''Zorg eerst dat je de boel onder controle hebt en kom dan met zulke teksten''

''Zorg eerst dat je de boel onder controle hebt en kom dan met zulke teksten''

Brian Priske verkeert in zwaar weer bij Feyenoord. De Deen heeft de haast onmogelijke taak om trainer Arne Slot op te volgen in De Kuip. Nu de resultaten uitblijven, groeit de kritiek. Dat de nieuwe trainer van Feyenoord zich nog eens nadrukkelijk laat gelden op sociale media, valt in de huidige situatie allesbehalve goed.

''We hebben het eerder al gehad over die huddle aan het eind van de wedstrijd, dat vinden de supporters niks,'' begint journalist Marcel van der Kraan in de podcast van De Telegraaf. ''Daar mag iedereen wat van vinden. Ik geef Trauner daarin gelijk: als we winnen, dan hoor je er niemand over. Het is wel apart en niet eerder vertoond. Het hoort denk ik niet zo bij de cultuur van Feyenoord.''

De huddle levert bij Van der Kraan niet echt kritiek op, maar de stories op Instagram doen de wenkbrauwen wel fronsen. Priske had zondagochtend om zes uur de volgende tekst gedeeld: ''New Day - new opportunities. Discipline and teamwork. God sees everything.'' De journalist denkt er het zijne van. ''Dat je nu met bijbelteksten gaat komen... Het is vrij ongebruikelijk dat een trainer dat doet. Wat krijg je dus nu? Ik zie die tekst voorbij komen en vervolgens zet een diehard Feyenoord-supporter eronder: 'God sees everything maar jij niet!'"

Van der Kraan kan de kritiek van de supporters wel begrijpen. ''Priske ziet niet dat hij in de laatste twaalf minuten misschien zijn middenveld een beetje op de plek moet houden en een verdedigende middenvelder moet inbrengen. In plaats van een spits die nog nooit voor Feyenoord heeft gespeeld en nog 120 volt in zijn schoenen had. Bij de eerste bal struikelt hij en valt, en bij de tegenaanval komt een goal. Ik denk dat die supporters dat bedoelen: zorg eerst dat je de boel onder controle hebt en kom dan met zulke teksten.''

De buitenwacht heeft weinig vertrouwen dat er snel goede resultaten geboekt gaan worden. ''Als je naar het programma kijkt, dan snap ik dat de supporters zich zorgen maken. Ze hebben nu Willem II, PEC Zwolle en FC Groningen gehad. Ze hebben eigenlijk alleen makkelijke clubs gehad, en dan moet het grote werk nog gaan beginnen. Je krijgt nu Bayer Leverkusen, nou jongens...''

Lees meer over
Brian Priske
Plaats reactie
666

tvqtgypwxb +10

De Deen lijkt wel een zendeling!Wij hebben behoefte aan een coach die gewoon met beide benen op de grond staat, geen zweefteef!

18-09-2024 18:28

petje +10733

Als je tegen W2 in de rust gewoon 3-0 voorstaat ipv 0-1....nix an de hand
Als je tegen Groningen die 0-2: gewoon over de streep trekt., t waren nog maar 10 minuten hè , is er ook niet veel aan de hand. Zelfs centjes o16 kunnen zoon wedstrijd uitspelen door vervelend doen, tijdrekken enz.
Maar nee , kansen missen zijn we goed in en dan vooral lachen.
Tactisch snapt bijna niemand het meer....
De beste keeper v Nederland op de bank zetten
In samenwerking met dtk 3e rangs spelers goed vinden?
Iedereen faalt momenteel in de organisatie...
Wij gaan een zeer slecht jaar tegemoet met spelers die veel geld waard waren maar voor bijna niets de deur uitgaan.
Ja , klopt....in ben ff niet zo positief.

18-09-2024 07:21

rober +135

Wat een onzin allemaal als Makelie gewoon rood geeft na ingeving van de VAR win je gewoon makelijk, maarja de VAR is natuurlijk niet onze vriend...
De 1 krijgt geel voor een schandalig overtreding en de ander krijg geel voor een duwtje.
Kleine dingen die een wedstrijd kunnen beïnvloeden

17-09-2024 20:57

Kwintsheul +14863

Daar heb je wel een punt.
FC Groningen had zo maar twee keer rood kunnen krijgen in de 1e helft. Die Bacuna die zonder bal in de buurt zijn schouder totaal onnodig in Nadje zijn keel plant + die aanvaller die Paixao met 2 benen keihard onderuit schoffelt.
Met 11 tegen 9 wordt het een iets andere 2e helft.

17-09-2024 23:35

faajenoort +4809

"Een verdedigende middenvelder moet inbrengen"... Welke verdedigende middenvelder? Er was niet eens een aanvallende middenvelder beschikbaar!

17-09-2024 19:14

Hark 1e +14298

Haha, eens Held

17-09-2024 20:17

Kwintsheul +14863

Dacht ik ook gelijk.
Hij had alleen Gonzalez voor Zechiël kunnen brengen qua verdedigende wisselmogelijkheid.

17-09-2024 23:37

guykroudikorsou +8304

Somehow heb ik nog steeds een gevoel dat we binnenkort beginnen te (en blijven) winnen.

17-09-2024 19:10

bendatrioolzat +34

Alledrie de gelijkspelen waren totaal onverdiend. Als we gewoon gewonnen hadden, conform het spelbeeld, was iedereen blij en was het dankzij de huddle.
Neemt niet weg dat ik me wel zorgen begin te maken…. Hopelijk is die Koreaan een soort Modric … dan wordt ‘t nog wel wat.

17-09-2024 16:51

DutchVenitian +2320

Is Arne God niet hè!

17-09-2024 16:43

FR08pjotr +20475

Ondanks dat Priske in het verleden succes heeft gehad; die Huddle en dat gedoe op Instagram VOELT aan als enorme symbool politiek

Zo van; kijk mij eens druk zijn met het team

Bij Feyenoord boven alle clubs strijkt dit ontzettend tegen de haren in. We zijn van niet lullen paar poetsen. Geen woorden maar daden.

Ik geloof er geen zak van dat het ook maar iets toevoegd voor de spelers. Je ziet ze ook staan en denken; laat maar lullen

Als hij slim is kapt hij er gewoon lekker mee. Laat zien dat je in staat bent je aan te passen naar de situatie

17-09-2024 15:34

rob_vrijenhoek +30

Laat die jongens toch gewoon de huddle doen! Waar maak je je nou druk om.

17-09-2024 16:39

Hark 1e +14298

Als Feyenoord punten verliest wil ik de TV gelijk uit zetten. Dat kan nu niet want ik moet eerst nog naar die Huddle kijken.

17-09-2024 20:19

rob57 +3049

Die huddĺe gaat tegen je werken als het niet loopt.

18-09-2024 12:51

rob_vrijenhoek +30

Waar haal jij dat vandaan?Psychologie gestudeerd

18-09-2024 16:05

Ruud.D +423

Laten we gewoon eerlijk naar elkaar zijn: het is niet goed genoeg. Werken aan speelstijl en tactiek doe je in de voorbereiding, niet in de eerste competitiewedstrijden. We hebben een schaal uit Eindhoven weggehaald. Priske moet nu laten zien dat hij wel het niveau heeft. Groningen was een ongekend dieptepunt, geen gelul daarover. Dus week vd waarheid voor Priske......

17-09-2024 15:25

FR08pjotr +20475

Hoe kun je het Priske in godsnaam kwalijk nemen dat hij nu pas uberhaupt kan BEGINNEN met bouwen?

Gvd die Koreaan heeft pas vandaag een werkvergunning. Godverdomme 17 september. Daar kan Priske toch niets aan doen?

De aankopen zijn ondermaats, maar vooral de timing zo laat in de markt is echt ridicuul.

ik stoor mij ook aan de instagram posts en dat gedoe in dat kringetje, maar Priske valt niet te benijden met de staat van zijn selectie

17-09-2024 15:36

rob_vrijenhoek +30

Als je pas na de voorbereiding de nodige echte versterkingen krijgt, spelers van blessures terugkomen, kun je moeilijk een goede voorbereiding draaien. Kijk eens wie er nu nog geblesseerd zijn! En iedereen verwacht dat het gelijk staat. Onder Slot vorig seizoen? Buiten PSV op dit moment is een Nederlandse topclub waar grote druk is het lot! Wacht maar af we worden heus wel 2e. En wat de CL betreft, kun je rekenen wat je wil. Win je van Bayer Leverkusen, is alles gelijk weer hosanna

17-09-2024 16:34

supporter1908 +1206

Op rotten deze trainer

17-09-2024 15:08

Johnny112 +45

Blijft dat je de 0-2 voorsprong erg simpel weggeeft en niemand in het veld na de 0-2 (10 !!! minuten voor tijd) de rust heeft om het professioneel uit te spelen!

17-09-2024 14:38

MaartenTT +20258

Gezeik over die huddle.
Nu wordt ineens OVERAL over gezanikt.
Ja, het begin valt wat tegen. Maar om nu ineens alles door het slijk te halen gaat mij veel te ver.
Iedere club heeft wel eens een dip. Ik weet zeker dat Feyenoord hier weer goed uit komt.
4 van de 34 wedstrijden gespeeld. WTF?

17-09-2024 13:57

Muis +844

Idd wat ik denkt.
Gr gerard:: voorverslagger op facebook en tiktok.

17-09-2024 15:05

tikkieterug +623

Ik geef dat journaille niet graag gelijk, maar dat gedweep met god komt mij ook echt ontzettend de keel uit.

17-09-2024 13:20

Alvorens +7279

Gewoon meul houden allemaal Feyenoord wordt eens in de 14 jaar kampioen wees blij dat Priske dat droom probeert te verwezenlijken dat het niet nog eens nog 18 jaar wordt met de middelen die hij heeft.
Commentaar bij Don Kloese en de scouting apparatuur en niet bij Priske!
Priske heeft zelf geen enkele spelers gehaald enof zijn niet gekomen die Priske wenste en wilden hebben. Verder moet er. ieder respect hebben voor Priske zijn handelwijze.
Priske heeft nog geen enkele competitie wedstrijden verloren' dus zo slecht is doet Priske het niet!'.

17-09-2024 13:18

dehelvandeurne +4195

Vraag mij af of Buijs het slechter doet!

17-09-2024 13:30

Alvorens +7279

Was ook een Feyenoorder en in de periode dat het helemaal niet zo goed ging met Feyenoord en zelf degradatie voetbal speelden en op de 12e plek eindigde ofzo'

17-09-2024 16:12

Ewajakokcu +2228

Groningen man man man alsof je Europees speelt 532 Koeman flashback kongolo

17-09-2024 13:15

Ewajakokcu +2228

Kitolano ijzersterke 8 en 6

17-09-2024 13:14

Ewajakokcu +2228

Alex pastoor

17-09-2024 13:13

Ewajakokcu +2228

Iedereen die Nieuwkoop wel aceptabel vond op ( rechtsbuiten ) is blind hij is geen killer om doelpunten te maken meer een man die rent , met een echte rechtsbuiten had je gewonnen Ipv 442 spelen ,

17-09-2024 13:13

simplysteef +6380

Alleen daar bruikbaar tegen een sterkere tegenstander.

17-09-2024 13:50

AadResultaat +845

Wat kunnen Nederlanders toch ongelooflijk zeiken, en Feyenoorders voorop. Dit is de reden waarom we zo'n onsuccesvolle club zijn gebleven: die gigantische onrust vanuit de achterban als t even tegenzit. Dat noemen we dan 'trouw', en we doen alsof het de club verder helpt, maar het is enorm contraproductief. Geef die Prikse eens de kans. Het feit dat er afgelopen jaar zelfs 'Arne out' werd geroepen na een mindere seizoensstart zegt genoeg.

17-09-2024 12:56

Spiderpig +177002

Bij ojox en psv zou er nu ook onrust zijn

17-09-2024 13:14

mark_de_heer +429

Priske moet een liedje zingen hi ha ho,
Priske moet een liedje zingen hi ha ho.

Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren…….

17-09-2024 12:56

ritter1969 +22

Feyenoord maakt simpele fouten
Blijf ik vreemd vinden
Je had eenvoudig driouch en parott kunnen halen
Schuiteman had je moeten doorzetten naar technisch directeur, die zit nu bij fucking Den Bosch
Eenvoudiger kan het niet, maar bij Feyenoord moet alles ingewikkeld

17-09-2024 12:53

JohnFR12 +2563

Hoe heeft deze gozert al die prijzen gewonnen bij zn andere clubs, ik tast in het duister.

17-09-2024 12:30

Paulus98 +157613

Niemand heeft meer geduld.

17-09-2024 12:18

hallo1987 +890

Mijn mening Priske rot op

17-09-2024 12:05

Glenn Lagerwaard +2150

Precies !
Probleem in de onderbuik van supporters is dat het korte termijn denken is.

17-09-2024 12:52

Danny007 +180

Ach ja, vroeger was geluk heel gewoon en geduld een schone zaak...

17-09-2024 11:47

Aproxis +3758

Sorry wordt een lang verhaal. We hebben Sparta ook gehad. Niet dat die nu zo sterk zijn maar goed.

Voor wat het waard is toch maar weer eens wat tegengeluid voor al het negatieve gezeik. Ik snap dat het moeilijk is om na de successen van Slot dit te accepteren, maar het is de realiteit en zoveel staat er ook niet meer overeind van het elftal van Slot overigens. Je mist toch echt een aantal spelers die toen fit waren en nu vertrokken zijn of niet fit (genoeg): Wieffer, Geertruida, Stengs, Hartman/Lopez, Timber, Minteh, Trauner en in de laatste wedstrijd werd Beelen vroeg gewisseld.

JC schaal: winst zonder al te best voetbal, maar wel uit minder balbezit even veel grote kansen gecreëerd met een aantal goals rechtstreeks uit het type voetbal dat Priske wil spelen. Bekijk je de cijfers dan zie je ook dat PSV meer overtredingen nodig had, wat ook wel wil zeggen dat we beter met de bal omgingen. PSV was eigenlijk alleen effectief in de laatste 25 meter (zoals vaker).

Willem II: 71% balbezit, doelpunt uit het niets, maar wel ook 2 expected goals. Eigenlijk had je dus met 3-1 moeten winnen. Een aantal 100% kansen wers om zeep geholpen (door Gimenez).

Pec Zwolle: goede wedstrijd waarin je ziet dat we gewoon over teams kunnen heenlopen als we de bezetting redelijk compleet hebben. Stengs had een groot aandeel, Gimenez maakte 2 goals, Bueno debuteerde sterk en dat tegen een team dat vooralsnog weinig goals tegenkrijgt. In 5 wedstrijden 8 tegengoals, waarvan 5 tegen ons. Met Twente en Utrecht hadden ze op papier al 2 sterkere tegenstanders (linkerrijtje).

Sparta: goede kansen onbenut aan het begin (bal op paal gekopt, schot rakelings over. Dan eerste domme overtreding Zerrouki. Vervolgens goal Sparta: Smal heft buitenspel op en loopt daardoor ook traag terug, keeper moet eigenlijk niet komen, want zo snel is Negli niet en dan moet Hancko gewoon doorlopen, maar die twijfelt met open doel. Goal is natuurlijk een beetje een toevalstreffer met zn verkeerde been.

In tweede helft starten we nog niet geweldig, maar vlak voor de goal van Timber slaat het wel om. Met de goal van timber ga je eigenlijk er weer goed voor zitten, maar dan krijg je weer 2 fouten op rij: kutbal van Smal die nog geen pass over 4 meter kan geven en domme overtreding van Zerrouki die een domme 2e gele kaart pakt (overigens allebei nog aankopen van Slot he!). Penalty moment die uiteindelijk net buiten de 16 lijkt te zijn. Maar dan doorgebroken speler neerhalen: is rood. Dubbel straffen is te zwaar, maar zonder penalty is het natuurlijk gewoon rood. Met nog zo’n 20 minuten op de klok zou je dan weer een wedstrijd hebben. Ja het is niet veel natuurlijk, maar het ziet er op papier allemaal nog slechter uit dan het is.

Groningen: eigenlijk tot de laatste 10 minuten denk je dat het wel gewoon goed gaat komen. Er waren al weel wat kansen, maar Groningen leek niet bij machte die kansen ook af te ronden. Bovendien is Groningen gewoon goed gestart en hield bij ook AZ al op een gelijkspel. Mag je het weggeven? Natuurlijk niet, maar alle wissels gebeurden wel toen we nog met 2-0 voorstonden. Zelfs met 10 man had je em over de streep kunnen trekken.

Eerste helft meteen 2 redelijk kansen. Dan de goal wat gelukkig en eigenlijk had Nieuwkoop toen al een 100% kans moeten afmaken voor de 0-2. Tweede helft gaat eigenlijk niet heel veel beter, maar toch weer veel grote kansen 3x Paixao waarvan maar 1 raak, terwijl hij 2 keer een assist had moeten geven (100% goal garantie per assist) en Gimenez had die steekbal van Timber gelijk met buitenkant links langs de keeper moeten schieten. Gaf hem toch weer net een stap extra en zette toen erg zwak in.

Daarna weer een fouten festijn van Smal: zwakke bal, dus counter en goal en bij 2e goal zit hij 2 keer mis (haalt eerst voorzet er niet uit, en sluit daarna te traag aan, waardoor CV’s moeten kiezen).

Carranza was niet slim, maar hij wilde zowel ueda als carranza zien. Zodra iedereen fit is, kan het alleen maar beter gaan.

17-09-2024 11:09

FR0341 +1701

Grotendeels eens. Smal volledig afbranden is in mijn ogen onterecht. Ja verliest de bal hoog op het veld, maar daar hoort je restverdeding het te kunnen oplossen.

17-09-2024 11:22

Aproxis +3758

Ok maar wat brengt hij in aanvallend opzicht dan? Hij gaat er nauwelijks overheen en hij verliest de bal vaak waardoor hij dus ook de aanval verpest. En je restverdediging moet ook kunnen inschatten waar balverlies wordt geleden. Hij doet het echt op kinderlijke wijze in situaties waar er totaal geen druk op hem ligt. En ook rond de eigen 16 verdedigt hij gewoon niet als een man. Ik weet dat het vroeg is, maar zie jij iets heel positiefs dat de negatieve nasmaak een beetje kan wegnemen?

Het is dat ik mn eerste bericht aan het maximaal aantal tekens zat, want ik had het graag wat verder beargumenteerd.

17-09-2024 15:25

FR0341 +1701

Eens dat hij de duels niet aanging als een man en dat hij onvoldoende toevoegt in aanvallend opzicht, vind het meer jammer dat hij de gebeten hond is terwijl mijns inziens hij niet door het ijs zakte. Maar wel eens dat dit niet het niveau is wat je als club nastreeft.

Het enige positieve dat ik kan bedenken is dat Bueno hopelijk snel terug is om dit tijdelijk op te lossen. En dat we daarna snel weer kunnen genieten van Hartman.

17-09-2024 16:21

NicoJansen +3318

Heel verhaal om priske te beschermen.
Deze man kan er echt helemaal niks van, de resultaten worden slechter en slechter.

17-09-2024 11:43

Peter.P39 +1930

Ik denk niet dat hij Priske kan beschermen, maar hij is wel realistisch

17-09-2024 12:54

Kalouless +12716

"In tweede helft starten we nog niet geweldig, maar vlak voor de goal van Timber slaat het wel om. Met de goal van timber ga je eigenlijk er weer goed voor zitten, maar dan krijg je weer 2 fouten op rij: kutbal van Smal die nog geen pass over 4 meter kan geven"

Dat is wel erg makkelijk. Ik ben groot fan van Hancko, maar hij maakte bij een 2-0 voorsprong een fout door helemaal naar linksbuiten (!!) te dribbelen en de bal te spelen naar Smal die zwaar onder druk staat. Hancko had nooit moeten gaan avonturieren bij die stand, was ie gewoon verdedigend blijven spelen dan hadden we gewonnen. De aanvoerder en trainer moeten zich aanrekenen dat ze er niet op hebben gewezen dat spelers conservatiever moesten gaan spelen.

17-09-2024 12:31

Aproxis +3758

Ik ben fan van Hancko, en had ook hoop dat Smal een goede indruk zou achterlaten. Maar ik ben dus vooral fan van Hancko door dit soort acties. Hij kiest gewoon goed zijn momenten, komt dan op en vaak heeft hij dan ook een goal of (pre)assist. In deze situatie kon het ook meer dan prima. Hij creëert een man meer situatie door zijn passeeractie.

Zet het beeld eens stil op het moment dat Smal aanneemt en kijk naar de situatie ervoor. De passlijnen zijn eerst volledig afgeschermd op het moment dat Hancko de bal krijgt. Op dat moment staat Smal ook nog veel te hoog waardoor Hancko de optie heeft om terug te gaan naar de keeper of hij kan de speler uitspelen en daarmee zie je dat Groningen dan met 3 aanvaller vooruit staat tegenover 1 verdediger. Ofwel in die situatie heb je altijd een man meer.

Wat hij daarna doet is perfect. Hij gaat niet voor de eerste aanspeeloptie op het middenveld, maar loopt door en trekt daarmee Bacuna, die tussen de linies liep om af te schermen, naar zich toe. Daarmee creëert hij een zee van ruimte en geeft hij Smal 5 afspeelopties. Kijk maar naar het moment dat Smal de bal aanneemt. Hij kan kiezen voor simpel: meegeven aan Hancko die gewoon zijn man goed afschermt zodat hij kan doorstomen, maar die opties in het midden, had Smal zeker moeten zien. Hij had 4 aanvallers tegen 2 verdedigers kunnen zetten. Hij had met Paixao, Ueda, Carranza en Osman 4 aanspeelopties. Waarvan dus 2-3 opties om iemand direct alleen voor de keeper te zetten.

Maar zijn handelingssnelheid is te laag en hij schiet tegen een been, terwijl niemand op hem jaagt. Eigenlijk staat de ene Groninger stil en Bacuna probeert eigenlijk alleen de lange bal eruit te halen. De 3-4 korte passes konden zonder aanname sowieso. En ja dan maak je een fout, maar dan sprint je ook nog nauwelijks terug en op enig moment houdt hij zelfs in. Dat is gewoon mega nonchalant. Terwijl hij weet dat Hancko weg is uit het centrum. Hij denkt gewoon: het zal wel goedkomen. Ze maken mij niet moe.

Je kan Hancko dit niet kwalijk nemen. Die ziet dat we onder druk staan, heeft dit in zich en als het goed uit was gespeeld, stond het 0-3 ipv 1-2. Wedstrijd in het slot. Als ik deze situatie nog 100 keer bekijk, zou ik iedere keer willen dat Hancko hetzelfde doet. Zelfs in de wetenschap dat dit kan gebeuren, want dit mag op dit niveau gewoon niet gebeuren. Hancko moet dit blijven doen. Dit hebben we nodig en Smal moet goed woon heel snel zorgen dat hij in het niveau meekan, want anders moeten we doorselecteren.

17-09-2024 15:58

Kalouless +12716

"In deze situatie kon het ook meer dan prima. Hij creëert een man meer situatie door zijn passeeractie."

Je staat tien minuten voor tijd 2-0 voor. Dan moet je het professioneel uitspelen en niet vol op de 0-3 spelen. 0-3 levert je namelijk geen punt extra op. Je duidt dus precies het hele probleem. Smal staat al veel te hoog DUS dan ga je dus als CV niet ook nog eens naar linksbuiten dribbelen. Dan speel je terug op de keeper en temporiseer je je spel.

17-09-2024 18:42

Aproxis +3758

Dan verschillen we van mening en dat is prima. Ik heb liever een goed uitgevoerde 0-3, dan 15 min in spanning terwijl we onder druk staan en er overduidelijk niet goed onderuit komen.

17-09-2024 21:01

Louise +138

Helemaal waar. Geen woord meer aan toevoegen.

17-09-2024 11:07

Antonius91 +5884

Ik had eigenlijk willen reageren op die post met: Leave the club, thank you. Maar goed dat gaat niet zo makkelijk

17-09-2024 11:00

vangobbel +7013

Kennen jullie die van de kalkoen en Brian Priske al?

17-09-2024 10:57

zdpln +1882

Kon die gouden eieren leggen?

17-09-2024 11:24

moortje +527

De dominee heeft gesproken

17-09-2024 10:51

Cees.R82 +9712

Wat een onzin, Prikse had een verdedigende middenvelder in moeten brengen. Makkelijk lullen vanaf de perstribune maar heb dan ook het lef een naam te noemen maar dat doen cq kunnen ze niet want die is er niet.

Maw, die oplossing is er niet en dan met dat omschakelen. Er staan achter 2 ervaren verdedigers en die blijken niet in staat om het middenveld neer te zetten. De restverdediging was er niet. Dat moet iemand in het veld toch zien zeker omdat het meerdere malen gebeurde en niemand geeft in het veld een aanwijzing. Ook Trauner en Hancko niet. Dat is wat mij betreft veel zorgwekkende dan dat een speler fouten maakt.

In het voetbal reageren supporters op wat ze zien maar niet op wat ze niet weten dus ook niet zien. En dit is zoiets.

17-09-2024 11:04

Legionist +1797

Dramatische wissels en dubieuze fitheid. Misschien dat de leiders in de ploeg de zweep erover leggen en weer op zijn Slots gaan spelen en geen enkel verzaken in het meeverdedigen accepteren van hun collegas. Hun fuck ups bepalen lagere marktwaarde van iedereen. Daar mag je best vanuit je eigen BV een beetje kritisch op worden.

17-09-2024 10:50

Cees.R82 +9712

Je moet eens stoppen met alles terug te herleiden naar Dlot. Slot is weg en je wilt echt geen trainer die Slot imiteert want die zijn er niet ook al zou je Pusic daar neer zetten. Iedere trainer heeft zijn eigen identiteit en daar blijven ze bij.

17-09-2024 11:07

hvdv65 +8421

“Geen huddle maar daden”

17-09-2024 10:45

guc75 +11012

Als je kritiek hebt dan ben je een azijnzeikert. Maar hier een paar punten:
- Hoezo kunnen we niet de nodige versterkingen binnen halen tijdens de zomer in plaats van de laatste dag van de transfer deadline?
- Hoezo moeten we spelen met Nieuwkoop op rechts buiten en Zechiel en Nadje in de basis?
- En dan zeiken dat Gimenez niet scoort maar ja geen aanvoer:
- En nu snel even alle nieuwe spelers laten spelen alsof ze ingespeeld zijn.

DtK heeft er gewoon een zooitje van gemaakt en mag zich verantwoorden.

Overigens wil ik geen enkel speler afvallen en Priske ook niet. Het is aan het bestuur om de lijnen uit te zetten en daarin hebben ze gefaald.

17-09-2024 10:10

Fr12gebruiker +2073

Je bent geen azijnzeiker als je dit aangeeft, je bent een azijnzeiker als je elke gelegenheid aangrijpt om hier over te beginnen zonder oplossingen aan te dragen.

Rutger bijv. roept al maanden wat er allemaal misgaat, pakt iedereen aan die hem aanspreekt maar helpen met de opbouw of rust creëren ho maar.

17-09-2024 10:22

ramsteijn +5017

Azijn zeikers zijn er genoeg op deze site. Dat het niet goed gaat,dat is een fijt. Maar alles heeft een reden.

17-09-2024 10:50

JozefKiprich +2775

Ja een fijt?

17-09-2024 11:08

Cees.R82 +9712

Als jij in al je wijsheid niet ziet dat Giminez gewoon een hele beperkte speler is dan houd het op. Een vormden kan maar inmiddels 9 mnd een vormden?

En bij Mexico loopt het ook niet dat kan onmogelijk toeval zijn.

17-09-2024 11:11

bd +1229

Priske gaat zn succes ook nog eens aan god ophangen, dat gaat bij giminez al zo lekker, oogjes dicht en bidden....

17-09-2024 10:07

Obiku-in-de-spits +17093

Huddels gaar
Kringspierhuddles beste

17-09-2024 10:04

Feyenoord078 +116121

spelers zelf moeten ook stoppen met die kring voor de wedstrijd. Idioten.

17-09-2024 09:58

ramsteijn +5017

Als ze de wedstrijden wel gewonnen hadden waren het zeker geen idioten. Lekker bezig.

17-09-2024 10:53

guc75 +11012

Het is na de wedstrijd, pipo...

17-09-2024 12:18

jordy7x_ +620

We kunnen beter de club opdoeken man man man….wat een chagrijn rondom de club weer

17-09-2024 09:51

guc75 +11012

Vind je dat niet terecht dan? Hoezo kunnen we niet de nodige versterkingen binnen halen tijdens de zomer in plaats van de laatste dag van de transfer deadline? Hoezo moeten we spelen met Nieuwkoop op rechts buiten en Zechiel en Nadje in de basis? En dan moeten dat Gimenez niet scoort... En nu snel even alle nieuwe spelers laten spelen alsof ze ingespeeld zijn. Ja, er is kritiek en die is zeker terecht. DtK heeft er gewoon een zooitje van gemaakt.
Overigens wil ik geen enkel speler afvallen en Priske ook niet. Het is aan het bestuur om de lijnen uit te zetten en daarin hebben ze gefaald.

17-09-2024 10:06

ramsteijn +5017

Winnen en verliezen liggen dicht bij elkaar?

17-09-2024 11:01

hulst24 +4317

Misschien werkt dit systeem alleen tegen grote clubs die zich niet ingraven en wel willen voetballen.

17-09-2024 09:50

DaveGooij4 +7209

Tyfes kringetje nooit meer.

17-09-2024 09:46

djahdjahcity +10721

gedraag je man klein kind

17-09-2024 10:12

DaveGooij4 +7209

Hou je muil

17-09-2024 11:14

ramsteijn +5017

Heeft er niks mee te maken met dat kringetje. Er worden fouten gemaakt als speler en trainer. Niemand is perfect, en van fouten leer je van.

17-09-2024 11:05

DaveGooij4 +7209

Zwaar kinderachtig dat kringetje bedankt eerst je supporters

17-09-2024 11:15

Guipelle +1793

Acties van Smal en Trauner waren echt slecht. Hoe kan Smal nu meegaan in de aanval terwijl Hancko naar voren gaat? dan verspeelt hij de bal en loopt op sukkeldraf achteruit.
Het is nog lang geen team zoals vorig jaar waar veel meer structuur in zat.

17-09-2024 09:44

Ommoord +473

Smal is de nieuwe Sven. Als een bang konijn kijkend in de koplampen. Lekker bij een provincieclubje de pannen van het dak spelen en dan mag die voor Feyenoord spelen en dan kan hij niks meer.

17-09-2024 09:59

ramsteijn +5017

Het zijn de fouten die gemaakt worden. Zonder fouten te maken,vallen ook geen doelpunten?

17-09-2024 11:08

rodjeknor +5399

Ja, we kunnen zeiken op alles en iedereen, maar wel ff gewoon aan de feiten houden. Uit de tegenaanval na de kans van Caranza kwam helemaal geen goal, Van der Kraan. Die goal viel nadat Hancko als een debiel dacht een solootje te kunnen opzetten. Het inbrengen van Caranza heeft niets te maken met de tegengoals. Ieder elftal is uit positie als de hele linkerflank denkt voor de bal te kunnen lopen.

Dit soort feitenvrije bullshit is gewoon kwaadaardig.

17-09-2024 09:42

harlemshuffle +4651

SLOT som: Vroeger Was Alles Beter.

17-09-2024 09:38

010robson +2685

Grove persoonlijke fouten zoals die van Smal en Trauner bepalen de eindstand en echt niet het niet inbrengen van een middenvelder die er niet was.
Trauner leek wel een paar kilo lood in z'n schenen te hebben en die Smal die zou het op snelheid nog afleggen tegen v Beukering.

17-09-2024 09:36

rodjeknor +5399

De fout van Smal wordt zo vaak gemaakt in een wedstrijd. Dat de reserveaanvoerder meent bij 2-0 in de 80e minuut van een lastige uitwedstrijd op linksbuiten te moeten staan vind ik veel kwalijker. Als hij gewoon in zijn positie blijft, is het balverlies geen probleem. Ik dicht een sterkhouder meer verantwoordelijkheid toe dan de derde back in de hiërarchie.

17-09-2024 09:48

010robson +2685

Bij jou misschien bij fc bal op het dak.
Die Smal die mag op dat moment nooit die fout maken en dan hoe hij terug rent is schrijnend.

17-09-2024 09:53

rodjeknor +5399

Je lijkt wel een journalist. Die zeggen ook altijd dat fouten op 'dit niveau ' niet gemaakt mogen worden, terwijl ze de hele tijd op dit niveau gemaakt worden. Onze rb heeft die fout ook drie keer gemaakt. Maar dat is geen probleem omdat er iemand achter zit die het oplost. Het is een teamsport. Dan gaat het erom dat je elkaars fouten repareert. Dat Hancko 10 minuten voor tijd op linksbuiten staat is een blunder van jewelste. En hij is onze reserveaanvoerder.

17-09-2024 10:06

Pritstift +1173

Klein beetje nuance wel op z’n plek.. we missen die Bueno, Stengs, Hartman en Hwang, ik denk allemaal beter dan de huidige bezetting, is gewoon meer dan een derde van je team. Het is allemaal nog niet best, maar om nou zo af te vlammen allemaal

17-09-2024 09:34

hulst24 +4317

Bueno en hartman op dezelfde positie dus wie mis je dan eigenlijk?

17-09-2024 09:38

Pritstift +1173

Oké we missen er 3 dan, punt staat nog steeds wel toch. En Slot uiteraard..

17-09-2024 09:41

hulst24 +4317

De enige die we echt missen is Slot

17-09-2024 09:39

Ommoord +473

We missen 3 spelers en een spits. Bueno Stengs Hwang en Ueda. Santi moet ff banken de komende 10 wedstrijden.

17-09-2024 10:02

DrF +3076

Nee je moet lekker met Ueda in de spits gaan spelen.. die man kan er echt helemaal niets van. Iemand moet Paixao een keer aan zijn verstand peuteren dat ie niet zo godvergeten egoïstisch moet zijn. Dan kunnen onze spitsen wellicht iets meer betekenen.

18-09-2024 08:40

Ommoord +473

Als Ueda in het nationale team ook niet zou scoren, zou je gelijk hebben. Maar in tegenstelling tot Santi (die al 14 wedstrijden droog staat bij Mexico) scoort Ueda bij Japan wel. Kortom; geef die gast 10 wedstrijden de kans en oordeel dan. Wel een punt is de matige tot slechte aanvoer, als dat niet klopt, kun je net zo goed geen spits opstellen.

18-09-2024 09:51

Ricardo.L +2913

Is nog steeds te weinig.
1 blessure of schorsing en je valt meteen terug op spelers die veel minder zijn.

17-09-2024 10:21

DeKuipforever +202241

Mensen die nog steeds over het systeem beginnen en Priske daarop afrekenen en zelfs niet eens hebben gezien dat we al tijden gewoon 433 spelen...

17-09-2024 09:33

hulst24 +4317

Geen driehoekjes, geen pass lijnen afdekken bij het hoog druk zetten, geen middenvelder tussen de linies bij het opbouwen. Oftewel zelfs kutsysteem bij 4-3-3 .(je moet het wel goed uitvoeren)

17-09-2024 09:44

DeKuipforever +202241

Het gaat mij erom dat mensen nog steeds denken dat we 343 spelen en blijkbaar niet doorhebben dat we dat allang niet meer spelen... Lees de reacties maar na...

17-09-2024 09:49

GartinvanMeel +355

Beter een verdediginde middenvelder inbrengen… Wie dan? Als je niet eens de moeite neemt om te kijken wat er op de bank zat…
Heel eerlijk ik vond die wissel van carranza zo gek nog niet. Met zijn werklust (wat wordt beweert) zou hij prima met ueda samen druk kunnen zetten in een 4-4-2. Jammer dat het misging.

17-09-2024 09:28

matcho08 +1240

Beste meneer van Geel. Bent u adviseur geworden van onze prachtige club? Blijf alstublieft onder de rivieren. U kunt niet voor de tweede keer onze club vernederen.
Alvast bedankt

17-09-2024 09:36

Arcturian_ +3195

We hebben gewoon de spelers niet voor het systeem dat hij wil spelen. Dat deels aan ten Kloese ligt, maar ook aan Priske want een goede trainer kiest gewoon de beste opstelling van het materiaal dat hij heeft

17-09-2024 09:27

feyrotterdamzuid +2424

Zou graag willen zeggen dat we achter de trainer moeten staan, maar heb helaas al redelijk mijn vertrouwen in Priske verloren
En ik was echt enthousiast begin van zijn aanstelling

17-09-2024 09:25

Fr12gebruiker +2073

Zullen we Priske gewoon bekritiseren over wat er mis gaat in het veld i.p.v. wat hij post op social media? Wat maakt het nou uit als die man zijn motivatie haalt uit een inspirerende quote of de dag goed start door dit te posten. Echt een stel aanstellers die zich hier druk om maken. Misschien moeten we terug naar het Feyenoord van vroeger, waar we de ploeg en de trainer steunden als het even wat minder gaat.

17-09-2024 09:22

rodjeknor +5399

Types als Van Hanegem, de tafel bij VI en de journalisten van de Telegraaf zijn mensen van de oude stempel, waarbij cynisme en zogenaamd 'normaal doen' het belangrijkst is. In werkelijkheid wordt iedereen die afwijkt van hun norm de kop af gezaagd.

17-09-2024 09:52

Fr12gebruiker +2073

Helemaal mee eens, alles wat niet in hun ‘goede oude tijd’ past is slecht, dom of woke.

17-09-2024 10:20

misterv +1476

Is Priske een haantje?? Ja zeker., en dan vragen wij ons af waarom heeft hij het systeem heeft omgegooid..
We snappen het niet meer, maar blijft toch ons cluppie.

17-09-2024 09:17

rodjeknor +5399

Hij speelt gewoon 433 hoor. Als je dat niet door hebt, houd dan je mond.

17-09-2024 09:52
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties