Telegraaf: Feyenoord en FC Utrecht akkoord over Hendriks

Telegraaf: Feyenoord en FC Utrecht akkoord over Hendriks

Ramon Hendriks speelt aankomend seizoen op huurbasis voor FC Utrecht. Volgens De Telegraaf is de huurtransfer met optie tot koop donderdagavond helemaal afgerond. De verdediger van de Rotterdammers is alweer de vijfde aanwinst voor de Domstedelingen.

Hendriks kon afgelopen winterstop al op huurbasis vertrekken, maar de verdediger mocht van trainer Arne Slot De Kuip niet verlaten. Hendriks heeft daar nooit spijt van gehad. ''Ik heb hele goede trainingen gehad. Het is tactisch en technisch van heel hoog niveau", vertelde Hendriks eerder. "De keuze was om hier te blijven en mezelf te ontwikkelen op de training. Dat is een goede keus geweest."

Hendriks begon zijn voetbalcarrière bij ASWH in zijn geboorteplaats Hendrik-Ido-Ambacht. In 2014 werd hij gescout door FC Dordrecht, waarna hij in 2017 de overstap maakte naar de jeugdopleiding van Feyenoord. Sindsdien speelde hij voor Feyenoord Onder 17 en Feyenoord Onder 19 en op huurbasis voor NAC Breda. Dit seizoen behoorde hij tot de selectie van Feyenoord.

Lees meer over
Ramon Hendriks
Plaats reactie
666

Harold +7340

Je laat een goede speler weg gaan die eventueel Senesi of Malacia kan opvolgen en je koopt straks waarschijnlijk een dure en mindere speler terug.

27-05-2022 19:37

doelpaaltje +4944

Niet waarschijnlijk, met Arnesen is dat een zekerheid je.

28-05-2022 02:54

JDJ +17843

Achterlijke reactie.

28-05-2022 19:27

bokitoo +4165

Ik snap het echt niet, had m graag bij de selectie gezien volgend jaar, maar wens Ramon het allerbeste en hoop voor hem dat het bij Utrecht lukt en een vaste waarde daar wordt.

27-05-2022 15:32

wapper +1079

Ik snap hier dus niks van. Als hij het goed doet ben je m kwijt. Als hij waardeloos presteert, krijg je een speler terug zonder vertrouwen en kwaliteit voor het eerste. Top deal…

27-05-2022 15:08

Persia +1844

Als ie het goed deed dan hadden ze hem niet weg gedaan

27-05-2022 16:04

fabadero +1268

Er moeten wel wat versterkingen bij komen, optie had ik niet verwacht

27-05-2022 14:39

thoe +480

Flemmings ruilen voor Diemers, allebei blij

27-05-2022 14:39

CraigR +839

Ik begrijp dit wel. Hendriks staat nu vaak als linksback, maar is een centrale verdediger. Dus wanneer Malacia gaat, schuift hij niet persé door naar een basisplaats op die positie. En het is de vraag of hij dat wel zou willen.
En wanneer Senesi gaat, lijkt me dat Geertruida centraal gaat spelen. Staat Hendriks dus ook niet in de basis. En met Sandler als concurrent komt Hendriks waarschijnlijk weinig of niet aan spelen toe op zijn favoriete plek.

27-05-2022 14:17

gekke_henkel +3995

Feyenoord heeft Koopman binnen

27-05-2022 13:32

1234567890 +170684

Ook daarin gaan we stappen maken ,Welkom bij de Dames

27-05-2022 13:44

JJ010 +33

OT: Gekke maar grappige en misschien wel interessante optie/verhaal.

Ik ben al jarenlang extreem goed bevriend met de Manager van Alanyaspor (nr. 5 Turkiije), nu heeft hij mij recent benaderd met de vraag hoe hij in contact kan komen met iemand die hoog binnen Feyenoord zit. Waarom? Bij Alanyaspor zijn ze zeer geinteresseerd om een vorm van samenwerking met Feyenoord te starten (dus ik denk dat het hier dan gaat om contact met Arnesen).

Is er iemand die enig idee heeft hoe ik hem Arnesen kan laten contacten (of een andere hoge piet ofcourse), ik heb namelijk echt werkelijk geen idee. Misschien is t totaal niet interessant, maar wie weet kan er iets moois ontstaan :)

27-05-2022 13:32

[FR]Thomas +227603

FeyenoordTM een DM sturen. Die heeft het nummer van Arnesen. Arnesen zal niet opnemen als Rutger hem belt, maar misschien wel als jij hem belt. Alternatief kun je Krabbendam een DM sturen

27-05-2022 13:56

JJ010 +33

Ga ik gelijk proberen! Je bent een topper.

27-05-2022 14:05

RoodWitMaastricht +9943

Hoogst opmerkelijk dat de manager van een grote club in Turkije niet weet hoe in contact te komen met Feyenoord. Bij transfers weten ze mekaar toch ook altijd te vinden?

27-05-2022 14:12

JJ010 +33

Ik begrijp je reactie, dit had ik in principe ook gelijk in mijn hoofd.
Reden dat hij mij benaderd is dat ikzelf een aantal jaar binnen de jeugdopleidingvan Feyenoord heb gevoetbald en hij daarom denkt dat ik nog mogelijk contacten heb binnen de club. Echter is dat wat lang geleden en is het bestuur wel een flink aantal keer omgegooid en heb ik 0,0 contact met hoge Feyenoorders :)

27-05-2022 14:21

rosbergen80 +1765

ik ben hoge Feyenoorder, ik ben namelijk glazenwasser 4 hoog geen probleem

27-05-2022 14:36

Persia +1844

Wat een onzin verhaal man

27-05-2022 16:11

JJ010 +33

Wat is een onzin verhaal? Als je me niet wilt geloven jouw keuze 🤣

27-05-2022 17:11

grenzeloos +13924

Beperkle gast dan als hij zelf niet het telefoonnummer van Feyenoord kan vinden. Weet je zeker dat hij niet de "meneer van de koffie is"daar?

28-05-2022 09:09

Vincie +1555

Hoe staat Kongolo er voor? is dat goede optie lCV of LB?

27-05-2022 13:30

.:Feyenoord1908!:. +3590

Is een risico! Heeft de afgelopen 3 jaar extreem weinig gespeeld en heeft nog een contract tot medio 2024.

27-05-2022 14:10

Reinaldo16 +20612

Gewoon zonde, eigen jeugd moeten wij blijven steunen

27-05-2022 13:23

Persia +1844

We zijn een profclub !
Geen opvanghuis of speeltuin knuppel

27-05-2022 16:14

FRMatthias +2092

Feyenoord left-back Tyrell Malacia is close to signing for Lyon, according to @JonathanShrager.

27-05-2022 13:22

Vincie +1555

Mooie club geen hoofdprijs vrees ik

27-05-2022 13:23

Scollo010 +3815

Hendriks begon zijn voetbalcarrière bij ASWH in zijn geboorteplaats Hendrik-Ido-Ambacht.

Sowieso een held dus.

27-05-2022 13:12

Feyenoord2907 +2343

Het mooiste dorp om te wonen!

27-05-2022 13:52

leefdebeef +23466

Voorlopig hoor ik alleen uitgaande namen, waar ik vooral benieuwd naar ben is wie er gaan komen.

27-05-2022 12:50

rijnvogels1 +1601

wacht maar af

27-05-2022 12:55

Dionus_ +2381

Eerst ruimte in salaris- en transferbudget maken.

27-05-2022 12:57

Nolletje010 +9189

Hij komt zwaar te kort aan de bal, hij en Sandler is eeen wereld van schil. Ik snap dat ze hem verkopen.

27-05-2022 12:09

CoMulder +16625

Maar Sandler is vrijwel altijd zwak, ziek en misselijk.

27-05-2022 12:29

VluggeJapie +13896

Bazoer en Maatsen dichtbij een overgang naar Feyenoord

27-05-2022 12:02

doelpaaltje +4944

Ik geloof dit.

27-05-2022 12:04

Peterk +34657

Een komst van Bazoer zou ik toejuichen omdat dit een speler is met veel potentie. Is bij Ajax iets teveel naast zijn schoenen gaan lopen maar onder een Slot gaat dat wel goed komen. Is fysiek ook heel sterk....deze jongen heeft de basisvaardigheden om door te groeien naar een topper....en ook nog eens transfervrij.

27-05-2022 12:25

Vincie +1555

Op welke plek moet Bazoer dan? Speelt sls CV in 5-3-2
Op mid op 6? Aursnes zet je er niet uit op 8?

27-05-2022 13:17

.:Feyenoord1908!:. +3590

Op de plek van Orrie.

27-05-2022 14:12

Vincie +1555

Maar als Malacia nog gaat zelfde uitdaging op LB vervangen..

27-05-2022 13:13

FRMatthias +2092

Bron: VluggeJapie z'n duim

27-05-2022 13:19

.:Feyenoord1908!:. +3590

Als dit waar is zal Maatsen op huurbasis zijn.

27-05-2022 14:13

VluggeJapie +13896

huurbasis met optie tot koop kwam mij tot gehore

27-05-2022 16:57

hanzy +122

top speler hopelijk komt hij nog sterker terug

27-05-2022 11:59

Frgelderland +815

Prima keuze huur met optie is top feyenoord blijft zo zeggenschap houden en hij kan mooi jaartje spelen win win

27-05-2022 11:54

doelpaaltje +4944

Je houdt helemaal geen zeggenschap. Jezus, niveautje hier weer.

27-05-2022 12:05

Frgelderland +815

Optie tot koop net als wij met Dessers maar als we die lichten wil nog niet zeggen dat hij komt aub lees je eens in

27-05-2022 12:09

feyefrank +2078

Je moet je zelf in lezen.
Bij Dessers is Genk de regie ook kwijt, alleen moet Feyenoord nog een akkoord met Dessers sluiten

27-05-2022 12:27

Frgelderland +815

Dus? Speler bepaald zelf wil Dessers ergens heen bepaald hij dat zelf

29-05-2022 19:25

Frgelderland +815

Heb je het nu gelezen. Hij is verhuurd met optie tot koop maar feyenoord heeft een terug koop garantie

09-06-2022 23:18

ElPanzeFr +21037

Prima, betekent wel dat we zeker twee linksbacks en twee linkercentrale verdedigers moeten halen bij een vertrek van Malacia en Senesi

27-05-2022 11:53

kalehijser1 +301

Alle spelers die geen vaste basis zijn en je goed kan verkopen gewoon doen.. Geld maken voor 2 / 3 toppers!!

27-05-2022 11:35

feyefrank +2078

Dit is wel een speler die in de toekomst basisspeler kan worden.

27-05-2022 12:28

Haring08 +11992

De huur-/ koopconstructie Hendriks naar Utrecht is een onderdeel van de deal dat Feyenoord Quintin Timber van Utrecht wil overnemen. U heeft het recht om dit voor kennis aan te nemen.

27-05-2022 11:32

Vincie +1555

Hij is Feyenoord jeugd en waarom weer een mid?
ik mis vooral creativiteit op middenveld.

27-05-2022 11:37

Bjorn1980 +6041

Zat ook aan zoiets te denken, zeker wanneer zou blijken dat de koopoptie erg laag zou zijn. Want waarom verleng je eerst zijn contract met 3 jaar om hem vervolgens te verhuren met een optie tot koop. Waarbij we natuurlijk nog niet weten hoe hoog de optie tot koop is.

27-05-2022 11:47

Haring08 +11992

Klopt, het is alleen maar logisch als er iets groters tegenover staat.

27-05-2022 12:14

feyefrank +2078

Als dat zo is zou het een andere zaak zijn maar daar heb ik nog niks over gelezen.
Het liefst zie ik ze allebei bij Feyenoord.

27-05-2022 12:28

Haring08 +11992

Na 15 juni worden veel transfers bekend gemaakt zodra de spelers uit hun interlandperiode komen. Slot wil duidelijkheid hebben over zijn selectie voordat de training weer eind juni begint.

27-05-2022 12:49

jimdundeegaming +2155

Erg jammer. Een goede speler die we konden gebruiken

27-05-2022 11:26

detrotsvanrotterdam +8568

Pfff lekker dan, een van onze grootste talenten die bijna gratis de deur uitloopt. Dat is de 2e mokerslag deze week. Het zou misschien niet eens zo erg zijn als Arnesen nog een mooie transfer maakt....

Er is nog iets anders: ik vond het juist belangrijk dat Feyenoord een rotterdams/nederlands stempel had. Dat zie ik nu ook heel erg verdwijnen als je alle transfergeruchten mag geloven......

27-05-2022 11:07

Frankster +20796

Jahoor ons beste talent... En wat bedoel je met Rotterdams/Nederlands? Het gaat om kwaliteit en niet om een regio elftal samen te stellen

27-05-2022 11:14

marcfr12 +2729

Je kunnen identificeren met een ploeg is ook belangrijk imo. Dat maakt deze ploeg ook juist mooi. Maar dat betekent inderdaad niet dat ze ook daadwerkelijk uit de regio moeten komen. Zon Trauner en Aursnes zijn wat mij betreft typische Feyenoorders.

27-05-2022 11:39

Peterk +34657

Overdrijven is ook een kunst "een van de grootste talenten". Als je echt een groot talent bent speel je al in het eerste is mijn ervaring.
Over het gratis de deur uit lopen weten jij en ik niets evenmin wat betreft de inhoud van de koopclausule want die kan je op talrijke manieren invullen. Net hier doen alsof Feyenoord voor Sinterklaas zit te spelen is niet eerlijk als je inhoudelijk niet op de hoogte bent. Slot en Arnesen hebben niet alleen het recht maar ook de plicht om afwegingen en keuzes te maken. Ik vindt dit alles een storm in een glas water...maar daar zijn veel supporters nogal sterk in...

27-05-2022 11:24

Gers +12739

Dank ...had zelf even geen zin om op deze zoveelste onderbuik reactie te reageren

27-05-2022 11:51

zekspeed +4419

Geloof mij......de meeste supporters interesseerd dit echt niks. Zodra ze een Feyenoord shirt dragen staat het publiek achter hun.

27-05-2022 12:35

detrotsvanrotterdam +8568

Oh, dan ben ik zeker van de oude stempel. Ik heb niets tegen buitenlanders, sterker nog mijn vrouw is Zweedse, maar bij gelijke kwaliteit heb ik liever 50% rotterdama/nederlanda dan 100% een vreemdelingenlegioen. Maar ja, ik ben ook niet voor niks trots op Rotterdam.
Lijkt me ook niet motiverebd voor de mensen op Varkenoord die zich dag en nacht het vuur uit de sloffen lopen.

27-05-2022 13:51

Spspkn +3233

eigenlijk wel goed nieuws. dit wordt alleen gedaan als er achter de schermen al heel veel duidelijk is (hoop ik dan…).

27-05-2022 11:04

BuijssieZuid +46214

Worden waarschijnlijk twee lb. Verwacht dat malacia ook gaat. Verwacht heel veel interesse in Geertruida na zijn optredens van de laatste weken. Hoop het niet , maar denk zeker dat er minimaal 4 spelers vertrekken

27-05-2022 11:02

daam1997 +2804

ik verwacht dat sini, kocku, malacia, senesi en geert vertrekken.

27-05-2022 11:08

Gers +12739

Ja en als het niet zo gebeurd, hebben ze het kut gedaan

27-05-2022 11:52

zekspeed +4419

Dat verwacht ik ook en dat zou ik ook verstandig vinden. Niemand is onvervangbaar. Dat zagen we met Berghuis ook......Feyenoord is alleen maar er op vooruit gegaan. Cashen als je cashen kan en een beter moment als nu komt niet heel vaak voorbij.
Investeren in jonge spelers die waarde kunnen creeëren en ook nog eens geschaafd kunnen worden naar het intensieve spel wat Slot speelt. Onze spelers zijn beter geworden wat grotendeels te danken is dat de spelers gewoon veel fitter zijn.

27-05-2022 12:50

daam1997 +2804

Precies en als je er meer dan 60 miljoen aan verdiend heb je het gewoon heel goed gedaan. Niet nog eens de fout maken als met Jorgenson

27-05-2022 12:58

Vincie +1555

Diemers, Azarkan, Bozenik ook.

27-05-2022 13:19

FR08pjotr +20364

Schijnbaar gewogen en te licht bevonden door Slot en Arnesen. Prima, dan moet je door. Hier kunnen we een aankoop verwachten dus als Malacia def weg gaat

27-05-2022 10:55

1234567890 +170684

Kan Ramon evt terug gehaald worden in zijn verhuur periode

27-05-2022 10:46

marcianorsd +9286

Hoop dat er een terugkoopclausule in zit

27-05-2022 10:38

gogo9Q +1495

Mag toch hopen dat de optie minimaal 3 mil is anders heb je echt een domme deal gemaakt

27-05-2022 10:36

wilbert17 +23475

Dan moet je daar toch ook nog iemand voor terughalen..Beetje vreemde beslissing.

27-05-2022 10:36

CoMulder +16625

Als Henriks mag vertrekken betekent dat in mijn ogen dat ze voor volgend seizoen de lat hoog leggen. Waarom zou je anders Hendriks laten gaan. Hij is een prima stand in.

27-05-2022 10:34

Gers +12739

Mss wilde hij zelf zekerheid tot spelen en ziet Slot dat niet Dan is dit beter als verpieteren en salaris kosten om vervolgens nog minder op te brengen

27-05-2022 11:55

bierdop +819

die optie tot koop lijkt me onlogisch ze hebben pas een verbeterd contract gegeven tot 2025 zou die optie tot koop toch wel een miljoen of 2 zijn tegenwoordig

27-05-2022 10:33

Peterk +34657

Ik snap alle ophef niet. Een club besturen betekent keuzes maken. Je kan niet iedereen binnen boord blijven houden. In het verleden is hier wel vaker moord en brand geschreeuwd als een dergelijke jongen vertrok en waar je later nooit meer wat van gehoord hebt. Of dat voor deze jongen geldt weet ik niet. Wat ik wel armoedig vindt is die naamgenoot met een x. Dergelijke spelers, die niet verder komen dan een invalbeurtje, moet je uit eigen gelederen halen. Scheelt je ook nog kapitalen aan salaris....

27-05-2022 10:32

gogo9Q +1495

Maar je moet niet vergeten dat je nu spelers moet halen om die plek te vullen.
Deze jonge had wel ervaring en als je ervaring terug wil halen gaat dat geld kosten.

Hij komt uit de jeugd dus was echt niet duur qua salaris.

27-05-2022 10:38

feyenoordgazza +4010

Wel lachen al die technisch directeurtjes hier.
Die lullen zonder enige kennis van budget ,contracten ,wat spelers willen etcetc .
Tuurlijk is speculeren prima,maar sommige denken hier echt dat ze het weten

27-05-2022 10:30

1234567890 +170684

Laat ieder gewoon zijn mening geven en niet gelijk iemand kleineren op haar of zijn mening

27-05-2022 10:43

feyenoordgazza +4010

Zo lange tenen ?!

27-05-2022 11:08

1234567890 +170684

Nee gewoon een reactie

27-05-2022 13:09

Gers +12739

Ja alleen helaas valt dat niet aan ze uit te leggen maar kan het wel voor stemmingmakerij zorgen en vervolgens weer tot verkeerde keuzes

27-05-2022 11:57

ZwolleFeyenoord +1707

ik ben eigenlijk wel verbaasd dat iedereen zomaar ineens denkt dat we kampioen worden aankomend seizoen. Op zoveel plekken onzekerheid. het wordt volgend jaar een heel neiuwe elftal en je moet maar afwachten hoe het allemaal gaat lopen

mogelijke transfers
-malacia
-senesi
-bijlow
-geertruida
-kokcu

definitief
-linsen
-hendriks

huurspelers die weggaan
- til
- dessers

27-05-2022 10:23

ZwolleFeyenoord +1707

sini niet te vergeteb

27-05-2022 10:24

SEYVEN +14000

Nelson en Hendrix gaan ook weg. Voor Sinisterra zal veel animo zijn

27-05-2022 10:24

Ricardo.L +2913

Hendrix is voor nog een jaar gehuurd

27-05-2022 10:41

1234567890 +170684

Laten we het zo zeggen ,We gaan weer meedoen voor de titel

27-05-2022 10:29

gerrit_ +1864

Erg benieuwd naar deze transferperiode!

27-05-2022 10:16

ZwolleFeyenoord +1707

ik ook man! echt spannende zomer wordt dit. wat vind jij alles doen om steunpilaren te behouden of cashen??

27-05-2022 10:24

gerrit_ +1864

Ik zou niet een compleet nieuw team kiezen. Paar plekken doorselecteren lijkt mij het beste.

28-05-2022 21:38

1234567890 +170684

Wotdt een jaar verhuurd?.Optie tot koop en contract loopt af juni 2023 dus moet in de aankomende winter stop verkocht worden

27-05-2022 10:16

elgardinero1993 +8284

2023? Pas bijgetekend tot 2025 hoor haha

27-05-2022 10:17

1234567890 +170684

Oke dat had ik even gemist

27-05-2022 10:22

1234567890 +170684

correctie 2025

27-05-2022 10:23

beppie172 +64990

Dit lijkt me allemaal afgesproken bij de contractonderhandelingen van 2 maanden geleden. Wellicht was hij ook wel gebleven als o21 wel gepromoveerd was naar de Jack’s League en hij op hoger niveau in ieder geval wedstrijden kon spelen. Bij ons op de bank wordt hij ook niet beter en meer waard.

Voor een hurende club is het logisch dat ze een koopoptie willen. Anders is het niet interessant om m te laten spelen / ontwikkelen en zit hij daar puur als noodoplossing op de bank. Bij Utreg is voor hem het voordeel dat hij sowieso speelt in het weekend, namelijk bij het eerste en anders ritme houden bij Jong.

Een koopoptie van minimaal 2m met flink doorverkooppercentage en eventueel terugkoopoptie is voor Utreg al een investering die ze zelden doen. En als we kijken wat we verder voor jeugdspelers hebben gevangen die niet echt zijn doorgebroken in de Kuip, dan is dat best een nette afspraak.

27-05-2022 10:14

FRLUKE97 +502

Zie net dat Openda nog een jaar Eredivisie wel ziet zitten, wellicht iets voor ons als rechtsbuiten? Huren met optie tot koop voor 5 mil lijkt me passend.

27-05-2022 10:14

toxicrain +14983

Voor Openda betaal nu veel meer, die heeft laten zien een geweldige spits te kunnen zijn

27-05-2022 10:19

Jeroennfeye +163

Wat is een realistisch bedrag als koopoptie?

27-05-2022 10:05

Van_Geel +18328

2,5 a 3 miljoen?

27-05-2022 10:06

Van_Geel +18328

Optie tot koop stel je altijd wat hoger in, voor het geval een speler toch doorbreekt. Zelfde hebben ze bij Dessers gedaan.

27-05-2022 10:09

toxicrain +14983

Ik denk 1 of 2 miljoen

27-05-2022 10:19

Michel.V +4600

en wat gaat er gebeuren met pedersen , is ook niet veel .

27-05-2022 10:04

El_Mike +1769

Optie tot koop? Snap hier helemaal niks van.

Malacia, Senesi, Hendriks en Geertruida/Pedersen gaan vertrekken. Je houdt achterin niemand over.

Til, Dessers en Nelsson komen in principe niet meer terug.

Linssen gaat verkocht en Bozenik verhuurd worden

Alireza en Marciano brengen te weinig.

Kokcu en Sini gaan bij goed bod weg..

Ik ben zeer benieuwd of we een volgende stap kunnen maken.

27-05-2022 10:03

Van_Geel +18328

"Snap hier helemaal niks van."

Simpel, Slot en zijn staff zien hem niet binnen een aantal jaar goed genoeg worden voor Feyenoord.

27-05-2022 10:05

El_Mike +1769

Slot liet zich onlangs lovend uit over Hendriks. Dat ze het niet in hem zien zitten lijkt me onlogisch.

27-05-2022 10:55

Larsnika +3316

Neem van mij aan dat als Slot het echt een kanjer had gevonden hij onder geen beding weg had gemogen. De paar wedstrijden die ik van hem heb gezien hebben mij ook nul komma nul kunnen overtuigen. Drama Utrecht uit en GA Eagles en Twente thuis ( vroege wissel ) ook ronduit slecht.

27-05-2022 10:01

jack98 +46460

Jammer van de koopoptie, verhuren aan een Eredivisieclub is wel goed voor zijn ontwikkeling!

27-05-2022 09:59

janos +4622

Inderdaad, heb hem bij NAC zien groeien in keukendivisie. Zou zomaar een kanjer kunnen worden na een jaar spelen in eredivisie.

27-05-2022 10:02

Goofy1973 +3077

Onbegrijpelijk, in maart nog een contractverlenging, Senesi die vertrekt op zijn positie en dan verhuren met een koopoptie....snap echt helemaal niks van de gedachte hierachter.

27-05-2022 09:56

lion63 +13604

Als Malacia en Senesi ook nog vertrekken hebben we weinig verdedigende linksboven meer over. Arnesen zal wel weten waar hij mee bezig is mag ik hopen

27-05-2022 09:56

VluggeJapie +13896

we moeten toch plaats maken voor Sergio Ramos, snap het wel.

27-05-2022 09:55

Bolpuntcom +11212

Ik neem aan dat er ook een optie tot terugkoop in zit.

27-05-2022 09:53

JFK +4829

Die zag ik eerlijk gezegd niet aankomen, want feitelijk zeggen ze dus dat deze speler níet goed genoeg voor Feyenoord is gezien de optie tot koop!?

27-05-2022 09:52

julian010fr +3651

slecht nieuws…

27-05-2022 09:51

FR-Brabant +11011

Nou kom op, waar blijven de andere geruchten?!

27-05-2022 09:50
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties