Van Hooijdonk: ''Minteh is voor Gimenez absoluut niet betrouwbaar''

Van Hooijdonk: ''Minteh is voor Gimenez absoluut niet betrouwbaar''

Ibrahim Afellay heeft genoten van de wedstrijd tussen PSV en Feyenoord. De oud-voetballer zag twee ploegen die aan elkaar gewaagd zijn dit seizoen, en ook in Eindhoven waren de verschillen klein. De 2-2 eindstand is dan ook een juiste weerspiegeling van de krachtsverhoudingen.

''Het gebeurt zelden dat we dit soort wedstrijden in Nederland zien,'' begint Afellay in het praatprogramma Studio Voetbal. ''Met name door de intensiteit was het een goede wedstrijd. Voetballend ging er wel het nodige mis, maar ze legden elkaar het vuur aan de schenen. Je zat vanaf het eerste tot het laatste fluitsignaal op het puntje van je stoel. Het was enorm genieten. Je kon ook zien waarom deze ploegen niet voor niets ver boven de rest uitsteken.''

Afellay zag Feyenoord wel matig aan het duel beginnen. ''Eigenlijk heeft PSV Feyenoord in de wedstrijd geholpen. Nota bene door de speler Boscagli, die eigenlijk de meest betrouwbare is van het hele seizoen. Hij werd door Gimenez al gewaarschuwd. Daar schat hij een bal verkeerd in. Vervolgens, bij de goal van Minteh, kreeg hij kortsluiting. Dat ben je niet gewend van hem. Het is hem vergeven, want hij draait een topseizoen. Op dat moment was PSV heer en meester en gaf Feyenoord de hoop om terug in de wedstrijd te komen.''

Santiago Gimenez
Gimenez wist het net voor Feyenoord weer te vinden. Pierre van Hooijdonk is er nog niet van overtuigd dat het lek weer boven is, maar dat heeft niet alleen met de vorm van de Mexicaan te maken. Zijn medespelers weten hem niet altijd in stelling te brengen. ''Het is gewoon voor hem ontzettend lastig. Vandaag speelde Feyenoord met Milambo heel erg aan de binnenkant en met Minteh aan de rechterkant. Hij is hartstikke gevaarlijk, alleen het is een toeval voetballer.''

''Minteh is voor Gimenez absoluut niet betrouwbaar,'' vervolgt de oud-spits van Feyenoord. ''Het is heerlijk als je in ieder geval een vleugelspeler hebt waarvan je weet wat er gaat gebeuren. Stengs is er niet bij en dat is qua creativiteit en ook voor Gimenez een ontzettend gemis. Wie dan? Het grappige is dat er met Minteh zijn snelheid wel iets gebeurt. Alleen of je daar als centrumspits heel erg vrolijk van wordt... Ik zou er echt knettergek van worden.''

Gimenez zelf kan in de ogen van Van Hooijdonk ook meer doen. ''Het is best lastig, want hij krijgt ook een aantal lange ballen te verwerken. Alleen daar doet hij zichzelf er zo makkelijk vanaf. Ik vind dat hij daar veel meer kan doen voor het elftal. Het zijn moeilijke ballen, en je wordt vaak niet omringd door medespelers. Alleen je mag een hele moeilijke bal ook wel eens bij je houden, daarmee geef je het elftal lucht. Ik vind het veel te makkelijk voor een spits van zijn niveau. Het blijft voor mij een geweldige spits, alleen het meevoetballen moet hij echt gaan toevoegen. Als hij dat doet, dan wordt hij alleen maar completer.''

Van Hooijdonk: ''Minteh is voor Gimenez absoluut niet betrouwbaar''
Van Hooijdonk maakte zijn argument duidelijk door een moment van Minteh te laten zien waar hij Gimenez in stelling had moeten brengen.
Lees meer over
Santiago Gimenez Yankuba Minteh
Plaats reactie
666

Nabb +247

Na een keer een vrije trap, heeft Van Hooijdonk ook geen vertrouwen meer in Van Persie gehad.😂

04-03-2024 19:25

tdetank +11946

Dat kan zo zijn maar voorlopig is zijn rendement het hoogste van alle aanvallers in deze fase.

04-03-2024 18:01

Djstone +141

Ik vind Minteh wel beter worden. Hij heeft de afgelopen paar weken een paar keer laten zien dat hij een bal ook aardig in kan slingeren. Op de goal maar gisteren ook een bal op Paixiao die daar net te kort komt vlak voor de goal. Het is een rare voetballer en veel van wat hij doet lijkt op geluk. Maar als hij een duel opzoekt komt hij er toch heel vaak voorbij. Dat gebeurd iets te vaak om nog geluk te zijn. Daarbij blijft hij maar gaan. Een back word gek van hem en hij rouwt niet als hij een bal verliest maar verdedigd direct mee met aardig wat succesvolle bal veroveringen. Nadat hij gewisseld werd tegen Roma ging het fout, omdat Lingren niet met de back mee ging, waar Minteh die back constant op zijn huid zat.
Als je na gaat dat dit een Afrikaanse jongen van 19 jaar is, die geen jeugdopleiding heeft gehad en pas twee jaar in club verband speelt, is het knap wat hij kan. Ook fysiek is hij gezien zijn leeftijd nog volop in ontwikkeling. Volgens mij is het ook wel een leuk gastje!

04-03-2024 17:53

guykroudikorsou +8279

Fuck Gimenez dan, laat Minteh in de basis staan zeg ik.

04-03-2024 17:31

Seasider +552

Minteh is niet van ons. Gimenez wel.
Gimenez heeft het even niet op dit moment.
Minteh moet Gimenez voeden. Daarmee helpt hij hem weer in vorm te komen.
Zo eenvoudig werkt het.

04-03-2024 23:50

lodj +355

Van hooydonk moet zn kut kop houden eindelijk een echte snelle speler was echt goed gister tegen de lampies

04-03-2024 17:10

Roffainha +1108

Okey, dus zo praat je over een oud speler die onmisbaar was in het behalen van de UEFA cup?

Echt bizar hoe disrespectvol sommige "supporters" over oud-Feyenoorders praten die zoveel voor de club hebben betekend.

04-03-2024 20:01

9ball +1504

Feyenoord moet volgens seizoen goed gaan shoppen. Niet meer die laatste fucking moment dealtjes afwachten en vooral Europese spelers. Dit seizoen heeft je vooral dat de kop gekost.

04-03-2024 16:08

progress +2353

Wat een verhaal over de voorhoede, nou is het ongeveer wel duidelijk waar er versterkingen moeten komen.
Verhaal over Giminez klopt wel een bal bij je houden en dan nog eens afspelen als er een medespeler in de buurt is is nogal moeilijk voor hem, en dat zie je ook bij minteh sort off.
Ach als we dit seizoen 2e worden en de beker binnen harken is het seizoen alweer voorbij.
Tijd om verder te kijken en nieuwe spelers te vinden.
Ten Kloese was wel aardig bezig met een aanvaller van Excelsior en die Mexicaan maar is een middenvelder, net zoals ivanusec wat al werd gezegd voordat we hem kochten datie nog maar een seizoen op die positie linksbuiten speelde en daarvoor op het middenveld was te vinden.
Dus dan snap ik wel waarom ik hem vaak op het middenveld dingen zie doen in plaats van een mannetje langs de zijlijn passeren en een voorzet op maat te geven. Waar die eigenlijk voor gehaald was.
Dus die Marokkaanse aanvaller van Excelsior toch maar kopen en dan zeker voor links nog een nieuwe erbij

04-03-2024 15:30

Alvorens +7264

Die Santi houdt wel van een potje klaverjassen hij nodigd er iedereen uit .

04-03-2024 13:11

Nico.P +472

Minteh is gewoon een eenling, die hard kan rennen. Iemand uitspelen is puur geluk. Daardoor krijgt Gimenez niks meer. Minteh is meer voor de laatste 10 minuten. Nieuwkoop kan dat veel beter en goede voorzetten geven. Wat Minteh niet doet.

04-03-2024 13:10

Dordtse-Feyenoorder +2131

Nieuwkoop en goede voorzetten geven? Hahahaha

04-03-2024 13:39

Jos.K +959

Nieuwkoop zeker gevaarlijk maar voorzetten komen ook meestal niet aan. En iemand uitspelen is bij Minteh echt geen geluk. Hij kapt de meeste verdedigers helemaal suf. Maar ook die voorzet die moet komen volgt er helaas te sporadisch op.
Dus niet met jouw stelling eens.

04-03-2024 16:22

Adriaaantjeeeeeee +25671

Eens...dikke eens

04-03-2024 13:10

Seasider +552

Goed gezien Pierre.
Zit die Pierre daar toch niet mijn comments te kopiëren??
Bron: 31-2, Seasider

04-03-2024 12:54

HanskooBV +32074

Dit heeft Pi-air wel goed gezien.

04-03-2024 12:37

lou +1957

Vergeet niet de jongen is net 19 jaar en pas 2 jaar prof en dan al zoveel kritiek, absurd.

04-03-2024 11:24

GGAllin +1506

....en Gimenez moet stoppen met het vragen om kaarten. Daar moet Slot op aansturen. Elke keer als ie om een kaart vraagt hem een wedstrijd ernaast zetten. Irritant gedrag.

04-03-2024 10:42

mfr23 +6238

Doet elke speler. Alleen kan Gimenez geen Nederlands zoals Wieffer, Timber, Luuk de Jong, Guus Til, Hans Mulder of Arco Jochemsen. Dus die moet het met gebaren doen, en dat zien we.

04-03-2024 10:44

ThaFly1908 +1311

Scheids, giele kart.

Klaar

04-03-2024 11:11

GGAllin +1506

Sowieso mag voetbal wel weer een mannensport gaan worden. Dat gerol om niets, gillen en krijsen als een stel wijven.

04-03-2024 14:20

mfr23 +6238

Als je een speler door ziet gaan zonder overdrijven wordt de overtreding vaak niet gegeven, spelers moeten de overtreding wel 'verkopen'. Dit probleem oplossen begint bij het opleiden van capabele scheidsrechters.

04-03-2024 14:25

zdpln +1870

Santi spreekt spaans. Dus niet giele, maar amarillo. Of tarjeta amarilla?

04-03-2024 14:33

JimRTM +6987

Iedereen die vraagt om geel moet hem meteen zelf krijgen

04-03-2024 12:05

Ron.V15 +2683

Pierre heeft gewoon gelijk.
Je wordt als spits Hoorndol van die Gozert maar tegelijkertijd wel de buitenspeler met de meeste dreiging.
Dus Santi kan zijn borst nat maken.
Mooi man

04-03-2024 10:18

Jamcarterrr +3887

Van Hooijdonk dacht waarschijnlijk ook zo over RvP. Snap sws niet waarom deze man, die het lef had om Kazim ergens aan te bevelen, op tv zijn mening mag verkondigen

04-03-2024 09:57

mfr23 +6238

Ik word een beetje misselijk van de (waarschijnlijk onbedoelde) vergelijking tussen Van Persie en Minteh

04-03-2024 10:25

Jamcarterrr +3887

Ga kotsen dan

04-03-2024 10:31

mfr23 +6238

Ik ga kotsen van die ontbrekende ava

04-03-2024 10:43

kraai59 +5373

Jij mag hier ook je mening verkondigen. Dus hij mag dat ook.

04-03-2024 11:39

Jamcarterrr +3887

Tussen hier en op TV zit wel een groot verschil he.

04-03-2024 12:56

FFL +11014

Je merkt hier goed dat Van Hooijdonk zelf een top centrumspits is geweest, want hij zegt hier eigenlijk precies hoe het is. Ook wat Minteh betreft

04-03-2024 09:46

petje +10733

Giminez had t zichzelf wat makkelijker kunnen maken door te scoren uit 2 situaties.
Misschien door al t balverlies van giminez dat minteh denkt....k doe t wel alleen.
Misschien hè....

04-03-2024 09:41

mfr23 +6238

Ik denk niet dat Minteh denkt.

04-03-2024 10:26

ReturnoftheMac +28121

Zei hij dat ook niet ooit over Robin v. Persie ?

04-03-2024 09:40

Rusa01 +1124

Heel erg met PvH eens hier.

Mijn sentiment iss wel langzaam aan het kantelen bij Minteh. Van 'hij kan helemaal niks en is alleen snel' naar: 'wat n ruwe diamant maar wat moet hij nog veel leren'.

Santi kan natuurlijk niet van hem op aan. Zowel hoe hij met hem effectief moet vrijlopen maar ook in balbezit. Er was op een bepaald moment een 2 - 2 situatie waarbij Minteh absoluut niet laat zien wat hij wil.

Daarnaast voorbeelden te over van het niet maken van of het maken van de verkeerde keuze. Als hij dat gaat zien (wat ik niet uitsluit) dan kan het natuurlijk een prima speler worden.

04-03-2024 09:29

mfr23 +6238

Is zeker een ruwe diamant en kan stappen maken, maar als we dat rond maart pas gaan denken en zien had je hem nooit moeten huren. Je hebt er zelf niks aan. Alleen wat sjeiks uit Saudi Arabie die er wat aan hebben.

04-03-2024 10:26

Rusa01 +1124

Daar heb je wat betreft puur basismateriaal zeker een punt. Heeft inmiddels wel wat waarde gehad. Daarnaast denk ik dat het voorlopig voor ons wel een meerwaarde is als je ieder jaar een engels 'toptalent' kan huren. Al is het voor de breedte.

04-03-2024 11:16

010ert +19693

Ja tuurlijk het ligt aan iedereen behalve gimenez kk op gek

04-03-2024 09:25

AvL +9160

Misschien even het artikel lezen?

04-03-2024 10:14

mfr23 +6238

Sooooow jij hebt aandelen in Minteh

04-03-2024 10:27

Kieboom +40347

Als er 1 onbetrouwbaar is, dan is t Pierre

04-03-2024 09:02

DirkWuppertal +1901

Een buitenspeler beoordeel je op assists en doelpunten, de 1e zal je nauwelijks vinden van de 2e wat meer, gevaarlijke speler ja maar een blind paard is ook gevaarlijk.

04-03-2024 08:41

dikkie_dik +2941

Pierre heeft natuurlijk gelijk. Grillige Minteh is voor Santi lastig voetballen. Geert gaf gister de assist, niet Minteh.

04-03-2024 08:24

Pelleboog1908 +43965

Volledig eens met iedereen.

04-03-2024 08:23

ReturnoftheMac +28121

Lekker makkelijk dit weer

04-03-2024 09:40

TGW +6584

Vind ook dat Gimenez te gemakzuchtig omgaat met lange ballen. Maar het is voor en tegenstander juist lastig ook tegen een onvoorspelbare buitenspeler zoals Minteh komen te staan.
Ik snap dat het voor een spits lastig is.

04-03-2024 08:12

mfr23 +6238

Vind dat hij dat vaak juist slim doet. Gaat niet blind het duel aan, maar probeert juist een block te zetten of te anticiperen op een verdediger die mis zit. Gebeurde bij die grote kans die hij miste (kan gebeuren, niet elke bal kan erin en zoveel kansen krijgt hij niet dus dan zit de statistiek weleens tegen) ook op die manier.

04-03-2024 10:28

TGW +6584

Gisteren misschien een paar keer. Maar meestal doet ie gewoon niks, of weet ie helemaal niet waar zijn tegenstander is.
Ueda doet dat wel beter, legt het ook regelmatig fysiek af. Maar doet meer in dat opzicht

04-03-2024 11:06

David.W +9761

Ben het niet snel eens met Pierre maar gister had hij wel een goed punt hier over

04-03-2024 07:55

feyenoord_Freak +14066

Goedemorgen !!! Ik mis hier in de stukken te lezen de kans die Geertruida kreeg er ook wel in mocht hoor 🤦🏻🙄🤩

04-03-2024 07:51

feyenoord_Freak +14066

Jaaa een beetje onbesuisd jammer want als hij gewoon rustig en geconcentreerd was gebleven had hij die bal zeker gescoord .
Hij zat zo in het moment en in de kans dat hij onrustig van werdt hij was goed opgefokt.

04-03-2024 08:02

Equinox +51185

Ik zou nooit voor zo'n huppelkutje als Sabeau van BB thee zetten, maar voor Miss wel.

04-03-2024 07:42

Equinox +51185

Net mijn klauwen aan de waterkoker verbrand
Je moet iets over hebben voor een kopje thee nietwaar

04-03-2024 07:36

Mensini +14649

De inhoud is heet niet de waterkoker...

04-03-2024 08:00

Equinox +51185

Ken je mijn waterkoker niet

04-03-2024 08:04

beppie172 +66455

Bij veel waterkokers kan je je klauwen flink verbranden aan de buitenkant. Enige wat dan veilig is, is het handvat.

04-03-2024 08:05

Mensini +14649

Okay, goedkope niet dubbelwandige dan...

04-03-2024 09:11

Mensini +14649

Tijd voor een qooker?

04-03-2024 09:11

jack98 +47428

Soms zijn de spelers voorin te egoïstisch en hadden ze de bal achteraf beter moeten afleggen.

Maar ja, ze willen ook scoren om uit hun ‘vormcrisis’ te komen.

04-03-2024 07:29

MissFR2017 +96637

Haha ik lees net dat Bosz de gaskraan volledig open wilde zetten. Had ie dat niet een paar jaar geleden kunnen doen? 🤦🏻‍♀️😂

Ik weet nu niet of ik helemaal tevreden ben met de uitslag. Er had voor m'n gevoel meer in gezeten.
Je hoorde aan het psv publiek dat ze opgelucht waren, die dachten dat psv even over ons heen zou walsen.
2e plek geven we niet meer weg, bekertje erbij en gewoon een prima seizoen ondanks een wat slechtere fase.

Goedemorgen, mand, een mooie dag 👋🏼🌞

04-03-2024 07:24

Equinox +51185

Missje mogguh, prima analyse.
Koffie? 🥰

04-03-2024 07:25

MissFR2017 +96637

Theetje liever haha

04-03-2024 07:30

Equinox +51185

Okidoki, effe thee maken voor zo'n lekkere toekomstige collega

04-03-2024 07:34

IJzerenKees +132811

moguh wat een lang verhaal ga gewoon koffie zetten

04-03-2024 07:26

MissFR2017 +96637

Hahahaha goedemorgen keesie

04-03-2024 07:31

IJzerenKees +132811

ik zorg voor boter koek

04-03-2024 08:29

ReturnoftheMac +28121

Pizza, snoepen , boter koek … diabetes en je quartet is compleet !

04-03-2024 09:43

MissFR2017 +96637

Haha veel te vet

04-03-2024 10:11

korsakov +94453

Miss, een oud-ollega van mij sprak de opluchting uit namens alle pisvee toeschouwers.

04-03-2024 07:26

Equinox +51185

Lekkere collega's heb jij dan

04-03-2024 07:27

MissFR2017 +96637

Die had hij, oud collega 😉

04-03-2024 07:31

Equinox +51185

En waarom gaat ie dan elders?

04-03-2024 07:46

6Paul +18450

Mogge Miss

04-03-2024 07:28

MissFR2017 +96637

Goedemorgen Paul!

04-03-2024 07:32

jellert +222718

Missy in topvorm. Krijg zin in je zo.

04-03-2024 08:22

MissFR2017 +96637

Hahahaha 😂

04-03-2024 10:12

Maakjenietdruk +11954

Ik zei het gisteren hier tijdens de wedstrijd al, beide aanvallers speelden hun eigen wedstrijd en hadden geen oog voor elkaar.

04-03-2024 07:23

dierenhulp +95351

Voor Milambo komt het eerste nog iets te vroeg. Maar hij heeft er gisteren aan kunnen ruiken.

04-03-2024 07:18

ookhier010 +685

beginnen we voor Milambo later , uurtje of 5 voldoende ??

04-03-2024 07:27

huissie79 +20208

Vergeet ook niet dat hij op een voor hem onbekende plek speelde.
Milambo komt uiteindelijk het beste tot zijn recht op timber zn plekkie.

04-03-2024 07:59

korsakov +94453

Goedemorgen dappere strijders

04-03-2024 07:17

6Paul +18450

Korsakov mogge

04-03-2024 07:17

dierenhulp +95351

Morgen Korsakov

04-03-2024 07:19

Equinox +51185

Mogguh strijder 👊

04-03-2024 07:21

huissie79 +20208

U weet waar ze hun spelers dappere strijders noemen?
Niet in Rotterdam in ieder geval.

04-03-2024 07:59

Animism +6518

Gimenez is helaas ook alleen maar met zichzelf bezig, had gisteren wel wat goede acties en grote kansen.

Eerste had hij, zoals Minteh, gewoon de keeper uit kunnen kappen. Tweede had hij kunnen afleggen op Timber of eerder moeten schieten.

Verder teveel bezig met vallen en kaarten vragen. De Jong kreeg ook geen voorzetten, maar is veel minder ego en heeft daardoor 9 of 10 assists

04-03-2024 07:16

Equinox +51185

Je had in principe daar met 2-3 of 3-4 kunnen winnen, dat klopt. Maar zij 2x op de paal , waarbij Wellenreuther 1 goed pakt,of je had verloren. We hopen de beker te pakken en natuurlijk CL centen.

04-03-2024 07:18

6Paul +18450

En dan hebben we het gewoon goed gedaan. Kampioen nu de beker hopelijk en volgend jaar weer kampioen

04-03-2024 07:22

Equinox +51185

Eens. CL is net zo belangrijk

04-03-2024 07:23

6Paul +18450

Die 2 de pkek is gewoon prijs zonder feest

04-03-2024 07:26

Animism +6518

Telkens dat CL geld is heerlijk inderdaad

04-03-2024 08:17

ankona +14401

Gimenez en Minteh kregen vlak na elkaar een identieke kans. Een waarbij je een keeper geen kans mag geven. Gimenez faalde en Minteh maakte hem af op zijn manier. Gimenez had niet ook zo moeten kappen, dat is niet de normale manier. Gewoon lichaamsschijnbeweging en keeper passeren. Niet moeilijk voor een spits. Hoe Minteh het deed wil je eigenlijk niet zien maar op een of andere manier past het bij hem en werkt het voor hem.

04-03-2024 07:43

Animism +6518

Beide linksbenig en dus moest hij kappen naar z'n rechter om hem vervolgens in een leeg doel binnen te tikken. Minteh kwam zelfs vanuit een lastigere positie om dat te doen

04-03-2024 08:19

IJzerenKees +132811

pierre zit in louche handeltjes
moguh

04-03-2024 07:12

dierenhulp +95351

Morgen Kees

04-03-2024 07:12

Equinox +51185

Mogguh Kees

04-03-2024 07:13

6Paul +18450

Mogge Kees

04-03-2024 07:13

6Paul +18450

Zijn zoon verkocht

04-03-2024 07:15

korsakov +94453

Mogge

Wat dan Kees?

04-03-2024 07:16

IJzerenKees +132811

wind molens

04-03-2024 07:18

korsakov +94453

Hoge bomen

04-03-2024 07:19

sickick +27609

Sickick: ''Van Hooijdonk is voor Steijn absoluut niet betrouwbaar''

04-03-2024 07:12

Equinox +51185

Eerst koffie

04-03-2024 07:11

Equinox +51185

Zo hypotheek afschrift gekregen in de post. Ha nog steeds, 1,2% 20 jaar vast, de bank is blij muhaha

04-03-2024 07:09

6Paul +18450

Die megawinst hebben ze niet aan jou te danken

04-03-2024 07:12

Equinox +51185

Ja daar lig ik ook soms wakker van hoor

04-03-2024 07:14

beppie172 +66455

Laatste jaarafschrift van de Rabobank gekregen. Geen hypotheek meer en hoef dus ook geen rente meer aan die witteboordencrimininelen te betalen. Heb ook meteen de rekening daar opgezegd.

04-03-2024 07:31

Equinox +51185

Lekker bezig!!!

04-03-2024 07:35

MaartenTwijffels +10569

Santi had diverse keren zelf ook oogkleppen op. En met Stengs erbij deed hij het niet veel beter. Gewoon een flinke vormdip.

04-03-2024 07:09

dierenhulp +95351

Slot in trui langs de lijn Bosz in winterparka.

04-03-2024 07:08

6Paul +18450

Bosz heeft klapsigaar gerookt

04-03-2024 07:06

dierenhulp +95351

Tijd voor een bakkie

04-03-2024 07:06

Equinox +51185

Bijna klaar

04-03-2024 07:07

cultuurbewakerdewolf +1355

Kano met slagroom en een bak koffie en een paar knijpers.

04-03-2024 07:06

Equinox +51185

Effe nieuwe koffie zetten

04-03-2024 07:04

FR12Vincent +85998

Mogge
Koffie en een kano

04-03-2024 07:02

6Paul +18450

Ik heb bitterkoekjes

04-03-2024 07:03

dierenhulp +95351

Morgen Vincent

04-03-2024 07:04

Feyput +7739

Vergeet de peddels niet op te eten

04-03-2024 07:05

6Paul +18450

Zit er maar 1 op

04-03-2024 07:09

OnsFeyenoord +12217

Af en toe zie op Funda voor wat voor loterijbedragen de huizen in de buurt worden verkocht en dan denk ik: zal ik ook verkopen?
Maargoed, als je verkoopt moet je ook zelf weer kopen dus wat schiet je daarmee op

04-03-2024 07:02

Equinox +51185

Verkopen in NL kopen in BE

04-03-2024 07:05

beppie172 +66455

Herkenbaar. Ik zei ooit: als ons huis het dubbele waard wordt van wat we betaald hebben verkoop ik het. Het is ondertussen 4x zoveel waard en afbetaald, maar als je kijkt wat je er voor terug te kopen is blijf ik lekker zitten. Wellicht later verkopen aan onze dochter voor een redelijke prijs en dan zelf kleiner gaan wonen, dan komt zij tenminste ook nog in aanmerking voor een woning.

04-03-2024 07:43
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties