Vermoedelijke opstelling: Sinisterra start nog op de bank

Vermoedelijke opstelling: Sinisterra start nog op de bank

Het Algemeen Dagblad verwacht dat Luis Sinisterra nog niet in de basis start. De aanvaller van Feyenoord komt terug van een knieblessure en zit voor het eerst weer bij de wedstrijdselectie. Reiss Nelson krijgt daardoor weer de kans vanaf de aftrap.

De krant verwacht verder dat Marcos Senesi gaat starten centraal achterin. De Argentijn is fit en krijgt daardoor de voorkeur boven Lutsharel Geertruida. Bij Feyenoord krijgt Alireza Jahanbakhsh vermoedelijk wederom een basisplaats. Trainer Arne Slot blijft vertrouwen houden in de rechtsbuiten.

Vermoedelijke opstelling NEC
Branderhorst, Van Rooij, Guth, Marquez, Odenthal, Verdonk, Schöne, Proper, Bruijn, Tavsan, Mattson.

Vermoedelijke opstelling Feyenoord
Bijlow, Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia, Aursnes, Til, Kökcü, Jahanbakhsh, Linssen, Nelson.

Patrik Walemark heeft de hele week meegetraind. Slot gaat vandaag een keuze maken of de Zweed klaar is om direct al opgenomen te worden in de wedstrijdselectie. Walemark is fit genoeg om 45 minuten te spelen tegen NEC. De Amerikaan Cole Bassett is er nog niet bij, hij wacht nog op een werkvergunning. ''Maar Bassett is een speler die voor de lange termijn is gehaald'', vertelde Slot.

Plaats reactie
666

tdetank +11792

Zonder Sini zijn we machteloos is de ervaring tot nu toe. Benieuwd hoe dat vandaag uit pakt. Come on Boys!

23-01-2022 09:20

Wazzup +30729

Fucking hell!

Feyenoord gaat winnen, alleen net hoeveel is de vraag!
Als die andere kneusclubjes nou even gelijk spelen, lopen we weer wat in!

23-01-2022 08:57

Futre +3041

Belangrijk wordt dat de buitenspelers lengte maken en sprints tot achter de laatste linie trekken. En ik zou zelf met Dessers starten. Veel meer een aanspeelpunt.

23-01-2022 04:40

Solida +37435

Echt wel weer eens punten pakken nu

22-01-2022 23:33

guykroudikorsou +8200

Geen Geertruida meer?

22-01-2022 23:29

Jans-scf +2391

Dus je begint weer met 1 aanvaller

22-01-2022 21:11

FeyRot +1173

1 enorm uit vorm,1 is geen spits,1 komt tekort,tel uit je winst.

22-01-2022 21:13

adfen +2552

Vitesse verliest van Groningen 1-3 Yes nu morgen zelf NEC weg tikken

22-01-2022 20:42

guykroudikorsou +8200

Vriend Slot, Bassett moet uiteindelijk wel speelminuten krijgen zodat je weet hoe hij speelt. Allemaal invalsbeurtjes net als Dessers heb je niks aan. Of we moeten allemaal oefenwedstrijden gaan spelen. Of wachten op blessures/ziektes. Of je moet hem in de 0-21 inschrijven.
Wordt dit weer een soort Johnsten, of een van al die spelers die we hebben gehaald/gehuurd maar nooit echt hebben gespeeld in Feyenoord-een?
Walemark kan morgen bv. direct al op de plek van Ali zodat je een indruk krijgt van zijn spel,maar dat durft hij (tegen NEC nota bene) blijkbaar niet aan.
Durf spelers op te stellen!!! Durf ook meer jeugd op te stellen!!!!!

22-01-2022 15:10

yfy46yzk2f +1327

slot heeft niet deze vermoedelijke opstelling gemaakt.

22-01-2022 15:42

dean_1901fr12 +18304

Kneus, die basset kan nog niet eens spelen.

22-01-2022 22:05

thijmen_vermeulen +13

Lezen is blijkbaar moeilijk. Walemark kan maximaal 45 minuten spelen en bassett heeft nog geen werkvergunning.

22-01-2022 22:16

thomas.n +109

beter aanvalstrio op de bank dan in het veld...

22-01-2022 14:30

IederKwartiertjeEenNieuwBiertje +825

Alsjeblieft Ali Reza eruit en Walemark erin. Dadelijk wint dat NEC nog door gebrek aan creativiteit.

22-01-2022 14:12

aartinho +34804

Ik vermoed ook wel eens wat

22-01-2022 13:54

4pp4czjkn9 +703

dit wint NEC makkelijk imo. Geen scorend vermogen en die nieuwelingen spelen pas in maart. Zolang Sini dan geblesseerd is verliezen ze alles.

22-01-2022 13:48

dean_1901fr12 +18304

Rot op man, nepsupporter

22-01-2022 22:05

Aidan_Exclusive +7786

De laatste 25 minuten met Sini en Walemark op de flanken...dat kan smullen worden👌🏻

22-01-2022 13:26

Jurk +7082

Walemark krijgt 20 minuten als invaller denk ik…

22-01-2022 12:53

Kuytblessure +10422

Denk minder. Vind Slot wel een voorzichtige coach.

22-01-2022 14:02

Jurk +7082

Is ie bang voor een kuitblessure?!

22-01-2022 17:52

Kaloe +9534

Gaat n zware pot worden met deze voorhoede , ik denk 2-1.

22-01-2022 12:47

kuurie69 +12981

Als hij weer zonder toornstra begint en met prutsers Ali reza en Nelson dan snap ik het niet meer hoor

22-01-2022 12:35

Mrunterwijst +10615

Ik wel. Je wil toch met 2 vleugelspelers voetballen?

22-01-2022 12:56

kuurie69 +12981

Dit zijn alleen in naam vleugelspelers

23-01-2022 10:20

4pp4czjkn9 +703

begin maar alvast met het niet snappen dan.

22-01-2022 13:49

liamdg +362

Toornstra moet op de plek van Til spelen

22-01-2022 16:09

kuurie69 +12981

Vriendje van de trainer, gaat niet gebeuren

23-01-2022 10:21

paulfr +36168

Al blij dat die weer bij de selectie zit

22-01-2022 12:21

dehoek +2955

walemark zit dus gewoon bij de selectie,als je minimaal 45 min. kan spelen is hem thuis laten geen optie.... ik verwacht dat hij en sini 2e helft min gaan maken...

22-01-2022 11:49

Ramon.d +1425

het is maximaal 44 minuten en Slot zei dat dat ging over een oefenwedstrijd. ik reken op niet meer dan 30 minuten voor Walemark morgen.

22-01-2022 14:29

klick44 +18120

Lastig potje

22-01-2022 10:51

ar_rdam +329

Verdonk vs Ali

Die wint Ali NIET dat ken ik je wel vertellen

22-01-2022 10:50

TrummekeTweePuntNul +12715

Ik ken meer Ali's die niet bepaald aan het winnen zijn op het moment.

22-01-2022 11:13

debreker +6444

De flanken daar ligt het probleem niet, de centrum spits positie is en blijft een probleem. Dat is het al sinds dat ene wonder seizoen van jørgensen in 2016/2017. Sindsdien is feyenoord niet in staat geweest om een goede vervanger te halen

22-01-2022 10:39

JFK +4841

Linssen topscorer van NL!

22-01-2022 11:29

debreker +6444

Sure neem nog een snuif

22-01-2022 11:52

JFK +4841

Is toch gewoon zo, prima spits voor ons!

22-01-2022 12:41

DoubleSpy +8275

Gevoelsmatig volledig met je eens.
De harde cijfers vertellen echter dat Linssen 1 doelpunt achter "CL-niveau-speler" Haller staat.

22-01-2022 11:41

debreker +6444

De harde cijfers vertellen ook dat haller naast topscorer eredivisie ook 2e staat op de lijst van de cl, en dat haller nu op de africa cup is. Ook vertellen de cijfers dat haller die 12 goals in minder wedstrijden heeft behaald dan linssen. Die linssen gaat er in de 2e seizoenshelft echt niet nog eens 10 maken. Iedere verdediger weet nu hoe linssen en feyenoord spelen. Zonder het hoge druk zetten is het best matig

22-01-2022 11:55

Kuytblessure +10422

Er zit nogal een groot gat tussen de beste zijn in de ED en niet goed genoeg voor Feyenoord. We staan 3e en hebben grotere problemen dan de spitspositie.

Overigens is het aantal goals alleen niet bepalend hoe goed een spits is. Haller heeft meer CL goals dan veel andere topspitsen maar zijn team creeërt meer kansen.

22-01-2022 15:36

MELLE +213

man man... hoop niet dat dit waar is... Toornstra moet altijd spelen joh!!

22-01-2022 10:38

Snoek1974 +1827

Hopelijk gaan we Sini en Walemark wel als invallers zien .

22-01-2022 10:38

SaKyJo +3298

Passeer Toornstra nou niet weer voor Jahanbakhsh dat is een doodzonde.
Dit gaat je punten kosten tot je beseft dat je indd niet zonder hem kan.

22-01-2022 10:32

debreker +6444

Pffff toornstra is 33 die moet zich onder tussen wel bewust zijn dat ie wissel speler is

22-01-2022 10:36

Roytterdam +1853

Onzin om t op zn leeftijd te gooien. Die gast is na Linssen en Pedersen de fitste

22-01-2022 14:46

wilbert17 +23477

Waarom mogen we nu niet kiezen of we in dit geval tevreden zouden zijn met deze opstelling??
Een dikke NEE zou dat nl zijn. Weer nix vanaf rechts dus.

22-01-2022 10:19

debreker +6444

Die senesi situatie is best irritant, contract tot zomer 2023, wil niet verlengen. Dus je moet hem In de zomer van 2022 wel verkopen. Zo niet dan krijg je geen grote transfer som meer en ga je verlies leiden op de transfer.

22-01-2022 10:11

Danny 91 +61516

Als je morgen niet wint Dan moet je toch echt naar onder kijken.. Dus 3 punten gewoon pakken. Geen gezeik.

22-01-2022 10:06

tboy68 +1997

als we verliezen staan we gelijk met Vitesse en 1 punt boven az als die ook winnen. lijkt me logisch dat je daar dan naar kijkt en niet naar de clubs die 6 tot 10 punten boven je staan.

22-01-2022 10:11

1234567890 +174544

Altijd naar boven blijven kijken

22-01-2022 10:16

debreker +6444

Welnee dat is zulke onzin niet sltijd naar boven blijven kijken op een bepaald moment is dat zinloos

22-01-2022 10:30

debreker +6444

Ik snap de roep om geertruida niet, hoe volg je het voetbal dan? Senesi MOET in de zomer worden verkocht, dus die moet spelen om interesse van clubs te genereren. Dat is toch niet moeilijk om te begrijpen?

22-01-2022 10:05

Willem10 +11982

Als je naar het spel kijkt moet Geertje gewoon spelen. Heeft alles voor een moderne verdediger. Vind hem beter als Senesi. Zakelijk missch beter Senesi opstellen, maar zou je niet gewoon moeten proberen minimaal 2e te worden? Ik zou Senesi NU verkopen. Een droom transfer kan je bij hem sowieso vergeten. Gewoon niet goed genoeg.

22-01-2022 10:10

debreker +6444

Nee want je wordt never nooit meer 2e. Ten eerste moet je zelf dan alles winnen, ten tweede moeten ajax en psv dan minimaal nog 3x verliezen. Dat gaat ook niet gebeuren. En nu verkopen is mooi maar dan moet er wel iemand zijn die senesi wil kopen voor 20m . Senesi staat op transfer room als transfer kandidaat maar tegen 20m transfer som. Dat gaat deze winter niet gebeuren.....

22-01-2022 10:15

Willem10 +11982

Hij heeft al minimaal drie wedstrijden verprutst voor Feyenoord. Iedere tegenaanval hou je je hart vast. En hoezo alles winnen? We krijgen ze nog thuis en ze hebben nog zat moeilijke potjes. Niet zo somber.

22-01-2022 10:53

debreker +6444

Weer een die realiteit voor somber aan ziet. Hoe leven jullie prive? Altijd high en in droom land?? Als een realiteit je niet aan staat is dat niet negatief of somber. Een blinde kan zien dat dit feyenoord niet 16 wedstrijden gaat winnen. En gelijk spelen betekend al achterstand groter. Plek 1&2 zijn gewoon uit zicht, dan had je vorige week van vitesse moeten winnen.

22-01-2022 12:00

debreker +6444

En wie zijn ze?

22-01-2022 12:01

Willem10 +11982

Ze bedoel ik PSV mee. Ik ben zeker wel een realist, maar om op net de helft van de competitie de handdoek al gooien noem ik niet realistisch maar pessimistisch. Het heeft nu een paar wedstrijden echt tegen gezeten. Twente beker, Ajax thuis, Vitesse. Is het seizoen voor jou dan al gedaan? Ja, met Senesi vergroot je bepaald je kansen niet op overwinningen. Daarom: alles boven de tien M wegwezen met hem. Sympathieke speler, mooie techniek maar matige verdediger.

22-01-2022 12:36

wilbert17 +23477

Nee zeker niet!! Wordt je wel 5e.

22-01-2022 10:20

woud_van_benen +3583

Ik ben het voor een deel wel met je eens, maar deze vergelijking die veel supporters maken gaat op één deel wel mis. Jij stelt: of Senesi nou speelt of Geertruida de competitie uitslag blijft hetzelfde. Daar kan ik in komen. Jij stelt: Senesi moet spelen want die moeten we verkopen om winst te maken. Ook dat klopt.

Maar waar het mis gaat is dat wanneer Geertruida speelt je geen winst zou maken. Dat gaat heel vaak fout bij clubs als Feyenoord. Wanneer je snel doorhebt dat een jonge Geetruida nu al beter is dan een 24 jarige Senesi en je Geertruida veel minuten laat maken ga je op de lange termijn veel meer winst maken op Geertruida dan op Senesi, en heeft hij volgend jaar wanneer je weer een gooi naar het landskampioenschap doet een stuk meer bagage en heb je een op elkaar ingespeeld duo Geetruida-Trauner.

Op de korte termijn lever je in op de transfer van Senesi, maar sportief en economisch op de langer termijn krijg je meer terug van een Geertruida.

22-01-2022 13:31

jack98 +46994

Hopelijk heeft het AD het fout. Geertruida en Toornstra mogen wel basis!

22-01-2022 09:56

Rvpthemvp +1379

De aanval laat nogal te wensen over, hopen dat walemark en sini minuten kunnen maken als het niet loopt. Maar ik hoop dat Jahanbakhsh en nelson zich een keer laten zien en dat sini en walemark er niet gelijk moeten staan om het verschil te maken, maar gewoon even lekker weer minuten kunnen maken

22-01-2022 09:52

Solida +37435

Hopelijk een paar Wålemark-minuutjes

22-01-2022 09:50

1234567890 +174544

Eriksen halen

22-01-2022 09:49

debreker +6444

Eriksen traint mee met jong ajax dus die zal ergens volgende week wel een contract tekenen net als ihhataren. Ook bij ajax zijn de financien niet groot meer. Bergwijn is te duur dus dan huren ze brobbey en ihhataren en leggen ze eriksen tv vast. Verschil is zij huren in een hogere categorie, transfer vrij hetzelfde

22-01-2022 09:53

debreker +6444

Geen onzin eriksen gaat helemaal niet naar de premier league nog geen concrete aanbieding. Verder is 18m niet genoeg want bergwijn moet 25m kosten, en dat hebben ze niet. Ihhataren is in potentie het grootste talent van nederland . Maar goed whatever het is ajax

22-01-2022 10:01

Willem10 +11982

In PL mag je volgens mij niet spelen met zijn afwijking.

22-01-2022 10:12

debreker +6444

Ook dat idd

22-01-2022 10:32

Goos +25717

Nee. En met z’n hartafwijking ook niet

22-01-2022 11:09

Willem10 +11982

Eens. Wat een klasbak.

22-01-2022 10:11

Chileno13 +5158

Pfffff alweer nelson

22-01-2022 09:47

debreker +6444

Nelson gaat het pratto niveau halen qua huur transfers langzaam aan

22-01-2022 09:54

Frankster +21008

Ja als Sini weg is dan wordt het heel lastig

22-01-2022 11:16

De blonde pijl +2741

Als ze maar durven, tecnisch zijn en een mannetje willen en kunnen passeren en bovenal agressief ( op de goede manier) zijn.
Strijd en passie willen wij zien!

22-01-2022 09:46

debreker +6444

Leuk hoor maar na een half jaar weet iedereen in de eredivisie wel hoe feyenoord speelt, dus ook nec gaat met 10 man voor de goal staan en counteren. Slot kent blijkbaar maar een speelstijl die van az. Beetje voorspelbaar onder tussen voor clubs

22-01-2022 10:35

Feyenoord4ever1908 +60853

Que si, Que no. Que Luis Sinisterra

22-01-2022 09:40

Theo.A21 +1332

Orrie en Senesi voor mooie bedragen verkopen, Bazoer ophalen bij Vitesse en een creatieve middenvelder halen, geen loper of postbode.

22-01-2022 09:38

flying-dutchman +2021

Al istie op halve kracht, gewoon opstellen. Zelfs op halve kracht nog meer creativiteit dan wat er afgelopen week op t veld liep.

22-01-2022 09:32

1234567890 +174544

Winnen en je loopt zeker 2 punten in op nr 1 en 2

22-01-2022 09:32

Ladinsky2021 +6055

Dat is helemaal niet zeker, geldt alleen als PSV en Ajax gelijk spelen.

22-01-2022 09:37

debreker +6444

So what? Dan loop je 2 punten in, sta je nog steeds 4&5 punten achter. En ajax gaat zeker niet nog 2x verliezen. Je moet als feyenoord de focus leggen op de 3e plek. De voorsprong die je hebt op vitesse en az vast houden. Het is nog steeds niets die 3e plaats. Maar je kunt in ieder geval nog playoffs europa league krijgen, als ajax of psv die beker winnen.

22-01-2022 09:41

Willem10 +11982

Waarom niet op plek 2?

22-01-2022 10:13

Casder +14091

Ja, en dan? Wij doen niet mee voor de titel.

22-01-2022 09:51

1234567890 +174544

Mag hopen dat psv wint
Feyenoord wint zeker morgen
En die neuzen gaan heus nog wel punten verspelen

22-01-2022 09:52

RoodWitMaastricht +9996

Moet ook zijn: op nr 1 OF 2, dan klopt het.

22-01-2022 10:06

[FR]Thomas +227603

https://www.vi.nl/nieuws/hilgers-gevolgd-door-feyenoord-mooi-om-te-horen

22-01-2022 09:32

FR_Swiss +667

OT: ik zie op YouTube een video over Darmane, de nieuwe ster van Feyenoord.. wat is daar van waar, want ik heb er niets over kunnen lezen hier?

22-01-2022 09:32

[FR]Thomas +227603

Dat is een 18 jarige jongen uit Togo, die speelde voor WAFA. Dat is een fusieclub tussen onze voormalige academie in Ghana en die van Red Bull. Die jongen is hier een keer op stage geweest en was toen heel erg goed. Hij wacht nu nog op zijn werkvergunning, maar hij is al akkoord over een contract met Feyenoord. Verwacht dat hij binnen nu en twee weken aansluit. Hij is denk ik nu voornamelijk een speler voor Jong Feyenoord, maar denk wel dat hij al zal meetrainen met de selectie

22-01-2022 09:34

De blonde pijl +2741

Na de africacup? Is dit al zeker?

22-01-2022 09:49

[FR]Thomas +227603

Ligt aan wanneer het UWV de administratie heeft afgerond voor zijn werkvergunning. Hij post al foto's op Insta in Feyenoord shirt en heeft al interviews gegeven aan Feyenoord fansites. Is in kannen en kruiken, duurt alleen even voor de werkvergunning omdat hij geen Europeaan is.

22-01-2022 09:51

1234567890 +174544

Goed uitgelegd

22-01-2022 10:06

Dommeloempia1 +19835

Moeizame 0-3

22-01-2022 09:32

charlaykc +9537

Gewoon 5-0 voor ons!

22-01-2022 09:29

mosfet86 +1918

lees dat kokcu in gesprek is met een club uit Italië. bron: soccernieuws, niet de betrouwbaarste maar toch.

wat vinden we van dit nieuws? zouden jullie een bedrag van rond de 15 mil genoeg vinden om hem te laten gaan in de winter?

22-01-2022 09:22

norman +3948

Soccernews is onzin.

22-01-2022 09:23

mosfet86 +1918

Zeg toch ook niet de betrouwbaarste hehe.

22-01-2022 09:48

beppie172 +65846

Lijkt me niet dat die in de winter vertrekt. Maar ja, als er clubs komen die ons transferrecord willen gaan breken en daarvan minimaal ook de helft direct van overmaken, dan zou het wel kunnen. Maar dan gaat het dus om 20m+.

22-01-2022 09:26

debreker +6444

Kokcü heeft een transfer waarde van 15m, zo staat hij in transfer room. Enige spelers die feyenoord zelf op 20m schat zijn sinisterra&senesi

22-01-2022 09:33

beppie172 +65846

Dat iemand die waarde heeft betekent niet dat je m daarvoor ook moet verkopen op ieder moment in het seizoen. Als hij het waard is, is hij dat in de zomer ook nog wel. Je kan zo’n belangrijke schakel in je elftal niet nu maar even wegdoen. Dan moet er echt een flink hoger bedrag neergelegd worden.

22-01-2022 09:45

Dommeloempia1 +19835

Met Conference league voor de deur???

22-01-2022 09:33

Bobiku +8570

Soccernews is bullshit, echt een walgelijke sensatiesite. Maar nee, 15 miljoen vind ik niet genoeg. Vorig jaar had ik het direct geaccepteerd. Toen vond ik hem een beetje overschat, arrogant en dacht ik dat hij niet beter zou worden. Inmiddels werkt hij keihard, wordt hij met de week beter en moet je gewoon minimaal 25 voor hem vangen. Mocht hij daadwerkelijk in gesprek zijn daar, dan is het Roma

22-01-2022 09:33

debreker +6444

Wat jij vind is niet echt belangrijk toch? Feyenoord vind kokcü 15m waard. Probleem is dat kokcü het hoog in de bol heeft. Heeft eerder dit seizoen al nee gezegd tegen hertha bsc, en deze huidige roddel gaat over sassuolo. Clubs te min voor kokcü blijkbaar

22-01-2022 09:46

Bobiku +8570

Haha nou die gozer vraagt ernaar. Mijn mening is niet heel significant, maar op FR12 kom ik er best mee weg. Ik denk dat Kökcü hoger kan dan Hertha en Sassuolo

22-01-2022 10:08

Feyenoordqq +34640

Dat soort berichten verdienen geen aandacht, dus ook niet geven.

22-01-2022 09:34

ruudger +8414

Kokcu heeft aangegeven het seizoen af te maken bij Feyenoord. Wellicht dan voor komend seizoen, maar dan moet hij wel om toestemming vragen of beter nog, de club in kwestie zou eerst bij Feyenoord moeten informeren naar beschikbaarheid.

22-01-2022 09:42

debreker +6444

Het is sassuolo wat interesse heeft, daar gaat kokcü echt niet heen.

22-01-2022 09:49

mosfet86 +1918

Dat denk ik ook niet, maar wel leuk om te zien wat Feyenoorders ervan vinden dat die eventueel in de winterstop zou vertrekken. Alleen denken de meeste gelijk dat je het nieuwste nieuw even wilt brengen haha.

22-01-2022 09:55

debreker +6444

Nou volgens tutto zijn feyenoord en sassuolo al aan het onderhandelen! Het zal wel onzin zijn.

22-01-2022 09:56

debreker +6444

Die buitenspelers.....dat gaat wederom een zware wedstrijd worden. Aanval van het niveau zwolle.

22-01-2022 09:20

beppie172 +65846

Met dezelfde aanval speelde je prima tegen Heerenveen, net voor de winterstop.

22-01-2022 09:28

debreker +6444

Incidenten, uizondering enz. Je kan blijven dromen omdat linssen er 11 in heeft liggen. Maar deze aanval is echt niet het niveau van een top club. Ik twijfel zelfs aan niveau subtop. Az en vitesse hebben helaas betere aanvallers. Gelukkig heeft feyenoord nog sinisterra, misschien speelt die wålemark top. Maar centrum spits positie blijft een drama

22-01-2022 09:36

beppie172 +65846

Als Openda en Karlsson afwezig zijn, zijn die aanvallen dan beter?

22-01-2022 09:42

debreker +6444

Ja want zij hebben spitsen als pavlidis en frederiksen

22-01-2022 09:50

beppie172 +65846

Als die bij ons in de selectie zouden zitten waren het de concurrenten van Dessers, niet van Linssen..

22-01-2022 09:55

Bobiku +8570

Ali heeft ook wel pech hoor. Heeft geloof ik twee nipte buitenspelgoals gemaakt en drie keer de paal geraakt. Dan kom je er ook niet even lekker doorheen

22-01-2022 09:34

JerryFR +2354

Ik heb lang gezegd dat Slot met echte buitenspelers moest spelen en Jahanbakhsh moest opstellen, maar ik zou hem nu willen verzoeken om aub met Toornstra te starten en dan maar te wachten tot Wålemark fit en klaar is.

22-01-2022 09:19

beppie172 +65846

Waarom alleen de pijlen richten op Alireza, terwijl de rest van de aanvallende spelers helemaal niets lieten zien?

22-01-2022 09:30

debreker +6444

Alireza moet gewoon in de spits ipv linssen, de verrassing van linssen daar zijn verdedigers nu op ingespeeld. Zie tegen vitesse linssen was totaal onzichtbaar, alireza kan nog onvoorspelbaar zijn op die positie

22-01-2022 09:58

010Pattaya +7108

Nou, dat is ook precies waar ik startte vannochtend na weer veel te veel zuipen en snuiven. Zo'n avond dat Wimpie Kieft graag er naast had gezeten. Nu moeders de vrouw een veeg geven en dan nog maar een koffer vol sterke verhalen opentrekken! Kameraden, een voorspoedig weekend toegewenst: freedom is near! YNWA 🚩🏳

22-01-2022 09:16

Gvv75 +1590

Laat aub Alireza erbuiten slotje.
Hij heeft al zo vaak de kans gehad.
Op dit moment heeft hij het gewoon niet

22-01-2022 09:13

maaartijn +15749

Laatste wedstrijd zonder publiek. Deze pot wordt erg, erg lastig.

Hopelijk winnen we, dan kan Feyenoord nog dicht bij de eerste twee komen.

Het zou me niet verbazen als Geertruida en Sinisterra starten.

22-01-2022 09:12

beppie172 +65846

Vraag me af of NEC wel weer met publiek mag spelen. Die hadden volgens mij een flinke klus te klaren. Daar is deze lockdown een geluk bij een ongeluk.

22-01-2022 09:31

maaartijn +15749

Weet ik eigenlijk niet, misschien een deel open, afhankelijk van de constructie.

22-01-2022 10:08

beppie172 +65846

Kom dit artikel tegen.
Benieuwd wie er bepaald of het veilig genoeg is.

https://www.gelderlander.nl/nec/nec-is-begonnen-met-herstellen-goffert-mogelijk-7000-fans-bij-eerste-thuisduel~aceb81af/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

22-01-2022 10:11

maaartijn +15749

Zal toch een onafhankelijke bouwtechnische keuring moeten zijn oid. Een partij die dat standaard doet voor de KNVB?

22-01-2022 10:24

beppie172 +65846

Of gemeente die sein veilig geeft. Volgens mij wilde KNVB sowieso een keuring van alle stadions. Ben eigenlijk een beetje bang voor het oordeel over onze tempel.

22-01-2022 10:28

maaartijn +15749

Als de staat van de wc’s indicatief is voor de staat van het onderhoud….

22-01-2022 12:23

Lucas_010 +6597

Verwacht sini gewoon basis zondag hoor

22-01-2022 08:55

Eagle_pa +341

Beetje opmerkelijk om Geertruida eruit te halen. Was in mij ogen toch de meest stabiele speler de afgelopen periode.

22-01-2022 08:54

Animism +6315

Pedersen was dat, maar Geert was sterk inderdaad

22-01-2022 08:56

beppie172 +65846

Oneens. Luts was de enige die tegen 020 behoorlijk speelde, en de wedstrijden erna ook continu bij de beste spelers hoorde.
Pedersen moet echt wat aan die voorzetten gaan doen om MotM te worden. En was afgelopen wedstrijd toch ook betrokken bij de tegengoal, hoe ongelukkig ook en waarbij de echte fout natuurlijk van Bijlow was.

22-01-2022 09:13

Animism +6315

Dus Pedersen, die non-stop Openda af wist te stoppen, was niet zo goed?

Als Bijlow niet kwam had Pedersen die bal weet gehad i.p.v Openda.

22-01-2022 09:21

beppie172 +65846

Hij speelde verdedigend wel goed, maar had minimaal 3 keer alle tijd voor een voorzet en die verprutste hij allemaal. En dat is geen incident. Lutsharel speelt afgelopen wedstrijden prima. Laatste drie wedstrijden telkens de MotM hier op FR12.
Maar jij mag uiteraard Pedersen beter vinden.

22-01-2022 09:40

huissie79 +20092

Denk met een spits als pelle dat de voorzetten van pedersen beter tot hun recht zullen komen.
Linssen kopt ze soms heel knap in, maar hij staat overal en nergens. Kun je totaal niet als aanspeelpunt gebruiken.

22-01-2022 09:42

De blonde pijl +2741

Geertje is echt goed bezig. Enige speler die zich behoorlijk irriteerde op eind van wedstrijd tegen Vitess dat er niks meer gedaan werd om in ieder geval nog gelijk te spelen!

22-01-2022 09:56

debreker +6444

Gewoon normale realiteit, senesi moet in de etalage want moet worden verkocht. Dat gaat niet als hij op de bank zit .....

22-01-2022 09:24
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties