Woerts komt opnieuw met nieuws over investeerders: ''Dit is echt waar!''

Woerts komt opnieuw met nieuws over investeerders: ''Dit is echt waar!''

Chris Woerts rept al maanden over mogelijke investeerders die klaarstaan bij Feyenoord. Ook vanavond in Veronica Inside heeft de oud-commercieel directeur van de Rotterdamse club nieuws over een mogelijke financiële injectie van de club. Woerts vertelt dat er vijf rijke Rotterdammers klaarstaan met een plan.

''Er staat heel veel te gebeuren bij Feyenoord. Feyenoord City is een dood project. Er zijn nu vijf vermogende Rotterdammers opgestaan en die gaan negentig miljoen euro in de club stoppen. Het bedrag is in tweeën opgesplitst. Ze moeten natuurlijk Goldman Sachs uitkopen, dan ben je er al 24 kwijt. Dan moeten ze de Vrienden van Feyenoord, die uit willen stappen, uitkopen. Die willen hun inleg dan terug. Dat is zo afgesproken. Het betekent wel dat het stadion terug naar de club gaat. Dan heb je alles in eigen beheer. Dat is het beste voor de club.'' Er zou daarnaast 30 a 40 miljoen overblijven om in de selectie te investeren.

''Deze gesprekken lopen al heel lang'', vervolgt Woerts in het praatprogramma. ''Wat ze er aan overhouden? Clubliefde! Ze doen het voor de club. Ze willen Rotterdam groter maken en Feyenoord laten aansluiten. Er zijn twee voorwaarden die ze hebben gesteld: geen Feyenoord City en ze willen af van de STICO. Dat is het beleidsorgaan boven de Raad van Commissarissen, daar willen ze eigenlijk vanaf. Het is een heel lastig orgaan en ze willen snel kunnen beslissen.''

Woerts heeft in Veronica Inside al vaker geroepen dat er investeerders klaarstaan om Feyenoord te helpen, zo stelt Wilfred Genee. Woerts weet zeker dat er nu eindelijk goed nieuws aan gaat komen voor de supporters. ''Dit is echt waar! Zolang er niks is getekend, is er natuurlijk niks zeker, maar dit is wel heel serieus. Hier zijn ze achter de schermen al zo lang mee bezig. Die Amerikanen zijn al heel lang uit beeld.''

Lees meer over
Chris Woerts
Plaats reactie
666

detrotsvanrotterdam +8420

Oftewel: dee vorige 25 bijdragen heb ik uit mijn dikke duim gezogen. Dat helpt niet voor je geloofwaardigheid Chris.

24-11-2021 07:30

pyrefire +405

Kunnen we niet een tweetje richting Elon Musk doen? Een miljardje naar de club ofzo... als tegenprestatie rijdt de selectie in een Tesla..

23-11-2021 19:08

RemcoFR +26110

Ik zeg stuur Elon Musk een tweet en je weet maar nooit.
Hij kan het best missen. En er is dan wel win win.

23-11-2021 19:40

Tapiaz +28444

Ik heb mij altijd al zwaar geërgerd aan deze zogenaamde Vrienden van Feyenoord, toen ik hoorde dat ze elke cent die ze zogenaamd in de club hebben gestoken mét rendement gewoon tot op de laatste cent terug willen. Nou nou, wat een vriend ben je dan zeg! Dan loop je echt wel over van clubliefde zeg!

Ik zit wel eens te mijmeren over wat ik zou doen als ik pakweg 100 miljoen op de bank had.... Nou dan gaf ik toch zeker een flink deel aan mijn club, en ik hoef het ook niet terug. De enige garantie die ik wil hebben is dat het verstandig wordt uitgegeven, dus aan het voetbal!

23-11-2021 17:30

Peterk +33498

Waarom zou je in het laatste geval geen inspraak willen? Om iemand anders je centen te laten verkloten? Want dat is zo'n beetje de tendens de laatste 40 jaar geweest...

23-11-2021 18:35

detrotsvanrotterdam +8420

Als je 100 mln hebt of zou hebben dan praat je heel anders. Echt waar.

24-11-2021 07:31

cluepon +3771

Nou, dan sluit ik me er ook bij aan. Ik kan vast wel 10k investeren uit mijn bedrijf. Helpt dat? In elk geval voor een betere wc :)

23-11-2021 17:04

jonaathn +14528

Messi speelt volgend jaar in de Kuip, maar alleen als hij tekent!

23-11-2021 16:31

BBB +958

Misschien loten wij zijn club volgend jaar wel in de champions league.

23-11-2021 18:35

roger.lindenbergh +1000

Is dit niet de vermogende groep die bij Jorien van de Herik onze voormalige GKL hoort? staat me iets van bij dat ik de GKL eens heb horen zeggen dat zodra Feyenoord Shitty van tafel zou zijn hij en een aantal andere vermogende Feyenoorders/Rotterdammers Feyenoord en de Kuip er weer bovenop wilde helpen!

23-11-2021 15:45

Grote_Kont +1301

Ik hoop het. Van den Herik vond ik een uitstekende voorzitter met een echt Feyenoord-hart. Maar ook hij kreeg zijn lening met rente terug. Dus hoe zou dat nu zijn?

23-11-2021 22:41

Bossche Bol +7015

Er gaat gewoon een hoop gebeuren, dat is echt waar. Ik vind dat het afgelopen jaar al een hoop gebeurt is. een hoop veranderingen. Alleen moeten de supporters zich nog in houden zodat de club van die boetes af is. En dat Feyenoord weer een club is waar in Europa rekening mee gehouden word. binnen 3 jaar zijn we weer de club die we vroeger waren.

23-11-2021 15:23

trybe4udie +1263

Weet je hoeveel vuurwerk boetes je kan krijgen voor 90 miljoen. 🤩

23-11-2021 18:47

Stankovic +29

Sowieso zit hij elke keer hard te trollen 😂

23-11-2021 14:40

Aaaaa +3

klopt wel het verhaal...mensen zijn niet uit op positie maar willen structuur anders zien. Geen STICO en uitkoop vd aandelen VVF. Daarna zal waarschijnlijk de positie van TvB vacant komen (gelukkig)

23-11-2021 14:25

petje +10313

Alleen de kop al
Dit is echt waar, zegt genoeg
Dat t woerts is is enkel om te lachen 😊

23-11-2021 13:45

keescf +23860

En waarom zou hij bewust bullshit verkopen? Dan staat hij juist voor lul.

23-11-2021 14:00

HarryenGerard +2637

Interesseert Woerts geen reet.

23-11-2021 14:03

smerik1985 +4658

Die Amerikanen lachen zich ook de ballen uit hun broek. 24 miljoen opstrijken en wat is er nou daadwerkelijk gebeurd?

23-11-2021 13:24

cluepon +3771

Het lijkt me voornamelijk 24 miljoen geleend geld terug betalen. De miljoenen zijn voornamelijk naar adviseurs en zo gegaan, en dat zal echt niet alleen maar GS zijn.

23-11-2021 17:05

RPI +45766

Net zo lang blijven schreeuwen, en zeggen dat er investeerders zijn… zal toch een keer gebeuren en dan de credits nemen

23-11-2021 12:58

cluepon +3771

Als je details noemt "5 investeerders en ze willen dit en dit en dit, en voor dit bedrag", dan is er genoeg om te verifieren als het zover is, niewaar?

23-11-2021 17:05

RPI +45766

Precies, niets duidelijk

24-11-2021 08:37

FRJari +4205

Kunnen we deze man pas weer een podium geven als de investeerders daadwerkelijk zijn ingestapt?

23-11-2021 12:41

rickpat2869 +42

of zijn opgestapt in dit geval als Woerts weer kakelt

23-11-2021 12:51

VineFeye +8170

Kunnen ze niet pas iets melden als het al rond is? Al jaren wordt er ons een worst voorgehouden met mooie verhalen. Eerst dat stadiondossier en nu weer dit.

Is het ondertussen al rond met Vagner Love? Man man man

23-11-2021 12:41

hassan2 +43369

CNN weer in actie. Hou je muil eens een keer man hele Rotterdamse volksgezinnen maak je gek met dat gelul steeds over investeerders

23-11-2021 12:40

hassan2 +43369

Ja Chris woerts fake news , prima gozer verder maar dat blij maken met dooie mus begint irritant te worden

23-11-2021 16:04

Gerry1908 +460

Alleen nog handtekening nodig.en daat zit het hem die komt dus niet ! Weer een luchtbel vol speeksel van woerts

23-11-2021 12:33

supportervanhetspelletje +1717

Velen hier rekenen zich weer veel te rijk... stel Woerts heeft gelijk dan nog... dan zal dus eerst de schade van FC, dus de openstaande rekening bij GS betaald moeten worden , 24 miljoen.
Vervolgens zal de VvF afbetaald moeten worden, 28 miljoen...
dan houdt je nog een kleine 40 miljoen over.... daarvan zal echt wel een deel naar het EV moeten omdat nog maar op 1, 6 miljoen staat.
Maar dan nog, ook met die resterende 40 miljoen dicht je niet het gat met PSV en Ajax.
PSV, ontvangt dit jaar ook 50 miljoen en Ajax pakt alleen in de CL al een bedrag van meer dan 70 a 80 miljoen , nog los van hun reserves

23-11-2021 12:20

rvv_feijenoord +1421

We doen met helemaal nada in kas momenteel gewoon uitstekend mee in de top, dus hoeveel heb je nodig? Je wordt geen kampioen door 020 2x te verslaan, je wordt kampioen door geen punten te morsen tegen alles wat geen boeren of neuzen zijn. Dan is 40 mil zat.

23-11-2021 12:31

supportervanhetspelletje +1717

Maar jij en ik weten dat om continue mee te kunnen draaien en niet incidenteel zoals dit jaar je ook structureel extra inkomsten moet genereren.... en dan heb ik het niet over begrotingen, maar over welk bedrag jaarlijks besteedt kan worden aan de selectie, dus hoeveel geld heb je ieder jaar te besteden aan salarissen en aankopen. Dat bedrag zal in de buurt moeten komen van dat van PSV en Ajax, anders ga je het op langere termijn niet redden. Staar je aub niet blind op de huidige stand, die fout maken velen hier namelijk wel.

23-11-2021 12:44

rvv_feijenoord +1421

Eens, we moeten toe naar een heel andere situatie. Maar dat heeft Ajax ook niet met investeerders gedaan, uiteindelijk hebben die natuurlijk gewoon een transferklapper van jewelste gehad. Die 40 miljoen + een volledige reorganisatie (#STICOrotop) + aanstaande transferinkomsten, dat is een optelsom die mij wel aanstaat. Maar dat je met simpelweg alleen wat miljoenen voor één seizoen het niet gaat veranderen, daar ben ik het roerend mee eens.

23-11-2021 18:55

Bartje +930

Dus we kunnen maar beter helemaal kappen? Of pas geld aannemen als het structureel is?

23-11-2021 12:58

supportervanhetspelletje +1717

nee natuurlijk niet en natuurlijk helpt het de algehele financiele positie van de club , maar dit bedrag zal niet voldoende zijn om het gat met PSV en Ajax te dichten... daarvoor is gewoon ander beleid nodig en structureel een hogere begroting (lees spelersbudget voor salaris en aankopen) .... dus haal niet 2 dingen door elkaar... dit is een incidenteel mooi bedrag, maar ook PSV gaat niet met 1 x een gift/lening van 50 miljoen het gat dichten met Ajax.... die geven in 1 jaar een bedrag van 90 miljoen plus uit aan personeel (400 medewerkers, waarvan meer dan 90 contractspelers... zover zijn wij nog lang niet

23-11-2021 15:09

Breakdown +10602

Weet je wat pas gelul is, dat Feyenoord als BVO de lening van 24 miljoen die het Stadion NV is aangegaan met Goldman zou moeten afbetalen. Dat zou alleen het geval zijn als Feyenoord het stadion wilt overnemen, maar een stadion zonder waterdichte exploitatie, achterstalling onderhoud en een lening van 24 miljoen overnemen zou zo mogelijk nog dommer zijn dan het FC plan doorzetten met de extra bouwkosten.

23-11-2021 13:16

SVR +395

En dat is precies waar de projectontwikkelaars FC op uit waren waarvoor al sinds 2017 wordt gewaarschuwd. Als je de trein te ver laat doorrijden dan kom je op een punt dat doorgaan op stoppen allebei schadelijk is. En op het moment dat stoppen teveel kost, dan maar door en hopen dat alles op zijn pootjes terecht komt. Je begint met enorme beloften en nadat je point of no return hebt gepasseerd komen de 'onvoorziene' tegenvallers. Zo werkt de bouwlobby al sinds de tweede wereldoorlog (en heeft mijn familie geen windeieren gelegd).

23-11-2021 13:24

Breakdown +10602

Maar dan nog. Stadion NV is de entiteit die de lening bij Goldman Sachs is aangegaan, waarom zou Feyenoord BVO dat moeten afbetalen? Tenminste Woerts brengt het als een zekerheid dat Feyenoord dat gaat afbetalen, ik zou naast het in eigendom hebben van een verpaupert stadion geen enkele reden weten waarom je dat zou moeten doen.

23-11-2021 13:26

Cluske +6374

Chris wie? Is het wat woerts (waard) wat hij allemaal bralt bij vi.

23-11-2021 12:12

sander71 +2850

Sta maar op dan en breng je zakken met geld maar naar de Kuip...
Dagobert Duck doet ook mee, hoorde ik net in de gangen.....lol

23-11-2021 12:11

wilbert17 +23475

Ik ben ten sws Woerts moe en vind dat hij veel te veel spreektijd krijgt. Het is allemaal zonde van gebruikte lucht en speeksel want hij gooit er enkel onzin uit.

23-11-2021 12:00

daveschiedam01 +1083

Zou Woerts niet een keer moe worden van zichzelf? Deze man brengt meer geruchten naar buiten dan de Story en Panorama samen

23-11-2021 11:54

IJzerenKees +123769

oh daar hebben we sinter klaas weer

23-11-2021 11:52

Kaloe +9215

Hij snuift te veel , denk ik

23-11-2021 11:39

Henk.s.t +816

Door het uit zijn mond komt is het lastig te geloven maar ik mag toch zeker hopen! Kom maar hier met die rijke havenbaron!

23-11-2021 11:37

FrBubba +18463

Chris Woerts is een afgekeurde Josti.

23-11-2021 11:28

frvlissingen +3587

Zoals al eens meer gezegd: Het is Chris Woerts. Hoe geloofwaardig is deze man? Als ik die foto hierboven zie denk ik aan Hans van Breukelen. Zijn dat Broers

23-11-2021 11:16

MrMe +3173

40 miljoen is nu leuk, maar over 3 jaar op. Dan zit je nog wel aan die groep vast. Kuip in bezit krijgen is mooi, maar niet ten koste van Feyenoord-city. Wacht eerst maar eens af hoe dat afloopt.

Goed beleid is belangrijker dan eenmalig 40 miljoen. Dan heb je misschien een veelvoud aan transferinkomsten in de komende 10 jaar.

Feyenoord moet goedkope onbekende parels vinden, geen dure bekende binnenhalen. Dat is nog maar zelden gelukt. 40 miljoen is snel verbrand aan dure tegenvallers.

23-11-2021 11:06

Breakdown +10602

Oh laat maar dan die 40 miljoen, heb je niks aan.

23-11-2021 11:15

MrMe +3173

Als iemand 40 miljoen geeft zonder voorwaarden is het fantastisch.
In mijn bericht leg ik uit waarom ik mijn twijfels heb over deze 40 miljoen mét deze voorwaarden.

Snap je dat?

23-11-2021 11:20

Breakdown +10602

Je hebt het helemaal niet over voorwaarden, maar over beleid maken in plaats van een investering accepteren. Een voorwaarde voor een lening is bijvoorbeeld dat de investerende partij 25% van de rechten op een aangekochte speler wilt hebben. En je gaat er ten onrechte al direct vanuit dat Feyenoord met 40 miljoen "dure tegenvallers" gaat kopen.

23-11-2021 11:24

MrMe +3173

"Je zit aan de groep vast" en "ten koste van Feyenoord City"

23-11-2021 11:53

debreker +6437

Die groep koopt aandelen in feyenoord dus dan zijn dat je aandeelhouders. Zit je idd aan vast, zo gaat dat in de zaken wereld feyenoord krijgt overigens helemaal geen 40m voor spelers. Alleen afkopen vvf aandelen en goldman sachs inzake stadion gaat al ong 55m kosten. Je hebt ook geld voor onderhoud kuip nodig a 5m dus als je 30m voor spelers krijgt ben je spek koper. Ware het niet dat feyenoord ook nog 17m verlies draait, en een belasting schuld van 10m heeft. Conclusie niets van die 90m zal voor spelers aankopen zijn.

23-11-2021 12:06

MrMe +3173

Precies, dus voor ongewenste voorwaarden krijg je een bertje geld dat zo op is.

23-11-2021 13:18

Breakdown +10602

Dus jij denkt dat er iemand rondloopt die zegt: "joh hier hebt je 90 miljoen succes er mee"?

23-11-2021 13:20

MrMe +3173

Nee. Dat ik twijfels heb over deze deal betekent niet dat ik in Sinterklaas geloof.

23-11-2021 15:26

Breakdown +10602

Wat voor deal zie jij dan als gunstig voor de club?

23-11-2021 15:54

MrMe +3173

Eén die Feyenoord City ondersteunt en het gouden aandeel in tact laat.

23-11-2021 20:16

Breakdown +10602

Feyenoord City is mij om het even, maar dat gouden aandeel is als als ik iedereen moet geloven juist een sta in de weg voor potentiële investeerders. De meeste investeerders, zeker die in het voetbal, willen een meerderheid in handen hebben. Dan moet je dus iemand vinden die vanuit een nobel doel de club een pak geld geeft.

23-11-2021 22:25

MrMe +3173

Wat ik begrijp beschermt het gouden aandeel de clubkleuren, de naam, etc. Ik hoef geen Red Bull Rotterdam.

23-11-2021 23:37

summer1969 +9118

MrMe Wat een verstand

23-11-2021 11:19

debreker +6437

Beetje laat ben je afloop fey city is toch al bekend? Komt er niet feyenoord wil het niet meer.

23-11-2021 11:59

MrMe +3173

Nee, is niet definitief van de baan, Feyenoord beraad zich een jaar, ook om te zien of de grondstofprijzen weer gaan dalen. (Dat is nl het probleem)

23-11-2021 13:18

Jaapie22 +3041

40 miljoen is gewoon kut ja....

23-11-2021 12:12

Mensini +14105

Daardoor kun je 'over 3 jaar' wel 'structureel' in de CL zitten zodat je zelf dergelijke bedragen genereerd!?

23-11-2021 12:17

MrMe +3173

Dat zou kunnen, maar is ook een gok. We hebben al eerder veel geld uitgegeven aan toppers, waarna we lager op de ranglijst eindigden.

23-11-2021 13:20

Mensini +14105

Een gok die psv nu ook (weer) gedaan heeft....en die wil je sowieso zsm achterhalen!

23-11-2021 13:41

JimRTM +6636

Zeg wollah?

23-11-2021 11:02

misterv +1254

hoe is het met ome Jantje ?

23-11-2021 11:01

FRfan67 +6638

Zielige figuur

23-11-2021 10:47

Kuiptrots +4895

Als de scouting en Arnesen zulk goed werk blijven doen hebben we al die poen niet nodig ;-)

23-11-2021 10:38

Kings010 +7466

Of wat denk je dat ze kunnen doen als ze wel geld hebben.

23-11-2021 10:40

feyeniek +2952

Als alles wat ze bij VI beweren waar zou zijn dan zou er nu ongeveer 1 miljard in Feyenoord gepompt zijn, zouden Stengs, Boadu en Wijndal bij ons spelen en zouden we nu in handen zijn van Amerikanen. Mis ik nog iets?

23-11-2021 10:37

FRfan67 +6638

Ja je mist nog dat we er geen ene kloot van kunnen, dat Slot een over het paard getilde mongool is, Trauner een miskoop, en dat het vorig seizoen geweldig liep dankzij Dickie en Cor

23-11-2021 10:49

feyeniek +2952

Ohja en dat we van het niveau Utrecht, Vitesse, Heerenveen en Groningen zijn. En AZ is ons op alle fronten voorbij.

23-11-2021 10:51

rovo +9074

Oke bedankt

23-11-2021 10:27

ringoster +2016

Woerts is held!

23-11-2021 10:27

Jigsaw +9814

Hou die rotzooi voor je, vieze rat…

23-11-2021 10:20

Frjuizeh +11471

Die zit echt elke week op de wc poepverhalen te verzinnen

23-11-2021 10:14

NielusFR +695

Dat idee heb ik ook, ouwe gek joh

23-11-2021 10:32

jonaathn +14528

Seniele vent, je moest het eens zien gisteren. Hij die dingen beweert, die vent aan tafel die vraagt of hij serieus is, en dan zeggen: ja maar alleen als ze tekenen. Tering, zo kan ik er ook duizend uitgooien.

23-11-2021 10:06

FR-Brabant +10775

Precies. Ik ga volgend jaar ook trouwen met Nicolette van Dam, maar dan moet ze wel haar man verlaten en met mij 'tekenen'... haha

Messi speelt volgend jaar in de Kuip, maar alleen als hij tekent!

23-11-2021 11:05

Breakdown +10602

Poh, die Nicolette, wat een lekker wijf is dat he.

23-11-2021 11:16

Peterk +33498

Stel....dat er iets van Woerts zijn woorden waar is ....wat ik ten zeerste betwijfel.....en er zijn mensen die er pakweg 90 miljoen in willen stoppen dan is het enige wat je doet is wat geld rond pompen maar de club gaat er niets wezenlijks op vooruit. Als ze GS willen betalen dan zit de club opgescheept met een oud stadion zonder bestaansrecht gezien de staat van onderhoud. Kortom je neemt het probleem wat bij de Stadion NV lag enkel over maar met die aktie krijg je nog geen nieuw toekomst bestendig stadion.

Gezien de problematiek die er nu ligt zijn 90 miljoen slechts peanuts en heeft het geen enkel nut na de VvF weer een belang te geven aan 5 anderen te geven want die willen er hoe dan ook iets voor terug zien. En dat is ze eigenlijk niet kwalijk te nemen want ik zou ook niet anderen met mijn geld laten spelen zonder inspraak. Een financieel belang of een bestuurlijk belang zullen ze zeker als voorwaarde hebben. Als Feyenoord heb je daar geen zak aan. Die 90 milj. is klein bier. Feyenoord is er enkel bij gebaat als er 1 of meerdere grote partijen in willen stappen zeker gezien de problematiek die er nu ligt met een stadion...Ik heb van Woerts helemaal geen plan gehoord wat Feyenoord verder brengt. Enkel kretologie en losse flodders....

23-11-2021 10:06

De blonde pijl +2741

2x 'n Frenkie verkopen en alles klinkt niet gek meer. Heb je dat wel eens beseft?

23-11-2021 10:11

knoepert +74203

Hebben wij 2 x frenkie dan? Wel 1 x sinistera

23-11-2021 10:43

De blonde pijl +2741

Het leven is geluk hebben, zie maar 60 km verderop!

23-11-2021 12:04

MarcoG +10763

Je krijgt nu geen nieuw stadion maar door het in eigen beheer te hebben is er dan wel 1 club minder om rekening mee te houden als je in de toekomst gaat beslissen over een nieuw stadion.

23-11-2021 10:21

joopkater +6246

90 miljoen mits goed besteed geeft je de ruimte om eens een keer structureel je begroting te gaan benutten. Hoeveel je ermee opschiet? Je bent dan weer echt de 3e club van Nederland en je veegt 20 jaar wanbeleid een beetje weg. Structureel bij 020 aanhaken gaat niet gebeuren zonder blanco cheque of nieuw stadion.

23-11-2021 10:37

PScts +3512

Met die 90 miljoen kun je enorm veel vaste lasten afkopen, waardoor je structureel per maand veel meer over houdt.

23-11-2021 10:39

Breakdown +10602

Waarom zou je trouwens als Feyenoord zijnde een lening die aan Stadion NV is verstrekt afbetalen?

23-11-2021 11:18

Doellat +5375

Het zal me niet verbazen dat onze punker dit scenario altijd voor ogen heeft gehad. Bodegom brengt alleen maar ellende en is een grote lafaard of voelt zich zwaar aangetrokken tot het anarchisme. Nou hoeft het ene het andere natuurlijk niet uit te sluiten.

23-11-2021 10:04

Bulldog010 +6535

Sinterklaas schijnt ook nog te bestaan volgens Woerts

23-11-2021 10:03

npolm +92

Dus alles voor de korte termijn en het plan voor een nieuw stadion voor de komende 100 jaar gedag zeggen? Dat is geen clubliefde, maar waarschijnlijk WEL goed voor de zakken van Van Herk!!

23-11-2021 10:00

FR-17 +1235

Je hebt niets aan een eenmalige investering. Je hebt elk jaar een investering nodig wil je aanhaken.

23-11-2021 09:58

mavat +2383

Chris weet het zeker. Feyenoord moet wel even afzien van een nieuw stadion, dan is er op korte termijn geld. het nieuwe stadion is inmiddels onderdeel van een hele nieuwe wijk. los van de vraag of het rendabel is om de Kuip weer te renoveren zijn er dus veel meer partijen bij betrokken. als die investeerders denken dat ze zo maar even voorwaarden kunnen stellen waar ja en amen tegen gezegd gaat worden dan hebben ze geen verstand van zaken.

23-11-2021 09:49

Lupin +3426

Als we Woerts zijn woorden voor waarheid nemen dan was Feyenoord inmiddels al tig keer overgenomen. Als je van al die vele meningen en besturen af wil dan vind ik 5 nieuwe investeerders wel wat veel.

23-11-2021 09:46

Melvin.V +21

hij zegt altijd dingen over feyenoord maar 99% klopt er geen zak van.

23-11-2021 09:44

FR22 +3254

Als woerts het zegt klopt er per definitie geen klote van. Die vent liegt en bedriegt alles bij elkaar alleen in de hoop relevant te blijven. Walgelijk misbaksel is het.

23-11-2021 09:42

Umpedump123 +6235

Nouja het zou toch lekker zijn een spelersbudget van 40 miljoen in de winterstop :)

23-11-2021 09:41

Jaeger +1642

Lijkt wel een weerman met al z'n voorspellingen.....Als je er tig doet komt er vast wel eentje uit.

23-11-2021 09:40

dannnnny +2377

Of het nu waar is of niet, je ziet de club drastische maatregelen nemen. Knopen worden doorgehakt en de gehele organisatie is er nu een filosofie. Hoe dit ook eindigt de stappen die gemaakt zijn werken al voor de toekomst!

23-11-2021 09:32

Peterk +33498

Welke knopen hakt men dan door? Ik hoor al meer dan 10 jaar over allerlei mogelijke stadionplannen maar uiteindelijk moet je vaststellen dat er geen zak van terecht is gekomen. En ook nu gaat men weer van alles tegen het licht houden. En gezien dat laatste kan je niet zeggen dat er een filosofie is en knopen worden doorgehakt. Of je nu voor nieuwbouw dan wel renovatie bent als je er meer dan 10 jaar mee bezig bent en je hebt nog niet bereikt wat je wilde bereiken dan heb je als organisatie in zijn totaliteit gewoon hopeloos gefaald...

23-11-2021 09:47

Arnezoon +1213

Genoeg geld om UEFA boetes van te betalen

23-11-2021 09:30

grazianogyan +7850

Of om de -13 miljoen transferresultaat op te vangen.

23-11-2021 09:44
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties