Tim Hofman wijdt uitzending aan Feyenoord: ''De directie heeft een verklaring gegeven''

Tim Hofman wijdt uitzending aan Feyenoord: ''De directie heeft een verklaring gegeven''

Vlak voor de wedstrijd van Feyenoord tegen Manchester City kwam Tim Hofman met een opmerkelijke aankondiging. De presentator van het YouTube-programma BOOS kondigde een aflevering over de Rotterdamse club aan. Veel werd er niet bekendgemaakt, want Hofman postte alleen de uitzenddatum met daaronder een wapperende vlag van Feyenoord.

De directie van Feyenoord is op de hoogte van de uitzending, maar weet inhoudelijk niet exact waar het over gaat. De Rotterdammers hebben wel gereageerd op vragen die zijn gesteld door de redactie van BOOS. Journalist Frank Stout vertelt in de podcast van RTV Rijnmond al het een en ander gehoord te hebben over waar de aflevering ongeveer over gaat.

"Het gaat over inmenging van de harde kern in de SLO-tak, de supportersbegeleiding vanuit Feyenoord," zegt hij, hoewel hij het nog niet van meerdere bronnen bevestigd heeft gekregen. "Daarin schijnt ook een rol te zijn weggelegd voor hoe Feyenoord omgaat met de Roze Kameraden. Ik ben heel benieuwd naar die uitzending en wat het teweeg gaat brengen. Ik weet het niet precies, Feyenoord weet het ook niet. Niemand binnen Feyenoord heeft het nog gezien, maar ik denk dat het wel eens tot een landelijke relletje zou kunnen leiden."

BOOS wil de inhoud voorlopig niet delen en is pas bereid na de uitzending van donderdagmiddag 16:00 uur inhoudelijk in te gaan op vragen. Feyenoord kan daarom nog weinig zeggen over waar het exact om gaat. Er is wel contact tussen de partijen. "Ze hebben 35 vragen opgesteld, de redactie van BOOS. Feyenoord heeft een verklaring gegeven, de directie van Feyenoord. Ik weet nu nog niet welke verklaring, maar ik ben benieuwd naar wat eruit gaat komen en wat de reacties zullen zijn. Ongetwijfeld verontwaardigd, alleen de vraag is in hoeverre die terecht en te begrijpen zijn."

Plaats reactie
666

Feyenoord4ever1908 +63910

Super Feyenoord you make us happy

29-11-2024 20:08

HangWang +30

Hoe hij het woord Feyenoord misbruikt in z’n titel, zal niet mogen kunnen toch. Dit gaat om zaken van Feyenoord heen …

Dat Paul geen roze club mag oprichten, is wat van te zeggen.

Dat onze andere kameraad geen mening mag hebben voor een nieuw stadion, is wat van te zeggen.

Dat vorige directie niet mogen afwijken van het Feyenoord DNA als bijv een nieuw stadion, is wat van te zeggen.

Dat 5 heren zich misdragen en terug te zien zijn binnen feyenoordmuren, wat terug komt in het beleid als je oplet …

Denk dat de conclusie wel is dat Feyenoord zelf niets fout doet, woke ook niet … heeft een beleid om de maatschappij samen te houden en zo oog te hebben.

Laten we een onderwerp zoeken voor veel kijkers … Tim, Tim Tim .

De basis is goed vanuit de club, het nieuwe stadion is financieel onverantwoord gebleken … dus kan je willlen, maar lukte toch niet €€€€

28-11-2024 23:25

Feyenoord4ever1908 +63910

Tyfus engnek hofman

28-11-2024 19:11

Rotjeknor +429

Tim, krijg toch lekker een spetter op je kin!!

28-11-2024 17:42

Buu +57

Tim hofman --> "Engnek"

28-11-2024 16:19

bgytgy312 +492

ben zo benieuwd naar de insteek van de video, ik hoop echt dat ie er neutraal in staat en alle kanten belicht maar ben bang dat hij het maar vanuit 1 kant laat zien

28-11-2024 15:43

MarkJansen +182

Jeetje. Kameraden doe eens rustig. Misschien heeft Tim Hofman een heel goed journalistiek programma gemaakt, maar mss ook niet. Wees blij dat hij scherp is op onze club en de zittende directie scherp houdt! Is alleen maar goed!

28-11-2024 15:11

Paulus98 +153807

Tim had zeker niets beters te doen.

28-11-2024 13:26

A.d +131

VOETBAL HOORT NIET THUIS IN DE LHBT100.000 GENDERS GELUL THUIS. Ik ben bezig met SPORT en MIJN CLUB en niet met waar iemand achter de voordeur mee bezig is., net als dat vrouwen straks ALLEEN maar in de studio zitten als presentator analisten, maar ook grens- en scheidsrechter en VAR zijn en alle interviews doen en er alleen nog maar VROUWELIJKE COACHES mogen zijn en heel belerend zijn naar de mannen wat ze wel en niet mogen denken.en zeggen. Je ziet het gewoon voor je ogen gebeuren en het wordt alleen maar erger, de AGENDA'S zijn zo duidelijk, WEG MET MANNEN.

28-11-2024 12:43

popi +1971

Heeft die Tim een tuin? 😉

28-11-2024 12:15

Lucky Luciano.H +672

Deze man gebruikt teveel drugs met ze lelijke tyfus kop

28-11-2024 12:06

Pielemuis87 +1273

Is het een idee dat één van ons het filmpje download van Youtube en vervolgens weer via een andere site downloadbaar maakt zodat hij geen views van ons kan pakken? Mocht je het überhaupt willen zien.

28-11-2024 11:04

mataglap +7622

Mensen die het grote Feyenoord nodig hebben om hun carriere weer leven in te blazen. Sja.

28-11-2024 10:19

Crowquill +8063

Ze willen graag behandeld worden als de rest, maar zetten zich met een aparte groep zelf daarbuiten.

28-11-2024 10:05

ookhier010 +685

hij heeft geen tuin
https://reality.nl/celebrities/woning-tim-hofman

28-11-2024 09:46

KeithMoon +5280

Het is heel simpel, een verkeerd woord over onze club en hij krijgt huisbezoek

28-11-2024 09:33

Feyenico +144

Geen aandacht aan schenken, gewoon doorgaan!

28-11-2024 09:03

FR1908_Rob +100

Parasiet van de samenleving die Hofman...

28-11-2024 08:56

sebas1980 +6707

Er bestaat geen slechte reclame! Tim wil ons nog groter maken dank hiervoor.

28-11-2024 08:55

Azijnfr +446

Tuurlijk gaat het weer over de roze kameraden daar had die laffe Tim ook wel deel uit van willen uitmaken met z’n nagellak die engnek

28-11-2024 08:54

Dommeloempia1 +19908

Tim is niet Slim

Niets is sterker dan dat ene woord……! Doei doei

28-11-2024 07:47

ShoalinBrother +723

Woke is voor Losers.

28-11-2024 07:24

Jatochnietan +23764

Tim “linkslullenrechtsvullen” Hofman, ondergepoepte spertiedoos, met je tjoebakka gezicht….opdonderen, maak lekker een uitzending over de schizofrene megafoon man uit Acoude noord.
Ga daar lekker vervelen kut klaveraas!

28-11-2024 06:55

GeenGezeik +421

Kun je ook Nederlands praten? Of alleen "als ik heel veel vieze grove woorden achter elkaar schrijf vinden andere mensen mij vast cool"-taal.

28-11-2024 09:10

NelisHoe +4177

Tjoebakka gezicht vind ik wel mooi gevonden 👍

28-11-2024 09:19

DirkWuppertal +1901

Lijkt me interessant zo'n inkijkje in de randzaken waar je al directie van een BVO mee te maken krijgt.

28-11-2024 06:33

NicoJansen +3305

Tim is links fascisme.
Ik heb niks tegen homo’s maar drammers die heel de dag erkenning willen ervaar ik als is irritant.

28-11-2024 06:13

Siemie02 +696

waar je je druk om kan maken

28-11-2024 06:34

Juicher +62370

Ik heb niks tegen fascisme maar die homo’s ervaar ik als irritant.

28-11-2024 06:37

Lindowz +1078

Lekker Nico, ouwe pot en ketel

28-11-2024 08:15

rvv_feijenoord +1451

Komt uit Vlaardingen, dat zijn in de regel toch Junks uit Spangen. Maar moet wel zeggen dat ik de shit rondom de Roze Kameraden ook erg jammer vindt.

Ken jou het verrotten man, zijn de enige Feyenoorders die die concentratiekamppisbakken in de Kuip hopelijk nog een beetje kunnen waarderen. Snap echt niet dat mensen zo tegen elkaar kunnen doen, zoek je geluk man. Neem een fucking hobby. Scheid gewoon als je wijf je zo pissed off en zielig maakt dat je hier je tijd mee gaat lopen vullen.

Als je met de Roze Kameraden op enige wijze problemen heb, prima, maar dan ben je dus wel gewoon een zielige kk flikker die dringend een nuttige dagbesteding moet vinden. Hoop dat het gewoon weer over tiener-losers gaat, maar hou me hart vast.

28-11-2024 00:13

AngeloRotterdam +400

Waarom moet er een apart clubje "homo" kameraden worden gemaakt. We zijn toch allemaal Feyenoorders en dus kameraden. Kameraden is toch geen hetero club zover ik weet. Die hele Roze Kameraden club is gewoon uit op aandacht van kijk ons eens homo zijn. Als er een homostel binnen komt lopen in een normaal vak, geloof ik niet dat die mensen niet gewoon hand in hand de trap op kunnen lopen. Buiten dat is mijn persoonlijke mening dat je niet per se hand in hand hoeft te lopen om iets te laten zien (dit geldt overigens voor hetero mannen ook). Ik loop ook niet heel de dag hand in hand met mijn vriendin.

Kortom roze kameraden is gewoon onzin en is precies wat er mis is in deze hele maatschappij en niet alleen bij Feyenoord. Doe gewoon normaal en wees blij met wie je bent.

28-11-2024 01:40

Robbes Ten Brinkos +971

100 procent dit dus …

28-11-2024 02:34

cornfed +27

waarom zou iemand niet een aparte club mogen oprichten om samen van Feyenoord te genieten? Al dat napraten over "waarom apart groepje" bla bla...Laat iedereen gewoon lekker zn ding doen man. Gaan we de "Harde Kern" ook zo aanpakken omdat ze een groepje zijn? Nee want dat durft dan weer niemand. Pleur op zeg...laat iedereen in zn waarde en als iemand hand in hand wil lopen met wie dan ook ook al doe jij dat fucking niet...wat boeit mij wat jij doet? Gewoon iedereen accepteren en niet je mede kameraden roze of niet voor lul zetten of aanvallen...stelletje neanderthalers

28-11-2024 02:42

Bobiku +8581

Waarom niet? Ik denk dat als je homo bent, je je in deze maatschappij best alleen kunt voelen. Laat staan in de voetbalcultuur. Ik ben er ook van overtuigd dat iedere weldenkende supporter niet raar gaat doen als er twee mannen hand in hand lopen, maar daar staat het los van. Je moet het breder zien. Als je als homo van voetbal houdt, word je door bepaalde mensen als buitenbeentje gezien. Dan is het toch fijn als je met mensen kunt omgaan die daar hetzelfde in staan? Wij zijn denk ik niet in de positie om dat compleet te begrijpen

28-11-2024 02:48

André.M +266

K9jk, hier ben ik het dan weer 100% mee eens.

28-11-2024 06:30

Lindowz +1078

Inderdaad; je denkt toch niet dat er echt alleen maar twee homoseksuele profvoetballers rondlopen wereldwijd? Er is een reden dat veel niet uitkomen voor hun geaardheid en dat probleem is overal aanwezig. Een eigen groepje oprichten zodat je “samen” ervaart, niet alleen bent. Je bent supporter en je staat op X en elke keer als er $£<%$homo tegen de scheids wordt geroepen door de mensen om je heen, voel je dat echt wel… leef en laten leven.

28-11-2024 08:20

GeenGezeik +421

Is toch ook niet erg als er wel een apart clupje is? Waarom hebben mensen er last van?

28-11-2024 09:12

rvv_feijenoord +1451

Je maakt je er nogal druk om zie ik. Je let zelfs op mensen hun handen. Kijk liever naar de wedstrijd man, de enige reden dat je die handjes niet wilt zien is omdat je waarschijnlijk sterk twijfelt aan je eigen geaardheid.

Moet je wat mee doen in plaats van anderen de les te lezen. Mensen zoals jij zijn dus "precies wat er mis is met deze maatschappij". Jij vindt de kleur van Piet zeker ook erg belangrijk? Pfff.

Wat een niveau weer.

28-11-2024 09:41

AngeloRotterdam +400

erg sterke reactie. Jij praat over niveau en haalt er een totaal andere discussie bij sterk man!

28-11-2024 17:10

AngeloRotterdam +400

Als Feyenoord voetbalt kijk ik voetbal maar er is ook een moment dat ze nog niet spelen of als het rust is. Ik zeg daarbij ook dat dat hand in hand lopen meer een ding van mij is dan van iemand anders en zeg nergens dat ik het niet accepteer. Verder door dit soort groepjes te organiseren zet je jezelf in een bepaald hokje. Als je gewoon op een normaal vak komt, dan heb ik het dus niet over de harde kern vakken geloof ik niet dat je voor lul wordt gezet. Het gaat er meer om dat die groepjes totaal onnodig zijn en helemaal niks met Feyenoord te maken hebben. De "harde kern" is nog een groepje, die vinden dat zij voor sfeer moeten zorgen en Feyenoord moeten vertegenwoordigen buiten het veld. Ik heb nergens gezegd dat ik het daar mee eens ben, maar als je mijn mening wil weten ik vind dat ook kansloos. Ik kom nu 15 jaar in de kuip en heb werkelijk nog nooit iemand andere mensen belachelijk horen maken, omdat ze anders geaard zijn. Kortom ik ben niet anti homo en die mensen moeten inderdaad zelf ook weten wat ze doen, het is meer gewoon van blend in met derest en niemand zal je lastigvallen.

28-11-2024 17:22

jellert +222044

Eng mannetje

27-11-2024 23:58

Diffa85 +11403

Broer van Kevin..

27-11-2024 22:41

Wezeloos +12326

Wie is Tim Hoffman?

27-11-2024 22:29

E1970 +220

Broer van Rene Hofman

27-11-2024 22:37

ElPanzeFr +21579

Ben benieuwd naar de uitzending, maar om het nou over dit specifieke thema te hebben... Klein bier

27-11-2024 22:15

Liser +19886

Tim is afgewezen door de roze kameraden

27-11-2024 22:09

FRVDG01 +3818

Komt dit gezwel weer eens interessant doen en sensatie zoeken. Woke klootviool. Echt ik walg echt van deze man.

27-11-2024 22:07

Liser +19886

Alsof iemand zich druk maakt om Tim Hofman

27-11-2024 22:07

Siemie02 +696

Scroll 1 minuut door de reacties op dit bericht en dan zijn het er al een hele hoop

27-11-2024 22:08

jazekert54 +1025

10 seconden is ook genoeg

27-11-2024 22:10

JosTrossenLos +1470

Weer een kut amsterdammer die een podium krijgt om onze club in een slecht daglicht te zetten. Tyfushond. Allemaal ophitserij om de politiek aan te sporen om supporters te naaien

27-11-2024 21:56

sjaarloos52h +21827

Alles goed en wel, maar het feit dat Hofman zich er mee bemoeit, geeft mij bijvoorbaat de kriebels….

27-11-2024 21:49

André.M +266

Lentekriebels!

28-11-2024 06:32

sjaarloos52h +21827

…te vroeg…

30-11-2024 16:32

Grover +5281

Tim Hofman en hoe intolerant een deel van het Legioen met homoseksualiteit omgaat staan wel hoog op de lijst van trieste dingen in de hedendaagse samenleving.

27-11-2024 21:47

Klootviool +318

Als je weet hoevaak homos in elkaar geslagen worden in Rotterdam in het uitgaansleven begrijp ik wel dat ze zich willen verenigen en sterker willen maken. Homohaat blijft helaas een groot probleem in onze stad.

27-11-2024 21:44

Dilandro +2398

Komt door die Finnen.

27-11-2024 21:45

Klootviool +318

Ook. Niet enkel en alleen.

27-11-2024 21:49

Dilandro +2398

Nee, die conservatieve jongeren zeker?

27-11-2024 22:03

7w4n8js9h4 +42

Ook. Niet enkel en alleen.

27-11-2024 23:19

NicoJansen +3305

Dan moet hij zijn programma in het Arabisch doen.

28-11-2024 06:14

mrjns +10622

Als biseksuele “woke” linkse zeg ik alsjeblieft niet. Dit werkt alleen maar averechts met voetbalsupporters. Ik vind het belangrijk dat er meer ruimte voor voetballers is om “uit de kast te komen”, ook al haat ik die term echt, maar meer aandacht voor een specifieke supportersgroep zie ik daar niet direct aan bijdragen.

27-11-2024 21:43

Pannekoek1 +208

Er zijn in Nederland honderdduizenden (!!!!!!!!!!!) Feyenoord kameraden . MEER als bij welke club dan ook . Aparte afdelingen oprichten , vindt ik , slaat echt nergens op . Je bent Feyenoorder of je bent het niet niet .
Accepteer dat dan ook als Feyenoorder ......
Tim Hoffman is weer een van die aandachttrekkers die publiciteit zoekt via ons cluppie . Hij gaat proberen om Feyenoordsupporters tegen elkaar op te zetten .
Nogmaals , we zijn allemaal Feyenoord supporter .
Gun die Hoffman geen ( negatieve ) Feyenoord publiciteit en aandacht voor dit onbelangrijke programma .
Wat je ook over elkaar denkt .....
We zijn en blijven MET ELKAAR het machtigste LEGIOEN van Nederland van de populairste club .
Hand in Hand > >FEYENOORD 1 < <

27-11-2024 21:37

Nick.D10 +323

Mee eens niks anders als aandacht trekken en partijen maken. Wat zal die weer trots zijn.

28-11-2024 08:18

Leonardo2 +3152

Tim is anders geaard

27-11-2024 21:31

jbutcher +1967

Tim is levensmoe

27-11-2024 21:40

sjaarloos52h +21827

Tim is een domme klootzak!

27-11-2024 21:49

DirkKuip +4609

Tim Hofman grootste deugneus van het land.
Hoop echt dat hij jeuk krijgt op ze rug waar hij er net niet bij kan

27-11-2024 21:29

Diffa85 +11403

Tim moet na zijn tijd en uitspraken bij spuiten en slikken z'n mond houden!! Dat is het zelfde als Willem Holleeder bij Radar zou gaan werken om misstanden aan te kaarten..

27-11-2024 21:29

feyenoordolee +3850

Gewoon ons in slecht dag licht proberen te zetten irritant pis ventje

27-11-2024 21:24

sharon +4049

Zo geen zin in negatief gezeik!

27-11-2024 21:23

Bentzema +3286

Het punt van de ‘woke’ gedachtegang is dat iedereen gelijk en inclusief is. Door een aparte groep te willen creëren onder de vlag van roze kameraden zorgt dus voor een averechts effect.

Krijgen we straks ook een groep die zichzelf ‘Incomplete kameraden” gaat noemen voor mensen met een handicap? Of ‘Donkere kameraden” voor mensen van kleur?

Je bent een kameraad, of je bent het niet.

Oppleuren met die woke gekte en ga andere mensen niet opdringen om in die gekkigheid mee te gaan. En ga die mensen die daar niet aan mee willen doen al helemaal niet uitmaken voor homofoob, racist of dat soort ongein want de enige die zorgen voor verdeeldheid zijn die woke wappies met hun opdringerige gejank.

27-11-2024 21:20

Siemie02 +696

Waar maak je je druk om? De incomplete kameraden of de donkere kameraden: so what?
Als je goed oplet zijn er zoveel aparte groepen die de kuip bezoeken die zich van alles noemen, je ken t zo gek niet verzinnen. Ik moedig het niet aan, maar ik keur het ook niet af: wat ken mij t schelen hoe anderen zich groeperen en zich noemen? Wat ken het jou schelen?

27-11-2024 21:31

Bentzema +3286

Omdat die linkse gekte me wederom door de strot geduwd moet worden. En weer moet het aandacht krijgen. Wat mij betreft spreken homo’s onderling lekker af om samen de wedstrijd te kijken, trekken ze elkaar daarna af in een kringetje en pakken ze daarna met z’n allen de metro naar huis. Boeit me echt niet. Maar die schreeuw om aandacht terwijl er al genoeg aandacht voor is ben ik meer dan zat. En ook nu is er waarschijnlijk iemand naar Boos gestapt om aandacht te krijgen en alle voetbalsupporters weer voor homofoob uit te maken.

27-11-2024 21:43

Siemie02 +696

Hoe wordt het je door de strot geduwd dan? Hoe ziet die schreeuw om aandacht er uit? In al die tijd dat ik naar Feyenoord ga heb ik nergens last van, van niemand niet.

27-11-2024 21:55

Pieter.V48 +69

Helemaal mee eens die deugneuzen mogen lekker in 020 blijven

27-11-2024 23:29

Michiel.D +3387

Non binaire dalijk ook nog

27-11-2024 23:50

Siemie02 +696

Ik snap oprecht niet waarom men zich zo druk kan maken over de rozekammeraden (doodsbedreigingen, vernielingen, intimidatie, uitschelden etc.). Wat kan het je schelen?
Zolang je voor Feyenoord bent is t toch prima allemaal. Boeien dat die mensen hun eigen groep zijn gestart, zo zijn er wel meer groepen die Feyenoord bezoeken. Waar komt die agressieve benadering vandaan? Onzekerheid ten opzichte van de fans van andere clubs wellicht? Mannen onder elkaar haantjes gedrag? Kijk mij eens agressief zijn?
Ben zelf geen lid van de Rozekammeraden, het kan me gewoon geen ene fuck schelen hoe je je noemt en wie je bent, wees welkom en prettige wedstrijd.

27-11-2024 21:19

Painer1 +9789

Bedankt voor je bijdrage Siem! Jij weet als voorzitter wel wanneer de vlgd ledenvergadering is denk ik?
(Vraag dit voor een vriend)

27-11-2024 21:40

ookhier010 +685

zin in zaterdag

27-11-2024 21:06

ookhier010 +685

, samen met de 'oude directie , gemeenteraad zagen het wel zitten daaro in feyenoord city een eigen vakje al in kannen en kruiken ,,

zijn ''reportage' zal toch geen averechts effect hebben ??

27-11-2024 21:05

Feyenoord4ever1908 +63910

Houd je harses hofman

27-11-2024 21:03

kvdk91 +2981

Zullen we als Legioen eens boos aan zijn deur gaan staan?

27-11-2024 21:03

wateringer +15997

Nee, deur gaar, voortuin beste!

27-11-2024 21:42
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties