"Slot ziet ook dat Til daarin absoluut een meerwaarde is"

"Slot ziet ook dat Til daarin absoluut een meerwaarde is"

Over de rol van Guus Til bij Feyenoord bestaat de laatste weken veel discussie. In het veldspel van de Rotterdammers valt de middenvelder geregeld uit de toon, maar hij tekende tegen Heracles Almelo wel voor alweer zijn vijftiende goal van het seizoen. Volgens de mannen aan tafel bij FC Rijnmond weegt dat tweede zwaarder dan het eerste.

"Ik denk dat hij bij Slot behoorlijk onomstreden is", begon clubwatcher Dennis van Eersel. "Maar ook aan deze tafel is het veel over hem gegaan. Toornstra heeft hem op die positie in Belgrado heel goed vervangen, met ook nog een hoog rendement. Dat zwengelt die discussie aan. Maar de teller staat na gisteren op 15. Hij is de enige middenvelder die op de topscorerslijst boven de tien staat. Sowieso zijn er bij Feyenoord de afgelopen tien, vijftien jaar niet veel middenvelders geweest die dit soort cijfers konden afleggen. Alleen dat is al een argument dat sterk in zijn voordeel spreekt."

Thomas Verhaar is het daarmee eens, al snapt de oud-profvoetballer wel waar de kritiek vandaan komt. "Als je hem aan de bal ziet... Dat oogstrelende heeft hij niet. Hij is niet het type speler dat tussen de linies doordraait en met een steekpass iemand voor de goal zet. Hij scoort wel veel en ik denk ook dat hij in het gedeelte zonder bal extreem belangrijk is voor Feyenoord. Ik denk inderdaad dat Toornstra dat best kan opvangen, alleen heeft hij een iets lager rendement. Dan is het logisch dat ze Guus Til opstellen."

"Er waren een paar goals, bijvoorbeeld tegen Cambuur, waar je echt het onzichtbare werk van Til zag", voegde Van Eersel daaraan toe. "Waarbij hij meteen afjaagt bij een kort genomen doeltrap, de bal daardoor heel snel over de zijlijn gaat en daar uiteindelijk een doelpunt uit voortkwam. Ook dat soort dingen neemt Slot mee. Die ziet ook dat Til daarin absoluut een meerwaarde is."

Lees meer over
Guus Til
Plaats reactie
666

JDJ +18339

Kan er even een poll komen over de meerwaarde van Til? Wellicht dringt het dan door dat we als supporters niet achterlijk zijn.

12-04-2022 17:38

Goofy1973 +3114

15 doelpunten...waarvan hoeveel voor de winterstop en hoeveel erna? Zonder doelpunten heb je niks aan Til.....

12-04-2022 17:29

JDLFRFC12 +1236

Til gewoon proberen te behouden, misschien een iets mindere fase voor hem momenteel maar nog steeds belangrijk voor feyenoord, verder is die jongen 24 jaar en kan ook dus nog steeds groeien! Ben alleen benieuwd voor hoeveel spartak hem zou laten gaan?

12-04-2022 13:12

dkuh013 +2090

Stel ons niet teleur dan

12-04-2022 08:52

standyourground1908 +776

Ik heb bij til altijd het idee dat hij beter zou renderen met een ander type spits voor zich. Zoals Immers met Pelle beter rendeerde. Die was altijd aanspeelbaar en kon een bal vasthouden. Kaatsen, doorlopen en afronden. Dat zou ook gunstig zijn voor de naar binnen komende vleugelspelers...

12-04-2022 08:25

sven37 +762

Giroud halen!

12-04-2022 08:28

1234567890 +178814

Slot weet en ziet in Til iets wat wij en de media niet zien .Dus laat het aan Slot over

12-04-2022 05:40

vangobbel +7029

Het is heel simpel.....

Geen Guus Bil meer volgend seizoen ajb. Hij is het gewoon NET niet, en misschien wel 100% helemaal niet op de 10 positie. Ja, hij scoort veel veel, maar zijn balaanname en balbehandeling zijn van het niveau van een gemiddelde JO14 speler.

Ik denk zelfs dat de gemiddelde JO14 speler een beter balbehandeling heeft....

Sorry Tillie, maar toch bedankt voor bewezen diensten en jouw goals, maar Feyenoord moet verder. Bij voorkeur zonder jou....

11-04-2022 23:24

knoepert +78010

Uiteindelijk zal dat dan ook wel gebeuren. Kwestie van tijd.

12-04-2022 10:05

Umpedump123 +6257

Dus jij hebt liever een 10 met een beter balaanname en belbehandeling die niet scoort, dan een 10 die er nu al 15 heeft inhangen, en je clubtopscoorder is?

12-04-2022 12:06

vangobbel +7029

Til heeft er 15 gescoord ja, maar die hadden jij en ik ook gemaakt. (Ik zeker....)

En een 10 met een betere balaanname en balbehandeling had er nu geen 15 inliggen maar 20, mede omdat je geen fatsoenlijke spits hebt momenteel.

12-04-2022 13:00

DirkieFeyenoord06 +780

Meer doelpunten dan toornstra in het kampioensjaar

11-04-2022 23:18

Evanola +4739

Veel minder assists dan toornstra in het kampioensjaar

12-04-2022 09:34

doellijntechnologie +9507

Ik vind 3 huurspelers in de basis sowieso beetje overdreven. Ook de wissels van Slot zijn vaak conservatief, we willen toch waarde creëren?
3 huurspelers basis en de 4 wissels elke wedstrijd hetzelfde: toorn, ali, linssen en hendrix. Nou lekker veel waarde creer je daarmee zeg!
Dan is de laatste wissel eindelijk voor de jeugd: walemark of hendriks.

11-04-2022 23:00

TussenjaarFC +138529

Naast "waarde creëren" (wat we ook gewoon doen met Kökcü, Geertruida, Sini, Malacia, etc.) heb je ook een team te managen en spelers tevreden te houden

Daarnaast: Walemark is in principe voor volgend seizoen gehaald en Hendriks gaat meer speeltijd krijgen na gegarandeerde verkoop Senesi in de zomer.

11-04-2022 23:03

Technicus +18725

We moeten wel spelers huren want we hebben geen geld om een fatsoenlijke nr 10 te kopen. Maakt verder geen zak uit of ze in de basis staan aangezien we genoeg spelers hebben die een flinke waarde vertegenwoordigen. Alleen Hendrix vind ik een waanzinnige huur.

11-04-2022 23:31

13eer +3830

Waarde creëren doe je vooral door te presteren. Niemand gaat dik betalen als je 5e wordt in NL en er de eerste ronde in Europa uit vliegt.

12-04-2022 00:53

Danny 91 +62417

Waarom word zoet ineens bij ons genoemd? Dat moet toch een 1 april grap zijn. Mag hopen niet waar is.

11-04-2022 22:51

FR-Leiden +5813

Hij is beter dan marciano en cojacaru

11-04-2022 22:53

Danny 91 +62417

Vind je? Ik.vind dat een slechte keeper die zoet.

11-04-2022 22:55

jaivi62 +7864

Je hebt toch wel goed gekeken naar marciano?

11-04-2022 23:00

Danny 91 +62417

Ja hield gister wel een goeie redding eruit. En zoet is niet beter dan hem..

11-04-2022 23:01

TussenjaarFC +138529

Haha ga weg Danny, Zoet is drie klasses beter.

11-04-2022 23:04

HAaN75 +7027

Ja deed het prima zondag

11-04-2022 23:18

Danny 91 +62417

Nou misschien beter masr echt geen 3 keer beter onzin. Wat heeft Zoet laten zien ma zijn vertrek bij psv?

11-04-2022 23:21

Danny 91 +62417

Ik ben ook geen fan van Marciano maar ik wil hem nog niet helemaal afschrijven..vond hem gister goed spelen.

11-04-2022 23:21

HAaN75 +7027

Volgens mij is het al 11 april

11-04-2022 23:17

Willem10 +11990

Hoe dan ook blijf ik Toornstra een speler vinden waar je altijd op kunt bouwen, met incidenteel echt onvergetelijke acties. Mooi dat die strijd er überhaupt is. Da's wel een luxe ivm eerdere jaren.

11-04-2022 22:41

alsje +8713

Zie ze het liefst beide…

11-04-2022 22:26

Haring08 +11992

Hadden we Bart Nieuwkoop achteraf niet moeten behouden ipv Pedersen te halen?

11-04-2022 22:16

Tuinstoel +12915

nee natuurlijk niet

11-04-2022 22:22

Frjuizeh +11718

Nieuwkoop was bij ons constant geblesseerd. Was een uitstekende backup achter Karsdorp in het kampioensjaar en het zag er naar uit dat we die positie al goed hadden ingevuld voor het jaar erna. Echter, door dat kwakkelen met blessures werd het een gebed zonder end en kon ie niet echt zn niveau meer aanhalen

11-04-2022 22:29

Brambino +20729

Hahahahahahaha!

Had gekund ja, dan had je nu 6e gestaan.

Trencin uit gemist?

11-04-2022 22:36

jaivi62 +7864

Dit krijg je als je spelers zomaar gaat wisselen. Hun zelfvertrouwen gaat naar de klote. En zo,n geweldige back is geertje niet. Pedersen deed het heel behoorlijk tot dat slot met zijn briljante ideeën kwam.

11-04-2022 23:03

FR-Arnhem +52249

Het feit dat Toornstra hem nu echt op de hielen zit voor een basisplaats maakt Til misschien toch weer wat scherper. Zonde hoe dat is ingestort bij hem sinds pak ‘m beet eind oktober

11-04-2022 22:16

DeAnalist1 +994

Toornstra had in het kampioensjaar anders ook behoorlijk wat rendement. 14 goals en 11 assists in 34 compitiewedstrijden. Ik wil daarom Toornstra nog wel een jaar op 10 zien. Denk dat hij helemaal niet veel onder doet Til dan. Hij kan daarnaast ook wel druk zetten en nog een steekballetje geven ook.

11-04-2022 21:57

Haring08 +11992

Toornstra is inmiddels 33 jaar, kan het fysiek steeds minder belopen.

11-04-2022 22:14

alsje +8713

Is je fitste speler, 100% overtuigd van.

11-04-2022 22:25

FR-JJN +12882

Ik denk dat slot niet eens twijfelt tussen til en toornstra, gelukkig

11-04-2022 21:55

JDN1987 +23710

Wilfred heeft nu al 50 keer slot gezegd.

11-04-2022 21:55

Spiderpig +177775

De grootste eikel op de Nederlandse tv

11-04-2022 22:34

JDN1987 +23710

Ze zijn allemaal zo in de media Echt vreselijk. Het naai gedrag. Het onrust stoken in de wereld en bij mensen. Drama verkoopt

12-04-2022 09:24

Haring08 +11992

Deniz Undaz halen, speelt bij St. Union koploper Belgie, 25 jaar, topscorer momenteel met 26 doelpunten. Schijnt ook goed te kunnen barbecuen.

11-04-2022 21:54

Jordy_Clasie +5231

Onhaalbaar, hij gaat al naar Brighton.

11-04-2022 21:56

Haring08 +11992

Wist ik niet, thanks kameraad.

11-04-2022 22:11

JDN1987 +23710

Tja ik vind Til zelf niet zoveel aan als voetballer. Net zoals toornstra als voetballer. Wel heb ik sympathie voor toorn omdat hij al heel lang bij Feyenoord zit veel heeft mee gemaakt hier en nooit enge maniertjes heeft gehad. Wel zijn het voetballers waar je niet om staat te springen. Maargoed we moeten wel realistisch zijn. Met onze middelen financieel is dit wel meestal het materiaal waar we het mee moeten doen om te overleven. En met deze gewone voetballers als een til een toornstra gecombineerd met een dessers een Linssen een mazzeltje met een trauner een malacia en een bijlow een soms een keer een gelukje dat er opeens een sini of een guidetti of een pelle.. achtig iets opeens binnen komt door huur en dat dat toevallig goed loopt door Zo’n zeldzaam gelukje is het . mogelijk om bij de eerste 3 te komen voor Feyenoord. Maar echt goeie top spelers kopen dat is niet voor ons weggelegd.. wij kunnen spelers als een guus of een jens kopen . En ja daar behaal je ook gewoon top 5 mee.

11-04-2022 21:50

Maradollar +5718

Discussie rond Til is echt zinloos gelul in de ruimte.. met ons transferbudget mogen we spelers als Guus dankbaar zijn voor hun komst

11-04-2022 21:49

Lupin +3435

Guus Til is voor Feyenoord een prima speler. Veel loopvermogen en vooral bereid om vuile meters te maken. En gewoon straks 20 goals. Een geweldige voetballende nummer 10 halen die er ook 20 inschiet wil iedereen en is gewoon heel lastig. Loopt het niet in je eigen jeugd dan moet de scouting, met Feyenoord budget, bijna een wonder verrichten. Daarentegen begrijp ik een transfer van Hendrikx niet, zo zonde van het geld.

11-04-2022 21:28

KAWS +202908

Er gaan geruchten dat Danilo al getekend heeft bij Feyenoord… 🙄 ⌛️

11-04-2022 21:18

Reinaldo16 +21139

Vind hem veel te klein als spits

11-04-2022 22:07

KAWS +202908

Klopt. Maar dit is een buitenkansje. Gratis speler, die makkelijk scoort. Leuk als 2e spits. Feyenoord moet alsnog een grotere en betere spits halen.

11-04-2022 22:11

SambaSiniSenesi +911

Til heeft weinig toegevoegde waarde tegen een team dat massaal achterover leunt. Heeft dan geen zin om loopacties in de diepte te maken en is voetballend erg zwak, zal nooit een splijtende pass geven. Zodra een team wat meer open speelt heb je wel veel aan hem, door zijn loopacties en zijn verdedigende werk. Ik denk als je echt vooruit wilt dat je iemand nodig hebt die voetballend beter is. Liever iemand die wat minder ballen erin schiet maar er wel voor zorgt dat anderen meer kansen krijgen dan iemand die alleen kansen kan afmaken maar er nooit eentje zal creëren... Zo wat vinden jullie van mijn betoog?

11-04-2022 21:17

Pavelichenco +2536

Ik ben het met je eens, alleen hebben echte topclubs beide type spelers in hun selectie. Til kun je dan ook gebruiken tegen teams die meer open spelen en tegen achterover leunende teams moet je iemand opstellen die beter in die kleine ruimte is, een goede steekpass in huis heeft en wellicht dan wat minder tot zelf scoren komt. Eigenlijk een type Kokcu, maar dan op 10.

11-04-2022 21:44

SambaSiniSenesi +911

Ik zou hem dolgraag als backup houden inderdaad, alleen ben ik bang dat Feyenoord daar het geld niet voor heeft en dat dat Til liever weggaat dan dat hij weer backup wordt.

11-04-2022 23:21

Pavelichenco +2536

Tsja, daar zal je wel gelijk in hebben inderdaad. Wat dat betreft is onze mooie club ook niet bepaald een topclub. Daarmee bedoel ik dat we inderdaad de posities niet dubbel bezet kunnen hebben en dan ook nog eens met 2 verschillende type spelers (dus 3 tot 4 man per positie). Het zou al eerder lukken als ons onder 21 team dicht tegen het niveau van het eerste aan zit.

12-04-2022 00:26

Don Pablo +9054

spijker op zijn kop 🔨, precies zoals het is👌

11-04-2022 22:48

Technicus +18725

Til is ook niet mijn favoriet maar wanneer je als nr 10 zoveel levert zonder bal en ook nog eens meer dan 20 goals maakt in een seizoen kan je onmogelijk zeggen dat hij het slecht doet. Iets beters ga je daar echt niet snel voor krijgen zeker niet in de prijscatogorie wat Feyenoord kan betalen. Dat eeuwige geneuzel over Toornstra word ik ook niet goed van, die wordt echt ieder jaar beter gemaakt door supporters. Hoe vaker hij op de bank zit hoe beter hij wordt. Toornstra heeft absoluut z’n verdienste gehad en verdient niets dan respect maar hij is al heel z’n Feyenoord periode wisselvallig en zakt te vaak door de ondergrens. Tis niet voor niets dat iedere trainer hem op een gegeven moment ernaast zet. Dat hadden ze bij een el ahmadi van de laatste twee jaar of Kokcu dit jaar nooit gedaan. Die hebben gewoon meer klasse en zijn betere spelers.

11-04-2022 21:11

John84 +4426

Ik krijg sterk de indruk dat de meningen over Til nogal verdeeld zijn hier. Hahaha

11-04-2022 21:06

djahdjahcity +10721

Zal wel. Ik snap gewoon niet waarom de club niet iemand kan vinden met zijn loopvermogen maar die voetballend niet zo een gigantische onbenul is als hij is want veel aanvallen waarin we nog volop in de opbouw zitten, stoppen bij hem.. Echt heel erg fijn dat hij 15x op de juiste plek stond en je daarmee een soort tweede spits hebt maar sla hem dan helemaal over in de opbouw want daar gaat het faliekant mis. We waren het met zn allen erover eens dat Immers niet de 10 was die wij wilde hebben en die scoorde ook 12x en toch gingen we doorselecteren uiteindelijk. Waarom dan niet met Til?

11-04-2022 21:01

Don Pablo +9054

dat zou Basset moeten worden, alleen die is te licht bevonden

11-04-2022 22:50

TactvolleTacticus +3792

"Cambuur, waar je echt het onzichtbare werk van Til zag",

Euhmmmm......

11-04-2022 20:43

AltijdDeEerste +3911

Ben nu al zenuwachtig voor donderdag kameraden, maar heb er wel alle vertrouwen in! Wij zijn gewoon beter (op papier) en dit team presteert uit best goed. Als Marciano gewoon keept net als tegen Heracles komt het goed.

11-04-2022 20:41

broodje +5838

Het zal je gebeuren, dat hij nu over de drempel is en alles pakt wat er in zijn buurt komt..

11-04-2022 20:50

AltijdDeEerste +3911

Kijk ik denk echt niet dat het zo een slechte keeper is als hij nu laat zien, het is geen Bijlow maar beter dan dit is hij echt wel. Tegen PEC en Heracles was hij goed dus hopelijk is het niet de druk

11-04-2022 20:53

broodje +5838

Is dat zo?

11-04-2022 21:19

simplysteef +6430

Ook in Europa meerdere goals, dus ja...
Ik vind ook dat teveel aanvallen haperen door hem, hij scoort wel erg gemakkelijk.

11-04-2022 20:40

JoeJoe +9208

Heel veel goals waren aan het begin van het seizoen, daarna weer helemaal niks en nu toevallig weer. Het is vrij wisselvallig. Toornstra scoorde ook wel veel natuurlijk, al was het vooral in de thuiswedstrijden.

11-04-2022 20:36

klompus88 +20272

Til kan er niet veel van. Beter ff wa5 anders zoeken.

11-04-2022 20:34

svds +33854

15 goals dan kan je er niet veel van... tuurlijk joh... en Slot stelt hem iedere week voor niks op want onze trainer snapt het ook niet... ga jij maar even een middenvelder kopen die 15 goals Eredivisie en 6 Europees maakt.. onbetaalbaar

11-04-2022 20:36

DerKeijzer +3648

immers scoorde ook een hoop goals .....

11-04-2022 20:32

Spijksupporter +6717

Maar dat was als schaduwspits van Pelle.
Stel je voor dat er een echt goede spits voor Til staat hoeveel die er dan samen inleggen.

11-04-2022 20:35

Niets_is_sterker +4574

Transfer van Danilo al rond?

11-04-2022 20:30

Grover +5344

Volgens goed ingevoerde bronnen heb ik geen idee.

11-04-2022 20:30

McLovin +11217

Til held, scoort ze zelfs geblesseerd.

11-04-2022 20:26

dean_1901fr12 +18304

Slot is wel een tilpijpertje hoor, als hij niet met hem had samengewerkt bij az was die er al uit gehaald denk ik.

11-04-2022 20:19

ricodetico +13088

Of Til een Slotpijpertje

11-04-2022 20:30

switzer +11014

Ik begrijp niet hoe zo'n homo-erotische verwijzing dan in je opkomt. Waarom kun je niet gewoon zeggen dat Til een streepje voor heeft bij Slot. Want dat is wat je bedoelt toch?

11-04-2022 20:38

Solida +38348

Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen, vind t best n inkoppertje

11-04-2022 20:44

dean_1901fr12 +18304

Ahahahah sorry maar kom op hier lig je toch niet wakker van? Maar sorry zal het volgende x wel netter zeggen roze kameraad!

11-04-2022 20:44

fan-realist +3964

Helemaal eens met switzer. Je mening komt echt niet sterker over door zulke taal, Integendeel.

11-04-2022 20:57

switzer +11014

Ik lig er helemaal niet wakker van. Hoe kom je erbij? Wat ik nog minder begrijp is dat je mij nu een roze kameraad noemt, terwijl jij degene bent die denkt aan een orale bevrediging tussen twee mannen die helemaal geen homo zijn. Zou nooit in me opkomen. Maar wel bij jou. En je noemt mij een roze kameraad...de wereld op zijn kop.

11-04-2022 21:57

dean_1901fr12 +18304

Je neemt het allemaal veel te serieus, maar maakt niet uit waar het op neer komt is dat ik denk dat til word voorgetrokken. Ga daar lekker op in als je wilt.

11-04-2022 22:00

switzer +11014

Sure. Ik denk van niet. Hij doet ontzettend veel vuil werk en scoort er al 15. Logisch dat ie credits heeft.

11-04-2022 22:04

Technicus +18725

Ja man dat zal hij idd echt mee laten wegen…..pfff wat een onzin man.

11-04-2022 21:03

dean_1901fr12 +18304

Pedersen haalt hij er uit na 3 slechte wedstrijden, til speelt minstens 10 wedstrijden slecht staat er nogsteeds in. Volgensmij zei ik ook denk ik, want ik zou denk ik een beetje hetzelfde hebben.

11-04-2022 21:57

Technicus +18725

Pedersen was veel langer dan 3 wedstrijden matig. Een speler met dat rendement die ook voor het spel wat slot wil spelen belangrijk is haal je er niet zo snel uit. Zeker niet als er geen aantoonbare betere vervanger is.

11-04-2022 22:15

dean_1901fr12 +18304

Toornstra heeft hetzelfde rendement en werkt harder en is voetballend beter.

11-04-2022 22:35

Technicus +18725

Sorry maar wat een onzin, Toornstra heeft nog nooit in carrière dit rendement gehad en werkt zeker niet harder.

11-04-2022 23:32

thom01012 +14684

Ik denk dat zijn afwezigheid in het veldspel ook veel te maken heeft met de speelstijl van 90% van onze tegenstanders. Begin vh seizoen kregen we over het algemeen veel meer ruimte en dan komen de 10 en de spits ook vaker aan de bal, maar met al die ploegen als willem 2 en sparta die terugzakken in de eigen 16 krijgen ze nauwelijks meer de bal. Ik denk dat je dan ook beter kan kiezen voor een speler als Til, die in ieder geval alles binnenramt wat voor zn voeten komen. Anders moet je naar een systeem als dat van City toe, waar spitsen en vooruitgeschoven middenvelders nauwelijks een rol hebben.

11-04-2022 20:11

haai79 +10619

Niet janken, Til lekker banken!

11-04-2022 20:12

feyenoord_Freak +14112

Ik weet zeker dat als het Feyenoord was gelukt om veerman binnen gehaald te hebben dat Til wel vaker gewisseld was geweest Dan wel .

11-04-2022 20:06

NicFR08 +5954

Til gewoon banken

11-04-2022 20:07

Rotterdam1983 +5819

Staat Veerman op 10??En Veerman is geen afjager

11-04-2022 20:08

feyenoord_Freak +14112

Je hoeft geen af jager te zijn maar goed kunnen voetballen overzicht juiste timing steekpass kunnen geven kom je al heel ver .
En al die kwaliteiten kan je op 10 goed gebruiken en dat heeft veerman juist

11-04-2022 20:10

Lambertus +1490

Stinkt naar paling

11-04-2022 20:21

feyenoord_Freak +14112

Je stinkt naar paling 😜woww oke !!!

11-04-2022 20:51

henkiehenk +3591

Iedereen die onze HELD, een middenvelder met 20+ goals in europa en de competitie en opstond toen we hem nodig hadden in verschillende voorrondes etc, kleiner maakt dan dat hij is:

Optyften naar showtime! Daar fluiten ze hun eigen spelers uit

11-04-2022 20:04

FRRMS +26432

HAhah
Onzin natuurlijk
Speelt gewoon niet goed en is gehuurd

We hebben zat contract spelers waaronder Toornstra die hier volgend jaar nog is en gewoon dezelfde cijfers had gehaald als hij er had gestaan.

11-04-2022 20:10

Technicus +18725

Nou nee hoor Toornstra is ook altijd zo wisselvallig als de pest. Alleen in het kampioensjaar een prima aantal gehaald.

11-04-2022 21:04

FRRMS +26432

En toen speelde hij ook korter op de 9 positie
In de rol die Til nu vervult had hij dezelfde cijfers gehaald met waarschijnlijk meer assists

12-04-2022 02:02

svds +33854

Precies, mensen snappen het hier gewoon niet. 20 plus goals koop je niet zomaar even terug en zeker niet voor een middenvelder. Dan voetbalt hij soms maar kut hij schiet er genoeg voor in.

11-04-2022 20:39

BuitenkantPaal +1400

Ja, ik kan hier wel in komen. Maar toch heb ik het gevoel dat Toornstra dit ook kan als hij 34 potjes op '10'staat..

11-04-2022 20:04

NicFR08 +5954

TEAM JENS!!!!!

11-04-2022 20:03

Casder +14198

Mag hopen dat Til er donderdag 2 inschiet. Kijken wat als die clowns die hem weg willen hebben dan zeggen.

11-04-2022 20:03

Rotterdam1983 +5819

Eerst maar eens hopen dat hij dan is genezen van zijn blessure

11-04-2022 20:09

beppie172 +66782

Til jaagt, lacht, verovert, scoort, gaat diep, sprint terug, creëert ruimte voor andere middenvelders, kopt aanvallend, kopt verdedigend, gaat voorop in de strijd, regisseert het drukzetten, is effectief, een teamspeler en verzaakt zelden.

En nee, niet alles gaat goed, zeker niet aan de bal. Maar zijn grote meerwaarde is vooral zonder bal.

11-04-2022 19:59

GO1984 +4815

Mensen hier met waarschijnlijk wat minder inzicht willen liever de vergane glorie Toornstra op 10. Ge maakt het mee. Til waardeloos want hij scoort maar 15 goals, en is als middenvelder topscoorder bij Feyenoord, en 2e in het landelijke klassement. Idd wat een kutspeler.

11-04-2022 19:53

kokosmakreel +1936

Maar stel, Marciano raakt een uittrap verkeerd en de bal vliegt in het goal van de tegenstander: dan is hij de meest scorende keeper van de eredivisie. Is hij daardoor dan ook onomstreden?

11-04-2022 20:20

GO1984 +4815

Wat een geweldige vergelijking.

11-04-2022 21:04

kokosmakreel +1936

Ik dank u en een like voor het compliment.

11-04-2022 23:28

Soesa7 +984

Ik zou het leuk vinden als Van Gaal Kuijt benadert voor Oranje.

11-04-2022 19:41

GO1984 +4815

Wat is daar leuk aan?

11-04-2022 19:55

Soesa7 +984

Wat Feyenoord-bloed in Oranje kan geen kwaad.

11-04-2022 20:14

Haring08 +11992

Njaah, wat heb je liever;
-Een voetballer met veel techniek maar met weinig rendement als Nelson of
- een voetballer met matige techniek maar met veel rendement zoals Til.

11-04-2022 19:23

dean_1901fr12 +18304

Dan heb ik liever Nelson zonder rendement, maar goed de laatste paar wedstrijden heeft Nelson juist veel rendement.

11-04-2022 19:25

aw_vakj +5689

Enige wat telt is rendement.
Vergeet niet dat een speler 95% van de tijd niet aan de bal is. Dus als iemand daarin alles goed doet maar een matige aanname heeft is dat nog altijd veel nuttiger dan aan de bal een paar gelukte trucjes zonder rendement

11-04-2022 19:28

Haring08 +11992

Dezelfde vraag maar anders:
Wat heb je liever:
- een vrouw die graag een goed gesprek wil of
- een vrouw die graag een beurt wil

11-04-2022 19:33

GO1984 +4815

Goed gesprek.

11-04-2022 19:41

kokosmakreel +1936

Na afloop een gesprek over hoe goed de beurt was.

11-04-2022 20:21

rodjeknor +5400

Toornstra die net zo veel minuten mag maken scoort ook om en nabij de 15 goals.

11-04-2022 19:18

Borisbatss1908 +1141

guus contract voor het leven geven

11-04-2022 19:18

Kapiteinkoek010 +73

Eebs. Het moet stoppen.

11-04-2022 19:15

Korkiekarel18 +48228

Geile stem zeg

11-04-2022 19:18

Solida +38348

Nu nog mét emotie..?

11-04-2022 19:59

Hondekop +2184

Linssen en Til is een betere combi, Linssen gaat nog wel eens weg uit de spits, in dat gat komt Til dan goed tot z’n recht. Dessers staat alleen maar balletje te pissen, vaak ook nog buitenspel.

11-04-2022 19:14
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties