Vilhena blikt terug: ''Het voetbal was mijn afleiding''

Vilhena blikt terug: ''Het voetbal was mijn afleiding''

Een toonbeeld van de onverzettelijkheid en werklust die nodig waren om het kampioenschap van 2017 binnen te halen, is Tonny Vilhena. De in Maassluis geboren middenvelder speelt op huur basis voor Salernitana in de Italiaanse Serie A, maar is zijn jeugdliefde allerminst vergeten. Op weg naar een nieuw kampioenschap blikt de sterkhouder van de vorige kampioensploeg terug op het seizoen van zes jaar geleden.

''Sportief was dit het mooiste moment en het mooiste seizoen in mijn hele voetbalcarrière. Ik speelde vanaf de F-jes bij Feyenoord, ik voelde me een kind van de club en mijn debuut was al een droom die uitkwam. Kampioen worden met de club waar je helemaal gek van bent, was een andere droom. Alleen was het privé het zwaarste en meest verdrietige wat ik in mijn leven heb meegemaakt.''

Vilhena doelt op zijn moeder. 31 oktober 2016 overleed zij na een langdurig ziekbed. Dit was een zware periode voor de middenvelder. ''Het was een jaar vol emoties. Dat ik dat seizoen toch op het veld de dingen kon laten zien die ik wilde, was omdat ik op de training en in wedstrijden mijn hoofd kon leegmaken. Het voetbal was mijn afleiding, als ik thuiskwam en niet met voetbal bezig was, was er alle aandacht en zorg voor mijn moeder.''

De Telegraaf beschrijft hoe Vilhena zijn moeder eerde door middel van een shirt met ‘Mam’ erop en daaronder haar leeftijd. Als hij terugdenkt aan die periode schiet één wedstrijd door zijn hoofd: Manchester United thuis. De Maassluizer scoorde het enige doelpunt in een bloedstollende atmosfeer. ''Mijn moeder heeft vanuit haar bed die wedstrijd nog kunnen zien op tv. Ze was toen al erg ziek. Ook dat was een heel bijzonder en voor haar vanzelfsprekend emotioneel moment.''

Niet alleen uit die wedstrijd haalde hij kracht, maar vooral uit zijn team. ''Ik kon heel goed met alle jongens. Voetballend had ik op het middenveld een klik met Karim El Ahmadi en Jens Toornstra. We waren echt totaal verschillend van elkaar, maar het paste gewoon zo goed. Bij Jørgensen was het vooral aanvoelen wat hij wilde. Op zeker moment krijg je met sommige spelers gewoon een klik. Dat hadden we met Nico zeker. Hij werd topscorer maar voelde zich geen vedette.''

Op het eerste oog heeft het huidige elftal van Feyenoord weinig raakvlakken met de voorganger uit 2017. Toch heeft Vilhena goede herinneringen aan één van de meest veelzijdige spelers van nu. ''Lutsharel Geertruida kwam als jonge speler bij de selectie en ik ben toen veel met hem omgegaan. Net als ik is hij een jongen die vanaf de jongste jeugd op Varkenoord rondliep. Hij doet het heel goed nu, hè.''

Een levensleus die bij weinig mensen beter past dan bij Geertruida gebruikt Vilhena ook om zijn kijk op de wereld te typeren. ''Geen woorden maar daden, dat is helemaal op mij van toepassing. Ik ben opgegroeid als Feyenoorder en daar kreeg ik dat ook mee'', sluit de trotse oud-speler van de Rotterdammers af in aanloop naar een nieuw kampioenschap.

Lees meer over
Tonny Vilhena
Plaats reactie
666

Peter.B +1100

Held voor altijd

07-05-2023 01:26

Kuytheld +3327

Respect voor deze held!

07-05-2023 00:35

FrNiels2017 +155741

Deurbel gaat, staat mijn kale buurman aan de deur. Trekt m'n broek naar beneden en begint me ineens te pijpen. Mompelt wat over z'n mond spoelen en loopt weer weg. Gekke dag weer

06-05-2023 18:42

VineFeye +8407

Legendarische die 44444 likes hoor. Staat mooi zo dus geef je geen like erbij ;)

06-05-2023 18:57

FrNiels2017 +155741

Ach op naar de 55555 dan maar

06-05-2023 20:32

ElJay +165

Ja zijn veel mensen die hem afkraken of iets, maar mochten we er niet in slagen om szymanski te kopen, waarom niet vilhena op 10 zetten? Ook een linkspoot heeft ook wat mooie goals gemaakt. Nu wat ervaring opgedaan, tuurlijk zijn de ploegen waar hij gespeeld heeft niet denderend. Maar laten we niet vergeten dat ook hij enorm belangrijk is geweest. En misschien doet hij het wel nog beter nu

06-05-2023 16:17

FRSam +736

Vilhena vind ik geen 10. Eerder op 8, maar ik denk dat we zijn niveau op dit moment niet na zouden moeten streven. Liever een jonge jongen die nog wat kan opleveren in de toekomst.

06-05-2023 16:38

Weef +9068

Vilhena is geen 10, meer een 8. En in vind hem niet geweldig bij dit Feyenoord passen. Bij PSV zou het beter passen naast zo'n mooiweer voetballer als Veerman.

06-05-2023 17:46

FrNiels2017 +155741

Een 8 hebben we straks ook nodig als Kökçü vertrekt natuurlijk

06-05-2023 18:34

Weef +9068

Maar toch geen type Vilhena als vervanger van Kokcu?

06-05-2023 19:02

ElJay +165

Ben altijd fan van vilhena geweest ik zeg doen

06-05-2023 22:12

frmo +3885

Vilhena onder Slot zou een prima combo wezen.. die maakt van elke speler een topper

06-05-2023 15:40

FrNiels2017 +155741

Eens hoor, maar die logica volgend zou elke speler onder Slot dan ook een prima combo wezen

06-05-2023 18:35

Gerdekaleklets +10836

Ken er geen klote van

06-05-2023 15:05

Loekie +2232

Ga eens snel je buurman p..pen

06-05-2023 15:10

Loekie +2232

Je mond spoelen kan daarna wel

06-05-2023 15:12

Tjerzz +836

Beetje respect voor deze held is wel op z'n plaats... dit is een echte feyenoorder die altijd alles heeft gegeven voor ons ! En weggegaan met een kampioenschap

06-05-2023 18:08

rob57 +3023

Vilhena paste goed in dat team

06-05-2023 14:32

jonaathn +14673

Lieve kerel!

06-05-2023 14:16

Bobiku +8538

Wat een held. Als je dit leest wil je hem toch meteen terug. Jammer dat het niet echt past

06-05-2023 14:03

FrNiels2017 +155741

Waarom niet? We hebben straks Wieffer en Zerrouki voor de meest defensieve positie op het middenveld, maar alleen Timber voor de positie daarnaast (er van uitgaand dat Kökçü zal vertrekken). Dan zie ik Vilhena er graag bij komen voor die positie

06-05-2023 18:38

Bobiku +8538

Hij is niet echt die creatieveling. Aan de andere kant, met El Ahmadi-Vilhena-Toornstra had je die ook niet. Je hebt gelijk ook, laat hem maar komen

06-05-2023 19:36

Hark 1e +11402

Respect voor die Jonge.

06-05-2023 13:42

teauvenoir +77782

HELD 💪🏽

06-05-2023 13:11

Gerdekaleklets +10836

Inzet was goed. Maar wat heb ik me geërgerd aan zijn tempo. Als je dat vergelijkt met hoe snel onze huidige middenvelders het spel verleggen, was Vilhena echt dramatisch

06-05-2023 15:07

teauvenoir +77782

Klopt. Qua techniek, creativiteit en tempo was het bij Tonny niet groots, maar in het kampioensjaar was hij wel mega-balvast en pakte hij samen met Karim bizar veel ballen af. Al met al toch echt wel een belangrijke pion in het kampioenselftal.

06-05-2023 15:15

FrNiels2017 +155741

Heeft ook met de trainer te maken natuurlijk

06-05-2023 18:39

leefdebeef +23443

Tony held! Ik hoop je zsm weer in ons mooie shirt te mogen bewonderen.

06-05-2023 12:40

RemcoFR +26578

Die komt de eerste 5 jaar echt niet terug. Maar zou wel erg mooi zijn als hij weer terug is.

06-05-2023 13:10

Telecaster +2816

In een skybox dan hè

06-05-2023 15:52

tdetank +11706

Het valt mij op dat Tonny Dirk Kuyt niet noemt. Toeval? Of had hij daar geen klik mee?

06-05-2023 12:28

Ripinpeaceantony +3979

omdat dirk op de bank zat voornamelijk

06-05-2023 13:44

Bobiku +8538

Dirk ging er lekker op als hij alle credits kreeg. Een bescheiden jongen als Vilhena heeft daar wellicht niks mee

06-05-2023 14:05

Qwertykeyboar +4101

Toornstra, Vilhena en KaE samen waren een hel voor de tegenstander. Alle 3 hun eigen kwaliteiten, maar wat ze gemeen hadden was dat ze alledrie tegenstanders konden opjagen. Als middenvelder bij de tegenstander moet je er toch niet aan denken dat die 3 tegenover je staan

06-05-2023 12:11

Arne4president +3934

Oh hemel, het is een "kind vd club" dus alles is weer geweldig. Een mooie goal tegen Heerenveen is wat ik me herinner. Verder vooral heel veel blind voetbal, ja idd postbode. En de ballenjongens zijn nu nog aan het zoeken naar elk schot dat bijna de Kuip uitvloog. Daarna ook in het buitenland nergens succesvol geweest, Krasnodar, Espanol en nu het godvergeten Salernitana. Mooi hoor die oude verhalen, maar laten we wel realistisch blijven hier

06-05-2023 12:08

DeKuipforever +196268

Vilhena is inderdaad kind van de club en een kampioensheld, heeft waarschijnlijk heel wat meer voor de club betekent dan jij ooit zal doen...

Dat hij elders iets minder presteert doet daar helemaal niets aan af...

06-05-2023 12:11

Mrunterwijst +10580

Dus jij bent af

06-05-2023 13:49

GGAllin +1491

Wat zeg je nou allemaal man!? "Iets minder presteert?" Vilhena is en was een heel matige voetballer en heeft de afgelopen jaren geen enkele ontwikkeling doorgemaakt.

06-05-2023 17:11

AvL +8946

Vilhena was een controlerende speler en daarin was hij tijdens het kampioenschap zeer belangrijk. Je kan anderen verwijten niet realistisch te zijn, maar jij schiet de andere kant op. Dus hou je ook een beetje aan je eigen advies en blijf een beetje realistisch, oké?

06-05-2023 12:30

Chamo +1883

Stommeling

06-05-2023 13:09

Bobiku +8538

Walgelijk dat je hier mensen vindt die zo respectloos praten over iemand met 258 wedstrijden voor Feyenoord, die al die wedstrijden heeft gebikkeld. Als iemand hier niet realistisch is, ben jij het. Je bent een zeikerd

06-05-2023 14:09

Spspkn +3226

Je zou in ieder geval iets meer respect kunnen tonen voor een dergelijke speler. Beetje flauwe opmerking dat ballenjongens nog altijd ballen aan het zoeken zijn. Of was dat een, in mijn ogen mislukte poging om grappig te zijn? Ben ook niet altijd even blij geweest met Vilhena, maar was wel een speler die er altijd staat, nooit opgeeft en ook nog NL elftal heeft gehaald als ik mij niet vergis

06-05-2023 14:14

Arne4president +3934

Was gewoon een feit dat corners, vrije trappen en afstandschoten van een dramatisch niveau waren. Zijn carrière in het buitenland zegt genoeg. Harde werker, sympathieke gast, maar pure middelmaat. Is niet respectloos maar realistisch

06-05-2023 17:12

TypischFeyenoord +18052

Hij en clasie waren altijd spelers waarvan ik niet zag waarom de supporters hun zo goed vonden. Tot t kampioensjaar, wat speelde hij toen fantastisch! Clasie doet t trouwens ook niet onaardig nu bij az😉

06-05-2023 11:58

HanskooBV +31269

Tony was een matige voetballer maar door zijn inzet was het toen een van de beste die we hadden. Ik gun hem nog een mooie carrière toe!

06-05-2023 11:56

egmondfr +809

Eeuwige held

06-05-2023 11:32

Gvv75 +1575

Kippenvel toen we met zijn allen onze lichtjes lieten schijnen voor hem.
Een echte feyenoordheld

06-05-2023 11:20

foreverfey +26453

Was echt een ontiegelijk mooi moment in de Kuip. Dat vergeet je niet meer!

06-05-2023 11:36

DeKuipforever +196268

Dat was inderdaad een echt kippenvel moment...

Helaas zijn een hoop mensen inmiddels al vergeten dat deze jongen altijd de longen uit zijn lijf liep voor onze club en papegaaien elkaar dat het een postbode was en dergelijke... Daar doen we deze jongen toch echt tekort mee...

06-05-2023 12:19

Bobiku +8538

Zo is het. Tonny is een topgozer

06-05-2023 14:11

Feijenoord +5419

Zijn daar nog beelden van? Wil ik wel weer eens terug zien.

06-05-2023 15:29

bowmanowns +4979

Kreeg zoveel shit over zich heen, vooral hier, terwijl hij dat totaal niet verdiende. Echte strijder deze man.

06-05-2023 11:19

feyenoord_Freak +14015

Vilhena nu al gespot op de Coolsingel 👏🏻👏🏻😂

06-05-2023 11:12

daam1997 +2802

Ik vond die actie met de sterretjes voor hem echt zo ontzettend emotioneel toen. Echt kippenvel. Verder sympathie voor deze man.

06-05-2023 11:10

matsko +36605

Kom bek we niet joe

06-05-2023 11:10

GGAllin +1491

Niet vanuit emotie rare dingen gaan zeggen hoor. Pas op!

06-05-2023 11:15

FrNiels2017 +155741

Roestvrij staal gaar, roestvrije Feyenoorder beste

06-05-2023 11:02

loki420 +1118

Feyenoorder 4 life!! Echt superrrrrrr held, weet nog goed dat ie bijtekende nadat hij hier op fr al was afgeschreven.

06-05-2023 11:02

Limbow1 +3030

Hier worden helaas te veel te vaak oud spelers afgezeken.

06-05-2023 11:12

SuperGuidetti1. +70341

Had Vilhena wel willen zien onder Slot. Die had er nog meer uitgehaald

06-05-2023 10:59

fr--opa +109911

Mag niet gezegd worden hier, is een postbode en dat maakt niet uit onder wie.

Slot had van hem een scorende '10' gemaakt die 1 op 2/3 zou lopen met goals en ook assists.

06-05-2023 11:01

switzer +10936

Ik vind dat altijd zo'n gejank als iemand zegt 'dat mag niet gezegd worden hier'.
Wanneer je een beetje tegengas krijgt op je mening, neem je dat gewoon voor lief. Je hoeft je mening niet te wijzigen. Blijf gewoon bij je punt zonder dit kinderachtige gezeur, je bent notabene opa, kleuter.

06-05-2023 11:11

JanDeSpecht +88063

Out of context is "je bent notabene opa, kleuter" wel wat een gekke uitspraak

06-05-2023 11:32

fr--opa +109911

Mag niet gezegd worden hier is een mening. Ik neem het voor lief en verander mijn mening niet, dat weet u zelf ook wel. Dus zwitser volgens mij kunt u niet tegen wat tegengas, als ik het zo lees..

Specht dank.

06-05-2023 11:45

JanDeSpecht +88063

Ik vind wel dat switzer een punt heeft, opa. Je mag hier gewoon alles zeggen, mits het geen grensoverschrijdende uitspraken zijn 😁

06-05-2023 13:06

Cluske +6456

Vilhena was/is gewoon een strijder. Held. Jammer dat hij geschorst was tegen heracles.

06-05-2023 10:58

Heisenberg +6178

Onze postbode op het middenveld. Maar wel een held.

06-05-2023 10:57

sykoofox +85612

Jammer Heisenberg.

06-05-2023 10:58

Heisenberg +6178

Neuh. Vind ik niet. Sneu verhaal hoor. Maar zo goed was hij ook weer niet. Terugkomen mag op vak X.

06-05-2023 11:00

sykoofox +85612

Blijft ook een speler waar ik een zwak voor heb! Vind het gruwelijk als we deze Helden terug kunnen halen maar dat mag ondanks hun status geen afbraak doen op de jeugd of talenten.

Oud gediende moeten hun plek kennen en uiteindelijk doorstromen als trainer of ander soort specialistische functie in hun kracht!

06-05-2023 10:56

Thierry20 +9914

Man man man....ooit een enorm talent, nu op huurbasis bij Salertinata ofzoiets. Dan kun je toch beter hem terughalen bij ons? Lekker CL spelen.

06-05-2023 10:56

Frankster +20777

Om hem een plezier te doen?

06-05-2023 11:46

Arne4president +3934

Precies dat. Die kan ons huidige niveau helemaal niet aan. Speelt nu 2 niveaus lager dan dat

06-05-2023 14:14

Zoeterwoudernaar +45189

Eeuwige held van de PTT competitie.

06-05-2023 10:55

Barthez +940

^ WE HEBBEN HEM ^

06-05-2023 10:54

john50 +5554

held wat een pitbull

06-05-2023 10:54

SuperGuidetti1. +70341

Vilhena HELD. Kom bek

06-05-2023 10:54

hoekieuitzoekie +21629

Dat eerste: Ja
Dat tweede: Nee

06-05-2023 10:54

8mvrk5q95f +1457

Hij is toch zo goed??

06-05-2023 11:04

DaveGooij4 +7099

Niks meer nu staan nu betere

06-05-2023 11:47

hoekieuitzoekie +21629

Toch jammer dat hij op een bepaald moment zo stil is komen te staan in zijn ontwikkeling. Begon veelbelovend maar verzandde later continu in het lange lopen met de bal en het zoeken naar makkelijke oplossingen in het veld. Hij heeft de pass in zijn benen om het spel net zo goed te verplaatsen als Kokcu dat nu doet, over lange afstanden spelers wegsteken. Maar komt dan toch wat handelingssnelheid en/of lef tekort om die ballen ook daadwerkelijk te geven. Wel fijn voor hem dat hij nu op zijn plek zit daar.

06-05-2023 10:53

Killerclown +2854

Als hij onder Slot had getraind had hij hoogstwaarschijnlijk een vergelijkbare ontwikkeling doorgemaakt als Kokcu

06-05-2023 10:55

DickLeCoq +1634

Dat geldt voor meer serieuze talenten die we rond die tijd hadden. Jongens als Wijnaldum, Fer, Clasie, Kongolo, Vilhena, Cabral, Castaignos en Boetius had meer in gezeten. Alleen de Vrij en Martins Indi hebben bij Feyenoord het niveau behaald wat ze konden behalen in de Nederlandse competitie

06-05-2023 14:52

JJvG_FR +3318

tsja het beleid van toen was ook niet om naar huis te schrijven... 2017 kampioen geworden op karakter en door oude vedettes, niets meer en niets minder.

06-05-2023 10:55

hoekieuitzoekie +21629

Nee hoor. Zeker de eerste seizoenshelft speelden we echt heel erg goed voetbal dat jaar. Later in het seizoen nam de spanning en de vermoeidheid toe, en moesten we het steeds meer van wilskracht hebben. Maar ik heb in mijn hele leven maar 2 seizoenen heel rustig naar wedstrijden kunnen kijken wetende dat het sowieso goed kwam: 2016/17 en dit seizoen.

06-05-2023 10:57

Thierry20 +9914

We waren toen enorm stabiel. Weinig blessures, betrouwbare as, kuyt en elia in bloedvorm en achterin heel steady met botteghin en vd heijden.

06-05-2023 10:57

FrNiels2017 +155741

Haha wat een gelul is dit nou toch weer. Als je kampioen kon worden op het karakter van oude vedettes dan waren we tussen 2001 en 2008 ook wel een paar keer kampioen geworden. Hadden toen gewoon een sterke selectie, samengesteld door de architect van onze wederopstanding - Martin van Geel. Prachtig hoe daar nu na een kleine kutperiode onder Troost aan verder wordt gewerkt door Arnesen (tot voor kort), Te Kloese en Slot en we er eigenlijk beter voor staan dan ooit tevoren.

06-05-2023 11:01

JJvG_FR +3318

En dat is karakter, Botteghin en vd Heijden waren nergens te bekennen een seizoen later.

06-05-2023 11:05

JJvG_FR +3318

Goed lezen jongen, Karakter EN oude vedettes. Maar goed aan je naam te lezen ben jij een beetje in 2017 blijven hangen ook door MvG zo omhoog te schuiven die man heeft onze club gewoon laten verslonzen.

06-05-2023 11:06

JJvG_FR +3318

Einde van dat seizoen is dus karakter, net als de marathon de laatste loodjes loop je ook op karakter. Dit seizoen is gewoon ongekend tov dat seizoen.

06-05-2023 11:06

spzm +13032

Je kunt alles ook gewoon in 1 bericht typen hè

06-05-2023 11:19

FrNiels2017 +155741

Wat mij betreft typt ie niks meer. 'Laten verslonzen' zegt ie. Zou die überhaupt weten waar we stonden toen Van Geel kwam?

06-05-2023 12:24

DickLeCoq +1634

Dat was maar goed ook, want we hadden niet veel opties op de bank die er in konden komen zonder in te leveren aan kwaliteit

06-05-2023 14:59

JJvG_FR +3318

Hou je bek man hahaha, die man snapte er niks van miskoop na miskoop en de verkoop was ook niet om aan te gluren.

06-05-2023 16:19

[FR]Thomas +227603

Vilhena was de beste jeugdspeler die Feyenoord in de laatste 15 jaar heeft gehad. Castaignos en Slabbekoorn kwamen in de buurt, maar Vilhena was iedere week verreweg de beste. Ik denk dat hij op linksback de wereldtop had kunnen halen. Als linker middenvelder mist hij het overzicht en de lange pass.

Wel gek dat hij uiteindelijk een dribbelaar / relatief blinde voetballer is geworden die het vooral van fysiek moet hebben. Sommige van jullie zullen nog weten dat hij debuteerde onder Koeman op zijn 17e tegen Twente denk ik. Toen was hij een speler die juist strooide met steekballetjes

06-05-2023 10:52

hoekieuitzoekie +21629

Haha was ondertussen ongeveer hetzelfde aan het typen. Zo kijk ik er ook naar.

06-05-2023 10:53

[FR]Thomas +227603

Apart he. Je ziet wel vaker voetballers compleet veranderen (Depay van rappe buitenspeler naar statistische spits) als ze veel het krachthonk in gaan, maar jammer is het wel!

06-05-2023 10:54

8mvrk5q95f +1457

De beste jeugdspeler?? Haha nee man verre van is niet eens een talent geweest achteraf

06-05-2023 10:54

hoekieuitzoekie +21629

Doe jij maar niet meepraten dan, als je er niks van weet.

06-05-2023 10:55

[FR]Thomas +227603

Jij hebt duidelijk niet gevolgd hoe hij toen week in week uit zijn stempel drukte op alle jeugdelftallen terwijl hij altijd hoger speelde

06-05-2023 10:55

8mvrk5q95f +1457

Hij is zo fucking goed dat hij niet eens bij de top 30 van de wereld voetbalt.

06-05-2023 10:59

8mvrk5q95f +1457

Zo bijzonder was dat niet hoor, wat je in de jeugd doet maakt geen tering uit zolang je het in de eerste elftallen niet laat zien. En hij is nooooit geweest zoals kokcu nu is.

06-05-2023 11:01

joejoe1979 +8017

Wou net zeggen. De enige andere die ik in de jeugd van Feyenoord zo heb zien domineren waren RVP en Slabbekoorn. Helaas was Slabbekoorn te lui om uit zn ogen te kijken.

06-05-2023 11:01

Transfervrij +4186

Ja eens. Toch bijzonder dat onze grootste 4 talenten (de Guzman hoort ook in dit rijtje) de top, en soms het profvoetbal, niet gehaald hebben.

06-05-2023 10:54

[FR]Thomas +227603

Ja, die laatste stap blijft heel moeilijk. Jari Schuurman nog zo’n voorbeeld. Die was beter dan van de Beek tot zijn 17e. Ene zit nu bij Manchester United en de andere bij Dordrecht

06-05-2023 10:56

bowmanowns +4979

Die steekball toen bij Twente, pff die was zo goed.

06-05-2023 11:20

TinusTingTong +46468

V = O
I = O
L = K
H = H
E = E
N = L
A = D

06-05-2023 10:51

010_FRRR +15419

Tonna kampioens held

06-05-2023 10:51

[FR]Thomas +227603

Vilhena haalde afleiding uit het voetbal. Voor Ihattaren bleek na de dood van zijn vader juist al het andere een ontsnapping. Toont het sterke karakter van Tonny aan

06-05-2023 10:49

Kuytblessure +10402

Hoe kom je nou bij Ihattaren uit?

06-05-2023 10:51

fr--opa +109911

Ik vind niet dat dit een eerlijke reactie is...

Niemand weet wat erin het hoofd van die jongen speelt, niemand weet wat hij heeft moeten doormaken (in zijn eentje). Ik vind het soms ook een flapdrol, maar hij heeft zijn vader op jonge leeftijd verloren en niemand weet wat hij heeft moeten doorstaan in deze gemene wereld vol profiteurs en gemene mensen.

06-05-2023 10:51

[FR]Thomas +227603

Ik zeg ook niks negatiefs over Ihattaren hoor. Je vader verliezen op die leeftijd is verschrikkelijk. Maar ik vind het wel ongelofelijk knap hoe Vilhena daar mee is omgesprongen. Dat bedoel ik er mee te zeggen

06-05-2023 10:53

Killerclown +2854

Dat het nog bestaat op fr12

06-05-2023 10:57

fr--opa +109911

Dank Korneev & clown

En Ok Thomas, bedankt voor de aanvulling.

06-05-2023 11:00

VSNFR +11987

Ja , zo reageert iedereen anders op gebeurtenissen in het leven. Je ziet ook vaak binnen families met problemen ( bijv. Alcohol/gokproblemen) dat één van de kinderen zich er van afkeert en een mooi geregeld leven leidt en dat een ander juist helemaal diep in de shit geraakt....

06-05-2023 10:53

joejoe1979 +8017

Tonny komt ook niet uit dezelfde omgeving als Ihattaren. Tonny is opgegroeid in een "dorp" met een stabiele thuissituatie. Bovendien was hij of op Varkenoord, zn pleintje of thuis met weinig afleidingen die Ihattaren wel had. Zijn familie en directe omgeving zit aardig diep in een bepaalde wereld waarin de verdiensten niet onder doen voor een profvoetballer.

06-05-2023 11:07

Frankster +20777

Wat een onzin

06-05-2023 11:46

jack98 +46424

Mooi dat Vilhena steun vond bij Feyenoord in deze intens moeilijke tijd voor hem!

Hij was een dragende speler in het kampioensjaar en zijn geweldige goal tegen Manchester United in een bomvolle Kuip vergeet ik nooit! Wat een emoties kwamen toen los bij Vilhena en prachtig dat zijn moeder dat doelpunt nog kon zien.

06-05-2023 10:49

joejoe1979 +8017

Mooi moment was ook het juichen van Kuyt samen met Vilhena tijdens de kampioenswedstrijd.

06-05-2023 11:10
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties