Van Hanegem: ''Kökcü is oud en wijs genoeg om zijn eigen beslissingen te nemen''

Van Hanegem: ''Kökcü is oud en wijs genoeg om zijn eigen beslissingen te nemen''

De komende tijd zal het in de media wel vooral gaan over het feit dat Orkun Kökcü zijn recht op vrijheid van meningsuiting gebruikte om te bedanken voor een aanvoerdersband in regenboogkleuren. Willem van Hanegem verbaast zich over alle commotie.

"Ze raakten maar niet uitgepraat over het feit dat Orkun Kökcü de aanvoerdersband met al die kleurtjes niet wilde dragen tegen AZ. Want als je even niet in de pas loopt, duikt de hele goegemeente erop tegenwoordig. Kökcü moet dat wat mij betreft lekker zelf weten", aldus De Kromme in zijn column in het Algemeen Dagblad. "Natuurlijk moet er voor iedereen plaats zijn in het leven en zeker ook in de de voetballerij. Hoe je eruit ziet of waar je voorkeur in de liefde ligt; het mag echt allemaal niets uitmaken."

"Maar ik heb niets met al die achter een bureau bedachte acties waar zo’n gedwongen karakter omheen hangt. Want juist dat geeft mensen vaak weer het idee dat ze een tegengeluid moeten laten horen", zo vervolgt Van Hanegem. "Kökcü wilde niet en hij is oud en wijs genoeg om zijn eigen beslissingen te nemen. Dat moet je respecteren. Zoals ik op televisie ook de bondscoach van de vrouwen, Andries Jonker, op ESPN zag zitten zonder regenboogspeldje. Dat mag hij toch? Frank Arnesen en de andere gasten hadden er wel eentje op hun jasje zitten. Prima, maar het moet niet worden verplicht."

Santiago Gimenez
Van Hanegem was vanmiddag aanwezig in het stadion om Feyenoord live aan het werk te zien. Santiago Giménez maakte geen goede indruk op de oud-voetballer. ''Ik hoorde Arne Slot na afloop zeggen dat Santiago Gimenez erg bezig was geweest. Dat vind ik geen compliment. Hij zal niet op het veld staan om het verkeer te regelen, maar om aanspeelbaar te zijn en verdedigers onder druk te zetten. Ik genoot laatst van die fraaie kopbal die hij maakte, maar nu ik hem een paar keer vanaf de start aan het werk heb gezien valt het mij nog niet mee. Ja, hij versierde een penalty, maar daar was Sam Beukema niet de slimste speler van Nederland, want er was niemand die het géén strafschop vond.''

Lees meer over
Orkun Kökcü
Plaats reactie
666

EIJK1969 +4282

Nu gaat de VVCS zich ook al bemoeien met de kwestie Kokcu. Zou lekker pitbull achter de deur zetten.
1. Het wordt hem ten onrechte opgedrongen (hij vecht hiermee mogelijk mn zn geloof)
2. Hij krijgt de tijd niet om na te denken over de kwestie
3. Je mag niet meer zelf bepalen hoe je je en wanneer je je uit over dit soort kwesties.

Woke! Nee Awake Nederland!!!

18-10-2022 17:34

robbie_rev +344

Oud genoeg wel maar wijs hou ik in de midden ik denk als hij niet in dat kringetje met middeleeuwse gedachten zit hij er nooit een probleem van zou maken

18-10-2022 15:42

marcel59 +1905

Het gedrag van de LHBTIQ+-clan is zelf de oorzaak van de maatschappelijke onrust. Zij eisen respect maar zelf geven zij niemand respect.

18-10-2022 11:44

-Feyenoord-010- +4064

Dit is het zelfde als de hele Qatar kwestie. Iedereen had er wat over te zeggen maar niemand laat zijn TV straks uit! Laat iedereen vrij in zijn of haar keuzes. Ben je het er niet mee eens, boeiend. Als jij homo bent voel je nu toch niet op je pikkie getrapt omdat iemand anders denkt!

Goed bezig Kokcu moedige beslissing. We moeten iedereen respecteren roept iedereen die het een slechte keus vindt. Ja iedereen dus OOK kokcu.

17-10-2022 19:46

RobinHunter +247

Zoals onze rots in de branding (Trauner) terecht opmerkte: Laten we het niet groter maken dan het is.

17-10-2022 19:30

EIJK1969 +4282

Geef mensen de tijd om een gevoel of mening te krijgen bij of te hebben over. Als binnen het geloof van Kokcu bepaalde kwesties ( nu nog) een probleem vormen. Laat het aan hem over. Ook nu weer moet je 2 pagina's van Ad sport door om bij het wedstrijdverslag te komen. Sommige mensen hebben andere opvattingen meegekregen (geleerd uit Koran of bijbel). Sommige dingen kosten tijd. Dat kan. Maar verslaggevers geef die jongen even rust (van Borst tot alle AD sportverslaggevers). Pfff. Ophouden nu. Het is gezegd. We en Kokcu weten het nu wel !!!!!!

17-10-2022 19:08

FRRMS +26099

Laat kokcu het lekker zelf weten
Al die lui die met alle winden mee schreeuwen

Die aandacht voor die schreeuw gemeenschap moet eens klaar zijn
Zullen we er eerst voor zorgen dat mannen en vrouwen gelijk zijn
Dat alle vrouwen normaal overstraat durven of uit kunnen zonder gezeik.
Dat blank en gekleurd gelijk is voor iedereen

En dan pas voor die hele alfabet onzin dingen gaan verzinnen
Die community die zeggen dat mannen zwanger kunnen worden al die aandacht geven lekker bezig

17-10-2022 18:42

1234567890 +170913

Lekker een bal gehakt bij me avond eten mag dat van de partij van de dieren ,of krijgen we volhende week stop met vlees eten aanvoerders bandje

17-10-2022 18:31

EIJK1969 +4282

Mag je straks geen aanvoerder meer zijn omdat je vlees eet?

17-10-2022 19:09

progress +2309

Applaus voor kokcu, zo ben er klaar mee

17-10-2022 18:21

FNoord4ever +2726

Wat als er een armband wordt uitgedeeld tegen racisme maar Trauner weigert die te dragen?
Of als Bijlow niet wil knielen voor black lives matter?
Ik denk dat het land te klein is………
Terwijl het in essentie hetzelfde is…….
Dit land is lang niet zo tolerant als dat we zelf willen geloven..

17-10-2022 17:30

Dre3000 +6070

Hoezo, Max Verstappen wilde ook toch ook niet meedoen met de BLM acties. Krijg je een week wat artikeltjes over en dan is het weer voorbij.

17-10-2022 18:46

EIJK1969 +4282

We zijn eenzijdig tolerant en discrimineren selectief

17-10-2022 19:10

robbie_rev +344

Dat is het probleem m’n Nederland wel maar de rest niet

18-10-2022 15:47

kazan +1455

die speldjes en bandjes verkopers zullen wel miljonair zijn nu denk ik.

17-10-2022 16:42

henke69 +538

De aanvoerder van Excelsior droeg ook niet zo'n zuurstok band en daar hoor je niemand over

17-10-2022 16:26

Maluka01 +1773

Ach Kokcu vertegenwoordigd via zijn geloofsovertuiging het beeld wat de meeste moslims hebben. We leven in ( vrij land) ahum, hij mag van mij. Ik zou het ook op prijs stellen dat de Moslims ook iedereen in hun waarde laten, en niet iemand pesten of slaan die anders van aard zijn. Dus poten thuis houden dan.

17-10-2022 15:52

ZiertjeTebbenhof +21675

Wat een hypocriet gelul, staat van Dijk tijdens het wk ook met een rouwband om z'n arm voor de overleden arbeiders daar... flikker toch een end op man (woordgrap)

17-10-2022 15:20

janss +303

Och deze hele discussie geeft maar weer eens aan hoe tolerant de toleranten zelf zijn

17-10-2022 15:06

wiet piet +8872

Ben het altijd met Willem eens.

17-10-2022 14:03

Charles +109

Moeien mouwen gvd ik ben er klaar mee laat iedereen in z'n waarde en sorry Pierre maar t door blijven zaniken en jou mening proberen op te dringen stop ermee kijk naar die speler van Excelsior pettje af voor die kerel

17-10-2022 13:31

Djim +8147

Volgende week is er een aanvoerdersband voor de slachtoffers van de toeslagenaffaire. De week erna voor de boeren.
En oh wee degene die een andere mening heeft.
Je bent tenslotte profvoetballer geworden om maatschappelijke problemen op te lossen.
Daarom gaan we ook naar Qatar.

17-10-2022 13:29

wilbert17 +23475

Juist Willem! En nu is het klaar!

17-10-2022 13:23

LLRoelJ +1070

Ik vond en vind het een super besluit van Kokcu.

17-10-2022 13:16

Skylab +667

Volgens de kenners onder ons staat er in de Koran dat er iets mis is met Homoseksualiteit, maar in onze Bijbel hebben we er totaal geen probleem mee!
Ik moet trouwens ook bekennen dat ik met regelmaat Transgenders met een "keppeltje" tegenkom want in "onze" cultuur is dit heel normaal.

17-10-2022 12:42

Hanegem +4335

Ik heb helemaal niets en tegen een andere geaardheid! Maar tegenwoordig wordt dat als bijzonder neergezet ! En dat gaat mij veels te ver ,het gaat nergens anders meer over en wordt daar schijtziek van dat regenboog gelul en dat moet maar eens ophouden ! En wat mij betreft heeft Kökcö een goed statement gemaakt door die band niet tedragen klaro !

17-10-2022 12:59

wilbert17 +23475

In " onze" Bijbel; " je mag het bed niet delen met een man zoals met een vrouw, dat is gruwelijk" Leviticus 18-22,

Overigens sta ik achter de beslissing van ONZE aanvoerder.

17-10-2022 13:29

Sjeep +16027

En daarom doen die flikkertjes het op parkeerplaatsen. Ook een keer ingetrapt maar dat is het punt niet

17-10-2022 16:09

wilbert17 +23475

Ik reageer op het comment van Skylab hier boven. Geen oordeel hier.

17-10-2022 16:11

Sjeep +16027

In 'onze' bijbel staat precies hetzelfde over de relatie tussen mensen.

17-10-2022 16:08

EIJK1969 +4282

In de bijbel is homo zijn an sich niet verboden. Kleine nuance.

17-10-2022 19:14

Sjeep +16027

Romeinen 1:26-27

Ik denk dat den Bijbel aardig duidelijk is

17-10-2022 19:17

Skylab +667

"ga en vermenigvuldig" staat hier dan wel haaks op!

18-10-2022 09:36

Kieboom +39429

Dat de oude wijken, de afgelopen 50 jaar zijn overgenomen doordat de witte mensen zijn weggeterroriseerd.
Daar mocht je nooit iets over zeggen.
Maar als het over dit onderwerp gaat, is het land te klein

17-10-2022 12:01

jack98 +46541

Santi zal binnenkort wel weer scoren hoor, wees daar maar niet bang voor!

17-10-2022 11:29

ps18 +1120

Als je niet woke genoeg bent word je afgeslacht in de hedendaagse media. Alles word de strot in geduwd en je moet het maar accepteren.

17-10-2022 11:28

frvlissingen +3670

In dit land moeten we tegenwoordig alles doen wat gezegd wordt. Lekker je eigen ding doen Orkun. Daar heb je recht op.

17-10-2022 10:52

EIJK1969 +4282

Ga je er niet in mee. Je wordt in "regenboogforums" helemaal maar dan ook helemaal met de grond gelijk gemaakt. Wat een vriendelijke mensen zijn het dan ineens (ahum)

17-10-2022 19:16

frvlissingen +3670

Je mag je afvragen of ze ons accepteren.

17-10-2022 21:28

EIJK1969 +4282

Vroeger had je rad van fortuin dat doordraaide. Nu doen we hetzelf !

18-10-2022 17:37

Freekslangens +5544

Nog een uur of 11 wachten op de mening van Johan Derksen over deze kwestie, als hij z'n oordeel heeft gegeven kan iedereen weer zn hok in

17-10-2022 10:42

Hanegem +4335

Die Lullo is al zo oud ,misschien is hij wel dood tegen die tijd

17-10-2022 11:58

Peterk +34684

opgegeten door een wolf....

17-10-2022 12:06

LLRoelJ +1070

Ik denk dat Derksen alleen maar respect kan opbrengen voor onze Kokcu.

17-10-2022 13:14

feyenoordgazza +4010

Bij derksen weet je het nooit .
Kan ook ineens 180 graden draaien

17-10-2022 13:52

EIJK1969 +4282

Van der Gijp zal wel weer een uur over de tafel rollen

17-10-2022 19:17

BlankeVla +7852

Tolerantie moet je door de strot rammen, volgens de toleranten. Als je dan niet in de pas loopt, moet je gecanceld worden. Wat een wereld.

17-10-2022 10:31

Melvin785 +2978

Met Giminez komt het best goed. Als hij eenmaal het netje gevonden heeft, gaat hij los. Let maar op!

17-10-2022 10:27

Ron.O +1348

Prima keus van kokcu
Maar dan moet hij in andere wedstrijden ook niet meer dat aanvoerders bandje om doen
Misschien voetbalt hij wel samen met iemand die stiekem homo is
Weet hij veel

17-10-2022 10:21

grazianogyan +8247

Hij zegt toch dat hij iedereen accepteert? Hij kan het alleen niet 'supporten' vanwege zijn geloof.

17-10-2022 10:28

Ron.O +1348

Zoals "ze" onze keuzes ook zouden moeten accepteren
En dat doet de moslim dus niet
Christenen , Katholieken , protestanten , hindoe's en weet ik veel wat nog meer , zijn in de ogen van moslims allemaal Heidenen
Aldus het "ware" geloof

17-10-2022 21:26

Sjeep +16027

Serieus ron? Wil iets zeggen maar dat gaat mij een ban kosten

17-10-2022 10:49

Ron.O +1348

Gewoon zeggen wat op je hart ligt

17-10-2022 21:36

EIJK1969 +4282

Gewoon aanvoerdersband om. Wie bepaalt voor ons welke manier we met kwesties omgaan?

17-10-2022 19:18

Ron.O +1348

Nee precies niemand !!
Maar als jij of ik een andere mening bent toegedaan , dan word je neergezet als Moslim hater en/of racist
Acceptatie dient van twee kanten te komen en niet als het hun toevallig zo uitkomt
En ff voor de Duidelijkheid :
Ik heb het niet over Kökçü hoe hij zijn geloof beleeft
Dat zoekt hij maar lekker zelf uit

17-10-2022 21:34

AurelioVidmar +3268

Ik vind het eigenlijk hartstikke prima als je ergens niet achter staat, dat je dit dan niet doet. Maar, de keerzijde is wel dat je dan niet moet piepen als je zelf ooit gediscrimineerd of niet geaccepteerd wordt en dat is nu juist vaak het probleem. Hadden ze aanvoerdersbanden gedragen om respect te vragen voor de moslim gemeenschap en Jordy Clasie met zijn blauwe ogen en blonde haren had dit geweigerd, dan zou Nederland volledig in de fik staan.

17-10-2022 10:08

ZuidZijde5314 +154

hou toch op....

17-10-2022 10:20

AurelioVidmar +3268

Vooral die laatste 4 puntjes vind ik een ijzersterk argument.

17-10-2022 10:25

010ert +19601

Je zit allemaal over dingen te lullen waar helemaal geen sprake van is. Heb jij Kokcu ooit horen piepen over discriminatie? En een band voor de moslimgemeenschap bestaat niet, zal er ook nooit komen en is is ook helemaal niet wenselijk vanuit de moslim gemeenschap.

17-10-2022 10:35

AurelioVidmar +3268

Je zit nu allemaal over dingen te lopen te zitten te lullen waar ik niet over zit te lopen te zitten te lullen. Heb ik gezegd dat Kokcu piept over discriminatie? Heb ik gezegd dat er een band is voor de moslimgemeenschap? Ik geef slechts aan dat ik het hartstikke prima vind, maar dat hij dan ook niet moet gaan (toekomstige tijd) piepen als hij zelf ooit gediscrimineerd wordt (Let op! ik geef hier dus aan ALS hij ooit gediscrimineerd wordt hé, ik zeg niet dat dit al het geval is, voordat je daar weer over begint te lopen te zitten te lullen).

17-10-2022 10:50

Sjeep +16027

Piep piep hallo

17-10-2022 10:50

ruudgullit +1307

Helemaal niet. Het gaat erom dat iedereen mag doen en laten wat ie wilt. Maar ik hoef iets niet per se te gaan promoten waar ik niet achter sta.

17-10-2022 11:19

AurelioVidmar +3268

Jij mag helemaal niet praten, jij werd voor een paar centen trainer van Terek Grozny met een corrupte eigenaar, waarvan je later toegaf dat je er niet achter stond en het puur voor het geld deed.

17-10-2022 11:23

Vitalikbuterin +136

En zo zou een homo een aanvoedersband met super straight lives matter hoogstwaarschijnlijk ook weigeren.

17-10-2022 12:40

FNoord4ever +2726

Precies dat! O wee als je niet knielt voor black lives matter, wereld te klein. Blanke racisten, kolonialisten, uitbuiters, white privilege….
El Yaakoubi draag de band niet tegen de oorlog in Oekraine, want hij is tegen alle oorlog….????? Hij draagt de regenboogband niet omdat hij het breder wil trekken dan alleen voor lhbti+. De actie gaat ook over acceptatie van minderheden qua geloof, maar goed..Tadic draagt geen regenboog band en geen band tegen de Oorlog. (Hij is anti NAVO en pro Rusland)

Als je zo’n statement wil maken, wees dan een vent en zeg dat je gewoon tegen de boodschap bent. Dat je tegen homo’s bent en anders geaarden eigenlijk verafschuwd, dat je hoopt dat Rusland Oekraïne inneemt. …ben je in ieder geval eerlijk. Die uitvluchten zijn hypocriet.

17-10-2022 17:57

EIJK1969 +4282

Kokcu nog nooit over discriminatie gehoord. Houd niet van zielig doen. Zoals ten Cate die er na 40 jaar achter kwam zo gediscrimineerd te zijn geweest.

17-10-2022 19:20

Michiel.D +3358

Helemaal gelijk Willem!!

17-10-2022 10:03

Aranburu +239

Man wat een gezever!

17-10-2022 09:56

ABCtje +627

Gewoon prima, durft de keuze te maken die een hoop spelers niet zouden nemen.

17-10-2022 09:56

GerseGer +7242

Tadic droeg gister ook die standaard 020 aanvoerdersband. Is daar uitleg over gegeven?

17-10-2022 09:55

Ron.O +1348

Ja en die gozer van excelsior

17-10-2022 10:22

Cor.H +779

hij heeft uitleg gegeven

17-10-2022 09:41

SalsaSamba +6520

Jammer dat Kokcu het niet wilde uitleggen, want zoals ik de berichtgeving las is Kokcu wel tolerant maar wil hij die seksuele voorkeur niet promoten.

17-10-2022 09:34

Brandonnfk +11720

ik ga het toch ook niet lopen promoten.
net als me kind van 6 in de woonkamer is en er komt ineens weer dat drag zooi progamma aan op tlc. Dan zet ik dat heel snel uit. En heb niks erop tegen dat je het wilt zijn ofzo maar me kinderen hoeven dat niet zo jong te zien.

iedereen moet lekker doen watie zelf wilt en nu word dat regenboog vlaggetje zowat je strot door geduwd.

17-10-2022 13:10

Cor.H +779

ik heb GROOT respect voor onze aanvoerder orkun, hij heeft duidelijk een bericht achter gelaten waarom.
iedereen mag een eigen mening hebben de aanvoerder van exselsior deed precies het zelfde, en daar hoor je niemand over, ook respect voor deze jongen.
de Ihbti moet niet zeuren homo of lesbische moet iedereen voor zich weten,, maar iedereen mag zijn op rechte mening geven onder andere wat orkanen zei van wegge zijn geloofsovertuiging.

P.S niet zeuren Nederland ik ben een echte nederlander

17-10-2022 09:30

rebel1983 +742

Die van Excelsior deed het veel slimmer
Zei niks over geloofsovertuiging maar heeft de reden achterwege gelaten en deed een andere type band om met 3x het woord respect erop

Kwam ook voor de camera en legde het zo ook uit als ik vi d dat iedereen gerespecteerd moet worden

Nu krijg je juist een hoop bombarie

Kokcu mag dragen wat hij wil dat ff voorop gesteld maar iedreen weet dat homo,s in de meeste geloofsovertuigingen niet geaccepteerd worden maar daar hoor je niemand over want dan breekt helemaal de pleuris uit

Wel vind ik dat heel dat regenboog gebeuren je door je strot geramd wordt

17-10-2022 09:49

Ron.O +1348

Wat maken ze zich druk om een gekleurd stukje katoen

17-10-2022 10:23

Sjeep +16027

Neen. Tolerantie moet van 1 kant komen

17-10-2022 10:51

BB010 +349

Santi gewoon laten staan!!!

17-10-2022 09:26

Drie90 +8300

Ik vond Gimenez wel aanspeelbaar. Veel meer een aanspeelpunt dan Danilo en legt ook de bal 2 keer goed klaar. Draagt meer bij dan Danilo wanneer hij niet scoort. Versiert daarnaast gewoon twee keer een penalty met zijn gekke dribbels. Daarbij kwam meeste door het centrum omdat je niet met klassieke buitenspelers speelde.

17-10-2022 09:24

Ron.O +1348

Gekke dribbel ??
Een fantastische passeer beweging van santi ging vooraf aan de overtreding die een penalty veroorzaakte

17-10-2022 10:26

fan-realist +3893

Goed verwoord door onze held.

17-10-2022 09:22

Doellat +5423

Kan een bondstrainer die zich niet achter deze actie van oa z'n werkgever plaatste, nog wel functioneren bij de KNVB?
Benieuwd hoe dit wordt uitgegeten.

17-10-2022 09:17

Bram +5070

Lijkt wel of dit onderwerp door je strot wordt geduwd . Iederen is vrij om te doen wat hij of zij wil.

17-10-2022 09:12

Debozebanaan +3827

De overweging van Kokcu vind ik bijzonder in een land als NL, maar ik snap zijn angst voor de reacties vanuit zijn achterban wel en z'n statement zegt genoeg over zijn eigen gedachtengang. Overigens goed om te zien dat er (ook hier) zoveel support is voor deze actie rondom inclusie. Aan een aantal andere reacties te zien van mensen met een beperkt IQ is het duidelijk nog nodig...

17-10-2022 09:09

feyenoord_Freak +14018

Waarom zn achterban en haal je deze groep mensen erbij ... Heeft hij dat gezegd dan persoonlijk tegen jouw of voel je op je banaan getrapt en doet het pijn ....
Nou sorry die Kökcü heeft ook zijn eigen persoonlijkheid en geloof daar hoeft geen achterban aan vast te zitten want dat maak jij er zelf van .
Dit is inderdaad Nederland maar niemand is verplicht de armband om te doen als hij dat wil .

17-10-2022 09:26

Debozebanaan +3827

Volgens mij zeg ik nergens dat ik vind dat hij die band verplicht om moet. Het staat hem vrij te weigeren als hij zich daar niet prettig bij voelt.

17-10-2022 09:34

Mrunterwijst +10591

Hahaha. Zodra men niet mee doet aan die idiote hype is het meteen een beperkt IQ. Juist datgene waar jullie zo hard om janken doe je nu zelf. Hypocriete teringlijers die hun eigen mening aan iedereen willen opdringen

17-10-2022 09:28

Debozebanaan +3827

Je voelt je aangesproken?

17-10-2022 09:34

Debozebanaan +3827

IQ en empathie gaan hand-in-hand en als jij niet snapt dat dit weekend om meer gaat dan een 'idiote hype' mag je je inderdaad aangesproken voelen.

17-10-2022 09:41

Mrunterwijst +10591

Koekoek. Vooral verder janken en zeuren, je bereikt exact het tegenovergestelde.

17-10-2022 09:45

Debozebanaan +3827

Wat is in jouw geval het tegenovergestelde? 😅

17-10-2022 10:16

Mrunterwijst +10591

Antipathie ipv empathie

17-10-2022 10:35

feyenoord_Freak +14018

Dat zeg je niet maar zo kom je bij mij wel over

17-10-2022 09:37

Debozebanaan +3827

Oké dan heb jij gelijk..

17-10-2022 09:38

Sjeep +16027

Bla bla.

Je moet dit
Je moet dat


Nou nou wat een tolerantie zeg🤡

17-10-2022 10:53

4zfzbztzmh +2123

Willem held goed gezegd bent het alleen niet helemaal eens met wat u zei over Gimenez 😅mijn mening #vrijheidsvanmeningsuiting 😂

17-10-2022 09:04

DeBuurman +1775

Ik denk dat Orkan vooral reacties uit Turkse gemeenschap in zijn afweging meeneemt. Niet religie maar koeltuur…

17-10-2022 08:59

KrommeZandweg +3333

Dat denk ik ook.

17-10-2022 09:02

Moesti-010 +3111

In Turkije heb je meer homo's dan hier.
Dus het zal gwn religie gerelateerd zijn

17-10-2022 09:13

MscSanchez +2200

Eindelijk iemand die de waarheid zegt over santi. Goede spits maar is er nog niet. Danilo op dit moment veel beter en meer betrokken in het spel. De bal vasthouden, scoren, in de combinatie. Geen fan van Danilo maar we voetballen een stuk beter met hem in de spits.

17-10-2022 08:58

MscSanchez +2200

Giminez is geen aanspeelpunt en wint geen enkel duel. Kan je ook niet mee combineren. Als je dat de afgelopen twee wedstrijden niet hebt gezien weet ik het ook niet meer. Hij heeft wel meer de slimmigheid, de bouw en het talent van een echte spits. Maar er komen nu amper voorzetten van de flank laat staan bruikbare. De ruimtes zijn klein en daar zit zijn talent niet.

17-10-2022 09:24

AurelioVidmar +3268

Als iemand geen duel wint is het Danilo. Die heb ik de 5 wedstrijden voor de afgelopen twee wedstrijden zien ploeteren. Loopt 90 minuten in het veld zonder pit. Schoot gister een geweldige bal erin, maar dat doet hij ook maar 1 of 2x per seizoen. Daarnaast kwam Danilo er gister in de 76e minuut pas in en speelde Feyenoord de eerste 76 minuten mét Gimenez in de spits ook hardstikke goed en combineerde makkelijk. Dus nogmaals, oneens.

17-10-2022 09:54

Tapiaz +28528

Idd wat een oeverloos gelul over Kokcü, flikker toch op. Moet iedereen zelf weten. Vond het trouwens geweldig dat Dennis te Kloese dat even ging uitleggen voor de camera en even liet zien wat voor topper we met hem in huis hebben!

Zou het dan toch nog goedkomen met ons cluppie?

17-10-2022 08:57

bo +483

Laat iedereen zijn eigen leven leven!

17-10-2022 09:14

Tapiaz +28528

zo is het

17-10-2022 11:04

Hark 1e +11452

Willem verwoord het heel goed wat Köķcü betreft. Ik ben blij dat hij dit in zijn kolom heeft op genomen voor Köķcü.

Willem is een Held.

17-10-2022 08:56

Gers +12751

Waarom krijgt kokcu ineens de plicht om duizenden jaren homofobie in de moslim wereld aan te kaarten?

Naar het wk gaan in land met zware homofobie en moderne slavernij is een keuze en daar doet de KNVB en de spelers feitelijk heel weinig mee. En de moraal ridders wel allemaal stiekem kijken.

En dan vragen we wel kokcu even zo'n loodzwaar onderwerp op zich te nemen.

Het is jammer dat het zo moeilijk ligt maar het lijkt me wel iets te veel gevraagd

17-10-2022 08:56

julio54 +3117

Ik heb Giminez nog lang niet afgeschreven. Ik zie in hem de reïncarnatie van Julio Ricardo Cruz 😁

17-10-2022 08:51

Rock +6489

Allebei zuid Amerika

17-10-2022 08:56

Richard_BM +3034

Dat zie je toch verkeerd, Mexico is geen Zuid-Amerika

17-10-2022 09:10

Rock +6489

Haha nu je het zegt.klopt.. Maar de vergelijking Cruz/Santi is ook totaal niet.
Daarom beetje met een 😉

17-10-2022 09:34

FRalways +3803

Niemand schrijft hem af, hij is nog jong en gaat er zeker komen.
Op dit moment ontlopen Danilo en Gimenez elkaar niet veel

17-10-2022 09:25
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties