Woerts: ''Feyenoord neemt rustig de tijd''

Woerts: ''Feyenoord neemt rustig de tijd''

Chris 'ze gaan nu echt lappen' Woerts was gisterenavond weer te gast in het praatprogramma VI Vandaag. De oud-commercieel directeur van Feyenoord rept al maanden over mogelijke investeerders voor de Rotterdammers. Sinds twee weken ligt er dan eindelijk een concreet voorstel in De Kuip.

Rene van der Gijp vraagt direct aan het begin van de uitzending wat de huidige status is. ''Waar blijft dat geld voor Feyenoord joh?!'' Woerts: ''Daar blijven ze mee bezig''. Van der Gijp pareert: ''Daar zijn ze al twintig jaar mee bezig, daar komt nooit meer wat van!''

Woerts laat weten dat Feyenoord momenteel het aanbod van de investeerders aan het bestuderen is. ''Allerlei advocaten moeten zich door zestien pagina’s van een term sheet heen worstelen. Het gaat om 55 miljoen. Veertig miljoen voor de aandelen en vijftien miljoen voor een lening. Feyenoord neemt rustig de tijd.''

Voor Van der Gijp duurt het allemaal maar te lang en hij reageert op eigen wijze op de uitspraken van Woerts. ''We moeten jou nu wel de schuld gaan geven dat we straks naar Jorrit Hendrix zitten te koekeloeren.''

Lees meer over
Chris Woerts
Plaats reactie
666

petje +10651

je moet toch n plaat voor je muil hebben als je nu al mnd lang deze onzin verkondigd?
wat zeg ik , n plaat...meer n Berlijnse muur
wat een slangelul is hij zeg

05-02-2022 13:07

010Pattaya +7107

Hi ha hondelul, echt hoor, Chris heeft er voor model gestaan

05-02-2022 13:00

progress +2317

propeganda

05-02-2022 10:19

rensrotterdam +3971

hij zou een goede persvoorlichter van Saddam Hoessein zijn geweest tijdens de laatste Golfoorlog. De man roept van alles, straks zegt hij nog dat de zon om de aarde draait. Trouwens wat is 40 miljoen, daar doe je niet veel mee.

04-02-2022 15:01

Willem_B +55450

voor dat bedrag verkopen ´hunnie´ 1 speler

04-02-2022 16:43

Tet +555

Waarom wordt deze man nog uitgenodigd? Speel een bandje af, heeft toch niemand door

04-02-2022 10:46

FR08pjotr +20408

Chris! Snel, ze komen!!! De investeerders! VERSTOP JE!!!!

04-02-2022 09:08

Dekrommert +1403

Chris komt graag op tv. Dat iedereen hem in de maling neemt weet hij, maar zelfs dat schuift hij schaamteloos aan de kant daarvoor.

04-02-2022 09:03

cmd94t4vjm +355

mocht het over 10 jaar ooit zover komen dat investeerders instappen…. kan C.Woerts roepen: “ zei ik toch”

04-02-2022 08:28

Cluske +6502

Chris wie? Woerts. Hij mag blij zijn als hij zelf een keer per jaar komt. Zijn vrouw is het contact met hem ook goed aan het bestuderen. Chris heeft hetzelfde denk en iq niveau als die 3 heren daar aan tafel bij vi. Clowns zijn nog slimmer.

04-02-2022 08:27

PeterWokpan +105

Alsof clowns bij voorbaat een laag iq hebben? Je weet dat dit ook gewoon mensen zijn, die zich verkleden?

04-02-2022 08:54

Peterk +34789

Pipo was destijds een slimme man, als hij het niet wist vroeg hij het aan zijn ezel...

04-02-2022 09:59

patrick_gloudie +2771

Zou imbeciel zijn om je ziel te verkopen voor pak hem beet 15 a 20 miljoen investering s geld! Senesi, malacia, kokcu en sinisterra zijn samen zomaar 60 a 70 miljoen waard....als je dat slim investeerd in Scandinavië, de usa en mexico dan kom je er zonder investeerders ook ...goed beleid is voldoende..de slapende reus wordt langzaam wakker.....dan krijg je ook veel lucratievere sponsorcontracten ed.....

04-02-2022 06:28

HarryenGerard +2666

En jij bedenkt dit op een vroege vrijdagmorgen, niets ten nadele, dit zegt toch alles over onze club. Eigenlijk vanaf midden 70, daarvoor waren we de rijkste club op deze planeet.

04-02-2022 11:14

FeyenoordJesper +250

Chris hou nou eens je mond

04-02-2022 01:13

feyenoord_Freak +14031

🤡 clown woerts heeft gesproken Amen !!! iedereen staande ovatie hoor we gaan het meemaken 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻🤡 hij is hier boven op de foto alleen vergeten z'n feest neus en Smink op te zetten.

04-02-2022 00:32

FRlegend +16984

Feyenoord treuzelt, ruziet, vertraagt dit traject al zolang. Besluitvorming zo traag als dikke stront door een trechter.

04-02-2022 00:14

wilbert17 +23476

het is meer dan liogisch dat Feyenoord dat contrac nauwkeurig wilt bestuderen. Dat kost tijd die Woerts moet/mag geen platform neer krijge n bij vi.

04-02-2022 01:28

Peterk +34789

Als het voorstel is zoals Woerts zegt dan zou ik als Feyenoord ook geen enkele haast maken hierover een besluit te nemen. Je kan het als club gewoon in beraad houden want eerlijk gezegd vindt ik het een voorstel van niks...

04-02-2022 10:07

FRlegend +16984

Feyenoord heeft zelf een organisatiestructuur die alles lamlegt met Stico als veto orgaan. Amerikanen willen zeggenschap, durft Feyenoord niet te geven. Die hadden een stuk meer geld maar stappen logischerwijs niet in als ze niet mee mogen beslissen hoe het uitgegeven wordt. Dat ging echt om een bedrag van rond de 150 miljoen.

05-02-2022 10:52

Frjuizeh +11660

Tsja, die blijft t nu roepen tot t over een paar jaar misschien toch gebeurt.

Net als die doomsday preppers die elke week een nieuwe datum voor t einde van de wereld hebben

04-02-2022 00:07

jack98 +46867

Chris, kap nou eens met deze onzin. Over twee weken staan we weer met lege handen

04-02-2022 00:02

timvincken29 +551

Chris 'ze gaan nu echt lappen' Woerts

HAHA ik kwam niet meer bij hahahaha

03-02-2022 23:48

Lenpa +4643

We moeten instaat zijn om zelf waarde te creëren. Dit half jaar is cruciaal als je wilt cashen vd zomer.

03-02-2022 23:38

feyenoord0101 +9095

hahaha 55 miljoen,waarvan 40 voor het afkopen is en 15 miljoen als lening hahaha dat is de moeite niet waard tyfus Woerts!! Wij willen minstens 150 miljoen en geen cent minder!! Als je de CL haalt heb je nog meer en dat zonder lening en bla bla bla!!

03-02-2022 23:36

ronny1972 +194

als het echt om dat bedrag gaat is het in mijn ogen niet waard even goed beleid voeren zoals ze nu doen en een paar goede verkopen in de zomer en ook volgend jaar dan zit je ook aan dat geld dus gewoon niet doen fuck die 40 miljoen

03-02-2022 23:28

teauvenoir +78097

Uit een recent uitgevoerde enquete is gebleken dat meer dan de helft van de FR12-bezoekers Chris Woerts een paardenklitoris vindt. Dit is geen grap.

03-02-2022 23:21

misterj +4540

Ja hoor, we hebben gewoon onze eigen Maurice de Hond hier. Zou je je onderzoek willen toelichten?

03-02-2022 23:38

knoepert +76010

alles voor de likes, niet?

04-02-2022 12:40

doellijntechnologie +9497

Jaa!!! ze gaan nu echt lappen!

03-02-2022 23:10

misterj +4540

Die man is echt een karikatuur van zichzelf. Niemand, maar dan ook helemaal niemand neemt hem serieus. Vervolgens gewoon doodleuk allerlei onzin verhalen uitkramen. Die is echt in zichzelf gaan geloven.

03-02-2022 23:10

thomasd +6974

Zo'n lening komt nu een beetje laat. Aankomende transferwindow ga je, als het goed is, lekker cashen (eindelijk weer eens!!!). Koop deels van dat geld dan aanwinsten, eerder kan het toch niet... Voelt toch een beetje als je ziel van de club verkopen voor zo'n deal. Als Arnesen op deze manier doorgaat is de ommeslag verdomme op eigen kracht gebeurd. Hoe meer Rotterdams wil je het hebben?!

03-02-2022 23:02

VakjeTT +4702

Joh, van de week zag ik die Blokland nog vertellen dat investeerders pas serieus worden genomen als ze EN geld meenemen om de VvF uit te kopen ( nog 22 mil?) EN een groot intressant bedrag meenemen waar Feyenoord wat mee opschiet. Nou, van 10 of 20 miljoen extra schieten ze natuurlijk niet zo heel veel mee op dus dit verhaal is gewoon onzin, voor 40 miljoen krijg je die aandelen niet!

03-02-2022 22:39

teauvenoir +78097

Hier volgt een meerkeuzevraag.
Geef een LIKE aan het onderstaande antwoord dat het meest past bij uw mening.

CHRIS WOERTS IS EEN:

03-02-2022 22:37

teauvenoir +78097

A) leugenhond

03-02-2022 22:37

teauvenoir +78097

B) fantast

03-02-2022 22:37

teauvenoir +78097

C) betrouwbare marketeer

03-02-2022 22:37

teauvenoir +78097

D) paardenklitoris

03-02-2022 22:37

spzm +13112

E) Jokkebrockie

03-02-2022 22:40

Kalouless +12670

F) typefout

03-02-2022 23:12

teauvenoir +78097

Dank, aangepast.


TAALNAZI

03-02-2022 23:18

teauvenoir +78097

Iets anders: Bonaventura of Salomon?

03-02-2022 23:19

Echte_Fan +24625

Als je maar lang genoeg iets blijft roepen gaat het misschien wel een keer uitkomen.
Mijn opa zei vanaf 1920 t/m 1953 al dat er een keer een overstroming in Zeeland zou zijn. Zo zeg ik al 2 jaar dat de Corona pandemie een keer over gaat .

03-02-2022 22:33

f-e-ij-e-n-o-o-r-d +10984

Jullie weten t dan niet echt goed in de familie.

03-02-2022 22:35

Echte_Fan +24625

Schoonfamilie van Woerts....

03-02-2022 22:58

f-e-ij-e-n-o-o-r-d +10984

Ik hoef geen rijke lui die onze club kopen en al helemaal geen mensen die geld willen ‘lenen’.

Gewoon op eigen kracht vooruit met gedegen beleid, scouten, opleiden en verkopen. Investeren en de CL in. Is dat nou zo moeilijk?

Geef Slot de tijd en ruimte die regelt het wel.

03-02-2022 22:33

Vince78 +11552

Dit is alleen maar omdat hij aandachtsgeil is. De club is er niet bij gebaat, de investeerders niet, de VvF hebben hier niets aan, alleen Woerts heeft er iets aan. Want die kan weer een paar seconden in beeld zijn.

03-02-2022 22:23

Kwintsheul +14588

Jaaa Sherrif in het veld.
Dit keer niet als keeper.

03-02-2022 22:19

eppo +71688

Die heb gewoon een kokosnoot op z'n schedelpan gekregen als kind zijnde.

03-02-2022 22:17

tanya_lasagna +1603

Weer een rondje in de draaimolen van Chris Woerts.

03-02-2022 22:14

Peterk +34789

Stel....stel..dat het klopt wat Woerts zegt. Veertig miljoen gaat naar de aandelen en je krijgt een lening van 15 miljoen. Wat kan je daarmee? NIETS maar dan ook helemaal NIETS als je tenminste de moeite heeft iets verder te kijken. Met 15 miljoen in spelers steken los je niets op om de doodeenvoudige reden dat je budget niet STRUCTUREEL omhoog gaat en dat is wat Feyenoord nodig heeft. Vanavond nog even een docu gezien die dat bevestigt. Feyenoord heeft een giga probleem. Het heeft een stadionprobleem waar je voor een renovatie alleen al een 300 miljoen op tafel moet leggen om over nieuwbouw nog maar te zwijgen. In dat kader gezien heb je aan die 15 miljoen en wederom een ander groepje financiers helemaal NIETS. Zinloze aktie. Het is feitelijk dweilen met de kraan open. Wat ik van deze directie verwacht is dat er nu een plan komt hoe je dit giga probleem kan oplossen of niet oplossen natuurlijk, dat kan ook. Maar dan moet je gewoon eerlijk spel spelen naar de achterban en gewoon erkennen dat het gat met een Ajx en PSV, behoudens een uitschieter, niet structureel te dichten is.

03-02-2022 21:52

sjaarloos52h +21758

Ik kan echt wel wat met 15 miljoen! Try me!

03-02-2022 22:00

grenzeloos +13977

Mee eens.
Ik zie ook alleen maar berichten van spelers van Slot en spelers die vanwege Slot komen.
Maar nergens iets over een visie van Feyenoord.
Wat blijft er over als Slot weggaat? Ik vrees dat er dat gaat gebeuren wat er tientallen jaren al gebeurd met de club zonder eigen visie.

Een club zonder eigen visie is nog vele malen erger dan een club zonder geld.

03-02-2022 22:31

patrick_gloudie +2771

Peterk. Je heeft absoluut een punt. Maar de komende jaren wordt de 2e plek ook direct cl plaatsing! Dus met de pak hem beet 60 a 70 miljoen van bijlow,senesi, malacia,kokcu en sinisterra moet je alleen psv achter je laten. Die zijn binnen redelijk termijn nog in te halen.. met directe plaatsing pak je de nodige 30 miljoen extra inkomen die wel in je exploitatie bruikbaar is! Je moet dan wel goed blijven investeren in spelers als nu petersen,aursness en hopelijk walmark!!! Psv is te pakken,ajax is ver ver weg.......maar.......feyenoord is nog steeds een slapende reus van bijna dezelfde proporties als onze vrienden!!

04-02-2022 06:40

Obiku-in-de-spits +16882

5 geile kale Noren kopen voor 10mln en verkopen voor 25; Champions league halen en je hebt dezelfde hoeveelheid geld zonder afhankelijk te zijn van allerlei geilneven. Laat Frank en Arne maar schuiven.

03-02-2022 21:44

grenzeloos +13977

Wat is het nut van "ze maar laten schuiven" ?
Frank moet eerst maar eens laten zien dat hij ook kan verkopen met winst.
Met Senesi gaat het in ieder geval al niet bepaald de goede kant op tot nu toe...

03-02-2022 22:32

Tielbeke1908 +2013

En dat is de schuld van Arnesen? Dus jij kan iets wat nog geen tientje waard is voor 25 euro verkopen?

03-02-2022 22:55

grenzeloos +13977

In twee jaar helemaal niets voor enige waarde verkocht volgens mij. En dat hij Senesi nog niet heeft kunnen verpatsen met een contract < 1,5 jaar? Ja. Want dat moest een klapperrrrr van jawelste worden. Die loopt straks onder zijn neus transfervrij de deur uit. En verder maak je mij niet wijs dat alle verpatste spelers echt voor een appel en een ei de deur uit moesten. Gaan we dat straks ook doen als Slot weg is en de nieuwe trainer ze niet vindt passen in zijn speeltstijl. Want Feyenoord heeft nog nooit een club speelstijl gehad en heeft die nu ook niet. Die visie/stijl waait met de nieuwe trainer mee.

Ik hoor alleen maar over de speelstijl van Slot en never nooit over de visie/speelstijl van Feyenoord.

Zonder Slot hadden diverse nieuwe spelers nog geen seconde erover gedacht om naar Feyenoord te komen.
Best een punt van zorg wat mij betreft dat we zo heel erg op Slot leunen.

Tot zondag in de Kuip !

03-02-2022 23:39

fr12deguzman +244

Het is helemaal niet zo moeilijk, sinesterra kockcu senesi verkopen, dan heb je 50 miljoen. Vrienden uitkopen en jeugd erin zetten. Een jaar even mindere resultaten. En je bent schuldenvrij, vervolgens blijf je steeds jeugd erin gooien met een goede huurspeler of transfervrije speler die basis waardig is en je bent zo trg waar je hoort.

03-02-2022 21:42

Riogio +3952

“Een jaar even mindere resultaten” Weet je wel wat je zegt?!? We hebben, op een uitschieter na, al jaren mindere resultaten. We zijn er zo mee vergroeid, dat we het niet eens zien als minder. Het wordt na dit seizoen tijd voor aansprekende resultaten.

03-02-2022 21:57

sjaarloos52h +21758

Ik dacht precies hetzelfde! Wat een onbenullige opmerking! ‘Een jaar even mindere resultaten…’ pfffff

03-02-2022 22:02

Siep_de_Poortugaler +991

Dat noemen ze een lange termijnsvisie!

Ik vind het "pffff" dat mensen niet verder kijken dan hun neus lang is. Want ik hou niet van neuzen ;)

"Een jaar even mindere resultaten" moet je lezen als:
Werken aan een slagvaardiger, schuldenvrij Feyenoord, dat met jonge spelers met potentie (die speeltijd nodig hebben om te groeien in kwaliteit en waarde) bouwt aan een sterker Feyenoord.

Door alleen maar naar de korte termijn te kijken verkloot je je toekomst - remember De Cler, Mathijssen, Makaay, Gio allemaal halen voor een flink bedrag voor succes op korte termijn? Dat was geen succes.

03-02-2022 23:14

Riogio +3952

Enkel jeugdspelers inpassen dan wel aangevuld met huur- en transfervrije spelers noem je lange termijnvisie? Dit doen we nu al jaren, dus ja in dat opzicht heb je gelijk. Sorry maar dit is niet het niveau wat we moeten nastreven. Stel we krijgen 50 miljoen voor die spelers, dan moet het weer geïnvesteerd worden in de selectie. (ook O21) Een kwaliteitsinjectie (en niet die uitgerangeerde spelers die jij opnoemt) waarmee we structureel meedoen om het kampioenschap én kunnen overwinteren in de CL of EL. Dan hebben we genoeg inkomsten en waarde op het veld en kunnen we beginnen met schulden aflossen zonder weer van vooraf gaan te beginnen en maar hopen dat er een groeibriljantje tussen zit.

04-02-2022 14:51

Peterk +34789

klinkt als Verstappen die zijn auto in moet leveren en dan verder moet op zijn fiets ....

03-02-2022 22:06

Dommeloempia1 +19776

Ja joh.......

03-02-2022 22:18

FRoedie +3130

Hoe lang gilt hij dit nu al?? Ja, nu komen ze echt!! Dan gaat het weer niet door en maakt hij er van dat ze de tijd nemen. Zo kom je toch niet geloofwaardig over, dankzij deze dwaas!!!
Geen woorden maar daden, pannekoek!!!

03-02-2022 21:16

VineFeye +8518

Ik word zo moe van deze dwaas, iedere keer weer dat interessante gelul van hem over investeerders. Kan ie niet gewoon zijn scheve bek houden. Pas als er betaald is dan pas praten en tot die tijd graag radiostilte want er komt niks zinnigs uit zijn paardenbek.

03-02-2022 21:13

el_capitano +13916

Je mag hem niet zo zeker?

03-02-2022 21:31

VineFeye +8518

Gevalletje vragen naar de bekende weg....

03-02-2022 21:33

Ladinsky2021 +6053

Jij wel?

In vergelijking met Woerts vind ik zelfs Valentijn Driessen nog te pruimen, en dat wil echt wat zeggen…

03-02-2022 21:40

Sandap +4494

Dat deze gast zich niet schaamt voor zichzelf zeg

03-02-2022 21:10

JefCumps +5418

Verbale diarree!

03-02-2022 21:07

Brambino +20511

Met alle respect, maar Chris moet gewoon ff z’n bek houden over die investeerders

03-02-2022 21:05

Kempvis +1195

Wat een klojo is dit toch.

03-02-2022 21:03

Likmereet +2237

Woerts shijt uit z’n bek als een beer uit z’n reet. Alsof die ‘allerlei ‘advocaten daar zo lang over zouden doen. Wat een fantast is die Woerts joh.. Ga lekker botte messen verkopen op de markt.

03-02-2022 21:00

Dikkestrontineentrechter +2579

Is het al bekent wie er zijn ingeschreven?

03-02-2022 20:56

FR-BERRY +861

Hadden de vvf in het verleden niet 30 miljoen betaald?

03-02-2022 20:54

js +1671

Ben dat gelul van die eikel flink zat.

03-02-2022 20:53

svds +33434

55 miljoen is een lachertje. Ook nog eens een 15 miljoen lening erbij betekent dus dat je dat geld terug moet betalen en waarschijnlijk 17/18 miljoen plus rente. Op deze manier schiet je er geen klote mee op. 40 miljoen voor aandelen maar hoeveel.. als dat 49% is dan zijn we echt niet goed bezig..

03-02-2022 20:40

Theo.D25 +3154

15 miljoen lening, kost je dus 17 miljoen om hem terug te betalen. Lang leve de lol.

03-02-2022 20:35

hakuna +2065

55 miljoen.. haha. voor aandelen? hoeveel % houdt Feyenoord dan zelf over of kopen ze de VvF uit?

03-02-2022 20:23

jimdundeegaming +2155

Voor 49% Feyenoord houd 51%

03-02-2022 20:25

svds +33434

40 miljoen voor aandelen 15 miljoen lening.. die lening is dus voor aankopen.. niet veel dus

03-02-2022 20:38

marc1 +2489

Chrisje geiteneukende paardesmoel

03-02-2022 20:22

FR Ridderkerk +83047

nou nou nou....😂

03-02-2022 20:39

lelieveld +37

ik word knettergek van dr meneer woerts

03-02-2022 20:15

onraad +5506

wat n triest figuur 🤮🤮

03-02-2022 20:06
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties