"Zonder Stengs en Timber blijft in dit systeem weinig creativiteit over"

De eerste nederlaag van Feyenoord in deze voorbereiding was direct een heel pijnlijke. Op bezoek bij Benfica stond het binnen 20 minuten al 4-0, waarna de eindstand uiteindelijk 5-0 was. Een dag later werden de nederlaag en de voorbereiding in het algemeen uitvoerig besproken bij Voetbal International.

Freek Jansen, die afgelopen week als plaatsvervangend clubwatcher Feyenoord volgde in Oostenrijk, nam als eerst het woord. "Opvallend was dat als het in Oostenrijk ging over de erfenis van Slot en hoe Feyenoord er nu voor staat, je best veel positieve geluiden hoorde. Tegelijkertijd zijn ze realistisch. Je weet niet hoe lang het duurt voor de hand van de nieuwe trainer zichtbaar wordt. En dan heb je die wedstrijd in Lissabon..."

Alles vloog erin

Jansen zag de spelers van Feyenoord in de drinkpauze halverwege de eerste helft naar adem happen. "Ze waren 24 minuten lang alle kanten op gespeeld, waarbij ook nog eens alles erin vloog. Een vrije trap die van richting werd veranderd, een geweldige 1-0 die hij niet snel nog een keer zal maken, en dan nog twee ballen voor de voeten van Pavlidis - waarvan ook weer één van richting veranderd."

Zo was het een avond waarop alles misging voor de Rotterdammers. "Feyenoord was aan het zoeken, de aarzeling droop ervanaf. Dat terwijl Benfica furieus van start ging en alles erin vloog. Na die drinkpauze werd het spel iets rustiger. Het was een slechte wedstrijd van Feyenoord, maar om daar gelijk allerlei consequenties aan te verbinden. Als je toch een keer zo door de ondergrens zakt, laat het dan maar in een oefenpotje zijn."

Weinig creativiteit

Toch trok zijn collega-hoofdredacteur Pieter Zwart wel de conclusie dat Feyenoord minder ver is dan werd gehoopt. "Priske was tot nu toe best positief en daar waren ook redenen voor. Maar het was altijd in fases. In die wedstrijd tegen Cercle Brugge bijvoorbeeld; in het eerste kwartier zag je echt dingen terug die hij erin probeert te krijgen."

Een groot verschil met die wedstrijd was volgens Zwart het gemis van Calvin Stengs. "Alles begon toen bij hem. Nu hij en ook Timber er niet waren, zag je dat er weinig creativiteit overblijft in dit systeem. Je speelt met vijf verdedigers en twee verdedigende middenvelders. Gimenez is niet een spits die zichzelf in stelling brengt. Dus dan moet alles komen van Hadj-Moussa en Paixão. We hebben nu gezien dat dat teveel gevraagd is."

3-4-3-systeem

Zwarts antwoord op de vraag of Feyenoord wel de selectie heeft voor een 3-4-3-systeem was tweeledig. "Het is lekker voor bepaalde types, zoals de wingbacks als Nieuwkoop. Maar als je kijkt naar de spelers aan de zijkant, is er voor bijvoorbeeld Leo Sauer eigenlijk niet echt een logische plek meer in dit team. Paixão vind ik vanaf de buitenkant ook beter dan aan de binnenkant. Priske zegt dat deze plek beter is, omdat de speler dichter bij het doel staat. Maar dan moet hij ook de kwaliteiten daarvoor hebben."

Een ander voorbeeld is Anis Hadj-Moussa, die tegen Benfica startte. "Hij had een paar leuke acties, maar hij is ook op z'n best als hij aan de zijkant de bal heeft en vanaf daar z'n acties kan inzetten. Voor veel technische buitenspelers, waarvan Feyenoord er toch een aantal heeft, is dit systeem niet gunstig. Dat is het wel voor de lopers als Nieuwkoop, maar de vraag is of je die switch daarvoor wil maken."

Plaats reactie
666

rob57 +3059

Inderdaad, als je dan toch een keer dik moet verliezen, dan maar in een oefenwedstrijd.

30-07-2024 17:12

jack.f +5087

Een kee dik verloren en het is eigenlijk helemaal niks woord er geroepen. Waar was dat ook al weer? Volgens mijn onder slot.

30-07-2024 16:52

Rickkert420FR +698

1e jaar de dramatische wedstrijden tegen Drita en 2e jaar 0-7 tegen FC Kopenhagen, toen was het ook allemaal niks en had Feyenoord niet de spelers voor het pressiespel van Slot. Maar je haalt wel de conf league finale en wordt kampioen..

01-08-2024 20:31

Proffeyenoord +798

Niet zeiken, niks aan de hand. Wij zijn wij, wij zijn Feyenoord. Sterker door strijd!

30-07-2024 00:24

GVA +554

Sommige hier zijn echte galbakken en dat na een vriendschappelijke wedstrijd!!! Met Slot verloren we in het kampioensjaar ook met 0-7 dus geef die gasten nou even de tijd en de support dan komt het vanzelf allemaal op zijn pootjes terecht!
Nu woensdag tegen AS Monaco gaan ze zeker vlammen nadat ze een aantal beelden hebben bestudeerd en weer wat tips en triks hebben gehad!!!

Niets sterker dan dat ene woord "FEYENOORD" 🇳🇬😎💪🏻

29-07-2024 23:24

Elinkwijk +1951

Milamno weg. Sauer weg.
Onze wonderdokter gaat feijenoord naar een bedenkelijk niveau brengen. Echt weg met deze vent.

29-07-2024 20:14

F5 +3070

Nou niet zo je stempel willen drukken en gewoon terug naar 4-3-3 lets go

29-07-2024 20:05

theo_de_tokkie +13633

Wat wij nodig hebben is een mister feijenoord in tangaslip!

29-07-2024 19:55

Voor altijd... +1824

Oefenwedstrijd verloren en meteen is Te Kloese een lul…
Wat een fucking domme medesupporters heb ik toch!!!

29-07-2024 19:48

mosfet86 +1918

Ken je Kopenhagen nog heugen in de voorbereiding die verloren we met 0 7, was een geweldig jaar

We moeten het gewoon even tijd geven, en laten we hopen dat het niet teveel punten kost in het begin,

29-07-2024 21:03

patrick_gloudie +2912

Kut systeem! Tenzij je spelers als phillip lahm of Roberto Carlos hebt..maar wij zetten onze talentvolle middenvelders en buitenspelers op de bank ten favure van nieuwkoop en lopes.! Wie verzint dit?? Tevens haal je alle door slot ingeslepen automatismen in een klap uit je elftal.....nee als de donder terug naar 4/3/3.. en laat talenten als zechiel . Milambo. En sauwer speeltijd krijgen!!

29-07-2024 19:09

guykroudikorsou +8379

OK gisteren was een lelijk leermoment, maar laten we daar wel van leren (Lopez en Nieuwkoop kan niet in dit systeem, Geertruida is een RCV, Ueda, Hadj Moussa, Gimenez kan echt niet).
Hoop dat Priske wel een trainer is die tegengas geeft aan al die rommel waar Te Kloese steeds mee aan komt zetten. Wiens fucking idee is het om nu weer aan te gaan kloten met Bulluade bv.?
Maar ja, er is in de organisatie verder niemand meer waar Priske naartoe kan (TD = AD) met zijn klachten. Stap des noods zelf op na een paar maanden als je niet betere spelers krijgt.

29-07-2024 18:53

Lampekap +296

Wat kan jij dom lullen zeg

29-07-2024 19:37

guykroudikorsou +8379

Stengs misschien, ookal hoop ik dat zijn physiek hem niet gaat opbreken (mn in CL) als hij veel wedstrijden moet spelen maar Timber past helemaal niet in dit systeem. Is te langzaam en loopt te weinig. Is ook niet creatief,

29-07-2024 18:44

El_Mike +1770

Joh! Creativiteit is al 2 jaar een ding.

29-07-2024 18:32

Verstappen +8155

Ben groot fan van Timber, maar creatief is hij toch niet echt? Met Zechiël, Hartman, Paixao en Stengs hebben we echt wel wat creativiteit in de basis. Hancko en Beelen zijn ook behoorlijk creatief voor verdedigers. Nu nog een creatieve RWB en dat is in ieder geval geen probleem meer bij ons.

29-07-2024 18:17

Feychris1908 +4110

Ach nu branden ze Brian af naar als die straks met de schaal in ze handen staat praten ze weer anders... Benfica heb gewoon een aardig elftal die met 2 vingers in hun neus in Nederland gewoon kampioen zou worden

29-07-2024 16:56

Raftel +6777

En als 'ie 4e eindigt? Wat dan? Wat een dom gelul dit soort comments van figuren als jij.

29-07-2024 17:16

Gironimus +3680

Chris heeft gewoon een punt. Je weet nooit van tevoren hoe het gaat lopen, dus waarom nu al de trainer afzeiken en achteraf juichen als het goed gaat?

29-07-2024 17:21

JustRens +607

net zo dom als al dat negatieve gelul over een oefenpotje waar je niet eens met je basis 11 speelt en spelers die net een week bezig zijn. Iedereen weet het meteen weer beter, zelfde als toen slot begon, vond iedereen het ook allemaal kut want zijn manier van spelen was helemaal niet mogelijk met het materiaal dat ie had.. vervolgens 3 top seizoenen gehad

29-07-2024 17:21

ruudgullit +1340

Omdat het nu heel slecht is. En we hopen dat het beter gaat straks. Dan zullen we weer blij zijn als dat gebeurt. Is gewoon een normale reactie hoor als je 5-0 verliest.

30-07-2024 03:29

FR1987 +2107

Ben het met je eens hoor, maar zie toch zelf liever ook 433 en alle spelers zijn al gewend daaraan.
Misschien is dit teveel van het goede, nieuwe coach,nieuwe spelers, nieuw systeem...

29-07-2024 18:19

nieuwsgekkie +9349

Is Benfica deze zomer zoveel sterker geworden? Waren vorig jaar niet supersterk namelijk, je kunt je afvragen of ze bijvoorbeeld echt beter waren dan PSV.

29-07-2024 18:47

Niick8383 +70

Als iedereen fit is dan heb je denk ik wel een aardige elftal voor een 343 formatie. Met Hancko, Beelen een Geertruide achterin, Hartman, Zerrouki, Timber en Nieuwkoop op het middenveld. Stengs en Ivanusec als de 2 creatieve spelers aan de binnenkant en dan Gimenez in de spits. Echter als je zoveel spelers mist en dan spelers in moet passen die normaal al niet velen spelen en dan nu op een positie die ook nog niet ideaal is dan is het een lastig verhaal, zeker tegen een ploeg als Benfica.

29-07-2024 16:32

Roytterdam +1854

Vraag is wel hoe lang het duurt voor als deze basisspelers weten hoe en wanneer druk te zetten en de automatismen erin zitten. Daarnaast heb je behoudens Smal, Trauner, Zechiel en misschien Pedersen/Ueda geen spelers die bij een blessure een plek moeiteloos kunnen overnemen

29-07-2024 16:55

marrecos +56964

Graag vervanger voor Nieuwkoop ! Rest eens

29-07-2024 17:42

Verstappen +8155

Nieuwkoop kan toch niet op zo’n cruciale positie? Daar moet een topper staan. Met Zerrouki is mijn geduld ook wel op ondertussen. Gelukkig staan Zechiël en Milambo klaar en hebben we nog geld op de bank.

29-07-2024 18:19

JOZSEFDETOVENAAR +2217

We hebben heel veel backs maar gaan zonder echte backs spelen. We hebben heel veel middenvelders maar hebben maar 2 posities om pure middenvelders op te stellen. We hebben genoeg buitenspelers maar gaan zonder echte buitenspelers spelen.

Heel leuk allemaal een nieuwe tactiek enzo maar de selectie is daar helemaal niet op afgestemd. Priske wil veel te veel zijn eigen draai er aan geven terwijl er gewoon een hele stabiele basis stond waarop hij verder kon borduren. Het zal vast en zeker goed komen maar de eerste maanden verwacht ik helemaal niets.

29-07-2024 16:28

KiprichKipsateh +885

Precies dit.
En dan moet je de onvrede van een aantal spelers , die in 4-3-3 welmhadden gespeeld, ook nog managen.

29-07-2024 18:06

Kristof.d +3782

Gimenez grootste stoorzender momenteel

29-07-2024 16:17

Roytterdam +1854

Inderdaad! “Captain” sjokt terug na balverlies van hemzelf nota bene.

29-07-2024 16:56

Kristof.d +3782

Degradatie voetbal gisteren!

29-07-2024 16:16

Kristof.d +3782

Die Gimenez is een Jorgensen verhaal. Daar krijg je geen pepernoot meer voor. Voor elk bedrag verkopen one day fly.

29-07-2024 16:15

01010 +1288

Heb vertrouwen

29-07-2024 16:20

pipapaauwe +7868

343 is kut, das duidelijk.

29-07-2024 16:09

SteffieFR +6787

Er is ook geen enkele aanleiding om 3-4-3 te spelen. Feyenoord speelt al sinds jaar en dag 4-3-3, de spelers zijn daar op ingesteld. Slot had veel succes met dat systeem, en dan denkt zo'n passant wel even het volledige systeem om te moeten gooien.
Gebaseerd op wat? Feyenoord heeft helemaal niet de spelers voor 3-4-3...

29-07-2024 15:57

Likmereet +2258

Nu ingrijpen hoor het te laat is.

29-07-2024 15:55

AfstandsSchot +9927

Plaatsvervangend clubwatcher. Een mooi beroep, en ook wat er aan het eind van de middelbare school uit m'n beroepskeuzetest kwam.

Komt wel dichtbij, zo.

29-07-2024 15:49

Thewizzard +11413

Vind je een goede plaatsvervanger van de plaatsvervanger, van de plaatsvervangend clubwatcher. Mijn support heb je

29-07-2024 16:33

AfstandsSchot +9927

Dank, maat! Het begin is er. De droom gaat uitkomen!

29-07-2024 17:04

Larsio +1419

Sahraoui was toch ook niet verkeerd geweest om dealtje te sluiten met sebaoui

29-07-2024 15:49

Peter Schlijckelmann +5205

Gezocht creativiteit Dennis, alleen met Stengs kom je er niet en waarom het systeem omgooien waar je 3 jaar goed mee gepresteerd en de jongens gewend aan zijn, alleen omdat Priske dat wil, eigenaardig eigenlijk, zou hij ook niet moeten willen.

29-07-2024 15:27

Noud +11250

PANIEK in de Fucking Tent!

29-07-2024 15:26

Burgerking +2242

Goeie bandnaam

29-07-2024 18:09

fracdc +2403

Tussenseizoen

29-07-2024 15:24

prikse er een in de palen +32

Stengs en timber missen we heel erg hopen dat ze snel terug zijn⚽️🔥

29-07-2024 15:18

john-12 +1374

Zolang je het blijft proberen met Lopez en nieuwkoop op de flanken, blijft het mislopen. Voetballers zijn er nodig op die posities, geen harde voeten!

29-07-2024 15:14

beppie172 +67237

Je hebt geen alternatief op links vanwege de blessures, dus best vreemd om het over 'blijven proberen' te hebben. Of je moet Hancko daar neer willen zetten maar dan lever je in de opbouw vanuit LCV en qua verdedigende kracht heel veel in. Je hebt namelijk geen waardige backup voor Hancko.

Nieuwkoop op rechts kan prima, maar als je Kasanwirjo ipv Luts RCV zet dan weet je dat dat lastig gaat worden. Daarnaast is Hadj Moussa niet perse een speler die naar binnen speelt waardoor de ruimte voor de overlap er ook regelmatig niet is. Met Stengs werkte dat veel beter.

29-07-2024 15:52

john-12 +1374

Eens, Hartman wordt Hart gemist in deze speelstijl, Lopez komt dik tekort. Daarnaast spelen met zerouki en geertruida vind ik ook wel een zwaktebod hoor, geetruida gewoin weer naar de verdediging en ga dan met zechiel, of milambo spelen, maar niet met zoveel defensief ingestelde types op het middenveld..

29-07-2024 18:10

bd +1242

Sorry, goede speler maar timber is niet creatief

29-07-2024 15:05

J H.N +147

Gewoon dom we zijn ingespeeld op 433 blijf dan daar bij !!!

29-07-2024 14:53

luc86 +3741

"Voor veel technische buitenspelers, waarvan Feyenoord er toch een aantal heeft, is dit systeem niet gunstig. Dat is het wel voor de lopers als Nieuwkoop, maar de vraag is of je die switch daarvoor wil maken."

De vraag stellen is hem beantwoorden. Het is ook helemaal geen 343, het is gewoon 532 met 5 verdedigers. Je gaat van een aanvallende opvatting naar een defensieve, terwijl je hele elftal is samengesteld op basis van 433. En niet alleen dat maar ook heb je een visie opgesteld waar dat systeem in vastligt en dat is nu leidraad in de jeugd. Nu blijkt dat voor Priske dit 532 een must is vind ik zijn aanstelling door te Kloese moeilijk te begrijpen.

29-07-2024 14:16

broodje +5865

Waarom 532? Je speelt toch niet met 2 spitsen..

Het is volgens mij een 5221 of 523...

Voor de rest ben ik het met alles eens..

29-07-2024 14:21

luc86 +3741

Volgens mij wisselt het een beetje tussen 532/523 momenteel soms 1 vleugel en 1 spits en soms een middenvelder minder. Doet er ook niet zoveel toe, in het veld zie je toch vaak dat die posities wisselen, soms op de vleugel dan weer net achter de spits of er naast, dan toch even een verdediger op het middenveld.

Maar door die verandering in samenstelling lever je hoe dan ook aanvallende en creatieve kwaliteiten in en ga je behoudend spelen. En je gooit eigenlijk een groot deel van wat je opgebouwd hebt onder Slot overboord.

29-07-2024 14:24

ReturnoftheMac +30749

Voor mij ook 523

29-07-2024 14:26

Henk +423

Er zijn nu wel heel veel spelers met de nodige creativiteit die niet goed renderen in dit systeem tot nu toe! Jammer voor Ivanusec/ Sauer/ Slory / Hadj Moussa/ Milambo.

De wat minder begaafde lopers Nieuwkoop / Pedersen / Lopez renderen meer in dit systeem.

En wat als Geert blijft? Wat wordt zijn positie dan. Hoop dat Priske wat bijdraait met zijn systeem en kijkt naar de aanwezige spelers

29-07-2024 14:06

Roytterdam +1854

Denk dat Ivanusec hierin juist wel goed uit de voeten kan, die heeft het als echte linksbuiten nog niet laten zien. Geert gewoon 1 van de 3 centrale

29-07-2024 16:59

Richardmas +1779

Joh, haal bij welke club dan ook de 2 beste (aanvallende) middenvelders weg, en je hebt minder creativiteit. Zelfs een City of Real vangt zulk gemis niet moeiteloos op zonder erop achteruit te gaan.

29-07-2024 14:06

VanKlotelenBurg +4154

Het nieuwe systeem schreeuwt om een speler als Ivanusec, een op het centrum gerichte linksbinnen met techniek en overzicht. Ik hoop dat Priske hem de kans geeft.

29-07-2024 14:02

AntonioSanting +16883

Sauer Giminez Stengs
Timber Zeychiel Milambo
Hartman Hancko Beelen Aankoop
WelleReuter

29-07-2024 13:58

VanKlotelenBurg +4154

Zolang Aankoop er nog niet is zou ik toch Geertruida op rechts zetten

29-07-2024 14:06

AntonioSanting +16883

Systeem bouwen om je kwalitatief gezien minste spelers.. heel raar.
Ben er bijna zeker van dat het een vooropgezet plan is, hij deed het ook bij Sparta Praag. Terug schakelen naar het oude systeem.
Blijkbaar kan hij met dit systeem het team tactisch gezien optimaal voorbereiden voor een lang seizoen.

29-07-2024 13:56

FrBubba +19816

Gewoon terug naar 4-3-3 en pressing spelen.
Waarom moet iedere trainer het persé weer anders doen?

29-07-2024 13:48

AirMax1 +1677

voortaan Ivanusec/Zechiel naast Timer op middenveld. Zerrouki weg, gaat em niet worden.
En ik wil Slory langer dan 15 minuten aan het werk zien.

29-07-2024 13:46

blinddooreenfakkel +696

Bullaude komt terug gozers, komt helemaal goed

29-07-2024 13:42

KiprichKipsateh +885

Ik hoop met je mee. Heb alrijd gedacht dat hij creatieviteit kon brengen

29-07-2024 18:09

5c8 +2825

Liever dat Priske hier in een oefenduel achter komt dan in een wedstrijd die er toe doet.

Hopelijk heeft hij nu het licht gezien.

29-07-2024 13:42

Chompie +6

Het licht??? dan gaan we terug naar 433. we hebben de spelers niet met wat hij wilt.
of de Vrij halen.
Hancko de Vrij Beelen. lijkt me wel wat

29-07-2024 13:50

5c8 +2825

Ja. Het licht = 4-3-3.

En neem een ava.

29-07-2024 13:55

arieroos +7

Als je investeert op Conference league niveau dan moet je geen Championsleague niveau aan resultaten verwachten. Dit los van Benfica. Het gaat niet om spelers die het misschien beetje beter doen. Teveel breedte investeringen en talenten die zich nog moeten ontwikkelen( op zich prima) maar (nog) geen echte kwaliteit die er direct staat en kan leveren. Maar wat niet is kan nog komen. Nederlandse clubs staan nu eenmaal achteraan in voedselketen.

29-07-2024 13:37

joopkater +6420

Je vrije mensen in de opbouw zijn nu je dolle dravers op de flanken, misschien kun je daar iets aan doen Priskje?

Duidelijk dat Luts op de plek van Kanslooswirjo al een slok op een borrel zal schelen, maar dan moet je weer verder, kijkende naar dynamiek, dan zou je Zechiel best op die plek kunnen zetten ipv Nieuwkoop of Lopez. Kunt wel een dolle draver houden voor diepgang

Maak mij geen illusies dat er op die plekken een versterking komt, zolang jongens als Pedersen er nog zijn

29-07-2024 13:36

FRANKIEBOY9 +320

Maar om dat te weten moet je het ontdekken. Ik denk dat Brian Priske in sommige wedstrijden moet switchen van systeem naar systeem? Dus niet constant 3-4-3. Dat heeft deze wedstrijd ook bewezen, dus makkelijk zeggen dat het enige systeem niet werkt is voorbarig. Meerdere systemen moet Feyenoord kunnen spelen. Veel aanknopingspunten heeft Brian Priske. Ik ben een Priske Believer. Ik wil dit hele seizoen geen Priske out horen! Waag het eens betweters op fora!

29-07-2024 13:36

Jossa +4462

Fora en fauna beste.

29-07-2024 13:37

Thewizzard +11413

Okay hotshot, als jij het zegt........

29-07-2024 16:39

hoebahoeba +2230

Verbaas me er over dat Luka niet speelt. Zou toch juist enorm moeten floreren in dit systeem waar hij volledig in zijn kracht kan worden gebruikt.

29-07-2024 13:34

hoekieuitzoekie +21783

Ik dus ook. Zou hij nog/weer niet fit zijn ofzo? Snap niet waarom hij gepasseerd is gisteren.

29-07-2024 13:36

Ruubje +3212

De vraag is: kan Zerrouki Wieffer adequaat vervangen? Zo nee, kan Zechiël dat dan misschien?

29-07-2024 13:25

linksbek +17803

De tijd zal het leren

29-07-2024 13:27

delangemuur +11778

Iedereen maar zeiken over dat systeem. Als het echt niet blijkt te werken dan houd Priske er echt niet aan vast. Hij heeft het bij Praag ook niet vanaf het begin ingezet

29-07-2024 13:23

Brommerpech +73827

Daar werkte het direct. Ging het spelen omdat hij er met een ander systeem vanaf gepoetst werd.

29-07-2024 13:24

delangemuur +11778

Zou bij ons ook zomaar kunnen gebeuren. Dat hij moet bijschaven is wel overduidelijk, want iedere middenvelder die diep gaat tegen ons staat nu direct 1:1 met de keeper

29-07-2024 13:29

KomenwijuitRotterdam +10

Ik neem aan dat wij net als iedere topclub kunnen switchen naar andere formaties.
Zodat je het in een wedstrijd ook om kan gooien.

Overigens verbaasd het mij wel dat de jeugdteams nu ook ineens volledig om moeten naar 3-4-3.

29-07-2024 13:20

dehelvandeurne +4237

Als Feyenoord echt top wil worden dan zal er voor de doelman een goede keus gemaakt moeten worden. Rechtsback verbeteren of meer duidelijkheid hoe hij moet staan. Nieuwe kanjer als linksback. Zechiel mogelijk voor Zerrouki en nieuwe links- en rechtsbuiten. Spits????!!! Dus nog heel veel werk aan de winkel.

29-07-2024 13:15

Brommerpech +73827

Kenneth Perez halen.

Kent Priske.

29-07-2024 13:13
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties