Bryan Linssen en Luis Sinisterra blonken in het duel van Feyenoord tegen Union Berlin uit op het veld. De redactie van RTV Rijnmond is vooral lovend voor de man die langs de lijn stond. Trainer Arne Slot krijgt dan ook de complimenten van journalist Ruud van Os.
"Zonder twijfel de beste aankoop ooit van Frank Arnesen", vertelt Van Os in de podcast. "Slot begrijpt het spel en is realistisch. Hij is geen fossiel en gaat mee met zijn tijd. Hij durft zich aan te passen aan de tegenstander. Bovendien vond ik het goed hoe hij sprak over het afsteken van vuurwerk. Hij zegt duidelijk dat de supporters er ook zonder vuurwerk een mooi feest van kunnen maken. Hij krijgt daar sowieso kritiek op, maar dat deert hem niet. Een dikke pluim voor hem."
Van Os is ook lovend over de sfeer in De Kuip. De supporters waren voor een deel verantwoordelijk voor het goede spel. ''Feyenoord pakt een ploeg in dit soort duels bij de ballen en laat niet meer los. Daar kan de tegenstander niet tegenop." Sinclair Bischop zag ook Sinisterra weer enorm belangrijk zijn voor Feyenoord met zijn creativiteit. ''Voetballend gezien de man of the match. Hij kan het openbreken met een individuele actie, iets waar het Feyenoord nogal eens aan ontbeert.''
Topreactie
Sandap +4494
Hey, als jij onlangs vuurwerk hebt afgestoken in de Kuip, bestuursleden van je eigen club, én zelfs van eerstvolgende tegenstanders loopt lastig te vallen, gedijt op geweld, zowel tegen supporters van andere clubs als tegen onschuldige ondernemers, het heerlijk vindt om cultureel erfgoed onder handen te nemen als je te gast(!) bent elders, en ten slotte je jezelf, door al het bovengenoemde, een échte vindt en de supporters die weigeren deel te nemen aan het bovenstaande niet, dan verzoek ik jou vriendelijk, doch dringend, om de tyfus te krijgen.
Plaats reactie
Snoek1974 +1827
Alleen de spelintentie zegt al genoeg en we zijn weer vaak met 4 a 5 spelers in de zestien en is leuker om naar te kijken . Soms lukt het niet , dan niet gelijk panikeren , tegen RKC had het gezien de kansen ook gewoon 5-2 kunnen worden en dan praten we heel anders
Huisman +25168
Het slot op de deur
Feijenoord +5523
Slot snel verlengen!
Pascal .K +2131
voor mij is het seizoen al geslaagd heb nooit zoveel goede wedstrijden gezien en een team dat er in ieder geval voor gaat. en ja er zullen wedstrijden zijn dat het niet lukt. maar alles beter dan 30 wedstrijden 100x tikki breed zien
JDN1987 +22965
Precies we winnen dan hoogstwaarschijnlijk geen prijs. Maar we hebben wel plezier! En dat is ook anders geweest met en zonder prijs.
panache +7872
En uiteindelijk ga je wel prijzen pakken.
JustiniM32 +226
Eu considero o Slot um bom treinador, tem um estilo moderno e tenta extrair o melhor da equipe. Lamento profundamente os pontos perdidos contra o RCK e contra o Vitesse... na minha opinião devemos focar na Eredivisie para em 1 ou 2 temporadas conquistar a liga.
Sobre o Arsene ele deveria olhar com carinho para o Brasil. Com o orçamento em Euro você pode contratar bons e promissores futebolistas.
Segue uma relação para ele, vocês podem encaminhar para ele:
Yuri Alberto Monteiro - Internacional - 20 anos (Atacante promissor)
Bruno Henrique - Flamengo - 30 anos (O melhor futebolista do Brasil)
Gustavo Scarpa - Palmeiras - 27 anos (Meio campo ágil e excelente na batida na bola)
Artur Victor Guimarães - Red Bull Bragantino - 23 anos (Melhor jovem futebolista brasileiro)
Aqui temos bons jogadores e Portugal já descobriu isso, o Ajax está contratando muitos brasileiros e por que o Feyenoord não?
1908-2008 +2562
In Slot we trust.
rebel1983 +745
Gewoon een degelijk seizoen tot nu toe
ook al is utrecht uit vitesse uit jammer het kan gebeuren.
Maar rkc thuis gelijk met zoveel kansen een gelijkspel en weer domme goals tegen niet
als we 3e worden min 4e en doorgaan in europa is voor mij persoonlijk dit seizoen een succes
voor de kameraden die gister samen met mij verantwoordelijk waren voor de goede sfeer mijn dank is groot
Peterk +34894
als je 4e wordt met dit budget dan heb je gewoon gefaald.....
FR_Domingo +14899
RKC en NEC thuis waren gewoon hele domme potjes van ons.
JDN1987 +22965
Alles onder plek drie is falen. Oke prijzen winnen we niet maar plek 3 is van Feyenoord
PutdekselGooier +11017
Het is wel zo, dit is letterlijk de eerste trainer bij Feyenoord die ik bewust meemaak met een visie en inzicht. En nee, Fred Rutten had dat niet.
Baksteen +3678
Andere trainers zeiden ook dat vuurwerk niet kon, al dachten ze net als Slot wat anders.
Peterk +34894
Precies, men doet nu net of Slot iets unieks zegt. Maar wij zitten nog in het stadium dat alles wat Slot zegt wordt bewierookt terwijl hij wat betreft dat vuurwerk niets maar dan ook helemaal iets bijzonders of nieuws zegt.
Technicus +18712
Jij zit kennelijk in het stadium waarin je alles wat arnesen doet bekritiseerd en alles wat Slot doet bagatelliseerd.
panache +7872
Nou ik zag Slot gisteren genieten van de pyro. Was duidelijk te zien op tv.
FRlegend +17063
Als fakkels nu zorgen dat we winnen zijn de fakkels ook verantwoordelijk voor al die kut seizoenen.
Willem_B +55774
Die is te diep voor de meesten schat ik in..
nlx78 +1758
Misschien waren het toen oneven aantallen en nu een even aantal.
Baksteen +3678
Als de fakkels al voor het begin singaal zijn gedoofd, hoe kunnen ze dan zorgen voor winst of verlies?
balophetdak +484
Als Slot verstandig is vetrek die na dit seizoen omdat hij niet wil werken bij een club met zulke verziekte supporters.
Hij ambieert ook het hoogst haalbare en dat wordt straks door uefa straffen weer teniet gedaan door uitsluiting of spelen zonder supporters
Baksteen +3678
Ga lekker Excelsior supporten en val ons niet lastig met je drama.
feyenoord_Freak +14036
Slot van goud 🥇🥇
Held18 +1709
Als Geertje ,zijn oude niveau aan kan tikken heb jer een goede aan voor de cv positie.
Cluip +5854
geertrauner
ricambi +391
maar mis een beetje de lof voor ons kale kletser trauner. die vent is echt rots in de branding
RVF +12388
Dat is echt een beest inderdaad
Artycuno +7553
Je zag hem ook van oor tot oor stralen toen hij al het vuurwerk zag,prachtige kerel
corfr1912 +8860
Bijlow natuurlijk
Andone +1557
Senesi niet gemist. Geertruida erg goed. jahanbakhsh erg matig. kökcü blijft goed spelen. knappe overwinning.
RVF +12388
Wel benieuwd naar die Nelson, laat Alireza maar weer even knokken om zich in de basis te spelen
Feyenoorder +2377
De tegengoal was wel Geertruida aan te rekenen.
Willem_B +55774
Heb ik eens terug gekeken, deels mee eens. Vooropgesteld vind ik eigenlijk dat Justin baas moet zijn in zijn doelgebied, hij kwam en ging terug en was weg. Hij had het duel aan moeten gaan, knie vooruit en weg stompen die bal
panache +7872
Nee niet echt. In eerste instantie dekte Til die gast. Doordat Trauner verkeerd kopt stond iedereen uit positie. Beetje pech.
corfr1912 +8860
Dat zegt iedereen hier maar Bijlo heeft normaal die voorzet en die stond gewoon te slapen. Het gaat mij veel te ver om dat op Geertje de schuld te geven. Bovendien was het in het 5 m gebied wat voor de doelman moet zijn.
[FR]Thomas +227603
Geertruida begon niet goed, maar speelde verder echt heel sterk. Die ene pass was ook briljant
corfr1912 +8860
Hij speelde en dribbelde ook met zijn linkse voed dat vond ik frappant. Normaal gaat een rechtsgeldige ook uitverdedigen naar rechts en dat gebeurde niet dat is al 4 punten extra voor hem.
RichardT-07 +1422
de naam van sini lees ik veel. maar Geertruida speelde ook een hele goede wedstrijd. Je miste senesi geen seconde
poklaan +2491
Had wel extreem veel moeite met die gigantische spits van hun, viel ook bijna de 0-1 uit maar daar zat Trauner gelukkig nog tussen. Maar verder inderdaad prima gespeeld, zeker gezien het feit dat hij links moest spelen.
stamplust +24665
Bij de tegengoal stond hij er apathisch bij en deed niets. Echt aan hem toe te schrijven.
feyenoord_Freak +14036
Je bedoelde Geertruida toch hij stond erbij als het wassen standbeeld van Amerika toen dat tegen goal viel inderdaad .
stamplust +24665
ja idd Geertruida. Zojuist bij de wedstrijd herhaling nog eens goed opgelet. Hij speelde overigens verder een puike wedstrijd.
Andone +1557
mee eens
JDJ +17972
Snel langer vastleggen voordat de knjb hem wil hebben als opvolger van Van Gaal.
corfr1912 +8860
Kazanl Hij was transfer vrij en mocht van AZ onderhandelen met clubs maar toen eruit kwam was AZ boos. Dus niks gejat.
kazan +1461
Slot is eerder gejat dan gekocht, maar wel klasse gedaan
timadi +187
Ben heel benieuwd naar jouw uitleg hiervan.
smerik1985 +4761
Welkom op de wereld
Andone +1557
gejat? hij belde zelf?
Baksteen +3678
Zijn contract liep toch gewoon af bij AZ?
Dezwartetulp +76942
Ik hoef als Slot-fluisteraar echt niet in de spotlights, maar een klein complimentje ook voor mij in deze podcast was toch wel leuk geweest....
jepe1949 +6719
Ik heb een vriend. Die een vriend is van. Die weer een buurman heeft die naast een verre neef van een van die mannen van die podcast woont. Ik heb het al doorgegeven want je hebt natuurlijk groot gelijk. Het kan even duren want die vriend van die vriend maakt op dit moment een wereldreis. Hij is al drie weken buiten internet bereik dus wat hij doet?
Dezwartetulp +76942
Jouw endorsement maakt dat ik daar het geduld voor kan opbrengen...
jepe1949 +6719
Kijk.
Dit is nu een reactie van niveau zoals de oude heer Olivier B. Bommel placht op te merken.
En zoals de wijzen zeggen.
Geduld is een schone zaak.
Ik heb wel al een korte reactie ontvangen maar de lijn was zwak.
Ik verstond iets van drie weken na St. Juttemis.
Het heeft mijn aandacht.
Peterk +34894
iemand die Diemers wel een goede speler vindt die bij Feyenoord hoort te spelen krijgt natuurlijk weinig bijval....
Deanustulp +1430
Ik geef je wel een frikandel speciaal als wij straks weer bij een familiereunie zijn broer
SirPsychoSexy +2285
Ik denk dat ronaldo (braziliaanse) de beste aankoop van arnesen ooit is geweest.
Ladinsky2021 +6060
Ja, voor spits van dat kaliber die er 2 jaar lang 30 per seizoen inschopt en dan voor recordbedrag wordt verkocht zou zelfs ik Arne Slot willen inruilen.
Kromme038 +1421
Slot is een van de beste dingen die Feyenoord in tijden is overkomen. Hij heeft een goede visie voor het huidige spel en de toekomst. Hij wint wedstrijden en maakt onze club weer gezond. Brein van Bergentheim!
campie010 +3663
Ik heb al 38 jaar een seizoenskaart maar vond het juist gisteren wel meevallen. Die mannen van Berlin hadden voor een groot gedeelte de overmacht qua geluid. Ik vind dat juist dat de sfeer er alleen nog maar is als we achterstaan (opzwependesfeer) en/of ruim op voorsprong staan.
smerik1985 +4761
Mee eens. Zeker het eerste gedeelte van de tweede helft was stil.
rickz +14894
Niemand houdt je tegen om zelf je muil open te trekken hoor
campie010 +3663
Het is een reactie op een reactie Einstein. Er staat nergens dat ik mijn "muil" niet open trek...
Andone +1557
helemaal mee eens. sowieso wordt er te gezongen. als Twente er zit bijvoorbeeld, die zingen 90 min lang. bij Willem 2 ook altijd veel lawaai.
Fhasil +1878
Hij kan wel zeggen dat we pret kunnen maken zonder vuurwerk alleen iedereen heeft kunnen zien dat een dergelijk statement van de trainer helaas tegen dovemansoren is gericht. Erg jammer weer.
Feyenoord speeldde trouwens best aardig tegen een draak van een tegenstander… zo goed is die bewierookte bundesligga toch ook weer niet.
Zat heel weinig voetbal in dat elftal uit Berlijn. Verdiende overwinning dus en op naar de volgende ronde..
Peterk +34894
ja, die Duitsers vielen tezamen met Dortmund zwaar tegen. Alleen Bayern is van buiten categorie maar de rest...Het is geen toeval dat beide clubs toch min of meer weggespeeld zijn....
Fhasil +1878
Eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat Bayern andere Duitse clubs incl. Borussia en Leipzig stelselmatig leeg koopt. Ze versterken zichzelf en verzwakken tegelijkertijd de tegenstanders in de bundesliga.
Baksteen +3678
De andere krijgen wel leuke bedragen, het is aan hun om dan een goede nieuwe speler te halen voor dat geld.
jepe1949 +6719
Ja dat vuurwerk is leuk om te zien.
Ik ben alleen benieuwd hoeveel ogen er gisteren weer gesneuveld zijn.
Als dat nu keer op keer nul blijft.
En dat 2-3 seizoenen lang.
Dan stem ik voor.
Zo niet mag het van mij achterwege blijven.
Of steek het buiten de Kuip af.
FeyUU +2304
In ieder geval een voorhoofd
jepe1949 +6719
Die telt dan voor 3 ogen.
hakuna +2065
Ook een dik compliment aan onze supporters van Berlin. 90 minuten gezongen, gesprongen en hun club aangemoedigd! Zorgde voor ook voor een mooie sfeer.
dEADER20 +2660
Ik stond op X, maar ik heb ze weinig gehoord eigenlijk. Eerste kwartier was het nauwelijks gevuld. 2e helft hebben ze een kwartier gek gedaan, maar toen de 3-1 viel waren ze weer muis stil volgens mij
Luuk010 +278
Linssen niet als linksbuiten gebruiken in een 4-3-3 systeem daar heeft hij niet de kwaliteiten voor.
Als spits doet hij het goed.
jepe1949 +6719
Linssen kan dat wel degelijk.
Hij wil het alleen niet meer spelen.
Dus liep hij tegen RKC directe concurrent Dessers bewust in de weg.
Slot heeft dat gezien en gaf gisteren de waarschuwing af.
Dessers erin? Dan Linssen eraf.! Nelson komt eraan. En die kan ook als linksbuiten spelen.
GeorgeMartin +2565
Laten we hopen dat Slot een langere periode bij ons wil blijven en niet naar de concurrent overstapt
1908forever +18262
Ik zeg al enige tijd dat ze het contract van Slot met meerdere jaren moeten verlengen.
Een betere coach kunnen we niet vinden of betalen.
Hij is echt het beste wat Feyenoord kon overkomen.
Beste aankoop in een ongelooflijk lange tijd.
Peterk +34894
Daar heb je 2 partijen voor nodig maar ook als hij een langjarig contract heeft en er komt een grote club en Slot voelt er wat voor dan nog kan je hem moeilijk aan zijn contract houden. Een trainer die diep in zijn hart eigenlijk wel weg wilde kan dan toch niet meer goed functioneren en dan is het einde oefening....
PelleGraziano +46
Bovendien, met z'n eigen move naar Feyenoord heeft hij laten zien wel gevoelig te zijn voor interessante aanbiedingen.
ringostar1 +2665
Missen eigenlijk nog een echte spits die echt de goals maakt hopelijk komt die er ooit weer....
luke010 +760
Diallo na de winterstop
panache +7872
Linssen doet het gewoon goed in de spits. Enorm irritant om tegen te spelen.
We creëren genoeg en maken ook genoeg doelpunten.
WvH +15419
Linssen staat 3e op de topscorerslijst. En 2 x gescoord in de Conference League. Het is ook niet gauw goed.
1908forever +18262
Linsen is voor ons gewoon een topspits met zijn maniertjes.
Peterk +34894
Het is geen topspits, ook niet voor ons, daar ligt momenteel nu juist het probleem....dat is niet opgelost omdat je gisteren gewonnen hebt. Die overwinning is louter te danken aan de kwaliteiten van Sinisterra. Zonder hem had je niet gewonnen....
beppie172 +65926
Noem eens een spits die het beter gaat doen in dit systeem? Jagen, storen, scoren, vuilemeters maken voor medespelers en assists geven.
13eer +3825
Lukaku
Tistogwa +50694
Er zijn niet veel spitsen die onder Slot, Linssen zomaar uit de basis gaan spelen.
Slot kijkt verder dan alleen individuele kwaliteiten en vindt het belangrijker wat een speler aan het TEAM toevoegt. Linssen is verschrikkelijk belangrijk in de omschakeling bij balverlies in de voorste linie en in het onmogelijk maken van de opbouw van de tegenstander.
Een nieuwe spits zal dat ook moeten brengen. Zoveel lopen er niet rond (betaalbaar) die dat op kunnen brengen.
Daarnaast speelt Slot een spelletje waarbij hij niet afhankelijk wil zijn van alleen een spits.
Als er dit jaar nog een speler bijkomt voorin, zal dat voor de breedte zijn met name als stand in voor de linkerkant
mellie +7544
Iedereen de beste wensen nog trouwens! Wat een vuurwerk hè🤣🤣. Ik wist niet dat het naar voren geschoven was dit jaar
dkuh013 +2082
daar moet je trots en blij mee zijn jah , lekker de spaarpot van feyenoord die ooo zo hart nodig is leeg maken . en traks janken dat er niets meer mag
tfey +1067
Precies, gaat weer minimaal 50K kosten.. wederom super bedankt!
Fhasil +1878
Hoe krijgen ze het toch het stadion in …..
mellie +7544
Dan heb je niet goed gekeken. Ik stond buiten het stadion die zooi af te steken
Gregor +5269
Zo, Dick wordt even weggezet als fossiel
Technicus +18712
En terecht
HuuV +6263
Hoe is het met de kameraad uit DD?
Waakvlam1989 +17507
Wat was daarmee?
Ginnungagap +3485
Kreeg een VUURPIJL op zn bek. Hersenloze mongool die dat afsteekt in een stadion
panache +7872
Ja heb dat ook gezien. Heb er nog trauma's van. Soms krijg ik nachtmerries. Ben ervoor in therapie.
Waakvlam1989 +17507
Ik zag inderdaad dat ze die voor de wedstrijd in die richting afschoten, maar wist niet of ie ook daadwerkelijk iemand had geraakt. Ja, dan ben je niet wijs als je dat doet. Was misschien bedoeld voor het uitvak. Echt ziek
Stoetoe +357
https://www.uefa.com/uefaeuropaconferenceleague/player-of-the-week/#/
STEMMEN
ricodetico +13013
Hoe staat hij er voor? Ik heb gestemd, maar een speler die bij een Noorse club tegen AS Roma 3x scoort en 2 assist levert hoort eigenlijk te winnen.
AntiNeusspray +12615
Gedaan!
Botheim was echt kneitergoed gisteren.
edjeee +996
die linsen lijkt wel waus op die foto
GeorgeMartin +2565
Wat een foto. Lijntje pep en gaan!!
jayjay49 +7839
Inderdaad Arne Slot is een KANJER!
Dank Arne voor het voetbal dat je ons brengt!!
En in 4 maanden tijd heb je alle spelers 100% beter gemaakt en een (H)echt TEAM gebouwd.
Complimenten, ga ZO door!!👍😀🙆
....... dan heeft Feyenoord weer toekomst!🙆
MJ75 +4449
Het mooie vh aanvallende voetbal onder Slot is dat Feyenoord nu gebruik kan maken vd steun vh legioen als zij de ploeg wil zien “jagen, jagen”; dat was vorig jaar wel anders toen het publiek de voorhoede min of meer naar voren schreeuwde en de rest vh team vaak verder naar achteren bleef staan waardoor er grote gaten vielen voor de tegenpartij. Deze voetbalvisie past dan ook heel goed bij Feyenoord en wordt hopelijk in de jeugd er al in gebakken.
Peterk +34894
Ruud van Os, is dit dezelfde man die na RKC nog zo'n kritiek had op Slot?Ik kan nu al niet wachten op zijn commentaar na Cambuur...
Reintjuh +5319
Ja die v Os klopt, daar had hij ook gelijk in maar dat mag niet van jou ?
rvp62 +1761
Daar had hij geen gelijk in. Dat sloeg namelijk nergens op wat Van Os uitkraamde.
Reintjuh +5319
Ok dan.
Peterk +34894
Ik schreef toen dat hij daar gelijk in had maar daar gaat het niet om. Het gaat om het wispelturige wat mij stoort. Het ene moment ov rdreven ophemelen zoals nu en daarna weer een veeg uit de pan geven in een tijdsbestek van 5 dagen...,
ricodetico +13013
Het lijkt FR12 wel
Azzurri +12525
Laat dit peterk niet lezen. Complimenten voor Arnesen dat zal hij niet accepteren..
Tapiaz +28543
Ja dat wordt weer billenknijpen voor Arnesen. Waarschijnlijk gaat Peterk hem adviseren om in de winterstop op te rotten en die Arne Slot mee te nemen. Ik verwacht namelijk dat Dikkertje Dap tegen die tijd ook weer beschikbaar is om ons soeverein naar de 5e plaats te loodsen!!
Sjeep +16072
Die trekt zn muil alleen open bij verlies of gelijkspel
Ladinsky2021 +6060
Ach, die Peterk aka Hasil, niet serieus te nemen dat mannetje.
Of hij zit hier gewoon een beetje te trollen met zijn negatieve gezwets, of hij is volledig verzuurd, of hij snapt er gewoon de ballen van. Kan allemaal.
gozerkerel +4365
het beste is dat slot niet eens een aankoop is, Az had ons al in de kaart gespeeld door hem te ontslaan.
los daarvan is slot de eerste trainer sinds Gio die met verstand praat. In plaats van het ideeloze voetbal gelul van Stam en de ouderwetse zaterdag-voetbalvader-aanpak van Advocaat en zijn billenmaatje Cor Pot.
Slot praat met verstand, heeft een duidelijke visie, denkt voordat hij praat, laat zich niet uitlokken door de media om openlijk zijn spelers af te vallen en ga zo maar door.
Varkenoord +697
Oké gozer
Oké kerel
Oké man
joopkater +6352
Beetje respect voor Cor Pot. Heeft echt wel een neusje voor talent, ik weet niet of je de Disney docu gekeken hebt maar hij ziet dingen die niemand anders ziet. Moderne videoanalisten zijn er niets bij.
gozerkerel +4365
Ik kreeg echt tranen in mijn ogen toen ik dat fragment zag, niet van verdriet, maar van vreugde.
Sjeep +16072
Vooral spelers die 3jaar terug een penal konden nemen
hvdv65 +8390
Slot is ontslagen omdat hij in gesprek ging met Feyenoord
gozerkerel +4365
Inderdaad, dat zei ik ook ;)
Daarna is hij trainer van Feyenoord geworden volgensmij, toch?
hvdv65 +8390
Niet echt, maar geen punt
FrNiels2017 +156831
Dat was slim gespeeld van Arnesen. Net zo sluw als Van Geel ooit met Been.
gozerkerel +4365
geen punt bij karwei
ElPanzeFr +21392
Over aankopen gesproken: wat is nu de status van Balde? Doet mee met de O21 maar is dat nog vanwege revalidatie of een andere reden
WTSGD +18145
Gewoon (nog) niet goed genoeg. Vind hem ook vrij tegenvallen bij de O21. Is eigenlijk alleen snel, moet echt nog veel beter worden qua overzicht en techniek
ElPanzeFr +21392
Dat is wel gek? Advocaat was lovend over hem
ElPanzeFr +21392
Alhoewel dat ook weinig zegt bedenk ik me :p
WTSGD +18145
Hahahaha
Lucas_010 +6597
Trauner en pedersen beste aankopen sinds hele lange tijd. De laatste speler die gekocht is en echt geslaagd is daarvoor is sinisterra. Verder allemaal net wel net niet spelers
FC Apendrecht.nl +29789
https://www.uefa.com/uefaeuropaconferenceleague/player-of-the-week/#/
stemmen
referer +629
Haha die foto van Bryan, alsof ie schrikt dat ie geselecteerd is.
IJzerenKees +130734
ook nog in een shirt van vorig seizoen
beetje slordig hoor
Sandap +4494
Hey, als jij onlangs vuurwerk hebt afgestoken in de Kuip, bestuursleden van je eigen club, én zelfs van eerstvolgende tegenstanders loopt lastig te vallen, gedijt op geweld, zowel tegen supporters van andere clubs als tegen onschuldige ondernemers, het heerlijk vindt om cultureel erfgoed onder handen te nemen als je te gast(!) bent elders, en ten slotte je jezelf, door al het bovengenoemde, een échte vindt en de supporters die weigeren deel te nemen aan het bovenstaande niet, dan verzoek ik jou vriendelijk, doch dringend, om de tyfus te krijgen.
louisvanderploeg +13007
Zo. Dat is duidelijk. Chapeau
bloed_zweet_tranen +1975
Stoer hoor
bloed_zweet_tranen +1975
Tokkie Tor miss. Meer niet.
KaiFR +261
Maar bezoek jij ook wel eens een wedstrijd?
Juicher +62287
Wat doet dat er toe? Laat me raden; anders heb je geen recht van spreken? Als je een seizoenskaart hebt kun je alles flikken onder de vlag van Feyenoord? Zoiets?
KaiFR +261
Gewoon niet mee bemoeien dan aub.
BrilletjevanvanDaele +5855
Goed verhaal doen we niets mee , en voor de duidelijkhed heb niks met die grappen te maken.
Maar heb niks van je gezien in het stadion , met je commentaar hier .Een echte sandhap dus Hollander zeiken en ouwehoeren , maar achter over leunen en wachten tot een ander wat gaat doen.
Sandap +4494
Wat loop jij nou te mekkeren? Kan jouw brein het niet bevatten dat een mening vormen over de ongeregeldheden en een stadion bezoek niets, maar dan ook niets met elkaar te maken heeft? Goed, nu we dat duidelijk hebben, voor jouw info, ik kom al tientallen jaren met enige regelmaat in de Kuip. Shit, nu heb ik alsnog verantwoording afgelegd voor iets wat volledig irrelevant is in deze discussie, kut.
BrilletjevanvanDaele +5855
gefeliciteerd ik kwam er ook 45 jaar tot ik besloot te vertrekken ( ander land ver weg van dat kouw tyfus weer) . verantwoording afgelegd, nee jullie hebben alleen een grote bek op social media en fora's maar doen er helemaal niets aan
De regering was kut heb dat 10 jaar lang gehoord een heel klein groepje wilde wat doen de rest deed niks .
Verzamel eens menings genoten en maak een onwijs spandoek scandeer eens iets tegen die gasten
Hoor jullie nooit zie jullie nooit . alleen op social media je snavel opentrekken zoals een echte hollander betaamt ouwe kankerhoeren maar nogmaals achterover leunen en een ander de keien uit het vuur laten halen.
hou gewoon je snavel of doe er daad werkelijk iets aan
Deanustulp +1430
Ik denk dat die gasten dit niet eens kunnen lezen, want het zijn meer dan 5 woorden en er komen geen scheldwoorden in voor. Smerig tokkietuig
ronnie_eindhoven +6
ik ben gevaccineerd tegen tyfus
Sandap +4494
Lekker gewerkt Ronnie, die zag ik even niet aankomen.
sjaarloos52h +21777
Je begon zo goed…
Sandap +4494
Ik snap dat het einde inderdaad wel voor wat wrevel kan zorgen en daarnaast de indruk wekt dat ik niet goed heb nagedacht alvorens ik dat zei, maar voor dat laatste is het tegendeel waar. Ik probeerde hiermee juist die groep aan te spreken in hun terminologie, alsmede het statement iets van kracht bij te zetten, maar wellicht dat het zijn doel een beetje voorbij is geschoten. Overigens zou ik ook begrijpen dat er hier sprake van een principekwestie zou kunnen zijn, maar in dit geval heb ik toch mijn eigen keuze daarin gemaakt.
sjaarloos52h +21777
Dat wel natuurlijk! Ik doe het ook voor jou hoor, Nel!
martino1987 +14724
grappig dat toch zo ongeveer het hele stadion loop te juichen als het vuurwerk wordt afgestoken. pyro vind ik ook wel leuk en ben van mening dat het ook de spelers helpt kijk maar eens naar hoe de tegenstander en onze eigen spelers erbij staan als ze het veld oplopen en dan naast elkaar staan. dus hier ben ik het gewoon niet mee eens maar verder behalve dat ik anderen geen tyfus wens zou eigenlijk gewoon normaal horen te zijn.
Okkie +1936
Voorheen hadden wij de Grote Kale Leider (jorien). Er loopt er nu weer 1 in de Kuip. Een Ge(r)not om naar te kijken. Hoeze alleen SLOT een prima aankoop?
Technicus +18712
Er is niemand die zegt dat slot de enige goede aankoop is.
Rijn.1 +2155
Hoe kom je bij alleen Slot dan?
Peterk +34894
Met de GKL is het uiteindelijk slecht afgelopen....
r-f +256
Niet begrijpend kunnen lezen en wel blaten.
Ongelooflijk....
KeyFey +3086
Eens
duitser +4317
Mooi wat hij over die disney docu zei haha
AltijdDeEerste +3911
Wat zei die?
AltijdDeEerste +3911
Thx man neef
duitser +4317
Iemand zei dat Feyenoord een lastige uitwedstrijd heeft na een europese wedstrijd.
Ruud reageerde:
"Dit is een ander Feyenoord. Dit is een Feyenoord onder een goede trainer die nadenkt over dingen. Ik heb afgelopen woensdag weer de 8e aflevering van de disney zitten kijken. Ik heb zelfs 8 woensdagen achter elkaar jankend zitten kijken. Och och och, met zoveel amateurisme. Ik kan het gewoon niet aan. Het contrast met het huidige Feyenoord is zo groot, nee onder leiding van Arne slot word er zondag gewoon gewonnen in Cambuur."
klompus88 +20272
Optyfen kutspartaan. Niemand zit te wachten op jouw mening
coenf99 +4745
Een van de beste trainers die ik heb meegemaakt. Toch vrees ik ervoor dat als er een grote club langs komt volgend jaar dat hij weg is.
Olafs +4751
Waarom vindt je/u dat?
Ladinsky2021 +6060
Weet niet of hij een ontsnappingsclausule in zijn contract heeft staan maar anders staat Feyenoord vrij sterk. Slot heeft nog een contract tot 2023 met optie voor Feyenoord om met 1 jaar te verlengen.
Kijk, als PSG of Real Madrid aanklopt ben je kansloos, contract of niet. Je krijgt dan wel een mooie afkoopsom van een paar miljoen, maar tegenhouden kun je het toch niet.
Maar zie dergelijke clubs voorlopig niet voor Slot komen, misschien over een aantal jaar. Dus verwacht wel dat hij nog even blijft, en volgens mij heeft hij het zelf ook erg goed naar zijn zin bij ons.
FR-Brabant +11070
Als die grote club langskomt met een goede zak met geld is dat toch helemaal prima?
Technicus +18712
Voor trainers wordt er niet zoveel betaald hè. Als hij vroeg zou vertrekken dan is dat een ramp.
Spiderpig +175234
Contract verlenging aub
Feyenoordqq +34730
van Geel eeuwige held beste TD ever!!!!!!
jayjay49 +7839
Een RAMP😱🤔👎👎👎
Peterk +34894
Van Geel is met 25 miljoen schuld gestart, is kampioen geworden en heeft 2 bekers gewonnen. In die periode is de club weer gezond geworden waar hij een belangrijk aandeel in geleverd heeft en er is een trainingscomplex uit de grond gestampt wat gewoon top is.. Arnesen zal er zijn handen vol aan hebben om kampioen te worden en 2 bekers te pakken....
Deanustulp +1430
Gezond? Heeft geleend van de VvF en we moeten dat allemaal nog terugbetalen. Maar wel de Bilallen en Narsings mee bekostigt. Tel uit je winst
Wietse +24167
Beste aankopen (en doorstroom eigen jeugd) van Van Geel zijn zo slecht nog niet: John Guidetti, Janmaat, Immers, Vormer, Pelle, Vermeer, Hahn, Toornstra, Bilal, El Ahmadi, Botteghin, Tapia, Elia, van der Heijden, Jorgensen, Berghuis, Haps, St. Juste, Larsson, Amrabat, Boëtius, Van Persie, Ayoub, Clasie, en Sinisterra. Met extreem weinig geld. Sterker nog met grote schuld. Technisch directeur geworden nadat Feyenoord tiende(!) geworden was. Resultaten? Tweede, derde, tweede, vierde, derde, eerste, vierde en weer derde in de Eredivisie.
Meerhoven12 +208
Clasie is eigen jeugd
FrNiels2017 +156831
Van Geel heeft echt een wereldprestatie geleverd om ons in zo'n korte tijd zo ver weg te krijgen van waar we in 2010 stonden. Dat dat nog steeds niet wordt onderkend en dat er nog steeds mensen over allerlei details lopen te zeiken alsof het geld voor het oprapen lag en men eigenlijk gewoon in 7 jaar tijd structureel Champions League had moeten kunnen halen vanuit die startpositie is echt te bizar voor woorden. Blinde haat gewoon.
Brambino +20539
Helemaal eens met Niels.
Technicus +18712
Schei eens met die V geel, zijn bijna geen spelers die hij heeft gehaald voor veel winst verkocht en de man had absoluut geen visie. Door die ontbrekende visie zijn we voor jaaaaaren teruggeworpen. Scouting, jeugd en doorstroming van jeugd naar het eerste totaal verwaarloosd. Hij liet Feyenoord heel beroerd achter en die puinhoop zijn we nu aan het opruimen.
Technicus +18712
Hahahha wat een onzin, dat hele kampioenschap was pure toeval. Dat we het toen goed deden had puur te maken met jeugd die doorkwam daar had hij helemaal niets mee te maken. Dankzij V geel is onze jeugdopleiding, scouting en doorstroming naar eerste elftal totaal verwaarloosd. Aankoopbeleid was op een enkele voltreffer hopeloos. Na gio wilde hij eerst de behoudende advocaat om vervolgens bij de zeer aanvallende stam aan te komen. Dat geeft wel aan datbhij totaal geen idee had. Blij dat we nu wel een td met visie hebben.
Peterk +34894
Inderdaad, blinde haat. Daarom moet je er ook niet zoveel energie in steken. Er zijn er hier legio die niet naar de feiten kijken maar er genoegen aan beleven met de waarheid te sjoemelen. Die stonden ook niet op de Coolsingel toen Feyenoord met van Geel kampioen was.
Wietse +24167
Zeker Niels! Ik haat Blind overigens ook. ;)
FrNiels2017 +156831
😂
FrNiels2017 +156831
Mooi rijtje Wietse, ranglijstoverzicht blijft indrukwekkend. Daarvoor 6e, 7e, 6e, 4e, 10e als ik me niet vergis
Deanustulp +1430
De VvF heeft hem eigenlijk genekt. Want toen had hij geld te besteden en maakte hij er een puinhoop van, dus we hebben gewoon nog schuld alleen heer het niet zo
Gladdeharry +9164
Tot het kampioenschap heeft van Geel het geweldig gedaan. Toen we daarna het succes moesten verzilveren heeft hij het totaal verkloot
FrNiels2017 +156831
Ach wat is nou succes verzilveren? Ook toen al hadden onze concurrenten veel grotere budgetten. Dat kampioenschap was een meesterwerk, daarna verwachten dat je dat elk jaar wel even flikt te bizar voor woorden
WTSGD +18145
2 jaar later weer nauwelijks wat te besteden hebben is iig het tegenovergestelde wat had moeten gebeuren
Brambino +20539
Heeft hij het verkloot of de trainer? De aankopen die we deden waren niet gek namelijk.
soccer4future +1521
hij is goed met weinig geld voor aankopen, maar met het grote geld is die de fout in gegaan, heeft wel tot 2017 een fantastische prestatie gezet, helemaal in de situatie waar Feyenoord in 2010 zat, is wel belangrijk geweest,
Technicus +18712
Puur toeval bedoel je, kruip eens uit z’n kont. Dankzij jouw held liggen we nu lichtjaren achter op psv en ajax. Na het kampioenschap lekker 25 weggegooid aan middelmaat uit de eredivisie. Die Grindtegel heeft ons jaren teruggeworpen en de schade is nog steeds zichtbaar. Man had totaal geen visie.
Technicus +18712
Oh jawel hoor, die aankopen waren onbegrijpelijk en fantasieloos.
soccer4future +1521
hij begon goed, hij weet hoe je een club in een financiele afgrond moet besturen, wel een belangrijke, bleef alleen te lang en zijn reputatie is wel minder geworden daardoor, hij is niet goed met veel geld,
tussenjaar +6212
je beste aankoop van het veld is nog op het conto te schrijven van van Goud!
Ratfield +3566
1,8m geluk tegenover 28miljoen aan ellende :)
FrNiels2017 +156831
Haha ja want voor de rest heeft hij geen enkele goede speler gehaald? Janmaat, Guidetti en Pelle een en al ellende?
Bovendien hoop ik wel dat we Sinisterra voor meer dan 1,8 miljoen weten te verkopen...
Ratfield +3566
nou hij heeft vooral voor een kapitaal aan kapitaalsvernietiging gedaan natuurlijk.
Van geen pyramide, tot 'topspelers' in de Eredivisie halen, die hier allemaal faalden, gratis weg mochten en daarna in t buitenland opbloeiden, je vedettes gratis wegdoen voor bewezen diensten .... ik kan wel n lijstje opstellen hoor :)
FrNiels2017 +156831
Ja een lijstje gelul. Sommige van die spelers heeft hij zelfs nog met winst verkocht en hij heeft elk jaar zwarte cijfers geschreven, ook qua transfers.
Brambino +20539
Ellende waarvan je het meerendeel met winst verkocht hebt. Ik zie geen probleem?
Technicus +18712
Ja duh de enige reden dat hij zwarte cijfers schreef was omdat hij jeugdprodukten kon verkopen. En Pelle wat ook puur toeval was. Verder bijna alleen maar rommel gehaald.
Animism +6315
Trauner is dat, maar inderdaad de enige écht gescoute speler (Sini) van van Geel was meteen raak. Gustafson was er dan nog een, maar die is niet geslaagd bij ons.
jayjay49 +7839
Ja, zijn vakantiereisje naar Zuid-Amerika!🤔😠
Technicus +18712
Optyften met die Grindtegel, bij dat hij pleite is. Eindelijk een td met visie.
jayjay49 +7839
Inderdaad Arne Slot is een KANJER!
Dank Arne voor het voetbal dat je ons brengt!!
En in 4 maanden tijd heb je alle spelers 100% beter gemaakt en een (H)echt TEAM gebouwd.
Complimenten, ga ZO door!!👍😀🙆
....... dan heeft Feyenoord weer toekomst!🙆
Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.
Bekijk alle reacties