Te Kloese: ''We hebben er zoveel tijd, geld en energie in gestoken''

Feyenoord heeft met de verkoop van Mats Wieffer en Lutsharel Geertruida veel geld gegenereerd op de transfermarkt. Algemeen directeur Dennis te Kloese vertelt dat de inkomsten niet allemaal gebruikt zijn om te investeren in nieuwe spelers.

''De inkomende transfergelden zijn gegaan naar het langer vastleggen van spelers, het contracteren van jeugdspelers en de faciliteiten'', vertelt Te Kloese in gesprek met ESPN. ''We bieden ook heel veel en daar kunnen we heel veel dingen mee doen. We bieden trainers fantastische faciliteiten, spelers een prachtig podium om zich in de kijker te spelen en weer een transfer te maken. Maar we zijn in de gelukkige omstandigheid dat niet alles moet.''

Feyenoord had de lastige taak om Mats Wieffer te vervangen. Dat ging niet heel makkelijk. ''Wieffer is gewoon heel moeilijk te vervangen.'' Te Kloese vertelt dat Hwang In-beom kan worden gezien als vervanger voor de middenvelder. Ook het vertrek van Geertruida was een lastig thema. ''Dat is een jongen met een unieke positie binnen de organisatie. Hij is vanuit Varkenoord doorgegroeid tot aanvoerder van het eerste elftal.''

''Ik denk dat hij zich deze zomer er ook weer bij had neergelegd dat hij nog een jaar onze mooie club zou vertegenwoordigen, maar toen kwam toch Leipzig weer om de hoek. Moet je dat dan niet doen? Zo'n jongen heeft nog tien maanden een contract. Het is een beslissing en die neem je. Het moet dan blijken of het de juiste is. Maar een speler met zijn kwaliteiten één-op-één vervangen is in de Nederlandse competitie heel erg moeilijk.''

Assane Diao

Het mislopen van Assane Diao doet pijn bij Feyenoord. De Rotterdammers hadden een akkoord bereikt met zijn werkgever en de buitenspeler was al in Nederland. ''We hebben er zoveel tijd, geld en energie in gestoken. Aan de ene kant is het jammer dat zo'n jongen niet uit Spanje kan komen of een andere jongen niet uit België, maar aan de andere kant geeft het wel aan dat we nu op poleposition liggen om zulke jongens wel te gaan halen.''

Justin Bijlow

Te Kloese zag dat Bijlow niet de medische keuring doorstond bij Southampton. De algemeen directeur zet zijn vraagtekens daarbij. ''Het is wel heel toevallig dat een club vijf minuten nadat ze bij ons aangeven dat hij niet door de medische keuring komt, eigenlijk Aaron Ramsdale al klaar hebben staan voor 25 miljoen euro en een vijfjarig contract hebben aangeboden. Ik denk dat je dat niet binnen vijf minuten georganiseerd krijgt.''

Window te lang open

Te Kloese hoopt dat de UEFA en FIFA veranderingen gaan doorvoeren. ''De window is te lang open. Ik denk dat dat iets is om binnen het voetbal over te praten. Het is een moeilijke situatie. Je ziet dat het invloed heeft op het elftal en dat er druk ligt op de organisatie. Dat maakt het niet makkelijk.''

Ondanks het mislopen van twee transfers op Deadline Day kijkt Te Kloese met trots terug. ''We zijn trots op de spelers die zijn binnengekomen. Trots op Arne Slot die het fantastisch doet bij Liverpool en heel blij met de nieuwe trainer die zeker zijn weg gaat vinden hier bij Feyenoord. Hopelijk gaan we een mooi jaar tegemoet waarin we voor de prijzen gaan spelen.''

Lees meer over
Dennis te Kloese
Plaats reactie
666

progress +2317

Het verhaal is goed maar zoals de cijfers zeggen in het nieuwe seizoen zeer zeker niet zo halen we de CL niet.
En trouwens halen CL moet niet het ding zijn maar overwinteren dan zijn we een topclub.

06-09-2024 08:47

010forlife +2982

Exact, meedoen om top 2 dat doen we al een tijdje, volgende stap moet idd zijn dat je kan overwinteren in CL, zodat je vandaar uit weer stappen kan gaan maken als je dit structureel presteert.

06-09-2024 09:03

Fhasil +1877

In de nieuwe opzet CL wordt dat steeds lastiger. We moeten trouwens onze club niet te klein maken maar zeker ook niet te groot. Op CL niveau zijn we in feite nog maar een beginneling die in de Kuip af en toe weet te verrassen maar er zijn nog zat betere teams op te noemen. Kijk alleen maar naar het budget van onze CL tegenstanders . Onvergelijkbare grootheden.

07-09-2024 06:24

berberis +2011

Elke CL deelnemer overwintert in deze opzet.

07-09-2024 23:08

Ton.H62 +401

Heel goede vent en toch heeft hij steken laten vallen. De selectie is niet op orde terwijl het geld ervoor er wel is. Daar zal, moet hij lessen uit trekken. Vertrek van Lingr op het allerlaatst was ook niet fraai.

06-09-2024 07:57

ArneSlutsky +2631

Selectie is prima op orde, over de breedte ben je sterker en je mist alleen een rechtsbuiten. Paixao en Osman kunnen daar ook spelen! Lingr wilde zelf weg, dus prima oplossing

06-09-2024 08:15

Fhasil +1877

We kennen de kwaliteiten nieuwkomers nog niet. Even afwachten voordat we een oordeel vellen. Wieffer en Geert plus buitenspelers vervangen valt niet mee.

07-09-2024 06:26

Aivs91 +69

Eens, beter geld in de knip houden als je niet zeker bent of je al die posities in een keer goed kunt invullen

09-09-2024 08:28

Feychris1908 +3869

Wat Arne heeft heeft ook onze don kloesoe heeft mijn steun en terecht dat ie een TD erbij zoekt want dat is gewoon te veel werk voor hem, laat deze man voor eeuwig bij onze club blijven zodat we ook nog meer stappen kennen gaan maken

06-09-2024 00:56

rob57 +3035

Eens. TD en AD is gewoon teveel werk.

06-09-2024 12:17

POVG +4742

Dennis topper

05-09-2024 23:56

JoszefForever +1891

Wat een verstandige man. Niet te filmen

05-09-2024 23:33

tata_banya +340

Respect to the Don. Wees blij met wat er staat en waar we staan. Wordt gewoon mooi seizoen met min. plek 2 al zal daar voor gestreden moeten worden. We love you Feyenoord, we do.

05-09-2024 21:14

GentlemanGio +1764

Goed interview van V Eersel. Stelt de juiste vragen en durft door te vragen. Ik geloof Te Kloese wel, maar er zal wel wat moeten veranderen qua organisatie. Maar dat zegt te Kloese ook, dus dat klinkt veelbelovend

05-09-2024 21:04

Fhasil +1877

Van Eersel vraagt juist niet door op t moment dat te Kloese een beetje van zich afbijt. Van Eersel is hier totaal geen partij voor de goed van de tongriem gesneden TD, tevens AD. Zodra het een beetje spannend werd , beet van Eersel niet door. Hij wilde ‘t blijkbaar gezellig houden. Van Eersel is ook meer supporter dan een goede, doortastende journalist

07-09-2024 06:29

GentlemanGio +1764

Tsja ik snap wat je bedoelt hoor, maar het blijft sportjournalistiek natuurlijk. Als-ie echt de zaag erin zet, wordt-ie niet meer uitgenodigd. Vind dat-ie de juiste vragen stelt en even (kort) de poot stijf houdt. En hij laat Te Kloese toch wel zeggen dat hij zelf ook niet (echt) tevreden is over de window

07-09-2024 08:42

bd +1193

N trainer aanstellen die alles anders wil doen na meest succesvolle jaren in 50 jaar..........??????

05-09-2024 20:26

FRmikoman +2297

Niet met je eens. Je kan discussie voeren over 343 of 433 maar zoveel verschil zit er niet tussen beide tactieken. We speelden onder Slot ook al vaker zo, alleen begonnen we altijd op papier met 433.
Verder heeft Priske een redelijk vergelijkbare visie op druk zetten en veld bezetting.
Er zijn veel meer overeenkomsten dan verschillen als je alles meeneemt.

05-09-2024 20:35

bd +1193

Heb je al gekeken dit jaar?

05-09-2024 20:54

FRmikoman +2297

Zeker heb ik gekeken. Ik zag 2 persoonlijke fouten van Wellenreuter. Ik zag ons domineren tegen Pec, maar ook tegen Willem2. Het is een wonder dat we die pot niet gewonnen hebben als je het veld overwicht en de kansen bekijkt. Verder zag ik, net als vorig jaar, een moeizame pot op het kasteel. Daar hebben we het wel vaker moeilijk. En ik zag ons als overwinnaar uit de bus komen tegen Pisvee.


Wat is je punt nu precies?

06-09-2024 10:33

RicoFR36 +26618

Meest succesvolle jaren in 50 jaar? Lol.

05-09-2024 22:11

bd +1193

Wanneer denk jij dan dat dat was?

05-09-2024 22:17

omejoop19 +571

Uefa cup 2002 bijvoorbeeld

05-09-2024 23:02

RicoFR36 +26618

In 1977-84 werden we kampioen, wonnen we 2 bekers, bereikten we de halve finale in Europa, een kwartfinale in Europa en 2 x een 1/8 finale in Europa.

In de jaren '90 werden we 2 x kampioen, wonnen we 3 bekers, wonnen we 2 x de JC-schaal, bereikten we 2 halve finales in Europa, 3 kwartfinales in Europa en nog een aantal maal de 1/8 finale (waaronder in de CL). En niet in een troosttoernooi als de Conference League. Dus wat denk je zelf?

In de periode 99-02 werden we kampioen en wonnen we een Europese prijs, met betere spelers dan we nu hebben.

Als we puur naar prijzen kijken was ook de tijd onder Gio succesvoller, met een titel, 2 bekers en 2 x de JC-Schaal.

05-09-2024 23:04

bd +1193

Heb jij t voetbal gezien toen? En je hebt t over veel langere periodes

05-09-2024 23:16

bd +1193

Paar goede optredens van pierre, voor de rest was t niet zoveel

05-09-2024 23:17

RicoFR36 +26618

Hahaha tuurlijk. We waren toen sterker. Betere spelers. Alleen Hancko kan tippen aan spelers als Pi-Air, Ono, Tomasson, Van Persie, Bosvelt, Emerton, Kalou en van Wonderen.

06-09-2024 11:33

bd +1193

Wat werden ze met die gasten, derde?

06-09-2024 13:40

RicoFR36 +26618

De concurrentie was destijds ook veel sterker.

En we wonnen de UEFA Cup! Hallo hallo...

We hadden simpelweg een veel beter team. En die tijd was ook succesvoller dan nu? Omdat we nu een schaal en een beker hebben gewonnen?

06-09-2024 14:14

bd +1193

Slot velen malen beter dan v marwijk, dat was t punt natuurlijk, t team was de kracht nu, dus waarom de sterkte veranderen?

06-09-2024 15:30

RicoFR36 +26618

Daar ben ik het wel mee eens uiteraard.

Maar je had het ten eerste over 'succesvol'. Dit is absoluut niet de meest succesvolle tijd. Enkel qua uitgaande transfers. Maar dat kan je niet vergelijken met 'vroeger'.

Daarbij had van Marwijk beter materiaal. Had Slot wel willen zien bij Feyenoord in die tijd.

06-09-2024 15:50

Fhasil +1877

Echt een zeer goed Feyenoord was eind jaren 60. Het beste ooit. Toen was de club een topclub in Europa en wereldwijd.

07-09-2024 06:33

RicoFR36 +26618

Maar dat is langer dan 50 jaar geleden. 😉

Begin jaren 70 ook nog trouwens.

07-09-2024 12:19

Fritzel13 +94

Stadion dossier oplossen en ik kom persoonlijk een standbeeld kleien voor Dennis!

05-09-2024 20:10

Spreeuw +1309

We hebben weer een hoop nieuwe spelers gehaald en waar dat haalbaar was doorgeselecteerd. Het zullen niet allemaal toppers zijn, maar hopelijk gaat minimaal de helft ons veel plezier geven!

05-09-2024 20:03

Vianen_FR +71

Zo, goed interview zeg! Lekker kritisch, maar niet vervelend. Veel zelfreflectie en realisme. Chapeau!

05-09-2024 20:03

henkietenkie +5859

Ik vond de interviewer af en toe wel irritant, je zag het ook bij DtK. Dat gezeik over de evaluatie die gewoon nog moest komen. Volgens mij doet hij het ook prima als gezicht en eindverantwoordelijke van de hele organisatie

05-09-2024 20:08

Vianen_FR +71

Klopt, al zijn er veel kritische geluiden geweest de afgelopen weken en die mensen zijn op deze manier goed vertegenwoordigd. Er worden nu veel antwoorden gegeven op vragen die bij mensen speelden.

05-09-2024 20:12

ElleFR1406 +36991

Het is gewoon een goede journalist, bijt zich vast in het onderwerp, maar zoals hierboven genoeg zelfreflectie om te weten wanneer in te tomen.

Stelt alle vragen die wij ons hier ook stelden, toch?

Uiteindelijk moet je iemand ook wel een beetje aan de tand voelen om er iets uit te krijgen.

05-09-2024 20:38

Fhasil +1877

Niet irritant genoeg. Van Eersel is een soort dominee die niet doorbijt richting de TD die te veel naar excuses liep te zoeken. Ik had geen moment het gevoel dat te Kloese de regie over het gesprek kwijt raakte.

07-09-2024 06:35

henkietenkie +5859

Kloesoe held

05-09-2024 19:56

harryvos +1527

De man is een zegen voor de club, we hebben er in 40 jaar nog nooit zo goed voor gestaan.

05-09-2024 19:02

Codigo +592

En zo is het.

05-09-2024 19:50

Fhasil +1877

Dat hij goede dingen gedaan heeft staat buiten kijf maar deze transferperiode ziet het er naar uit dat hij niet optimaal
heeft gepresteerd. We gaan zien of dit vreemdelingen legioen gaat voldoen en spelers als Wieffer en Geert doet vergeten.
Ik heb zo mijn twijfels

07-09-2024 06:38

FRNelom +3623

Een paar jaar verloren we uit en thuis van Wolfersberger en hadden spelers geen enkele waarde.
Dankzij Arnesen,De Kloese en Arne Slot hebben we grote stappen voorwaarts gemaakt
Dit seizoen tweede worden en alles wat we in de CL pakken is bonus

05-09-2024 18:37

JajaFeyenoord +1030

Tweede nee joh Kampioen

05-09-2024 18:54

smerik1985 +4743

Transferperiode van CL finale tot aan de Supercup, voor alle landen.

05-09-2024 18:21

Alvorens +7163

Er zijn nog meer vraagtekens bij Bijlow en was gewoon de juiste beslissing van Southampton de chirurgen en doctoren, en bij hun was het ook doorschakelen net als bij Priske en de staf.

05-09-2024 18:06

N-schutfr +1499

Hij gaat gewoon voor Bijlow staan en dat siert hem

05-09-2024 21:25

Alvorens +7163

maak jezelf niet belachelijk man.
En wie gaat nou voor Bijlow?

06-09-2024 08:28

N-schutfr +1499

Wat denk jij zelf

06-09-2024 09:41

Alvorens +7163

Bijlow is gewoon een pot scherf een tikje en het is gedaan. Dat is wat Te Kloese probeerde te verwoorden en daarnaast heeft Bijlow ook eerlijk de strijd verloren van Wellenreuther uit al wat eruit te halen is.

06-09-2024 09:47

N-schutfr +1499

Juist maar dat gaat ten Kloese niet zeggen.

06-09-2024 12:44

marcianorsd +9298

Tijdens de transferperiode kon ik best negatief zijn over DtK maar na dit interview is dat toch wel weer deels weg.

Wellicht had er eerder geschakeld kunnen worden maar er wordt eindelijk na jaren verstandig beleid gevoerd in de kuip. Vooral de een na laatste zin is belangrijk voor ons als club, de jeugd de kans geven en daarmee waarde ontwikkelen op het veld. Met nog een middenvelder erbij waren de speelminuten voor Zechiël en Milambo alleen maar afgenomen. Op rechtsbuiten hebben we met Stengs, Paixao en Moussa prima spelers. Osman mag met Ivanusec en Paixao gaan uitmaken wie er gaat spelen. Nadje kan zomaar eens een speler als Wieffer worden, half jaartje wennen en daarna niet meer uit de basis te krijgen.

Hartman komt weer terug en Plug en Read blijven onderdeel uitmaken van de selectie. Op goal zijn we ook al aan het doorselecteren met de aangetrokken Bulgaar. Kampioen worden is misschien te hoog gegrepen maar Az, Twente en 020 gaan we echt wel onder ons laten.

05-09-2024 17:37

Peter.M62 +949

Heel veel weten het allemaal beter hier dan DTK.
Maar die man werkt keihard voor de club, met de allerbeste intenties. En zegt ook gewoon geen rare dingen.
Wat hadden mensen hier verwacht?
Dat Rodri, Vinicius of Haaland ons zou komen versterken?
Zullen we eerst maar eens afwachten wat dit seizoen gaat brengen en onze club keihard steunen?
Wij zijn toch niet die succes supporters uit Mokum?
In goede en slechte tijden, FEYENOORD FOREVER!

05-09-2024 17:32

BJG +955

Zo is het kameraad

05-09-2024 17:40

lerenbalmetveter +2811

Verstandige taal.

05-09-2024 17:43

Belanda +2962

Heldere uitleg

05-09-2024 17:47

Peter.M62 +949

En ja, ik ook Ueda en Zerrouki zal ik vanaf vakkie P dit seizoen weer keihard aanmoedigen zolang ze in ons mooie shirt spelen. Vertrouwen is heel belangrijk voor een voetballer. Als die jongens hier de verhalen zouden lezen, dan geeft ze dat niet veel vertrouwen.

05-09-2024 20:19

yo.m +1308

Man is echt goed in wat die doet

05-09-2024 17:30

ankona +13697

Ik probeer ook altijd goed te zijn in wat ik doe. Daarom doe ik vooral mijn best zo min mogelijk te doen.

05-09-2024 18:09

Karimm +468

Realistisch verhaal van Dtk. Hij gaat evalueren en kijken of de dubbel functie houdbaar is. Dit is eerlijk. De man zegt alleen maar logische dingen. Niks geks ook veel dingen hebben de media niet gehaald maar hebben ze wel mee moeten dealen. Het is niet niks. Ook voor Feyenoord is het wennen. Geef het de tijd.

05-09-2024 17:22

ArneSlutsky +2631

Kloese is een held en heeft ons van een tob club in financiële nood een top club gemaakt! Maar een TD erbij kan zeker geen kwaad

05-09-2024 17:18

FR08pjotr +20411

Het gaat niet om hard werken

Het gaan om slim werken

05-09-2024 17:18

GentlemanGio +1764

Ik heb veel respect voor Te Kloese, hij heeft veel krediet bij mij.
Maar dit is wel een beetje een manager die zijn eigen tegenvallende kwartaalresultaten oppoetst.
Behalve dat detail over Bijlow en Ramsdale (wist ik niet), hoor ik echt geen verklaring voor de dingen niet goed gingen.
Waarom ging hij pas in de laatste dagen met miljoenen smijten? Als je zo overtuigd bent dat je 10+ miljoen gaat uitgeven, kun je ook eerder handelen toch?
Wieffer lastig te vervangen: dat is waar, maar de scouting wist al zeker een half jaar dat hij weg zou gaan toch? Dat is best veel tijd.
Hij heeft veel tijd en geld geïnvesteerd in het halen van een buitenspeler, maar die komt niet? Waar is dat geld heen dan?
Geld werd volgens hem geïnvesteerd in faciliteiten en jeugdopleiding, maar daar zitten geen miljoenen in toch?
Serieus de enige verklaring voor het gebrek aan antwoorden in dit interview is dat Don Kloesoe met iets groters bezig is. Het kopen van de Kuip? Uitkopen VvF? Ik heb er vertrouwen in, maar enige twijfel komt soms ook door…
Lange post, mand.

05-09-2024 17:15

Keesouwerkerk +3088

Als Feyenoorders nu eens stopten met het mopperen op en schelden van directeur te Kloese. De man werkt zich een slag in de rondte en is ook voor een deel afhankelijk van buitenkansjes op de spelers markt.
En die waren er deze keer nauwelijks. Steun je club en geniet van de spelersgroep die er nu is!

05-09-2024 17:11

Frvld +3425

Wij ook Don Klossoe

05-09-2024 17:08

SterkerDoorStrijd27 +1000

Pas halverwege het seizoen kan je een beetje gaan oordelen. Tot die tijd moeten jullie gewoon rustig blijven. Ongelofelijk al die negatieve reacties. De afgelopen jaren spraken jullie anders over hem

05-09-2024 17:05

Belanda +2962

De meesten zijn alleen maar napraters.

05-09-2024 17:51

Feychris1908 +3869

Don dennis kloesoe hopelijk krijg die een TD die met hem samen kijkt naar aankopen dan kan die ze gewoon blijven focussen als AD

05-09-2024 16:54

Ralph-Feyenoord +27154

Niet zo zielig doen, ons heeft het ook veel tijd en energie gekost om steeds hele dag op F5 te drukken..

05-09-2024 16:52

SantiagoFR +5539

Afrekenen doen we aan het einde van het seizoen en niet als de bal amper heeft gerold dit seizoen en we een van de 4 te winnen prijzen binnen hebben !! In DTK I trust en hopelijk vindt die snel een goeie TD of blijft hij zelf TD en komt Robert Eenhoorn als algemeen directeur?? Altijd leuk bij Feyenoord!!!

05-09-2024 16:47

Willem_B +55464

1e zin helemaal gelijk in

05-09-2024 16:53

Kroesje +217

Heb de afgelopen dagen met verbazing zitten lezen wat sommige fans hier te pas en te onpas schrijven.. DTK out, kk lijer.. prutser en gaat maar door.. vind het allemaal kort door de bocht en te simpel.. iedereen weet het het beste lijkt wel.. blah blah

05-09-2024 16:41

Gers +12852

Alle vertrouwen in deze directeur

05-09-2024 16:37

FR08pjotr +20411

Sorry hoor, maar ik vind het een tenenkromend interview. Hij ontwijkt Alle concrete antwoorden en blijft extreem vaag in zijn Visie, naast dat ik Wordt platgegooid met container begrippen. Wollig verhaal en extreem weinig zelf kritisch

05-09-2024 16:33

Spijk +1365

tK laat zien dat hij wel geschikt is als als algemeen Directeur door allemaal de juiste antwoorden te geven op de vragen die er allemaal waren, ook bij ons. Jammer alleen dat niet de vraag is gesteld mbt inkomsten en uitgaven transferperiode en of er geld opzij gezet is voor het stadion, uitkoop etc.
Als technisch directeur heeft hij het gewoon niet goed gedaan. Natuurlijk het behouden van Hancko is goed geweest, maar ons aan de bovenkant versterken zodat we verder kunnen groeien naar een vaste plek bijvoorbeeld in de CL is niet gelukt door "betere" vervangers voor Wieffer, Geertruida en Minteh te contracteren.
Uiteraard is het afwachten met de nieuwe spelers want ook in de vorige periode hebben we niet alleen maar successpelers gehaald. Ivanusec, Lingr, Ueda, vd Belt etc. Oh ja, Zerrouki.

05-09-2024 16:25

RidderkerkFeyenoord +2142

Idd! Klasse !!

05-09-2024 16:19

Ropperdepop +492

Het was toch ook altijd gewoon 31/8 als deadline ipv 3 september?

05-09-2024 16:17

ricodetico +12976

Klopt, maar niet als deze datum in een weekend valt. Wat nu het geval was.

05-09-2024 16:38

Kevinmartens87 +1745

Als de insinuatie van Te Kloese waar is. En Southampton heeft de medische keuring gebruikt om onder de transfer uit te komen is dat wel heel laag.
Als je voor de betere optie wilt gaan ipv wat je al hebt, helemaal prima. Maar zag dat dan gewoon je slap achter een medische keuring verschuilen.

Free Justin! Justin de basis!

05-09-2024 16:17

joebeste +1693

Helder verhaal van te Kloese

05-09-2024 16:07

BondfighterFR12 +1623

Waarvan akte. Lekker bezig Don!

05-09-2024 15:59

keesvwonderen +5020

Zo dan, Te Kloese noemt Southampton een boevenbende

05-09-2024 15:57

FR4Sho +3585

Als het allemaal zo makkelijk was, dan zou iedereen wel een technisch directeur kunnen worden! Feyenoord heeft het gewoon goed gedaan deze transferwindow en ik heb er nog steeds vertrouwen in, dat ze weten waarmee ze bezig zijn! Als Arne nog aan het roer stond met dezelfde transferwindow als nu, dan zou er zeker meer vertrouwen zijn van de achterban, dan dat er nu is.

05-09-2024 15:52

Don Pablo +8857

Wat wel lul verhaal zeg; je verkoopt(einde huur) 3 van je belangrijkste spelers en je haalt er nul - aan de bovenkant' voor terug. Je bent wellicht im de breedte iets sterker maar in de basis ben je echt een stuk zwakker ( Zerrouki een drama,voorin geen creativiteit geen snelheid).
Je weet dus nu al.dat je hooguit voor plek 2 speelt en nooit door kunt in d'r CL.
Hoezo doorselecteren, uitbouwen meneer DtK? Het is gewoon 1 tot 2 stappen teruguit!!!!

05-09-2024 15:52

Cees.R82 +9712

Hoe weet jij dat kletsmeier je hebt ze niet eens zien spelen. Je bent geen trainer of scout dus begin eens met afwachten voordat je kwaakt.

05-09-2024 15:58

mellowmenjo +155

Uhhhm ok. Hier heb je 2 euro. Kun je een ijsje halen om even op re vrolijken

05-09-2024 16:12

jimmy0180 +14515

Gewoon een goede directeur met dit keer ook een hoop pech met transfers.

2 en 3 jaar geleden hadden we ook niets verwacht van Aursnes en Wieffer, dus laat me graag verrassen door de jongens die er bij gekomen zijn.
Daarnaast de uitgelezen voor de jongens uit de jeugd om de volgende Malacia, Kokcu of Geertruida te worden. Uiteindelijk is dat waar wij als club voor staan.

Nu iedereen weer volle bak achter onze club. Dus ook achter onze directeur en onze nieuwe trainer.
Nog 9 dagen, dan mogen we weer!

05-09-2024 15:46

syrius010 +1071

9 lange dagen

05-09-2024 16:02

Bobbiebop +2816

Goed verhaal, maar een paar kanttekeningen. Ten eerste het systeem dat na de voorbereiding opeens ingegooid moest worden, had dat niet eerder gemoeten/gekund. Ten tweede het beleid om jongen talenten te halen die het nog maar moeten laten zien ipv iets meer gearriveerde spelers waarvan je de kwaliteiten kent en die je direct beter maken.

05-09-2024 15:44

ElleFR1406 +36991

Vind het eigenlijk ook raar dat dat transfer window zo lang duurt.

Zou gewoon per 1 juni t/m 31 juli moeten zijn of midden augustus maximaal voor ieder land.

05-09-2024 15:36

taco_mundo +52762

je kan toch ook binnen je eigen organisatie een deadline geven?

05-09-2024 16:11

ElleFR1406 +36991

Dat kan ook maar dan loopt het nog niet gelijk met de rest toch?

05-09-2024 16:24

taco_mundo +52762

Nee, maar dan heb je wel duidelijkheid.
Je kan stellen dat na een datum niemand meer vertrekt. Dan weet je zelf waar je aan toe bent.

05-09-2024 16:30

Gers +12852

Helaas je moet wel mee in de malle molen anders haak je af. Bijv vele miljoenen extra door last minute deal geertruida

05-09-2024 16:44

zillion1969 +406

Robert Eenhoorn aantrekken heren asap , geen oud zeer is een feijenoord man

05-09-2024 15:35

Gers +12852

Ja hoor laten we nu een zogenaamde verlosser binnen fietsen met alle nadelige onrust van dien En wat lost je precies op. Kloesse is de beste directeur sinds jaren

05-09-2024 16:48

zillion1969 +406

Feijenoord onze club, ik ben ook niet helemaal blij met de ontwikkelingen van het aantrekken van nieuwe spelers maar het is en blijft wel onze club ,alleen hoeven we het niet altijd eens te zijn met wat de mensen aankopen

05-09-2024 15:35

feyrotterdamzuid +2406

Helder
Dit is waar ze het dit seizoen mee gaan doen
En als supporter sta je daar achter
Wie weet helden, krijgt Santi zijn power terug, breekt zerrouki een been en wordt Ueda ineens een ninja nu hij met Hwang kan gaan spelen
Het wordt weer billenknijpen, vloeken maar hoop vooral op veel verrassende overwinningen!

05-09-2024 15:28

KoudBierLimonade +2543

We mogen nog steeds in onze handjes knijpen met DTK.

Nog niet zo lang geleden hadden we op zijn plek een trekpop van de nos en een tenniser...

05-09-2024 15:24

jazekert54 +1022

Toppertje die Dennis

05-09-2024 15:24
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties