Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Zerrouki vervangt Stengs

Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Zerrouki vervangt Stengs

Feyenoord kan zondag tegen PSV niet beschikken over Calvin Stengs. De middenvelder heeft een blessure opgelopen tijdens het bekerduel tegen FC Groningen. Stengs is tijdens de topper in Eindhoven niet beschikbaar, maar hoeft niet te vrezen voor een lange afwezigheid. Zondagmiddag begint daardor Ramiz Zerrouki op het middenveld.

Dit verwacht het Algemeen Dagblad. Bij Feyenoord wordt intern geen seconde overwogen om Luka Ivanušec als nummer tien te laten starten tegen PSV. De international van Kroatië vecht vooralsnog alleen voor de plek van linkerspits. Vanwege zijn gebrek aan loopvermogen is Ivanušec geen serieuze optie als vervanger van Stengs, terwijl Antoni Milambo meer wordt gezien als vervanger van Quinten Timber.

Naast de langer geblesseerden Justin Bijlow, Gernot Trauner, Thomas van den Belt en Gjivai Zechiёl ontbreekt zondag tegen PSV ook Alireza Jahanbakhsh. De aanvaller staat enkele weken aan de kant met een bovenbeenblessure. Als rechtsbuiten zijn de verwachtingen dat Bart Nieuwkoop weer gaat beginnen. In het bekerduel tegen PSV speelde hij een uitstekende wedstrijd tegen de opkomende Sergiño Dest.

Bij Feyenoord is Quilindschy Hartman nog wel een twijfelgeval, al zijn de verwachtingen dat de linksback het duel van zondag gaat halen. Hartman stond vrijdag weer op het trainingsveld, maar trainde nog niet volledig mee. "Het is afwachten of Quilindschy kan starten en hoelang hij kan spelen," vertelde Slot vrijdagmiddag. Tegen FC Groningen was Marcos Lopez zijn vervanger, maar dat pakte niet goed uit. De verdediger werd in de rust gewisseld.

Vermoedelijke opstelling Feyenoord
Wellenreuther; Geertruida, Beelen, Hancko, Hartman; Wieffer, Timber, Zerrouki; Nieuwkoop, Gimenez, Paixão.

Vermoedelijke opstelling PSV
Benitez; Teze, Ramalho, Boscagli, Dest; Schouten, Tillman, Babadi; Bakayoko, De Jong, Lozano.

Feyenoord moet tegen PSV starten met Minteh
Lees meer over
Ramiz Zerrouki
Plaats reactie
666

jellert +223675

Even een Bosz op m'n voorhoofd uitknijpen

03-03-2024 10:30

Alvorens +7299

Als we toch op Minteh gaat stemmen voor meer en mindere doelpunten kunnen we er ook. stemmen voor een betere maatschappij zonder etnische profileringen en meer Feyenoorders.

03-03-2024 09:16

PerrydeS +335

Stel Milambo gewoon op Arne!!

03-03-2024 01:13

JoszefForever +1923

Met deze opstelling zou er wel erg weinig vernuft over blijven

03-03-2024 00:13

PerrydeS +335

We gaan voor de 0..

03-03-2024 01:13

fat32 +18

In het hele artikel worden andere spelers besproken en dan ineens stemmen voor Minteh, lekker random.

02-03-2024 23:17

Bobby +903

Die bartje moet eerst dest tegenhouden daarna kan minteh hem slopen

02-03-2024 21:53

HETNIEUWESTADION +392

Wat is er loos met onze trainer Slot % Co, Minteh en Lingr niet opstellen, ze maken tenminste goals,
die van Minteh donderdag de winnende in de bekerwedstrijd en Lingr zondag in de kompetitie de winnende, stel de beste spelers van Feyenoord op zal Slot zeggen!!!

02-03-2024 20:12

Michael.T +7

Waarom geen Ivanusec op 10 hij is ook een aanvallende middenvelder en denk beter als Zerrouki.

02-03-2024 19:50

Wiet_vot +749

Totaal verschillende spelers. Zerrouki heerst echt op het middenveld. Op een andere manier dn Wieffer. Maar hij brengt ziveel rust iop het middenveld.

Ik zou wel Ivanusec oo links zetten.iz nu al meerdere keren geel goed ingevallen.

02-03-2024 20:07

Bobby +903

Daar staat dat hij dat loopvermogen niet heeft

02-03-2024 21:54

lodj +355

Volgens mij kan je ontzettend goed verdienen als je advocaat bent van uitgewezen assielzoekers..,... weet jij hoeveel dat geld via ons belastinggeld betaald word aan deze advocaten is .............

02-03-2024 19:02

Likmereet +2250

Jij bent niet de slimste hier.

02-03-2024 19:49

Keingeloel +666

Graag Lingr op 10 en Minteh op rechtsbuiten. Nieuwkoop kan als je eenmaal voor staat en Zeroukki moet je gewoon niet willen...

02-03-2024 18:26

marcellino1908 +815

Gedeeltelijk eens.Maar Zerouki was de beste speler van de huidige nummer 3, dus die moet je er wel in willen hebben.Heeft net zoals Ueda ritme nodig.

02-03-2024 18:52

Edwinvz +1148

Graag Lingr in de spits voor Gimenez! Dan kun je Gimenez er nog in brengen mocht het nodig zijn.
Ik heb gewoon het idee dat hij heel erg overbelast is. Dan maar even een stap terug nemen. En Ueda levert nog niet.

Dan maar een hele fanatieke en enthousiaste goalgetter erin! Hij jaagt goed af. In de duels hard, slim en irritant.

De invulling van het middenveld ligt aan het middenveld van de tegenstander zou ik zeggen. Veerman is als hij meedoet, een speler die je gewoon moet uitschakelen. En Timber kan dat alleen. Maar hij kan ook Schouten uitschakelen. En dan kun je prima met Zerrouki en Wieffer spelen als je wilt counteren. Dan uiteraard wel met Minteh in de basis. Zou ook links kunnen ipv paixao

02-03-2024 17:47

DeFijneFeyenoorder +20876

Nee! Dan vertraagt het alleen maar……

02-03-2024 16:50

Feijenoord +5559

Start gewoon met Lingr achter Gimenez en Minteh ipv Nieuwkoop.

02-03-2024 16:41

Jackyan +3703

Weer niets anders dan een laffe opstelling. Nieuwkoop als rechtsbuiten is weer heel verdedigend denken en Zerrouki als vervanger van Stengs idem dito. We gaan weer op achterstand komen en dan gaat Slot pas aanvallend wisselen en trekken we er een gelijkspel uit.
Je hebt niets te verliezen, ga direct starten met een aanvallend ingesteld elftal.

02-03-2024 16:17

Frankie62 +1797

GVD Laat ivanusec nou is starten iedere x dat gewissel.En je kan net zo goed met 10 man spelen Santi loopt er voor spek en bonen bij...

02-03-2024 15:08

guykroudikorsou +8314

Ik zou vanaf nu voor de rest van dit seizoen doen middenveld: Wieffer, Ivanusec en Milambo.
Dus Timber en Stengs uit de basis.
Omdat Wieffer nu total-loss is zou ik hem rust geven en morgen Zerrouki op zijn plek.
Voorin Sauer, Lingr, Minteh vaste basis (in de zomer een nieuwe spits en buitenspelers kopen. En achterin Hartman, Hancko, Geertruida en Nieuwkoop (in de zomer Benita terug uit huur en nieuwe rechtsback kopen). Welhenreuter vanaf nu vaste keeper ipv Bijlow.
We gaan tweede eindigen en spelen verder nergens meer voor, maar het zou wel leuk zijn als we alle resterende wedstrijden winnen.

02-03-2024 14:51

GernotKokcu +4019

Gelukkig bepaalt Slot de opstelling

02-03-2024 15:02

Mexicano +6524

Of niet pfffff wat een mafkezen zitten er hier toch op fr 12 pffffffff

02-03-2024 15:51

Bobby +903

Timber wisselen hij is samen met wieffer en hancko de sterkste van ons team

02-03-2024 21:56

Bulletje +492

Waarom Ivanosec niet op die plaats.

02-03-2024 14:38

delangemuur +11778

Staat gewoon in de tekst

02-03-2024 15:11

HeZz +502

Ongelofelijk dat 76% met zerrouki wil starten, dan hou je echt niet van voetbal

02-03-2024 14:15

guykroudikorsou +8314

Morgen wel, Wieffer is oververmoeid en heeft rust nodig. Dat gerommel van hem (zoals tegen Groningen en Almere (en ook in het begin van dit seizoen)) als hij moe is heb je niets aan.

02-03-2024 14:53

djahdjahcity +10721

Nieuwkoop had Dest in de tang en leverde aanvallend ook een behoorlijke bijdrage dus dat zou een hele logische keuze zijn maar een Minteh op dreef zou inderdaad wel altijd de voorkeur moeten krijgen

02-03-2024 13:54

SanchezPablo +3171

Gaan we weer met dat onevenwichtige ruk middenveld , zucht

02-03-2024 13:45

René.V73 +75

Gewoon ivanusec op 10, zal iedereen verbazen

02-03-2024 13:45

5314 +21563

Hoop het, maar doet slot niet

02-03-2024 13:55

6069960 +5355

Luka is geen 10 klaar. Nummer 10 bij ons moet diepgaan en drukzetten en dat is nou net niet Luka zn syerke punt

02-03-2024 14:01

Mexicano +6524

Jij snapt m , en maar schreeuwen hier als een dolle koe hier op fr 12 .

02-03-2024 15:52

guykroudikorsou +8314

Ivanusec moet op de positite van (en in plaats van) Timber. Lingr is meer een 10.

02-03-2024 14:54

FRRMS +26323

Dat middenveld zerrouki timber Wieffer heeft echt te weinig creativiteit
In Europa loste je het op met stengs op rechts maar zowel tegen rkc als tegen Twente uit was dit aanvallend dramatisch

02-03-2024 13:39

MFRMaluku +1070

Gewoon Lingr en Ivanusec...

02-03-2024 13:36

onno +16252

Liefst een 4 4 2 opstelling voor zondag, met

Wellenreuther
Hartman Hancko Beelen Geertruida
Timber Lingr Wieffer Nieuwkoop
Gimenez Minteh

02-03-2024 13:34

Don.C +5542

LINGRRRRRR

02-03-2024 13:25

djahdjahcity +10721

Belachelijke keuze weer van Slot. We hebben GOALS nodig, kom je aan met Zerrouki.... Waarom niet een 10 voor een 10 wisselen en Lingr in de basis zetten????

02-03-2024 13:15

onno +16252

Gelukkig is het maar het AD wat deze vermoedelijke opstelling plaatst. Hopelijk tovert Slot iets beters uit de hoge hoed.

02-03-2024 13:36

djahdjahcity +10721

Ik hoop het van harte want met Zerrouki, Wieffer en Timber wordt het 3x niks daar. Lingr houdt in z'n eentje zeker 2 verdedigers en/of de verdedigende middenvelder bezig wat ruimte zou moeten creëeren voor een Wieffer en Timber

02-03-2024 13:52

gogo9Q +1513

Wanneer wieffer volgend seizoen weg is zal zerouki zijn plek overnemen.
Ik vind timber erg goed, alleen hij is niet creatief genoeg. In het begin van het seizoen was het vernieuwd wat die deed alleen tegenstanders gaan het duel niet meer aan met hem, waardoor zijn kracht verdwijnt.

De buiten spelers kregen vorige seizoenen meer ruimte doordat mensen kokcu dubbel wilde dekken, maar nu kunnen ze weer rustig met de buitenspelers bemoeien waardoor het allemaal.moeizaam is en oogt.

02-03-2024 13:06

FCDeWijckagent +79745

Minteh tegen Dest moet je nu niet willen. En Bartje heeft zichzelf gewoon bewezen vorige pot. Prima keuze

02-03-2024 13:04

goldendick +7206

Volgens mij loopt minteh die dwaas van een dest helemaal ondersteboven hoor maarja dat ben ik

02-03-2024 13:39

5314 +21563

Het zou wel weer typisch zijn om een speler die net twee prima wedstrijden heeft gespeeld op de bank te laten beginnen..

02-03-2024 12:55

Fan-On-Tour +2012

Gelukkig is het vermoedelijk. Zou Minteh rechtsbuiten zetten en een andere nummer 10.

02-03-2024 12:47

GernotKokcu +4019

Gewoon:

Wellenreuther
Geertruida - Beelen - Hancko - Hartman
Wieffer - Lingr - Timber
Minteh - Gimenez - Ivanusec

02-03-2024 15:05

Geert-Jan.v +2621

Lingr en ivanusec erin

02-03-2024 12:47

kraai59 +5412

Minteh er gewoon in zetten. Heeft het meeste dreiging.

02-03-2024 12:45

FFL +11067

Wat een zwaktebod weer als Nieuwkoop als rechtsbuiten start.
En straks weer janken als Gimenez en kater Ueda niet scoren
Waarom aan Dest aanpassen? Laat Dest zich maar aan Minteh aan moeten passen

02-03-2024 12:39

Wisselspeler +7897

Omdat Dest de extra is van PSV. Hij is de angel waar alle teams tegenaan lopen en Slot had daar een slimme tegenzet voor verzonnen. Dus gewoon weer toepassen. Vrij simpel toch.

02-03-2024 13:04

FFL +11067

Als je hier wilt winnen, moet je Dest achter je rechtsbuiten aan laten lopen lijkt me. Nu pas je je aan en is de aanvoer naar je spitsen weer in het geding

02-03-2024 13:25

GernotKokcu +4019

Het gaat er meer om dat dest in balbezit goed is en met Nieuwkoop kon hij aan de bal vrij weinig omdat Nieuwkoop verdedigend telkens goed bij hem stond. Kon toen niet heel veel doen daar

02-03-2024 15:07

FFL +11067

Dat begrijp ik. Maar dan pas je je dus aan aan Dest. Laat Dest zich maar aan ons aanpassen. Of heeft Slot geen vertrouwen in Minteh?

02-03-2024 17:26

Paulus98 +158226

Vermoedelijke opstelling.
Ik wacht wel af.

02-03-2024 12:37

goldendick +7206

Vermoeden van matchfixing.

02-03-2024 13:40

Okki72 +1081

Dag wedstrijd met Zerrouki ....stroperige speler helaas.....

02-03-2024 12:31

Don.C +5542

Totaal geen snelheid, wordt aan alle kanten voorbijgelopen en loopt lucht te dekken…o ja: en Wieffer in de weg lopen waardoor Wieffer ook niet in zijn kracht komt maar alleen de flaters en gaten van Zerukki moet goedmaken…

02-03-2024 13:28

Okki72 +1081

Helemaal mee eens

02-03-2024 14:14

supporter1908 +1209

Zerrouki gewoon miskoop over gewaardeerde speler.
En als onze jap niet meer laat zien.dan tot nu toe dan ook een miskoop

02-03-2024 12:24

FFL +11067

Ueda moet een paar wedstrijden op rij de kans krijgen. En dan graag met fatsoenlijke aanvoer vanaf de vleugels

02-03-2024 12:40

6Paul +19818

Jaaa weekend

02-03-2024 12:24

Zenn +11514

Dus omdat we niet hoeven vrezen voor een lange afwezigheid van Stengs staat Zerrouki erin ……. Vreemde woordspeling en de logica van een dode mei kever

02-03-2024 12:19

feyenoordpjk +2158

Waarom zo'n slechte grap er aan vast plakken.
Doet je reactie naar beneden halen.

02-03-2024 14:34

carlito1981 +1321

Mocht Veerman niet spelen dan moet Gimenez het toch fijn vinden om tegen een onzekere ramalho te mogen spelen.
De vraag voor slot is of hij gaat tegenhouden en eerst met nieuwkoop op rechtsbuiten en zerrouki op het middenveld begint.
Of hij gaat aanvallender spelen met lingr op 10 en minteh op rechtbuiten.
Luka zou ik de voorkeur geven ipv paixiao op linksbuiten.

02-03-2024 12:19

FFL +11067

Goede gedachte. Maar 'de heilige' Slot zal zich wel weer aanpasen met Nieuwkoop op rechtsbuiten en 'Stoffel' Zerroukki op het middenveld
En dan naderhand weer janken dat er vanaf de vleugels geen aanvoer naar de spits was

02-03-2024 12:43

FRkoentjeo +22093

Oval waa jij kaat!

02-03-2024 12:13

Zenn +11514

Origineel

02-03-2024 12:18

FRkoentjeo +22093

Neem nog een slok azijn maat.

02-03-2024 13:22

feyenoordpjk +2158

Blijft lachen dit

02-03-2024 14:35

Peterk +35276

Een aanfluiting als Nieuwkoop weer op de vleugel staat. Minteh was vorige week als invaller je beste aanvaller en donderdag stak hij er ook boven uit. Als deze opstelling klopt is het om te janken maar bovenal verschrikkelijk laf. Slot zou zich dan kapot moeten schamen voor dit voetbal. Feyenoord heeft morgen niets te verliezen. Kampioen worden zat er niet meer in en de nummer drie staat ver weg. Dus durf te spelen en stop met dit schijthuizenvoetbal....

02-03-2024 12:06

staybehind4ever +5069

Ga een eind met je mee, ben geen fan van Nieuwkoop maar gozer klapt er tenminste wel op.

02-03-2024 12:13

Zenn +11514

Naar gasten die erop klappen heb ik 20 jaar gekeken heeft ons niets opgeleverd . Voetballers moeten we hebben als ik naar harde werkers wil kijken ga ik wel naar de haven

02-03-2024 12:15

staybehind4ever +5069

Haha, heb je wel een punt

02-03-2024 14:05

Wisselspeler +7897

nr 3 staat na morgen dan op 5 punten.. ver weg? niet echt he.
Dus een beetje aan Twente denken. Is ook een stabiel elftal.
Voor de rest zijn er weinig spelers bij Feyenoord in vorm dus is het lastig een sterk team te selecteren. Hoop dat gimenez uit zijn winterslaap komt.

02-03-2024 13:11

Max.W +1411

Je kan zerrouki gwn niet spelen, heeft een veel te laag tempo, kan niet mee met het niveau

02-03-2024 12:04

ZeeuwFR +6374

Melodie: “Early Rave Addict” DJ PANIC

Ja, het is Lingr……. , die knotsgekke kerel vol passie en vuur,
Jaaja, jajaja, zijn naam klinkt door……., Feyenoord’s Trots, hoor ons in koor!!!!!!

Lingr, Lingr, met hem gaan we door,
Jaaa, jajaaaa, lalaaa, jallaaa, anllaaaaa, tuuu tu, jaaa, llaaa, tu tu, jaaa, la la, jjaaaaaa………
LINGR!! (beat drops)
SPRINGEN!!!!
JAAAA, JAAALAA, JAAALAAA, LALAAA, JAALALAAJALAAAA, TRU, JAAAAAA,
TTUUTU, JAAAA, LALAA, AJALAALAA, JAAALAAA!!!

Idee voor liedje Ondřej Lingr, zit al heel de dag in me koppiee! 🔥

02-03-2024 12:02

FRkoentjeo +22093

DJ, spin die platen. ✊🏻

02-03-2024 12:11

12345 +14076

Juist met Minteh ga je enorm gevaarlijk worden daar. Bartje pakt een keer goed uit en gelijk moet die op rechtsbuiten. Slot moet soms niet zo vasthouden aan z'n experimenten tegen Twente is het toen ook niet goed gegaan en tegen Roma was je ook vleugellam de eerste wedstrijd. Het is gewoon laf, hij beweert dat als die echt goede buitenspelers had die dit niet zou doen maar Minteh is echt wel verder daar dan Nieuwkoop komop zeg, jongen brengt zelfs nog meer energie en loopvermogen en dan is die ook nog tering snel.

02-03-2024 11:59

Peterk +35276

Dit is gewoon de opstelling van een trainer die niet wil verliezen, bang is en zich helemaal gaat aanpassen aan PSV. Vooral veel achteruitlopen en hopen op veel mazzel...

02-03-2024 12:12

Rob12 +1360

4 4 2 gaan ballen..Ivanusec legt de ballen neer waar ie wil van middenveld op de 2 lopende spitsen.. er van uitgaande dat PSV druk gaat en blijft zetten. Met Hartman en Geertje doorschuivend iedere keer... Slot zal wel wat verzinnen.

02-03-2024 11:58

12345 +14076

Dat kan je ook doen inderdaad met Minteh en Gimenez voorop.

02-03-2024 12:02

Fakkelbanaaaannn +4661

Gewoon Ivanusec erin en milanbo of lingr voor stengs. Dest kan totaal niet verdedigen dus lekker minteh daar zetten

02-03-2024 11:56

skin +14143

Dat wordt gewoon Lingr op 10 hoop ik.

02-03-2024 11:56

cipolini +14275

Genoeg azijn

02-03-2024 11:53
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties