UEFA straft Feyenoord zwaar na tweeluik tegen Olympique Marseille

UEFA straft Feyenoord zwaar na tweeluik tegen Olympique Marseille

De UEFA heeft Feyenoord flink gestraft voor de thuis- en uitwedstrijd tegen Olympique Marseille. De Rotterdammers ontvangen naast een flinke geldboete ook een straf voor de eerstvolgende thuis- en uit wedstrijd in Europa.

Feyenoord moet de vakken Q, R, S, T, U, X tijdens het eerste duel in de groepsfase van de Europa League sluiten. Ook mag de stadionclub geen supporters meenemen naar de eerste uitwedstrijd in de groepsfase van het Europese toernooi.

In totaal moet er 70.000 euro worden overgemaakt naar de UEFA voor het afsteken van vuurwerk en het gooien van objecten naar het veld. Voor de finale van de Conference League tegen AS Roma kan Feyenoord ook nog rekenen op een flinke boete voor het afsteken van vuurwerk.

De nieuwe boete van de UEFA is alweer de elfde geldstraf van afgelopen Europese seizoen. Dat betekent dat Feyenoord in totaal al ruim een half miljoen euro aan boetes opgelegd heeft gekregen door UEFA.

Lees meer over
Feyenoord Conference League 2021/2022 Feyenoord Europa League
Plaats reactie
666

kcg4cq9vq8 +4802

Misschien elk seizoen allemaal een euro geven aan de club zodat wij kunnen blijven genieten van die sfeer acties.

Alleen dat er geen publiek mee kan is een regelrechte domper. Kunnen we geen sfeer actie houden bij het hoofdkantoor van de UEFA.
Misschien kunnen we dan netjes vragen het publiek niet te straffen!!!😂

26-08-2022 07:55

nummer10willem +218

Wedden dat die mongolen toch aan kaarten komen en dat de echte suporter hiervan de dupe zijn.

18-08-2022 21:25

rob57 +3002

Ik vrees het ergste.

26-08-2022 12:23

sjaan +88

Dat confettikanon is zo'n gek idee nog niet

18-08-2022 19:01

1234567890 +168464

Volgend seizoen confetti kanon in de Kuip met rood wit confetti

09-06-2022 17:35

1234567890 +168464

Zijn gewoon mongolen

09-06-2022 17:34

TheScf010 +368

Feyenoord zou ook" sorry "kunnen zeggen ....net zo als de uefa toen zij met de kaarten verkoop voor de finale die opeens vervroegd was....sorry voordat en door.....uefa maffia

09-06-2022 12:41

tussenjaar +6079

Fr12 is hier ook schuldig aan. Sfeerfoto's moet je niet plaatsen

09-06-2022 12:31

progress +2305

Pure geld klopperij de eufa mafia o ja sorry maar we verkochten teveel en te snel kaarten. Waar kwam dat ook alweer vandaan

09-06-2022 11:34

frank.r +172

Helemaal mee eens vriend, en vuurwerk geeft nou eenmaal sfeer dat vindt de uefa ook geloof mijn woorden maar, maar de maffia moet hun geld ook ergens vandaan halen 🤷‍♂️

11-06-2022 10:10

aartinho +34376

Maar wel allemaal met je telefoontje insta stories maken vanuit het familievak. Schei uit man.
Zo lang je prijzengeld pakt, mag je al het vuurwerk afsteken wat je wilt.

09-06-2022 10:54

Derbystar +318

Echt heel grappig om te lezen dat iedereen nu tegen is. Haal even het bericht terug vlak na de wedstrijd tegen Marseille de sfeerbeelden die rond gingen hier op FR12. en oh, wat was het prachtig en hadden wij geweldige supporters. En nu ineens komen alle moraalridders onder hun steen vandaan🤡

09-06-2022 10:23

cluepon +3816

Niet iedereen is "nu" tegen, de geluiden die je hier leest, lees je al heel lang. En ook van mensen die aangeven dat vuurwerk mooi is, maar dat het de prijs niet waard is omdat je tegen dit soort straffen aan gaat lopen. Maar die opmerking is niet fijn want dan kan je het niet gewoon met 'hypocriet' en 'moraalridder' afdoen, dus die vergeet je maar weer zo snel mogelijk, gok ik.

09-06-2022 10:38

Derbystar +318

Zoals ik al zei, zoek even het bericht terug van na de wedstrijd tegen marseille en lees de reacties. Kom daarna terug en scrol door de reacties hier😉

09-06-2022 10:55

cluepon +3816

Heb je de naampjes tegen elkaar afgezet? Het feit dat er veel mensen roepen dat het mooi was, en veel mensen die roepen dat het eens moet stoppen, wil niet zeggen dat dus veel mensen roepen dat het mooi was en moet stoppen.

09-06-2022 10:59

Ron.O +1348

Maar wel foto's maken van de fakkels en spandoek en plaatsen op fb

26-08-2022 00:24

cluepon +3816

Blij dan dat ik geen fb heb, en amper foto's maak in het stadion. Maar de essentie van de reactie heb je nog steeds niet meegekregen. Of je wil maar wat te graag alleen je standaardreactie plakken.

26-08-2022 19:24

JFK +4814

Ik was toen ook al tegen, heel simpel omdat je de club ermee benadeeld en de sfeer heeft helemaal niets te maken met wat vuurwerk. De sfeer wordt door de supporters zelf gemaakt. Als die door het vuurwerk zou komen, dan was de wedstrijd nadat het vuurwerk gedoofd was sfeerloos, volkomen onzin dus. Volg simpel de regels, die zijn er niet voor niets, maar ter bescherming van anderen!

09-06-2022 12:21

jayjay49 +7830

Logisch ........... we moeten echt eens stoppen met dat vuurwerk in het stadion. En de genen, die doorgaan keihard straffen en financieel raken!@!@

09-06-2022 09:59

Kieboom +38947

Ja wat wil je met een ex Hoolie in de FSV, die fakkels verkoopt

09-06-2022 09:56

Ron.O +1348

En waar ze het verstoppen 😉
Mn Zoon vond een keer een fakkel ergens waar eigenlijk iets anders in hoort te zitten
Hij heeft um wel laten zitten overigens
Was wedstrijd tegen FC Porto

26-08-2022 00:27

rikkie12 +9250

Kortom: met z’n allen een nieuwe Aursnes in de fik gestoken….

09-06-2022 09:51

rob52 +1244

Of anders dat geld had ook uit gegeven kunnen worden aan betere faciliteiten , zoals toiletten enz bedenk het maar , maar een half miljoen zomaar weg gooien pfff .

11-08-2022 08:56

FRSieb +85459

De heksenketel waar De Kuip in veranderd is voor een groot deel te danken aan de sfeeracties. Wie bij de Europese wedstrijden is geweest heeft het gevoeld én gezien aan het spel van de tegenstanders.

09-06-2022 09:37

cluepon +3816

In Marseille werd het ook 'gewoon' 0-0. En je kan moeilijk zeggen dat de sfeeracties in het uitvak die van Marseille wisten te overtreffen. Om het over het volume tijdens de wedstrijd nog maar niet te hebben.
Maar ook thuis denk ik dat je meer hebt aan supporters die 90 minuten aanwezig zijn, dan aan lege vakken, of 5 minuten vuurwerk en dan een kwartier socials bijwerken.

09-06-2022 10:40

fr_lj +2079

Ik gooi er even een onpopulaire mening in:

Zonder de pyros , het vuurwerk en de tifo voorafgaand aan Olympique Marseille hadden we de finale niet gehaald. Het werkt zo enorm sfeerverhogend en slaat de eerste 20 a 30 minuten van de wedstrijd compleet over op het publiek, wat weer voor adrenaline bij de spelers (en intimidatie bij de tegenstander) zorgde en ons twee snelle doelpunten opleverde.

09-06-2022 09:30

Paulus98 +142146

Droom lekker verder.

09-06-2022 09:39

fr_lj +2079

Prachtige onderbouwing

09-06-2022 09:44

lc0174 +392

Ookal is het zonde van het geld Fr_lj heeft wel gelijk

09-06-2022 09:55

VakSNoPyroNoParty +972

Hij heeft gewoon gelijk.

09-06-2022 10:51

rikkie12 +9250

Aha. Dus eigenlijk zijn die boetes gewoon een investering. Je betaalt een half miljoen maar krijgt er 5 miljoen voor terug.

09-06-2022 09:47

jayjay49 +7830

Belachelijk!!!

09-06-2022 10:00

MaartenTT +19201

"Zonder de pyros , het vuurwerk en de tifo voorafgaand aan Olympique Marseille hadden we de finale niet gehaald".

Hahahahahahaha.
Ja, hoor, we hebben van Olympique gewonnen door het vuurwerk....

09-06-2022 18:52

Justinho +573

Mijns inziens heb je geen fakkels nodig om sfeer te maken. Ik snap heus wel dat het er leuk uit ziet en dat het intimiderend kan werken, maar tegen welke prijs...

09-06-2022 09:28

Cor58 +1375

De club doet er ook niets aan om het te stoppen en mee te denken of die sfeer acties op een andere manier kan worden ingevuld. Fakkels of iets dergelijks maar georganiseerd.

09-06-2022 09:26

Paulus98 +142146

Het mag niet, maar omdat de club er niets aan doet steken we toch vuurwerk af.
Ga toch eens je verstand gebruiken.

09-06-2022 09:30

rikkie12 +9250

Dus je mag niet door rood lopen maar we doen het toch omdat de politie er niet voor zorgt dat er een loopbrug komt. Zoiets?

09-06-2022 09:50

mib2001 +4723

Jij moet het niet van je intelligentie hebben, he?

09-06-2022 10:31

cluepon +3816

Wie riep er ook altijd weer dat voor vuurwerk geen vakken dichtgegooid worden? En voor de mensen die iedereen weer voor hypocriet uitmaken: ja, dat vuurwerk ziet er leuk uit, maar het is gewoon de prijs niet waard die je er voor moet betalen. Je hebt meer aan supporters die er 90 minuten zijn, dan aan 5 minuten rook en een paar knallen.

09-06-2022 09:25

mib2001 +4723

Zolang mensen zo infantiel zijn om het nieuwe jaar te willen vieren met vuur, rook en knallen, krijg je dit er ook niet uit. Het merendeel van de mensen is nou eenmaal te simpel om verder te kijken dan 3 minuten in de toekomst.

09-06-2022 10:33

cluepon +3816

Toch sterk spel dat men dan wel vooruit weet te plannen om die fakkels binnen te krijgen, of massaal de verkeerde vakken op te zoeken zodat de trappen vol staan.

09-06-2022 10:36

Theo.D25 +3142

Kappen nou eens met het op kosten jagen van je eigen club! Dat in eerste instantie.
Overigens vind ik het wel schandalig dat je als club kennelijk niet eens meer de baas bent in je eigen stadion. Die uefa maffiosi maken zo te zien de dienst uit in een stadion wat niet eens van hen is. Maar dat geheel terzijde.

09-06-2022 09:23

Pegel +6691

Als club zijnde doe je mee, met een - door de UEFA opgezet - toernooi, waarbij dus ook de reglementen van diezelfde UEFA dus ook van kracht zijn, meneer Theo met zijn populistische "baas in stadion"-argument.

09-06-2022 14:38

Ron.O +1348

Feyenoord weet echt wel hoe dat vuurwerk binnen komt
Ze zijn niet Gek daar Heurr

26-08-2022 00:33

Wery1953 +1384

En bedankt maar weer!!

09-06-2022 09:14

sjaarloos52h +21436

SUFPORTERS! Dank voor het afbreken van onze mooie club!

09-06-2022 09:02

FR1908RF +2217

Hé hé ze hebben het voor elkaar.😔

09-06-2022 08:38

Keesouwerkerk +3017

Eindelijk voor elkaar. Het heeft de club al heel veel geld gekost, nu is het ook geregeld dat het stadion gedeeltelijk leeg moet blijven. Goed gedaan jongens!

09-06-2022 08:18

matmolotov +236

Is gewoon asociaal van de Eufa om boetes uit te delen voor pyro. Elke club steekt vuurwerk af en het merendeel vind het sfeerverhogend. Maar die maffia organisatie blijft de clubs maar afpersen met boetes. Gratis geld want zal toch nooit stoppen. UEFA=Maffia

09-06-2022 08:10

PScts +3563

Straks nog bijna 1,5 miljoen euro misgelopen. Dat is een heel jaarsalaris voor een topspeler van Feyenoord en kan dus betekenen dat je bijvoorbeeld een contractverlenging van Senesi net niet helemaal voor elkaar krijgt waardoor die straks gratis de deur uit loopt.

09-06-2022 08:02

Hijskraan +350

Zat er toch aan te komen haha mensen doen zomaar boos, ik geniet er ook van die sfeeracties maar het houdt ergens op als het aan de uefa ligt.

09-06-2022 07:48

Wilson_Raj_Perumal +234

Uefa kan lekker de tyfus krijgen

Pyro gewoon prima. Hoe meer hoe beter

09-06-2022 07:39

JFK +4814

Zo, nou je billetjes schoonvegen, handjes wassen en lief zijn tegen de juf. En vooral geen domme dingen meer zeggen!

09-06-2022 09:38

Siep_de_Poortugaler +991

Even voor je beeldvorming, heb in alle keren dat ik in het stadion ben geweest, nog nooit een fakkel of iets dergelijks afgestoken.

Maar er zitten meerdere kanten aan het verhaal, en vraag me van veel tegenstanders af of ze dat wel beseffen.

Er wordt een grote heisa gemaakt over de boetes. Maar zelfs de trainer en enkele spelers geven publiekelijk aan dat ze het waarderen. Grootste deel vd supporters waarderen het. En Feyenoord doet er zelf ook niet zo veel aan, anders hadden ze wel beter gecontroleerd.

En dan gaat het over het bedrag vd boetes. Ik kan er veel meer mee zitten dat er zoveel geld is verkwanseld met de bouwplannen voor een nieuw stadion, slecht transferbeleid en niet optimale merchandising en bedrijfsvoering.
Daar zouden we ons druk om moeten maken.

En dan nog iets. Alle tegenstanders zitten te miepen over fakkels. Maar hoor niemand over het blokkeren vd trappen. Want daar zijn ook elke keer boetes voor. Maar daar hoor je niemand over. Maar dat zeg ik... Velen zien het grotere plaatje volgens mij niet. En de kans is groot dat veel mensen die nu roepen hoe slecht fakkels zijn, zelf ook op de trap staan.

Beetje hypocriet...

09-06-2022 07:27

Paulus98 +142146

Goede tekst, slecht verhaal.
Het mag nu eenmaal niet, dus doe het dan ook niet, en als je dan toch een fakkel af wilt steken,
doe het dan binnen in je eigen huis.

09-06-2022 09:12

Ron.O +1348

Je mag ook niet op de trappen zitten , staan of liggen van de uefa tijdens de wedstrijd
Dat word ook massaal gedaan of zit jij alleen maar braaf te applaudisseren en " Juich" te roepen?
Dat zit ook bij die boetes in

26-08-2022 00:38

Siep_de_Poortugaler +991

Waardeer fe humor in je reactie, maar vind het te zwart-wit je reactie.

Ja het zijn de regels, maar als we alles maar accepteren, dan mogen we straks helemaal niks meer. Vind de maatschappij en overheid steeds betuttelender worden. Regels zijn belangrijk, maar we moeten niet overdrijven vind ik.

03-09-2022 10:40

radikale +6793

Goed dat ik nog geen passe-partout voor 3 groeps wedstrijden EL heb aangeschaft! Ben benieuwd hoe Feyenoord hier mee om gaat bij de voorverkoop.

09-06-2022 07:23

VakSNoPyroNoParty +972

Gele zijde korting op passe partout. Of voor eerste wedstrijd een ander vak beschikbaar stellen.

09-06-2022 08:38

Paulus98 +142146

Nee, natuurlijk niet.
Jullie zijn de boosdoeners, dus jullie blijven buiten.

09-06-2022 09:13

cluepon +3816

En daar dan toch maar verder gaan met de fakkels zodat die vakken ook dicht kunnen?

09-06-2022 09:27

Derbystar +318

Het zal de sfeer goed doen paulus. Nu mogen de mannen zoals jij een keer voor je stoel gaan staan en je muil op trekken

09-06-2022 10:26

radikale +6793

O nee tuurlijk, de 6000 supporters op Q R S T U en X , zijn allemaal afstekers van vuurwerk?

09-06-2022 11:18

RonFeyy +11864

Bedankt hè toppers 👍🏻

09-06-2022 07:17

VakSNoPyroNoParty +972

Neem aan dat je de UEFA bedoeld?

09-06-2022 08:39

Paulus98 +142146

Nee tobber, je begrijpt het nog steeds niet.
Ik kan het je niet kwalijk nemen, want het zal wel aan je opvoeding liggen.

09-06-2022 09:31

VakSNoPyroNoParty +972

Oke Paulus de boskabouter, sterke reactie ook pfff.

09-06-2022 10:57

popi +1969

UEFA MAFFIA !!!

09-06-2022 07:08

putdeksel +6442

Wie niet luisteren wil moet maar voelen.
Gewoon in een leeg stationnetje laten vallen na elke fakkel incident. Pas dan gaat Feyenoord er zelf ook iets aan doen.

Voor mij al jaren een reden om thuis op de bank te kijken. Ik ga niet meer zitten tussen die vol gesnoven hersenloze.

Maar kom maar op tokkies over mijn gebruikersnaam opmerkingen maken. Verder dan dat komen jullie niet helaas.

09-06-2022 06:39

Paulus98 +142146

Kijk, dit is nu een opmerking van je die goed is.
Geen scheldwoorden, keurig.

Fijne dag verder.

09-06-2022 06:54

Bartje1999 +2702

Praktisch noemt hij wel iedereen die het niet met hem eens is een tokkie. Sowieso is dat natuurlijk al vrij treurig, maar tokkie zou je ook nog eens kunnen opvatten als scheldwoord.

Kortom, goed gelezen paulus!

09-06-2022 11:54

putdeksel +6442

U ook een fijne dag Paulus98

09-06-2022 13:25

Petdeksel +36

Putdeksel gaar petdeksel beste

09-06-2022 08:09

kuurie69 +12599

Zonde van het geld hoor, jammer dat het niet doordringt bij de "supporters" die dit op hun geweten hebben, HET MAG NIET.
Misschien als het hun portomonee treft dat ze wakker worden.
Voegt niets toe aan de sfeer

09-06-2022 06:16

beppie172 +64325

Het gaat wellicht doordringen als ze nu alleen een passe partout kunnen kopen voor het eigen vak. Normale prijs maar slechts 2 wedstrijden toegang, om de schade voor de club te beperken.

Zonde voor de goeden die onder de kwaaien moeten lijden, maar je treft ze alleen in de portemonnee of als zij de straf voelen.

09-06-2022 07:42

bmfrz +462

UEFA waardeert geen sfeer. Zielloze mensen daar

09-06-2022 04:33

010Pattaya +7033

U.E.F.A. M.A.F.I.A.

09-06-2022 02:55

010Pattaya +7033

Dat hadden die Om supporters goed gezien

09-06-2022 02:56

arther_joanne_mortimer +249

Die eeuwige discussies over wel of geen vuurwerk.beetje triest hoe sommige hier ruzie maken.moraalridders die noemen iedereen waar ze t niet mee eens zijn hersenloos en dan dat nazi gedrag van aanpakken die gasten.over pakweg een jaar of tien mogen we niet eens meer een eigen mening hebben of t eindigt in een celstraf.jaren 90 waren veel gekker als nu maar toen stond niet iedereen met een telefoon te filmen om likes te scoren op social media

09-06-2022 01:22

Hijskraan +350

In mijn tijd pleurde ze een spijkerbom het vak in en zwaaide ze met fietskettingen, doen ze nu ineens moeilijk...

09-06-2022 07:49

batskop +16

Alle fakkel-liefhebbers met de wetenschap dat het de club elke keer weer boetes opleveren terwijl het geld, zoals we allemaal weten, niet stroomt bij deze mooie club, dan ben je gewoon een hersenloze teringdebiel met een tweecijferig IQ. Lekker fucking boeiend die fakkels. Sfeer creëer je door je club te supporten en te zingen.

Onderstreept maar weer eens een van de problemen van Feyenoord. De mooiste club die er is met de trouwste en clubliefhebbende supporters, maar een percentage van de "aanhang" is met alle respect gewoon een hersenloze tering tokkie, te dom om te poepen.

09-06-2022 00:40

Siep_de_Poortugaler +991

Heb je voor zulke reacties een account aangemaakt? Je superieur opstellen en vervolgens "met alle respect" medesupporters afbranden met schuttingtaal?

Fakkels dragen mee aan de sfeer en helpen daarmee indirect ook mee aan de overwinning...

En snap dat het vanwege de boetes niet de bedoeling is, maar we zijn toch niet roomser dan de paus?

09-06-2022 01:12

Persia +1836

Sukkel en straks lkker janken als je een stadion verbod krijgt wahahaha

09-06-2022 01:19

Feijenoorder95 +22208

Daar heb je bivakmuts voor kneus

09-06-2022 06:28

Persia +1836

Neeeee je meen het ..

09-06-2022 07:09

batskop +16

Ben je een supporter als je fakkels afsteekt in het stadion van de club, terwijl je ondertussen weet dat het Feyenoord geld gaat kosten?

De mannen die op het veld staan zijn professionals. Denk je nu echt dat ze beter gaan voetballen omdat een paar mensen wat vuurwerk afsteken voor de "sfeer"? Als je daar daadwerkelijk van overtuigd bent voel ik me inderdaad superieur.

10-06-2022 18:25

Siep_de_Poortugaler +991

Ik snap wat je bedoeld, maar je laat duidelijk zien met je reactie dat je precies bij de groep hoort die het grote plaatje niet ziet.

Worden niet voor niets vaak sfeerfoto's getoond met fakkels er op. Maar als jij het mooie er niet van kan zien, heb ik vooral te doen met je, want genieten van de mooie dingen is belangrijk.

Vind het meer bij Sparta passen, altijd netjes de regels volgen.

Ieder zijn mening, maar fakkels zijn m.i. gewoon redelijk onschuldig. En wat mij betteft zou de uefa er niet zo streng op moeten letten. En zoals gezegd, de hoogte van de boetes, zijn peanuts vergeleken met de kosten die voort zijn gekomen uit wanbeleid.

Maarja, leuk voor je dat je je superieur voelt aan anderen, maarre, siert je niet.

10-06-2022 20:02

fermeer +25611

Ga knikkeren joh

09-06-2022 05:45

arther_joanne_mortimer +249

Dat het jou niet boeit wilt nog niet zeggen dat t anderen wel boeit.lekker met de moraalridders meelullen,wie is er dan de hersenloze

09-06-2022 05:48

Brokkenpiloot +186

Boetes van 1.000.000 en daar komt nog eens 300.000 aan inkomstenderving bij voor de lege vakken. Wat een hufters die hier nog willen vertellen dat ze goed bezig zijn met hun vuurwerk. Zeggen ze ook nog dat het hun verdienste is dat we de finale hebben gehaald. Hoe werkt dat in die hersenen dan? Zijn een soort Jezus figuren die op de aarde zijn neergedaald om Feyenoord te redden van de ondergang? Voorlopig is dat clubje sukkels verantwoordelijk voor het jaarsalaris van een hele goede voetballer die bij ons had kunnen spelen. Maar nu even niet want we moeten met vuurwerk gooien.

09-06-2022 00:34

Feijenoorder95 +22208

Jep, hierdoor kunnen we de salarissen van een Pratto en Diemers helaas niet betalen pffffffff

09-06-2022 06:29

PScts +3563

Je kunt ook zeggen dat een contractverlenging voor Senesi bijvoorbeeld moeilijker wordt waardoor die gratis de deur uit loopt straks. Maar dat is een waarheid die natuurlijk te ongemakkelijk voor je is.

09-06-2022 07:59

Feijenoorder95 +22208

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP

https://www.fr12.nl/nieuws/arnesen-bevestigt-eenzijdige-optie-in-contract-senesi

09-06-2022 08:00

Leon--Leon +1223

En dan zal Tirana er ook nog wel bij komen

09-06-2022 00:29

Feijenoord +5369

Ach ja joh we hebben toch geld zat. Van de boetes hadden we een 2e Trauner kunnen halen.

09-06-2022 00:16

Hansaplast18 +9065

Die bestaat niet

09-06-2022 08:35

Lupin +3426

De fakkels zijn geen bijzondere verschijning meer. Elke club heeft het tegenwoordig.

Daarbij krijg je forse boetes, wedstrijden zonder publiek en dus benadeel je ook nog eens je eigen club.

De sfeer op Anfield is ook geweldig, het kan dus prima zonder.

08-06-2022 23:58

Richardmas +1750

Dat laatste heb je van horen zeggens zeker? Sfeer is ruk daar. Vrijwel overal in Engeland. Schijnt dat het bij Crystal Palace nog wel meevalt, maar daar kan ik zelf niet over oordelen, naar hun kijk ik nooit.

09-06-2022 00:21

Siep_de_Poortugaler +991

Had het geluk dat me meisje me eens verrast heeft met weekend en wedstrijd van Liverpool. Geweldig...

MAAR we waren het erover eens, de sfeer is bij Feyenoord 100x beter.

09-06-2022 01:19

Egwel +13304

Eens met willem10 hier beneden, UEFA tyfus schijnheilige mafia. Allemaal boetes uitdelen voor trappen blokkeren biertjes op het veld e.d., maar zelf een CL finale compleet uit de hand laten lopen, kaartverkoop CFL compleet verneuken en een Europese finale in een stadion ter grootte van die van NAC spelen. Opgetieft gauw.

08-06-2022 23:50

Brokkenpiloot +186

Ja hoor.... allemaal de schuld van een ander...en jij vindt het normaal, dat gekloot met fakkeltjes. Groei eens op man, word volwassen.

09-06-2022 00:11

Egwel +13304

Leeg bericht kneusje

09-06-2022 00:12

Proboscis +261

Konden ze het verlies maar verhalen op die gasten die het - tegen de zin van de club - zo nodig vinden.

09-06-2022 03:30

svds +32962

En dan is er nog geen oordeel over de finale.. daar werd namelijk vuurwerk op het veld gegooid, reken er maar op dat je de poulefase zonder uitfans speelt

08-06-2022 23:31

fr_1993 +77887

Zes vakken dicht is een hoop gemiste omzet.

De pyro heeft geholpen. Marseille speelde beide wedstrijden als een krant.

Toch beginnen de boetes hoger en hoger te worden en de sanctie daarbovenop doet ook zeer. Zo lang Feyenoord resultaat blijft halen is dat onder aan de streep prima.

08-06-2022 23:21

Prutser +5599

Alsof Marseille onder de indruk was van een pyro. Die zijn echt wel gekker gewend

09-06-2022 00:04

fr_1993 +77887

Toch speelden ze als een natte krant. ^^

09-06-2022 00:04

Liser +19768

Eerste wedstrijd een fakkelzee op Y

08-06-2022 23:21

svds +32962

Hoe dom kan je zijn.. en dan in een leeg stadion spelen en weer de club benadelen.. kan echte Feyenoorder zijn jij

08-06-2022 23:32

MarcoG +11248

Vond het nog lang duren. Andere kaartjes maar duurder maken dan om het verlies op te vangen. En gewoon de seizoenkaarten wat duurder maken om een potje op te bouwen voor volgend jaar. Je krijgt er mooi vuurwerk bij dus het is die verhoging dik waard.

08-06-2022 23:13

Feyenoord_R +10932

SK kost al genoeg, laat dagjesmensen maar betalen

08-06-2022 23:49

MarcoG +11248

Vond het nog lang duren. Andere kaartjes maar duurder maken dan om het verlies op te vangen. En gewoon de seizoenkaarten wat duurder maken om een potje op te bouwen voor volgend jaar. Je krijgt er mooi vuurwerk bij dus het is die verhoging dik waard.

08-06-2022 23:13

nobody +542

Lekker gewerkt hoor..

En dan nog niet eens al het leed van alle mensen met fakkels in hun oog.

08-06-2022 23:13

FactaNonVerba12 +14715

Kom toch niet voor het voetbal. Om de stad van de tegenstander te slopen heb je toch geen kaartje nodig

08-06-2022 23:12

svds +32962

Grote bek maar nog nooit ergens geweest.. zielig figuur

08-06-2022 23:33

eefb014 +5355

Als je dan niet voor onze heilige club komt ga dan lekker op een willekeurige dag naar een willekeurige stad om die te slopen.

08-06-2022 23:59

FR-XII +425

Zonde, vond die fakkels wel weer gers.

08-06-2022 23:11
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties