Wisselvallig voetbal en vijftien punten voor Feyenoord in 'blok drie'

Wisselvallig voetbal en vijftien punten voor Feyenoord in 'blok drie'

Na de overwinning op Almere City zondagmiddag, heeft Feyenoord weer een nieuw 'blok' tussen de interlandperiodes afgesloten. Vooraf werd er veel gevreesd voor de wedstrijden die het elftal van Brian Priske te wachten stond. Hoewel het spel niet geweldig was, zijn de resultaten wel overheersend positief.

De reeks aan lastige wedstrijden begon voor Feyenoord op 2 oktober tegen Girona FC (2-3 winst) en vervolgens kwam FC Twente naar De Kuip (2-1 winst). Vervolgens stond er een interlandperiode op de planning en daarna kwam er een vervolg aan het programma waar vooraf, door de mindere resultaten in de Eredivisie, voor werd gevreesd.

Allereerst ging Feyenoord op 19 oktober op bezoek bij Go Ahead Eagles. De Rotterdammers moesten na twee knappe overwinningen laten zien dat ook hier een resultaat kon worden behaald. Los van het resultaat behalen (1-5), lukte het de ploeg ook om spraakmakend voetbal te spelen en dat hadden we nog niet gezien onder Priske dit seizoen. Een paar dagen later kwam de wedstrijd tegen SL Benfica en dat was de beste wedstrijd tot dusver dit seizoen. Feyenoord won door een ijzersterke pot te spelen met 1-3 van de Portugese grootmacht.

Na de overwinning in de Champions League werd de lat direct erg hoog gelegd en de lijn werd ook doorgetrokken tegen de huidige nummer twee van de Eredivisie. Op zondag 27 oktober ging Feyenoord op bezoek bij FC Utrecht en daar werd, met iets meer moeite, met 0-2 gewonnen. Het goede spel ging vervolgens wel verloren en dat was tegen Ajax goed zichtbaar. De Rotterdammers speelden een erg zwakke wedstrijd en dus volgde de eerste nederlaag (0-2) van dit blok.

Eén nederlaag was zeker wel ingecalculeerd in het lastige speelschema, maar dat dit uitgerekend tegen Ajax zou gebeuren, na een aantal betere wedstrijden, lag niet in de lijn der verwachtingen. De zaterdag erna nam Feyenoord het weer in een thuiswedstrijd op tegen AZ. Wederom zag het elftal van Priske er vermoeid uit, maar lukte het wel om de drie punten (3-2) in de havenstad te houden.

De laatste twee wedstrijden waren op voorhand grotere zekerheden, omdat RB Salzburg nog niks wist te presteren in de Champions League, en ook Almere City kansloos onderaan bungelt in de Eredivisie. De midweekse wedstrijd in het Europese toernooi verliep helaas toch teleurstellend. Het elftal van Pepijn Lijnders stond tactisch beter en oogde veel fitter, waardoor de punten na een 1-3 uitslag ook mee naar Oostenrijk gingen. Feyenoord heeft de periode met een 1-4 winst op Almere City afgesloten.

Resultaten blok 3

1-5 | Go Ahead Eagles - Feyenoord
1-3 | SL Benfica - Feyenoord
0-2 | FC Utrecht - Feyenoord
0-2 | Feyenoord - Ajax
3-2 | Feyenoord - AZ
1-3 | Feyenoord - RB Salzburg
1-4 | Almere City - Feyenoord

De resultaten van afgelopen periode stemmen mij tevreden
Plaats reactie
666

bert_hamer +18

Het laatste blok van het jaar MOET in de competitie in de eerste 4 wedstrijden overwinningen opleveren. Met 3x thuis Heerenveen, Fortuna en Heracles en uit RKC is dit noodzaak. Daarnaast is het belangrijk met een goed gevoel de topper uit bij PSV in te gaan en minimaal gelijk te spelen. Als PSV in de komende 4 duels puntjes laat liggen is de achterstand dus mogelijk maar 5 of 6 punten.
Europees zullen we waarschijnlijk verliezen bij ManCity maar thuis tegen Sparta Praag moet er gewonnen worden.
Met een weer fitte selectie is er daarna weer veel mogelijk in 2025!
Laten we het hopen.

12-11-2024 08:17

ramsteijn +4881

Vermoeidheid nekte ons.

11-11-2024 19:34

kazan +1455

tegen Benfica en Girona hadden we eindelijk het geluk een beetje meer aan onze zijde

11-11-2024 15:39

aw_vakj +5573

Tegen Girona ja. Tegen Benfica had je ook 0-5 kunnen winnen. Zou dat zelfs haast pech noemen, die hebben we echt weggespeeld.

11-11-2024 20:26

josm +11232

Met deze blessures had het veel erger gekund

11-11-2024 15:09

RidderkerkFeyenoord +2075

Niet klagen. Gezien de blessures en helaas enkele persoonlijke fouten verloren we twee keer, maar de positiviteit blijft bij mij. Het kan alleen maar beter gaan als de blessuregevallen terugkeren. Het komt goed dit jaar!

11-11-2024 13:08

Feyenoord4ever1908 +54718

Free Mies en Venti

11-11-2024 11:27

dickievoormekaar +5713

3e optie had moeten zijn:
Verliezen van ajax deed voor mij - zeker even - de deur dicht... Man , wat baalde ik. Verliezen van dit kut ajax. En daar dus onder blijven staan.

11-11-2024 11:13

dehelvandeurne +4098

Was een ontluisterend Feyenoord weekje. Maar als echte Feyenoorder verbouwereren wij hier niet van. Toch huilen wij van binnen. Was grote kans de arrogantie een behoorlijke klap te geven. Nu gaan wij weer hopen.

11-11-2024 19:41

dickievoormekaar +5713

Ja, zoals al heel erg lang. Dacht dat de omslag er eindelijk was. Is er misschien ook, maar dit was vreselijk.

12-11-2024 00:40

Kieboom +39315

Eerst zat er totaal geen lijn in het spel.
Tgen GA en Benfica, leek het wel Barcelona van Messi

en vervolgens zakten we weer weg, uitgerekend tegen onze grootste concurrent.
en Salzburg thuis was ook een domper.

Kortom het is nog niet erg stabiel en de vele blessures baren zorgen.

11-11-2024 11:01

JOZSEFDETOVENAAR +2112

Ajax zat er gewoon niet in. Iedereen had zware benen.
Die pakken we in Amsterdam wel.

Salzburg had je wel moeten pakken ondanks alle blessures.

Nu tot de winterstop winnen van Heerenveen, Fortuna, RKC, Praag, Heracles, MVV en PSV. Dan sta je gewoon 2e binnen maximaal 5 punten van PSV. Ben je verder in de beker en haal je tussenronde CL.

Moet lukken met alle terugkerende spelers. Dan heb je toch nog een goede eerste seizoenshelft.

11-11-2024 10:58

zdpln +1684

Sowieso moet er een top 3 resultaat komen en volgend jaar weer champions league. Utrecht zakt vanzelf weer in later in het seizoen.

11-11-2024 10:45

Senior +2633

De CL is next level, ongeacht tegen wie je speelt.
Een nederlaag in de competitie in die zware periode is vervelend als het nou net 020 betrof,
maar verlies van 3 punten in die periode is heel acceptabel.
Ik ben tevreden wat ze met dit elftal, dat door alle blessures nooit zo op het veld had gestaan, hebben bereikt.

11-11-2024 10:06

aw_vakj +5573

Zeker eens. Zonde de verliespartijen maar 15 van de 18 is meer dan vantevoren verwacht.

11-11-2024 09:59

aw_vakj +5573

U heeft gelijk.
12/15 vooraf prima met 2 lastige uitwedstrijden, 2 moeilijke thuiswedstrijden, en Almere.
3/6 in de CL is als verwacht vantevoren, alleen verwacht je tegen Benfica 0 en Salzburg 3. Dus dat is wel ontzettend zonde, je had al een reuzenstap richting de volgende ronde kunnen maken.

11-11-2024 10:16

oke010 +494

0 Eens! Maar had wel gehoopt dat ze constanter waren.

11-11-2024 09:57

Roodwitteziel +6041

Kansloze poll natuurlijk waarbij in beide stellingen wordt gesuggereerd dat het voetbal in het afgelopen blok bedroevend was terwijl GAE, en Utrecht zeer goed waren en Benfica legendarisch kan worden genoemd.

11-11-2024 09:31

guykroudikorsou +8072

Heel belangrijk voor deze twee verliezen in dit blok was die kut Wellenreuther. Ook gister weer gooit hij ineens uit het niets een of andere kut bal uit zo maar naar een Almere speler (gelukkig floot de scheidsrechter toen af). What the fuck?!?!
Tegen Ajax had Priske (vroeg in de wedstrijd) een tactische aanpassing moeten doen en Read er na 30 minuten uit moeten halen. De vroege tegendoelpunten door zulke kut fouten waren vervelend maar het stond tactisch verkeerd; alle opbouw (=geen) liep via Read / Trauner; een comeback was mogelijk, zo goed was Ajax helemaal niet. Tegen Salszburg was er eigenlijk niet zo veel aan de hand tot aan (ja, echt weer) die kut fout van die kut Wellenruether.

11-11-2024 09:29

filosoof12 +1957

Priske heeft ook gewoon pech gehad, omdat hij geen wissels had voor tactische aanpassingen. Read was wel een zwaktepunt in de klassieker ja. Maar hij lieter gister zien wel degelijk te kunnen en durven aanvallen. Misschien waren het instructies van de coach.

11-11-2024 09:53

Frituurman +491

Zou het ook niet met het niveau en speelwijze van de tegenstander te maken hebben? De tegenstander in de Klassieker is wel een paar maatjes groter dan hun kleine broertje uit Almere.

11-11-2024 11:56

filosoof12 +1957

Read deed in de klassieker niet eens een poging om een man te passeren en passte alles direct terug. Dat werd hem duidelijk opgelegd. Priske koos die wedstrijd voor zekerheid.

11-11-2024 14:34

VanKlotelenBurg +3679

Lekker alles winnen, en dan achterover leunen om te zien hoe 020, PiSnichtenVereniging en Utrecht punten morsen.

11-11-2024 09:28

eppo +70365

Het hoge blessureleed moet tussentijds ook maar eens goed gekeken worden.

11-11-2024 09:28

Gyros +73269

Fey h veen
Fey fortuna
Rkc Fey
Fey Heracles

Lekker hoor.

11-11-2024 09:22

Rene-FR1908 +12372

Dat moeten gewoon 12 punten zijn

11-11-2024 09:23

guykroudikorsou +8072

Slopen zou je zeggen.
Maar ja, tegenwoordig met Wellenruether in het doel weet je het nooit.

11-11-2024 09:30

Wisselspeler +7706

Die staat er na de interland stop niet meer in hoor.

11-11-2024 15:12

Benjiracoon +2348

5 win , 2 lose wel ok, alleen die 2 lose was onnodig

11-11-2024 09:18

RoodWitMaastricht +9929

That’s football! At the end of the day we do have 15 points for sure.

11-11-2024 09:20

Rene-FR1908 +12372

Ik kijk toch met een kater op dit blok terug.

We zouden wel even met grote cijfers winnen van 020 en Salzburg thuis zou al helemaal geen probleem zijn.

Beide potten geen minuut aanspraak kunnen maken op de overwinning en volledig terecht verloren.

11-11-2024 09:18

Roodwitteziel +6041

Medelijden met Rene

11-11-2024 09:32

010robson +2601

Had ook gemoeten alleen hebben we een keeper waar je 2x door verliest,en ineens een blessure golf waar je u tegen zegt.
Waren we compleet of bijna compleet geweest hadden we nooit verloren van die 2 ploegen.

11-11-2024 10:34

Brambino +20142

Juist de 2 potten die we niet hadden moeten verliezen, verliezen we.

11-11-2024 09:16

JDN1987 +22404

Ik reken persoonlijk vanaf fc twente . En als ik vooraf voor dit had mogen tekenen qua resultaat had ik dat gedaan. Maar het verlies tegen ajax en het matige voetbal heeft het wel een beetje verziekt. Al is het resultaat in het algemeen gewoon goed.

11-11-2024 09:16

Campodefiori +33621

Precies dat

11-11-2024 09:22

Svennuh +9693

vooraf had je hier misschien voor getekend. Want het liep voor geen meter. Achteraf is twee wedstrijden verliezen niet eens heel slecht alleen de de clubs waar tegen we verliezen en vooral de manier waarop maakt het naar

11-11-2024 09:15

Gyros +73269

Dacht dat we 0 punten zouden halen. Valt mee dus.

11-11-2024 09:13

Twan.V52 +7736

We voetballen net als het weer in Nederland

11-11-2024 09:04

FointX +697

Het aller vreemdste is dat je na een gala voorstelling in Lissabon zo ver terugzakt. Vooraf had je hiervoor getekend, maar als je tegen Ajax en Salzburg ook resultaat had kunne halen was het een blok voor de eeuwigheid geweest.

11-11-2024 09:02

Traunerworden +13611

achh, het was meer een uitzondering. het hele seizoen is t niet veel. Tegen utrecht heb je ook prima gewonnen, maar als je kritisch kijkt heb je daar ook amper een kans gecreëerd. Az weet iedereen ook hoe dat afliep als je niet die ene gelukkige goal maakte. toen zaten we er ook totaal niet in.
Hopelijk is Stengs zo snel mogelijk terug en kunnen we een fatsoenlijke buitenspeler halen. Momenteel zit er echt 0 dreiging in de ploeg.

11-11-2024 09:09

VanKlotelenBurg +3679

GA Eagles, Utrecht, Benfica, Zwolle uit, allemaal prima wedstrijden. Strijd om de JC-schaal was ook niet slecht, en gisteren toch ook best goed voetbal gezien, zeker gezien het feit dat je met een veredeld B-elftal speelt. Dus nee, Benfica was geen toch echt geen uitzondering. Maar er zaten gewoon hele slechte wedstrijden tussen. Als dat kan worden voorkomen ziet het er nog zonnig uit dit jaar.

11-11-2024 09:32

maaartijn +15669

Heel veel blessures en daardoor wisselingen in het team. En veel spelers die op hun tenen moeten lopen en (te) vermoeid raken.

Los daarvan is het spel wel sterk verbeterd en behoorlijk stabiel. Met een paar negatieve uitschieters (Ajax en Salzburg).

Als Feyenoord tot aan de winterstop weinig punten verliest (dus bijvoorbeeld alleen uit bij PSV), dan kunnen we de tweede seizoenshelft met een completer team voor de tweede plek gaan.

11-11-2024 09:01

Svennuh +9693

tegen psv moet je ook gewoon een resultaat halen en de rest winnen

11-11-2024 09:16

Maarten262626 +1177

De wedstrijd tegen de neuzen stelt teleur. Salzburg kan een keer gebeuren om CL niveau, maar wel heel zonde na de fantastische wedstrijd tegen Benfica.

Tot de winsterstop moeten we alles winnen, dan word het een mooi 2025.

11-11-2024 09:01

OveAiaiaiaiOle +8771

resultaat telt, dat ontbrak tegen 020 = ruk

11-11-2024 08:56

DeKuipforever +196086

Vooraf had ik verwacht dat we van de 4 Champions League wedstrijden 2x zouden kunnen verliezen van Benfica en Leverkusen en dat we tegen Salzburg en Girona de punten zouden moeten halen...

Maar 6 punten uit die 4 wedstrijden is gezien het aantal nieuwe spelers en geblesseerden helemaal niet zo slecht...

Met nog 4 wedtrijden te gaan denk ik dat we tegen Manchester City en Bayern Munchen kunnen verliezen en tegen Sparta Praag en Lille de punten moeten kunnen pakken...

Als dat lukt is er een grote kans dat we de tussenronde gaan spelen (hopelijk een gunstige tegenstander) en dat is voor onze club helemaal niet zo slecht...

11-11-2024 08:56

Brambino +20142

Lille gaan wij geen punten pakken.

11-11-2024 09:19

Campodefiori +33621

Lille ben ik niet gerust op hoor! Praag moet lukken en bayern een puntje we eindigen op 11 punten

11-11-2024 09:25

Wollahmark +15548

Tegen de joodjes en Salzburg had je gewoon moeten winnen. Beide verliespartijen zijn onterecht, mega zonde!

11-11-2024 08:54

Svennuh +9693

Beide verliespartijen waren terecht maar onnodig. Speelde beide wedstrijden gewoon kut

11-11-2024 09:17

Campodefiori +33621

Was wel terecht hoor alleen onnodig

11-11-2024 09:26

Wollahmark +15548

Zuig aan mijn zoute chocolade ballen

11-11-2024 08:53

Mearte +8049

Betreft behaalde punten is het best prima. En de uitwedstrijden in de CL zelfs heel goed. Maar het voetbal de laatste weken is echt heel slecht. En dat het voetbaltechnisch minder is, is zeer logisch met de vele blessures. Veel kameraden hier halen dat ook terecht aan, maar om daarbij te zeggen dat Priske daardoor volledig buiten schot zou moeten blijven gaat mij te ver.

Er zitten namelijk ook structurele fouten die je absoluut niet volledig aan de blessures kunt koppelen. Te beginnen met het teamgevoel wat absoluut niet top lijkt. Iedere wedstrijd zie je zoveel spelers op elkaar zeiken, continu gebaren maken en met de armen in de lucht staan. Het lijkt erop dat de frustratie daarbij meermaals de overhand neemt tegenover omschakelen in je hoofd en zsm je taak uit te voeren. En lijkt oa te getuigen om een gebrek aan duidelijk leiderschap.

Wat ook met focus te maken heeft. Ontelbare persoonlijke fouten, maar ook verkleurde keuzes, laten zien dat er een gebrek aan oa zelfvertrouwen lijkt te zijn maar ook zeker aan (mentale) fitheid. En die fouten zorgen natuurlijk weer voor meer frustraties.
Van buitenaf zou je zeggen dat er mogelijk ook iets niet klopt met het trainingsprogramma en hoe de belasting is opgebouwd. En dan neig ik (puur op gevoel) eerder dat er te weinig intensiteit is in de trainingen dan teveel. En dat er daardoor een enorm verschil is tussen wedstrijddagen en hoe hun lichaam daarop voorbereidt is. Zeker als je bedenkt dat we onder Slot bij lange na niet zoveel blessures hadden en de spelers veel fitter leken. En je gaat mij niet vertellen dat de traingen onder Priske intensiever zijn.

Dus uiteindelijk worden sommig blessures mogelijk wel veroorzaakt door dezelfde trainer (en staf), die volgens sommigen buiten schot zou moeten blijven door diezelfde blessures. Al met al denk ik dat Priske een prima trainer kan zijn, of hij dat voor ons gaat zijn moet blijken. Het is nog geen gouden macht, Priske out zul je mij echter nog niet horen roepen, alles wat ik schrijf zijn ook aannames, maar misschien toch kijken of er meer te halen valt met een (kleine) verandering in de staf of het trainingsprogramma oid.

11-11-2024 08:52

MrdeKep +673

Gewoon een hele knappe reeks neergezet in een loodzwaar programma! Met persoonlijk de beste Europese wedstrijd van Feyenoord die ik gezien heb sinds de winst van de UEFA cup. Uiteraard is het zuur dat je de belangrijkste wedstrijd thuis kansloos verliest van de aartsrivaal, maar dat kan gewoon gebeuren in zo’n lastig programma. In de champions league hebben we alles nog in eigen hand. 3 punten tegen Praag kunnen genoeg zijn en misschien dat we stiekem een puntje tegen Bayern kunnen pakken. Moet genoeg zijn voor de tussenronde. Nu even lekker herstellen en dan weer vlammen tot aan de winterstop!!

11-11-2024 08:49

Huppiehuppie +4397

Ik begrijp enkel niet waar die persoonlijke fouten vandaan komen. Het veldspel is een stuk beter tegenover begin van het seizoen, maar de persoonlijke fouten blijven erin. Toch onzekerheid? Laksheid?

Ik ben van mening dat zonder die persoonlijke fouten je niet van Ojox en Salzburg verloren had.

11-11-2024 08:44

Alchemist +12279

Baal het meest van die wedstrijd tegen salzburg. Had nooit moeten gebeuren, zo slap en slecht. Als je die had gewonnen was je bijna zeker van overwintering, nu wordt het weer een lastig verhaal.

Het is wel allemaal wat moeilijker te beoordelen door die enorme lijst aan blessures.

11-11-2024 08:38

Jaweljoh +26017

Was heel anders geweest als je die domme goal zo vlak voor rust niet cadeau gaf

11-11-2024 08:40

Alchemist +12279

Helemaal mee eens. Bijna al het puntverlies komt ook gewoon door persoonlijke blunders. Veel van Wellenreuther.

11-11-2024 09:45

FrankAKAFF +2732

Ja ik zit er precies hetzelfde in maat. Zo op papier is het echt een prima blok geweest, maar door die goede resultaten tegen Girona en Benfica kon je gewoon in wedstrijd 4 van de CL de tussenronde al zo goed als veiligstellen, in eigen huis tegen een ontzettend bagger team... en dan verlies je die pot puur op inzet, focus en strijd. Maar goed, overwintering kan uiteraard nog steeds!

11-11-2024 08:59

Meekijker +4230

Het ogenschijnlijke gebrek aan fitheid en de vele blessures t.o.v. voorgaande jaren baart mij het meest zorgen.

Dat was bij ons juist een enorm sterk punt en daardoor wonnen wij menig wedstrijd. Bij de smouzen wat dat juist hun grote zwakte. Die rollen lijken dus in één seizoen te keren. Hoe bestaat dat?

11-11-2024 08:35

Jaweljoh +26017

Dat mensen ontevreden zijn snap ik echt niet. Tuurlijk, je verliest thuis van dat schorem uit Mokum. Maar je hebt enorm veel wedstrijden in een zeer korte tijd gehad, kon amper getraind worden, zeer veel blessures in een selectie die niet overloopt in kwaliteit, en spelers die moeten wennen aan nieuwe spelprincipes en trainert.

Dit is gewoon een zeer goede prestatie

11-11-2024 08:33

superfrits +549

Zeven wedstrijden en maar één keer de nul gehouden. Bijna elke wedstrijd wel blunder van een eigen speler die een tegendoelpunt inleidt

11-11-2024 08:33

Santiscoortwel +1767

NEUTRAAL! Zowel resultaat als voetbal zijn wisselvallig. Hopelijk na de break meer stabiliteit en daardoor ook meer punten.

11-11-2024 08:32

Antonius91 +5736

Enigszins tevreden, had liever niet gehad dat we de Klassieker verloren thuis. Die kwam vrij onverwacht.
Benfica uit was heel erg knap om daar te winnen. Voor de rest wedstrijden gezien tegen tegenstanders waar je van zou moeten winnen normaal gesproken (Girona, Salzburg).

Op naar het laatste blok tot de winterstop. Heerenveen, Fortuna, RKC, Heracles, MVV en PSV. Dit zou in de competitie minimaal 13 punten moeten opleveren. MVV gaan we wel door in de beker.
Wedstrijden CL tegen City (max gelijkspel), Sparta Praag die je hoort te winnen. Dan ben je sowieso door in de tussenronde.

11-11-2024 08:30

Santiscoortwel +1767

Normaal gesproken winnen we 2x uit in de CL. Het is alleen al meer dan twintig jaar niet gebeurd.

11-11-2024 08:33

Gers +12714

Vantevoren gegeven het voetbal en dunne selectie had ik er voor getekend maar na benfica hoop je dat ze verder zijn en dan verliezen thuis tegen ajaks voelt gewoon kut

11-11-2024 08:30

Santiscoortwel +1767

Mogge kameraden!
Wat een kut poll

11-11-2024 08:28

Theedoek +17449

Zelfs Pol van Boekel is beter

11-11-2024 08:30

teauvenoir +77757

Op PSV na alle concurrenten gehad in de laatste 6 potjes en daarin gewoon 15 punten gehaald. Is qua resultaat gewoon goed, zeker gezien de tsunami aan blessures. Pluspunt daarbij is dat veel verschillende spelers hun aandeel hebben kunnen krijgen, wat voor het groepsgevoel wel goed is. Ook talenten als Milambo en Read hebben onverwacht veel minuten gemaakt en die zie je gewoon groeien. Als na de break Lotombo, Stengs, Milambo, Bijlow en hopelijk Santi en Carranza weer fris zijn, heb je weer wat te kiezen en komt dat de vastigheden en kwaliteit weer enorm ten goede.
Alleen de blessure van Osman is een flinke domper. Het gemis van zijn snelheid, een machtig wapen, is een flinke domper.

11-11-2024 08:28

Santiscoortwel +1767

Met bijna alles eens! Denk dat Moussa wel heeft laten zien dat Osman vervangbaar is. Osman is snel, maar doet ook (nog) veel fout.

11-11-2024 08:30

teauvenoir +77757

Tegen geparkeerde bussen als Almere is Moussa goud. Maar tegen City zou Osman meer pijn kunnen doen dan Moussa.

11-11-2024 08:40

Echte_Fan +24296

Goedemorgen U allen. Tja wat moeten we zeggen over dit blok. Op zich waren de resultaten goed, maar de 2 verliespartijen waren cruciale wedstrijden.
Al met al gematigd tevreden.

11-11-2024 08:24

gekkert +27363

Goedemorgen, Echte Fan

11-11-2024 08:27

kluifkip +2790

De stelling had moeten luiden "Oneens! Het matige voetbal van de laatste 4 wedstrijden overheerst bij mij"
Het niveau van de wedstrijden tegen Go Ahead, Benfica en Utrecht was gewoon fantastisch, maar dankzij onze Duitse keeper is het daarna een héél stuk minder geworden.

11-11-2024 08:24

Coremans +306

Op zich eens met de stelling alleen spijtig dat ik uitgerekend tegen Salzburg op de tribune zat. Vooral de 1e helft was slaapverwekkend. Moussa was het lichtpuntje. 2e plaats moet te doen zijn want zo geweldig is de concurrentie niet.

11-11-2024 08:23

Gers +12714

Te doen wel maar ben dr niet gerust op

11-11-2024 08:27
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties