Vertrouwen in Gimenez groeit: ''Volgend jaar topscorer Eredivisie''

Vertrouwen in Gimenez groeit: ''Volgend jaar topscorer Eredivisie''

Santiago Gimenez was ook in de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen trefzeker voor Feyenoord. De Mexicaan viel over het algemeen niet op door zijn spel, maar stond er op het moment dat het moest. Gimenez was in de kwartfinale van de TOTO KNVB Beker verantwoordelijk voor het enige doelpunt van de wedstrijd.

''Hij heeft nu al een body, is fysiek sterk en hij is nog hartstikke jong, dus daar zit ook nog groei in'', vertelt Feyenoord-watcher Dennis van Eersel in de podcast van FC Rijnmond. ''Als hij nog sterker gaat worden... met de afronding die hij al in zich heeft, hoe hij nu al kansen creëert voor zichzelf en de snelheid die hij heeft. Ik zie steeds meer punten bij hem waardoor hij op langere termijn, misschien wel al volgend seizoen, topscorer van de Eredivisie kan worden. Ik zie daar echt een groei in bij hem.''

Gimenez scoorde tegen sc Heerenveen voor de vijfde keer op rij tijdens een uitwedstrijd. ''Moet je nagaan als hij volgend seizoen echt een vol seizoen spits is in de basis van Feyenoord. Hij heeft het nu met veel invalbeurten moeten doen. Wat gaat dan zijn doelpunten-aantal worden in totaal? Dan heeft hij ook die Champions League potjes tussendoor, dus dan moet je nog gaan afwachten hoe dat gaat'', lacht Van Eersel.

Feyenoord ondermaats
Tegen sc Heerenveen haalde Feyenoord niet het gewenste niveau. Mats Wieffer speelde vooral de eerste helft een stuk minder dan afgelopen weekend tegen Fortuna Sittard. ''Mats Wieffer had een mindere avond'', zag ook Van Eersel. ''Zeker in de eerste helft. Volledig logisch ook, want het is zijn eerste volledige seizoen op het hoogste niveau. Dat gaat nu eenmaal met pieken en dalen. Dit was dan een keer een mindere beurt, maar hij heeft wel gewerkt als een paard. Wanneer er balverlies was dan sprintte hij erachteraan.''

Van Eersel wil niet alleen de focus leggen op Wieffer. ''Hetzelfde geldt voor Kökcü. In de eerste helft viel dat ene moment op waarbij hij half op de bal ging staan, toen lag het helemaal open. Het waren niet alleen Kökcü en Wieffer die heel erg slordig waren: heel Feyenoord was niet zuiver in de passing en sommige spelers leken niet bij de les te zijn. Idrissi had veel balverlies, bijna elke Feyenoorder speelde onder zijn niveau.''

Alireza Jahanbakhsh en Oussama Idrissi kregen wel de complimenten voor hun werklust, maar aanvallend was het niet goed genoeg. ''Ze hebben tegen Heerenveen defensief heel veel werk verricht en het is ook belangrijk voor buitenspelers om dat te doen. Ik weet het: we wonen in Nederland en de meeste mensen kijken alleen naar rendement voorin. Uiteindelijk is Alireza wel bij bij de beslissende goal betrokken. Dat heeft Slot er goed ingekregen.''

Lees meer over
Santiago Gimenez
Plaats reactie
666

VanZanten +622

Scoort er volgend seizoen 34, screen maar

02-03-2023 13:26

FRCVDP +452

Beter, vond hem bijv tegen ajax echt zwak, maar heeft daarna een sterke reeks, die van gisteren zat er ook mooi in!

02-03-2023 12:37

Peterk +34595

Voor een club als Feyenoord is dit gewoon een uitstekende aankoop voor relatief weinig geld. Alhoewel wij de transferrechten moeten delen zal deze jongen de club op termijn veel geld gaan opleveren. Ik zie nu elders spitsen voor 25-35 miljoen van club verwisselen die eigenlijk nooit overtuigd hebben. Om even aan te geven hoe knotsgek deze markt in elkaar zit.

Hopelijk speelt Feyenoord het spel straks hard als er gegadigden komen. Want dat laatste is wel zeker. Spitsen zijn in het huidige voetbal eigenlijk al onbetaalbaar geworden en verkassen slechts naar de absolute top. Hoogste tijd dat Feyenoord daar nu eindelijk ook eens van mee gaat profiteren... Voor een 21-jarige pakweg 40 miljoen of meer neertellen is voor kapitaalkrachtige clubs tegenwoordig niks bijzonders meer en in hun visie gewoon verantwoord....

02-03-2023 11:35

Frjuizeh +11580

Wieffer speelde slecht maar was nog steeds prima

02-03-2023 11:25

Lucas_010 +6597

Santi is nu echt los. Zit op 6 goals nu in de eredivisie, denk dat ie er zo 15 maakt dit seizoen. En laat staan als hij volgend seizoen vanaf het begin basisspeler is!

02-03-2023 11:22

Pixeltje +2556

Misschien doet hij 19 maart ook wel een Guidetti.

Sandrie-ago Gimenez? Ik teken!

02-03-2023 11:33

fey1schiedam +3719

Heb ook alle vertrouwen in dat Gimenez straks aan de lopende band gaat scoren. Wordt een top spits.

02-03-2023 11:16

DaveGooij4 +7088

Betere voorzetten zou hem ook helpen

02-03-2023 11:15

Kieboom +39339

Dennis van Eersel , als die t zegt dan ga ik toch twijfelen

02-03-2023 11:01

Sasss +54162

Santi volgend jaar voor 35Mio naar Atletico Madrid

02-03-2023 10:52

Barrypapa +15798

Zo weinig?

02-03-2023 10:57

JKTB +21049

Jaaaaa laatste 7 potjes 5 keer gescoord... we gaan spoedig naar Haaland gemiddeldes toe

02-03-2023 10:42

Maarten262626 +1177

Santi maakt er zeker volgend jaar 25.

02-03-2023 10:37

FRkoentjeo +2351

Santi ouwe kartelbaas! 💪🏻

02-03-2023 10:32

arther_joanne_mortimer +249

Laten we eerst maar eens kwalificeren voor de CL voordat we blij gaan lopen doen met zijn allen

02-03-2023 10:12

n.s.h +1444

Zo zie je maar hoe het is om de beste achterhoede te hebben van Nederland. Bijlow moet weer terug komen dan is het weer helemaal top.

02-03-2023 09:57

Feyefries +1683

Die Hancko.. wat haalt die man veel ballen weg.

02-03-2023 10:19

nieuwsgekkie +8962

Hoe kunnen wij de beste achterhoede hebben, terwijl we niet eens de minste tegendoelpunten hebben?

02-03-2023 10:49

broodbeleg +1460

Denk de aanvallende tacktiek. Daar krijg wel wat meer tegendoelpunten mee maar je maakt er over het algemeen veel meer dan de tegenstanders

02-03-2023 12:30

kikkererwt +28645

Vertrouwen in kikkererwt groeit: ''Volgend jaar meeste likes op FR12''

02-03-2023 09:52

Spiderpig +172658

Dat wordt niet meer slapen dit jaar

02-03-2023 10:18

Spspkn +3226

Zo lekker. Meedoen op alle fronten. Met nagenoeg compleet nieuw elftal en voor 70 mio aan spelers verkocht. Geweldig ook dat we nu al wennen aan deze nieiwe status, kijkende naar het kritische publiek op fr12.
Voor mij is de titel toch met afstand het allerbelangrijkst. Dus 19-3 echt met 3 punten naar huis!

02-03-2023 09:51

lerenbalmetveter +2775

Zal lastig genoeg worden.
Maar als het zo is dan geloof ik in het kampioenschap.
Gezien ook het programma van onze concurrenten.
19 maart omcurkelen in de agenda.

02-03-2023 10:14

spzm +13032

We zijn blij en Slot is god. Amen.

02-03-2023 09:34

Hillevliet +18188

Santi Spitskoolsingel

02-03-2023 09:33

Jeroen.Z +2461

Nou dat denk ik niet

02-03-2023 09:29

StaTactics +3258

Scoort de laatste tijd vrijwel elke wedstrijd. Zal komend seizoen er ook steeds vaker twee in gaan schieten. Als ie dat ook in de CL doet gaan we veel plezier aan hem beleven en zal hij daarna voor de absolute jackpot weggaan

02-03-2023 09:29

lerenbalmetveter +2775

We hebben nog geen CL hé.
Nooit de goden verzoeken.

02-03-2023 10:15

Taksi +3957

6 goals in 971 minuten. Speel je een vol seizoen kom je op ongeveer 20 goalen uit, prima hoor

02-03-2023 09:25

porto1908fr +10462

En volgend seizoen waarschijnlijk Kökçü weg dus komen daar nog 8 a 10 penalty doelpunten bij.

02-03-2023 11:09

ringostar1 +2625

Mooi hopelijk scoor je tegen axja ook !!

02-03-2023 09:24

FRSieb +86583

Alireza en Oussama... Daar wil je echt niet mee door.

In de zomer flink investeren op de vleugels aub.

02-03-2023 09:18

rockn_roll +8190

tegen AZ en Fortuna waren ze prima he. Gisteren was iedereen matig

02-03-2023 09:22

FRkoentjeo +2351

Dat gastje van Hoerenveen oppikken. Die passeert makkelijk.

02-03-2023 10:34

Irie010 +938

Haal die Manhoef sowieso. Maakte het de verdediging van die jidden in zijn eentje knap lastig. Wordt onder Slot nog een stuk beter…

02-03-2023 10:50

porto1908fr +10462

Dit is wel heel erg korte termijn denken zeg.

02-03-2023 11:09

Toktok +2225

Hij moet alleen is een speler hebben die hem een bal toe speeld . Die Dilerosum wat een klote speler met Idrisie er bij gaan alleen voor zich zelf lopen zich altijd klem. Nee deze 2 zondag aub niet meer er in zetten. Gimenez heeft ons al veel overwinningen geveven. TOPPER

02-03-2023 09:01

frmo +3884

Jij snapt het.

02-03-2023 09:06

Brahma +5245

Dus met andere woorden, jij vind dat Slot verkeerde keuzes maakt en jij het beter weet?

02-03-2023 09:15

RicoLA +10136

Hoe zat dat ook alweer met die FR12 schapen, die hem al hadden afgeschreven?

02-03-2023 08:56

Sleepie +11852

Kan ze zo noemen hier. En als ik vervolgens mijn gelijk haal na weken hem verdedigd te hebben krijg ik als reactie: haha wat laat jij je kennen zeg. Kritiek is prima, maar echt een hoop noemden het weggegooid geld en een miskoop. En nu de grote schijnheil uithangen

02-03-2023 09:14

Ferryarthur +1126

Ik sprak mensen er wel op aan als ze zeiden dat hij er 30 zou maken in de ED. Hij is nog te onervaren en heeft in zijn (pro)carrière voordat hij hier kwam 16 goals in totaal gemaakt. Potentie heeft hij, maar heeft nog wel een weg te gaan. Voor een speler als hij heb je wel een kleine 1.5 tot 2 jaar nodig om te krijgen wat je wil.

02-03-2023 10:46

Spiderpig +172658

Moet je nagaan als Giménez eens vaker goed bediend wordt...

02-03-2023 08:55

PieterPost +1610

Soms verbaas ik mij echt hoe weinig wij hem in de 16 aanspelen. Als hij kan schieten binnen de 16 is het bijna altijd op goal en heel gevaarlijk.

02-03-2023 09:06

Jeroen.v91 +3467

Dilrosun gewoon op links en Paixao op rechts lekker samen afwisselen. Danilo op 10 tot Szymanski terug is. En Gimenez in de spits. Lijkt mij de beste basis. Ali en Idrissi zijn geen starters en hebben te weinig snelheid en diepgang. Als invallers zijn die 2 perfect.

02-03-2023 08:50

michiel2424 +28863

Danilo is geen 10

02-03-2023 08:55

Spiderpig +172658

Dilrosun al helemaal niet... Gewoon proberen totdat Szymański een hele wedstrijd kan spelen

02-03-2023 08:58

michiel2424 +28863

Danilo is een rasechte spits. Die op 10 zou werkelijk een wilde gok zijn.

02-03-2023 09:00

Spiderpig +172658

Tegen Groningen en Volendam kun je dat wel proberen

02-03-2023 09:01

michiel2424 +28863

Je kunt alles proberen, maar het is totaal niet logisch.

02-03-2023 09:04

Harold +7340

Helemaal met je eens, Dilrosun is echt slecht op 10.
En anders Bullaude proberen op 10

02-03-2023 09:08

michiel2424 +28863

Dat zou in elk geval nog logisch zijn.

02-03-2023 09:10

porto1908fr +10462

Klopt, in april wordt hij 24 jaar.

02-03-2023 11:13

Janas +4132

Vond Danilo heel goed invallen , misschien toch een optie om hem op 10 te proberen daarbij werkt hij zich kapot , Gimenez gewoon een goeie koelbloedige spits die misschien nog iets te veel met de bal loopt , maar krijgt weinig goeie ballen van de vleugels

02-03-2023 08:45

Spiderpig +172658

Hij probeert om in het spel te komen omdat hij vaak weinig bruikbare ballen krijgt

02-03-2023 09:00

Janas +4132

Klopt wat je zeg

02-03-2023 12:00

Obiku-in-de-spits +16702

We krijgen toch die snavels. Ik hoop alleen dat we ze thuis krijgen.

02-03-2023 08:43

Janas +4132

Zou de knvb de loting al gereed hebben , ik denk wij tegen psv en Spakenburg tegen 020

02-03-2023 08:49

michiel2424 +28863

doe nou eens niet, dit gelul

02-03-2023 08:56

Tapiaz +28520

Als hij wat betere voorhoede-collega's krijgt gaat ie wel veel goals maken. Die van gisteravond maakte hij echt wel heel goed af hoor, want zo gemakkelijk was die bal niet.

02-03-2023 08:42

NmeLineZ +10364

Mag wel eens een kopduel winnen bij een lange bal.

02-03-2023 08:37

luc86 +3606

Momenteel heeft hij een handvol 100% kansen nodig per wedstrijd waarvan hij ze of niet op goal krijgt geschoten of waar hij zich vastloopt omdat hij niet weet wat hij er mee moet. Moet nog heel veel stappen zetten, ik zie het niet gebeuren.

02-03-2023 08:37

Estudiantes70 +2568

2 echte kansen gehad en misschien een mogelijkheid, meer niet.

02-03-2023 08:49

luc86 +3606

En een aantal aanvallen voor niks omzeep geholpen door zich vast te lopen. En die mogelijkheden krijgt ie ook niet in de buurt van de palen of doet hij te lang over.

02-03-2023 15:19

RonSon +2507

Het is de enige echte spits die we hebben met de potentie om beter te worden. Danilo komt als echte spits veel te kort. Verspeelt zoveel energie aan jagen, is koppend heel matig en ook zijn schot is niet echt geweldig op een pegel tegen AZ na... Gimenez kan heel gericht schieten, koppen als de beste, en creëert zijn eigen kansen als het moet. Die stappen worden echt wel gezet. Hij is fysiek beresterk en er zit een goeie kop op kwa mentaliteit.

02-03-2023 09:12

Ladinsky2021 +6043

Omdat je precies op +1000 staat ga ik je geen like geven, maar ben het wel volledig met je eens.

02-03-2023 09:56

luc86 +3606

Koppen als de beste? Waar baseer je dat op? Ik zie em elke wedstrijd simpele ballen naast of op de keeper koppen. Heeft gewoon niet het niveau net als Danilo inderdaad, Dessers was 10x beter.

02-03-2023 15:20

RonSon +2507

Dank je 😂

02-03-2023 16:12

Ferryarthur +1126

Met hem heb je in totaal wel 1.5 tot 2 jaar nodig om het echt te kunnen zien en er uit te krijgen. Man heeft dit seizoen meer goals gemaakt dan in de 3 jaar voor Feyenoord.

02-03-2023 10:49

theo_de_tokkie +12670

Hopelijk groeit het vertrouwen van wellenreuter ook want ik heb skijt van alle vorige optredens.

02-03-2023 08:30

Janas +4132

Idrissi een compliment voor zijn werklust ! Laat me niet lachen , zelden zo’n lui varken gezien , wat een waardeloze voetballer , hopelijk nemen ze na dit seizoen afscheid van deze gast.

02-03-2023 08:24

VakjeTT +4702

Valt wel mee hoor. Hij speelde slecht maar helpt goed mee met meeverdedigen. Sommige mensen hier zijn al snel vergeten hoe het voorheen was, zien niet eens meer hoe goed dit elftal samen speelt

02-03-2023 08:28

DeKuipforever +196268

Het zou al helpen als je je gekleurde bril af zou zetten, gisteren was het niet best (zoals bij bijna iedereen) maar dat had niets met lui zijn te maken...

02-03-2023 08:34

Janas +4132

Mijn gekleurde bril is inderdaad rood wit , maar Een voorbeeld Jahanbaks was ook niet maar werkt zich kapot , heb Idrissi regelmatig gewoon van de bal weg zien lopen was werkelijk dramatisch

02-03-2023 08:41

DeKuipforever +196268

Jij hebt blijkbaar niet gezien dat hij bij een paar counters van Heerenveen als één van de weinigen helemaal mee terug ging om mee te verdedigen in tegenstelling tot sommige verdedigers en middenvelders....

02-03-2023 08:44

Janas +4132

Eens en van de bal aflopen, jij vond hem waarschijnlijk oké dat mag ik vond hem veruit de slechtste van alle 22 spelers

02-03-2023 08:47

michiel2424 +28863

Hij was inderdaad slecht, maar zeer zeker niet lui.

Dan zie je gewoon wat je wilt zien.

02-03-2023 08:59

DeKuipforever +196268

Ben zeker geen fan van hem, maar het lijkt wel of hij helemaal niets goed meer kan doen bij de supporters en dat vindt ik niet terecht...

Gisteren was gewoon niet goed, maar niemand was echt goed en dan wordt hij er weer samen met Dilrosun (zoals gewoonlijk) als eerste uitgepikt om te vertellen hoe slecht hij wel was...

Gisteren was een jongen als Wieffer die de afgelopen tijd één van onze beste spelers was ook heel slecht in zijn passing maar daar hoor ik dan helemaal niets over...

Net als een goede speler als Geertruida die regelmatig Sydney van Hooijdonk kwijt was in de eerste helft, die een paar keer verkeerd timede bij een paar kopduels en zich ook een paar keer in de luren liet leggen door Sydney...

Conclusie: sommige spelers hebben veel meer krediet en worden dan ook anders beoordeeld dan anderen...

02-03-2023 09:03

JFK +4828

Eens, dat heet likeability!

02-03-2023 10:30

NmeLineZ +10364

Eens. Speelt verschrikkelijk

02-03-2023 08:36

RonSon +2507

Het is jammer dat Idrissi altijd de eerste is die geslachtofferd wordt als het minder loopt bij IEDEREEN! Zondag tegen Fortuna was hij prima bv maar ok nu net als de rest minder. Maar hij verdedigde wel mee terug als het moest. Afzeiken is onze nationale hobby. De boog kan niet elke wedstrijd gespannen staan!

02-03-2023 09:15

romeo1 +4366

Dilrosun en idrissi wat een ramp

02-03-2023 08:19

MaartenTwijffels +10298

*Champions League

02-03-2023 08:10

Juled +2124

Wat is onze Santi toch en koele spits he, heeft echt dat tor instinct.

Verder vond ik Danillo ook echt goed invallen op 10, dat vond ik echt een goede keus van Slot. Hij heeft het loopvermogen en het voetballende vermogen, zeker als hij iets meer ruimte krijgt. Ik zou heel gauw Dillie van 10 afhalen en Danillo daar zetten.

02-03-2023 08:09

VakjeTT +4702

Ja doe Danilo maar op 10 dit weekend

02-03-2023 08:29

DeKuipforever +196268

Dit kon alleen omdat je al voor stond en Heerenveen de tent open zette om vol op de aanval te gaan... Danilo is geen middenvelder (veel te slap in duels) en moet je daar ook zeker niet opstellen en al helemaal niet meer zodra Szymanski en Timber weer fit ziijn...

02-03-2023 08:40

Spijksupporter +6521

Danilo gaf de assist dus we stonden nog niet voor.
De aanval werd juist sterker met zijn inbreng

02-03-2023 08:58

platvoet81 +1031

Als te slap zijn in duels een reden is om niet op 10 te staan hoort Dilrosun daar ook zeker niet thuis. werkelijk niks goed gedaan gister. Tegen een tegenstander als Groningen hoop ik op een kans voor Ballaude...

02-03-2023 09:05

DeKuipforever +196268

Je hebt helemaal gelijk, kameraad... Het is nog vroeg...😉

02-03-2023 09:05

Jurk +7021

In het verleden verloren we dit soort zaadwedstrijden… zolang we ook dit soort wedstrijden blijven winnen … dan komen de prijzen vanzelf…

02-03-2023 08:07

IJzerenKees +127047

zaad in je onderbroekje

02-03-2023 08:08

FRNelom +3582

Szymananski is bijna terug en dan komt er meer balans in t elftal op naar de halve finale

02-03-2023 08:02

Frankster +20771

Moeten die easy kopballen er wel in

02-03-2023 08:02

Ger.J +1915

Maar die idrissi, die heeft geen 1 bal goed afgegeven, ja aan de tegenstander, aub slot, niet meer doen.

02-03-2023 07:57

AntonioSanting +16512

Gewoon keihard blijven werken dan win je dus op mindere dag ook.

02-03-2023 07:55

HanskooBV +31268

Ali heeft zich de pest tyfus gewerkt. Zorgt voor de voor assist met goed drukzetten en scherp zijn en snel handelen. Krijgt hij al dag gezeik dat het rendement laag is. Hoeveel 1 op 1 kansen heeft hij gehad dan? Kockcu en Wieffer konden de aanvallers ook niet echt scherp bereiken. Terwijl er genoeg beweging was. Idrissi nam weer is niks normaal aan. En dan krijgen hij en Gimenez gezeik aan hun kop. Ga is achter die 2 sterkhouders staan man.

02-03-2023 07:51

baldjkf +2855

Heel goed gescout, kan een topper worden. Moet wel balvaster worden op het moment dat hij aangespeeld wordt. Hij probeert nog te vaak een actie langs 2-4 verdedigers te maken ipv de bal simpel breed/terug te leggen. Dat geeft weer balverlies tot gevolg.

02-03-2023 07:51

Kritisch +21738

Toch ben ik nog steeds van mening dat Slot de nodige spelers rust had moeten geven.
Je zag duidelijk dat ze op en oververmoeid waren, ze dan toch 90 minuten laten staan kan ze overbelasten waardoor er blessures kunnen optreden.

Met het oog op het drukke en belangrijke schema voor de boeg zou ik met een reserve team zijn begonnen.
Mocht het verkeerd gaan kan je altijd nog je basisspelers inbrengen.

Met Gimenez ben ik dan wel weer blij, in alles zie je dat die het in zich heeft een grote te worden.
Ik denk dat de penningmeester zich al aan het verlekkeren is aan de gedachte aan het transferrecord die hij over 2 jaar gaat verbreken.

Paixao en Bullaude evenzo.
Bullaude speelt weliswaar weinig maar je ziet wel dat het een groeibriljant is. Geef hem een keer het vertrouwen in de basis en hij zal zich razendsnel ontwikkelen.
Ik mag hopen dat paixao en Bullaude volgend seizoen basis staan, ervan uitgaande dat Idrissi én Szymanski terugkeren naar hun eigen club.

Je ziet toch wel de nodige waarde op het veld gecreëerd worden.
Te beginnen aankomende zomer flink cashen met de verkoop van Kokcu en Geertruida, als deze weigert zijn contract te verlengen.

02-03-2023 07:50

michiel2424 +28863

Jij was ook van mening dat we al hadden verloren na 15 minuten, dus wat zegt het?

En nee, ze waren overduidelijk niet oververmoeid: vanaf minuut 70 zag je dat Heerenveen het niet meer kon belopen, en wij juist wel.

02-03-2023 08:24

croomer1 +7279

Op zich met je eens Michiel. Maar wat als we ook nog eens 2x 15 minuten verlenging zouden hebben gekregen. Dan lever je wel veel in.
Aan de andere kant, we kunnen ook geen heel tweede elftal opstellen, dan had je net zo goed kunnen thuis blijven

02-03-2023 08:38

Kritisch +21738

Heerenveen speelt in principe nergens meer voor dus nee, die hebben daar geen last van

02-03-2023 10:09

michiel2424 +28863

Alleen reageren op de reacties waar je een weerwoord op hebt. Tuurlijk.

02-03-2023 10:15

Kritisch +21738

Een discussie met jou is zo vermoeiend…

Maar kom op, je zag zelf dat veel mensen vermoeid over het veld liepen en de laatste 10/15 minuten grepen verschillende spelers naar hun benen door kramp. Jahanbaksh ging er uitgebreid bij liggen met kramp.

Mijn punt is dat je met het oog op het kampioenschap en de zware wedstrijden tegen Shakhtar, wat belangrijker is dan een bekertje, best wat spelers rust had kunnen geven.
Wieffer bijvoorbeeld, speelde redelijk slecht. Je zag duidelijk dat die op was.
Had zo’n jongen lekker minimaal 1 helft rust gegeven.

02-03-2023 10:20

michiel2424 +28863

Dat snap ik ja, omdat ik je iedere keer weer op fouten in je betoog wijs, waar jij dan niet op in wil gaan, maar vervolgens wel lekker pedant verder blijft doen alsof je het allemaal wel weet.

We waren gewoon fitter dan Heerenveen en ook gisteren zag je dat zij juist moeite hadden het bij te benen de laatste 20 minuten. Wieffer speelt ook weleens een mindere wedstrijd, daar is niks geks aan, maar wat je gisteren juist zag is dat hij WEL de fitheid had om keihard te blijven werken na zijn fouten. Dat er iemand met "kramp" op de grond gaat zitten bij een 0-1 voorsprong vlak voor tijd zegt op zich ook weinig he, heb je dat nooit eerder gezien?

En nee, we verloren dus niet, terwijl jij dat na 15 minuten al zeker wist dat we dat wel gingen doen. Daar "vergat" je even op in te gaan. Maar dan wel klagen dat discussieren met anderen vermoeiend is. Sure.

02-03-2023 10:57

Kritisch +21738

Na 15 minuten zag het er toch ook naar uit dat Feyenoord zou verliezen.
We hadden vooral de eerste helft niets tegen Heerenveen in te brengen. Iedereen oogde ook zwaar vermoeid.

Dat ze alsnog wonnen kan je ook als een stukje geluk zien. Want verdiend was het zeker niet.

02-03-2023 11:14

michiel2424 +28863

Na een kwartier het als een feit brengen dat we gaan verliezen, en dan achteraf , na winst, met dit soort teksten komen.

Maar anderen zijn vermoeiend. Ja hoor.

Overigens heb ik, hoe slecht het ook was ( en dat was het) nooit het idee gehad dat we gingen verliezen.

02-03-2023 11:20

Ferryarthur +1126

'' reserve team''

Dan verlies je gewoon. Alleen CV hebben we 1 goede speler extra. Spits kan Danilo nog evt. Buitenspelers zijn sws wisselend

Maar dan komt het..

Maar wat wordt het middenveld? Wie worden de backs? Wie komt er naast de herstellende Trauner?

02-03-2023 11:05

Kritisch +21738

Met Paixao, Bullaude, Kawajiro ofzo, Lopez, Rasmussen, Danilo heb je toch de nodige basis waardige spelers.
Met hun had je kunnen beginnen en dan had je altijd nog in de 2e helft of laatste half uur je vaste basisspelers in kunnen brengen.

En al zou je hebben verloren, so What?
Het kampioenschap en de tweeluik tegen Shakhtar is wel wat belangrijk dan dat bekertje

02-03-2023 11:18

Ferryarthur +1126

'' Paixao, Bullaude, Kawajiro ofzo, Lopez, Rasmussen, Danilo ''

Zit je nog niet aan de 11. Is Rasmussen basis waardig?

''En al zou je hebben verloren, so What?''

Wat een mentaliteit.. En dalijk verlies je dat sws. Dan heb je niks.

02-03-2023 11:24

foreverfey +26453

Buiten gimenez om hebben we echt zoveel talent in deze ploeg. Heerlijk gewoon, als het bij een Paixao, Bullaude en Dilrosun er ook nog uitkomt gaan we echt veel geld verdienen. Dit vooral omdat aanvallende spelers altijd meer waard zijn.

02-03-2023 07:40

Kritisch +21738

Dilrosun moet je niet op hopen.

Die jongen is 25 en heeft het label “eeuwig talent” op zich hangen.

Talent heeft die zeker maar hij zal zijn beloftes nooit helemaal waar maken

02-03-2023 07:51

michiel2424 +28863

Misshien moet jij nou maar even geen voorspellingen doen, na gisteravond.

02-03-2023 08:25

Ferryarthur +1126

Ohh jezus, is hij 25..? Dan zit je op het moment van talent eruit en verkopen... 25-27 is de tijd om nog knaken te krijgen. Alleen met een wereldspeler krijg je erna nog goede knaken (of een domme engelse club geeft veel te veel). Als Feyenoord is dat uiterlijk verkopen.

02-03-2023 11:08

RoodWitMaastricht +9935

Ik zie een toekomstige Haaland in hem 👍

02-03-2023 07:39

DirkWuppertal +1900

Komende loting geeft Feyenoord-Ajax

02-03-2023 07:38

RoodWitMaastricht +9935

Los van uit of thuis, 33 1/3 % kans ja…. Maar ga maar gemakshalve uit van ajaks - Spakenburg……. 😏

02-03-2023 07:41

marwas +476

De kans is nu nog 20% en niet 33,3% ;-)

02-03-2023 07:49

RoodWitMaastricht +9935

Dat klopt. Ik ga er maar van uit dat ze beiden wel zullen winnen van een kkd club….

02-03-2023 08:41

delangemuur +11773

Als je de dubbel wint door in de finale Ajax te verslaan, dan komt er echt een gouden standbeeld van de erectie van Slot voor de Kuip te staan!

02-03-2023 07:44

Obiku-in-de-spits +16702

Nee een standbeeld van Slot met een mini kuip eromheen met 48.000 erecties naar hem toe gericht

02-03-2023 08:42

Remcola22 +369

Dat denk ik ook, of andersom. Maar ze zullen kostte wat het kost voorkomen dat de finale tussen hunnie en ons gaat plaatsvinden

02-03-2023 07:45

beppie172 +64915

Dan moeten ze PSV - Ajax als loting eruit laten komen.

02-03-2023 07:49

Spijksupporter +6521

Want dan kunnen hunnie niet in de finale komen?
Dat kan je alleen voorkomen als je ze in de halve finslectreft.

02-03-2023 09:03

Animism +5982

Vind hem nogsteeds te weinig brengen, maar hij krijgt ook wel heel weinig bruikbare ballen.

Hij heeft een diepgaande nummer 10 nodig, zie de goal in combinatie met Danilo (viel goed in).

02-03-2023 07:36

RoodWitMaastricht +9935

Denk dat Slot zowel Gimenez als Danilo er in wilde houden vanwege mogelijke strafschoppen. Zoiets pakt dan ineens lekker uit ook…

02-03-2023 07:43

Ferryarthur +1126

Dan kon je het ook later doen. er was nog veel tijd om het dan al te doen.

02-03-2023 11:10

campie010 +3631

Nu lekker thuis tegen Spakenburg wat ze overigens zelf ook graag willen en de finale tegen de neuzen in een volle Kuip met alleen thuis supporters en ze helemaal de tyfus spelen...

02-03-2023 07:21

010_SOUTH +4912

Dan ben ik bang voor hetzelfde scenario als ik 2010..

02-03-2023 07:27

campie010 +3631

Totaal niet, we hebben nu Slot!!!

02-03-2023 07:32

beppie172 +64915

Alleen thuissupporters gaat sowieso niet gebeuren of het moeten dubbele wedstrijden worden, maar daar is in het drukke schema naar de zomer eigenlijk helemaal geen tijd voor.

02-03-2023 07:52

kkhahsdedhkdh +42361

Hopelijk dan weer eens met supporters van allebei, al is het maar allebei een kwart van het stadion. Uiteindelijk is dat toch het mooist

02-03-2023 08:10
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties