Streuer bevestigt: Feyenoord heeft zich gemeld

Streuer bevestigt: Feyenoord heeft zich gemeld

Feyenoord heeft zich officieel gemeld bij FC Twente om de 24-jarige middenvelder Ramiz Zerrouki over te nemen, zo meldt journalist Tijmen van Wissing van RTV Oost. De Tukkers zijn echter niet heel blij met de concrete interesse van de Rotterdammers vlak voor de start van de tweede seizoenshelft.

Technisch directeur Jan Streuer bevestigt de berichtgeving dat Feyenoord in de markt is voor de international van het Algerijns voetbalelftal. ''Verder kan ik er niets over zeggen'', reageert Streuer, die de selectie van FC Twente de komende weken intact wil houden.

De nummer vijf van de Eredivisie wil aankomende zomer pas nadenken over een verkoop. ''We willen optimaal presteren en daar helpt dit niet bij zo vlak voor de herstart. Het is vervelend. Maar we zitten niet in de situatie dat we moeten verkopen.''

Zerrouki aast op een stap
De rechtspoot heeft een aantal maanden geleden aangegeven open te staan voor een stap binnen Nederland. De middenvelder heeft het gevoel zich elders sneller te kunnen ontwikkelen. ''Ik weet ook wat ik uiteindelijk wil bereiken en welke stappen ik daarvoor nog moet zetten. Dat kan ergens anders sneller dan hier. Als speler van FC Twente maak je niet makkelijk de sprong naar een stabiele club in een topcompetitie.''

''Met een tussenstap zou dat wel kunnen'', vertelde Zerrouki eerder in gesprek met Voetbal International. ''Ik voel dat ik groei, dat ik nog niet aan mijn plafond zit. Op termijn kan ik voor een goede club in één van de top vijf-competities van Europa spelen. Daarvoor moet ik keuzes maken, hoe lastig ook.'' Zerrouki heeft bij FC Twente nog een contract tot medio 2024 met een cluboptie om met een jaar te verlengen.

Lees meer over
Ramiz Zerrouki
Plaats reactie
666

sjaarloos52h +21770

Ja, nou weten we het wel. Er komt geen sap meer uit die Twentse citroen.

05-01-2023 23:22

Mirckie +489

Ken beter je geld sparen en dan Symanski halen

05-01-2023 19:11

petje +10670

Nu 7 bieden
Aan t einde nog maar 5 miljoen...
En anders blijft hij maar bij de aankomende nr 7 vd competitie

05-01-2023 18:36

Fworldcup1970 +11254

Iedere speler weet nu dat je bij twente heel moeilijk weg komt.

05-01-2023 17:48

SantiagoFR +5544

Kan Twente toch wieffers huren tot einde seizoen, problem solved voor de nummer 5-6 van nl

05-01-2023 17:20

Elburg +3383

Deze reactie van die Duitsers zegt genoeg, die willen verkopen

05-01-2023 16:37

Frank.H85 +2242

Is die zerrouki zo goed dan??
Ik betwijfel het ten zeerste

05-01-2023 16:33

CrulioJuz1908 +9946

Dit is bijna letterlijk wat over Aursnes gezegd werd toen we hem haalden. Laat Slot en Te Kloese nu maar gewoon hun werk doen, ze weten wat ze doen.

05-01-2023 16:43

FR_Domingo +14895

Aurnes werd gehaald voor 1.5 miljoen?

06-01-2023 00:02

CrulioJuz1908 +9946

Ja, nou en? Als Zerrouki net zo effectief als Aursnes is en we met hem kampioen worden, maken die paar extra miljoenen niets uit.

06-01-2023 01:29

schippertje +3286

Want aursnes kon het ook alleen?

05-01-2023 16:06

Wisselspeler +7795

Nou die kogel is dus door de kerk. Zerrouki moet de oplossing voor het Timber probleem worden. Wieffer, Geertruida en Dermane dus te licht bevonden en misschien nodig voor RCV. Ze hebben dus ook nog geen topoptie voor RCV gevonden en vinden dit de beste snelle oplossing ook met de blik naar 23/24 met middenveld zerrouki/timber/ Szymanski ( Bullaude).

05-01-2023 15:40

DQuitz +2302

Als je kokcu verkoopt kan je 10 mil voor Szymanski makkelijk betalen

05-01-2023 16:13

beppie172 +65818

Dinamo Moskou geeft zelf aan met de huidige sanctie niet te kunnen verkopen.

05-01-2023 17:23

Fhasil +1878

Feyenoord zit helaas nog steeds in de positie dat men transfergelden niet direct en volledig weer kan herinvesteren. Nog immer dient een schuldenberg te worden afbetaald.

11-01-2023 04:56

DQuitz +2302

Dat weet ik, maar van de 25 a 30 mil kan je toch wel 10 herinvesteren... Die jongen is het geld waard

11-01-2023 07:01

beppie172 +65818

Nee, geen oplossing voor Timber probleem, maar het alsnog halen van een opvolger voor Aursnes.

05-01-2023 17:22

TalkOfSBeek +4003

Dat dus beppie

05-01-2023 18:13

Jigsaw +10049

Zal me niets verbazen als ze Zeroukki pas verkopen na de 29e…

05-01-2023 15:39

Paulus98 +150154

Gaat te veel kosten, niet doen dus.

05-01-2023 15:17

MNCpolo11 +10

Nou die Twente mensen mogen ook wel een keer ja zeggen voor twee miljoen ze gaan op die club van 020 lijken

05-01-2023 15:05

Fhasil +1878

Timber gehaald voor 7 oid. Dan gaan ze deze speler niet voor minder laten gaan

05-01-2023 15:09

TalkOfSBeek +4003

1.5 contract als de optie wordt gelicht. Max 5 mil denk ik.

05-01-2023 18:14

knarf +3308

volgens mij ziet Arne slot het in hem zitten. En alles wat hij op dit moment doet veranderd in goud.

05-01-2023 15:02

Silverius +588

Ziet niemand dan dat Feyenoord echt niet verwacht hem deze winter over te nemen? De enige reden waarom ze zo publiekelijk achter Zerrouki aan zitten is om te stoken waardoor je niet alleen onrust zaait bij Twente maar ook de kans vergroot dat Zerrouki zelf deze zomer (voor een schappelijke prijs) de transfer forceert.

05-01-2023 14:52

Reinbo +17602

Nee, dat ziet niemand, want dat slaat ook nergens op. We missen de 6 al het hele seizoen en met het uitvallen van Timber en Trauner is het noodzaak geworden hem of een soort gelijke speler te halen. Voordeel bij Zerrouki is dat hij er zondag al kan staan.

05-01-2023 14:57

Silverius +588

Ze gaan echt niet zo'n bedrag voor een speler neerleggen wanneer ze wat alternatieven op de bank hebben, er andere goedkopere (huur)opties zijn, en al aangegeven hebben dat een bedrag van 9-10 miljoen ondenkbaar is voor een middenvelder. FC Twente hoeft niets en zij weten dat wij moeten en gaan dus echt niet water bij de wijn doen. Ook ik zou Zerrouki graag hier zien, maar ik zie dat niet gebeuren voor de zomer.

05-01-2023 15:16

beppie172 +65818

Twente Hoeft niets? Nou, die zorgen met de huidige weigering om spelers naar een top 3 club te laten gaan, dat die niet meer lang gaan bijtekenen. En schieten zo zichzelf voor de toekomst in de voet. Hilgers gaat nu echt niet meer bijtekenen en kan Twente helemaal zeer doen om na volgend seizoen transfervrij de deur uit te lopen. En zoals het nu staat moet Twente playoffs spelen met een risico helemaal geen Europees voetbal te hebben. Dan moeten ze wel verkopen en is opa Streuer met pensioen. Ze lijken het daar nooit te leren.

05-01-2023 17:30

Fhasil +1878

Twente gaat van de zomer wel meewerken aan een vertrek en men hoopt natuurlijk dat een bui club aanklopt bij voorkeur uit Engeland of Duitsland. Zeker in Engeland is10 milj peanuts

11-01-2023 05:00

edtfeyenoordpedt +28563

@silverius:
Spreken is zilver, zwijgen is goud, Silverius.

05-01-2023 15:00

dre82 +5732

Ja en de aarde is plat

05-01-2023 15:07

goldendick +7110

Al dat gelul van die streuer om de onderhandelingspositie te versterken moet je gewoon negeren. Leg gewoon 7 of desnoods 8 miljoen neer en je hebt m

05-01-2023 14:51

achtertuin +8128

gib uns Zerrouki, das ist ein Befehl!!!!!!!!!!!!!!!

05-01-2023 14:44

Berkumzwolle +710

Tot mijn spijt Twente laat hem.echt niet gaan en waarom xou Feyenoord nu wel kunnen of willen betalen had het dan gelijk afgelopen zomer gedaan.
Weet niet wat ik hier van mort denken.

05-01-2023 14:25

jayjay49 +7839

Achteraf praten is altijd makkelijk.
Aurness is veeel te goedkoop en te snel verkocht. Frank Arnesen had dat nooit gedaan .
Zerrouki kan Topper worden onder Slot, maar onderschat Wieffer niet!!
Realistisch is die 8 millioen niet, maar Feyenoord heeft geen tijd voor langer uitstel. NU moet er kwaliteit komen en dat kan Zerrouki blijken te zijn / te hebben.

05-01-2023 14:19

CrulioJuz1908 +9946

In de huidige markt is 8 miljoen voor een sterkhouder in de as echt niet bijzonder meer, zeker niet voor een club in de top drie. We moeten stoppen met denken in markttermen van vijftien jaar geleden.

05-01-2023 16:46

CyberBliek +5390

We zijn niet genoodzaakt om iets te verkopen? Ze staan 35 mln in het rood?

05-01-2023 14:06

Kesi77 +13639

Krijgen voldoende financiële steun van Angela Merkel en kornuiten.

05-01-2023 14:23

CyberBliek +5390

Haha Eens!! Nep wannabe ze Germans!

05-01-2023 16:20

Joepie. +10189

Zerrouki is geblesseerd en gaat zowiezo de cruciale januari maand niet in actie komen. Niet nemen dus! Dan maar Wieffer. Te Kloese heeft 5mnd zitten slapen.

05-01-2023 13:56

Dezwartetulp +76767

Tja, kost ff wat tijd he, zo'n machtsovername

05-01-2023 13:58

jayjay49 +7839

Klopt dat??? Dan is Zerrouki NIET de man.

05-01-2023 14:21

michiel2424 +29093

Waar haal je deze info vandaan? en op basis waarvan heeft te Kloese precies "zitten slapen"?

05-01-2023 14:25

knarf +3308

Nou ik heb niet echt een idee dat te Kloese heb zit te slapen, ik krijg bij onze directeur juist het gevoel dat de rest heeft zit te slapen op het gebied van beslissingen.

En volgens mij ziet Arne slot het in hem zitten. En alles wat hij op dit moment doet veranderd in goud.

05-01-2023 15:00

Kazim +230

Beter Colin Kazim Richards terughalen met zijn vechthonden. Kost niet veel en kan ook nog eens Valentijn Driessen bedreigen

05-01-2023 13:55

IJzerenKees +130255

jaaaaaaaaaaaaaaaa held

05-01-2023 13:55

Rock +6489

Dan liever Mike Kiekeboe Obiku

05-01-2023 14:02

IJzerenKees +130255

ik denk dat ze er toch wel over nadenken

05-01-2023 13:54

Reinaldo16 +20927

Ik ga er vanuit dat Feyenoord ergens wat geld heeft gevonden en zij er nu wel uit gaan komen, rond 6 miljoen euro, met wat leuke bonusjes indien wij kampioen worden.

05-01-2023 13:51

IJzerenKees +130255

het is de albert heijn niet met je bonusjes

05-01-2023 13:53

Damdun +1489

Volgende ronde EL heeft ook al miljoenen opgeleverd.

05-01-2023 14:37

sj03rd +2896

alsjeblieft niet..

05-01-2023 13:48

Dezwartetulp +76767

Typisch een speler die in de eredivisie nog redelijks stand kan houden, maar te traag is voor de echte top.

05-01-2023 13:46

TussenjaarFC +138529

Wij zijn ook niet de echte top

05-01-2023 13:51

Dezwartetulp +76767

En natuurlijk wel Europees finalist en daar willen we structureel naar toe.

05-01-2023 13:57

radikale +6853

Kokcu, gaat vd zomer 25 miljoen + opleveren! Kan je mooi zerrouki en die pool voor aannemen

05-01-2023 13:44

Painer1 +9763

Als dit niet lukt...Midtsjo een half jaar huren. Was jarenlang de beste bij Az.
Zit nu op de bank in Turkije

05-01-2023 13:44

Feyenoord-Till_I_Die +7087

Je geeft zelf al een belangrijke reden om hem niet te halen. Was bij az al minder aan het worden en nu te slecht om in de basis te staan in Turkije. Is overigens ook geen 6

05-01-2023 13:47

scritor +13591

wel grappig: een kameraad opperde pas daley blind om de problemen achterin tijdelijk op te lossen. die kreeg me toch de strontkar over zich heen! inmiddels lijkt blind bij bayern münchen te gaan tekenen.. 😂

05-01-2023 13:41

[FR]Thomas +227603

Ik zou hem alsnog voor geen goud hier heen halen. En dat heeft niet eens wat te maken met dat het een ajacied is.

Verder heeft Bayern altijd 65% balbezit in de Bundesliga en hun linksback (Hernandez) is zwaar geblesseerd. Blind zal daar gewoon op de bank zitten achter Davies en af en toe mogen invallen als er alleen wordt aangevallen door Bayern.

05-01-2023 13:45

FR010FRDAM +43464

Dus? Is nog steeds een belachelijke optie. Voor welke positie had je hem willen hebben dan? Kan helemaal niet mee in het spel van Slot met hoog druk zetten.

05-01-2023 13:49

Rock +6489

Nee maar wel voor snel opbouw van achteruit.

05-01-2023 14:06

knarf +3308

Maar volgens mij wil Slot hem toch juist, waarom zou hij dan niet passen in het systeem?

05-01-2023 15:04

FR010FRDAM +43464

Knarf het gaat over Blind

05-01-2023 16:21

Rock +6489

Ja maar niet als 6 en ook niet voor rechts in het midden achterin. Weg ermee. Had ook grote smoel in de kleedkamer. En nog erger je krijgt ze vader en moeder erbij.

05-01-2023 14:05

Dezwartetulp +76767

Ik had zo graag Kokcu-Timber-Aursnes willen zien. Of Kokcu-Aursnes-Szymanski. Oef, wat lekkerrrrr

05-01-2023 13:40

pellevg +4433

We hebben er een aantal dagen van kunnen dromen

05-01-2023 13:50

vrknrd010 +3251

Kokcu timber Aursnes, 3 middenvelders die vrijwel op dezelfde linie spelen. Je hebt sws een 10 nodig ervoor of je moet systeem aanpassen

Daarnaast met Aursnes genoeg wedstrijden gezien vorig jaar waar het stroef ging. Uiteindelijk Sinisterra die ons persoonlijk 3 punten opleverde

05-01-2023 13:54

Dezwartetulp +76767

Tav eerste alinea: Timber kan prima op 10. Technisch, wendbaar, steekpass en aardig schot.

Tav tweede alinea: Nu zou Szymanski er dan tussen lopen he

05-01-2023 14:00

olimier010 +588

We wilden toch die Mees Hilgers ook hebben voor centraal achterin? Kunnen we niet AH Bonusweken 1+1 gratis ze allebei meenemen in een goeie combideal?

05-01-2023 13:40

woud_van_benen +3582

Zerrouki voor 8- of Szymanski voor 9 miljoen .... Ik weet dat het niet voor dezelfde positie is, maar dat is voor de financiele positie wel waar het op staat. Szymanski zal wel een stuk meer salaris vragen. Toch lijkt dat me wel de betere deal.

05-01-2023 13:39

vrknrd010 +3251

In grote wedstrijden heb je meer aan een Zerrouki dan Szymanski

05-01-2023 13:45

Reinaldo16 +20927

waar is dat op gebaseerd in godsnaam

05-01-2023 13:46

vrknrd010 +3251

Zo’n wedstrijd tegen Lazio waar je volledig wordt overlopen eerste helft en Szymanski gedwongen gewisseld moet worden in de rust. Met een Zerrouki op cvm hadden we meer controle gehad die eerste helft en met Idrissi, Santi en Kokcu bewezen dat er in de 2e helft prima nog een aantal goals gescoord kon worden. Daarnaast zulke creatieve spelers op 10 zijn vaak voor grote ploegen heel makkelijk in bedwang te houden

05-01-2023 13:48

FR010FRDAM +43464

Je weet helemaal niet of Szymanski straks zelf wil blijven. Daarnaast is het over een tijdje pas dat we daarover moeten nadenken. Een 6 is NU belangrijk

05-01-2023 13:51

woud_van_benen +3582

Nou, we hebben een optie tot koop in zijn contract staan. Het is niet zo dat hij de rest van het team zo ontstijgt dat hij de aanbiedingen van zich af moet slaan. We hebben nu inderdaad een 6 nodig, maar je kunt ook Dermane Karim doorschuiven naar het eerste of een goedkopere optie dan 8 miljoen voor Zerrouki betalen (want we gaan hem echt niet voor minder krijgen van Twente).

Ik schets alleen hoe het is, en dat is wel hoe het is. Want je zult eerst weer een Malacia achtige doel moeten sluiten aan het begin van de transferwindow om het geld bij elkaar te krijgen van Szymanski als je Zerrouki al hebt gehaald (dus een speler voor minder verkopen zodat je aan het begin van de window geld hebt). Die optie van Szymanski zal voor het eind van dit jaar gelicht moeten worden lijkt me.

05-01-2023 13:55

Aros +6892

Even extra op de beste man gelet en ik moet zeggen dat ik hem wel al versterking zie

05-01-2023 13:36

Dezwartetulp +76767

Zerrouki in je broekie

05-01-2023 13:34

Boss63 +1415

Ladislav Krejci is die niet goed genoeg? Heeft in ieder geval lengte zodat we bij standaard situaties een keer een bal weg kunnen koppen ipv tegen krijgen en weer achter de feiten aanlopen.
Hij kent nog niet de stad maar Hancko wel.

05-01-2023 13:33

Koning-Nicky-24 +3282

Volgens de meeste hier was Hancko ook te duur.
Misschien kunnen we weer stunten

05-01-2023 13:47

Feyenoorderfan1244 +1460

Oké. Maar Hancko had Europese ervaring en international

05-01-2023 14:17

VamosSini +3609

Balle tonen kloese met zerrouki worden we kampioen

05-01-2023 13:33

MacaRooney +4966

We hadden Blind moeten oppikken


Om hem vervolgens in beton te gieten en de Maas in tyfen

05-01-2023 13:29

Aros +6892

Dat laatste kan nog steeds

05-01-2023 13:37

RVF +12382

Heeerlijk

05-01-2023 13:38

croomer1 +7299

Ik ben allemaal zo bang dat we met deze transfers dadelijk geen geld meer hebben voor de optie op Szymanski. Iemand daar meer over toevallig??

05-01-2023 13:29

lion63 +13851

Angst is een slechte raadgever, bovendien hoef jij nergens bang voor te zijn. Er gebeurd helemaal niets met je als we de optie van onze Poolse vriend niet gaan lichten

05-01-2023 13:34

croomer1 +7299

Whahaha dank voor je opbeurende woorden. Ik ben weer helemaal gerust gesteld Lion

05-01-2023 14:28

lion63 +13851

Mooi zo haha

05-01-2023 16:01

Snelterugnaardetop +36185

Ik ben GEEN fan van zerrouki. Toch zeg ik WEL doen.

Waarom? normaliter is t verschil tussen 5 milj(bod feyenoord) en 8 milj (vraagprijs) een mega verschil voor onze club.

Maar als slot zoooo overtuigd is dat hij deze man nodig is dan is nu het moment wel een x extra risico te nemen..

Kijk bij een advocaat ofzo moet je je echt achter de oren gaan krabben bij zulke bedragen. Slot lijkt een stuk realistischer met oog op de toekomst voor de club. Daarbovenop heeft hij tot nu toe 9 van de 10 spelers aanzienlijk beter gemaakt en weet hij goede spelers telkens correct in te passen..

Dus mocht het geld er zijn. Neem het risico. De kans dat slot dat in de europa league of met t behalen van CL voetbal is groter als ooit te voren. Een weloverwogen risico dus.

05-01-2023 13:29

Sasss +54163

Blijft een gok
Goedkoop was bij Aursnes zeer zeker geen duurkoop

05-01-2023 13:30

Snelterugnaardetop +36185

Klopt maar ik weerleg jou woorden dan ook totaal niet in mijn betoog . Zijn 2 verschillende situaties. Beide ok

05-01-2023 13:31

IJzerenKees +130255

een advocaat hebben we toch al
van benthem
dus daar ligt nu de prioriteit niet lijkt me

05-01-2023 13:33

lion63 +13851

Als onze trainert maar fan is, die heeft er kijk op....

05-01-2023 13:35

Dezwartetulp +76767

Nou, Slot toonde vlak voor z’n begin bij ons ook interesse in Bruno Martins Indi….hahahahaha

Dus heb geen ongebreideld vertrouwen in z’n scoutingskills.

05-01-2023 13:36

Snelterugnaardetop +36185

Je doet net alsof bmi een slechte speler is.. is gewoon een zeer degelijke speler hoor. Indien op de juiste plek gebruikt

05-01-2023 13:40

Dezwartetulp +76767

Echt een van de domste lompste spelers die ik ooit ons shirt gezien heb. Verschrikkelijk. Staat voor alles wat ik verafschuw en waar Feyenoord zich ver van moet distantiëren.

05-01-2023 13:42

Jakkie +9161

Die gaat wel tekenen.Laat het maar zien dan ook.

05-01-2023 13:29

Zuidbewonert +411208

Feyenoord bevestigt: Sneuer heeft zich gemeld met z'n kutverhalen.

05-01-2023 13:28

schippertje +3286

Vind hem beter als aursnes en die is verkocht voor 14/15 miljoen.
Denk dat feyenoord nu door gaat pakken
Ze zullen niet voor de tweede keer zich laten piepelen door twente, ze weten wat hij kost en twente minimaal wil hebben.
Als je je dan voor de 2e keer meld zal het vast menens zijn vanuit de kuip.
Denk ook dat zerrouki zomaar het verschil kan maken tussen wel ogf geen kampioen.
Met zerrouki op 6 ontlast je ook je verdediging waar dan makkelijker een oplossing voor is te vinden

05-01-2023 13:27

Jans-scf +2388

Viel door de mand tegen Fiorentina

05-01-2023 13:29

schippertje +3286

Lag niet alleen aan zerrouki toch?
Ook aan wat er om hem heen loopt

05-01-2023 13:32

Jans-scf +2388

Kon t niet bijbenen. Als je dan ziet hoe Aursnes zich tegen iedereen staande hield

05-01-2023 13:34

mdw2 +8027

Was toen zwak omdat hij destijds ook in het transferspel terecht kwam en graag de stap wilde maken. Zelfde was te zien aan Gakpo toen rond eind transferperiode in de zomer, is ook geen onaardige speler lijkt me...Zerrouki heeft het rest van het seizoen gewoon bewezen wat hij kan, als je ziet hoe hij tegen PSV was dan is het echt een geweldige 6 voor Feyenoord op t moment. Met hem hadden we zeker tegen psv gewonnen

05-01-2023 14:22

IJzerenKees +130255

schipper mag ik over varen hahaha

05-01-2023 13:34

Aros +6892

Haha Aursnes was zeldzame klasse voor ons

05-01-2023 13:37

Reinaldo16 +20927

Beter dan Aursnes, dat is vrij onwaarschijnlijk

05-01-2023 13:48

schippertje +3286

Aursnes had niet echt scorend vermogen, zerrouki zeker wel

05-01-2023 16:08

IgorPaisjouw +204

Stemmingmakerij, lekker verder kijken

05-01-2023 13:27

IJzerenKees +130255

die is dus binnen

05-01-2023 13:27

ScheleJopie +17616

Hij mag alleen komen als hij dat vieze haar eraf haalt.

05-01-2023 13:27

ScheleJopie +17616

Ik gebruik Andrelon, omdat ik het waard ben

05-01-2023 13:28

GoudvisFR +2062

5 miljoen anders lekker naar Marseille gaan

05-01-2023 13:23

edtfeyenoordpedt +28563

Ah, Streuer heeft zich weer gemeld. Nu wordt het leuk!

05-01-2023 13:23

edtfeyenoordpedt +28563

Was ook een zekerheidje natuurlijk dat hij zich weer zou roeren :-)

05-01-2023 13:23

GraziPelle10 +801

8 miljoen prima

05-01-2023 13:21

Steekpass +3911

Hallo GGZ? We hebben er weer eentje.

05-01-2023 13:23

Zuidbewonert +411208

GGZ hier. Wat heb je?

05-01-2023 13:28

timmiesio010 +797

Die Streuer moet gewoon zn bek houden en gewoon voor 5 mil plus wat bonussen lekker verkopen, duitse pleuriszooi daaro

05-01-2023 13:18

Spiderpig +175113

Bel hem ff dan

05-01-2023 13:19

timmiesio010 +797

Ja is goed man gooi f nummertje dan

05-01-2023 13:21

Zuidbewonert +411208

Ff nummertje klappen.

05-01-2023 13:28

Spiderpig +175113

Geen idee... Bel al de verzorgingstehuizen in Enschede op... Daar moet ie ergens zitten

05-01-2023 13:39

realistisch1953 +14144

Wat een pipo die Streuer zeg, hij denkt dat hij er verstand van heeft, die halve Duitsers worden al jaren "gesponsord" door de inwoners van Overijssel (via de belasting) anders had die club al lang niet meer bestaan.

05-01-2023 13:17

IJzerenKees +130255

ja hij woont ook in een wagen van hout

05-01-2023 13:22
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties