Waarom Ueda de penalty nam: ''Het is een afspraak die we samen maken''

Waarom Ueda de penalty nam: ''Het is een afspraak die we samen maken''

Feyenoord heeft de uitwedstrijd tegen Girona FC knap weten te winnen. Ayase Ueda had het de Rotterdammers een stuk makkelijker kunnen maken, maar slaagde er niet in om een strafschop te verzilveren. De grote vraag na afloop is vooral waarom de Japanse spits achter de bal ging staan. Quinten Timber schoot eerder dit seizoen raak vanaf de stip en met David Hancko is er ook iemand in huis die nauwelijks mist.

''Het is een afspraak die we samen maken,'' vertelt Quinten Timber in gesprek met ESPN over waarom hij niet achter de bal ging staan. ''Ueda mocht hem deze keer nemen, misschien dat ik hem volgende week neem. Dat is op gevoel en daar beslis je samen over, zo ging dat eigenlijk. Ik had hem zeker ook nu kunnen nemen, maar ik had vertrouwen in Ayase. Hij laat zien dat hij een geweldige trap heeft.''

Trainer Brian Priske heeft geen spijt van de keuze voor Ayase Ueda als penaltynemer. De Deen geeft het liefst altijd de voorkeur aan een spits als het gaat om strafschoppen. David Hancko en Quinten Timber zijn de andere opties. ''Ueda wilde hem graag nemen, maar dit is ook voetbal. We zagen het aan de andere kant ook met Timon, die een belangrijke redding maakte. Het is zoals het is.''

''Normaal is Ueda een uitstekende penaltynemer,'' vervolgt Priske zijn verhaal tijdens het persmoment. ''We hebben veel strafschoppen van hem gezien bij Japan. Vandaag ging het mis, en dat is ook onderdeel van het voetbal. Waarom Ueda? Het is altijd goed om je spits op deze manier te laten scoren. We hebben het vooraf besproken. Hancko en Timber zijn ook opties, maar mijn voorkeur gaat altijd uit naar een spits.''

Plaats reactie
666

kuip1935 +897

Tijd voor nieuwe afspraken

04-10-2024 12:30

marrecos +17088

Ohneeda speelt gewoon weer tegen Twente . Carranza is nog slechter , wat een lompe hork is dat zeg . Pfff

03-10-2024 23:26

Cor58 +1375

Ueda mocht hem deze keer nemen, het is toch geen spelletje spelen? Neem het gvd serieus

03-10-2024 18:39

kingjim +71

Is het wel, dan wel met miljoenen belangen

03-10-2024 21:07

Cor58 +1375

Echt zo slecht genomen

03-10-2024 18:37

maakmegek +326

Hoe is het mogelijk om zo een strafschop op keepershoogte te schieten. Geef Caranza een kans want Ueda bakt er niets van meneer Priske en vervang de keeper voor Bijlow. Wellenreuther veroorzaakt weer een onnodige penalty en laat veel ballen los, en zijn uittrappen zijn hopeloos.

03-10-2024 17:56

Ruud.D +389

U heeft echt kennis van het spelletje.

03-10-2024 19:10

onverzettelijke +1229

Je kan vooraf echt deze afspraken niet meer maken over wie de penalty gaat nemen.
Je zag aan alles dat Ueda op dat moment niet lekker in de wedstrijd zat en een aantal kansen had gemist.
Daarintegen zat Timber uitstekend in de wedstrijd en dat straalde hij ook uit.
Voortaan moet diegene de pingel nemen die zich op dat moment het beste voelt.
Dus geen afspraken mbt penalty's meer maken vooraf.
Had ons de winst kunnen kosten.
Verder hebben alle spelers gevochten als leeuwen.
Complimenten voor het hele team en de staff.
Sterker door Strijd!
En zondag pakken we die tukkers in de Kuip.
Tot zondag kameraden!

03-10-2024 16:43

feyenoordpjk +2090

Je hebt groot gelijk, ze moeten voor elke pingel,inworp ,corner en achterbal een vergadering inlassen over wie er lekker in zijn vel zit,en die mag m vervolgens nemen.

03-10-2024 17:58

snauwaap +3605

Elke wedstrijd hoop ik weer dat Ueda laat zien dat hij wel kan ballen.
Maar hoop blijkt inderdaad uitgestelde teleurstelling.

Hebben we het bonnetje nog?

03-10-2024 16:37

syrius010 +1054

Strafschop ok kan gebeuren, maar hij was heel de wedstrijd slecht. Hij kreeg eerste helft een gratis bal van de tegenstander en deed nul komma nul ermee. Kaatsen ging niet, mooie pass van Osman ging niet. Ik hoop dat het nog goed komt.

03-10-2024 16:04

Feyenoorderick +18

We moeten Haaland kopen,!

03-10-2024 15:51

demian_jc_meijer +624

Die gast kan echt helemaal niks. Snel Carranza erin. En hopen dat dat wel een goede spits is....

Ueda en Zerrouki exit>>>>

03-10-2024 15:42

Brabander +3700

En toch voor alle AZIJN drinkers gaat deze Japanner nog slagen mark my words....

03-10-2024 15:10

JS-FR1 +16948

Iedereen mist wel eens een penalty

03-10-2024 14:05

jonaathn +14674

Kan gebeuren. Arme Ueda. Kop op!

03-10-2024 13:40

Campodefiori +33627

Ik zie het probleem niet, Santi miste ook wel eens hancko in Rome ook! Tis niet anders

03-10-2024 13:38

bd +1191

Mentaal is een penalty nemen meer t maken van geen fout, verdedigers en middenvelders hier vaak beter in, alleen aanvallers met hoog zelfvertrouwen zijn er goed in

03-10-2024 13:35

Rob.v52 +1594

Rare constructie, gewoon Timber of Hancko aanwijzen en niemand anders

03-10-2024 13:33

Skexis +2033

De grootste vraag is hier, hoe kan je deze jongen weer vertrouwen geven?

* Hoe zit hij in de kleedkamer, stil in een hoekje, of onderdeel van een groepje?
Hopelijk kan Timber deze jongen wat bij de groep betrekken en dat ze samen

* Hoe is het mentaal met hem, kan je daarbij helpen?
Is zijn familie hier, misschien kijken of je Ono kan betrekken om hem te helpen?

03-10-2024 13:31

jonaathn +14674

Ali kon dit heel goed..

03-10-2024 13:41

feyenoordpjk +2090

Ja idd, zo jammer dat hij niet kon voetballen.

03-10-2024 18:00

jonaathn +14674

Hahahaa 💛

04-10-2024 23:19

RichardV +941

Was gewoon een logische keuze.

03-10-2024 13:13

FRJimZ1 +502

Logisch vond ik het totaal niet, Timber zat goed in de wedstrijd en had al gescoord en het was zijn bal waardoor we een penalty kregen dus dan neem je hem gewoon met vol vertrouwen, niet Ueda die er niet lekker inzat..

03-10-2024 13:34

ibmebudh +3206

Ik dacht dat je het niet deed omdat de overtreding op heb gemaakt werd, ook van een bijgeloof dingetje (zie de pingel die we tegen kregen).

03-10-2024 15:27

Kwintsheul +14475

Ik blijf me verbazen dat zowel Slot vorig seizoen als Priske nu iets in die Ueda ziet.

Hij kan echt helemaal niks! Faalt 90% van de keren dat hij een grote kans heeft om te scoren. Op welke manier dan ook.

03-10-2024 12:55

Prattologie +2612

Dit zeg ik al best wel een tijdje, maar dan is iedereenl op hun teentjes getrapt... ergens heeft ie het voor elkaar gekregen om zonder iets te presteren een gunfactor te krijgen

03-10-2024 13:09

FrietVanPiet +1204

Ik zie ook echt helemaal niks. Zelfs michiel kramer scoorde meer. Alleen omdat ie 9m heeft gekost blijft hij kansen krijgen

03-10-2024 13:13

DerKeijzer +3635

Maar geen scout in de wereld koopt Gimenez over de beelden van 2024, maar laten we Ueda die 3 basisplekken gehad heeft al afschrijven....

03-10-2024 13:27

ibmebudh +3206

Scoorde die buitenspel goal best aardig. En dat korte draaien en met links hard op goal was ook niet gek.
Er zijn dus glimpen van kwaliteit, maar tot nu toe nog te vaak (net) niet.

03-10-2024 15:29

Milamboos +32

Niet zo janken allemaal, geef die gozer paar wedstrijden t vertrouwen

03-10-2024 12:17

F E Y E N O O R D +687

Timber zat geweldig in deze wedstrijd die had hem 100% gemaakt.

03-10-2024 12:13

happybird15 +1782

‘M’n voorkeur gaat altijd uit naar een spits’… wat een lege redenering…

03-10-2024 11:54

FrietVanPiet +1204

Het is ook raar als een spits geen penalty kan nemen. Een spits leeft van doelpunten dus ik snap het wel.

03-10-2024 13:15

tatonka_tatonka +969

Er komt heel veel poep uit de mond van deze trainer. En dan de grote blunder door Osman er uit te halen ten faveure van notabene Zerrouki.

03-10-2024 13:32

ibmebudh +3206

Was wel blij dat hij wat zekerheid in wilde bouwen, want we werden overlopen. Pakte niet helemaal lekker uit, maar er moest echt iets gebeuren, anders hadden we -net als tegen Groningen- alsnog tegen een zeperd aan kunnen lopen.

03-10-2024 15:31

Robbert014 +264

In dit matige elftal kan geen enkele spits functioneren..

En elke voetballer kan wel eens een penalty missen. Als hij hem erin had geschoten was hij de held van de avond geweest.

Ik denk dat Ueda best veel potentie heeft om een goede spits te worden.

03-10-2024 11:53

feyrotterdamzuid +2406

Laten we stoppen met het afzeiken van Ueda. We waren nog bezig met Zerrouki.
Ik kan maar 1 ding tegelijk

03-10-2024 11:51

Alvorens +6905

Als Ueda had gescoord had dat de wedstrijd kunnen veranderen maar Ueda was in Japan.
Maar goed op naar de volgende pot.

03-10-2024 11:48

FRJari +4382

Omdat we druk bezig zijn met iemands vertrouwen op te krikken bij een stand die dat niet toe liet.

Hancko had de man moeten zijn.

03-10-2024 11:46

Terminator1908 +400

NOOIT MEER dus vanaf nu

03-10-2024 11:33

ankona +13391

Nee, hij kan het wel. Maar iedereen die in de vierde divisie speelt kan een strafschop scoren bij de top keepers. Ueda ook. Laat hem op een training er 10 nemen en minimaal 9 gaan er in.
Bij Japan scoort hij ze ook. Er is alleen bij ons een druk op zijn schouders gekomen. En juist die druk maakt het nemen van een strafschop in een wedstrijd veel lastiger dan in een training. Daarom is het veel belangrijker dat iemand binnen het team aangeeft wie op dat moment goed in zijn vel zit en vertrouwen heeft (en spelers daar zelf ook eerlijk in zijn)

03-10-2024 11:40

Roffainha +1082

Helemaal mee eens!!!

03-10-2024 12:52

Since2002 +4694

Penalty was wel gewoon slecht ingeschoten

03-10-2024 15:31

ankona +13391

Elke gemiste strafschop is slecht geschoten. Op een goed geschoten strafschop heeft de beste keeper geen kans. Het is alleen aan de keepers om de slechte af te straffen.
In dit geval was hij heel slecht ingeschoten en dat is maar goed ook want Wellenreuther dook veel te vroeg en te slap.

03-10-2024 16:32

guusbrox +3890

Normaal gesproken is alles goed bij Ueda behalve als hij wedstrijden speelt bij ons. Op trainingen en bij Japan is hij geweldig. Beetje jammer.

03-10-2024 11:24

ankona +13391

Exact, hij kan het zeker. De kunst is nu om de druk van zijn schouders te halen die hem blijkbaar teveel belast. En dan is het nemen van een strafschop juist druk verhogend.

03-10-2024 11:41

Roffainha +1082

Precies. Hij heeft alles wat een goede spits nodig heeft. Bij Japan laat hij dat regelmatig zien, maar het lukt hem maar niet om de vorm te vinden. Laten we hopen dat als Feyenoord beter gaat draaien hij het net gaat vinden.

03-10-2024 12:54

Goofy1973 +3077

Wat een bullshit weer van onze trainer. Je kijkt toch vooral of iemand goed in een wedstrijd zit of niet? Timber zat er zeker lekker in, Hancko was ook prima, Ueda kon geen bal vasthouden en miste wederom een paar opgelegde kansen. Dan is het toch duidelijk dat niet Ueda de pingel neemt? Sws moet je je afvragen hoeveel kansen Ueda nog moet krijgen op speeltijd. Kan het niveau niet aan, of past niet in de speelstijl die Feyenoord hanteert, voldoet in ieder geval niet als spits.

03-10-2024 11:11

Santiagotto1961 +5161

Ueda zat en zit niet heel vaak in de wedstrijd. Zeg maar nooit. Ook tegen Girona niet. Priske kan iets wel willen, maar het is niet altijd de juiste keuze. Dus David of Quinten graag?

03-10-2024 11:01

DerKeijzer +3635

Vrije trap van Hancko gezien? Die kan dat blijkbaar ook heel goed.

Schiet hem gewoon in de muur.....

03-10-2024 13:30

eppo +70437

Kreeg toch wel een déjà vu moment.

03-10-2024 10:51

keesvwonderen +4993

Wat een amateurisme. Wijs een vaste penaltynemer aan.

03-10-2024 10:39

Roffainha +1082

Dit is niet heel gek. Ueda is een goede penalty nemer en Timber hoopte dat een rake penalty in zo n belangrijke wedstrijd hem wat vertrouwen zou geven. Dat pakte helaas anders uit.

Achteraf is natuurlijk altijd makkelijk praten, maar Timber had Ueda de penalty niet laten nemen als hij er niet goed in was geweest.

03-10-2024 12:57

Criticus +21898

Vond hem sterk in het druk zetten, daar ben ik blij mee. In de 16 moet ie echt sneller gaan worden, en denken. Waarom dat eeuwige gekapt naar je rechterbeen? Haal gewoon uit met links, ga trainen op links. In de ED krijg je mischien 3 seconden, in de CL moet dat sneller. Ueda moet oppassen dat Carranza hem niet voorbij gaat streven.

03-10-2024 10:36

Ger.J +1915

Ik vind ueda op het moment veel beterder dan Santiago nuop het ogenblik was.

03-10-2024 10:24

JordyFR121908 +1506

Hahhahahahahah wat? Ueda was gisteren echt by far de zwakste schakel

03-10-2024 10:31

JordyFR121908 +1506

Niets goed gedaan

03-10-2024 10:32

Criticus +21898

Dan ben je blind, was namelijk heel goed in het druk zetten. Moet wel toegeven dat het aanvallend in de 16 vele malen beter moet.

03-10-2024 10:34

Realist +632

Jaaaa echt veel beter,man man

03-10-2024 10:45

Roffainha +1082

Mee eens. Zette veel druk, was aanspeelbaar. Hij heeft wel veel moeite met de onvoorspelbare Paxao en Osman om hem heen, maar dat had Santi ook.

Bij Cercle speelde Ueda in een 2 spitsen systeem, wellicht dat dat hem beter ligt.

Helaas is Stengs er nu niet (toch goed voor 18!! assist vorig jaar) en geen buitenspeler met een goeie voorzet.

Toch vond ik Ueda ook niet zo slecht als constant geschreven en gezegd wordt.

03-10-2024 12:59

Dagjesmensch +995

Echt, wat een haters hier. Is gewoon onze spits nu dus die moeten we steunen. Een penalty missen kan iedereen gebeuren.

03-10-2024 10:21

Realist +632

Niet alleen een penalty

03-10-2024 10:45

GreenSteezy +712

Hou toch op. Deze man speelde zelfs nu nog beter dan Gimenez op het moment speelt. Is een goed aanspeelpunt en wint tenminste nog wat kopballen.

03-10-2024 11:05

Realist +632

Een hele trefzekere spits ja. Gewoon een miskoop.

03-10-2024 14:09

Alvorens +6905

Jij kraakt ook anderen af en viert je onverstandigheid op Wellenreuther onze toekomstige Mansshaft terwijl de hele elftal en de meeste supporters. blij is met Wellenreuther.

03-10-2024 11:51

Vince78 +11145

Ik vind dat je van een spits meer mag verwachten bij een penalty.
Dat hij hem meer in de hoek weet te drukken. Een hele goede spits zelfs in de bovenhoek.

Natuurlijk is de druk niet te oefenen - maar de plek waar je hem schiet toch wel.

03-10-2024 10:19

rensrotterdam +3971

Ueda is gewoon door een blinde met ook nog eens een blinde geleidehond gescout. Hij is fysiek zo matig dat ieder duel verloren gaat en van zijn bal vaardigheid is zelden iets te zien. Die Caranza is ook geen schot in de roos, ten Kloese is nogal hardleers en blijft maar middelmaat binnenhalen. Hij heeft het misschien niet door maar Timber is volgend seizoen ook vertrokken dus ga op zoek en aub. geen Ivanusec, Linger, Ueda, Caranza en meer van dat soort.

03-10-2024 10:17

FRTV1908 +5321

Ueda lekker nog ff de kans geven, is goed in balbezit en bal vasthouden voorin.

Voor de goal en met pressie moet die nog wel aan de bak. Oogt niet scherp en gretig genoeg, zal ook wel beetje karakter zijn.

03-10-2024 10:15

JFK +4828

Mijn voorkeur gaat uit naar een doelpunt!

03-10-2024 10:12

rupje2010 +612

Eigenwijze donders. Timber de betere penaltynemer. Een no brainer dus.

03-10-2024 10:04

Willem.H +15452

Ik ben er wel uit. Of je nou Ueda of Caranza erin zet, maakt geen verschil. Ze kunnen allebei niet voetballen. Wat is toch de fascinatie van DtK om spelers uit de MLS te halen terwijl iedere kenner t erover eens is dat dat een zeeer zwakke competitie is? Als je mij 2 x naar Caranza had gestuurt om hem te scouten had ik na 1 wedstrijd al geweten dat hij ontzettend langzaam is, zelf geen kansen kan creëren, een overvloed aan rode kaarten heeft gehad, op je 24e nog steeds in de MLS speelt, reserve speler was bij Miami, absoluut geen bal kan controleren, gewoon een spits zou zijn die ik zou aanraden bij een clubje in de Kkd. Dit is net als Ueda een parodie op een voetballer.

03-10-2024 10:00

The_dedicated +1895

Willem H heeft het al gezien na 46 minuten speeltijd tot nu toe en telkens het laatste deel van een wedstrijd. Kenner.

03-10-2024 11:04

Alvorens +6905

Als je het zo bekijkt erger ik mij ook aan de scouts hoe alles is gegaan. Maar Carranza bracht toch wat meer dan Ueda tegen Girona

03-10-2024 11:57

JDJ +17825

Een spits zzonder vertrouwen op een crusiaal moment in de wedstrijd een penalty laten nemen blijft gewoon een slecht besluit.

Net als een keeper maar blijven opstellen die iedere wedstrijd een blunder maakt terwijl je een international op de bank hebt zitten.

03-10-2024 10:00

rupje2010 +612

En Bijlow maakt die blunders niet, als hij niet geblesseerd is? Schot korte hoek bij Bijlow altijd prijs. En ja, ik weet dat het een jongen van Zuid is.

03-10-2024 10:06

Alvorens +6905

💯🤣🤣🤣👊

03-10-2024 11:58

JDJ +17825

Bijlow is de beste keeper die Nederland heeft. Maakt niet uit waar die vandaan komt. Wellenreuter is gewoon matig. Dan kunnen we beter onze nieuwe derde keeper op gaan stellen.

03-10-2024 13:51

rupje2010 +612

Nog steeds niet mee eens. Ook Bijlow heeft blunders gemaakt. Bovendien kun je vanwege zijn blessure gevoeligheid helaas niet op hem bouwen.

03-10-2024 14:35

Jdjd +186

''Normaal is Ueda een uitstekende penaltynemer,''… dit zeggen ze elke keer, “normaal is ueda goed aan de bal” , normaal heeft ueda een goede trap, normaal scoort ueda aan de lopende band… dit lees je overal! Maar, als het nooit gebeurd in een wedstrijd, is het dan zo normaal? Tot nu toe niets van gezien.

03-10-2024 09:59

Spijksupporter +6521

Penalty tegen psv gemist, blijkbaar?

03-10-2024 10:42

FNoord4ever +2725

Andere afspraken maken Brian. Je zag de angst in zijn ogen….

03-10-2024 09:57

rupje2010 +612

Erg hè. Hij beefde zelfs toen hij de penalty nam.

03-10-2024 10:06

FRRMS +26001

Niet meer doen

03-10-2024 09:57

keescf +26244

Hoe slecht vinden we Ueda na 2 wedstrijden? Vooral de mensen die altijd riepen we kunnen hem niet beoordelen omdat hij nooit 90 minuten speelt.
Ik vond hem bedroevend slecht.

03-10-2024 09:57

Stoppel +3465

Ik ook. Maar vind wel dat we hem nu een aantal wedstrijden (5-6 wedstrijden) de kans moeten geven (kunnen ook niet veel anders volgens mij) Het kan er bij moeilijk in dat hij in Japan makkelijk scoort en bij ons niet. Hij moet toch wel beter kunnen?

03-10-2024 10:05

keescf +26244

Tegen Bahrain of Girona is nogal een verschil.

03-10-2024 10:16

The_dedicated +1895

Santi speelt al 8 maanden als een zak aardappelen en toch krijgt hij wedstrijd na wedstrijd. Ueda kan momenteel meer dan Santi. Namelijk uberhaupt een bal vasthouden.

03-10-2024 11:05

keescf +26244

Die hij vervolgens blind inlevert bij de tegenstander. Santi is al 8 maanden (langer volgens mij) niks. Maar met Ueda als concurrent hoeft hij niet bang te zijn dat hij zijn basisplaats verliest.

03-10-2024 11:36

Alvorens +6905

Eens dat vertelt ik er al lang en hij loopt niet en loopt verkeerd

03-10-2024 12:00

norman +3920

Kans dat penalties erin gaan als het er toe doet bij Feyenoord is 20%. De misser gisteren voelde iedereen al aankomen.

03-10-2024 09:53

patrick_gloudie +2694

Onzin dat hij hem.niet moest nemen. Bij Japan al meerdere pingels gemaakt. En alle grote spelers hebben er weleens 1 gemist...ook v Basten.. Zidane Messi zelfs ronaldo...

03-10-2024 09:52

FRRMS +26001

Ueda zelfs 2

03-10-2024 09:58

rupje2010 +612

Bij Feyenoord 2 van de 3 gemist.

03-10-2024 10:07

Peterk +34614

Ze "gunden" Ueda zijn goaltje. Maar voetbal in de top is een serieuze zaak. Iemand een kadootje geven doe je bij een 0-4 voorsprong maar niet bij deze stand. Hanck oof Timber hadden dan ook achter de bal gemoeten. En opvallend bij die gemiste penalties is dat de nemers hem dan op zo'n hoogte inschieten dat het de keeper de enige kans biedt hem te stoppen. Is er nu geen enkele trainer die spelers aan het verstand kunnen brengen dat je een penalty nooit zo in moet schieten?

03-10-2024 09:45

Kieboom +39339

Dat is niet helemaal het verhaal.
Ueda heeft bij Japan regelmatig uit penalties gescoord.
En ook op de training, laat hij zien, dat hij over een goede trap beschikt.

Het is maar net hoe je het wil lezen

03-10-2024 09:52

Stoppel +3465

Ik snap de gedachte wel. Als een spits scoort gaat hij beter spelen. Probleem is wel dat als hij mist, je hem meteen kunt wisselen....

03-10-2024 10:07

Huppiehuppie +4397

Ueda, Zerrouki zo snel mogelijk afscheid van nemen. Wellenreuther banken voor Bijlow.

03-10-2024 09:42

Stoppel +3465

We moeten nu niet doen of Bijlow geen fouten maakte. Ook op Bijlow hebben we vaak genoeg gemopperd. Ik vind ze daarin gelijkwaardig aan elkaar.cWel vind ik Wellenreuter soms paniekerig en onrustig over komen. Maar hij had ook weer een paar belangrijke ingrepen.

03-10-2024 10:11

Huppiehuppie +4397

Bijlow maakte inderdaad ook fouten, net als Timon dus daar zijn ze gelijk in. Maar laten we niet doen alsof Timon op hetzelfde niveau zit als Bijlow.

03-10-2024 10:41

Alvorens +6905

Wellenreuther was de best

03-10-2024 12:04

Stoppel +3465

Op zich zijn beide goede keepers. Bijlow is top in 1 op 1 situaties, minder op afstand schoten die laag ingeschoten worden. Ik heb een lichte voorkeur voor Bijlow, omdat hij altijd meer rust brengt in de verdediging. Timon is daarin in mijn ogen onrustiger. Bij deze verdediging, met nieuwe spelers, heb je mijn inziens meer aan Justin.

06-10-2024 09:47
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties