Te Kloese baalt van directie Stadion Feijenoord: ''Laatste woord niet over gesproken''

Te Kloese baalt van directie Stadion Feijenoord: ''Laatste woord niet over gesproken''

De relatie tussen Stadion Feijenoord en Feyenoord heeft een flinke deuk opgelopen. Stadiondirecteur Lilian de Leeuw heeft een deal gesloten met de Gemeente Rotterdam zonder de directie van de Rotterdamse club daarbij vooraf op de hoogte te stellen of in mee te nemen.

De gevolgen zijn groot, want vanaf 2026 kunnen er geen concerten meer georganiseerd worden in De Kuip. Daartegenover staat dat Stadion Feijenoord eenmalig een miljoenenbedrag ontvangt, en daarmee kan een grote schuld bij de Amerikaanse bank deels of misschien zelfs helemaal worden afgelost. Het voordeel voor de Gemeente Rotterdam is dat het een stuk goedkoper huizen kan bouwen rondom De Kuip zonder te hoeven voldoen aan strenge geluidsnormen.

Feyenoord is momenteel een huurder en heeft de intentie om De Kuip te kopen. Nu er geen concerten meer gegeven kunnen worden, ook niet wanneer De Kuip volledig is gerenoveerd, valt er een toekomstige inkomstenbron weg. Algemeen directeur Dennis te Kloese bevestigt te balen van de gang van zaken. "We zijn inderdaad erg ontstemd over het feit dat er mededelingen zijn gedaan over een aantal zaken die met de Gemeente zijn geregeld, waarbij wij als huurder van het stadion niet zijn betrokken.''

''Wij menen dat we hierbij betrokken hadden moeten worden en ook een rol hadden kunnen spelen ten behoeve van Feyenoord en het belang van Feyenoord. Wat dat betreft is hier zeker nog niet het laatste woord over gesproken. Ik denk dat we hier eens goed voor moeten gaan zitten. We willen de feeststemming daardoor niet laten onderdrukken, maar het is wel duidelijk dat we hier ontstemd over zijn'', aldus een duidelijke Te Kloese in gesprek met RTV Rijnmond.

Plaats reactie
666

slopertje1908 +4092

Feyenoord moet gewoon doei zeggen tegen de kuipbobo's en een zelf een replica van de kuip laten bouwen dan ben je van het gezeik af

28-04-2024 20:38

jayjay49 +7846

Onbegrijpelijk ........... daar gaan we weer. Triest!!

24-04-2024 19:43

kuip1935 +1008

Feyenoord had daadkrachtiger moeten doorpakken en het stadion moeten kopen. Nu heb je er weinig over te zeggen en hebben ze een deal achter je rug om gemaakt.
Dit valt Kloesoe ook zelf aan te rekenen.

24-04-2024 18:32

onno +16263

Heeft die Lilian de Leeuw ook een tuin?

24-04-2024 15:32

rensrotterdam +3971

Feyenoord is de gevangene geworden van Stadion Feyenoord, de naam is trouwens verwarrend. Stadion Feyenoord heeft namelijk niks met Feyenoord te doen, ze doen echt niks in het belang van Feyenoord.
Als je 20 jaar verdoet met plannen maken voor een nieuw stadion en zonder enig resultaat, dan leg je het lot van Feyenoord in handen van een partij die maximale winst willen zonder het doen van investeringen. zij verschillen niks van ordinaire huisjesmelkers. Iedere club van enige importantie heeft een splinternieuw stadion of een totaal gerenoveerd stadion. Daar is een een club die niks heeft gerealiseerd en voetbalt in een stadion zonder toekomst, alleen een verleden.

23-04-2024 21:27

JDN1987 +23605

Ik heb nog een prachtige kleuren foto gevonden van stadion de Krommezandweg. Met tekst als. Prachtige nette tribunes geverfd in de kleuren rood en wit. Capaciteit 22.000. Onder de hoofd tribunes waar 1000 mensen konden zitten ruimte voor nette kleedkamers en wasruimtes. In de hoek van het stadion een net rood wit clubgebouw met restaurant en kantoor ruimte, Een trainings
Veld naast het stadion. En een grote staan tribune waar 10.000
Mensen op konden gebouwd door van Eesteren op de lange zijde.

23-04-2024 20:32

Isdatwat +1882

Het concert van Lee wordt hierom uitgesteld

23-04-2024 18:44

kuip1935 +1008

Balen. Ik hoorde dat het volledig was uitverkocht.

24-04-2024 18:33

Wisselspeler +7897

Ik vraag me af waar de nieuwe Kuip gebouwd kan worden. Aan de Maas was wel de mooiste plek, maar dat heeft de gemeente niet echt gestimuleerd. Je hebt infra nodig voor al die bezoekers: zowel auto's als trein. Een Transferium zoals in abcoude buiten de stad zal het wel gaan worden.

23-04-2024 16:40

Janjaapdepaapknaap +2105

Hoorde dat het marconiplein in
spangen wordt

24-04-2024 07:34

Ton.H62 +415

De stad moet opnieuw nadenken over Het Nieuwe adion

23-04-2024 16:13

FR13 +2133

De gevolgen van dit besluit zijn echt niet van te overzien.

23-04-2024 15:21

Joepie. +10207

Tijd voor wat zelfreflectie meneer Te Kloese. Jij hebt eigenhandig zonder overleg met Stadion NV een miljoenen project de nek omgedraaid. Dacht daarna even 'goedkoop' De Kuip over te nemen, maar helaas Stadion NV is nu uit de schulden door de gemaakte deal met de gemeente. En ja, zonder overleg met de BVO, net zoals jijzelf ook te werk ging.

Eindresultaat:
-Maasplot kwijt (even vergeten te reserveren),
-Toekomst Feyenoord onzeker, zeker als t sportief straks weer wat minder gaat.
-Gemeente Rotterdam hoef je niet meer bij aan te kloppen.
-Jij hebt geen enkel alternatief na stoppen FC.
-Vroeg of laat vertrek jij weer naar Amerika of Mexico, en zit de club met jouw shit opgescheept.

23-04-2024 14:48

DonKloese +7563

Gefeliciteerd, dit is de meest idiote reactie die ik ooit heb gelezen op FR12.

23-04-2024 14:52

Joepie. +10207

Jij ook gefeliciteerd met je gênant domme reactie.

23-04-2024 15:31

DonKloese +7563

Je liefde voor Feyenoord City is te groot om een normale discussie te kunnen voeren hierover. Beetje hetzelfde om met een complotdenker een fatsoenlijk gesprek te voeren. Sterkte ermee.

23-04-2024 19:28

Joepie. +10207

Welke normale discussie? Jouw reactie slaat de discussie juist dood. Je weerlegt niets. 🤡

23-04-2024 19:39

MaartenTT +20294

Is weerleggen noodzakelijk dan op die uit ieder verband gerukte tirade richting DTK?

28-04-2024 20:35

Peterk +35279

Het is beter dat jij je eerst verdiept in de materie voordat je deze onzin uit kraamt. Nu sta je compleet voor lul Joepie....

23-04-2024 15:48

KaleTank +3092

Joepie, je kijkt mij zo een ondankbaar stuk vreten…anzijnzeikert eerste klas.

23-04-2024 17:09

sjaarloos52h +21957

Joepie: je moet niet net doen alsof je van de hoed en de rand weet.
Als dat zo is, dan ben je er direct bij betrokken en dan dus net zo schuldig.

Dus, lul niet uit je nek!

23-04-2024 17:20

Randolph.H +88

Wat is dit toch een onzinnige reactie, hij had gelijk want wie moest dit financieren , gewoon een reactie om negatief te zijn. Je gelooft in luchtkastelen .

23-04-2024 18:28

TeS1979 +4395

Zo slim van de gemeente en zo dom van de leeuw. Hierdoor schrijf je de kuip af . Rendabel 0 nu

23-04-2024 14:44

Jrob +2652

Tja niet alleen concerten..maar ook interlands en Europese finales en of EK of WK ...vallen ook weg....dus dan kan het Stadion inpakken en wegwezen !

23-04-2024 14:06

Oenke Boenke +21118

Die waren al lang uit zicht door het verwaarlozen van het stadion.

23-04-2024 14:10

Jrob +2652

Nou er worden nog steeds interlands gespeeld ...

23-04-2024 14:24

Ripinpeaceantony +3979

Lilian laat je likkeeeeee

23-04-2024 13:06

FR-Alkmaar +6928

https://www.fr12.nl/nieuws/feyenoord-speelt-een-hele-belangrijke-rol-in-het-dna-van-de-stad

Aldus de burgemeester gisteren. Maar ze niet betrekken in een gesprek over deze kwestie..

23-04-2024 12:59

Joepie. +10207

Te Kloese stapte ook zonder overleg uit FC. Dus wat is je punt?

23-04-2024 14:51

Randolph.H +88

Met wie moest hij volgens jou overleggen en om wat te kunnen bereiken. Stadion is niet van Feyenoord maar moet volgens jou, wel geld die er niet is insteken .

23-04-2024 18:51

FR-Alkmaar +6928

Heeft een huurder dan geen enkele inbreng? Ook niet met het oog op de toekomst?

23-04-2024 18:57

FR-Alkmaar +6928

Gezien de nieuwsontwikkelingen zat ik er niet helemaal naast

24-04-2024 17:07

FR-Alkmaar +6928

Lees je de nieuwsontwikkelingen omtrent dit onderwerp ook?

24-04-2024 17:08

Gers +13144

Huur opzeggen, gaat dat echt werken. Hoe dan?

23-04-2024 12:52

mfr23 +6265

Spelen op Varkenoord.

23-04-2024 14:03

JDN1987 +23605

Juist! Gewoon hoge tribunes rondom varkenoord, !

23-04-2024 15:07

Zuidbewonert +417269

Hier moeten we gewoon naar kijken in het grotere maatschappelijke plaatje en niet het verdienmodel van wie dan ook.

Dan is de conclusie dat al de events in de stad een hoop onrust geven en veel dagjesmensen aantrekken die geen bewoner van Zuid graag ziet langskomen.

Dus prima om geen concerten te geven en de Kuip lekker voor Feyenoordwedstrijden te reserveren. Geld verdienen doet Feyenoord maar lekker met merchandising en transfers.

23-04-2024 12:43

Gers +13144

Investeerders denken er ben ik bang anders over

23-04-2024 12:45

Jrob +2652

Wat een onzin zoals jij nu praat .....gaat Feyenoord mocht het lukken om het stadion te kopen ...een hoop geld mislopen en kunnen ze nooit aanhaken bij de europese Top....Malloot !

23-04-2024 13:56

mfr23 +6265

Als je de gemiddelde bewoner vraagt wie ze liever in de buurt hebben, denk ik dat ze unaniem voor 'concertbezoekers' gaan en niet voor 'Feyenoordsupporters'.

23-04-2024 14:04

Zuidbewonert +417269

Dat is niet het geval

23-04-2024 17:13

FR-JJN +12880

Joris van Benthem incoming!!

23-04-2024 12:25

Campodefiori +34105

DTK held !!

23-04-2024 12:06

Coriovallum +628

Kuip stap voor stap renoveren cq. vernieuwen en wel heel snel.

23-04-2024 12:06

Ekte69 +1176

Dat krijg je dus nu een stuk moeilijker rond gerekend.

23-04-2024 20:03

GentlemanGio +1863

Is het nou echt zo erg, geen concerten meer?
Hoeveel geld leveren concerten in De Kuip op? Afgelopen 5 jaar in elk geval niks.
Heb even gezocht, maar wat zo’n show oplevert is een beetje schimmig. In de arena zou het gaan om ‘een paar honderdduizend per show.’
De Kuip zal van een vergelijkbaar bedrag zijn.
Dan moet je dus echt minstens 10 a 15 jaar concerten mislopen voordat je echt in de portemonnee voelt dat je die inkomsten misloopt.
Voor de begroting van Feyenoord is het ook een niemendalletje. Daar wordt geen speler ectra van gekocht.
Tel daarbij op dat concerten en grasvelden heeeeeeeel slecht samengaan en je kunt wel concluderen dat de frustratie van Feyenoord vooral voor de bühne is: namelijk om de aankoopprijs van het stadion met een paar miljoen naar beneden te krijgen.

23-04-2024 12:01

kuyt15-16kampioen +1274

Lijkt me wel een flinke rendabele inkomstenbron. Daarnaast heeft de bouw van woningen in de omgeving ook weer invloed op een eventuele verbouwing van De Kuip. En los daarvan is de gang van zaken natuurlijk schandalig.

23-04-2024 12:25

GentlemanGio +1863

Ja, die nieuwe huizen gaan wel een issue worden. Maar ja, die waren er sowieso wel gekomen. Ook wel een goeie kans om de hele infrastructuur om het stadion heen onder handen te nemen, want dat is nu drama natuurlijk.
Verder ben ik het met je eens dat de gang van zaken - zoals het nu lijkt - vrij lelijk is ja

23-04-2024 13:07

Jrob +2652

Met al die nieuw geplande huizen en bedrijfsruimte blijft er sowieso weinig over qua infrastructuur en parkeerruimte ...

23-04-2024 13:59

Kevin_P +446

Hoe zien ze straks een open dag ? Daar zijn ook optredens als ze dat ook als concert zien...

23-04-2024 12:43

GentlemanGio +1863

Open dag zal onder de voetbalactiviteiten vallen, net als entertainment op voetbaldagen

23-04-2024 13:04

Raymond.K76 +22

Gemeente Rotterdam en stadion directie laten niks onbenut on feyenoord te dwarsbomen bij de groei ! Feyenoord maakt Rotterdam Rotterdam heeft ook feyenoord nodig . Maar het is nu alleen maar pesten vanwegen feyenoord shittie wat onze doodsteek was geworden . Onze mooie burgermeester en zijn gemeenteraad 15 jaar tegenhouden vergaderingen leningen afsluiten de kuip als onderpand .... de kuip achterstallige onderhoud tranen van in me ogen van die vieze spelletjes. Ik zeg massaal naar de coolsingel

23-04-2024 11:59

Joepie. +10207

Klinkt misschien raar, maar Feyenoord is in deze geen partij. Feyenoord is sléchts huurder. Stadion NV is opzoek naar geld om de schulden af te lossen, die ontstaan zijn doordat Feyenoord uit het FC project stapte.

23-04-2024 15:42

brockie +111195

Goed zo Dennis. Grijp ze bij de strot. Spuug ze in de bek.

23-04-2024 11:59

Prattologie +2633

Stadion bouwen in Delft dan maar

23-04-2024 11:51

JDN1987 +23605

Ik denk dat er meer ruimte is ( als dat er is). Onder de maas. Dan daar boven

23-04-2024 20:39

Prattologie +2633

Onder de sloot

24-04-2024 00:59

ery66 +1979

Ff paar maanden in een andere stadion spelen en dan zal die mevrouw even beseffen wat ze veroorzaakt heeft

23-04-2024 11:48

JDN1987 +23605

Bij ado zijn we wel welkom

23-04-2024 20:40

FamousFR +289

Volgend jaar even een jaartje in Arnhem de thuiswedstrijden spelen, gevolg dat de kuip failliet is, dan de kuip overnemen...

23-04-2024 11:46

sjaarloos52h +21957

Wel erg simpele redenering….

23-04-2024 17:24

Ekte69 +1176

Grappig….

23-04-2024 20:09

Willem10 +11990

Domme en naïeve actie van van Leeuwen, maar vlak ook de dubieuze en stuitende glibberigheid van de gemeente niet uit, die hier Feyenoord even terug lijkt te pakken voor het uitstappen bij Feyenoord City.

23-04-2024 11:35

dehelvandeurne +4200

De Kuip is Feyenoord!!! Niets en niets minder. Die Hamburger, dat is een leutbunker. Die is van de toppers. Geen vergelijking met het Feyenoordstadion. Geen Feyenoord, geen kuip!!

23-04-2024 11:29

Willem10 +11990

Geen Kuip, toch Feyenoord.

23-04-2024 11:35

dehelvandeurne +4200

Stadion van Sparta een paar maanden huren en daar wedstrijden gaan spelen. Binnen 3 maanden is de Kuip failliet en voor prikkie over te nemen! Incl. concerten. "Onder druk wordt alles vloeibaar!"

23-04-2024 11:23

Gers +13144

En iedereen die echt denkt dat dit een domme vrouw is..heeft het echt helemaal niet begrepen

23-04-2024 11:22

frvlissingen +3747

Een domme vrouw zal het niet zijn. Maar slim is ze ook niet. Als directeur van de Kuip dien je het belang van Feyenoord. En Feyenoord is veel meer dan de Kuip. Onder aanvoering van de verkeerde mensen zitten we met een verouderd stadion. Hoe mooi het ook is. De nieuwbouw was de enigste optie op echt aanzien in Europa. En daar lopen we nu weer achter de feiten aan! Dus of ze dom of slim is??????

23-04-2024 11:34

Gers +13144

Die zit er niet voor Feyenoord ben ik bang. Herfinaciering GS zal wel het grootse probleem zijn en lange termijn Feyenoord intressert ze geen biet

23-04-2024 12:49

Peterk +35279

Echt stuitend wat hier gebeurd. Zeker met het wegvallen van evenementen is de huursom van de club de grootste bron van inkomsten voor de Stadion NV. Zonder de huur van Feyenoord heeft de Stadion NV geen bestaansrecht meer en gaat het op termijn failliet. En een andere huurder voor het Stadion is er ook niet. In de huidige situatie ben je nog jaren tot elkaar "veroordeeld" omdat zicht op een renovatie dan wel nieuwbouw er niet is. Het minste wat je in de huidige situatie mag verwachten is dat die directeur met Feyenoord om de tafel gaat en overlegt hoe nu verder te gaan met elkaar en niet achterbaks het geld van de gemeente in de klep te steken. Die poen gaat linea recta in de zakken van Goldman Sachs omdat de niet capabele directie van de Kuip een lening onder heel slechte condities had afgesloten.

Eigenlijk is het schandalig dat de huidige Kuip nog een directeur heeft gezien het huidige businessmodel wat enkel om het voetbal draait. Een Jumbo filiaalhouder kan je er ook neer zetten want vakinhoudelijke capaciteiten vraagt deze job niet meer.

Maar hoe nu verder? Het zou mij niet verbazen als je binnen niet al te lange termijn een van Brienenoordbrugscenario krijgt. Constructief zal er hoe dan ook wat aan deze Kuip moeten gebeuren want anders dreigt i.v.m. de belastbaarheid slechts een gedeeltelijk gebruik van het Stadion. En ik denk zo dat gezien de beschamend slecht georganiseerde brandveiligheid in de Kuip daar ook andere eisen aan gesteld gaan worden. Wat zondag gebeurde kan nu eenmaal niet in een stadion waar 50.000 man zit.

Aangezien ik niet zie gebeuren dat de Stadion NV en club ooit op èèn lijn komen is denk ik nog het beste scenario dat de stadion NV gewoon failliet gaat. Dat is heel goed denkbaar want het geld voor renovatie/nieuwbouw heeft men niet. En van een failliete boedel kan je voor een relatief bescheidener bedrag dan in de huidige situatie de eigenaar van het stadion worden.

Te kloese zijn aanpak is in de huidige situatie wel goed. Elke keer fijntjes in de media laten weten hoe slecht de voorzieningen in de huidige Kuip zijn en ook naar de gemeente wijzen m.b.t. het ontbreken van enige visie in dit dossier.

23-04-2024 11:19

Willem10 +11990

Huur opzegging als optie over bv 5 jaar. Dan heeft het Stadion in een klap geen enkele inkomsten bron meer ( door eigen toedoen) en kan Feyenoord de op een faillissement afstormende Kuip kopen voor een boterzacht prijsje. Blijft het feit dat het stadion veel minder interessant wordt zonder de extra inkomsten van concerten. Eigenlijk niet exploiteerbaar. Kortom, ofwel de ( achterbakse) deal met de gemeente moet van tafel, of de Kuip is gedoemd.

23-04-2024 11:27

dndave +484

Bedankt voor deze verhelderende reactie

23-04-2024 15:54

marcianorsd +9366

Vrouwen zijn altijd achterbaks dit is maar weer eens een bewijs...

23-04-2024 11:11

AfstandsSchot +9756

Een lichtpuntje: het stadion is nu minder waard dus goedkoper te verkrijgen door Feyenoord. Veel.plezoeret je miljoenen, trol, maar die raak je bij verkoop voor een best deel weer kwijt.

Overigens vind ik het volbouwen van de parkeerterreinen veruit het kwalijkst. De concerten zijn een extraatje, maar niet de bestaansreden van het complex.

23-04-2024 11:06

Gers +13144

En omdat het minder waard is, zijn investeringen niet rendabel

23-04-2024 11:17

Richard de Jong +21650

Nu vraag ik mij af, als de overeenkomst gemaakt is met stadion Feijenoord en Feyenoord neemt het over. Geldt dan nog dezelfde overeenkomst aangezien de eigenaar is veranderd?

23-04-2024 11:03

froermond +1679

Natuurlijk. Feyenoord krijgt dan niet opeens wel een vergunning van de gemeete voor concerten.

23-04-2024 11:04

Richard de Jong +21650

Dat snap ik, maar is het dan aan te vechten.

23-04-2024 11:36

froermond +1679

Bij de gemeente aanvechten dat de gemeente geen vergunning geeft ivm overlast?

23-04-2024 12:36

Richard de Jong +21650

Het is een overeenkomt met stadion Feijenoord. Een "dealtje" mocht Feyenoord het op korte termijn kopen kan er dan via een rechter niets gedaan worden. Een pand gemaakt voor evenementen ontdoen van evenementen lijkt me ietswat scheef.

23-04-2024 12:42

echtwel +2246

Sinds wanneer commanderen de takken de boom??

23-04-2024 10:54

sjaarloos52h +21957

U bedoelt dat takkenwijf?

23-04-2024 10:58

DeBuurman +1802

juridisch kan het, maar ethisch niet als je weet wat de uitgesproken ambities zijn van DtK en Feyenoord BVO. Belangen van Stadion en BVO zijn niet hetzelfde. Maak een ritje naar Arnhem en kijk hoe dat fout kan gaan.

23-04-2024 10:53

vnete +25556

Soms lees je artikelen als dit in het nieuws en dan denk ik hoe kan je op zo'n positie zo ontzettend incompetent zijn?

23-04-2024 10:49

sjaarloos52h +21957

Vrouwen zijn doorgaans incompetent….

23-04-2024 10:59

AvL +9172

Wacht even hoor. Sinds wanneer mogen vrouwen überhaupt dit soort belangrijke beslissingen nemen?

23-04-2024 10:48

vreewijk010 +4800

1 x een wijf op die positie en ze verneukt het gelijk. Ongelofelijk

23-04-2024 10:47

Bert.K +2

Terug naarchet aanrecht

23-04-2024 10:51

Evanola +4724

Beetje lullig als je nagaat dat haar voorganger, een man, het stadion in de afgelopen decennia heeft laten verpauperen en financieel naar de afgrond heeft gebracht. Een zooi die zij nu mag opruimen, maar ja, daar zijn vrouwen goed in, toch?

23-04-2024 10:57

Dommeloempia1 +20166

Of je heet Hugo de jonge

23-04-2024 11:05

FFL +11075

Tja, waar vrouwen de scepter zwaaien gaat het 99:100 keer mis. Kijk naar alle Ministeries incl Klimaat waar die wijven lopen te blaten, kijk naar de Publieke Omroep, Schiphol, KNVB etc etc

23-04-2024 10:46

vnete +25556

Je mag het niet zeggen schijnbaar, maar het is wel verdacht vaak zo

23-04-2024 10:50

FFL +11075

Dat bedoel ik. Feiten liegen niet

23-04-2024 10:51

Evanola +4724

Het was toch echt Van Merwijk (een man) die deze puinhoop om te beginnen heeft veroorzaakt. Zij moet nu van alles verzinnen om het recht te breien, inclusief een vage deal met de gemeente.

23-04-2024 10:58

sjaarloos52h +21957

Zelden competente vrouwen gezien.

Uitzonderingen: Margareth Thatcher, Golda Meir, Marga Klompé, Freule Wttewaal van Stoetwegen. En dan houdt het wel op.

23-04-2024 11:01

Peterk +35279

je vergeet Mien Dobbelsteen....

23-04-2024 11:21

sjaarloos52h +21957

Ach ja, dom van mij!

23-04-2024 11:23

FFL +11075

Annemarie van Gaal.
Verder loopt er idd bar weinig rond

23-04-2024 14:15

sjaarloos52h +21957

Kijk naar de vrouwelijke ministers van de afgelopen jaren: huilebalken!

Kijk naar de vrouwelijke CEO’s van topbedrijven: sommige bedrijven bijna naar de klote!

Maar dat krijg je als je eerst naar de tieten kijkt en dan naar de kennis en kunde…

23-04-2024 17:18

ery66 +1979

Je zal nu wel gecancelled worden door dat linkse zooi

23-04-2024 11:46

FFL +11075

Ik zit 'te rillen in mijn tuigje' 😉🤣

23-04-2024 14:16

ery66 +1979

🤣🤣🤣

23-04-2024 21:03

Michel.V +4761

Stomme trut.

23-04-2024 10:46

BoereJong +3560

Dat besluit is de doodsteek voor de Kuip, die is nu onrendabel gemaakt voor alle toekomstige plannen. Dat wordt dus nieuwbouw op een andere locatie

23-04-2024 10:45

Kieboom +40571

Hoe heeft het in hemelsnaam zo ver kunnen komen, dat de BvO en het Stadion, 2 verschillende entiteiten zijn.

Wat kan in godsnaam de reden zijn geweest de club en het Stadion te splitsen.
Ik snap er sowieso niks van, want je hebt ook nog die aandeelhouders van het Stadion, die eeuwig durend gratis toegang hebben.
Terwijl de oorspronkelijke mensen die Feyenoord hebben geholpen bij de bouw van de Kuip , allang zijn overleden., lijkt mij.

Dan heb je ook nog dat gedoe met de amateurs die ze afgekocht hadden, maar nu niet meer, omdat het Nieuwe Stadion niet doorgaat.

Supporters die hun geld (PMDS) uitgeven op Varkenoord.

Kortom snapt U het nog.?

23-04-2024 10:45

Willem10 +11990

Met van Zandvliet en Kieboom hadden we zieners. Die draaien zich de tering in hun graf.

23-04-2024 11:32

Wietse +24401

Toch maar eens sparen voor een eigen stadion dan maar

23-04-2024 10:43

FRunn +1636

"Daarentegen staat dat..." moet natuurlijk zijn "Daar tegenover staat dat..."

Klok en klepel

23-04-2024 10:38

CoMulder +16625

Stel dat de bvo Feyenoord de Kuip koopt dan mag ik hopen dat de koopsom de symbolische € 1,00 bedraagt.

23-04-2024 10:32

Richard de Jong +21650

Nu ze het zelf dood verklaard hebben door deze deal zou dat het enige logische zijn.

23-04-2024 10:37

AMG +959

dat wijf er onmiddelijk uittrappen, ongelooflijk dat 1 persoon van een vertegenwoordiging dit besluit individueel kan besluiten, zou alle registers opentrekken dit terug te draaien

23-04-2024 10:28

Gers +13144

En er van uitgaande dat we dan toch de kuip gaan verlaten. Hoeveel kan en wil je dan nog investeren in de kuip in die 15 jaar. Waarschijnlijk niet al te veel want je moet eerst ook nog van die Goldman S af. Echt heel slecht nieuws dit.

23-04-2024 10:26

feyenoord_Freak +14097

Je geeft mij eerder het gevoel dat je hiervan geniet .
Dan dat het je echt wat scheelt of mee leeft hoe de situatie echt in het nadeel van Feyenoord zit .
🤔

23-04-2024 13:21

Gers +13144

Ben dr pissig over. geen idee waarom je dat in twijfel trekt

23-04-2024 17:42
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties