''Van mij mag het direct, maar ik denk niet dat Dennis het uit handen gaat geven''

Giovanni van Bronckhorst is door Feyenoord gepolst om technisch directeur te worden. Jan Boskamp heeft het nieuws ook te horen gekregen en zou het een goede zet vinden om een kind van de club het technische beleid van de Rotterdammers te laten uitzetten.

"Van mij mag het direct, maar ik denk niet dat Dennis het uit handen gaat geven," vertelt de oer-Feyenoorder in de podcast van FC Afkicken. "Het sportieve gaat Dennis denk ik niet uit handen geven. Ik heb hem een paar keer ontmoet en hij is helemaal gek van het spelletje. Van mij hoeft het ook niet, want je kan niet zeggen dat hij het slecht heeft gedaan."

"Het nieuws over Van Bronckhorst had ik gehoord in De Kuip, maar Gio zelf heeft niks meer vernomen van Feyenoord. Ik weet het niet zeker, dus je moet er niet over ouwehoeren. Maar het zou wel mooi zijn, het is een ventje van ons en een goed boegbeeld. Ik vind het leuk, want je ziet bij clubs als Barcelona en Bayern München dat oud-voetballers worden ingeschakeld."

Ontwikkeling bij Feyenoord

Boskamp is verder blij met de ontwikkeling die Feyenoord momenteel doormaakt. De oer-Feyenoorder heeft zich dit seizoen regelmatig gestoord aan het gebrek aan afspraken. "Je ziet nu niet meer de linksback gaan als de rechtsback weg is. In het verleden waren ze allebei weg en vielen er grote ruimtes, dat is nu al beter. Je ziet daarin wel de stempel van Robin van Persie. Tegen Twente was echt heel goed."

Van Bronckhorst aanstellen als TD van Feyenoord is een goede zet
Lees meer over
Jan Boskamp
Plaats reactie
666

Erik.V98 +344

Afnemen als td zou de uitkomst zijn

27-03-2025 11:43

bd +1217

Dat Kloese hier weer mee komt.... Bronckhorst heeft nog nooit gepresteerd als td.
Eenhoorn als ad, bosvelt als td.

27-03-2025 09:54

baldjkf +2915

"Maar het zou wel mooi zijn, het is een ventje van ons en een goed boegbeeld"

Gaan we weer. Wat een beleid zouden we hebben als Jantje het voor het zeggen zou hebben. Alles gebaseerd op gevoel, zonder fatsoenlijke argumenten.

27-03-2025 09:29

AMG +954

zou mooi zijn een echte Feyenoord speler als van Bronckhorst van de club in zo"n functie te plaatsen ipv DTK maar denk dat hij weinig of geen kwaliteiten heeft om deze functie waar te kunnen maken, het idee erachter juich ik toe, hoop wel snel veranderingen te zien in de Technische staf, die Ruil is in ieder geval goed bezig, zou Overmars trek hebben in deze functie dat zou wel lachen zijn want ondanks zijn ontslag redenen was hij van grote waarde bij 020,denk dat Feyenoord er goed aan doet hem te benaderen want de supporters interesseert het helemaal niets wat zijn ontslag reden was bij Ajax

27-03-2025 07:32

Aproxis +3752

Spreek lekker voor jezelf joh. Ik zit niet te wachten op een ajacied in het technish hart en al helemaal niet 1 die weg gestuurd is voor seksueel wangedrag.

27-03-2025 08:06

baldjkf +2915

Overmars is wat mij betreft welkom. Tenminste iemand die zich bewezen heeft.

27-03-2025 09:31

Sinister +13061

Lijkt me nou niet erg een harde zakelijke type voor die functie. Wel ben ik van mening dat iemand als Giovanni binnen de club hoort.

Zijn er maar weinig vanuit onze club geschiedenis met zo'n trackrecord en al helemaal als speler/manager.

27-03-2025 07:01

JoopGort +569

Zou Boskamp een Oer-Feyenoorder zijn?

27-03-2025 07:00

jonaathn +14793

Geile tandem hoor, Gio en Robin. Kuyt nog als mascotte en klaar zijn we!

27-03-2025 00:41

theo_de_tokkie +13195

Hebt een netwerk en ervaring nodig. Heeft hij niet.

26-03-2025 23:49

patrick_gloudie +2781

Idd nul evaring en netwerk

27-03-2025 01:59

Juliandicks3 +2211

Hij zat toch bij de Man City Group een tijdje geleden...die hebben wel een aardig netwerk..

27-03-2025 06:59

detrotsvanrotterdam +8672

Waarom.laten ze dat de club niet zelf uitzoeken.

26-03-2025 23:30

Feyenoord4ever1908 +63142

Gio en Boskamp helden

26-03-2025 22:28

you_never_walk_alone +8650

Ongekend hoe sommige hier over gio praten, de man die ons eindelijk na 1999 weer kampioen maakte... als je daar geen respect voor hebt mag je wat mij betreft chemisch gecastreerd worden

26-03-2025 22:17

Wingcommanderbell +6991

Twijfelen of iemand geschikt is voor een functie heeft niks met respect te maken. Fantastische kerel, veel betekend voor de club, maar niet de beste optie als TD. U wilt het liefst Kuyt als trainer en van Gobbel als AD?

27-03-2025 07:18

baldjkf +2915

Respect voor hem als persoon, speler en trainer zeker, maar we praten hier over een technische functie. Zonder ervaring heb je hier bij Feyenoord weinig te zoeken.

27-03-2025 09:34

GentlemanGio +1810

‘Een ventje van ons,’ heerlijke uitspraak van Boskamp. Geweldig dat de club zulke karakters heeft.
En ja, een echte Feyenoorder zijn is een pre. Tegelijkertijd mag dat natuurlijk nooit het belangrijkste criterium zijn om mensen op hoge posities aan te nemen.
Technisch directeur zijn lijkt me vooral een abstracte baan. Je moet een slijpsteen zijn voor de trainer, maar weten waar je grenzen liggen. Je moet de scouting aansturen, maar niet vertellen wie de grootste talenten zijn. Je moet doortastend zijn, maar geen dictator.
Van Bronckhorst heeft altijd gezegd op het veld te willen staan, niet in de bestuurskamer. Zou dat - ingegeven door een wisselvallige trainerscarriere - zijn veranderd?
In dat geval zal de vraag zijn of hij manager genoeg kan zijn om echt een goede technisch directeur te zijn.
Hij heeft het karakter, de statuur, het aanzien, de sympathie, het netwerk en de voetbaltechnische kennis om een echt goede TD te zijn.
Maar kan hij zo’n team leiden, strategisch denken? Ik geef hem het voordeel van de twijfel, maar ja, enigszins bevooroordeeld natuurlijk

26-03-2025 21:19

Jamcarterrr +3841

Heb het vaak gezegd en zeg het nog een keer ; Gio is totaal maar ook totaal geen Directeurtype. Alle zaakwaarnemers en andere TD's zullen over hem heenlopen.

26-03-2025 20:12

PJ63 +4841

Ok, aangezien U alle wijsheid in pacht heeft en klaarblijkelijk Gio door en door kent. Dan maar niet doen

26-03-2025 20:31

baldjkf +2915

Ok, dan maar wel doen, op basis van alle waarheden en feiten die U op tafel legt om aan te tonen welke ervaring Dhr. Bronckhorst heeft op technisch vlak.

27-03-2025 09:36

Vateau +3289

Eens. Had de eerste comment moeten lezen voordat ik stemde. Maar nu je dit zegt heb je helemaal gelijk

26-03-2025 20:59

Dennis010 +1563

Shit, ik had op Eens gedrukt, maar nu ik dit weet heb ik daar spijt van

26-03-2025 21:00

fozzies +3011

Ik ook oneens , tegen mijn gevoel in .

26-03-2025 21:14

you_never_walk_alone +8650

Ok Jam jij dan maar?

26-03-2025 22:11

Armin +8979

Gebaseerd op welgeteld helemaal NIKS!

27-03-2025 07:00

Sosss +166898

Free meneerAkie

26-03-2025 20:07

meneerAkie +10769

Stierenavond.

26-03-2025 19:59

ReturnoftheMac +27518

Als je eenheid en correctheid wilt, is dit wel je man. Gio hoeft hier het voetbal niet uit te vinden. Hij overziet maar doet niet het werk. Goede keus is mijn ogen

26-03-2025 19:53

frankyboy +6825

Mark Ruijl is heel goed. Die moet de ruimte krijgen. Deze winter verantwoordelijk voor de komst van Targhaline en Moder.

26-03-2025 19:50

Jamcarterrr +3841

Hoe weet je dat hij daar verantwoordelijk voor was?

26-03-2025 20:12

Limbow1 +3053

Hoe weet jij dat dat niet zo is.

26-03-2025 20:36

jaivi62 +7717

Omdat het zo is.
Dtk haalt niets meer en elke nieuwe speler is gewoon raak.
Goede spelers halen daar ben ik gelukkig mee
Kut spelers halen of lopen.liegen.....werkt niet

27-03-2025 10:11

Jamcarterrr +3841

Ik weet het niet man. Ik hoop alleen van wel.

27-03-2025 12:47

Solida +37523

Veel emostemmers lijkt het

Gio all time hero, maar ik zie liever iemand die het klappen van de zweep kent.

Laat m eerst maar eens td-tje bij een andere club spelen voordat ie het hier gaat worden.

26-03-2025 19:27

koning-van-de-kluts +591

Paar maandjes Heerenveen dan maar?

26-03-2025 19:40

Solida +37523

Haha ja dat dus :)

27-03-2025 08:07

FrBubba +19474

Haal dan Bosvelt als je toch een Feyenoorder wil.

26-03-2025 19:22

David.W +9711

Zou ook een betere keuze zijn. Paul heeft de ervaring al. Alleen is hij geen Feyenoorder van origine. Maar snap je punt zeker

26-03-2025 19:36

senesi_4 +958

Bosvelt wilt niet helaas. Heeft hij al vaak genoeg te kennen laten weten, die ziet zich zelf geen TD zijn bij een andere club dan GAE.

26-03-2025 19:39

ReturnoftheMac +27518

Bij Rondo van een paar maandjes geleden nog

26-03-2025 19:51

onno +16105

Het grote aantal eens stemmers verbaast mij, omdat van Bronckhorst absoluut niet over de benodigde kwaliteiten beschikt. Is zelfs een matige trainer gebleken. Is FR12 misschien gehackt door de Chinezen, waar Gio een tijdje zijn kunsten heeft vertoond? Of hebben de meesten hier simpelweg meer verstand van ava's?

26-03-2025 19:19

louisvanderploeg +13014

Onno, en jij bepaalt dat??

26-03-2025 19:27

onno +16105

Nee. De Chinezen.

26-03-2025 19:29

louisvanderploeg +13014

die hebben er ook meer verstand van.

26-03-2025 21:38

Tapiaz +28550

Is dit echt wel een goed idee? Mijn gevoel zegt nee......

26-03-2025 19:08

Peterk +34982

Een vervroegde 1 april grap.....

26-03-2025 19:05

Gers +13020

Eebs oneebs

26-03-2025 19:04

TrainerRvP +3

Nergens op gebaseerd gio een td te maken.

26-03-2025 18:59

OveAiaiaiaiOle +10277

Leuke vent, kind van de klup, maar geen TD

26-03-2025 18:58

Twan_feyenoord +968

Gio is niet gehaaid genoeg om td te worden

26-03-2025 18:53

SalsaSamba +6595

Ik ben toch verrast over het hoge percentage dat Gio als TD wil. Onder Gio kregen aankopen en talenten zelden de kans. Ik vond juist vaak dat hij niet goed de potentie in kon schatten, alleen het huidige niveau. Dat lijkt me voor ons geen goed TD materiaal.

26-03-2025 18:46

TrainerRvP +3

80 procent heeft geen verstand van voetbal bij onze supporters, is niets nieuws.

26-03-2025 19:00

Spijksupporter +6592

Zie Gio meer als een soort ambassadeur voor Feyenoord.
Als Td wordt wel meer gevraagd dan sympathiek zijn.

26-03-2025 20:08

goldendick +7125

Tuurlijk meteen doen, ookal is het maar dat er een td is. Nog buiten het feit dat gio t gewoon prima zou doen

26-03-2025 18:45

TrainerRvP +3

Op basis waarvan? Je onderbuik?

26-03-2025 19:00

Niels.S +84

Eenhoorn als AD en te kloesse als TD

26-03-2025 18:41

Kritisch +22160

Van Bronckhorst moet lekker gaan golven en uit de voetballerij vandaan blijven, waar hij simpelweg niet geschikt voor is.

Het was een leuke voetballer, daar moet die het bij houden. Als trainer heeft hij, ondanks enkele prijsjes, gefaald en als technisch directeur bezit hij ook de kwaliteiten niet.

26-03-2025 18:31

Vido56 +2440

En jij weet dat, oetlul.

26-03-2025 18:33

TrainerRvP +3

Het blijkt wel gewoon. 10 keer liever Ruijl als td

26-03-2025 19:01

Persia +1866

Hij heeft gelijk

27-03-2025 08:53

FRbovenaan +620

Enkele prijsjes? Heb jij last van een TIA?

26-03-2025 18:40

mib2001 +4778

Altijd fijn wanneer iemand die de waarheid in pacht denkt te hebben het woord neemt.

26-03-2025 18:46

DaveGooij4 +7148

Optyffen gek

26-03-2025 18:46

FRFriesland +13475

Feyenoord is kampioen geworden ondanks Van Bronckhorst.

Verder wel een boegbeeld voor de club.

26-03-2025 18:56

taco_mundo +53482

Gewoon iedereen eruit pleuren.
Ze willen hun plekkie en macht niet opgeven.

26-03-2025 18:30

K.T +1771

DtK lekker td laten zijn, Jantje Boskamp als algemeen directeur en alles is goed

26-03-2025 18:25

Lenpa +4679

Als hij weer te laat is met transfers kan die Dennis klappen geven

26-03-2025 20:53

Dikkestrontineentrechter +2593

Beter Ruijl lijkt mij. Heeft zich bewezen op de scouting, bij Dordrecht en nu als Technisch manager. Gio prima kerel maar geen ervaring in deze rol. Elders ervaring opdoen en dan naar Feyenoord lijkt mij logischer?

26-03-2025 18:25

goldendick +7125

Wel mee eens, maar zou toch nog liever Gio als td hebben dan geen td

26-03-2025 18:47

Serzzio +3787

Alles beter dan dtk 2 petjes te laten ophouden.

26-03-2025 18:50

onno +16105

Helaas zijn beide petjes te groot voor van Bronckhorst. Overigens doet DtK het prima

26-03-2025 19:44

Vreewijktniet +2508

Hmm ik weet niet. Gio doet het best goed met jonge spelers enzo maar tussen de haaien zie ik hem verzuipen. Zie hem liever als een leraar dan een onderhandelaar.

26-03-2025 18:25

TerAar1908 +15839

Ik zeg Jens als TD nieuwe seizoen. Heeft ook een goed stel hersens!

26-03-2025 18:20

Mensini +14613

Lijkt me idd ook wel goed, hij heeft volgens mij economie gestudeerd?

27-03-2025 18:22

VluggeJapie +13926

Beter Lerra Fer

26-03-2025 18:19

TerAar1908 +15839

Dan alleen als duo met kindsoldaat Leerdam

26-03-2025 18:22

Kieboom +40165

Zou totaal onlogisch zijn, Gio heeft totaal geen ervaring in deze functie.

Je moet dan goed kunnen onderhandelen , maar ook een beetje een straatvechter kunnen zijn.
Want keihard kunnen onderhandelen in het belang van de club.
En ik weet niet of hij die hardheid heeft.

26-03-2025 18:14

Patrick.v +1412

Dat weet ik ook niet maar je hebt denk ik wel gelijk als je zegt dat het onlogisch is als je hem aan zou stellen. Sentimenten zijn soms mooi maar om daarvoor nou je club in handen TW leggen, volledig bij iemand zonder netwerk of ervaring lijkt me een veel te groot risico. Bovendien denk ik dat zelfs met alle missers die DtK heeft aangetrokken de transferbalans nog steeds positief is en hij heeft al flink wat missers aangetrokken natuurlijk he

26-03-2025 18:21

patrick_gloudie +2781

Nee dat heeft deze gentleman dus niet.en ook geen minuut ervaring als td.noch een netwerk.

28-03-2025 00:59

jack98 +47160

Van Bronckhorst heeft geen enkele ervaring als technisch eindverantwoordelijke en is qua karakter en persoonlijkheid niet iemand die zich hard zou opstellen in onderhandelingen.

Dan kun je nog beter te Kloese houden met Ruijl als Technisch Manager want het lijkt wat beter te lopen in die constructie.

26-03-2025 18:07

beppie172 +66274

Nog steeds te laat.

26-03-2025 18:47

Traunerworden +13732

Gio is een hele vriendelijke man, een kind van de club, een goed uithangbord, een hele nette meneer, veel te beschaafd en noem het allemaal maar op.
Hij heeft geen enkele eigenschap waardoor hij een top TD zou zijn.
En door.

Nooit meer beslissingen op basis van sentiment. Alleen maar beslissingen op basis van kwaliteit.

26-03-2025 18:04

Peterk +34982

Als ik zo'n bericht lees, met de wetenschap dat Te Kloese deze functie wil behouden èn deze baan met instemming van de hele RvC bekleed, vraag ik mij af van wie bij Feyenoord komt dan dat verzoek richting GvB?

En in het geval dat er een TD zou komen dan moet de vraag zijn: heeft GvB daar de kwaliteiten voor? Dat sentimentele gelul dat het een "jongen van de club " is heb je geen kloten aan. Capaciteiten moet zo'n figuur hebben en waar hij vandaan komt maakt geen zak uit.

Ik denk dat er pas een TD bij de club komt als Te Kloese vertrekt. Dat zou best van de zomer kunnen zijn want Feyenoord met eerst Slot en nu Te Kloese heeft Europees goed aan de weg getimmerd...

26-03-2025 18:04

beppie172 +66274

Ik vermoed dat dit gesprek heeft plaatsgevonden in de tijd dat Priske (en daarmee ook DTK) onder vuur lag, of in de periode van ontslag Priske en de zoektocht naar een goede en acceptabele trainer.

Wellicht was Gio wel in beeld als ten Hag of van Bommel zou komen. De club coryfee die acceptabel voor iedereen zou zijn. Zoals ze nu ook bij RvP zijn uitgekomen.

26-03-2025 18:52

guykroudikorsou +8225

Het is nog te vroeg om te zeggen dat iets al de hand is van RvP, maar na Twente ben ik wel hoopvol.

26-03-2025 18:01

FR-LEGEND17 +21102

Ik vind het het wel wat hebben… v Persie en Bronckhorst…. 2 Legends aan het roer bij de allermooiste club van de wereld (en Nederland) 🥰🥰🥰😍

26-03-2025 17:53

onbekend +92381

Op basis van wat? Weer sentiment. Stop daar eens mee en zet gewoon kwalitatief goede mensen op de juiste posities. Maak Ruijl maar gewoon TD

26-03-2025 17:42

JS-FR1 +17415

Misschien op basis van zijn connecties?

26-03-2025 17:44

onbekend +92381

Hoeveel connecties denk jij dat hij heeft bij de clubs waar wij aankloppen en wat denk je dat het gaat helpen bij onderhandelingen? En dan hebben we nog totaal niet gesproken over zijn taken als TD

26-03-2025 19:32

FR-LEGEND17 +21102

Who the Fuck is Ruijl dannnn…?! Die mag de rechterhand worden… of beter gezegd de Linkerhand 🤓🤓

26-03-2025 17:55

TrainerRvP +3

Ruijl is veel capabeler in die functie dan Gio. Heeft dit wel bewezen met zijn aankopen en wat hij bij dordt heeft neergezet. Dat jij daar niet op de hoogte bent zegt meer over wat voor enorme domme kneus je bent

26-03-2025 19:09

onbekend +92381

Iemand die zich meer dan genoeg heeft bewezen als hoofdscout bij de club en brein achter het succes van Dordt de laatste 2 jaar. Ook aangetoond uitstekend met een scoutingsteam overweg te kunnen en heeft inmiddels al een aantal transfers voor ons gedaan. Die man is in alles geschikt voor de job. Gio? Die heeft alleen zijn naam mee? Al vraag ik me af wat daar het voordeel van is. Kent waarschijnlijk niemand waarmee hij moet gaan onderhandelen🤣

26-03-2025 19:36

Reinbo +17682

Ach TDK doet het best goed

Afgelopen window Moder en Taghaline gehaald en Gimenez voor record verkocht.

Daarvoor Moussa, Small, Lotomba en Hwang gehaald en Wieffer voor record verkocht.

Kunnen mensen wel blijven zeiken over Zerrouki maar veel gaat er wel goed.

26-03-2025 17:40

Dommeloempia1 +19896

Priske……

Sorry!

26-03-2025 17:41

FR-LEGEND17 +21102

Touw plus kruk word gratis opgestuurd!

26-03-2025 17:57

Reinbo +17682

Priske was een misser, fout hersteld

26-03-2025 18:16

ijscoman1 +44

Precies dit dus. En als Ueda zijn draai gaat vinden blijkt het ook een geweldige aankoop straks.

26-03-2025 17:43

JS-FR1 +17415

Het is dtk... verder klopt het wel

26-03-2025 17:44

FR-LEGEND17 +21102

Ssssssssssssnapje!!! Eindelijk een Kennert 🫂

Niet Fokke met the Don DtK vriend 😠 gwn TEC team Don DtK als patron en Bronckie die als kind van de club mag leren onderhandelen 💪🤝

26-03-2025 17:56

beppie172 +66274

Best goed is niet goed genoeg.
Hij is structureel te laat met aanwinsten. En dat zorgt voor puntverlies en een team dat niet is ingespeeld en verschillende fitheid heeft.

Waarschijnlijk komt dit ook omdat ie zijn tijd moet verdelen tussen AD en TD schap. Dat zijn bij een club als Feyenoord gewoon 2 volledige taken. Als ie TD wil worden moeten we een andere AD halen. Als ie AD wil blijven moet er een volwaardig TD komen.

En geen surrogaat TD zonder ervaring, zoals een Gio, maar één die het klappen van de zweep kent.

26-03-2025 19:04

Mensini +14613

Zerrouki is dan ook nog door Slot aangebracht als goede aankoop.., waarij DtK alleen maar eea rond moest breien.

27-03-2025 18:35

Wietse +24246

Compleet oneens. Ik vind juist dat DtK echt zorgt voor hele sterke transfers. Hopelijk klopt het volgende lijstje aardig: Gimenez, Wieffer, Hwang, Moder, Lotomba, Targhalline, Bueno, Minteh, Ueda (heb ik vertrouwen in), Moussa.. Ik zie veel liever dat DtK zijn rol als AD overdraagt.

26-03-2025 17:34

Dommeloempia1 +19896

Verantwoordelijk voor priske debacle, te laat ingegrepen, te laat met wegnemen van grote onrust binnen de club door niet te communiceren en het aanstellen van Rvp en de reden heb je vraagtekens bij….. voor. De rest leuke spelers gehaald…

26-03-2025 17:40

FR-LEGEND17 +21102

Kennert! #WateenHeldhè🤩🤩

26-03-2025 17:58

Traunerworden +13732

Gimenez en Wieffer komen van Arnesen, Lotomba is driekwart van het seizoen geblesseerd geweest en een paar leuke wedstrijden gespeeld. Targhalline heeft uberhaupt amper op het veld gestaan en Minteh begon pas in het laatste kwart van de competitie iets bij te dragen. Ueda en Moussa..... man man man man man man.
Nee hij zal best leuke spelers hebben gehaald maar ze zijn meestal ziek, zwak of misselijk.
Hij moet ervoor zorgen dat er op de 1e speeldag een topselectie staat die klaar is om voor de titel te spelen en daar faalt hij seizoen na seizoen in.

26-03-2025 18:02

FR-LEGEND17 +21102

Leg jij het geld neer… ?? NEEEE!!! Dus gwn je MUIL HOUWEN!! 😡😡🤬

26-03-2025 18:06

010_SOUTH +4958

Lotomba heeft zn been gebroken op de training dat doet ie ook echt expres..

26-03-2025 18:25

jacques_troosteloos +2962

Niets aan te merken op de persoonlijkheid van Gio. Een enorm beschaafde, vriendelijke en verstandige man. Maar heeft geen enkele ervaring als TD en vindt het als trainer ook niet bepaald iemand met een visie.

26-03-2025 17:32

FR-LEGEND17 +21102

Jij moest ook leren fietsen toch… de beste man heeft wel een staat van dienst waar je U tegen zegt… niet Fokke met Bronckie vriend😠

26-03-2025 17:59

Cor58 +1386

Misschien Gio beter algemeen directeur en Dennis technisch directeur. Dennis meer connecties Zuid Amerika

26-03-2025 17:31

brockie +110326

Misschien Gio materiaalman

26-03-2025 17:32

FR-LEGEND17 +21102

Haat je leven!!

26-03-2025 18:00

brockie +110326

Neuh valt wel mee

26-03-2025 19:20

Cor58 +1386

Misschien jij een simpele ziel?

26-03-2025 20:07

brockie +110326

Doel je op mij?

26-03-2025 20:07

gwmd1 +4112

DtK heeft 2x de seizoenstart verkloot!

26-03-2025 17:23

FR-LEGEND17 +21102

Het gaat niet om hoe je start, maar hoe je …… # Oké!! 🤐

26-03-2025 18:01

beppie172 +66274

3x, maar door de lange WK winterstop heeft Slot het weten te repareren in een lange 2e voorbereiding midden in het seizoen.

26-03-2025 19:08
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties