'Sydney van Hooijdonk genoemd als opvolger van Danilo'

'Sydney van Hooijdonk genoemd als opvolger van Danilo'

Sydney van Hooijdonk staat in de belangstelling van Feyenoord, zo meldt 1908.nl. De spits moet Danilo opvolgen wanneer de Braziliaan daadwerkelijk De Kuip verlaat. De technische staf is ervan overtuigd dat de zoon van Pierre van Hooijdonk van toegevoegde waarde kan zijn voor de stadionclub.

Feyenoord lijkt serieus rekening te houden met een vertrek van Danilo. Eerder werden de Rotterdammers al in verband gebracht met de 24-jarige Japanner Ayase Ueda en nu valt de naam van Van Hooijdonk nadrukkelijk in het Maasgebouw. De stadionclub heeft zich in dit stadium nog niet concreet gemeld bij Bologna.

Wanneer Rangers FC de vraagprijs van Feyenoord nadert en een definitief vertrek lonkt, kan het wel eens snel gaan. Van Hooijdonk heeft onlangs te horen gekregen dat hij mag vertrekken bij Bologna FC. Trainer Thiago Motta heeft aangegeven dat de 23-jarige spits niet voorkomt in de plannen en mag uitkijken naar een nieuwe werkgever.

Van Hooijdonk heeft in totaal 58 wedstrijden gespeeld in de Eredivisie. De spits kwam tot dit aantal bij NAC Breda en sc Heerenveen. Op het hoogste niveau in Nederland wist Van Hooijdonk tweeëntwintig keer te scoren en leverde hij twee assists af. Daarnaast was hij 53 duels actief in de Keuken Kampioen Divisie. De rechtspoot scoorde daar 21 doelpunten en gaf vier assists.

Van Hooijdonk vertrok in de zomer van 2022 transfervrij bij NAC Breda en tekende een contract tot medio 2025 bij Bologna. De spits kwam tot slechts 34 minuten in de Serie A en werd al snel verhuurd aan sc Heerenveen. Bij de Friezen was hij belangrijk met zijn doelpunten, maar het was voor Bologna niet voldoende voor een serieuze kans in het eerste elftal. Zijn transferwaarde wordt momenteel geschat op zes miljoen euro.

Van Hooijdonk is een versterking voor Feyenoord

Plaats reactie
666

Proboscis +261

Ik schat Danilo hoger in,

26-07-2023 07:44

BolleBram26 +0

Een voetballer in de spits die Zit Nie heet, is vragen om problemen.

25-07-2023 19:32

dkuh013 +2056

Denk het zeker de moeite waard is

25-07-2023 17:49

PierreFeyenoord +1989

Dit zou wel een zware downgrade zijn ten opzichte van Danilo hoor

25-07-2023 13:37

DirkKuip +4498

Oke, top!

Diallo
Pepi
Vetlesen
Nakamura
Tsoungui
Bergvall
Stengs
Alexandropoulos
Summerville
Cháves
Wijnaldum
Vipotnik
Ivanušec
Castelletto
Chaïbi
Varane
Brenet
Seboui
Robertone
Gulliksen
Soulé
Penetra
Beelen
Araujo
Sardella
Phillips
Emegha
Isaksen
Danjuma
Almada
Zakharyan
Rudisill
Jelert
Spertsyan
Ueda
van Hooijdonk

Waar blijft Gnonto?

24-07-2023 08:43

rene1952 +1006

En Bram van Polen van Pec?

24-07-2023 12:40

LagunaMaluku_VakkieW +302

Weghorst staat er niet tussen ....

24-07-2023 22:59

DirkKuip +4498

Wanneer is die genoemd dan? Heb alleen FR12 bijgehouden, anders telt het niet

25-07-2023 08:02

Proboscis +261

Gnonto zit nog in de helicopter

26-07-2023 07:45

ibmebudh +3206

Snap er helemaal niks van: spits komt er bij Bologna (nr. 9 in Italië) niet aan te pas, doet het leuk bij een (normaal gesproken) middenmoter in de Eredivisie, geen Europese ervaring en mag weg bij zijn club: geschatte waarde = 6 miljoen. FR12-publiek: halen!

Andere spits speelt in alle wedstrijden van de landskampioen van NL, Europese ervaring, heeft prima statistieken (goals/assists per gespeeld minuut), mag in principe niet weg: geschatte waarde = 6 miljoen. FR12-publiek: ik breng hem op de fiets.

Hoe dan!?!

24-07-2023 02:18

rene1952 +1006

Nee deze van.Hooijdonk is niet veel, in grote wedstrijden was die er nooit.
Wel tegen ploegen in rechter rijtje.
Nee niet doen.

24-07-2023 13:17

Schoutjewoffel +325

Hij schiet ze er makkelijk in. Staat in de box vaak op de goede plaats. Lekker opportunistisch veel schieten. Tuurlijk leeft ie van voorzetten, maar dat doet iedere spits. Ik vind nu een voorbeeld van het halen van Nederlands talent ipv het scouten over de grens wat vaak onbetaalbaar is. Zo'n type spits had toch allang in de eigen opleiding moet lopen? Wanneer breekt er nou weer eens een Nederlandse spits door?

23-07-2023 22:31

FFL +10533

Deze niet, want dan had had 'ie allang bij een club in de top 4 gespeeld
Van deze hebben we er de afgelopen 45-50 jaar genoeg gehad die tekort kwamen.

23-07-2023 22:53

Dammie +60

"Want dan had hij allang bij een club in de top 4 gespeeld" hoeft natuurlijk niet altijd waar te zijn. Zijn vader is daar misschien wel het beste voorbeeld van, die speelde op dezelfde leeftijd nog gewoon bij NAC.
Verwacht ik dat Sydney van toegevoegde waarde kan zijn voor Feyenoord, of op welk gebied dan ook zijn vader kan overtreffen? Nee dat dan ook weer niet.

24-07-2023 00:12

ibmebudh +3206

Vraag is: gaat ie het op dag één beter doen dan Danilo. Blijkbaar ongeveer evenveel waard (snap ik niks van overigens), dus stel je kunt het gesloten beurs wisselen, zou je het doen? Ik niet.

24-07-2023 02:20

FFL +10533

Ik ook niet.

24-07-2023 08:43

fluub +8717

Vervelend hoofd, dus liever niet.

23-07-2023 21:49

rene1952 +1006

Ja vooral dat hoofd
Zeker

24-07-2023 13:18

AirMax1 +1645

Nee, alsjeblieft niet. Niet geschikt om in onze kleuren te spelen

23-07-2023 20:50

Wijnand1985 +745

Heb zijn vader zien voetballen, komt wel heel dichtbij zo.

23-07-2023 20:19

FFL +10533

Duits gezegde: " Tüchtige Väter heißt nicht immer tüchtige Söhne"

23-07-2023 22:56

GGAllin +1494

34 wedstrijden en 19 goals is 1 goal op 1.8 wedstrijd. Zegt genoeg toch?

23-07-2023 19:58

Arjan.P +555

In een ander team, andere manier van spelen etc. Niet zo één op één te vergelijken dus. In DtK, en zijn team, we trust. Als ze denken dat hij bij ons past dan moeten we daar vertrouwen in hebben. Afbranden kan altijd nog.

23-07-2023 20:19

GGAllin +1494

Ja, je hebt gelijk natuurlijk. Maar met dergelijke cijfers kun je wel iets. Ik zie allemachtig veel lui hem affikken, da`s sowieso niet nodig toch?

23-07-2023 22:51

svanw84 +11016

Hoe waren de statistieken van Pellè voordat hij naar Feyenoord kwam?

23-07-2023 21:29

ibmebudh +3206

Danilo in eredivisie: 10 goals, 3 assists. In de helft van de minuten. Zegt dat ook iets?

Je statistieken kloppen trouwens niet volgens transfermarkt: SvH heeft 33 wedstrijden eredivisie, 16 goals 1 assist.

24-07-2023 02:31

GGAllin +1494

Ik heb nooit gezegd dat Danillo een slechte spits is toch? We hebben het over SvH als Danillo weg gaat.
De statistieken die jij geeft zijn ook mooi!! 1 op 2!

24-07-2023 06:41

ibmebudh +3206

Fair enough, maar laten we Danilo aub houden. En persoonlijk hoop ik op een ander kaliber spits dan SvH mocht hij toch weg gaan.

24-07-2023 10:27

GGAllin +1494

We hopen op het beste voor de club kerel! Dank voor je antwoord.

24-07-2023 17:00

Rene.v43 +993

Belachelijk !

23-07-2023 19:04

Edwinvz +1137

Bij Dessers werd ook zo gereageerd bijvoorbeeld. En die heeft het ook waargemaakt. Als Sydney komt, heb ik er alle vertrouwen in.
Hij heeft zich ook goed ontwikkeld de afgelopen jaren. En net als zijn pa zit er een stijgende lijn in. En het karakter om te groeien en beter te worden. Ik ben dus wel benieuwd

23-07-2023 18:49

ibmebudh +3206

In de eredivisie een conference league. We gaan CL (/EL) spelen, hard werken en “een goed team” is dan niet voldoende, er moet kwaliteit en klasse bij! Uit een ander vaatje dan de Dessers en van Hooijdonks van deze wereld tappen dus aub.

24-07-2023 10:29

dockersstand5314 +3269

Deze gozer heeft het karakter van een vaatdoek ! En daarbij een directe uitlaatklep bij de pers !

Als deze jongen geen vaste waarde word voor de selectie moet je dit als Feyenoord niet willlen !!!

Dus eindstand “ Santi uit de basis spelen gaat uhm niet worden dus niet doen “ !!

23-07-2023 18:36

GGAllin +1494

Hij geen vaatdoek zijn als ie niet in de basis staat, maar als ie in de basis staat mag ie wel een vaatdoek zijn?

Wat lul je man?

23-07-2023 19:55

dockersstand5314 +3269

Dat als hij niet speelt gaat janken en dat zijn vader dan de trainer aanvalt via de media zie de situatie bij Sparta !!

23-07-2023 21:04

FRRMS +26000

Van Pepi topscorer geworden bij een degradant

En dan komen we uit bij dit..

23-07-2023 18:24

w4zfs5n2zn +68640

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

23-07-2023 18:23

Vreewijk +213

Wie verzint dit, Slot?

23-07-2023 18:23

Johan.S68 +591

Nee hoor🫣🫣🥺 je gaat CL spelen, daar moet toch iemand komen met meer kwaliteiten😉👊🏼

23-07-2023 18:13

Dammie +60

Kunnen we die betalen dan?

24-07-2023 00:15

Fworldcup1970 +11225

Hij heeft zijn beperkingen, maar ook een grote drive, net als zijn vader. Kan je ver mee komen💪

23-07-2023 17:26

cipolini +13808

We kunnen hem ruilen met Bulaude, want die wil Bologna graag.

23-07-2023 17:12

FRRMS +26000

Bullaude heeft meer kwaliteit in z’n kleine teen dan vHooijdonk

23-07-2023 18:25

GGAllin +1494

Ja natuurlijk. Daarom staat Baullaude basis.

23-07-2023 19:51

cipolini +13808

Gisteren zat Bullaude bij de reserves.

23-07-2023 20:23

FRRMS +26000

Heb je vHooijdonk ooit zo'n bal zien aannemen zoals bullaude deed?
vH zou alles afscheuren wat ie kan afscheuren als hij dat probeert

24-07-2023 10:12

Felician +443

Hij kan aardig het spel verplaatsen en versnellen plus goede kopper en dodelijk in de 16. Voor hier in de competitie prima voor de breedte.

23-07-2023 15:55

w4zfs5n2zn +68640

Mmmmmwwwwhhhhhhggggghhhhhh ja ja

23-07-2023 18:26

RemcoFR +26578

Slot zal er dan meer inzien dan de meeste hier.

23-07-2023 15:10

Jurk +7025

Niet doen…

23-07-2023 14:59

HerenTribune +97

Ik heb gelezen dat Slot en TK allerlij lijstjes hebben waar een speler aan moet voldoen om in het team t epassen, dus als Feyenoord geinteresseerd is zal hij wel in het plan passen. Ik vertrouw Slot & co. meer dan wat reaguurders in de comments.

23-07-2023 14:32

cipolini +13808

Reagluurders en azijnzeikers.

23-07-2023 17:11

StalenBonk +2546

Ik vertrouw wat TBS-rijpe internettokkies wel wat meer dan zo'n technische staf met kennis hoor

23-07-2023 18:20

010forlife +2943

Dus we kunnen sydney voor een prikkie kopen.
Misschien dat ik daar wel een goed geisoleerde huis kan vinden. Schijnt wel mooi te zijn.

Zonder dollen.

Aangezien bologna van hem af wilt zoals ik lees en 6 miljoen waarde heeft zal het max 7 miljoen kosten gok ik. Al denk ik wel 7 miljoen teveel is voor deze speler.

23-07-2023 14:17

Dammie +60

7 miljoen moet je nooit doen. 3 is mijn inzien voor zo'n speler waar ze ook nog eens van af willen echt wel de max.

24-07-2023 00:17

010forlife +2943

Ja weet niet of bologna perse winst percentage eruit willen halen. Ik had eerder 4 miljoen in mijn hoofd. Dus we zitten niet ver van elkaars gedachten.

24-07-2023 09:40

Dommeloempia1 +19626

Aub niet...

23-07-2023 14:00

Doodles25 +1191

Is Fran Sol nog beschikbaar?

23-07-2023 13:51

patrickbmx +2205

Nee nee nee zeg
Aub niet

23-07-2023 13:43

FRRMS +26000

Is van geel terug?

23-07-2023 13:40

fr_1993 +78112

https://twitter.com/Footy_metrics/status/1683063877473370113

Ik snap het gezeik om Sydney van Hooijdonk niet. Kijk ff naar dit rooster linksboven bij expected goals en wat hij van die expected goals waarmaakt.

23-07-2023 13:39

Riogio +3949

Pepi wel meer allround maar hij heeft niet veel kansen nodig idd. Qua goals doet ie mij een beetje denken aan van Nistelrooy alleen die was agressiever en fysiek sterker.

23-07-2023 21:20

Demolic +3300

Dan kan je beter Weghorst halen dat is de betere versie van hem
Hij hoort degradatie voetbal te spelen of in de kkd met zijn niveau

23-07-2023 13:36

Nol +3115

Dat salaris wat Weghorst opstrijkt ga je niet besteden aan een tweede spits. Daarnaast geloof ik ook niet Weghorst wil komen voor de bank.

23-07-2023 16:19

Benijofar +2430

Als ie zes miljoen moet kosten dan moet je dat nooit doen, maar Bologna heeft zich nogal vervelend opgesteld tegen hem en zijn vader ( eeuwige voetbalheld ) weet wel hoe je dan de boel moet manipuleren om voor een stuk minder geld weg te gaan.

23-07-2023 13:33

Demolic +3300

Hij kan goed rennen en is fysiek sterk, dat zijn de enigste kwaliteiten die hij bezit

23-07-2023 13:33

DickLeCoq +1634

Dat kan heel nuttig zijn op sommige momenten. Maar het zijn geen eigenschappen waarmee hij niet iets anders brengt dan onze eerste spits. Ook heeft hij geen eigenschappen (zoas de vrije trappen van zijn pa) die je goed in kan zetten als wapens.

Als je m voor een prikkie (max een miljoen) op kan halen, dan moet je dat doen, anders niet

23-07-2023 14:40

Suri +8840

Kansloze missie

23-07-2023 13:25

Ewajakokcu +2188

Appelringen

23-07-2023 13:21

kuurie69 +12720

Doe dan Doufikas

23-07-2023 13:17

Rainier +1254

Handelingssnelheid te laag! Zinloze toevoeging

23-07-2023 13:15

korsakov +93148

Wel een mooie clubspeler, in die zin kan hij iets extra brengen. Of hij echt van Feyenoordkwaliteit is? De technische staf zal hem goed hebben gevolgd.

23-07-2023 13:05

Senior +2643

Je kan het nooit weten, wie had ooit gedacht dat Dessers Feyenoord waardig zou zijn. Ik ga nergens meer vanuit behalve dat mijn vertrouwen in de staf, de directeur en de scouting inmiddels onbegrensd is.

23-07-2023 17:40

Dims +290

Er loopt een spits bij rkc, michiel kramer dat niks voor ons?

23-07-2023 13:05

Pelle25 +3751

NEEEE die kerel is zo slecht, altijd bij NAC gevolgd, die is daar weggegaan omdat hij niet in de basis stond, en bij heerenveen ook niet veel

23-07-2023 12:51

DaanCS +1821

We hebben dit seizoen 2x van Heerenveen gewonnen en dat kwam alleen maar omdat die gek in beide duels zieke kansen miste.

Echt niet aan beginnen.

23-07-2023 12:50

Anthony.A +970

Dus omdat hij 2x zieke kansen mist tegen ons niet halen? Dus als hij in die wedstrijden wel 2x had gescoord moesten we hem wel halen??

Sydney is in mijn ogen een goede spits, met de juiste begeleiding en spelers om hem heen gaat hij er zomaar 15 inschieten (achter santi)

23-07-2023 14:01

DaanCS +1821

Ben je serieus? Het is meer om aan te geven dat dit geen goede spits voor het niveau Feyenoord is. Gebrekkige techniek, kan niet meevoetballen zoals bijv Danilo dat wel kan. Je gaat er flink op achteruit op deze manier. Zijn plafond ligt bij een FC Utrecht. Het zou een schande zijn met zo’n gozer de CL campagne in te gaan.

23-07-2023 14:07

Anthony.A +970

Hoe oud is hij..

En wie zie jij graag komen?

24-07-2023 11:16

Fr1908HK +88

Als we toch naar spelers in de eredivisie kijken waarom. wordt Douvikas dan niet genoemd? Zal voor rond de 8 miljoen euro toch ook wel op te halen zijn bij onze vrienden in Utrecht

23-07-2023 12:49

pantani010 +132

Oh jaaaaa, heel graag
Heerlijke nederlandse jongen met kwaliteit, wordt heus een held bij ons, net als zn pa die feyenoord de laatste europese beker won,en bijna in zn 1tje.
Kom maar sidje
Gr iris x

23-07-2023 12:48

Therion55 +1602

Alleen als derde spits van toegevoegde waarde.

23-07-2023 12:47

FFL +10533

Doe maar niet. Voegt niks toe. Kan het bij Bologna gewenste niveau blijkbaar ook niet aan, dus wat moet je er mee als je als club naar een hoger niveau wilt?

23-07-2023 12:46

Fr1908HK +88

Liever niet. Voetballende echt niet goed genoeg en te traag om hoog druk te zetten.

23-07-2023 12:46

VakJJ1908 +8300

Echt een enorme downgrade. Plus een vervelende etter op de bank.

Owja en zijn vader ,die trouwens voetballend een ongelooflijke held is zal wekelijks Arne Slot en heel de club kapot proberen te maken op tv en in elk interview omdat zijn zoon op de bank zit.

23-07-2023 12:40

natteTdoek +742

Ik denk dat sydney van hooijdunk beter kan basketballen

23-07-2023 12:25

Peterk +34605

De van Beukeringtijden herleven als je dit allemaal leest....

23-07-2023 12:22
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties