Van Hanegem: "Slot is niet de enige die een elftal kan laten aanvallen en winnen"

Van Hanegem: "Slot is niet de enige die een elftal kan laten aanvallen en winnen"

Nu Feyenoord definitief landskampioen is en er dus niet veel meer op het spel staat, gaat het steeds nadrukkelijker over de toekomst van trainer Arne Slot. Clubicoon Willem van Hanegem hoopt vooral dat dat niet te lang zal duren. Volgens hem is het van belang dat club en trainer snel een knoop doorhakken.

"Bij Feyenoord gaat het alleen maar over Arne Slot en of hij nu wel of niet blijft. Dat moet niet te lang duren natuurlijk", begon Van Hanegem in zijn column in het Algemeen Dagblad. "Directeur Dennis te Kloese is iemand van het knopen doorhakken. In Rotterdam praten ze al een eeuwigheid over een nieuw stadion, ook al was er niemand die het kon bouwen en - belangrijker nog - betalen."

"Te Kloese kwam binnen bij Feyenoord, keek even hoe de stand van zaken was en zette er een dikke streep doorheen. Dat was gewoon heel goed van hem. En hij zal ook gemerkt hebben dat de mensen die eerst schreeuwden dat alleen een nieuw stadion Feyenoord nog zou kunnen laten meetellen, nu alweer achter hem aanlopen. Zo werkt dat in de voetballerij."

Duidelijkheid
Van Hanegem hoopt dus dat de algemeen directeur ook nu snel voor duidelijkheid zal zorgen. "Te Kloese zei zelf nee tegen een aanbod van Spurs en hij zal nu vast duidelijkheid willen verschaffen wat betreft Slot. Je kunt niet de Champions League in met de vraag of de trainer wel of niet op de bank zit."

"Als Te Kloese zou zeggen: 'Slot, ga jij maar gewoon naar Engeland', dan is het natuurlijk niet zo dat Feyenoord opeens zestiende wordt. Dat idee hebben veel mensen misschien, maar dat is onzin. Slot heeft het goed gedaan, Feyenoord is onder zijn leiding kampioen geworden, maar hij is echt niet de enige trainer die een elftal kan laten aanvallen en winnen."

Lees meer over
Willem van Hanegem Arne Slot
Plaats reactie
666

tdetank +11791

Zo is dat maar net. Niemand is groter dan de club. Ook Slot niet.

23-05-2023 16:57

Darcangel +188

Neem van mij aan, Marino Pusic wordt de nieuwe trainer met John en van Persie. Pascal Jansen gaat naar Ajax.

22-05-2023 22:36

K.T +1769

Amen Willem 🤲🏻
Met afkoopsom Zidane jaartje halen

22-05-2023 21:11

Gerrit4 +82

Ik ben het helemaal eens met Mr. Van Hanegem. De weg die Feyenoord een 2 jaar terug is ingeslagen geeft mij vertrouwen. De spelers die (nu eindelijk eens) zijn gescout, gekocht en voor mooie bedragen zijn verkocht. De jeugd die nog steeds kansen krijgt. Er worden juiste beslissingen genomendoor de directie. Ik ben ervan overtuigd dat een juiste trainer wordt aangesteld. En dat die trainer ook mooi, aanvallen voetbal moet laten zien. I.c.m. de Altijd aanwezig Feyenoord-werklust pakken wij gewoon weer die schaal. En haalt Slot een jaar later Gimenez op voor een record bedrag bij de Spurs.

22-05-2023 19:56

jimmyfeyenoord2000 +3271

Slot gaat deze zomer weg , word met rond de kerst ontslagen na 8 nederlagen oprij bij Tottenham , ook heitinga word er dan uitgekegelt en word dan trainer van Ajax na de winter 2024

22-05-2023 18:35

marrecos +32078

Ik hoop echt op Bosz . Laat zijn elftallen echt mooi aanvallend voetbal spelen !

Maar niet als technisch directeur aub !

22-05-2023 16:37

14mei17 +3402

Laten? Zijn er meerdere Boszen?

22-05-2023 18:02

marrecos +32078

Excuses voor de spelfout . Zal het nooit meer doen , inspector Gadget

22-05-2023 18:36

marrecos +32078

Aangepast voor je . Nogmaals excuses

22-05-2023 18:36

rob57 +3035

Als trainer doet hij het goed. Als technisch directeur niet geschikt.

24-05-2023 17:52

SterkerDoorStrijd27 +1002

Ik denk dat Te Kloese na technisch directeur en algemeen directeur ook nog onze trainer gaat worden🥳🥳😂😂

22-05-2023 16:00

olaf +1500

Zou mij niet verbazen als Te Kloese al een back up voor mocht Slot vertrekken.

22-05-2023 15:31

TrotsvanRotterdam +12340

Zou niet meer dan normaal zijn. Beetje raar als die geen back up zou hebben.
Regeren is toch vooruitzien

22-05-2023 18:16

Doodles25 +1217

Tomasson of Bosz zijn prima alternatief

22-05-2023 15:15

Feef van Roosmalen +376

Tomasson echt NIET man.

22-05-2023 16:06

Tapiaz +28539

Op basis waarvan denk jij dat Tomasson een goede keuze zou zijn Doodles? Omdat ie goed kon voetballen of zo? Ik heb mijn twijfels of het wel een goede trainer is.

22-05-2023 16:16

DaveGooij4 +7126

Kampioen geworden

22-05-2023 17:18

KaleTank +3086

Kuijt ook een goeie voetballer, heeft ons ook kampioen gemaakt. Zou echter dieptriest zijn als hij op basis daarvan een serieuze optie zou zijn. Dus, niet dezelfde fout met JD maken.

22-05-2023 17:29

K.T +1769

Bosz nooit

22-05-2023 21:13

yo.m +1310

Pascal jansen

22-05-2023 15:00

Jurk +7082

Oprotten met die Jansen

23-05-2023 00:17

yo.m +1310

Op rotten met jou ja

23-05-2023 03:30

Jurk +7082

Leer eerst maar Nederlands…

23-05-2023 07:32

henk_baris +62

Ik lees hier de reacties en mogelijke opvolgers van Slot - niemand heeft het over Pascal Jansen - deze man is in de schoenen gaandtaan van Slot toen hij AZ verliet- deze man weet waar het om gedraaid heeft afgelopen seizoen - heeft dezelfde filosofie als Slot

22-05-2023 13:57

SterkerDoorStrijd27 +1002

Zei ik ook al gelijk

22-05-2023 16:02

RamonFEY +5755

Nee Willem dat klopt maar het zijn er ook niet zo heel veel al kijkend naar de ellende qua trainers die we hebben zien komen en gaan.

22-05-2023 13:38

hagroe +616

Dennis Te Kloese is een keiharde, die weet wat hij doet. Laat het lekker aan hem over. Komt goed!!

22-05-2023 13:24

14mei17 +3402

Van Benthem zit er ook bij. Heb ik ook wel vertrouwen in!

22-05-2023 18:04

Spiderpig +174638

Nee , maar vind maar eens een zo'n goede trainer voor een betaalbaar bedrag.
Kun je zien aan psv en Ajax nu

22-05-2023 13:12

LaurensFR +1738

Slot verdient 2x zo veel als een fey speler, straks veel meer. Zo betaalbaar is dat niet

22-05-2023 14:54

Spiderpig +174638

Nog niet ...Moet hij eerst akkoord gaan met een contract verbetering ..
Top trainers zijn nog duurder om binnen te halen

22-05-2023 14:59

LaurensFR +1738

Hij verdient nu 2,5 miljoen. 1 jaar was het 1.25milj las ik. Bij AZ was het +- 300k. Dus in salaris bijna x10 gegaan in 3 jaar tijd. Kunnen weinig mensen zeggen.
Voorstel feyenoord is iets van 4,5 miljoen geloof ik

22-05-2023 15:18

NickCuracao +3920

Dubbel en dwars waard

23-05-2023 16:01

LaurensFR +1738

Zeker, vraag is wat dit doet met spelers en het 'salaris plafond' dat voor spelers veel lager ligt. Blijkbaar is het voor slot nog steeds niet genoeg

23-05-2023 18:09

AntonioSanting +16707

Eens en door

22-05-2023 13:07

jack98 +46916

Eens met clubicoon Willem van Hanegem:
Dennis durft beslissingen te nemen op meerdere vlakken waardoor we nu een goed beleid hebben voor de komende jaren.
Het is van uiterst belang voor iedereen: spelers, potentiële aanwinsten, medewerkers en het Legioen dat er snel duidelijkheid ontstaat over Slot’s toekomst.
Mocht hij vertrekken, dan heb ik alle vertrouwen erin dat we een goede vervanger in huis halen die ervoor gaat zorgen dat we de komende seizoenen successen blijven behalen!

22-05-2023 13:04

Riogio +3955

Kloesoe gaat gewoon deze trainersrol ook op zich nemen. Eentje meer of minder, daar draait hij zijn hand niet voor om.

22-05-2023 22:59

Kieboom +39843

Nou als het zo simpel was, dan hadden we nu al 5 sterren op onze borst.

Hoe groot Feyenoord is, hebben we de afgelopen weken wel kunnen zien.

Maar we zijn ook een ongelooflijk moeilijke club en om iedereen mee te krijgen, moet je van hele goede huizen komen.

22-05-2023 12:56

Spiderpig +174638

Heb in veertig jaar nooit zo'n goede trainer gezien ...
Wordt een hels karwei hem te vervangen

22-05-2023 13:13

Kieboom +39843

Precies dat.
Na Happel de beste trainer

22-05-2023 13:16

RamonFEY +5755

Precies! Mensen die nu roepen dat Gio of advocaat het dan maar moeten overnemen.. AUB niet zeg..

22-05-2023 13:42

Spiderpig +174638

Dat is mijn grootste angst ...Ondanks dat Gio een held is uiteraard

22-05-2023 14:33

Ghost +138

En zo is dat. Ook de volgende trainer moeten we tijd gunnen! Eerste seizoen onder slot zijn we ook gewoon weer 3e geworden met een straatlengte op de nr1 in de competitie. Graag wel een trainer die hetzelfde spelletje speelt, ook goed voor de spelersgroep die dat nu al gewend zijn om te doen.

22-05-2023 12:41

RamonFEY +5755

Er is nu natuurlijk wel veel beter materiaal en tevens zullen er nog wel een aantal echte versterkingen bijkomen. Van e nieuwe trainer mag echt wel worden geëist dat we meedoen om de titel.

22-05-2023 13:44

Ghost +138

Dat mag zeker, ik hoop inderdaad op die versterkingen! Maar je ziet hoe lastig het is om een trainer te vervangen het is niet alleen materiaal. En ik vond de selectie in het eerste seizoen onder Arne goed genoeg om in ieder geval langer mee te doen. Was toch al snel duidelijk dat we voor plek 3 gaan.

22-05-2023 13:49

dbske +598

Wij hebben een trainer onder contract, TH niet. De druk zou niet bij ons moeten liggen. Doordat wij dit gedoe beu zijn leggen we de druk bij ons zelf maar hopelijk doet DTK dat niet. Als je zoveel mogelijk wil vangen dan bij serieuze interesse zo lang mogelijk rekken, onder druk wordt alles vloeibaar. Niet bang zijn om zonder trainer te eindigen, die is zo gehaald. Wel voor jezelf (niet communiceren) een deadline stellen om de regie te houden.

22-05-2023 12:33

Danishweirdo +3678

Het gaat ook om het hele beleid eromheen, die staat als een huis en die kunnen op dezelfde voet verdergaan zoals de manier van trainen enz.
En de nieuwe trainer zal daar iets aan toevoegen en verder er de vruchten van plukken....uiteindelijk zijn het de spelers die het moeten doen.

22-05-2023 12:15

Guipelle +1791

Dit moet snel afgerond worden zodat er duidelijkheid is. Als Tottenham hem wil hebben dan fikse afkoop en direct Bosz vastleggen. Deze week afronden dus!

22-05-2023 12:10

Michiel.v72 +8475

Ik heb op een of andere manier een goed gevoel bij Wim Jonk als opvolgers. Verstandige rustige trainer.

Maar heeft hij een aanvallende voetbalfilesofie die Arne ook heeft om verder door te kunnen bouwen? Dat is wat mij betreft een essentieel punt.

22-05-2023 12:06

RamonFEY +5755

Stein, Jans, Jonk hebben dat allen. Teams spelen allen prima/aantrekkelijk voetbal. Van Jonk gezien de selectie en beperkte mogelijkheden is dat misschien wel het knapst.

22-05-2023 13:46

14mei17 +3402

De vraag stellen is hem beantwoorden (nee dus)

22-05-2023 18:06

charlaykc +9515

Klopt, maar het gaat op de manier waarop. Zo spelen hebben we eigenlijk nooit gezien bij Feyenoord.

22-05-2023 11:49

fayanoord +477

Trainer van Az

22-05-2023 11:13

FRD78 +506

Nee. Liever Bosz. Trouwens, AZ laat Jansen noot gaan naar Feyenoord. Hij heeft doorlopend contract.

22-05-2023 11:58

RamonFEY +5755

Jansen is ook bij lange na (nog) geen Slot.

22-05-2023 13:47

porto1908fr +10490

Slot ook, waar een wil (geld) is, is een weg.

22-05-2023 15:27

RoodWitMaastricht +9976

Slot heeft ook een doorlopend contract….

22-05-2023 15:27

Andone +1557

Willem heeft gelijk. Slot heeft het super gedaan. 100%. Maar hij kan niet eeuwig trainer zijn bij ons. De basis staat goed. Dat betekent dat ervaren trainer moet komen die het spel wil spelen wat Feyenoord nu doet. Aanvallend voetbal met veel druk. Daar zoek je een trainer bij. Niet een trainer die helemaal iets nieuws gaat bedenken.

DTK moet gewoon een deadline stellen en daarnaar handelen. Eind mei duidelijkheid en anders geen transfer Slot. Voor die tijd 25 mln betalen.

22-05-2023 11:10

RamonFEY +5755

Niet eeuwig dat klopt maar vind 2 seizoen erg kort als je echt iets wilt neerzetten.

22-05-2023 13:48

Senior +2743

Wat ik me ook afvraag: wie wil trainer worden na Slot?
Je kan het alleen maar slechter doen…

22-05-2023 11:06

Stoppel +3552

Elke trainer met ambitie. Als trainer wil je bewijzen dat je net zo goed of beter bent dan Slot. Daarnaast gaat het om de structuur rondom de trainer. Iemand die nu instapt en hetzelfde presteert zal de status van toptrainer krijgen. Een trainer met ambitie wil dat, dus stapt hij in.

22-05-2023 11:31

Jaap123 +1231

Ja dat is wel vraag van de dag

22-05-2023 11:34

FRD78 +506

Ik denk dat Bosz wel wil hoor. Zit zonder club en heeft rancune naar 020.

22-05-2023 12:00

RamonFEY +5755

Ook dat nog ja.

22-05-2023 13:48

Supportert +1345

Peter Bosz, of jon dahl tomasson.

22-05-2023 10:56

FRRMS +26121

Enig idee hoe tomassson speelt?
Leuk dat hij het goed doet maar heb werkelijk geen idee hoe hij z’n ploegen laat spelen

22-05-2023 11:41

charlaykc +9515

Ik denk stiekem aan Jansen, hij doet 't goed en kent Slot tactiek, waar die op verder kan borduren.

22-05-2023 11:51

Spijksupporter +6552

Heeftnet bijgetekend bij az

22-05-2023 12:06

mp_polderdyk +278

Had slot toch ook meen ik? Alles is te koop en hij gaat echt niet zeggen. Nou ik heb clubliefde voor AZ.

22-05-2023 12:10

RamonFEY +5755

Dat hoeft geen probleem te zijn gezien onze financiële middelen en het is ook voor hem een grote stap omhoog. Denk dat als je binnen Nederland kijkt dat een trainerstransfer van 3 miljoen al een record is. Nou 3-5m kunnen we wel missen als Slot 15-20m opbrengt.

22-05-2023 13:51

RamonFEY +5755

Jon Dahl zou leuk zijn al heb ik geen idee wat zijn filosofie mbt spelen is. Bij Slot was dat wel gelijk duidelijk.

22-05-2023 13:49

FrNiels2017 +156350

Natuurlijk niet Willem, maar wel de eerste in jaren die daar zo in slaagt. Je zou de laatste tijd haast gaan denken dat Willem een beetje rancuneus is

22-05-2023 10:52

Supportert +1345

de laatste 10 jaar al.

22-05-2023 10:56

Pundit10 +48754

Eens Niels. Arne is ( was?) de Jackpot voor ons en voor iedere andere club waar dan ook. Astie de tijd krijgt in de PL, zit ie over maximaal 3 jaar bij Liverpool, City of Real.

22-05-2023 10:57

Kaloe +9518

Als ze naar niet met noodoplossing Dick Advocaat komen , die is over zijn houdbaarheidsdatum heen .

22-05-2023 10:42

Stoppel +3552

Hij heeft wel tijd.....😜

22-05-2023 11:32

Kaloe +9518

Hij is echt ruim overtijd 😎😎

22-05-2023 11:39

Danny 91 +61437

Peter Bosz halen als vervanger.

22-05-2023 10:41

Pundit10 +48754

Nee Danny.

22-05-2023 10:45

Danny 91 +61437

Jawel of Hulshoff hoofdtrainer maken.

22-05-2023 10:55

Pundit10 +48754

PB is een geboren verliezer die geen plan B heeft en al z'n ploegen in het verderf laat rennen.

22-05-2023 10:58

Jaap123 +1231

Als Hulshoff niet met Slot meegaat temminste. Die kans is ook aanwezig

22-05-2023 11:35

Danny 91 +61437

Dat denk ik niet want hij zit ook bij het Nederlands elftal.

22-05-2023 11:36

RamonFEY +5755

Zijn er nog wel wat meer waarvan je je moet afvragen of ze blijven indien Slot gaat. de Wolf zal wel blijven maar die zijn inbreng is niet heel groot lijkt mij.

22-05-2023 13:53

robbie_rev +350

Nog niets gewonnen maar wel zelfde type als slot

22-05-2023 11:02

robbie_rev +350

Hulshof de kans geven ? We gaan wel CL in .

22-05-2023 11:03

Danny 91 +61437

Hij speelt toch het zelfde voetbal als Slot zo veel veranderd er niet.

22-05-2023 11:14

RamonFEY +5755

Haal je wel wat binnen. Sterkte eigen mening etc. Dadelijk gooit die de hele boel weer om indien die er anders over denkt dan Slot.

22-05-2023 13:52

TeS1979 +4269

Klopt als een zwerende vinger, moet er wel een trainer beschikbaar/geïnteresseerd zijn.
En wat ook wel belangrijk is is dat de spelers heil zien in de nieuwe coach.
Zal je zien dat je Slot kwijtraakt en dat dan ook nog eens je bepalende spelers vertrekken, dan kan je toch zomaar eens 5 of 6 worden en ben je al je verdiensten weer kwijt.

22-05-2023 10:39

RamonFEY +5755

Er is aan veel meer gewerkt de afgelopen jaren. Het halen van een goede trainer was daar ook een deel van.

22-05-2023 13:55

djahdjahcity +10687

Onze legend begrijpt het. We zijn geen Slot Rotterdam en de weg omhoog is al flink ingezet dus de toekomst is ook zonder Slot nog steeds rooskleurig

22-05-2023 10:35

roger.lindenbergh +1000

Duidelijke taal weer van clubicoon Willem van Hanegem! En voor degene die nu Arne Slot afvallen grow up het heet niet voor niets betaald voetbal…

22-05-2023 10:26

nl14215 +514

Helemaal mee eens, heb nog nooit een trainer de winnende goal zien maken.

22-05-2023 10:22

Echte_Fan +24644

Met Willem eens. Verschaf zo snel mogelijk duidelijkheid, voor 1 juni of zo.
Kan iedereen weer verder.

22-05-2023 10:19

stamplust +24653

Dit is ook belangrijk bij het aantrekken van nieuwe spelers dat je ze een volledig situatie kunt voorleggen.

22-05-2023 10:34

stamplust +24653

De keuze tussen Eredivisie en PREMIER LEAGUE is niet zo moeilijk. Iedere wedstrijd uitgedaagd worden tegen de beste clubs van Europa. Anders dan malloten die op het veld rommel gooien waardoor je de kans op wedstrijd winst door de vingers ziet glippen. Een vooruitzicht dat er netten om het veld de hele competitie zullen hangen en kunstgrasvelden die jouw speelwijze nadelig beïnvloeden daar ben je dan ook wel klaar mee.

22-05-2023 10:17

alshetgolftdangolfthetgoed +267

Het is fucking moeilijk om iets wat zo diep in je hart verankerd is, bestuurd en getraind te zien worden door voorbijgangers zonder dat er veel invloed op uit te oefenen is. Maar het is geweldig om mee te maken hoe onze club in 2 jaar top van Nederland en subtop in Europa is geworden. En tja nu gebeurt wat altijd gebeurt met hen die succes hebben. Er wordt ‘geplunderd’. Maar dat doen wij een treetje onder ons ook. Money talks. En helaas ( of misschien niet eens helaas) hebben wij die cash niet.
Het enige dat rest, is hopen op mensen die hetzelfde voelen voor onze geweldige club, dus Feyenoorder zijn, en die de kwaliteiten hebben Feyenoord minimaal daar te houden waar we nu staan. Maar ik kan je gelijk uit de droom helpen: die zijn er op trainersgebied niet. Dus daarom gaat ten Kloese op zoek naar een trainer die Feyenoorder wil worden voor een aantal jaren en die minimaal dezelfde kwaliteiten heeft als Slot. En dat wordt al moeilijk genoeg.

22-05-2023 10:16

Michiel.v72 +8475

Goed verhaal. Maar een gedachte komt bij mij wel op. Is het soms voor sommige gerichte beslissingen niet goed dat je deze geheel wars van clubgevoel en sentiment neemt? Neem bijvoorbeeld het aanvallende voetbal dat Slot erin brengt, zou een trainer met een warm clubgevoel dat risico willen nemen dat als voornaamste prioriteit durven te stellen? Iedereen wil aanvallend voetbal spelen, maar voor Slot was dat echt een centraal stuk.

22-05-2023 12:04

alshetgolftdangolfthetgoed +267

Thanks, voor je reactie. Je hebt daar wel een punt 🙂

22-05-2023 23:08

Wouter1993 +4628

Zo is het Willem. Al ons succes wordt toegeschreven op Slot. Alleen is er ook een organisatie omheen: goede scouts, uitstekende Algemeen directeur (die wel nee durft te zeggen), een uitstekende medische staf, uitstekende veldtrainer en een prachtig trainingscomplex met alle mogelijkheden.

Een trainer is altijd tijdelijk. Ik heb vertrouwen in de toekomst zonder Slot kameraden en ik hoop jullie ook!!

22-05-2023 10:14

ph4ge +1874

In het voetbal heb je nooit duidelijkheid. Er kan zich altijd een situatie voordoen waar je geen 'nee' tegen kan zeggen. Houd er lekker over op. Duidelijk is dat Slot niet per se weg wil maar de deur op een flinke kier zet voor een droomclub.

22-05-2023 10:08

ZKZ +2137

Als er een droomclub voorbij zou komen, kan ik het begrijpen, maar Spurs is absoluut geen droomclub. Het gaat dus alleen om het geld.

22-05-2023 10:12

Michiel.v72 +8475

Het is wel een ideale springplank naar een echte topclub.

22-05-2023 12:08

ZKZ +2137

Is Feyenoord in de CL en na 2e kampioenschap ook.

22-05-2023 15:35

Herman.v54 +228

Het maakt niets uit of hij nu slaagt of niet daar in Londen. Hij heeft in ieder geval een bankrekening dat hij en zijn familie binnen zijn. Hij krijgt daar in een x net zoveel als hier in tien jaar..

22-05-2023 10:06

loet66 +627

Helemaal gelijk Willem.💪

22-05-2023 10:06

Korneev +5620

Dat weet ik zo net niet. De chemie, de rust naar de pers , de resultaten, het beter maken van spelers enz. Er is eerder 18 jaar gezocht naar een coach. Kijk hoe moeilijk het is in Eindhoven en Amsterdam.

22-05-2023 10:12

loet66 +627

Sorry Willem weet echt wat hij zegt.

22-05-2023 10:17

DeSultan +403

Albert Riera

22-05-2023 10:02

wiet piet +8880

Bedankt en tot ziens, FEYENOORD nmr1

22-05-2023 10:00

Arcor +178925

Klopt Willem, het is graag of niet bij onze mooie club

22-05-2023 10:00

keymakerz +310

Eens met Willem, echter Slot kan je betrappen op een voetbalvisie. Duidelijke speelstijl, leuk om naar te kijken en hij heeft ook een goed oog voor spelers die hij wenst. Een verstrek uit de Kuip zou jammer zijn, maar niet onoverkomelijk. Mijn onderbuikgevoel zegt me wel iets rots:
- Slot vertrekt bij Feyenoord en gaat naar Engeland.
- Ajax volgt hem in Engeland op de voet en gooit voorzichtig een lijntje uit
- Slot keert terug naar Nederland om bij Ajax aan de slag te gaan.

Update: Dit is waar Ajax werkt van zal maken in de toekomst. Met zoveel jaloezie hebben ze dit seizoen naar ons gekeken.

22-05-2023 10:00

Fien Janssens +1492

Zou toch wat zijn

22-05-2023 10:02

MarcoG +11312

Dat zal Slot wel doen denk ik, hij vindt het wel wat om bij in verval geraakte ploegen aan de slag te gaan.

22-05-2023 10:06

sykoofox +87573

Jij bent knettergek waarom zou hij opeens voor 020 kiezen?

22-05-2023 10:07

sickick +27333

Deze onzin wordt zo vaak geroepen. Alsof iedere trainer / speler er mee bezig is om uiteindelijk daar te trainen / spelen.

Zo treurig om altijd maar met ajax bezig te zijn.

22-05-2023 10:08

keymakerz +310

Met dit onderbuikgevoel ben ik niet met Ajax bezig. Ajax heeft met jaloezie naar Rotterdam gekeken en is bereidt alles te doen om in de toekomst Slot aan te trekken.

22-05-2023 10:13

grazianogyan +8287

Hij zal ooit echt wel een keer werkzaam zijn bij Ajax en/of PSV. Net zoals Koeman, zonder echte clubvoorkeur, gewoon de top van nederland af kon gaan. Net wie er een trainer nodig had. Maar niet nu met voorbedachte raden. De PL is gewoon zijn droomcompetitie.

22-05-2023 10:11

Snickel +351

Prima als zij m niet willen nemen wij Nagelsmann wel

22-05-2023 09:59

Blessuretijd +936

Weer wijze woorden van deze levende legende, is weer geen speld tussen te krijgen. Feyenoord is groter dan Arne Slot kom op zeg. Het is graag of niet

22-05-2023 09:59

feyenoordgazza +4012

Ben het met wvh eens over dat ondanks dat slot een goeie trainer ,feyenoord zonder hem niet instort .
En er meer goeie trainers zijn.
Verder vind ik het wel onzin over dat slot 'duidelijk' moet zeggen dat ie blijft of gaat.
Zo werkt het gewoon niet .
Slot is duidelijk hoe het zit .
100% zeggen ik blijft kan je in de voetbalwereld niet zeggen .
Wie weet ketst dit af iedereen blij komt een paar weken later een topclub .

22-05-2023 09:58
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties