Te Kloese: ''Dit doet heel veel schade aan de club''

Te Kloese: ''Dit doet heel veel schade aan de club''

Dennis te Kloese stond direct na de wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax de pers te woord. De Klassieker in De Kuip werd ontsierd door een 'supporter' die in de tweede helft een aansteker naar het veld gooide. Daarbij werd Davy Klaassen geraakt en moest de wedstrijd tijdelijk worden gestaakt. Te Kloese schaamt zich enorm.

"Bijzonder slecht", is de eerste reactie over zijn gevoel in gesprek met ESPN. "Ik wil me aansluiten bij de woorden van John de Wolf. Het was natuurlijk bijzonder teleurstellend op alle fronten. We hebben sportief gezien een goed moment te pakken en door zo'n incident gaat ongelofelijk veel energie verloren. Dat zag je ook na de hervatting. Dit is ook helemaal niet goed te praten."

Te Kloese heeft na de wedstrijd direct gesproken met Klaassen. "Mijn excuses gaan ook uit naar Klaassen, dat heb ik ook persoonlijk gedaan. Het veld is heilig. Spelers die op het veld staan moeten zich veilig voelen. Spelers buiten het veld weten dat het grimmig kan zijn, maar dat mag nooit ten koste gaan van een speler. Ik denk dat een excuus namens ons wel op zijn plaats is."

Feyenoord wilde doorvoetballen en ook Ajax was van mening dat de wedstrijd uitgespeeld kon worden. "Dat is tussen beide ploegen afgesproken. Daar wil ik Ajax voor bedanken. Uiteindelijk dachten wij met een toespraak van John de Wolf iedereen bewust te maken van de ernst van de situatie. Een van de positieve punten is dat hij is opgepakt en dat we meteen hebben kunnen ingrijpen. We zullen ons beraden met de juiste instanties over sancties, en die zullen zeker niet mild zijn."

"Dit doet heel veel schade aan de club. Als we een snelle oplossing hadden gehad, dan hadden we die al gezien. We dachten zeker na de laatste wedstrijd, waar we aan alle kanten van het veld de vier netten hadden, dat het zeker een mogelijkheid was om een van de netten weg te halen. Dat geeft een beter zicht voor de camera. Nu blijkt dat het niet kan en dat is een trieste, maar harde constatering."

Lees meer over
Dennis te Kloese
Plaats reactie
666

ferry_van_der_elburg +13

En nu niet meer zeiken en doorgaan.

09-04-2023 09:23

jaap100 +295

leg mij eens uit hoe dat vuurwerk binnenkomt als supporter wordt je bijna uitgekleed .
schande dit tis iedere keer raak ten kloese

07-04-2023 10:09

Geert-Jan.v +2583

Jij blijft maar lullen grijp dan eens een keer in en verban dat stuk ongelukken uit onze club je heb ze ook allemaal op camera

06-04-2023 15:07

ries12345 +202

Alleen vorig jaar al €650.000 boete van de UEFA. Tuurlijk kan je discussiëren of deze allemaal terecht zijn maar toch. Wat koste Wiefer ons of Aurnes. Wat ik hiermee wil zeggen dat Feyenoord minder kaarten gaat verkopen zodat mensen niet op de trappen hoeven te zitten en de supporters zich eigen gaan gedragen want dit is nog maar begin want uitgesloten worden van Europees voetbal kost vele malen meer.

06-04-2023 14:28

djahdjahcity +10687

Dus we hebben verloren door de aanstekergooier? Wat een onzin zeg

06-04-2023 12:57

lv56 +1750

Door al die randdebielen die de hele wedstrijd ontregeld hebben en de club naar de klote helpen.En even voor de duidelijkheid....het was er niet slechts 1.

07-04-2023 09:51

djahdjahcity +10687

We kunnen het er allemaal over eens zijn dat dit niet normaal is maar het wordt ook ontzettend opgeblazen vind ik nu. Het is maar Klaassen die bloedt he... Bergius bloedde ook in de Arena jaren geleden door een aansteker maar toen had de media het lekker nergens over. Waar waren de kamervragen toen?

07-04-2023 10:50

David.W +9647

Respect voor de Ajax en Klaassen dat ze terug op het veld kwamen om de wedstrijd uit te spelen.
Mag hopen voor de droeftoeters dat ze hard gepakt worden. Nu koste dit de wedstrijd en de evt dubbel. En terecht. Dit is Feyenoord onwaardig. Ten kloese en slot spraken met de spijker op de kop.

En mocht deze wedstrijd in de toekomst op neutraal terrein gespeeld gaan worden is het eigen schuld dikke bult klaplopers die dit veroorzaakt hebben.

06-04-2023 12:25

jayjay49 +7839

Tja, het CRIMINELE TUIG heeft het weer goed voor elkaar.
Even hoopten we dat Feyenoord weer de goede kant opging, maar dit zal snel gestopt worden door dit TUIG met VUURWERK en hun AANSTEKERS.
Al jarenlang is er zo'n "kleine" criminele hooligan-groep, die Feyenoord terroriseert.
Onze reputatie is schandalig. De politie heeft te weinig personeel, Feyenoord-management maakt het te weinig top-prioiriteit, de supportersvereniging is gebakken lucht en de KNVB is even corrupt als de FIFA.
Gelukkig GEEN supporters welkom in ROME, want dat zou een RAMP worden. De Coolsingel is TABOE bij een kampioenschap. En ............. Arne Slot zaL weinig animo hebben om nog langer geassocieerd te worden/blijven met zo'n 'zieke' club!!

TRIEST ..... het "nieuwe" Feyenoord van Arnesen/Slot/Te Kloese lijkt geen lang leven beschoren.

Er MOETEN nu op korte termijn keiharde acties worden ondernomen:
- VUURWERK HOORT NIET IN EEN VOETBALSTADION
- ELKE HOOLIGAN FINANCIEEL UITKLEDEN EN LEVENSLANG SCHORSEN
- INTENSIEVE CAMERACONTROLE

06-04-2023 11:50

Belanda +2962

Ėėn klein dingetje, de meeste hooligans hebben geen nagel om aan hun reet te krabben.

06-04-2023 19:40

lv56 +1750

Dan gaan ze maar voor de schadevergoeding werken. Goed voor ze. Gaan ze misschien ooit eens nadenken.

07-04-2023 09:57

Hanegem +4336

Tis allemaal zo jammer !! Dat dit stelletje Lullo's de boel verstieren voor heel veel Feyenoorders die te goede trouw zijn .
Ik hoop dat er hele duidelijke en goeie straffen worden uit gesproken ! zoals schade verhalen op de daders , stadionverbod voor het leven met een meldingsplicht , en gevangenisstraf !
Want dit kan en mag zo niet door gaan !!!!!

06-04-2023 10:33

rodjeknor +5318

Nee, meneer Te Kloese. Niet de boel omdraaien. Het bedrijf Feyenoord is eindverantwoordelijk voor de ordentelijke gang van zaken rondom deze wedstrijd zodra de openbare ruimte wordt verlaten. Natuurlijk is de gooier een idioot die gestraft moet worden. Maar dat neemt niet weg dat de club deze wedstrijd slecht georganiseerd heeft. Dat begint al met 'artiesten' die buiten oproepen om joden aan het gas te leggen. Welke collega heeft die ingehuurd? Als er dan zo veel vuurwerk is, is er gewoon onvoldoende gefouilleerd. Dat is allemaal niet de eerste keer. Dus ook de club laat steken vallen.

06-04-2023 10:13

Maussah +2246

Feyenoord organiseert het soiesoow slecht iedereen stond weer op de trappen en op de vakken waar het niet thuis hoort

06-04-2023 10:22

Hanegem +4336

Nee Mijnheer Rotjeknor U slaat de spijker helemaal mis ! Je moeilijk achter elke doorgesnoven en dronken randdebiel een politieagent zetten !
En hoe vaak is er niet gewaarschuwd naar dat on opgevoeden asocialen tuig !
Het word NU TIJD om spijkers met koppen te slaan en KEIHARD te straffen

06-04-2023 10:39

lv56 +1750

En ze moeten oprotten met dat vuurwerk. Wij komen voor het voetbal. Voetbal is een sport. Als ik naar een vuurwerkshow wil dan zoek ik die zelf wel ergens op. Oprotten met al die klerezooi die onze mooie club beschadigd. Dankzij deze randdebielen gaan er nu meer dan 2000 kaarten niet in de verkoop voor onze supporters.

07-04-2023 10:02

AntonioSanting +16701

Dit heb je bij elke club, alleen mensen die gevoelig zijn voor media en meningen van andere varen mee met de waan van de dag en zijn allemaal helemaal in rep en roer om een aanstekertje.
Hij had een snee van 0.1MM, jeetje man je verdiend 4 miljoen per jaar doe niet zo kk zielig.
Ze lagen bij elke scheet 5 minuten op de grond, ga gewoon voetballen. Haal de irritatie weg uit het spel.
Zuivere speeltijd? Voer het in.
Aansteker gooien? Stadion verbod.

En door…

06-04-2023 10:03

cluepon +3832

Hij verdienT 4 miljoen per jaar om tegen een bal te trappen. Niet om schietschijf te zijn voor malloten. Als mensen gewoon niet naar het veld gooien, is die waan van de dag niet nodig.

06-04-2023 10:24

AntonioSanting +16701

Stadion verbod en door

06-04-2023 10:25

cluepon +3832

Dat helpt echt. Gebeurt het volgende keer weer met de volgende die een SV krijgt. En de keer erna weer. Er lagen handen vol aanstekers op het veld. Het was echt niet die ene gast.

En we weten allemaal hoe effectief een SV is, niewaar?

06-04-2023 10:26

AntonioSanting +16701

Zuivere speeltijd helpt ook.
En stel je niet zo aan pik, ga eens in zuid Amerika of Italië een pot kijken

06-04-2023 10:28

AntonioSanting +16701

Camera technologie alle
Gooiers eruit. En door

06-04-2023 10:28

cluepon +3832

"lekker klein maken, simpel maatregeltje voorstellen. En door". Pfft... ik heb er het volste vertrouwen in. Maar goed... toch wens ik u een prettige dag, ik heb nog wat andere dingen te doen vandaag.

06-04-2023 11:49

AntonioSanting +16701

Houd het simpel vriend niks aan de washand en door

06-04-2023 11:56

De-Witte-Socrates +6861

Te Kloese held

06-04-2023 09:48

driel24 +78

Volgens mij hebben we een kans gemist. Ze hadden het moeten staken en Feyenoord reglementair verlies. Dan heb je natuurlijk rellen, vijandigheid zal verplaatsen etc etc. Dan heb je 1x één avond pijn maar is het wel afgelopen.

06-04-2023 09:22

Bossie99 +595

En ook handhaven bjj vuurwerk en alle andere randzaken die niet bij voetbal horen

06-04-2023 09:17

lv56 +1750

Mee eens. Nu zijn 2000 goedwillende supporters volgende week de klos vanwege lege vakken.

07-04-2023 10:04

Christian.d +29

De dader zal als straf het ajax logo op het voorhoofd krijgen getatoeëerd.

06-04-2023 09:06

dirkie_duracell +1798

Beste straf die er is.. dan zullen andere hopelijk een keer extra nadenken voordat ze het doen.

06-04-2023 11:04

jonaathn +14724

Een ieder die dit goed wil praten moet vanaf nu lekker een andere club supporten. Stelletje criminelen!

06-04-2023 09:01

loki420 +1123

Helemaal eens met U

06-04-2023 10:02

jordy7x_ +620

Bedankt stelletje klootzakken

06-04-2023 09:00

KireH +18933

Pak die hersenlozen eens een keer hard aan! Hoe kan het zijn dat er zoveel vuurwerk in een stadion wordt binnen gebracht? Wat staan die ‘beveiligers’ bij de poortjes te doen dan? Je flesje water af te pakken!! Veeg eens en vak schoon bij ongeregeldheden, seizoenskaarten innemen, stadionverbod. Maar nee, ook deze directie hanteert de fluwelen handschoen!

06-04-2023 08:32

cluepon +3832

Persoon 1 gaat schoon door de controle, wacht bij het hek op persoon 2 die het onder het hek doorgeeft. Mogelijkheden genoeg, want er zijn genoeg plekken waar je ongezien bij het hek kan staan.

06-04-2023 09:01

KireH +18933

Ja, zo zal het gaan, maar gisteravond was wel heel bizar!

06-04-2023 09:24

marcel59 +1905

Als je het vuurwerk zag vraag je je af hoe dat in het stadion kan komen, er wordt dus nu kennelijk niet gecontroleerd. Particulier bewakingsbedrijf oprichten/inschakelen die echt fouilleren en controle uitvoeren of iemand een stadion verbod heeft. Hen verregaande bevoegdheden geven bij de entree maar ook gedurende de wedstrijd. Die harde/hardleerse kern toegang ontzeggen of als ze samen willen gaan kijken naar een wedstrijd en deze lieden niet laten samenklonteren in de Kuip. Verspreiden dus.

06-04-2023 08:12

FRfan67 +6794

Onvoorstelbare klootzakken in dat publiek van ons

06-04-2023 08:04

Harry.N +1706

Iedereen zit maar over die netten te praten, maar aanstekers vliegen daar gewoon doorheen...

06-04-2023 08:02

Tapiaz +28531

We laten de emotie eerst maar weer even wat zakken, en dan voorwaarts naar zondag! Veel belangrijker om kampioen te worden.

06-04-2023 08:02

Bibi +298

Ik begrijp dat de emoties hoog oplopen, zeker wanneer we tegen 020 spelen. En ik kan met voorstellen dat het door je hoofd gaat dat je het een top zou vinden als een 020 speler niet meer door kan spelen door wat dan ook. Maar om nu iets te gaan gooien en opzettelijk iemand proberen te verwonden en misschien nog erger, de club van wie je houdt schade toe te brengen, dan ben je toch wel een ontzettende rukker met een laag IQ.

Ik vraag me af wat voor straf je deze persoon kan opleggen. Ik denk dat een stadion verbod niet genoeg afschrikt en dan zal er wel weer iemand anders iets gaan gooien..
daarnaast zal dit natuurlijk financiële schade opleveren voor Feyenoord maar vraag me af hoeveel schade dit verder oplevert. Mensen vergeten ook weer snel en/of gaan ook gewoon weer door.

Uiteindelijk, het jammere is dat je het team uit zijn spel haalt en je ze niet meer de ruimte geeft om terug te komen. Iets wat ze zo veel hebben gedaan dit seizoen en de kans geeft om de beker te winnen…

06-04-2023 07:58

Ricard0 +8080

Helaas is voor een echte, goede straf de overheid nodig. En die doet niks. Hopelijk doet 020 aangifte.

06-04-2023 08:02

Ricard0 +8080

Ik heb ooit eens een metalen voorwerp van iemand gejat (hij lette ff niet op bij het aannemen van bier). De bedoeling was dat deze richting Menzo gegooid zou worden toen hij in 2e helft aan onze kant (R) zou komen te staan. We stonden al 1-0 voor. Tientallen mensen hebben toen het voorwerp met hem staan zoeken. Mijn eerste teleurstelling in de mensheid. Ik was toen 14 en zelfs de mensen waar ik mee was, waren boos op mij toen ik ze na de wedstrijd liet zien dat ik het voorwerp had gejat.

De triestheid zit diep bij velen.

06-04-2023 07:55

Tapiaz +28531

Het was niet één aansteker die gegooid werd hoor, veel meer van die dingen.

06-04-2023 07:55

zekspeed +4433

Soms moet je extreem gedrag beantwoorden met een extreme oplossing. Leg de gehele harde kern een levenslang stadionverbod op.
Het hele hele seizoen en kampioenschap is met 1 wedstrijd helemaal kapot gemaakt.

06-04-2023 07:49

Ricard0 +8080

Was dit harde kern? Is deze loser daar lid van?

06-04-2023 07:52

eppo +71772

Misschien was het wel een dagjesmens.

06-04-2023 07:56

Ricard0 +8080

Debielen zitten overal, hebben niet allemaal een seizoenskaart. Zie die kneus bij PSV...

06-04-2023 07:57

Jelle Boom +16

Geloof je het zelf?

06-04-2023 08:00

Ricard0 +8080

Dus volgens jou is iedereen die wat gooit, harde kern? Geloof je het zelf?

06-04-2023 08:02

zekspeed +4433

Kunnen het ook anders oplossen. Alle seizoenskaarthouders raken hun kaart kwijt en kunnen deze terug krijgen bij het politiebureau wanneer zij een verklaring van goed gedrag kunnen overleggen en er uit camerabeelden blijkt dat je niet in het vak stond waar het vuurwerk wers afgestoken en er dingen op het veld weeden gegooid.

06-04-2023 08:33

Ricard0 +8080

Als seizoenskaarthouder, kan ik het hier niet mee oneens zijn. Echter, had deze loser een seizoenskaart?

06-04-2023 08:34

rz1973 +2927

Ik zit altijd op de eerste ring en stoor me al jaren mateloos aan al deze idioten die van alles op het veld gooien. Van drank tot aanstekers en zelfs katheters toe.

Nu is er “eindelijk“ weer eens een wedstrijd door gestaakt en ook door verloren, want dat alle passie uit de supporters en spelers was getrokken komt zeker weten hierdoor. Ik hoop dat het staken en verlies helpt voor de toekomst.

Daarnaast heeft iedereen die het wil, van Buitenlandse Zaken in Italië tot elke Nederlandse burgemeester of politie, weer een reden om Feyenoord supporters te weren bij uitwedstrijden. En ik hoop ook dat er dan niet gewezen wordt naar UEFA, KNVB of andere clubs, maar dat er eens een aantal gasten beseffen dat zij het verzieken voor de grootste groep échte Feyenoord supporters.

Ik hoop het, maar ben bang dat zelfreflectie niet in het woordenboek voorkomt van deze gasten.

Tip voor Feyenoord : als er een wedstrijd is waar helaas netten om het veld moeten… behalve bij vak Z… laat dat vak dan leeg!

06-04-2023 07:47

eppo +71772

Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat die voorbij vliegende katheter bij mij wel een bedenkelijk glimlachje en ongeloof tegelijk bezorgde.

06-04-2023 08:01

jer +2530

Bij risico wedstrijden gewoon de netten hangen voortaan. ESPN vindt vast een andere oplossing voor de camera s. Helaas heeft Feyenoord veel NEP supporters

De goede supporters kunnen en willen daar niet langer onder lijden.

Safety first.

06-04-2023 07:39

Babsbil +130

Ik snap het nooit.. je bent dupporter van Feyenoord.. er stonden zo veel feyenoorders bij dat opstootje.. wat als je een speler van ons raakt? Ben je dan net zo stoer?

06-04-2023 07:37

Kings010 +7681

Je kan je niet voor iedereen veranwoorden Dennis. Als je 50.000 man hebt zitten er altijd 500 van die mongolen tussen helaas.

06-04-2023 07:23

eppo +71772

Bedoel je verantwoorden of verontschuldigen?

06-04-2023 07:36

sander71 +2919

Het moest een keer fout gaan, met alles wat er maar op het veld word gegooid ...

06-04-2023 07:19

Arthur +1067

Voetballend was het ook een trieste vertoning,

06-04-2023 07:10

CollinKazimRichards +13223

En dan gaan er weer malloten na Rome! Hou me hard al weer vast!

06-04-2023 07:05

FRkoentjeo +7447

Daar is de club niet verantwoordelijk voor. 👍🏻

06-04-2023 07:20

Dommeloempia1 +19793

Security is kut...zonder kaart kom je gewoon binnen

06-04-2023 07:04

Jimmy.G +1530

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/knvb-straft-ajax-niet-voor-aansteker-op-hoofd-berghuis~a46ab464/

06-04-2023 06:52

Dommeloempia1 +19793

Hoevaak ga je dit nog posten trekpop????

06-04-2023 06:58

Jimmy.G +1530

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/knvb-straft-ajax-niet-voor-aansteker-op-hoofd-berghuis~a46ab464/

06-04-2023 06:58

Jimmy.G +1530

Doe trouwens eens gewoon even beleefd man. Je komt over alsof je een potentiële 'aansteker gooier' bent. Gewoon fatsoenlijk met elkaar discussiëren is wel echt minste wat je kunt doen toch. Je kent me niet eens.

Om mijn reactie in perspectief te plaatsen : ik vind dus dat je NIET goed bij je hoofd bent als je een aansteker gooit. Maar vind ook dat men selectief verontwaardigd is.

06-04-2023 07:04

delangemuur +11773

Steeds dit artikel spammen heeft ook niets met fatsoenlijk discussieren te maken

06-04-2023 07:05

Jimmy.G +1530

Dan hebben wij een totaal ander idee bij wat fatsoenlijk is. Irritant of vervelend kan ik mij wel in vinden. Maar meerdere keren een keurig artikel delen van het AD classificeren als onfatsoenlijk?

06-04-2023 07:07

brockie +109145

Alles voor de likes

06-04-2023 07:09

Jimmy.G +1530

Zo dan heb jij een hoop artikelen gedeeld aan je likes te zien

06-04-2023 07:13

delangemuur +11773

Je vergeet het discussieren gedeelte van fatsoenlijk discussieren. Heel de tijd een stemmingmakend artikel plaatsen waarmee je stroman opbouwt is wmb geen fatsoenlijke vorm van discussieren.

06-04-2023 07:18

corfr1912 +8860

Er lagen 4 aanstekers op het veld ĥé maar over die andere 3 heeft niemand het bedrijfsblind heet dat.

Ik neem dan aan dat er 1 persoon geen 4 aanstekers bij zich heeft en op het veld gooit?

06-04-2023 07:22

Jimmy.G +1530

Nee ik geef dus juist een tegenreactie in de stemmingmakkerij. Er wordt ontzettend overdreven gereageerd op iets wat elke week in elk stadion door een stel hersenloze gebeurd. Sterker nog identiek incident eerder in de Arena. Dan ook heisa a.u.b.!

06-04-2023 07:26

corfr1912 +8860

Neen jammie dat is er een van de kleuter groeg de ochtend ploeg. Die geven elkaar like'S zonder ook maar 1 microgram toe te voegen aan een discussie want dat gaan torenhoog boven hun pet.

06-04-2023 07:31

Mat +3582

Zolang er geen voetbalwet is zoals.in Engeland valt er weinig hard te straffen. Stadionverbod alleen redt je het niet mee,want dan zitten ze binnen no-time weer in het stadion. Kijk maar naar die mongool bij psv.

06-04-2023 06:49

brockie +109145

Weet niet of het waar is wat hij zei maar Perez zei dat Nederland 1 van de strengste voetbalwetten heeft in Europa. Alleen mist de politie mankracht deze na te leven. En dáár ligt het grote probleem.

06-04-2023 07:11

Mat +3582

Nederland heeft helemaal geen voetbalwet. Kijk maar naar die sukkel in Eindhoven. Wel een stadionverbod maar geen meldplicht omdat de burgemeester het niet nodig vond.

06-04-2023 07:46

brockie +109145

Wat die burgemeester vindt is een persoonlijke mening en zijn oordeel. Dat heeft niks met een voetbalwet te maken.

06-04-2023 07:48

Mat +3582

Ik hoorde net dat er wel een voetbalwet is maar die is allesbehalve streng. Hoorde net ook dat de digitale meldplicht terug moet komen. Degene die dit zei was de burgemeester van Dordrecht. Hij is de voorzitter van het veiligheidsberaad.

06-04-2023 13:25

brockie +109145

Lees net op de NOS een stukje over Engeland en ze gaven aan dat die wet daar milder is dan in NL.

06-04-2023 13:41

Mat +3582

Dan moeten ze bij de Nos maar eens beter opletten. De Engelse wet is echt zwaarder als hier.

06-04-2023 14:46

Mat +3582

Waarom word hier geen stadionverbod met meldplicht opgelegd? In Engeland krijg je naast een stadionverbod met meldplicht ook in de meeste gevallen ook een flinke geldboete. En als er volgens jou wel een wet is hier waarom zitten er dan wekelijks in de diverse stadions altijd figuren met een stadionverbod?

06-04-2023 16:19

brockie +109145

Dat zeg ik toch al in het eerste bericht! Omdat de wet niet gehandhaafd kan worden ivm tekort aan personeel bij de politie. Dat roept de politie zelf al jaren dat het steeds moeilijker handhaven wordt. Ze willen zelfs uitsupporters verbannen en bij voorkeur zelfs helemaal zonder publiek zodat de politie-inzet tot een minimum beperkt kan worden.

06-04-2023 16:28

jack98 +46899

Je hoort de vreselijke spreekkoren die tuigen van geen enkel historisch besef. Je ziet voor je ogen meerdere bommen afgaan en vuurwerk op het veld worden geworpen waardoor je half stikt door alle rook die je inademt en de wedstrijd stil kwam te liggen. Je ziet een opstootje gebeuren waardoor van alles op het veld werd gegooid naar alle spelers en iemand werd geraakt. Volkomen te begrijpen dat de wedstrijd tijdelijk stil kwam te liggen.

Toen de spelers weer op het veld verschenen, leek het of ze verlamd waren en speelden ze onwennig want ze durfden niet meer vol de duels in te gaan. Voor de staking werd je steeds sterker en je weet dat Feyenoord onder Arne veel punten pakt in de slotfase, dus die mensen die ervoor hebben gezorgd dat het spel stil kwam te leggen, hebben het op meerdere vlakken flink vergooid.

Respect dat we nog een geweldige Algemeen Directeur hebben in de vorm van de Ter Kloese want die zal ook wel krankjorum zijn van alle negatieve gebeurtenissen rondom wedstrijden veroorzaakt door mensen die alleen uit zijn op rellen, haat en onrust en niet het beste met Feyenoord voor hebben.

06-04-2023 06:21

Paulus98 +148969

Begin eens met een drugshond.

06-04-2023 05:28

Paulus98 +148969

Doe er dan iets aan.

06-04-2023 04:59

Frits74 +6175

We hebben toch geen boter op ons hoofd? Incident staat niet op zich maar is veel breder probleem dat nu opeens wordt uitvergroot.

Zie bijvoorbeeld: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/knvb-straft-ajax-niet-voor-aansteker-op-hoofd-berghuis~a46ab464/

06-04-2023 04:51

delangemuur +11773

Gefeliciteerd, knul je hebt het perfecte excuus gevonden om WEER niet de hand in eigen boezem te hoeven steken

06-04-2023 05:29

Hillevliet +18444

Dit soort incidenten helpen ook niet om Slot hier te houden.

06-04-2023 02:45

eppo +71772

Onkosten verhalen op de dader.

06-04-2023 02:31

rz1973 +2927

Inclusief de opbrengst van een finale… de prijs kan je niet verhalen. En aanzien is niet in geld uit te drukken

06-04-2023 07:50

eppo +71772

32 Jaar en nog steeds een kind. Best wel sneu

06-04-2023 07:55

Nicolai023 +205

We doen bet alsof er een moord is gepleegd🤣
Gewoon ff normaal doen en verder, tis maar een aanstekertje.

06-04-2023 02:03

Detrein +726

Het gaat godverdomme toch niet om een aanstekertje... je bent toch niet goed bij je kop als je op deze manier een wedstrijd verziekt? Kom op man, stelletje debielen die daar zitten

06-04-2023 03:27

Nicolai023 +205

Tadic is de aanstichter en moet zn excuses aanbieden aan klaassen.

06-04-2023 15:10

eppo +71772

Neus alert!

06-04-2023 04:30

DoubleSpy +8275

Ik dacht trouwens eerst dat er 1 van de spelers Klaassen een kopstoot had gegeven.
Want Klaassen maakte met zijn bebloede hoofd zo'n gebaar.

06-04-2023 01:42

Opdebrommert +1568

`Het is toch wel heel erg jammer. Na jaren hebben we een stabiel en deskundig bestuur wat nou samenwerkt met een eveneens stabiel en zeer deskundig technische staf. Feyenoord de club van het volk krijgt weer bijna 2 jaar iets moois voorgeschoteld. Heel de spelersgroep werkt zich uit de naad om deze prestatie neer te zetten. Zo'n mooie tijd krijgen we niet snel meer en ik mag toch hopen, dat we met z'n allen nog lang van mogen genieten. Je schaam je toch kapot dat er een stel van die leeghoofden zijn, die al beginnen met een masker op rookbommen te ontsteken. Mensen met een masker op doen bankovervallen en zijn criminelen, maar ook degene met een masker op in de Kuip met een rookbom. De groene mat in de Kuip in heilig. Daarop spelen onze spelers nu voor het kampioenschap. Deze heilige groene mat gebruiken als een stortplaats van spullen die in de prullenbak thuishoren is dus al heiligschennis, laat staan dat je op de mensen op het veld probeert te treffen. Ik ben klaar met die lui. Het zijn personen die niet thuis horen bij de club van het volk. Ze schaden het aanzien van de club. Ze zorgen voor boetes voor de club. Ze zijn geen Feyenoord supporter, maar misdadigers die 10 duizenden echte supporters en de club benadelen. Levenslang stadion verbod is het enige antwoord hierop.

06-04-2023 01:16

corfr1912 +8860

Eerst eens beginnen met geen bier meer te verkopen. Dat die doorgesnoven idioten ook nog hun eigen moeten en kunnen bezatten zegt genoeg.

06-04-2023 01:24

panache +7872

Iedereen is al bezopen voor je het stadion in komt. Van die lauwe pis wordt je niet bezopen in geen honderd jaar.

06-04-2023 03:07

petje +10662

Ik had begrepen dat v Merwijk n miljoen extra heeft uitgegeven voor de camera s in t stadion
Deze konden nog beter filteren....
Wie gooide dan al die spullen opt veld?
Waarom mochten ze blijven zodat ze t de volgende x weer doen?....
Ga nu eens daadwerkelijk de daders oppakken
Want echt waar , iedereen baalt hiervan op wat doorgesnoven rakkers na....

06-04-2023 01:12

goldenboy +18294

Hij is opgepakt

06-04-2023 01:14

corfr1912 +8860

Idd Jonathan er lagen er 4

06-04-2023 07:34

corfr1912 +8860

En wat te denken van die koperen fakkels? Hoe komen die telkens binnen ? Feijenoord zelf doet ook geen kloten en reageerd ook nooit op wantoestanden. De club zelf blijft gewoon in gebreken. Begin eens met mensen die boetes veroorzaken hun de schade te laten betalen. Stel een lijst op over boetes voor het gooien van spullen dus ook bier en bekers en fakkels afsteken en op trappen zitten dan doe je als organisatie tenminste iets nu hoor je noot ies van de directie.

06-04-2023 01:30

Snelterugnaardetop +36185

Het is tijd dat WIJ opstaan! De feyenoorders. De echte supporters. Opstaan waar tegen?

Tegen die 500 idioten en de andere 500 die hun begrijpen en zelfs beschermen...

Wie zijn die 500 dan?

- iedereen die harde voorwerpen gooit
- iedereen die relt
- iedereen die koste wat t kost vuurwerk in het stadion afsteekt
- iedereen die met t capuchonnetje op iedereen met gezag uitdaagt
- iedereen die overal in europa herrie schopt en overal de lokale autoriteiten de schuld geeft maar zelf zogenaamd nooit fout zijn.
- etc etc etc

Maw hersenlozen idioten die de club de afgrond in werken. Heb je zo een mooi seizoen en doen ze dit weer! Verlies je gewoon een prijs door.. maar wat als we bijvoorbeeld ook slot hierdoor kwijt raken? Of een x uitgesloten worden in europa en daardoor wellicht CL inkomsten mislopen..

Waar houdt t op?

En wanneer staan WIJ, de 2 miljoen ECHTE supporters nou eens op! Laat blijken dat je deze groep niet wilt! Spreek je uit! Direct of indirect, laat het ze weten!

BLIJF UIT DE BUURT VAN ONZE CLUB!

06-04-2023 01:08

Dalfsen +483

Het komt ook altijd ook vak z de lange zijde. Misschien dat maar eens dichtdoen.

06-04-2023 00:58

Noud +11090

Intens klote gewoon. Er hing de laatste weken een rete positieve sfeer rond de club, en dan wordt dat door zo’n incident weer voor een periode teniet gedaan. Grafzooi.

06-04-2023 00:55

jimmy0180 +14528

In 1 seizoen:

- Europees 2x gele zijde dicht
- 2 Europese wedstrijden zonder supporters (nog los van Roma)
- Netten rond het veld
- tegenstander op het veld verwond

“Het ruwe randje” kan o zo mooi zijn. Maar wel een randje waarbij er zat hersenlozen zijn die er iets te vaak overheen gaan.
Je dupeert de club, de spelers, resultaat, inkomsten en bovenal die 99% van de supporters die er wél met de beste intenties zitten.

Opsporen en levenslang uit het stadion verbannen.

06-04-2023 00:43

corfr1912 +8860

Neen ook laten betalen gvd. Je ziet het toch in Eindhoven die gaan gewoon naar het stadion en hier lees je dat ook wel. En al helemaal naar het buitenland.

Ik zeg het nogmaals ik vind het totaal niet vreemd dat Feijenoord geen hoofdsponsor kan krijgen geen enkel zichzelf respecterend bedrijf wil met deze club geassocieerd worden vanwegen al dat gerotzooi. Ik schat zelfs dat Europarcs gratis op het shirt blijft staan of voor een prikkie.

06-04-2023 01:38

Martin.B82 +225

Ten Kloese moet hand in eigen boezem steken. Er word niet gecontroleerd aan de poort waardoor een stel idioten belachelijk gevaarlijk vuurwerk naar binnen brengen. Stel dat zo een idioot na het slikken van een pilletje een bom op het veld gooit. Het leed is dan niet te overzien.

06-04-2023 00:35

Technicus +18708

Ach die bommen na vijf min waren al totaal krankzinnig, alsof de hele noordzijde in de fik stond.

06-04-2023 00:57

Vido56 +2425

Ik en mijn zoon zijn echt zwaar gecontroleerd, maar wij zagen wel dat bepaalde figuren fakkels over de afrastering gooide bij die stand waar die tering herrie vandaan kwam.

06-04-2023 01:16

corfr1912 +8860

Feijenoord is een armlastige club en zal nooit echt de topclub worden die velen denken dat ze wel zijn. Niemand buiten Rotterdam wil geld in de club pompen niemand binnen Rotterdam wil de club helpen. De club wordt gegijzeld door hun eigen supporters.

Ik loop al een tijd te denken wil ik hier nog onderdeel van zijn? Dat had ik al na Denemarken en later na Oostenrijk nog meer.

Ik las hier toen een verhaal van iemand die al zo lang supporter was en die kon het niet meer verdragen.

Vanavond voor het eerst was ik gewoon blij dat Feijenoord eruit vloog. En ik overweeg ernstig de handdoek te gooien. Deze club is dood ziek 1 man werkt zich kapot en bied ons mooi voetbal en als dan krijgt hij rookwolken en aanstekers.

Als Arne vertrekt begrijp ik dat volkomen want deze mensen ( en het zijn er veel meer dan 500 eerder 5000) verdienen deze man niet.

Lees hier morgenvroeg maar weer de excuses en het wijzen naar Tadic. Maar onze aanvoerder moet zich niet laten provoceren. Ik heb vanaf het begin aangegeven dat hij niet geschikt is vanavond was het ultieme bewijs een leider in het veld onwaardig die zijn team heeft laten zakken.

06-04-2023 01:55
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties