Van Basten geniet van speelstijl: ''Ik ben meer Feyenoorder''

Van Basten geniet van speelstijl: ''Ik ben meer Feyenoorder''

Marco van Basten blijft met veel plezier kijken naar Feyenoord. De Rotterdammers spelen lang niet altijd even goed, maar de oud-voetballer kan genieten van de manier waarop de ploeg van trainer Arne Slot van achteruit opbouwt en kansen weet te creëren.

''Ik ben meer Feyenoorder, de manier waarop ze spelen vind ik leuker om te zien'', begint Van Basten de vergelijking tussen PSV en Feyenoord in Rondo. ''Zelfs met alle moeite die ze ook nu weer hebben. Van achteruit vind ik ze veel meer opbouwen en voetballen zoals eigenlijk Ajax het vroeger deed. Bij PSV vind ik het niet zoals bij Feyenoord. Het is af en toe snel en gevaarlijk, maar niet constant zoeken en uitspelen. Dat zie ik veel minder bij PSV. Ik zeg niet dat ze slechter zijn, want ze zijn wel heel effectief.''

Tafelgast Theo Janssen sluit zich bij de woorden aan. ''Ik vind Feyenoord ook echt een goede ploeg om naar te kijken. De patronen die de trainer erin brengt, het positiespel is altijd goed verzorgd. Alleen PSV heeft het voordeel dat ze een paar kanjers voorin hebben staan die het verschil maken. Als je alles bij elkaar pakt, dan denk ik dat het middenveld en achterin bij Feyenoord zeker niet minder is dan PSV.'' Van Basten haakt in. ''Je zou van PSV en Feyenoord een heel goed elftal kunnen maken, die gaan dan op zeker door in de Champions League.''

Santiago Gimenez
Van Basten vindt het nog te vroeg om de Mexicaan echt te beoordelen of hij de Europese top aankan. De spits van Feyenoord kampte met een vormdip waardoor het nog altijd speculeren is waar zijn plafond ligt. ''Zijn top is heel goed, dat hebben we gezien in Nederland. Hij kan goed koppen, scoren met links en rechts, goed in de combinaties. Zijn zwakte is eigenlijk te groot voor een topspeler. Hij kan af en toe echt geen bal raken. Hij moet daarin blijven leren en zichzelf verbeteren. Het is wel een jongen met een goed karakter. Het is een goede spits, maar nog geen Europese topspeler.''

Plaats reactie
666

jookito +335

Ik hoop dat ie dat zondagmiddag om 16:30 nog zegt.

02-04-2024 16:34

Verben +520

Gaat het bij ons goed, lopen die snavels meteen over. Typisch. Ik respecteer de voetballer Van Basten, maar echt, blijf lekker in Abcoude-Noord. We hebben jullie soort niet nodig.

13-03-2024 00:35

sjaarloos52h +22033

Is een Utregter, hoor!

15-03-2024 22:09

Echte_Fan +25312

Marco, onze pannenkoek!

12-03-2024 21:37

Edje +5414

Marco van Basten topspits en kritisch op zichzelf als trainer, durft ook af te wijken in zijn menig. Respect voor deze man!

12-03-2024 20:25

tdetank +12048

Liever niet hoor! Laat 020 nu gewoon bij 020 blijven. In dat opzicht dan toch liever van der Vaart die gewoon supporter blijft.

12-03-2024 19:35

korsakov +95913

Mooi tot inkeer gekomen. Marco di Basta.

12-03-2024 19:11

Mensini +14702

Was je dat maar tijdens je actieve carriere...

12-03-2024 18:04

maaartijn +15842

Pfff. Waarom moet het steeds gaan over of Slot weggaat.

12-03-2024 17:50

Dre3000 +6491

Omdat dat betekent dat Feyenoord weer terug bij af is

12-03-2024 17:59

keescf +26569

Dat krijg je als je goed presteert hé. Met Jhon van den Beukering in de spits hoef je niet bang te zijn dat je op gaat vallen.

12-03-2024 19:22

Stoep +930

Mag het hier waarschijnlijk niet zeggen, maar wat een geweldige speler was Van Basten!

12-03-2024 17:00

Rotterdam1983 +5819

Onzin als je dat niet mag zeggen van die achterlijke junkies

12-03-2024 17:28

tikkieterug +623

Ja man, die oversteeg voor mij toen ook gewoon die feyenoord - ajax haat. Die EK finale goal was fenomenaal, maar die goal tegen Duitsland in de halve finale is een van mijn mooiste voetbal momenten ooit. Zal die man echt altijd hoog hebben zitten.

12-03-2024 18:11

ankona +14933

Die man speelde bij Milan, niet bij een of andere Roma.

12-03-2024 18:34

Kevin.M62 +677

Zie t als compliment als snavels zo over feyenoord praten hun arrogantie is er niet meer omdat ze zo belachelijk slecht zijn.

12-03-2024 16:51

VanKlotelenBurg +4074

Hoeveel beter en genuanceerder dan dat irritante gezwam van Van der Vaart, die vorig jaar nog keihard liep te beweren dat het niet uitmaakt dat Ajax geen kampioen werd omdat zij toch de beste spelers hadden.

12-03-2024 14:48

hvdv65 +8423

Van Basten is een van de weinige Ajaxieden die zonder problemen de Kuip in kan lopen

12-03-2024 14:36

eppo +73710

Steven B toch ook.

12-03-2024 14:57

BobbyRosewood +148

Ik heb geen moeite met Bergwijn.

12-03-2024 16:51

ankona +14933

Als die een paar klappen krijgt heeft niemand daar een probleem mee.

12-03-2024 18:35

Olafs +4855

Dennis Bergkamp ook niet verwacht ik. Hele mooie, technische speler ook.

12-03-2024 17:10

baasheid +1249

Vergeet ome Sjaak Swart niet. Die is overal welkom. Naja wellicht niet in Doetinchem..

12-03-2024 21:02

No-one-likes-us +11348

Zijn weer een hoop ekte TDs actief op FR12

12-03-2024 14:30

Paulus98 +159558

Wel mooi dat dit soort voetballers zien hoe goed het gaat met Feyenoord.

12-03-2024 13:56

realistisch1953 +14305

Mooi dat van Basten dit zegt, zeker gezien het feit dat hij toch een ras Ajaxied is....

12-03-2024 13:40

Fworldcup1970 +11330

Janssen en Van Basten zijn liefhebbers met een onafhankelijke mening. En ze genieten van Feyenoord. Mooi toch!

12-03-2024 13:37

Zorro2021 +425

Gimenes is leuk voor Feyenoord, maar zijn prestaties zijn altijd net niet goed genoeg. Zijn schoten zijn krachtig, maar niet dodelijk genoeg. Zijn dribbels zijn behendig, maar niet verbluffend genoeg. En zo zal hij een eeuwige belofte blijven, altijd op de drempel van succes, maar nooit in staat om er volledig doorheen te breken. Dus gewoon lekker nog 10 jaar bij Feyenoord blijven, en elk jaar 30 keer scoren.

12-03-2024 12:06

brockie +111680

Zoveel onzin. Dat je zin had dat te typen.

12-03-2024 12:08

MoesmakendeHakkert +4216

Zeg het hem, brock!

12-03-2024 12:51

TinusTingTong +50327

Maar wie is Gimenes?

12-03-2024 15:14

Olafs +4855

Mwah, kan mij toch niet helemaal vinden in dit stukkie tekst.

12-03-2024 17:12

hoebahoeba +2215

Denk dat Santi er voor zichzelf goed aan doet om nog een seizoen te blijven. Voor Feyenoord weet ik niet of dat wel zo goed is aangezien je een Ueda voor 9 miljoen hebt gekocht die echt wel moet gaan spelen komend seizoen.

12-03-2024 11:59

Wisselspeler +7910

Ja maar als Gimenez vertrekt dan zullen we nog een spits moeten aantrekken en dat zal geen koekenbakker worden van minder dan 10 M. O21 is echt niet goed genoeg en Nijenhuis echt nog jong.

12-03-2024 12:11

Flinkevleugel +3250

Ueda kan ook verkocht worden. In Japan's nationale elftal scoort hij zo'n beetje elke wedstrijd.

12-03-2024 14:32

David.W +9852

Dat marco dat uit zijn strot kan krijgen ( meer feyenoorder) zegt al genoeg over de kut club waar hij normaal fan van is.

12-03-2024 11:21

Eef1908 +220616

*Feyenoorder

12-03-2024 11:50

nieuwsgekkie +9245

Gimenez gaat het in een topcompetitie niet redden. Moet bij een team komen dat het spel maakt. We hebben gezien hoe dramatisch hij is als we ver van de goal van de tegenstander zijn. Dat betekent dus, dat hij naar een top 5 club moet en daarvoor komt hij tekort. Misschien in Frankrijk bij Marseille ofzo, maar dan heb je het wel gehad.

12-03-2024 11:19

achtertuin +8351

Goeie gast die Marco

12-03-2024 11:12

Peterk +35331

Van Basten heeft er wel kijk op. Gimenez is nog geen Europese top. Was hij dat wel geweest dan had men hem al gekocht. Maar juist omdat hij (nog) geen top is maakt hem interessant. Want nu is hij nog enigszins betaalbaar. Voor de echte topspitsen moeten clubs bedragen van 100 miljoen of meer neertellen plus een astronomisch salaris. Gimenez is nog jong, redelijk betaalbaar en kan Feyenoord toch een enorm bedrag opleveren. En dan bedoel ik niet die lage onzinbedragen van die v.d. Vaart met zijn 20-25 miljoen. Dat stelt internationaal geen zak voor als je een spits wil kopen. Feyenoord kan deze zomer al goede zaken doen verwacht ik...

12-03-2024 10:58

mfr23 +6275

Zou wel goed zijn voor Gimenez om nog een jaar te blijven. Soms (zeg maar gerust vaak) zie je hem ballen kaatsen, aannemen of passen waardoor je zou denken dat dit niet Santiago maar Agus is. Daar kom je een trede hoger, ook als interessant betaalbaar talent, niet mee weg.

12-03-2024 11:05

nieuwsgekkie +9245

Met 20 miljoen mag je echt je handjes dichtknijpen. Gimemez komt op alle vlakken tekort voor een topcompetitie.

12-03-2024 11:22

onno +16293

Ben je mal gekkie

12-03-2024 12:54

Kuytblessure +10444

Op t internet ben je zo goed als je laatste wedstrijd.

12-03-2024 16:58

nieuwsgekkie +9245

Herkenbaar. Op fr12 ben je namelijk zo goed als je laatste reactie.

12-03-2024 18:10

johndebever +17902

Positiespel kan je ook overdrijven met eindeloos en voorspelbaar breien buiten de vijandelijke zestien. Afgelopen zondag eindelijk weer wat meer effectiviteit en verrassing gezien bij de doelpunten.

12-03-2024 10:50

Mavado89 +2719

Komt ook wel omdat Heracles kwam om te voetballen en er daarom meer ruimte voor ons was om er doorheen te spelen.

12-03-2024 10:56

mfr23 +6275

Je zag echt meteen hoeveel verschil dat maakt inderdaad. Vind wel dat we ons daar niet achter kunnen blijven verschuilen, op een gegeven moment moet je toch naar de trainer gaan kijken van 'ok chef, wat is het plan nu om ze kapot te spelen (behalve 2 aanvallers erbij in minuut 79)?'.

12-03-2024 11:09

AirMax1 +1672

Voor zowel van Basten als Rijkaard heb ik altijd wel sympathie gehad, ondanks dat zij in Abcoude-noord hebben gespeeld.

12-03-2024 10:47

FCDeWijckagent +79975

Beetje relativeringsvermogen die twee. Is zeldzaam in de regionen

12-03-2024 10:58

Bulldog010 +6938

Seedorf ook prima

12-03-2024 11:25

ookhier010 +708

hij heeft een verrekijkert nodig om te zien hoever dat Bayern van nederland achter ligt

12-03-2024 10:41

Verstappen +7959

Kan Van Basten altijd wel waarderen. Natuurlijk weet iedereen voor welke club hij is, maar dat verschuilt hij ook niet en desondanks lukt het hem toch om enigszins objectieve analyses te leveren. Een nette man en één van de grootste voetballers allertijden

12-03-2024 10:36

debreker +6447

Weet niet wat je bedoeld met voor welke club hij is, dan volgt je rondo niet. Al een jaar lang bashed van basten Ajax wekelijks. Zeker geen Ajax super fan

12-03-2024 11:05

010dragert +4970

Zelfs hun helden zijn succes supporters die nu afhaken. Die auto shirtjes zie je ook nergens meer.

12-03-2024 11:11

Verstappen +7959

Heb je de columns van Willem wel eens gelezen? Iconen zijn nog weleens kritisch op hun eigen club.

12-03-2024 11:19

nieuwsgekkie +9245

Hey debreker, kun je je nog herinneren dat je schreef dat Ajax eraan kwam? Hoe kijk je terug op deze voorspelling? Ik heb in ieder geval wel gelachen.

12-03-2024 11:24

Murlock +9947

Iconen zoals Boskamp en Van Persie zijn ook wel eens enthousiast over een aartsrivaal.

12-03-2024 13:07

050897 +85

Komt uit utrecht

12-03-2024 20:30

tsjiendwal +2057

Had liever gezien dat Marco vroeger meer Feyenoorder was.

12-03-2024 10:35

Aproxis +3760

Van Basten is absoluut geen Ajacied. In zijn doen en laten past hij eigenlijk veel meer bij Feyenoord. Is veel meer van de geen woorden maar daden mentaliteit. Ik merk ook al veel langer, ook voor Slot, dat hij wel laat merken dat hij veel opheeft met onzd club. Ik weet overigens niet sinds wanneer dat is, maar misschien wordt hij in Amsterdam uitgekotst sinds hij op tv ‘Sieg Heil’ riep?

12-03-2024 10:25

Spiderpig +177775

Komt uit Utrecht

12-03-2024 10:29

Vince78 +12034

Sinds hij Pannenkoek genoemd werd...


O/T: Fijne analyticus. Duidelijk een eigen mening, die niet per wedstrijd als een windvaantje alle richtingen meedeint met de waan van de dag.

12-03-2024 10:34

Murlock +9947

Van Basten is meer een Utrechts straatschoffie.

12-03-2024 13:08

Kieboom +40731

Feyenoord speelt nu een ander soort type dan het ,klassieke Slotbal.
Er is nu meer zekerheid ingesloten.

Kan wel genieten van de opbouw, en dan ineens een diepe bal.
Alleen dat rondspelen in de achterhoede, om spelers te lokken
Dat mag wel wat eerder naar voren

12-03-2024 10:23

Willem10 +11990

Dat zou idd aantrekkelijker zijn, sneller voorwaarts, maat het is ook ingegeven doordat de tegenstanders zich tegenwoordig gewoon in hun broek schijten voor ons en zich massaal ingraven.

12-03-2024 10:28

Spiderpig +177775

We missen buitenspelers met extra kwaliteit ...En een tien die constant presteert.
In het begin van het seizoen liep het als in trein en waren er ook grote uitslagen

12-03-2024 10:32

Kieboom +40731

Buitenspelers laten staan worden ze vanzelf beter

12-03-2024 10:38

rikkie12 +9259

Precies. Ze blijven achterin hangen omdat er geen opening is. Dan kun je wel naar voren spelen maar krijg je m gelijk terug.

12-03-2024 10:38

mfr23 +6275

En als je achterin rond blijft spelen gebeurt er ook niks. Je kan dan beter keer op keer naar voren proberen te spelen om die verdediging op te breken en te hopen op een foutje. Van stilstaan wordt niemand moe. En als je die bal toch steeds 'gelijk terugkrijgt' hoef je je om het balbezit ook geen zorgen te maken.

Verder kun je ook zelf zorgen voor meer dynamiek door loopacties te maken waardoor die bal naar voren wél zin heeft.

12-03-2024 11:11

FR7 +256

"Van achteruit vind ik ze veel meer opbouwen en voetballen zoals eigenlijk Ajax het vroeger deed."
Haha bah bah betrek je clubje er maar weer bij

12-03-2024 10:18

RonSon +2608

Hij heeft wel gelijk 'helaas'. We voetballen echt prima van achteruit. Alleen voorin schort het aan kwaliteit. Alhoewel als Gimenez weer in vorm komt en Minteh nog verder groeit en blijft wordt het prima. Ivanusec gaat ook steeds beter ballen. Dus tot nu toe wat voetbal betreft beter als PSV. Die geven alleen de bal aan Bakayoko en Lozano en Lang en die doen war ze moeten doen.

12-03-2024 10:24

Spiderpig +177775

Die zijn nu uit vorm of geblesseerd en ze winnen ook niet alles zo gemakkelijk meer.

12-03-2024 10:34

debreker +6447

Minteh is een van de grote problemen, dat jongetje is juist het vb van gebrek aan kwaliteit. Daar moet in de zomer echt een cl waardige rechtsbuiten voor in de plaats komen.

12-03-2024 11:07

Willem10 +11990

We kunnen niet ontkennen dat ajakkes periodes ZEER goed voetbal heeft gespeeld. Wat niet af doet aan het feit dat het enge pleurishonden zijn.

12-03-2024 10:30

Kieboom +40731

Sauer op links en Ivanusec op 10.

Minteh rechts.

Dan haalt.Santi, Coen Dillen index

12-03-2024 10:18

FrBubba +19669

Ivanusec kan niet op 10.
Daar moet je veel kunnen lopen.

12-03-2024 10:47

Kieboom +40731

Niet als je op de helft vd tegenstander speelt

12-03-2024 11:07

debreker +6447

Tuurlijk we gaan met een 18 jarig jongetje als Sauer de cl in. Zucht ga een andere sport volgen dan.

12-03-2024 11:08

Kieboom +40731

Spelen we nu CL dan?
En hoe oud is Minteh?
De naam breker zegt al genoeg.
Je hebt er geen bal verstand van

12-03-2024 11:09

debreker +6447

En ivanusec kan bij Feyenoord niet op 10, verdedigd niet, dan wordt je continue overlopen in je as. Vragen om problemen.

12-03-2024 11:09

avondrood +41845

Dat ze Paixao niet op 10 zetten, die heeft een geweldig schot waar je niks aan hebt zolang hij op de vleugel staat.

12-03-2024 10:16

Gers +13159

Wordt wel druk op 10

12-03-2024 10:25

rikkie12 +9259

Allemaal op 10. Behalve jij.
O nee. Jij ook op 10.

12-03-2024 10:39

VakJJ1908 +8625

Marco Pannekoek in de RVC? Wim Jonk hoofd jeugdopleiding?

Denk dat het zeer goed zou functioneren.

12-03-2024 10:06

RoodWitteRakker +1988

nu al dronken held

12-03-2024 10:15

rikkie12 +9259

En Jantje Smit als teammanager

12-03-2024 10:40

Reinaldo16 +21139

Dat is vriendelijk van Van Basten, hij oordeelt over wat hij ziet in tegenstelling tot die engerd van der vaaart, die volledig subjectief is

12-03-2024 09:50

guc75 +11016

Nou, als een iemand mag noemen die niet afgeeft op Feyenoord, vanwege zijn Ajax verleden, dan is het Van der Vaart wel. Heeft altijd zijn eigen mening over spelers en soms heeft hij het ook mis. Van der Vaart is echt Feyenoord fan wat betreft het spel dat op de mat wordt gelegd.

12-03-2024 09:58

FeyenoordEspana +5357

Ja en roept vervolgens dat wij Gimenez voor 20 miljoen moeten verkopen.

12-03-2024 10:18

guc75 +11016

Ik zeg toch dat hij het soms mis heeft. 🤣

12-03-2024 10:29

Gers +13159

Ik vind vd vaart best vermakelijk zeker nu zij het niet zo lekker doen. als je die als engerd gaat wegzetten dan worden de hokjes wel heel klein

12-03-2024 10:28

Wesley1990 +1085

Dit weekend een gelijkspel tussen psv en Twente?

12-03-2024 09:44

PindaSaus +41794

Of psv verliezen

12-03-2024 09:47

Peacock +1864

Want het kan nog?

12-03-2024 09:53

Echte_Fan +25312

Als we daar hadden gewonnen had er nog een sprankje hoop geweest.
De enige kans die je nu nog hebt is de halve selectie van psv gewond raakt tijdens een reis naar een uitwedstrijd. Of je dat echt moet willen is maar de vraag........

12-03-2024 10:04

PindaSaus +41794

Kans is uiteraard nihil maar goed als ze verliezen gaat het in ieder geval spoken in hun hoofd

12-03-2024 10:08

FR-Zeelandio +4371

Nee hoor, moeten de helft van hun wedstrijden verliezen en feyenoord alles winnen. Dat gelooft niemand natuurlijk

12-03-2024 10:16

Stoppel +3645

Ik denk dat wij meer gebaat zijn met puntverlies van Twente. Zelfs als PSV verliest ga je ze niet inhalen. Na Twente hebben ze alleen AZ nog van de top 5. Van de ploegen onder de top 5 verliezenze zeker niet. Wij hebben op papier een makkelijk programma, maar hebben het juist het hele jaar lastig tegen - op papier - zwakkere ploegen.

12-03-2024 10:19

Kieboom +40731

Sommige supporters hebben problemen met rekenen.
Wij zijn veilig, want 6 punten voor.
PSV 10 punten voor, zijn niet veilig.
In welk universum bevinden die zich.
Oftewel ,
pseudo logica Fantastico

12-03-2024 10:21

Ceasar +3064

Das altijd goed natuurlijk!
Al is het maar voor de leedvermaak!

12-03-2024 10:25

guc75 +11016

Dan zou ik zeggen lekker Ajax verliezen... Kenne ze lekker playoffs spelen. En dan niet in eigen stadion... Hahahaha grootste grap van de eeuw, naast de laatste plaats afgelopen jaar...

12-03-2024 10:27

Gers +13159

En hercules

12-03-2024 10:32

FrBubba +19669

Misschien kunnen ze op de parkeerplaats spelen.

12-03-2024 10:49

Wesley1990 +1085

Die illusie heb ik totaal niet maar nog een beetje in de buurt blijven voor spanning. En tegelijkertijd lopen we dan ook uit op Twente

12-03-2024 13:22

Wesley1990 +1085

Tegen go Ahead hadden ze het heel lastig zeker de tweede helft. Maar ik heb ook niet de illusie dat wij nog kampioen worden maar ook niet de illusie dat Twente ons nog gaat inhalen

12-03-2024 13:24

feyenoord_Freak +14112

Sowieso vind ik dit Feyenoord beter dan dan die rood witte clowns club 🤡 psv

12-03-2024 09:38

TGW +6620

Regelmatig niet eens met van Basten. Leuk voor hem dat ie zo van Feyenoord kan genieten. Ik hou niet zo van het slome opbouwen.
Op het middenveld missen we wel echt een absolute creatieveling zoals Veerman. Stengs doet het aardig, maar veel te wisselvallig..

12-03-2024 09:28

Wesley1990 +1085

Waarom veerman zo gehemeld word weet ik nog steeds niet. Veerman is in mijn ogen echt niet beter dan Stengs.

12-03-2024 09:46

Reinaldo16 +21139

moet je kijken naar de snelheid van zijn passing, zit direct tempo in

12-03-2024 09:50

VSNFR +12200

Ja maar in de rest van hem dus niet. Type Koopmeiners. Ook alles op 1 tempo

12-03-2024 09:54

VakJJ1908 +8625

In 20 wedstrijden 10 assist en 84 diepe passen op de helft van de tegenstander waarvan er 77 aankwamen.
2e speler met zoveel passen is Hallivolic met 43 passen waarvan er 28 aankwamen.

12-03-2024 10:10

Spiderpig +177775

Alleen voorin is psv beter

12-03-2024 09:24

Alvorens +7315

PSV is helemaal niet beter dan Feyenoord zelf ome de bakkerij zou er nog kampioen mee kunnen worden man. Feyenoord heeft gewoon uitglijders gehad in het begin en speelden gewoon traag en onzeker dat is het probleem met huidige Feyenoord vandaar die 10 punten achterstand en uitschakeling,, maar nu gaat het goed de stijgende lijn op met Wellenreuther, Beelen Hancko Ivanusec, Lingr Hartman Wieffer Nieuwkoop Stengs enzo..En met de top echt mee te kunnen met je ook salaris pot ook goed gevuld zijn en dat is bij Feyenoord niet het geval maar bij PSV, Twente ,AZ, Ajax wel.

12-03-2024 09:21

FRK +4485

Zoveel onzin lullen in 1 bericht.....

12-03-2024 09:33

Alvorens +7315

jij bent onzin dat jij niets volgt en weet en erbij denkt dat Feyenoord betere salaris platform heeft dan AZ Twente en PSV

12-03-2024 09:38

Alvorens +7315

😜😛🤣🤣

12-03-2024 10:07

FRK +4485

Kom maar met feiten dan.

12-03-2024 11:39

Alvorens +7315

Kijk naar de inkomsten en uitgaven dan Feyenoord is echt niet zo gezond als men denkt met salarissen hoor qua spelers. En een van die feiten is Minteh Ajax PSV AZ zouden hem kunnen halen, zij staan gezonder in financiële opzichten dan Feyenoord onze clubje.

12-03-2024 11:47

feyenoord_Freak +14112

Ik ben het eens Feyenoord heeft gewoon teveel uitglijders gehad inderdaad begin van het seizoen en dat is jammer ook .

12-03-2024 09:35

Alvorens +7315

Is echt waar broer kijk en ziet alles en je weet en ziet het gelijk.

12-03-2024 09:41

Ladinsky2021 +6110

Je laatste zin slaat als een tang op een varken. De salarissen bij AZ en Twente zijn stukken lager dan bij ons hoor.

12-03-2024 09:35

Alvorens +7315

Bij AZ nooit van je leven bro' bij PSV dan ben je echt verdwaald bij Ajax dan moet je echt van de weg af bro'

12-03-2024 09:40

tinuskiprich +3215

Ben jij Noa Lang undercover ?

12-03-2024 09:44

Alvorens +7315

Nee' Maradona 🤣🤣🤣

12-03-2024 09:46

FFL +11123

PSV is achterin minder/op het middenveld niet beter,maar wel creatiever en voorin op de vleugels gewoon beter. Zo reëel moet je gewoon zijn

12-03-2024 09:37

Alvorens +7315

Dat creativiteit maakt je ook beter en slimmer in de topsport en heeft PSV goed en aardig gebruik van gemaakt en dat doen zij goed wel eerlijk in zijn

12-03-2024 09:43

FFL +11123

Precies. Ze hebben ook spelers gehaald die Feyenoord gewoon niet kon betalen. PSV ook niet, maar die hebben gegokt op CL-inkomsten en dat liep goed voor ze af. Dat deed Bosz bij Feyenoord ook en liet de club toen met
een schuld van fl 40 miljoen achter. Daarom wil ik die bloedhond ook nóóit meer in De Kuip zien.

12-03-2024 09:59

Alvorens +7315

Feyenoord wilde maar kon niet had de materialen niet voor en PSV wel en het geld Feyenoord gokte nu ook weer maar weer met verliest maar beginnen nu weer de stijgende lijn te maken als Feyenoord zo door blijft gaan. Verlies moeten zij er toch wat voor verzinnen in geval van en met Bijlow, Lopez, van de Belt, enzovoort

12-03-2024 10:04

FFL +11123

Feyenoord had het geld niet. Daarom is ook de 2e plaats zo belangrijk: gegarandeerde CL deelname met bijbehorende inkomsten

12-03-2024 10:26

Alvorens +7315

jij praat 👊

12-03-2024 11:30

Wesley1990 +1085

Salarishuis bij Feyenoord 14,3 miljoen. Salarishuis F.C. Twente 5,1 miljoen. Het is op z’n minst gedeeltelijk onzin wat jij hier staat te verkondigen

12-03-2024 09:49

Alvorens +7315

Wat is het bij PSV en Ajax en waar heb jij dat cijfers vandaan? Classie in zijn eentje verdient meer betere salaris dan bij Feyenoord Martis indie verdient beter dan wat praat jij dan ?

12-03-2024 09:57

Aproxis +3760

Waar haal je je zogenaamde cijfers vandaan?
Hier heb je het lijstje van dit seizoen. Twente heeft nog geen 1/3 van onze mogelijkheden en voor AZ geldt hetzelfde. https://manly.nl/begrotingen-eredivisie-clubs-2023-2024

En dan zie je hier nog de salarissen per speler.
https://footystats.org/nl/netherlands/eredivisie/salaries
Overigens zie je daar dat ook Utrecht meer uitgeeft aan spelers dan AZ en Twente.

Martins Indi staat niet eens in de top 50 en Clasie verdient meer dan de Feyenoorders? Wat een dom gelul. Je probeert hier iedereen voor idioot uit te maken terwijl je zelf de grootste mongool bent die hier rondloopt.

12-03-2024 10:17

Alvorens +7315

Houd toch op man met jou cijfers heb jij die cijfers wel ooit op school gehaald man man.

12-03-2024 11:29

Alvorens +7315

Feyenoord heeft ook meer schulden kijk jij er ook naar of niet meneer Wesley de manager?

12-03-2024 11:30

Wesley1990 +1085

Hahaha een ander op iets wijze wat helemaal niet te sprake is. Je zet jezelf volledig te kijk

12-03-2024 13:19

Alvorens +7315

of jij weet niet wat er ten sprake is en lult zomaar wat zonder verstand

12-03-2024 14:54

JDN1987 +23710

Is dat geen ras 020er die dit zegt!’v

12-03-2024 09:15

Alvorens +7315

Ben je echt kippig dat je de werkelijkheid niet ziet ofzo' Ray Charles?

12-03-2024 09:45

JDN1987 +23710

Fantasie is leuker dan werkelijkheid. Luister maar naar walter disney

12-03-2024 10:31

FFL +11123

Nee, een 040er. Van Basten is een Utrechter. komt van UVV. Ging naar 020 omdat dat vanuit Utrecht makkelijker bereikbaar was

12-03-2024 09:45

JDN1987 +23710

Oooh dus is niet echt een pannenkoek?

12-03-2024 10:30

FFL +11123

Één van de beste spitsen die ons land ooit heeft gekend. Geen succes als trainer, maar heb hem als analist nog op weinig rare uitspraken kunnen betrappen

12-03-2024 10:44

FeynoordaandeNijl +1408

Feyenoord en PSV gaan allebei naar de CL, heren niet als een Feypsv Combinatie

12-03-2024 09:15

Dezwartetulp +77837

Van Basten heeft eigenlijk een te kleine internationale status voor z’n kwaliteiten. Je ziet m zelden meer in top 10’s aller tijden enzo.

Daar hoort hij wel. Misschien wel top 5. Klasse beter dan CR7 en die lompe Zidane.

Had ook 5x de CL en 5x de Gouden Bal gewonnen als ie niet vroegtijdig had moeten stoppen.

12-03-2024 09:10

FR_Barendrecht12 +3055

Ronaldo heeft gewoon mee dat mensen zonder verstand houden van zn manier van juichen. Sinds hij real Madrid heeft verlaten is t niet meer t zelfde

12-03-2024 09:22

Spiderpig +177775

Op z'n 29 al moeten stoppen hé..speelt ook mee

12-03-2024 09:25

Dezwartetulp +77837

28
En eigenlijk al 27

12-03-2024 09:44

Spiderpig +177775

Dat zijn meestal je beste jaren als voetballer

12-03-2024 10:29

Murlock +9947

Van Nistelrooij staat nog steeds in de top 10 van de CL en schoot ze erin tegen veel betere ploegen!

In de tijd dat Van Basten de gouden bal won, mochten niet Europese spelers niet eens meedoen.

Hele goede speler maar tikkeltje overhypt wel. Scoorde leuk tegen ploegen als Steua Boekarest in de Europa Cup 1, maar toen as het 7 keer spelen en je stond al in de finale.

12-03-2024 09:47

Dezwartetulp +77837

Hoho, 9x spelen he :)
Waaronder halve finale tegen Real Madrid met 5-1 en goals van van Basten.

Bovendien - en dit weet jij - was de Italiaanse competitie toen ongeveer de Champions League en daar werd hij een aantal keer topscorer.

12-03-2024 09:51

Murlock +9947

Klopt, maar feit blijft wel dat ook de competitie waarin Ruud speelde niet slecht waren. Zeker in de CL niet.

Ik vind eigenlijk dat Ruud altijd te weinig eer kreeg in verhouding met Marco. Komt omdat Ruud geen prijzen won, ook niet uit 020 komt en natuurlijk heeft Marco ook het drama mee.

Beide gewoon echt topspitsen sowieso! Maar zo knap hoe lang Ruud al in dat lijstje staat van de CL!

12-03-2024 09:59

FRSebbie +38606

Van Basten dagjesmens.

12-03-2024 09:09

Thekingg +2915

V Basten heeft 100 keer zoveel verstand van voetbal als 🦫 Vd vaart

12-03-2024 09:06

Dezwartetulp +77837

VdVaart “PSV is beter want ze winnen alles”.

Hoe simpel kan je zijn….

12-03-2024 09:11

Drie90 +8437

PSV is dit seizoen ook beter. Zo simpel is het. Hebben voorin veel meer individuele kwaliteit. Dat blijkt in de eredivisie doorslaggevend.

12-03-2024 09:16

Spiderpig +177775

Vdv is wel simpel ..hoort op de sociale werkplaats te staan

12-03-2024 09:26

KeithMoon +5335

Woonwagen verstand

12-03-2024 09:30

Hhhhhranaatappel +1543

Classic successupporter

12-03-2024 09:06

Twan.V52 +8332

Van Basten weet watie zegt❤️🤍

12-03-2024 09:02

broodjespeklap91 +6311

Open sollicitatie.
Zou wel wat zijn, van Basten trainer van Feyenoord en ons kampioen maakt.
Denk dat ze daar in 020 dan nog harder janken.

12-03-2024 08:50

SalsaSamba +6618

Denk alleen niet dat hij een team kampioen kan maken in de Eredivisie. Als trainer toch een stuk minder dan hij als speler was

12-03-2024 08:59

Feyenoordvrouwtje +2625

Laten we het maar niet gaan proberen. Kom je nog in de kkd terecht.

12-03-2024 09:00

Drie90 +8437

Haha laat het hem maar bij Ajax proberen

12-03-2024 09:17
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties