Van Hanegem: "Dan zul je Danilo echt wel gaan zien"

Van Hanegem: "Dan zul je Danilo echt wel gaan zien"

Willem van Hanegem is het niet eens met enkele conclusies die getrokken werden na de 0-1 zege van Feyenoord op RKC Waalwijk. De clubicoon zag dat de Rotterdammers een moeizame wedstrijd speelden in het Mandemakers Stadion, maar zag hij andere problemen dan die andere analisten aankaartten.

"Er wordt een nieuw elftal opgebouwd en dan hoor je altijd: 'Dat heeft tijd nodig'", begon hij in zijn column in het Algemeen Dagblad. "Of als het niet loopt, missen ze vaak een speler die nét weg is. Fredrik Aursnes was een leuke speler, daar zal iedereen het over eens zijn. Maar verleden week tegen Heerenveen deed hij nog mee bij Feyenoord en toen was het spelbeeld hetzelfde als tegen RKC: stroef en slordig. Anders gesteld: zou het tegen RKC als een trein hebben gedraaid al Aursnes mee had gedaan? Dat lijkt mij ook niet, toch?"

Van Hanegem vertelde vervolgens hoe hij de problemen bij Feyenoord zag. "Feyenoord moet het laten zien tegen ploegen die erg ver achterover leunen. Ik denk dat ze dan zelf de ruimtes te klein maken. Ik zie drie spelers op een lijn voorin, maar het middenveld en de verdedigers schuiven ook maar op naar voren. Dan is het logisch dat een spits als Danilo nauwelijks aan bod komt. Geloof me, dat is gewoon een goede speler. Maar de ruimtes zijn zo klein, hij kan geen kant op. Dat is ook geen kwestie van wennen of tijd nodig hebben. Als er straks tegenstanders komen die wél mee willen voetballen, dan zul je hem echt wel gaan zien."

Lees meer over
Willem van Hanegem Fredrik Aursnes Danilo Pereira da Silva
Plaats reactie
666

DeEijk +92411

De ruimtes zijn voor Danilo tegen Heerenveen en RKC inderdaad wel gigantisch klein geweest. De spaarzame momenten dat hij een bal in de voeten kreeg was hij omsingeld. Als we straks ploegen treffen die meer ruimtes laten gaan we zien wat Danilo echt kan.

22-08-2022 13:26

EIJK1969 +4284

Als Aurnes echt een gemis wordt, met Danilo komt wel goed - Walemark (-Dilrosun al ie weer op wedstniv zit) en de bloedsnelle Paixero, maar wat als gemis Aursnes te groot blijkt. Fey heeft nog 10.000.000 (klaarliggen op een tafel voor ik denk Zerrouki). Ik zou nogmaal proberen Vina te huren met optie tot koop of 10 neerleggen, Zerrouki niet halen ( niet niviau Aursnes denk) en de volgende optie (onder de voorwaarde dat Vina of iets dergelijks komt), Trauner of Geertruida doorschuiven naar positie Aurnes. Volgens mij is Trauner zo slim en allround. Maar we gaan het zien

22-08-2022 11:47

EIJK1969 +4284

Dan is mogelijk wel Timber de lul. Maar in oktober komen de blessures. En dan loopt Toornstra niet meer langs de lijn)

22-08-2022 11:49

Jasonking +23022

Feyenoord gaat geen 10 miljoen betalen voor Zerrouki. Vina gaat veel salaris vragen is ook geen optie. Ze kunnen wel Sivert Mannsverk losweken. Persoonlijk is de laatste financieel de beste oplossing.

22-08-2022 13:25

EIJK1969 +4284

Vina komt ook rond 10. Alleen jaarsalaris. Maar Zerrouki 10 mil en mogelijk op de bank (Timber -Szymanski - Kokcu)

22-08-2022 13:57

Gregor +5306

FC Emmen gaat wel voetballen in de Kuip!

22-08-2022 11:18

DutchViperNL +330

De ‘tijd’ opmerkingen zijn opzich wel logisch toch? Juist als de tegenstander ver terug zakt ben je afhankelijk van bepaalde automatismes. Weten waar iemand beweegt en hoe hij de bal wilt, weten wat je aan je teamgenoten hebt, ingespeelde driehoekjes etc van trainingen. Niet vergeten dat er 5-6 spelers per wedstrijd in staan die slotbal nog moeten leren spelen.

22-08-2022 09:30

Liser +19944

Ik heb ook vertrouwen in Danilo, in een niet draaiend elftal al 3 keer gescoord. Hij doet het naar behoren vooralsnog.

22-08-2022 09:15

RicoFR36 +27347

Waaronder een pingel en door een blunder van de keeper. Doet verder niks goeds. Gaat 'm niet worden.

22-08-2022 10:54

senesi_4 +958

De goal bij de blunder van de keeper heeft hij uit eindelijk toch echt zelf afgedwongen. Niet zo negatief kameraad, geef hem de kans.

23-08-2022 18:56

RicoFR36 +27347

Dat zeker.

Hij heeft 3 goede acties gehad. Maar goed, als hij 1 op 1 blijft lopen - ondanks zijn slechte spel - kan ik moeilijk kritiek geven.

Echter zie ik nu al dat hij tekort gaat schieten.

23-08-2022 19:05

Brahma +5342

Ach ene Sinisterra werd hier ook verbaal bij het vuilnis gezet, die kon er ook geen kut van, dat zal jij toen ook wel geconstateerd hebben na een aantal minuten voetbal.

22-08-2022 08:58

FR-Wallybal +6689

Tja wederom waar wat Willem zegt

22-08-2022 08:56

Gardo +584

Hij is in ieder geval op dit moment verder als giminez

22-08-2022 08:06

Tapiaz +28566

gewoon buitenspelers opstellen die voorzetten op het hoofd van Gimenez leggen, en niet steeds het drukke centrum zelf in lopen.

22-08-2022 07:58

Bentzema +3286

Wat mij vooral opvalt is dat er te weinig vanuit de breedte gespeeld wordt. Geertruida kruipt altijd naar binnen toe, evenals Dilrosun. In de tweede helft ging dat beter omdat Walemark wel breed staat.

22-08-2022 07:30

SaKyJo +3298

Meestal als je hikt is het er niet een.

22-08-2022 04:59

marrecos +56820

Ik wil hem ook nog niet gelijk afserveren na die minuten die hij tot nu toe gespeeld heeft maar wat ik tot nu toe gezien heb van Gimenez schrik ik toch een beetje van … hoop dat ik het fout heb maar lijkt wel een Bozenik2 .
Dachten allemaal DE nieuwe eerste spits die er wel 25+ gaat maken maar zie hier al aan de reacties dat de hoop al verschoven word naar Danilo .

22-08-2022 01:32

RoodWitMaastricht +10120

Hoeveel is het? 20 minuten gespeeld en alweer afgeserveerd. Na 20 minuten al vergeleken met Bozenik. Soms snap ik echt niet waar sommige supporters hun lol vandaan halen met zoveel negativiteit in hun lijf 🙄🙄

22-08-2022 05:40

C1 +391

Bij Bozenik ging het bovendien andersom. Begon prima met een goal hier en daar maar bleek achteraf niet veel. Maar nee, mensen blijven oordelen op eerste minuten. Het kost langer dan een paar invalbeurten om een speler in te schatten!

22-08-2022 11:21

marrecos +56820

Hoop reacties maar niemand die “echt” leest wat ik schrijf .. gelijk er bovenop klappen !

Ik wil hem dus NIET gelijk afserveren .. maar geef aan dat ik schrik van wat ik tot nu toe zag .

22-08-2022 14:01

Kwintsheul +14963

Daarom veel hoop op Paixao tegen compact staande ploegen. Een dribbelaar die zich juist als een vis in het water voelt in de kleine ruimte, ben erg benieuwd naar hem.

22-08-2022 01:16

kuip1935 +1017

Wat minder hoog druk zetten, tegenstander beetje laten komen en dan op snelheid aanvallen. Niet te traag, want dan staan ze al weer met 8 voor de goal te verdedigen.

22-08-2022 00:54

Kieboom +41044

Ben wel geschrokken van beide spitsen

22-08-2022 00:39

Eddie +3764

Willem heeft er verstand van

22-08-2022 00:06

Ricard0 +8173

Als Willem het zegt, dan is het zo. Danilo is gewoon heel goed, wat doe je tegen 8 verdedigers?
Beste stuurlui zitten met een afgebrand lijf op de bank ESPN te kijken.

21-08-2022 23:35

Octotrauner +1390

Eebs, Willem!

21-08-2022 23:28

Bjorn1980 +6181

Willem zijn lievelingetje uit de selectie kan er echt geen klote van, sorry. Vele kunnen al zien , dat hij maar een beperkte techniek heeft en de druk bij een grote club niet aan kan.

21-08-2022 23:20

Lupin +3435

3 goals in 3 wedstrijden. Volgens mij beoordeel je een spits toch echt op zijn doelpunten.

21-08-2022 23:31

jimmyfeyenoord2000 +3337

Tegen vitesse maakt iedereen goals wel realistisch blijven. Van hooijdon maakte er 3 tegen hun dit weekend

21-08-2022 23:42

ZiertjeTebbenhof +21675

Die Argentijnse Mexicaan moet het dan maar doen? Maakt ook nog geen onvergetelijke indruk.

22-08-2022 00:23

OuweVos +17172

Dat is makkelijk. Heeft 2x 10 minuten mogen spelen. Beide keren in een klote fase in de wedstrijd. Maar jij verwacht dat iemand dan gelijk een onvergetelijke indruk maakt...

22-08-2022 00:34

ZiertjeTebbenhof +21675

Die gozer kan er geen klote van, dat zie je gauw genoeg

22-08-2022 00:38

Mrunterwijst +10660

Jij schrijft Danilo ook wel erg makkelijk af. Ja, vortballend kan het stukken beter maar zijn statistieken heeft hij nu al mee. Kan alleen nog maar beter worden

22-08-2022 00:51

ZiertjeTebbenhof +21675

Heb het niet over Danilo

22-08-2022 01:21

Willem10 +11990

In de 14(!!!!!!) minuten die hij in een totaal niet draaiend elftal kreeg tot nu toe? Kom op zeg...

22-08-2022 04:12

marcianorsd +9398

Trechtervoetbal

21-08-2022 23:19

Kieboom +41044

Probleem is juist dat er te weinig feyenoorders in de 16 vd tegenstander komen

21-08-2022 23:03

jostie +7865

Nee kijk naar Heerenveen iedereen naar binnen of de 16 in. Veel te druk daar.

21-08-2022 23:11

SCRSCR +4258

Tegen dit soort tegenstanders heb je ook vrij weinig aan die ‘inverted’ backs die aan de binnenkant staan. Zij maken het veld alleen maar kleiner. In dit soort wedstrijden ligt hun ruimte veel meer aan de zijkant, waar ze de buitenspeler kunnen helpen met een loopactie buitenom. Zag Hartman en Pedersen dat een enkele keer doen, maar Geertruida geen enkele keer

21-08-2022 22:57

foreverfey +26640

Is ook zijn taak niet

21-08-2022 23:03

SCRSCR +4258

Klopt, al zou ik dat wel graag zien van onze backs in deze wedstrijden. Vaak staat je buitenspeler tegen (minimaal) 2 tegenstanders. Met een diepgaande loopactie van je back, kan je er al eentje weglokken

21-08-2022 23:14

foreverfey +26640

Klopt alleen liggen daar zijn kwaliteiten niet hij zou er evt ook diep kunnen gaan aan de binnen kant. Dan moet er ook altijd een mee

21-08-2022 23:16

CPP +3571

Eens, daarom denk ik dat je tegen die ploegen met 5 verdedigers ook beter met Pedersen als Rback kan spelen.

21-08-2022 23:17

SCRSCR +4258

Hij heeft inderdaad veel kwaliteiten in het centrum, maar toch kan hij dit ook wel. Deed dat onder advocaat vaker dan nu. Gaf nog een mooie assist tegen psv toen. Maar hij kan idd ook diep aan de binnenkant gaan hoor, dan trek je ook iemand weg

21-08-2022 23:21

Mrunterwijst +10660

Helemaal mee eens, de overlap die zou zoveel meer ruimte creëren omdat de verdedigers dan moeten gaan kiezen. Nu kunnen ze makkelijk afwachten

22-08-2022 00:52

Drie90 +8481

Ik begrijp nooit waarom spelers penalties nemen met een aanloop als deze. Alle vaart eruit waardoor je nooit meer krachtig kan inschieten. Als de keeper blijft staan dan pakt hij hem.

21-08-2022 22:57

SuperGuidetti1. +79396

Zat tie of zat tie niet? Wel he!

21-08-2022 22:58

Danishweirdo +3790

De prijs van domste opmerking heb jij bij deze binnengesleept....gefeliciteerd!!!

21-08-2022 23:02

Drie90 +8481

Kijk een penaltyreeks in een WK. De teams waar spelers de minste fratsen met de aanloop uithalen gaan doorgaans door.

21-08-2022 23:51

Panzerfaust +8468

Hij kijkt welke hoek de keeper kiest en legt hem in de ander, kan weinig fout gaan.

21-08-2022 23:08

Feyekees +1235

Als, Als, Als.....
Als mijn broer een kut had gehad dan....

21-08-2022 23:50

spzm +13630

Had je hem ook in zijn poepertje gepakt he?

22-08-2022 00:20

Gerard.V +895

Was het je tante

22-08-2022 07:23

Technicus +18737

Ik vind sowieso dat Danilo veel te kritisch wordt benaderd. Dat hij niet goed was zag ik ook wel maar voor een spits om in zulkenkleine ruimtes te spelen met dramatische buitenspelers is gewoon erg lastig. Hij werkt zich in ieder geval wel de kolere. Veel mensen zetten Gimenez blindelings in als spits nr 1, maar ik moet het nog zien met die gozer denk dat hij best wat tijd nodig zal hebben.

21-08-2022 22:53

CPP +3571

Ik vind juist dat we spelers veel te veel ophemelen, terwijl we ze nog niet of nauwelijks iets hebben zien doen. Goed is goed en slecht is slecht. Danilo is tegen ploegen die de bus parkeren niet goed genoeg. Echt een spits die iets van ruimte nodig heeft.

21-08-2022 23:19

Technicus +18737

Dat vind ik juist wel meevallen, zie hem vaak genoeg goede dingen doen in de kleine ruimte. Daarin is hij beter dan Linssen en Dessers. Over dat te snel ophemelen ben ik wel met je eens, zie Szymanski.

21-08-2022 23:31

Mrunterwijst +10660

Iedere spits heeft ruimte nodig

22-08-2022 00:53

Dekrommert +1403

Volgens mij zijn zijn statistieken zo aan het begin van het seizoen sowieso beter dan die van Linssen. Die scoorde de eerste goal toen de ijsmeesters al weer nerveus werden omdat we een paar dagen nachtvorst hadden.

22-08-2022 14:18

amarellovai +3275

Afdankertje van 020 met een dribbelpenalty waar geen vertrouwen van uitgaat. Kan geen bal vasthouden en een slap schot. Respect voor Willem, ik zie het niet in hem.

21-08-2022 22:52

SuperGuidetti1. +79396

Loopt 1 op 1. Just saying

21-08-2022 22:57

Kieboom +41044

Scorebordjournalistiek

21-08-2022 23:03

FeyRot010 +23366

Zei je ook zoiets over til?? Vast niet

22-08-2022 00:35

Gerdekaleklets +11100

Lul op man. Je beoordeelt hem op zijn afkomst.

21-08-2022 23:19

Weef +9118

Klopt wel wat Willem zegt, maar daarnaast wordt er ook gewoon veel te onnauwkeurig gepasst rond de zestien waar het druk is. Dat heeft wel degelijk met automatismen te maken. Maar je maakt het je inderdaad lastig door het veld dat al klein wordt genaakt door de tegenstander nog kleiner te maken. Szymanski staat de hele tijd diep, maar moet vaker zakken om ruimte te maken. Hetzelfde geldt voor de buitenspelers. Timber loopt ook regelmatig diep, maar als er dan al 5 man staat heeft dat weinig nut.

21-08-2022 22:46

TrotsvanRotterdam +12421

Eens met deze icoon. Probleem is wel dat de meeste ploegen de ruimtes heel klein houden / compact spelen en dan zou je volgens dezelfde icoon niet veel aan Danilo hebben.
Misschien lukt het beter als vanaf het begin het tempo een stuk hoger zou liggen en er met meer overtuiging gespeeld zou worden.
Dan heb je kans sneller op voorsprong te komen zodat verdedegende ploegen meer initiatief moeten nemen en wij dan automatisch meer ruimte krijgen en de wedstrijd eerder kunnen "killen"

21-08-2022 22:43

Jakule +2125

We missen buitenspelers met krijt aan de schoenen.

21-08-2022 22:42

fayer +376

Idd, alles wordt afgekapt en naar binnen de trechter in geduwd tot op heden. Lastig ruimte te vinden dan tegen teams met de reet in de 16

21-08-2022 22:45

Traunerworden +13856

betekent dat dat ze veel over de lijnen lopen?? zijkanten en over de achterlijn?

21-08-2022 22:49

Jakule +2125

Dat je als buitenspelers je acties maakt langs de zijlijn tot aan de achterlijn en zo het veld breed houdt, zodat er geen opstoppingen ontstaan rond de 16 meter.

21-08-2022 22:52

SaKyJo +3298

Hik word topscoorder van de Eredivisie. Ik heb het eerder gezegd.

21-08-2022 22:42

switzer +11022

Hik? En dat heb je eerder gezegd?

21-08-2022 22:54

wraith +11064

Danilo sprinte vandaag 33 km/h zon vlotte centrumspits hebben we een tijd niet meer gehad

21-08-2022 22:41

John84 +4431

Daarom moeten we een type Dost, de Jong, Kramer, Muhren oppikken. Desnoods gevalletje Botteghin. Gasten die niet kunnen voetballen maar waar je wel in het laatste kwartier ballen naar toe kan pompen.

21-08-2022 22:40

fayer +376

Gimenez is zon 1. Tot nu toe voetballend knudde

21-08-2022 22:42

Chitown-Rivera +15335

Ik zal het maar zeggen: je liegt want dat weet jr helemaal niet want hij heeft nog geen 25 minuten gespeeld

22-08-2022 00:26

fayer +376

Als ik lieg, dan lees jij niet. "Tot nu toe". Kerel komt er in om bal vast te houden, verneukt 3x de bal in 5min. Dus tot nu toe knudde

22-08-2022 08:49

FC Apendrecht.nl +29789

TOTALE OVEREENKOMST: Fredrik Aursnes speelt @SLBenfica , als gevorderd @FabrizioRomano .

✍🏼 5-jarig contract - tot juni 2027.

💰 Overgang van 15 miljoen euro: 12/13 miljoen vast + bonussen.

🩺 Medische onderzoeken gepland voor maandag.

21-08-2022 22:39

12345 +14097

En nu wilt die voor 5 seizoenen tekenen klootzak, nee grapje.

21-08-2022 22:41

Frvv +8875

Je moet meer door de as spelen om zulke ploegen kapot te spelen, ookal lijkt het daar te druk te zijn. Vanaf de zijkanten ga je nooit wat forceren.

Sneller van kant wisselen en dan de ruimtes in de as van het veld zoeken. Orrie naar links laten trekken, speler meetrekken en een gat creeeren in de as. Of andersom rechts met Timber en Szymanski.

Als ze niet meelopen met Orrie of Timber heb je een overtal situatie en moet je de bal voorgeven of uitcombineren.

Zie veelste weinig creativiteit. Dilrosun en Idrissi kunnen niks forceren hebben we nou al gezien.

21-08-2022 22:39

hizkia +1962

Gelukkig komt paixao nog

21-08-2022 22:42

hizkia +1962

Walemark kan ook nog goed worden

21-08-2022 22:42

Frvv +8875

Jazeker maar ook met Sini haddrn we moeite met erdoorheen komen tegen zulke ploegen. Sini had dan wel vaak de diepgang om wat te forceren.

21-08-2022 22:45

hizkia +1962

Dat klopt maar voorzetten waren beter

21-08-2022 22:48

Twism010 +859

Voetballend kan het beter bij Danilo maar 3 goals is gewoon prima

21-08-2022 22:39

kcg4cq9vq8 +4813

Ome Willem heeft gelijk

21-08-2022 22:37

FRgio1908 +6860

Ruimtes zijn tegen clubs als Heerenveen, RKC, Volendam, Emmen gewoon heel klein. Die houden het achterin compact, omdat ze weten dat Feyenoord daar al jaren lang niet goed op weet in te spelen.

De meeste spitsen hebben het zwaar met 2/3 verdedigers er omheen. Danilo kan redelijk ballen, maar is geen speler voor in de kleine ruimte. Niet sterk, niet de beste balbehandeling en niet heel technisch, maar gaat er wel gewoon 15+ scoren

21-08-2022 22:37

Kabaal +4556

De komende 5 speelrondes krijg je nog 4 van dit soort wedstrijden en de 5e pot is PSV uit..

21-08-2022 22:39

frankyboy +6856

Spelbeeld was niet hetzelfde. Tegen Heerenveen creeerde de ploeg weinig maar werden ook geen kansen weggegeven. Vandaag oogde de organisatie een stuk kwetsbaarder en krijg RKC veel te veel ruimte en in slotfase zette het Feyenoord zelfs met de rug tegen de muur.

21-08-2022 22:36

HandigeHarry1 +4728

Met de rug tegen de muur. Dat valt ook wel mee hoor.

21-08-2022 22:45

kuyt15-16kampioen +1274

Het loopt gewoon totaal nog niet en dat is ook niet gek met zo'n nieuwe groep. Vandaag ook weer zo weinig uitgespeelde kansen, je mag van geluk spreken dat je 3 punten pakt.
Hopelijk raakt iedereen snel op elkaar ingespeeld en gaat het draaien. Slot gaat hier belangrijk in zijn.

21-08-2022 22:36

Broekhoester +832

Jij hebt echt een helderziende blik.
Het is net of ik Pierre van Hooijdonk als analist hoor.
1 en al dooddoeners en open deuren :-D

21-08-2022 22:39

HandigeHarry1 +4728

Het gras is groen, de bal is rond en je speelt 11 tegen 11.

21-08-2022 22:46

kuyt15-16kampioen +1274

Ik heb er ook echt kijk op.

21-08-2022 22:52

Broekhoester +832

Tenzij iemand natuurlijk twee keer geel of een directe rode krijgt ;-)

22-08-2022 08:06

SanFR1908 +9591

Is ook waar. Je speelt elke week tegen 5 verdedigers. Je kan misscbien beter zelf 352 of 442 ertegenover zetten. Zo speelt Danilo niet in ze eentje tegen 3 verdedigers…..

21-08-2022 22:36

TussenjaarFC +138539

Van Hanegem: Als Danilo meer ruimte krijgt, zul je hem meer gaan zien.

Fr12: "omg Willem is een genie, wat een visionair, heeft altijd gelijk, have my babies!"

21-08-2022 22:36

Sabau70 +3364

Wat is je punt? Of ben je het oneens met WvH dat voorin alle ruimtes dicht gelopen worden?

21-08-2022 22:38

Kuytblessure +10455

Wacht 's even. Dus jij wil niet dat Willem in je klaarkomt? Ga je schamen.

21-08-2022 22:38

Michel.V +4851

Het was gewoon slecht en veel te houterig allemaal, geertruida was ook slecht en die moet het juist laten zien.

21-08-2022 22:35

HandigeHarry1 +4728

Geertuida juist een van de betere.

21-08-2022 22:47

Skeptic +13748

Zeker niet haha

22-08-2022 08:46

jack98 +47993

Er komen inderdaad genoeg wedstrijden aan waar de clubs wel willen voetballen, maar het spel moet een stuk beter in wedstrijden tegen teams die verdedigend zijn ingesteld.

21-08-2022 22:35

rodjeknor +5434

Huh, Willen zegt verstandige dingen.

21-08-2022 22:35

Eef1908 +222027

Off topic: zuur voor Wijnaldum maar heerlijk voor dat kut roma

21-08-2022 22:34

Sander.S +559

Die hebben hem toch maar gehuurd. Kan hun het nou schelen. Die sturen hem gewoon terug.

22-08-2022 01:46

feyenoord0101 +9150

Ja 14 clubs zakken in en willen niet voetballen tegen ons,dus dat wordt dan een moeilijk verhaal MR. Willem!!

21-08-2022 22:34

RicoFR36 +27347

Aursnes was 1 van de weinige spelers tegen Heerenveen die goed speelde en een aantal kansen creëerde. Hij kan het niet alleen...

21-08-2022 22:34

TalkOfSBeek +4087

Net als vandaag bleef het toen ook stroef. Willem heeft gelijk.

21-08-2022 22:35

RicoFR36 +27347

Hij kan er weinig aandoen dat de rest ondermaats presteerde. Zet Pedersen o.a. voor de goal met een wereldpass.

21-08-2022 22:35

TalkOfSBeek +4087

Dat was szymanski

22-08-2022 07:39

Wietse +24448

Kokcu loopt regelmatig te veel met de bal, terwijl Timber uitsluitend de makkelijkste optie koos: breedte pass of bal terug. Bij Szymanski lukte niks vandaag..

21-08-2022 22:35

010dragert +4971

Als we de Aursnes deal standaard zouden hebben winnen we binnen 10jaar de CL.

21-08-2022 22:36

Skeptic +13748

Kokcu creëerde daar meer kansen in het laatste kwartiertje dan Aursnes in de hele wedstrijd.

22-08-2022 08:47

RicoFR36 +27347

Nope.

Kokcu viel wel goed in trouwens. Vind een middenveld met hun samen top.

22-08-2022 10:22

Skeptic +13748

Tegen Heerenveen wel.

22-08-2022 10:31

RicoFR36 +27347

Tegen RKC viel hij niet in. ;-)

22-08-2022 10:56

Skeptic +13748

En tegen Heerenveen creëerde hij meer kansen dan Aursnes na zn invalbeurt.

22-08-2022 12:20

Wietse +24448

Szymanski, Dilsorun en Idrissi zorgden vandaag allemaal niet voor aanvoer richting Danilo. Vleugelspitsen trokken steeds naar binnen en gaven de bal niet (of verkeerd) mee aan opkomende backs, terwijl aanvoer vanaf de flanken een belangrijke optie was. Walemark liet dat betreft vandaag veel meer dynamiek zien dan de andere vleugelspitsen bij elkaar.

21-08-2022 22:33

HandigeHarry1 +4728

Nog al logisch met een linkspoot op rechts en andersom.

21-08-2022 22:49

Gyros +75408

Voor iedere centrumspits is het lastig tegen 3 centrale.

21-08-2022 22:33

Rock +6489

Niet aan Willem komen, gewoon waar watie zegt
Je ziet die Danilo kan gewoon voetballen

21-08-2022 22:33
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties