Van Hooijdonk duidelijk: ''Hij verzoop een beetje in die rol''

Van Hooijdonk duidelijk: ''Hij verzoop een beetje in die rol''

Traditiegetrouw sluit Studio Voetbal het voetbalweekend af. Al een aantal maanden in een nieuw jasje, met publiek. De toeschouwers van de uitzending zagen deze week hoe de wedstrijd van Feyenoord tegen FC Twente uitgebreid werd toegelicht, ondanks de weinige hoogtepunten. Hierbij viel het op dat de analytici het niet helemaal eens waren met Slot over de wedstrijd én de opstelling.

Oud-winnaar van de UEFA Cup met Feyenoord, Pierre van Hooijdonk, vertelt waarom de Rotterdammers niet wonnen. ''Het probleem bij Feyenoord is bekend, de creativiteit aan de zijkanten. PSV werd verslagen met Nieuwkoop als rechtsbuiten, daar kwam nu heel weinig van terecht. Met Nieuwkoop als rechtsbuiten en Geertruida op het middenveld bij balbezit heb je geen overlap. Die heeft een type als Nieuwkoop wel nodig. Hij verzoop een beetje in die rol.''

De spits van weleer gaat verder. ''Feyenoord miste een paar kansjes, maar ik had niet het gevoel dat ze zoveel kansen hadden. Het was niet zo dat Twente een punt heeft gestolen, omdat Unnerstall zoveel ballen heeft tegengehouden.'' Vervolgens wordt hem gevraagd wie hij dan als rechtsbuiten zou opstellen. ''Lingr had je als rechtsbuiten kunnen inzetten, daar heeft hij tegen Vitesse ook ingevallen.''

Daar haakt Michiel Kramer, ook oud-spits van Feyenoord, op in. Voor hem was het een makkelijke keuze. ''Ik zou met Dilrosun spelen. Hij is een buitenspeler en weet wat hij moet doen. Twente zakt meer in dan dat ze thuis zouden doen. Hij heeft creativiteit en veel kwaliteit, hij mist misschien een beetje vertrouwen. Hij kan het verschil maken.'' Affelay probeerde daarna te verklaren waarom Nieuwkoop speelde. ''Ik denk dat hij hem wilde belonen voor z’n goede wedstrijd tegen PSV.''

Vervolgens wordt de strafschop besproken. Kramer: ''Ik denk dat Sadilek Paixão even aanraakt, maar het is te licht voor een penalty.'' Pi-Air heeft een verklaring. ''Dat is de invloed van de VAR. Zij vinden namelijk enig contact al genoeg voor een strafschop.'' Tot slot legt Kramer uit wat er nu in het hoofd van Gimenez om gaat. ''Als je kansen mist, haal je er geen voldoening uit. Hij stopt er enorm veel energie in en houdt veel ballen vast. Maar het zit tussen z’n oren. Als hij weer een keer scoort, is hij er van af. Het blijft gek als spits dat je momenten hebt dat die kansen er gewoon niet in gaan.''

Lees meer over
Bart Nieuwkoop Pierre van Hooijdonk
Plaats reactie
666

Fworldcup1970 +11216

Kramer zegt meestal zinnige dingen en maakt het niet ingewikkeld.

29-01-2024 20:02

romeo1 +4364

Nieuwkoop geen toegevoegde waarde

29-01-2024 13:16

peterbouwhuizenn +63

Van Hooijdonk de man die alles weet .

29-01-2024 12:45

charlaykc +9400

Snap die Nieuwkoop niet, hij scheen heel goed te doen in België. Ik zie geen enkele vooruitgang in z'n spel tov toen die jaren geleden weg ging bij ons.

29-01-2024 12:42

Dee-010 +3916

Belgische competitie wellicht gewoon stuk minder joh

29-01-2024 15:40

simplysteef +6186

Nieuwkoop deed het, tegen mijn verwachting in, erg goed tegen Psv. Gisteren was hij echt heeel matig. Volgende wedstrijd gewoon weer starten met Dilrosun. Minteh is vaak blind en is daarnaast een huurspeler, liever spelers die waarde vertegenwoordigen op het veld.

29-01-2024 12:08

ibmebudh +3206

Bij psv lag er ruimte en hoefde hij weinig te doen om langs Dest te komen. Twente zakte in, geen ruimte, en dan zie je dat het niet iemand is die even een mannetje uitspeelt of een slim passje tussendoor kan geven. Niet erg, want hij is (wing)back.
Wel gek dat slot hem opstelt, tenzij hij verwachtte dat Twente zou spelen als thuis. Dan had je hem alsnog na 20 minuten kunnen wisselen: sorry, tactiek van tegenstander verkeerd ingeschat, hebben nu iets anders nodig.

29-01-2024 14:56

Benijofar +2430

Breedteaankoop, gaat nooit goed genoeg zijn voor een basisplaats. Ik had dan liever Pedersen gehouden. Dat Nieuwkoop tegen PSV speelde kon ik nog wel begrip voor opbrengen maar tegen een gehavend Twente had Slot gewoon van eigen kracht moeten uitgaan.

29-01-2024 11:51

Bannisisdebasis +4954

Was voor 1 wedstrijdje leuk, nu gewoon Paixao weer op rechts en Sauer/Ivanusec op links

29-01-2024 11:39

Spiderpig +172455

Werkte prima tegen Dest , maar was tegen Twente echt onnodig om op te stellen

29-01-2024 10:45

Kieboom +39300

Probleem is dat Slot een bepaald type voetbal wil spelen, waar we allemaal van houden.

Alleen heeft men niet de juiste spelers daarvoor gehaald.

Ga maar na Szymanski, Pedersen en Kokcu, waren belangrijk in het druk zetten.
Spelers met loopvermogen en diepgang.
En Kokcu die het spel 40 meter kan verplaatsen.
En dan denk ik dat we de rol van Idrissi ook nog onderschat hebben.

Conclusie er is niet goed ingekocht

29-01-2024 10:41

holmanjd +309

Conclusie is dat je dat nooit van te voren weet hoe sommige spelers uitpakken. Met ons budget is gewoon elke transfer een gok. Veel pakken goed uit en anderen wat minder, wat ook vaak een golvend beeld is.

29-01-2024 10:50

Robbert014 +264

Inderdaad. Kijk naar Ivanusec. Die man heeft nog nooit een aanvallende actie gemaakt, maar werd wel gehaald als aanvallende middenvelder / vleugelaanvaller.

29-01-2024 12:03

peterbouwhuizenn +63

Wordt ook niks

29-01-2024 12:48

Robbert014 +264

Inderdaad. Kijk naar Ivanusec. Die man heeft nog nooit een aanvallende actie gemaakt, maar werd wel gehaald als aanvallende middenvelder / vleugelaanvaller.

29-01-2024 12:03

Kieboom +39300

Te Kloese ging eerst op vakantie om vervolgens op koopjesjacht te gaan .
Maar goedkoop is duurkoop gebleken.
In dit geval haddden ze beter voor meer kwaliteit
moeten gaan.
Die investering haal je er dit jaar makkelijk uit omdat 2e plek CL geeft.
Met 5 of 10miljoen meer, kun je 70 miljoen verdienen.

29-01-2024 14:35

ibmebudh +3206

Andere conclusie: Slot wil of kan zijn speelwijze niet aanpassen aan het wél beschikbare materiaal.
Overigens is het opbouwend wel goed, heb ook het gevoel dat we in het seizoen met Linssen en Dessers meer scoorden uit omschakeling na balverlies tegenstander door ons druk zetten. Dit (en vorig seizoen) meer kansen/goals uit goed veldspel.

29-01-2024 14:59

Kieboom +39300

Slot heeft idd problemen met aanpassen speelwijze.

29-01-2024 17:12

Theo.A21 +1316

Een aantal spelers is alle vertrouwen kwijt en dat ligt op het bord van Slot.

29-01-2024 10:36

SanFR1908 +9554

Sorry maar ik vind dit een matige zet van Slot. Ik snap best dat je tegen PSV en Dest verdedigend wil denken, maar gaan we nu tegen elke aanvallende back verdedigend denken? Iedereen weet toch ook dat Nieuwkoop alleen goed is met dieplopen in ruimtes, totaal geen acties of iets wat hem rechtsbuiten maakt. Fout van slot 100%

29-01-2024 10:34

Spiderpig +172455

Tegen een aanvallend team kan je dat wel doen ...Maar Twente zakt helemaal in

29-01-2024 10:46

kopvannoord +2172

Tegen psv snap ik het nog om dan extra te verdedigen nog, maar tegen Twente zou je met zoveel vleugelspelers toch net wat gevaarlijker moeten zijn tegen Twente.

29-01-2024 10:17

SanFR1908 +9554

Precies dit

29-01-2024 10:35

Heywieishet +264

Waarom doen wij geen poging voor St. Juste?

29-01-2024 10:16

haassie +1145

Ik denk dat ik gisteren wel zo'n beetje de slechtste wedstrijd van Feyenoord heb gezien van de afgelopen twee jaar. Simpele ballen die niet aankwamen, soms te moeilijke oplossingen zoeken, mindere spelers op belangrijke plekken. Nou is twente ook niet van het niveau FC Almere, maar deze had gewonnen moeten worden.....en wat is er is godsnaam met onze spits aan de hand.

In lampengat gaan de winterbanden onder de feestkar voor zover dat nog niet duidelijk was.

29-01-2024 10:06

Brambino +20141

Gewoon altijd met vleugelspelers starten, in uitzondering tegen een PSV wat dit keer goed uitpakt.

Maar je gaat toch niet denken dat Nieuwkoop daar even een lekker potje gaat staan te ballen, z’n directe man keer op keer voorbij gaat en met voorzetten strooit. De beste man heeft al genoeg moeite om een bal goed aan te nemen.

Rare keuze van Slot. Helemaal omdat je op de bank nog een vleugelspeler hebt zitten waar je focking de hele zomer mee bezig bent geweest en 8 miljoen gekost heeft. Dat is me toch een soap geweest. En die wordt nu al zo goed als afgeschreven.

Zelfs vd Belt komt boven hem in de pikorde. Ik begrijp dit niet.

29-01-2024 09:24

OkkerseHansweert +1674

Tegen een 5 mans verdediging met Nieuwkoop aankomen....leuk als je dan vd Belt ook nog eens centraal zet, waar in mijn ogen Ivanusec de betere hoort te zijn en desnoods Lingr...
Ik weet niet hoe beide spelers trainen, maar als vd Belt hoger in de pikorde staat, is er iets goed mis lijkt mij.....

29-01-2024 09:52

gerrit66 +286

Nieuwkoop liep helemaal alleen op rechts .
Toen Dilrosun er in kwam ging het ook niet.
En dat kom puur omdat je verder niemand had op rechts.
En Geertruida was nergens te bekennen en vevolgens moest alles over links.
Was gewoon een drama opstelling.

29-01-2024 08:57

paulus56 +246497

heb een klote bui

29-01-2024 08:40

Ceasar +2851

Join the Club!

Ik begin voor het eerst ook te geloven dat Slot een beetje teveel in zich zelf begint te geloven. Als we kijken naar hoe hij Feyenoord tegen Twente liet starten.😣😞😤

29-01-2024 08:51

Rumble +6651

Slot heeft gewoon geen plan B. Daar zit t m in

29-01-2024 08:52

Ceasar +2851

Daar begint het wel op te lijken, maar.. maar normaal kon hij wel gewoon de juiste spelers op de juiste positie neer zetten.
Maar goed... Laten mij nou niet te negatief gaan doen op de vroege ochtend!???
Eerst koffie naar binnen werken!

29-01-2024 08:56

Paulo +221

Wijsneus - Die man heeft het hele alfabet in zijn hoofd. Maar toegegeven: Nieuwkoop en vd Belt gisteren begreep ik niet.

29-01-2024 13:18

Ceasar +2851

Klopt ook,
En ik ben altijd 1 van diegene die vrij vaak zegt...#IN SLOT WE TROST!
Alleen die 2 voorbeelden die jij zelf ook aanhaalt... Daar krab ik ff op mijn achterhoofd van!
Niet meer en niet minder.

29-01-2024 14:08

Wietse +23636

Slot moet gewoon Ivanusec, Paixao en/of Minteh opstellen als vleugelspitsen in de regel. Op tien zou ik eerder kiezen voor Lingr of Zerrouki. Verder zat de wedstrijd van PSV nog goed in de been was te zien.

29-01-2024 08:36

MKF +7818

Ja Minteh doet het ook uitstekend, not

29-01-2024 08:41

jack98 +46354

Nieuwkoop speelde prima tegen PSV, maar was onzichtbaar tegen Twente omdat het tempo veel lager was en Twente zich goed had ingesteld op deze nieuwe tactiek…

29-01-2024 08:27

Ron.V15 +2553

Ja ze zijn ook niet gek waarom veranderen van tactiek ????
En met stengs erbij had het waarschijnlijk wel gewerkt.

29-01-2024 08:32

Santiscoortwel +1767

Pi-Air held op het veld, slappe ouwehoer aan tafel

29-01-2024 08:04

NicFR08 +5817

Laatste seizoen in de Kuip was Pierre ook geen held op het veld maar een slappe ouwehoer langs de zijlijn

29-01-2024 08:10

FRK +4267

2002 team of 2007 team. Hoe het in 5 jaar zo mis had kunnen gaan...

29-01-2024 08:18

Santiscoortwel +1767

Klopt wat een jaar was dat…

29-01-2024 08:19

RonFeyy +12099

Niet getreurd kameraden. In het Maasgebouw is iedereen er nog van overtuigd dat we kampioen kunnen worden.

29-01-2024 07:54

badeend +7664

Volgens mij hebben ze allang gezegd dat we op de 2e plek moeten focussen.

29-01-2024 08:15

PindaSaus +38024

Ik verwacht een badeend als Ava.

Gerapporteerd

29-01-2024 08:30

badeend +7664

Het is mooi om verwachtingen en hoop te hebben in je leven. Geen dank!

29-01-2024 08:55

Reinaldo16 +20547

Het is zo makkelijk te roepen de vleugels zijn te slecht.

Maar de vraag er achter wordt nooit gesteld, gebruik je ze wel goed? Nee natuurlijk niet, niemand kan 2 man passeren, je moet spel verleggen en versnellen zodat zij 1op1 komen

29-01-2024 07:52

dexter1908 +9610

Leuk verhaal. Maar onze buitenspelers missen wel degelijk kwaliteit.

29-01-2024 07:54

Reinaldo16 +20547

Neee driouch is 10x beter dan paixao? Ga weg joh

29-01-2024 07:58

ZoonVanDeMelkboer +64359

Het is makkelijk roepen omdat dit wel degelijk ergens op slaat.

29-01-2024 07:55

hoekieuitzoekie +21629

Beide waar. Dilrosun, Alireza, Paixao, Minteh zijn allemaal ondermaats. Maar het wordt ze ook niet bepaald makkelijker gemaakt met dat trage voetbal en alles op een kluitje zetten. Zoals je zelf al zegt, ze staan werkelijk nooit 1 op 1 en al zeker niet ver genoeg van de goal om hun snelheid te benutten.

29-01-2024 07:57

Santiscoortwel +1767

We staan met 10 man in hun 16. Weinig buitenspelers die dan het verschil maken.

29-01-2024 08:00

ezechiel +2218

Wanneer je meer aan de bal bent op de helft van de tegenstander dan is een rechtsbuiten als dilrosun weer beter. Alleen weet je dat niet echt van tevoren tegen een club als twente

29-01-2024 08:10

Frjaja +3251

Hij scoorde tegen Nec nog, dus denk niet dat je er dan van af bent.

29-01-2024 07:46

hoekieuitzoekie +21629

Hey jongens ik heb een briljant idee. Ik heb nu wat grote wedstrijden gezien zoals tegen PSV, AZ, Twente, Lazio en Atletico. En is het misschien een idee (het is maar een idee) dat we voortaan de CVM van de tegenstander vast zetten in de opbouw vanaf de eerste minuut? Je weet wel, die persoon die bij elk team de opbouw verzorgt. Ik weet dat het out-of-the-box is. Maar het zou zomaar eens kunnen werken bij het drukzetten. Nogmaals, niet te cynisch doen, het is maar een idee.

29-01-2024 07:46

ZoonVanDeMelkboer +64359

Zet Arne even in de CC

29-01-2024 07:46

Pelleboog1908 +42551

Dat is toch het hele idee van hoog druk zetten?
Of ben je echt cynisch?

29-01-2024 07:52

hoekieuitzoekie +21629

Ik hoop dat je het antwoord zelf ook wel weet

29-01-2024 07:55

Pelleboog1908 +42551

Nee, ik weet het niet.
Wat bedoel je nou Hoekie?

29-01-2024 08:02

hoekieuitzoekie +21629

Cynisch natuurlijk hahaha

29-01-2024 08:07

Pelleboog1908 +42551

Aah, haha, damn.
Ik had het kunnen weten.

29-01-2024 08:07

ankona +13346

Probleem is en blijft dat Feyenoord veel te traag en veel te voorzichtig is in de opbouw. Die verdedigers tikken de bal constant maar onderling rond en niet zelden speelt een middenvelder de bal terug naar Bijlow. Dan heb je ook niets meer aan je buitenspelers. Als de tegenstander de verdediging ingegraven heeft valt er niet meer de ruimte in te rennen.
Laten we daar eens mee beginnen. Bij de omschakeling sneller naar voren en bij het opbouwen op het middenveld elkaar in de voet of naar voren aanspelen ipv enkel achter de man. Misschien iets meer balverlies maar tegelijk ook veel meer gevaar.

29-01-2024 07:42

SteffieFR +6711

Komt ook vooral omdat iedereen stilstaat... Dan kun je als cv ook niet veel anders dan langzaam de bal rondspelen.

Dat trage spel is wel enorm ergerlijk.

29-01-2024 07:48

hoekieuitzoekie +21629

Ze staan niet stil. Zodra de bal veroverd wordt is er genoeg beweging. Alleen gaat de bal dan eerst 3x breed en begint de opbouw weer zowat bij Bijlow. Door die trage opbouw wordt het veld zó klein dat er ook geen ruimte meer is voor loopacties. Ze doen het zichzelf aan.

29-01-2024 08:00

Reinaldo16 +20547

Het enige wat wij momenteel uitspelen door die driehoekjes zijn de spitsen en buitenspelers van de tegenstanders en die kun je ooo zonder passen gewoon langslopen

29-01-2024 07:41

ZoonVanDeMelkboer +64359

Achteraf natuurlijk makkelijk lulle, als hij die pingel tegen te touwen schiet heeft hij zijn vorm mogelijk weer terug. Maar het was wellicht handiger geweest om iemand in vorm achter die bal te zetten.
Mogge.

29-01-2024 07:41

Juzek +273

Ik wil nu wel een poosje buitenspelers die buitenom kunnen, want de backs gasn er toch nooit overheen en het centrum is veel te vol. Dus Igor op rechts en Dilro op links.

29-01-2024 07:41

Snoek1974 +1803

Als de back niet komt , moet een speler buiten om kunnen dus Paxao op rechts en Ivanusec of Sauer op links waar Hartman kan zorgen voor de overlap .

29-01-2024 21:22

Sic +2739

Pusic we need joeee

29-01-2024 07:39

Liser +19811

Voortaan een ander de penalty's laten nemen, Hancko zou een goede kandidaat zijn.
Gimenez raakt momenteel helemaal niks en kost punten ipv dat hij ze pakt.

29-01-2024 07:37

ankona +13346

En zodra Ueda terug is hem een tijdje basis zetten. Laat Gimenez maar weer knokken voor zijn plek

29-01-2024 07:38

kkhahsdedhkdh +42210

Hancko blonk gisteren nou ook niet bepaald uit in het op doel schieten

29-01-2024 07:38

JVRFR +10033

Een dot van een kans hielp hij om zeep.

29-01-2024 07:45

Snoek1974 +1803

Hij zal de pingels niet met rechts nemen

29-01-2024 21:22

kkhahsdedhkdh +42210

Nee, maar de rebound op de penalty was met links en echt een 100% kans

29-01-2024 21:44

mataglap +7577

Eens. Die moet gewoon geen penalty's nemen, dat ziet iedereen. Fijn dat hij graag wil scoren maar die ballen moeten er gewoon 100% in. Dan ramt Hancko ze wel tegen de touwen.

29-01-2024 07:42

hoekieuitzoekie +21629

De tactiek in thuiswedstrijden deugt gewoon niet. Clubs graven zich altijd in tegen ons, en wat gaan wij doen? Precies in de ruimtes voetballen waar de tegenstander ons graag wil hebben.

We spelen tegenwoordig zonder opkomende backs. Eeuwig zonde als je Hartman hebt met zoveel drive en zo'n goede voorzet, maar het zal wel hip zijn ofzo. Maar nee, er moet een vierkantje op het middenveld gemaakt worden met 1 van de backs want dat is nieuw en geen enkele tegenstander kan dat managen. Zoals we al maanden zien tegen bijvoorbeeld Volendam thuis, Nec thuis en Twente thuis.

Dus tegenstanders trekken zich massaal terug, maken het veld klein, en als "antwoord" daarop spelen wij met de backs aan de binnenkant. Maken het veld nog kleiner. Spelen met 2 buitenspelers die naar binnen trekken en geen enkele back die er aan de buitenkant overheen gaat. En het veld wordt kleiner, en kleiner, en kleiner.

Het is dan misschien maar ouderwets wat Bosz doet bij PSV. Maar dan zie ik altijd minimaal 1 back die buitenom gaan en ruimtes trekt. Het veld wordt knetter breed gehouden. De centrale verdedigers houden het tempo 10x hoger dan dat wandeltempo wat bij ons wordt aangehouden. ZO speel je een kleine tegenstander kapot Arne!

29-01-2024 07:37

SteffieFR +6711

Volledig mee eens. Roep ik ook al weken.

Arne ziet het niet, of wil het niet zien....

29-01-2024 07:51

Kritisch +21716

Paixao en Lingr had je ook op rechts kunnen zetten, evenals Dilrosun.
Als je Sauer bij de selectie had gehouden had je hem op rechts kunnen zetten en desnoods kan Ivanusec ook vanaf rechts, dat heeft hij in het verleden vaker gedaan.

Zoveel opties voor rechts maar met Nieuwkoop vestig je natuurlijk de aandacht op je. Want Slot is Slot niet als hij niet publiciteitsgeil zou zijn.

Veel van zijn keuze worden ook gemaakt met het oog op publiciteit.
Ook vd Belt de voorkeur geven boven Lingr of Ivanusec is, behalve dat het de zoon van Slots beste vriend is, ingegeven met het oog op de publiciteit.
Met zulke keuzes vestig je wel de aandacht op je en daar is het om te doen.

29-01-2024 07:35

JVRFR +10033

U was ook zo ontevreden dat Nieuwkoop als rechtsbuiten speelde tegen PSV. Toch pakte dat goed uit.

29-01-2024 07:38

Kritisch +21716

Goed? Omdat Slot dat zegt?

29-01-2024 07:39

zutphen +14641

Geschreven met het oog op publiciteit. Met zo'n stuk vestig je wel de aandacht op je en daar is het om te doen.

29-01-2024 07:41

hoekieuitzoekie +21629

Dit is best een treurig stukje tekst

29-01-2024 07:48

Kritisch +21716

Het is dan ook nog vroeg, ik moet nog inkomen

29-01-2024 07:58

EdvakJ +870

Joh van Hooijdonk …..

29-01-2024 07:33

RPI +46347

psv is ook niet best hoor die laat vast nog wel wat puntjes liggen

29-01-2024 07:32

DeLaatsteZet +7079

Hopelijk niet aanstaande zaterdag

29-01-2024 07:44

Bati +38736

Het legioen had trouwens ook een offday zeg, tegen Psv alles gegeven denk ik.

29-01-2024 07:29

JVRFR +10033

Kortom een wedstrijd om snel te vergeten en door!

29-01-2024 07:30

Diffa85 +10944

Misschien zeg ik iets heel geks hoor, maar misschien is hij ook geen rechtsbuiten..

29-01-2024 07:25

JVRFR +10033

Wat voor geks zegt u nou. 😉

29-01-2024 07:28

DeLaatsteZet +7079

Wie dan wel? Oh wacht, Gnonto.

29-01-2024 07:28

teauvenoir +77751

Is natuurlijk ook misdadig: Bart Nieuwkoop, zelfs voor rechtsback veel te slecht, opstellen als rechtsbuiten. Slaat echt nergens op.

29-01-2024 07:24

ankona +13346

Tegen PSV werkte het prima, maar daar speelde hij ook stiekem gewoon als back om Dest die stiekem als buiten speelt af te stoppen.

29-01-2024 07:37

eppo +70365

Zodeknetters heejjj. Staan een paar auto's dwars op de A15 na de thomassentunnel richting maasvlakte.

29-01-2024 07:24

fr1908-paul- +5598

Week net begonnen en nu al dwars doen! Schavuiten

29-01-2024 07:25

eppo +70365

Beetje zoals Feyenoord dus.

29-01-2024 07:42

huissie79 +19946

Komt door mensen die hun telefoon gebruiken in t verkeer

29-01-2024 07:53

eppo +70365

En vaak aan de andere kant de kijkers. Sommige gaan gewoon op de rem trappen om te gluren wat er aan de hand is, gekkehuis.

29-01-2024 07:55

RdamNoord +193387

En die Japper die we hebben kan wel hoog springen, maar die scoort ook niet.

29-01-2024 07:23

EdvakJ +870

Doettie alleen voor Japan …

29-01-2024 07:36

CollinKazimRichards +12838

Morgen kameraden! Ben mee weer weg! Het plicht roept!!

29-01-2024 07:23

fermeer +25696

Bring back Luke Wilkshire

29-01-2024 07:23

RPI +46347

Hahaha jezus

29-01-2024 07:35

korsakov +93148

Santi moet meer kroketten eten

29-01-2024 07:20

RPI +46347

Meer noiken

29-01-2024 07:35

Feyput +7709

Dadelijk die Chinees erin, moet je eens zien wat er dan gebeurt!

29-01-2024 07:18

lfr1908 +21977

Gewoon slecht

29-01-2024 07:16

AadvandeNaad +21182

Maar gelukkig hebben we nog steeds geen TD, toch Dennis?

29-01-2024 07:14

zekerteweten +112063

Geen TD en geen fatsoenlijke assistent die Slot een beetje bijstuurt af en toe.

29-01-2024 07:18

Ninovas +28272

Die vleugelspelers doen geen ene tering, dan maar zonder ze spelen

29-01-2024 07:14

Ninovas +28272

Als er geen aanvallers bijkomen, 4-4-2 met ueda en gimenez.

Zerrouki en wieffer als een blok en stengs timber als links rechts

29-01-2024 07:14

5314 +21243

In ninovas we trust

29-01-2024 07:15

Ninovas +28272

Heb arne gesproken, hij ging erover nadenken

29-01-2024 07:15

huissie79 +19946

Is een optie. Maar dan wieffer en timber centraal.
Stengs hangend vanaf rechts en ivanusec hangend vanaf links.
Moet je alleen wel een rb hebben die er overheen komt. Dus geen geertruida.

29-01-2024 07:55

cultuurbewakerdewolf +1355

Wakker geworden met een kwak in me onderbroek.

29-01-2024 07:14

Serzzio +3676

Gefeliciteerd. U bent volwassen geworden.

29-01-2024 07:25

LELANDPALMER +11592

Hahahahahaha Nieuwkoop rechtsbuiten, er zijn grenzen.

29-01-2024 07:13
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties