Van Hanegem: ''Daar werd het niet beter van''

Van Hanegem: ''Daar werd het niet beter van''

Al weken hamerde Feyenoord-held Willem van Hanegem op de gedachte dat de Rotterdammers een serieuze kans hebben om te winnen van AS Roma. De fatalistische instelling van veel Feyenoorders kwam Van Hanegem zijn neus uit en hij vond dat de ploeg van Arne Slot zich bij voorbaat zeker niet gewonnen moest geven. Na het behoorlijke spel van gisteravond, met absoluut niet het sterkste elftal, zorgt echter niet voor meer euforie bij De Kromme.

In zijn eigen podcast, voor Het Algemeen Dagblad, vertelt hij hoe hij naar de wedstrijd kijkt. ''Ik vond het best aardig. Ik vroeg me alleen af waarom hij ging wisselen. In het begin hadden ze het moeilijk, maar het ging steeds beter. Op een gegeven moment had ik het gevoel dat ze konden winnen, totdat ze gingen wisselen. Misschien waren er afspraken gemaakt, ze kijken natuurlijk heel veel naar data. Ze hadden ook gezegd dat Gimenez een halfuur kon spelen.''

Vervolgens stipt Van Hanegem nog een minpunt aan van het wisselbeleid van Slot. ''Je zag dat de spelers het gevoel hadden dat ze een kans hadden, dat straalden ze uit. Toen gingen ze toch weer forceren, omdat er één speler is die ze het zo graag gunnen. Daar werd het niet veel beter van.'' Hij verduidelijkt zijn mening met een voorbeeld. ''Je zag dat Minteh twee keer een voorzet blokte vlak voordat het doelpunt viel. Toen was Minteh eruit scoorden ze.''

Thomas Beelen
Eén van de grote uitblinkers stond in het centrum van de verdediging. Thomas Beelen heeft in een halfjaar tijd grote stappen gezet. Van zijn debuut voor Feyenoord naar een basisplaats in de Champions League. En nu mocht hij twee van de beste spitsen ter wereld afstoppen. ''Ik vond Beelen goed spelen. Hij heeft al een aantal keer laten zien dat hij mee kan. Hij is heel relaxed, hij vindt het geweldig om te spelen en wordt niet nerveus.''

Vooruitkijkend naar de tweede wedstrijd in de UEFA Europa League ziet de wereldkampioen van 1970 het niet zo somber in. ''Je hebt best wel kans, hoor. Er zijn een aantal spelers weer opgeknapt volgende week, dat scheelt veel zou je zeggen. Veel mensen vinden het vervelend als dat gezegd wordt voor de spelers die nu gespeeld hebben, die hebben het prima gedaan'', concludeert een positief gestemd Van Hanegem.

Lees meer over
Willem van Hanegem Feyenoord Europa League Santiago Gimenez Yankuba Minteh UEFA Champions League
Plaats reactie
666

VanKlotelenBurg +3582

Het hangt natuurlijk wel van kleinigheidjes af. Die goal van Lukako was toch een beetje een lucky goal. Ging die erin omdat er net twee wissels waren geweest??

18-02-2024 11:58

Joepie. +10128

En nog steeds geen grijze haren.

17-02-2024 11:17

zitanero +6652

Toen ik na de wedstrijd hetzelfde beweerde als de Kromme ging hier mn kop eraf en was ik ineens een Jood. Maar de wissels waren tactische blunders. Wim is m.i. wel een kenner.

17-02-2024 10:52

Max.W +1411

Paixao en ivanusec gwn basis

17-02-2024 08:13

FeyRot010 +22981

Slot wisaelt vaak te traag en nu te snel

17-02-2024 04:19

Kings010 +7630

Heeft wel gelijk maar denk wel dat Slot het met een reden deed. De gele kaart misschien omdat hij nogal lomp kan zijn soms. Of gewoon het fysieke plaatje bij de spelers.

17-02-2024 01:59

Wereldster +9444

Ik verklaar willem heilig

16-02-2024 23:22

Peterk +34462

Willem is zo'n beetje heilig verklaard hier maar lult soms natuurlijk ook uit zijn nek. Als trainer was hij vaak stronteigenwijs met ook soms een raadselachtig wisselbeleid. Zo liet hij ten onrechte Kiprich vaak buiten de ploeg. Maar het is hem vergeven want hij heeft een geldig excuus. Als je 80 wordt vergeet je wel eens wat....

16-02-2024 22:24

Peter.v37 +5078

Hoezo. Ik dacht 100% hetzelfde mbt Minteh. Na de wissels zeker 10 minuten minder druk, voorzet en goal. Gewoon terechte opmerking.

16-02-2024 22:27

joebeste +1669

Minteh had geel, en hij speelt nogal onstuimig. Met 10 man was het sowieso klaar geweest

16-02-2024 23:57

leefdebeef +22849

Laat dat soms maar weg. Het is een oude zuurpruim geworden.

16-02-2024 23:21

joejoe1979 +8017

Smoel houden muppet.

17-02-2024 06:13

Jopiehiele +2067

Daar hebben we Peterk weer. Wat heb jij tegen Willem? Heeft hij ooit jouw wijf geneukt of zo?


Willem is en blijft inderdaad een held en heeft een eigen(wijze) kijk op het voetbal. Hij eiste op het veld ook het beste van zijn ploeggenoten. Als hij niets zei was het niet goed. Juist als hij kritiek gaf zag hij het in je zitten. Hij probeerde op die manier meer uit een speler te halen. Ook nu in zijn column stipt hij dingen aan die beter kunnen, of dingen die hij anders ziet ook al is het voetbal in de loop der tijd veranderd.

17-02-2024 00:09

FeyRot010 +22981

Als voetballer zou ik willen dat Willem het iver me had, in positieve of negatieve zin.

17-02-2024 04:20

steekpaas +1563

Willem kerel.. wat loop je nou te zeiken

16-02-2024 22:05

BuijssieZuid +45794

Klaar met de podcast van Willem...Ow nooit geluisterd eigenlijk. Wessel kan ik niet handelen

16-02-2024 20:55

united010 +375

Minteh werd gewisseld omdat ie geel had. Stengs omdat ie niet helemaal fit was. Zo...is dat ook weer duidelijk.

16-02-2024 20:20

tussenjaar +6109

Beelen had toch ook geel

16-02-2024 20:31

Cluip +5792

Beelen heeft iets meer verstand

16-02-2024 20:41

united010 +375

haha idd....

16-02-2024 20:53

Peter.v37 +5078

Minteh had geel. Boeien

16-02-2024 22:28

klick44 +18043

had precies hetzelfde onverklaarbare wissels

16-02-2024 20:13

Mexicano +5991

Helemaal gelijk Willem , en hij had de meeste dreiging .

16-02-2024 19:32

FeyenoordEspana +5163

Minteh deed het verdedigend echt heel erg goed ook. Lingr kon dat gewoon niet belopen en toen ontstonden er ineens ruimtes op onze rechterflank.

16-02-2024 19:29

Mexicano +5991

Dat hoefde lingr ook niet te belopen maar Stengs , Lingr werd als middenvelder gebracht .

16-02-2024 19:34

FeyenoordEspana +5163

Nee hoor, Lingr begon op rechts tot Stengs er uit ging, daarna ging Paixao naar rechts en Ivanusec naar links en lingr naar de as. Paar minuten later weer Lingr naar rechts toen Milambo kwam voor Paixao.

16-02-2024 21:47

dierenhulp +87395

Beelen is een baas

16-02-2024 19:00

FrBubba +19080

Lekker makkelijk achteraf lullen.
Eerst roepen mensen dat Slot Lingr meer minuten moet geven.
Doet hij dat en er gaat iets mis is het meteen Slot z'n fout.

16-02-2024 19:00

FeyenoordEspana +5163

Moet wel het juiste moment zijn, bovendien is het geen vleugelspeler en ontstond de tegengoal wel mede door hem

16-02-2024 19:30

Peter.v37 +5078

Minteh had hij nooit mogen wisselen. Goal was anders niet op deze wijze tot stand gekomen

16-02-2024 22:29

Bassie666 +4717

Minteh moet je niet eens opstellen. Doe mij maar Paixao op rechts en Ivanusec op links

17-02-2024 10:29

Peter.v37 +5078

Nee, dan waren er zeker veel voorzetten geweest. Minteh loopt heeeeeel veel dicht

17-02-2024 12:53

Blenderface +687

Hahahah echt he

17-02-2024 00:17

dehelvandeurne +4081

Was wel frappant, werd niet veel beter met de wissels. Alhoewel Stengs en Ueda niet bijster goed waren.

16-02-2024 18:58

teauvenoir +77594

Wissel Ueda-Gimenez was wel goed. Gimenez was veel dreigender en boezemde meer ontzag in dan onze dames-pingponger.
Minteh-Lingr pakte slecht uit. Minteh was de grote Spinazola-bedwinger.

Ik denk dat in Rome Geert rechtsback staat en Nieuwkoop rechtsbuiten op Spinazola. Ik zou gewoon weer Minteh doen.

16-02-2024 18:54

Arneblijft +5710

Dames-pingponger; tja…
Toch hoop ik zo dat hij hier gaat laten zien wat hij in België heeft laten zien. Want dat was echt niet misselijk.

16-02-2024 18:57

StalenBonk +2542

Ik vond het met Ueda beter gaan dan met Gimenez. Ueda raakte zelf geen knikker maar maakte veel loopacties die ruimtes creëren voor anderen. Gimenez blijft veelal in het midden staan.

16-02-2024 19:14

FeyRot010 +22981

U ziet het goed

Beetje rvp huntelaar discussie in Oranje

17-02-2024 04:22

mellie +7504

Het wisselen volgens data is wel vervelend ja. Oh nee hij zit in het rode streepje. Hop wisselen. Misschien wel handig voor mij voor mijn vrouw. Dan weet ik wanneer ze wilt neuke.

16-02-2024 18:32

14mei17 +3298

Laatste 2 woorden allebei fout, toch knap

16-02-2024 22:08

mellie +7504

Hahaha wild neuken idd.

16-02-2024 23:52

14mei17 +3298

Nee! Een derde fout, het is wil geen wilt en al helemaal geen wild

17-02-2024 11:10

joejoe1979 +8017

Die wil altijd neuken alleen niet met jou.

17-02-2024 06:15

mellie +7504

Daar zeg je verdomme wat. Nog nooit van die kant bekeken!

17-02-2024 10:08

joejoe1979 +8017

Geeft niks. Wij wel:-)

17-02-2024 10:23

Brambino +20033

Precies wat ik gisteren ook zag. Lingr kwam net het veld in en je zag meteen dat hij Spinazola niet kom bijhouden en prompt komt die voorzet met assist. Minteh had die voorzet eruit gehaald.

16-02-2024 18:30

Kabaal +4442

De bijdragen van Willem ook niet

16-02-2024 18:23

lobbie +4873

Maar hij heeft wel gelijk, en dat al jaren

16-02-2024 18:33

Kabaal +4442

Nou lang niet altijd hoor

16-02-2024 19:13

lobbie +4873

Nee, wat dat aangaat snapt Willem er soms niks van 😂😂😂

16-02-2024 19:23

Arcturian_ +3111

Vond de wissels juist goed uitpakken

16-02-2024 18:13

Brambino +20033

Lingr niet. Die liet meteen Spinazzola lopen die die assist gaf. Minteh hield die in bedwang.

16-02-2024 18:29

GernotKokcu +3923

Lol minteh hield hem niet in bedwang. Ook 2x vrij kunnen voorgeven die gelukkig in de handen van Wellenreuther werd gekopt

16-02-2024 18:32

Dwight2nd +891

Lingr werd er gewoon uitgelopen, kon hem niet achterhalen.

16-02-2024 18:45

skin +13826

Eens met Willem. Wissels haalden de flow eruit op dat moment.

16-02-2024 18:12

FrNiels2017 +155270

Tja, maar sommigen liepen ook wel echt op hun laatste benen. Read voor Nieuwkoop hadden we al eerder mogen overwegen

16-02-2024 18:19

skin +13826

Minteh en Ueda gingen er als eerste af toch? Had nou niet het idee dat die op hun tandvlees liepen.

De wissel van Stengs even later snapte ik wel.

16-02-2024 18:25

KireH +18611

Gezanik van van Hanegem wel een beetje zat. Slot heeft verklaard dat sommige spelers, volgens de data, aan hun maximale belasting zaten en werden ze dus gewisseld. Dat van Hanegem nog gevoetbald heeft in een data-loos tijdperk, zou het prettig zijn als hij zich eerst eens ging verdiepen in de redenen van deze wissels en niet weer vanaf de zijlijn wat gaat groepen.

16-02-2024 18:11

FrNiels2017 +155270

Op zich eens, maar hij zegt hier toch ook wel dat er mogelijk in de fitheid redenen lagen? Hij benoemt zelfs de data als mogelijke reden.

16-02-2024 18:20

GGAllin +1466

Als jij aan Willem twijfelt ben je niet helemaal lekker. Hoezo in een periode zonder data gevoetbald. Willem is een voetbaldier en voetbal is nog steeds een dierensport. Opflikkeren met die VAR en dergelijk gepiep.

Anyway, Willem weet nog steeds heel goed waar het over gaat hoor.

16-02-2024 18:22

KireH +18611

Wie is hier nu niet helemaal lekker? 🤡

16-02-2024 18:24

PeterCuracao +972

Van Hanegem ziet het zoals altijd gewoon goed. De beste voetballer van Nederland, daar kun je beter naar luisteren dan naar die data. En gewoon zien wat er gebeurt in het veld. Helpt wel als je zelf op beetje niveau hebt gevoetbald. Slot wisselt gewoon heel vreemd. Ipv de 2-0 die in de lucht hing kon Roma plots 1-1 maken door de ruimte die er ineens was. Doodzonde, Roma verdiende dit gelijkspel niet, Feyenoord deed zichzelf weer eens te kort. En dat gebeurt veel te vaak door slecht wisselbeleid.

16-02-2024 18:31

Mexicano +5991

Dat was Cruijff sorry man

16-02-2024 19:36

PeterCuracao +972

Je bedoelt die Cruijff die Van Beveren er niet bij wilde bij WK74. Goeie voetballer, maar niet de beste. Dat de media dat beeld hebben gecreeerd is wel waar ja. Maar ja, we weten waar die zetelen…

16-02-2024 21:16

Jopiehiele +2067

Nee. Cruijff was wel overgewaardeerd en heel erg opgehemeld door de media. Al helemaal met zijn onnavolgbare idiote cruijfiaanse uitspraken. Dan kan Willem nog heel wat onzin vertellen wil hij dat niveau aantikken.

17-02-2024 01:49

delacruz +5542

Zonder enige twijfel, Cruijff was de allerbeste. Wie dat niet ziet heeft gewoon geen verstand van voetbal.

17-02-2024 07:01

PeterCuracao +972

Dis jij hebt verstand van voetbal vind je? Heb je ze live zien spelen?

17-02-2024 15:42

Janjaapdepaapknaap +2061

Gelukkig denkt slot verder dan de kromme en kunnen we volgende week weer met een half gehavend elftal aantreden ipv een heel gehavend

16-02-2024 18:09

guykroudikorsou +8040

Dit is dus ook precies mijn punt. Samengevat: kutwissels altijd van Slot.

16-02-2024 18:04

CyberBliek +5294

Altijd eens met Willem. Maar minteh laten staan was risico op rode kaart denk ik..

16-02-2024 18:00

lion63 +13454

Niet eens, zijn gele kaart was belachelijk. Kans dat Beelen een 2e kaart zou pakken was groter maar die laat hij wel staan.

16-02-2024 18:07

KireH +18611

Dat maakt geen moer uit of die belachelijk was of niet. Een tweede gele kaart, misschien ook wel belachelijk, levert gewoon rood op!

16-02-2024 18:12

eefb014 +5360

Mee eens maar voor bellen simpelweg geen alternatief aanwezig zonder zwakker te worden.

16-02-2024 18:13

Daniel.V61 +138

Is toch ook logisch, de enige 2 verdedigers die op de bank zaten, waren Read en Lopez.
Dat zijn 2 vleugelverdedigers, wie zou die voor Beelen hebben kunnen wisselen dan?

16-02-2024 20:49

lion63 +13454

De Wolf zat ook op de bank toch?

16-02-2024 22:09

petje +10510

Willem heeft wel gelijk hoor maar ik blijf t raar vinden dat hij positiever is over de neuzen dan Feyenoord.

16-02-2024 17:55

lion63 +13454

Hij is altijd super kritisch op Feyenoord omdat hij zoveel van die club houd

16-02-2024 18:09

staybehind4ever +4910

Wat zeg jij nou

16-02-2024 18:28

Adriaaantjeeeeeee +24489

Helemaal mee eens Willem

16-02-2024 17:52

PietZ1 +807

Beelen idd goed bezig. Ben benieuwd of dat Slot m laat staan als de KK weer fit is

16-02-2024 17:50

Held18 +1660

Grumpy willem

16-02-2024 17:41

Dommeloempia1 +19522

Gaat over lichtshow !

16-02-2024 17:41

Bolpuntcom +11014

Zerrouki was prima gister

16-02-2024 17:35

DonDennis +1884

Zeker, vond ik ook…al laat hij het in de kleinere wedstrijden niet zien, en daar moet het ook, zie Wieffer!

16-02-2024 17:41

stamplust +24546

Sommigen hier hebben een aversie tegen Zerrouki.
De nuance ontbreekt totaal. Hij speelde gisteren idd een prima partij.

16-02-2024 18:08

.:Feyenoord1908!:. +3588

Sommige spelers konden geen 90 minuten spelen, jammer maar helaas!

16-02-2024 17:34

Dommeloempia1 +19522

Klopt...dyabala

16-02-2024 17:41

.:Feyenoord1908!:. +3588

En Nieuwkoop en Stengs

16-02-2024 17:51

Dommeloempia1 +19522

Nieuwkoop oke...maar stengs

16-02-2024 17:53

.:Feyenoord1908!:. +3588

Slot zal het wel weten toch.

16-02-2024 18:24

Danishweirdo +3558

Hij is de laatste tijd wel erg negatief, er was een buikgriep epidemie en spelers liepen op hun laatste benen dus begreep de wissels heel goed.

16-02-2024 17:34

Kritisch +21462

Slot had juist veel eerder moeten wisselen.

Met Gimenez, Ivanusec en Lingr liep het veel beter.

Minpunt waren Zerrouki die 90 minuten mocht blijven staan en Hartman die al enige tijd uit vorm is en ook gister zeer matig was. Van zijn aanvallende intenties is weinig over, terwijl dat zijn grootste wapen was. Nou weet ik niet of hij gewoon uit vorm is of dat hij van Slot niet meer mee mag opkomen

16-02-2024 17:33

FRfan67 +6763

Wie gaf de voorzet?

16-02-2024 17:37

Kritisch +21462

Is dat van belang?

16-02-2024 17:58

ricodetico +12882

Als ik jouw onzin lees wel ja

16-02-2024 18:10

Dommeloempia1 +19522

Uh....de 1e helft liep beter

16-02-2024 17:42

Bati +38627

1e helft was beter schele

16-02-2024 17:55

Kritisch +21462

Aanvallend was de 2e helft beter met meer uitgespeelde kansen.

Eerste helft had Feyenoord misschien meer balbezit maar werd het nauwelijks gevaarlijk

16-02-2024 17:57

FR-robbery +1457

2e helft vond ik beter

16-02-2024 18:01

Brambino +20033

Welke kansen hebben we de 2e helft gehad dan?

16-02-2024 18:36

GreenSteezy +712

Wat zeg jij allemaal. Sws ben je een neus.

16-02-2024 18:08

Kritisch +21462

Wat begrijp je er nou niet aan?

Zerrouki kan het niveau toch ook niet aan en Hartman is uit vorm. Of wil je beweren dat beiden top gespeeld hebben?

16-02-2024 18:30

Brambino +20033

Onzin. Alleen toen Ivanusec erin kwam werd het beter. Absoluut niet met Gimenez en Lingr. Toen waren we het een kwartier lang weer helemaal kwijt nadat we in een flow zaten. Lingr liet Spinazola ook meteen even een paar keer lopen waar die assist uit kwam. Minteh kon hem bijhouden, Lingr bij lange na niet. Leuk werkertje Lingr, maar voetballend heb ik hem nog weinig goeds zien doen.

Zerrouki eerste helft kut, 2e helft gewoon prima.

Hartman had continu goede diagonale inspeelpasses op de spits, maar dat ontgaat jou natuurlijk. Plus een assist. Iets meer balverlies dan normaal, maar nog steeds gewoon ruim voldoende.

16-02-2024 18:35

Kritisch +21462

Hartman was juist vooral balletje breed en balletje terug.
Hartman is een geweldig talent maar de laatste tijd vind ik hem heel wat minder dan voorheen, vooral in aanvallend opzicht

Lingr zat er juist goed in met enkele goede intercepties en ook aanvallende dreiging, hij liet meer zien dan Stengs daarvoor.

16-02-2024 18:51

Brambino +20033

Dan denk ik dat ik een andere wedstrijd heb gezien

16-02-2024 19:15

rodjeknor +5274

Ach, Willem, het punt is dat je het alternatief, niet wisselen, niet kunt beoordelen. Wie weet of de spelers die eruit gingen het nog wel konden belopen? Alle gaten dichtlopen?

De argumentatie van Slot was plausibel: veel spelers liepen op hun laatste benen.

16-02-2024 17:28

Toddemij +866

Precies, men weet niet welke berichten/ gegevens Slot krijgt. Als toeschouwer hoor en zie je die niet.
Alleen als een speler een blessure of zo in t veld krijgt.

16-02-2024 18:05

taco_mundo +49484

Spelers waren ( licht)geblesseerd , anders had Slot niet gewisseld( op misschien Ueda na)

16-02-2024 17:20

Thehunter190061 +505

Wijze woorden weer van mijn idool Willem .

16-02-2024 17:20

Jelle2001 +1847

Het ding was, we kwamen net in momentum. Net voor die wissels, maar die wissels stonden er al zo lang dan kan je niet zeggen ga maar weer zitten. Althans dan moet je echt cojones hebben. Het was een wedstrijd van momentum, als je dat verbreekt met wissels switcht het.

16-02-2024 17:07

Bati +38627

Met Willem eens, het werd er niet beter op na die wissels

16-02-2024 16:59

carlito1981 +1237

Wissels worden vaak uitgevoerd als de condities op zijn en frisse benen gebracht moeten worden.

16-02-2024 17:11

Wesley1990 +1039

Wanneer Feyenoord het redelijk tot goed doet ziet Willem wat tot klagen. Wanneer Feyenoord het slecht doet ziet Willem dingen die Feyenoord goed doet.

Onze Willem houd Feyenoord scherp. Ik ben een voorstander

16-02-2024 16:57

GentlemanGio +1756

Mooi gezegd, eens

16-02-2024 17:24

WvH +15200

Lekker hoor. Als je het financieel bekijkt. Beelen overgenomen voor 2 miljoen. 1 goede pot in de EL en die jongen staat op de radar bij een hoop grote clubs. Hij is groot, sterk en snel. Moderne verdediger die iedereen wil. Kan een transferrecord worden.

16-02-2024 16:41

Spiderpig +171866

3 miljoen dacht ik....nog een koopje hoor

16-02-2024 16:56

WvH +15200

Even opgezocht....2,7 miljoen. Zeker koopje. Minimaal voor het 10-voudige waard weg.

16-02-2024 17:09

JaapFeyenoord +1345

Mogen we ook goede spelers houden? Niet verkopen (voorlopig iig) is ook een optie.

16-02-2024 17:36

Spiderpig +171866

Idd laat hem ff een jaartje of 3 blijven

16-02-2024 17:40

WvH +15200

Zeker weten. Hopelijk houden we hem nog feen jaar of 2-3. Maar als er een club komt met een mega bod is hij weg. Zo werkt het helaas nu.

17-02-2024 07:47

Spiderpig +171866

Bij de meeste clubs wel ja

17-02-2024 10:40

Ro1 +2159

Ik ben voorstander van likes, maar dan alleen in de café topics.

16-02-2024 16:40

Ro1 +2159

Oké bedankt

16-02-2024 16:40

CoMulder +16625

Geen idee wat dat zijn, café topics.

16-02-2024 16:47

dexter1908 +9609

Boeit niemand

16-02-2024 16:52

nieuwsgekkie +8936

Als Willem spreekt, houd ik mijn klep dicht en luister aandachtig. Zouden er hier meer moeten doen.

16-02-2024 16:39

wiet piet +8837

Nou inderdaad.

16-02-2024 16:42

ThaFly1908 +1284

Schaap of kritsch op een criticaster

16-02-2024 16:54

summer1969 +9228

Willem heeft altijd gelijk

16-02-2024 17:48

mfr23 +6061

" Toen gingen ze toch weer forceren, omdat er één speler is die ze het zo graag gunnen. Daar werd het niet veel beter van.'' Hij verduidelijkt zijn mening met een voorbeeld. ''Je zag dat Minteh twee keer een voorzet blokte vlak voordat het doelpunt viel. Toen was Minteh eruit scoorden ze.''

wat heeft dat met het gunnen en forceren te maken

16-02-2024 16:37

Pepernoot666 +6220

Ik snap het verhaal ook niet helemaal.

16-02-2024 16:54

PeterCuracao +972

Niets, zijn 2 voorbeelden van de slechte wisseltactiek van Slot. Aanvallend én verdedigend. Daarmee verdween het momentum en de organisatie en werd het niet 2-0 maar 1-1. Doodzonde.

16-02-2024 18:38

RotterDaNa +1396

Nou feit is dat Minteh Spinazola op zijn eigen helft hield.
Ook dat Minteh ongelukkig blijft in zijn acties.

Ik zie ook dat Ivanusec vorm en norm begint te krijgen dat stemt mij tevreden.
Paixao was gisteren ook lekker bezig, nu niet alleen in de grote wedstrijden maar ook tegen de kleinere laten zien.
Beelen.. snel geel (overigens niet terecht Lukaku trok hem eerst naar beneden) en bleef overeind als een huis. Hancko (nam hem 1x over... ) speelde overigens ook een lekkere pot.

16-02-2024 16:35

Kieboom +39075

Na de wissel zakte Feyenoord weg.
Vooral de rechterkant lag helemaal open.
Minteh en Ueda hielden de druk erop waardoor de verdedigers van Roma niet mee konden.
Na de wissel zag je dat wel.
Het doelpunt was ook het gevolg van niet dekken van Nieuwkoop.

Na minuut 75 nam Feyenoord het weer over .

16-02-2024 16:35

kattukker +2208

We moeten gewoon elke wedstrijd vanaf nu winnen

16-02-2024 16:33

FRRMS +25836

Hé hé willem zag t. Ook

Spinazola was nergens tot de wissel van minteh
Ik vind dat echt een kapitale fout van Slot

Als je dan gaat wisselen ga je sowieso niet met lingr op rechts spelen

16-02-2024 16:27
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties