kokcu altijd wat deze voorbereiding kun je de hele maand augustus een streep doorzetten voordat hij wedstrijdfit is heeft nagenoeg niks getraind. Aursnes houden tot Kokcu fit is Timber erbij probleem opgelost. Dilrosun op 9 beviel eigenlijk goed die jongen heeft veel dreiging

27-07-2022 18:00

Sneekshit +10495

Als Benfica doordrukt kun je Aursnes niet houden

27-07-2022 18:24

Geert-Jan.v +2581

Wordt eens tijd voor betere herstel trainers

27-07-2022 17:58

Spijksupporter +6547

Kun je dit onderbouwen?
Wat gaat er nu niet goed, volgens jou?

27-07-2022 18:14

Leon--Leon +1246

Ik de CL Finale was na 50 wedstrijden iedereen fit. Die leveren puik werk. Maar je werkt met mensen dat kan niet altijd perfect.

27-07-2022 18:27

Nolletje010 +9209

La maquina debuut in de Kuip tegen Heerenveen met een hattrick.

27-07-2022 17:55

Sneekshit +10495

Screen maar

27-07-2022 18:24

beppie172 +65695

Aursnes dan nog maar een week langer vasthouden en pas na Vitesse laten vertrekken. Kan hij samen met Timber en Szymanski het middenveld vormen.

27-07-2022 17:51

Traunerworden +13656

heb jij enig idee van het speelschema

27-07-2022 17:56

beppie172 +65695

Ja, over 1,5 week tegen Vitesse en tot na die tijd moet je Aursnes erbij houden. onderhandelingen zouden sowieso nog wel een halve week duren. Daar dan een week extra aan vastplakken.

27-07-2022 18:18

KeithMoon +5222

Stink stront Hendrix

27-07-2022 17:50

Diffa85 +11155

Daarom blijf ik zeggen dat ze weer te laat zijn met de aankopen. Ook al zijn het best leuke spelers, TE laat…

27-07-2022 17:49

ndroock1 +2443

Dat heet gewoon "geduld met beleid". Feyenoord is zó goed bezig sinds Slot en Te Kloese aan het roer staan. Trots!

27-07-2022 18:17

Gers +12852

Dit is zo vermoeiend

27-07-2022 18:26

CCS +2214

Santiago Gimenez vertrekt 21.05 plaatselijke tijd met KLM vlucht KL 686 vanuit Mexico naar Schiphol. Geplande landing is donderdag om 14.40 Nederlandse tijd.

27-07-2022 17:44

CCS +2214

Dat is tenminste als ik de DM van een Mexicaanse journalist mag geloven.

27-07-2022 17:45

croomer1 +7298

Vitesse ook 12 man kwijt geraakt, waarvan diverse toppers. Tot nu toe 5 aangetrokken (huur en transfervrij). Die hebben dus zelf enorme zorgen

27-07-2022 17:43

boerindekuip +4664

Hendrix staat stiekem gwn nog onder contract bij pisvee en probeert het bij ons kapot te maken

27-07-2022 17:42

johan1908 +1041

Als Feyenoord haast maakt kan dit elftal starten tegen vittesse

Bijlow
Hartman—senesi—trauner—geertruida
Timber—pool—toornstra
Dilrosun—gimenez—walemark

27-07-2022 17:41

Painer1 +9759

Pfff lees nou eens het stuk!

27-07-2022 18:08

johan1908 +1041

Tering hendrix! Maar ja zelfs als tie kokcu dood trapt mag tie nog niet starten in de basis

27-07-2022 17:39

zekerteweten +114391

Geen onmisbare speler. Zat middenvelders.

27-07-2022 17:39

FeyenoordEspana +5209

Kokcu niet onmisbaar nee koekoek.

27-07-2022 17:46

zekerteweten +114391

Wel dan? Ik vind niet dat hij zich dusdanig ontwikkeld heeft dat hij nu wekelijks de beste op het veld is. Degelijke speler, niet meer dan dat.

27-07-2022 18:04

FeyenoordEspana +5209

Is zeer belangrijk geweest het afgelopen seizoen. Zowel met bal als zonder bal voor het spel dat Slot wilt spelen.

27-07-2022 18:05

zekerteweten +114391

Niet onvervangbaar, maar meningen mogen verschillen uiteraard.

27-07-2022 18:21

Gers +12852

En waar maak je dat uit op want vorig seizoen heeft ie zich toch heel sterk ontwikkeld qua dominatie, energie en meer naar voren gericht. hij was duidelijk een onbetwiste basis speler

27-07-2022 18:38

zekerteweten +114391

Onbetwiste basisspeler was je al snel bij feyenoord aangezien de bank kut met zweren was. Daarbij betekent het niet dat wanneer je bij feyenoord in de basis staat je onmisbaar bent. Zo dominant was hij ook weer niet. Laten we nou niet doen alsof hij de eredivisie ontgroeid is en dat alle topclubs van Europa achter hem aanzitten zeg.

27-07-2022 19:17

ETSVL +17125

Statistisch gezien winnen we van Vitesse dit jaar

Maar ja dat is statistiek

27-07-2022 17:38

DeKuipforever +198058

Statistisch gezien hadden we vorig seizoen ook van Vitesse moeten winnen, maar toch is het anders gelopen...

27-07-2022 18:36

SaKyJo +3298

Goal: Bijlow
Verdediging: Pedersen, Geertruida, Senesi, Hartmab
Middenveld: Timber Hartjes en Szymansky..
Aanval: ildrissi, Gimenez, Walemark

27-07-2022 17:38

thom-feyenoord +8625

Hartjes alleen op basis van 1 speelhelft tegen het B-elftal van NAC? Komop zeg…

27-07-2022 17:39

boerindekuip +4664

Op basis van dat hij altijd goed invalt en bijna niet van de bal af te krijgen is. Hartjes is gwn 1 van onze grootste talenten hoor. Misschien komt basis te vroeg maar alles is beter dan Hendrix en Diemers

27-07-2022 17:41

FeyenoordEspana +5209

Hartjes had het hartstikke lastig bij de onder 21 afgelopen seizoen. Zat zelfs geregeld op de bank.

Maar gaan wij wel even opstellen hoor. Hahaha

27-07-2022 17:47

Bati +39488

Wou net zeggen Hartjes stagneert juist in zijn ontwikkeling en vooral juist fysiek

27-07-2022 17:48

SaKyJo +3298

Nee op basis van Kokcu nog niet fit Aursnes verkocht dus dan moet je wat..

27-07-2022 18:05

Brambino +20511

Heb best veel van JO 21 gezien, maar daar viel Hartjes vaak niet eens op. Dat zegt genoeg. Was veelbelovend, maar staat idd stil nu.

27-07-2022 18:32

FactaNonVerba12 +14715

Mensen zonder seizoenskaart moeten even hun bek houden. Hun mening doet er niet toe

27-07-2022 17:38

Paulus98 +148297

En die van jouw helemaal niet, troll.

27-07-2022 17:39

zekerteweten +114391

Wie ben je dan? Iedereen mag een mening hebben.

27-07-2022 17:40

Paulus98 +148297

He Facto, wat had ik nu net geschreven, oprotten hier, je bent hier aan het vervuilen.

27-07-2022 17:41

Ptet +313166

Het heeft weer aandacht nodig

27-07-2022 17:42

CoMulder +16625

Pyro gekkies moeten helemaal hun bek houden hier.

27-07-2022 17:48

MarcoG +11304

Ik ga verder, mensen die geen vuurwerk op het veld gooien moeten hun muil houden, die doen er niet toe.

27-07-2022 17:52

Gers +12852

Nou hou je bek dan

27-07-2022 18:39

FC Apendrecht.nl +29789

Announce Timber man pfffff

27-07-2022 17:38

Tom-VV +2472

Morgen Timber. Vrijdag Gimenez (op zijn vroegst).

27-07-2022 17:42

fr_1993 +78240

Hoe goed is dat team van Vitesse precies?

Desnoods peuren we Alireza in de spits. 😭😭

Niet fit, geen visum, reden drie. 🥲

27-07-2022 17:37

croomer1 +7298

Volgens mij heeft Vitesse zich ook nog niet echt versterkt en wachten die ook op de laatste weken. Die moeten dus ook puzzelen

27-07-2022 17:40

croomer1 +7298

Aanvulling:

Vitesse ook 12 man kwijt geraakt, waarvan diverse toppers. Tot nu toe 5 aangetrokken (huur en transfervrij). Die hebben dus zelf enorme zorgen

27-07-2022 17:44

fr_1993 +78240

Thanks. :)

27-07-2022 18:19

sh-fr +15407

Ik volg Vitesse niet, maar het is ernstig te hopen dat zij verzwakt zijn ten opzichte van vorig jaar, anders lopen we daar echt een groot risico op direct puntenverlies.

Sowieso is me opgevallen dat we de laatste seizoenen vaak de eerste wedstrijd uit spelen. Dat vind ik toch jammer, het seizoen starten in de Kuip is fijner lijkt me. Zo’n eerste wedstrijd is toch wennen en dan helpt een volle Kuip erachter natuurlijk.

Hoe dan ook hopen dat Trauner erbij is en dat Kokcu toch fit genoeg blijkt!

27-07-2022 17:37

DeEijk +92005

Zijn ze ook zonder Bazoer, Doekhi en Openda

27-07-2022 17:37

wateringer +15987

Dat Vitesse kan er echt helemaal geen ene klote van, die rollen we gewoon op joh. En mocht het mis gaan, dan heb je iig die tyfuspot al gehad en kunnen we weer door.

27-07-2022 17:41

ETSVL +17125

Is Brent al gesignaleerd op rotterdam airport? Dat is het aller begin van alle dikgedrukte letters

27-07-2022 17:36

DeEijk +92005

Quinten komt met de auto

27-07-2022 17:37

DeKuipforever +198058

Of lopend... Hij schijnt erg fit te zijn...

27-07-2022 18:40

thom-feyenoord +8625

David Brent? (Alleen voor de echte kenners)

27-07-2022 17:37

wateringer +15987

“If you were to ask me to name three geniuses, I probably wouldn't say Einstein, Newton... you know. I'd go: Milligan, Cleese, Everett… Sessions.”

27-07-2022 17:43

ringoster +2020

De tering, die heeft geen goede voorbereiding zeg....

27-07-2022 17:34

foreverfey +26555

Oei dat word de eerste weken flink puzzelen en behelpen. Hopelijk verspelen we dan geen onnodige punten

27-07-2022 17:34

ETSVL +17125

Hoe heet die dinges ook alweer die in zn eentje op zestienhoven staat om spelers te verwelkomen?

27-07-2022 17:34

Vincie +1555

Voorlopig is het nog paar weken behelpen.
Hopelijk blijft de schade beperkt.

27-07-2022 17:33

ETSVL +17125

Ik verwacht dat kokcu blijft

27-07-2022 17:32

Feyenoord1 +102602

Ik verwacht dat Toornstra een transfer naar Real Madrid gaat maken

27-07-2022 17:33

ETSVL +17125

Meen je!? Dat zou top zijn voor hem

27-07-2022 17:35

DeKuipforever +198058

Ik verwacht dat hij bij Feyenoord wil blijven en niet naar dat onbeduidende clubje uit Spanje gaat...

27-07-2022 18:45

onno +15996

Is volgens mij van andere clubs ook geen serieuze belangstelling voor.

27-07-2022 17:35

djahdjahcity +10685

We hebben Geertje voor het centrum en kunnen prima Benita op rechts zetten als Pedersen niet fit is ofzo dus zo een groot probleem is het gemis van Trauner ook weer niet

27-07-2022 17:31

guykroudikorsou +8169

Zo goed is Trauner echt niet hoor.

27-07-2022 17:32

onno +15996

Dat was hij afgelopen seizoen toch echt wel hoor. Misschien niet goed opgelet?

27-07-2022 17:37

SirPsychoSexy +2285

Trauner is ontzettend goed man. Heb je wel zitten kijken vorig jaar?!

27-07-2022 17:42

djahdjahcity +10685

Dat wil ik nou ook weer niet zeggen maar ik vraag me af of Geertje nou zoveel onder doet op verdedigend vlak voor Trauner want qua snelheid en aanvallende inbreng is Geertje hem wel voorbij

27-07-2022 17:46

010robson +2624

Sinds Trauner er staat zit ik relax te kijken.
Die man is voor Feyenoord wat vDijk is voor Liverpool een rustpunt en een leider.
De belangrijkste speler en het fundament.

27-07-2022 17:57

guykroudikorsou +8169

Trauner is ok voor Feyenoord. Een cult voetballer waarvan we een standbeeld gaan maken en enn tribune of een flat gebouw naar gaan vernoemen in Feyenoord City. Maar voor de echte top is hij veel te log, langzaam en statisch. Vertegenwoordigd ook geen enkele waarde meer voor Feyenoord gezien zijn leeftijd en talent; zou niet weten welke top club hem zo willen overnemen. Ja een uit de Schotse tweede divisie misschien.

27-07-2022 18:33

Brambino +20511

Hahahahaha. Serieus? Zo goed is Trauner niet?? Wtf

27-07-2022 18:36

Brambino +20511

Enkel op snelheid is Geert beter. Qua duelkracht, inzicht, positioneren en in de passing is Trauner duidelijk beter. Aanvallend heb je als CV niet veel aan.
Neemt niet weg dat Geert op de goede weg is, maar Trauner is beestachtig goed.

27-07-2022 18:38

guykroudikorsou +8169

Trauner is langzaam log en statisch. Vaak staat hij goed en blokt hij zo doordat hij goed staat. Fouten corrigeren op snelheid, beweeglijkheid kan hij niet/nauwelijks. Geertruida is sowieso sneller beweeglijker, maar vergelijk Trauner zelfs met Senesi, die is wat dat betreft een stuk waardevoller.

27-07-2022 18:41

FRSebbie +37629

Gimenez al geland?

27-07-2022 17:29

Feyenoord1 +102602

Ja

Gr, Aad

27-07-2022 17:29

AadvandeNaad +21692

Hoi Aad

Gr Aad

27-07-2022 17:30

Chitown-Rivera +15050

Ja de gedachte dat hij binnenkort in een Feyenoord shirt speelt en dat zijn vriendin met dat rare maar uiterst vriendelijke hoofd van d’r dan in De Kuip zit is aardig geland nu

27-07-2022 17:38

Danny 91 +61402

Nou begint weer.goed. Trauner we niet bij al helemaal klote.

27-07-2022 17:28

Feyenoord1 +102602

We hebben Beertruida met rechts 2 goede backs dus dat is geen probleem

27-07-2022 17:30

Danny 91 +61402

Ja wie rechts en linksback dan?

27-07-2022 17:33

Feyenoord1 +102602

LA Hartman
Lcv Senesi
RCV Geertruida
RA Pedersen/Benita

27-07-2022 17:35

guykroudikorsou +8169

We moeten echt werken aan en verdediging zonder Trauner. Zo goed is Trauner echt niet hoor.

27-07-2022 17:30

feyenoordgoes +1238

Trauner sloopt iedereen in de eredivisie.

27-07-2022 17:34

Feyenoord1 +102602

Ik vond Trauner de 1ste seizoenshelft echt heel goed
2de seizoenshelft was het echt Senesi de tering wat was hij goed

27-07-2022 17:36

aartinho +34669

Dit is allemaal strategie van Hendrix, zo krijgt hij weer wat speeltijd

27-07-2022 17:28

VakJJ1908 +8372

Vanavond speelt FC Zürich tegen Qarabag in de voorrondes CL.
Ik weet niet ze nog steeds bezit zijn met Gnonto.
Wat ik wel weet is dat Zürich niet veel geld heeft. Gnonto heel graag naar ons wil en als je Europa League of Confrence League gaat spelen ipv Champions League dat snel 15-25 miljoen start premie scheelt.
Kort gezegd hup Qarabag.

27-07-2022 17:27

Feyenoord1 +102602

Hopen dat Gnonto goed speelt maar Zürich verliest

27-07-2022 17:30

Goofy1973 +3078

Jaaa dat zou handig zijn, nog even de interesse van andere clubs aanwakkeren...

27-07-2022 17:34

Cluske +6502

Let maar meer op wadji, die legt er weer 2 of 3 in tegen ongelijk projectiel gnonto.

27-07-2022 17:33
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties