'Feyenoord heeft ruim drie miljoen over voor Moussa'

'Feyenoord heeft ruim drie miljoen over voor Moussa'

Anis Hadj Moussa moet voor volgend seizoen de tweede versterking worden van Feyenoord. De stadionclub wist eerder al een akkoord te bereiken met de transfervrije Gijs Smal. Nu wordt er gewerkt aan de komst van de talentvolle huurling van Vitesse. Zaterdagochtend bevestigden de Rotterdammers aan De Telegraaf dat de komst van de 22-jarige buitenspeler dichtbij is.

Journalist Santi Aouna voegt aan het nieuws toe dat Feyenoord een bedrag van 3,5 miljoen euro over heeft voor Moussa. Het geboden bedrag is inclusief bonussen. De international van Algerije staat nog tot medio 2025 onder contract bij de Belgische club Patro Eisden Maasmechelen. De Rotterdammers hebben Moussa en zijn familie zelfs al een rondleiding gegeven op het trainingscomplex en het ontwikkelingsplan besproken, waardoor de verwachting is dat alle partijen tot een akkoord zullen komen.

Na de gewonnen thuiswedstrijd tegen FC Utrecht wilde Arne Slot niet te veel loslaten over de geruchten rondom Moussa. ''Ik zeg nooit wat over spelers die niet van ons zijn. Maar wat ik wel kan zeggen is dat ik heel erg fan ben van spelers die de één-tegen-één domineren. En dat doet hij wel.'' Hans Kraay jr concludeert direct dat Slot de komst van de buitenspeler wel ziet zitten. ''Dat is misschien iets te snel dingen aan elkaar gekoppeld, maar iedereen mag mijn woorden interpreteren zoals hij wil. Ik zeg niks over andere spelers, ik zeg wel iets over het type speler.''

Lees meer over
Anis Hadj Moussa
Plaats reactie
666

Kwintsheul +14435

En het goede nieuws naar aanleiding van dit verhaal, voor wie tussen de regels door kan lezen:

Slot blijft.

04-04-2024 04:30

PaulR +1532

Wat een volslagen belachelijk bedrag, 4x wat hij waard is

03-04-2024 21:11

JaseFR +1440

Zie er de potentie wel in soms moet je gokjes wagen

02-04-2024 11:47

ongelooflijk +2417

Weer een gevalletje Veerman

02-04-2024 00:34

de12evrouw +1647

Als Ajax zich meld, wat nu blijkt, dan is het kansloos.

01-04-2024 21:45

mellie +7512

Waarom kansloos? Wij spelen cl

02-04-2024 00:01

ongelooflijk +2417

Kan altijd nog meer salaris betalen. Door meer inkomsten van het stadion. En nog steeds geen td

02-04-2024 00:19

djahdjahcity +10684

Vergelijkbare speelstijl als Minteh maar lijkt iets meer omhoog te kijken en staat blijkbaar vaker op rechts. Zou mooi zijn als deze jongen direct aanhaakt want dan kunnen we stoppen met Minteh opleiden voor Newcastle en hebben we met Ivanusec, Sebaoui, Sauer, Paixao en Moussa beide vleugels goed bezet en heb je Slory daar nog achter

01-04-2024 21:36

steph30curry +47

Heel veel kenners hier die op basis van stats even hebben geconcludeerd dat het bij voorbaat al een miskoop is de kunst is juist de spelers aantrekken die nog heel veel kunnen groeien om ze daarna voor grof geld te verkopen anders zouden wieffer en beelen ook miskopen moeten zijn het tegendeel is bewezen

01-04-2024 19:56

FRGino +470

3 miljoen voor een speler van Vitesse........

01-04-2024 13:55

eric55 +115

Zou transfervrij zijn,nu ineens wil Feyenoord 3.5 miljoen betalen

01-04-2024 13:43

mellie +7512

Waar heb jij dat gelezen of gehoord dan, transfervrij?

02-04-2024 00:02

jonaathn +14670

Eehhhhh voor een speler uit de Belgische 2e competitie? Staat die zoveel hoger aangeschreven dan de KKD dan?

01-04-2024 11:52

progress +2308

Gewoon doen

01-04-2024 06:41

feyenoorder89 +3916

3,5 mil, waar praten we over

AFTIKKEN DTK!!!

01-04-2024 00:18

benigor +848

Hier nog een gouden tip voor de positie achter de spits, Valente van FC Groningen. Echt een groeibriljant.

01-04-2024 00:02

FR-1993 +5611

Goud nog wel, poe poe.

01-04-2024 00:07

slot-is-goat +8088

Deze gouden tip heb ik al minstens 35x voorbij zien komen.

01-04-2024 01:09

patrick_gloudie +2689

Ik zou proberen ook sahroui op te halen,evt wahlemark inruilen en sauwer 1 jaar verhuren aan Heerenveen...kan hij 34 wedstrijden spelen in de basis,dan heb je die sahroui voor heel weinig...moussa en sahroui brengen veel creativiteit in de kleine ruimte

31-03-2024 23:56

feyenoorder89 +3916

Sahroui is een typische speler die te kort komt voor de echte top

01-04-2024 00:19

Bati +38742

Sahroui halen voor 8 a 10 miljoen dat vraagt Heerenveen en Sauer dan verneuken, blij dat jii niks te vertellen hebt bij de club #wanbeleid

01-04-2024 00:41

SantiagoFR +5498

Sauer is een potentiële basisspeler dus niet meer verhuren!!

01-04-2024 03:28

MKF +7818

Als je het vorige stuk over Sauer gelezen hebt weet je waarom hij niet zoveel speelt.

01-04-2024 06:02

No-one-likes-us +11020

34 wedstrijden ziek man

01-04-2024 08:07

feyenoord_Freak +14013

Jaa is een gok waard hij heeft echt de potentie om nog beter te worden onder onze arne slot

31-03-2024 23:31

henkietenkie +5798

Prima! Volgend jaar Paixao, Ivanusec, Sauer, Hadj Moussa en dan nog een sicke aankoop voor rechtsbuiten, lijken me prima vleugels. Jahanbaksh bedanken, Minteh terugsturen, Walemark verkopen

31-03-2024 23:12

Brandonnfk +11657

wat denkie van een spits erbij

31-03-2024 23:56

feyenoorder89 +3916

Overbodig met Santiago en Ueda

01-04-2024 00:19

slot-is-goat +8088

Voor de Eredivisie wel, maar in Europa wordt elk seizoen weer pijnlijk duidelijk dat we daar tekort komen.

01-04-2024 01:10

ramsteijn +4881

Minteh mag voor mij zeker blijven.

01-04-2024 18:52

RicoFR36 +26244

Minteh nog een jaar huren.

02-04-2024 20:29

Virdee18 +2495

Met Paixao Ivanusec en Sauer op links, hopelijk Minteh nog een jaar en deze gast op rechts heb je wel wat leuke buitenspelers. Stengs eventueel ook nog.

31-03-2024 23:05

mellie +7512

En die van dordt

02-04-2024 00:05

Drie90 +8286

Prioriteit qua vleugelspelers is Sauer zo lang mogelijk vastleggen. Zie hem echt de absolute top halen. Doet qua motoriek denken aan v Persie.

31-03-2024 22:43

Leon--Leon +1240

Die heeft vorige week verlengd, dus dat komt zeker goed!

31-03-2024 22:51

slot-is-goat +8088

Mwah, mist wel echt een beetje die explosiviteit.

01-04-2024 01:10

Maurits +772

Mist explosiviteit? Heb je die sprint gezien

01-04-2024 08:34

slot-is-goat +8088

Explosiviteit is snel weg zijn op de eerste meters, wat een Minteh bijvoorbeeld heeft, of een Hartman. Sauer heeft gewoon een goede sprintsnelheid, maar is niet explosief.

01-04-2024 11:21

fey82 +2739

En sowieso vervanger van Jahanbakhsh, mensen moeten niet zeiken. Ja we moeten een nog betere speler binnenhalen
Maar voor.de bank is deze man al beter dan huidige bank zitters.

31-03-2024 22:35

fey82 +2739

Zoals ik weken geleden al zei, deze man gaat Minteh doen vergeten.

31-03-2024 22:31

DutchBeauty +881

3,5m op basis waarvan? 1m + doorverkoop realistischer 👍

31-03-2024 22:30

Pelleboog1908 +42558

Dat is toch ongeveer wat het zal zijn?
3,5 inclusief bonussen.
Oftewel: wordt het niks, krijg je alleen die miljoen.

31-03-2024 22:55

RPI +46347

Meteen doen, dit is echt een publiekstrekker

31-03-2024 22:16

ramsteijn +4881

Zou zeker een aanwinst zijn.

01-04-2024 18:54

lange010 +398

Mag niet hopen dat ze ook echt 3 miljoen gaan betalen voor een speler die net 2/3 maandjes goed speelt, maar verder wel goeie acties van hem gezien dus van mij mag die komen.

31-03-2024 22:07

14mei17 +3319

Ja, wat zeg je nu, hij mag wel komen maar 3 miljoen is teveel? De concurrentie ligt op de loer en als deze man ons volgend jaar bij 020 of 040 pijn doet hebben we spijt. 3 miljoen is tegenwoordig echt niet zoveel hoor. Als je niet ziet dat hij dit waard is heb je poep in je ogen!

31-03-2024 22:14

Brandonnfk +11657

en is incl bonussen die evt niet eens gebeuren

31-03-2024 23:57

lange010 +398

Jij kan al binnen paar wedstrijden die die goed speelt vertellen dat tie een 3 mil waard is? Is letterlijk zijn eerste seizoen waar bij die maar 1 doelpunt en 1 assist heeft kunnen geven dus wie heeft hier dan poep in zijn ogen? En buiten dat, weet niet of jij alleen naar de wedstrijden kijkt waar hij zijn mannetje voorbij komt maar andere wedstrijden heeft die weinig tot niks laten zien dus vind hem voor iemand van een waarde van 250k naar een prijs wat word geschat in 4/5 goeie wedstrijden te veel.

01-04-2024 10:49

aw_vakj +5573

Zijn eerste wedstrijden voor vitesse kreeg ik door hem het gevoel dat ze alsnog degradatie konden ontlopen, echt een genot om te zien zo'n speler. Altijd wel de vraag hoe ze met de Kuip omgaan op het moment dat een paar acties niet lukken en wij beginnen te morren.

31-03-2024 22:05

RdB +2815

Het is technisch wel een hele goede speler. Makkelijk zijn man voorbij. Denk dat ze al rekening houden dat minteh niet terugkeert

31-03-2024 22:00

MDR010 +1653

Te weinig rendement vind ik, tis steeds net niet

31-03-2024 21:59

joopkater +6282

Denk dat ze erop gokken dat dat nog bij te schaven is. Bij Feyenoord heb je ook geen dubbele dekking want dan staat er weer een vrij.

31-03-2024 22:15

Jeli +1379

3.5 miljoen vind ik dan wel weer een beetje veel voor een onbekende speler van een kleine club in België die ook nog maar een eenjarig contract heeft. Dan maar hopen dat hij zich geweldig ontwikkelt.

31-03-2024 21:48

Frobl +11595

1 goal en 1 assist. Makkelijk weggeven dat geld

31-03-2024 21:48

Plandman +2025

Vitesse direct beter en hoop op behoud zodra hij er was. Veel beter dan Driouch waar ze in de winter over spraken.

31-03-2024 22:00

Brandonnfk +11657

dat dus liever hij dan die Driouch

31-03-2024 23:57

lerenbalmetveter +2774

Driouch i.m.o. iets meer in huis, sneller en dreigend naar voren, krijgen de spitsen ook vaker bruikbare voorzetten
Mousa dreigt wel maar zet niet door, wil 5 x zijn man voorbij met kappen en draaien waardoor spitsen geen voorzetten krijgen.
Trouwens, mannetje is al jaren een net niet spelertje, 22 inmiddels.
Als het zo'n groot talent zou zijn had hij op zijn minst al bij een betere club moeten spelen.
Eijsden en Vitesse is geen best cv nog.

01-04-2024 08:44

f-e-ij-e-n-o-o-r-d +10906

Geert, Hancko, Hartman, Wieffer, Gimenez, Ali, Minteh, en waarschijnlijk Timber (omdat ie zelf wil) allemaal een!

Smal, Moussa en nog vele anderen… incoming

31-03-2024 21:47

GroenGrasKuip +1696

Gimenez moet jaartje blijven en gewoon vier weken rust houden. Had hij afgelopen zomer ook moeten doen.

31-03-2024 21:55

slot-is-goat +8088

Gaat zijn gebrekkige techniek daar ineens een stuk beter van worden?

31-03-2024 22:21

Brandonnfk +11657

Hartman blijft nog 1 jaartje, Lopez gaat. Ali gaat. Minteh blijft nog 1 seizoentje. Wieffer gaat en zie Hancko nog wel blijven. Gimenez gaat en idd wss Timber zal ook gaan. En dan hebben we Wellenreuther nog.. Die denk ook gaat als Bijlow direct weer op 1 wordt gezet.

31-03-2024 23:59

Brandonnfk +11657

En niet te vergeten geertje zal ook wel gaan.

01-04-2024 00:00

Don.C +5232

2e Algerijn met een staartje…

31-03-2024 21:46

FCDeWijckagent +78827

De Telegra af

31-03-2024 21:37

juliocruz +712

Heb vannacht al gedroomd dat hij in een feyenoord shirt in de selectie zat, dus dit moet goedkomen. Screen maar

31-03-2024 21:34

jack98 +46365

Dat wordt voor Moussa hopen op een Beelen scenario dan want die heeft zich fantastisch ontwikkeld!

Je kunt hem alleen niet meer kwijt in jong Feyenoord…

31-03-2024 21:24

JosKip +2839

Ben zo bang dat dit een type pleintjes voetballer is die op de m2 twee man uit speelt, maar daar blijft het dan ook bij.
Dan had Feyenoord net zo goed Dilrosun kunnen houden, die het een paar fases niet eens zo heel erg slecht deed.

31-03-2024 21:19

Animism +5967

Is het ook

31-03-2024 21:45

Plandman +2025

Vooral ook een speler die meer waard kan worden vind het geen grote gok.

31-03-2024 22:02

faab +1082

Met het geld waarvoor je Minteh huurt, kan je idd best de gok nemen om hem te kopen. Word het wat, is hij en alle inkomsten van latere verkoop van jouw. Zo niet heb je pech. Dat gebeurt wel eens.

Ben dan wel benieuwd of ze die speler van excelsior ook nog willen. Sauer zijn statistieken zijn immers ook best ok!

31-03-2024 21:12

ReturnoftheMac +24828

Wel eens pech kan niet bij ons niveau. Bij rkc hebben ze wel eens pech.

31-03-2024 21:23

Plandman +2025

Daarom heb je op de buiten posities dus vaak drie dubbele bezetting.

31-03-2024 22:04

ReturnoftheMac +24828

In dat geval goed om erbij te hebben, maar 3,5 miljoen ?

31-03-2024 23:43

Brandonnfk +11657

kopen? die zullen wel meer willen dan die 7 miljoen die ze betaald hebben. en hoe zit het met ze salaris?

01-04-2024 00:01

brockie +107658

Met al het geld wat er binnen komt aan transfer a.s. zomer en de garantie van minimaal zo'n 50mln Champions League geld kan je de gok wagen. Zal toch backup worden voor op rechts. Verwacht nog wel een kwalitatief betere speler uit een hogere prijsklasse.

Uitlenen kan ook altijd nog en ook dan kan hij zich ontwikkelen en kan je aan hem verdienen mocht ie nooit voor ons spelen. Zie ajax destijds met botman.

31-03-2024 21:07

Rotterdamzuid7 +5016

Vitesse zal wel weer moeilijk gaan doen. Misplaatste kutclub

31-03-2024 21:07

brockie +107658

Wat heeft vitesse er mee te maken?

31-03-2024 21:08

Rotterdamzuid7 +5016

Oh dacht dat ze ‘m hadden overgenomen haha. My bad!

31-03-2024 21:08

NitroxPH +4605

Mag hopen dat hij dan komt als vervanger op de bank voor Jahanbaksh.
Als we volgend seizoen CL spelen zie ik toch liever iemand met ervaring.

31-03-2024 21:04

Thomas-FR +229

Ja, Jahanbakhsh bijvoorbeeld

31-03-2024 21:06

NitroxPH +4605

Na drie jaar heb ik het wel gezien met hem, heeft niet het niveau waar wij beter van worden.

31-03-2024 21:08

charlaykc +9406

Wow,das meer dan die 1 miljoen

31-03-2024 21:04

beppie172 +64863

Tenzij het 1m vast en 2,5m bonussen is.

31-03-2024 22:39

Joris.- +18

Zal vast de 3,5 Miljoen niet gaan worden. Mocht dat wel het geval zijn, denk ik dat het wel de moeite waard is om die gok te nemen. Heb best wat wedstrijden gekeken van Vitesse en deze jongen heeft wel iets uitzonderlijks. Draait wekelijks zijn directe tegenstander zoek.

Slot heeft meermaals aangegeven een speler te missen in zijn selectie die uit het niks een man vrij voor de goal kan zetten of zelf de goal kan maken. Als je dan denkt dat je zo’n speler kunt kopen, kun je die gok wel wagen. Zeker met de wetenschap van alle inkomsten die er nog aankomen.

31-03-2024 20:49

Glenn Lagerwaard +2125

Wel knap want hij heeft pas net 7 wedstrijden gespeeld voor Vitesse ...

Gaan een paar scouts weg van de zomer , niks voor jou ? ;)

31-03-2024 21:00

aw_vakj +5573

Ik zie niet eens zo veel anders dan Feyenoord maar dit zag ik in de eerste helft van deze gozer. Echt geweldig hoe hij zijn tegenstander compleet tureluurs speelde

31-03-2024 22:08

5c8 +2709

5 ton vast, drie miljoen bij winst Ballon d'Or. Niks mis mee.

31-03-2024 20:48

AlexRotterdamFR +4852

Paar leuke acties, maar is hij het echt waard?

31-03-2024 20:46

beppie172 +64863

Dat is dan waarschijnlijk 2,5m vast en 1m bonussen.
Daar haal je een Driouech ook niet voor, en dat is dan ook nog vooral een linksbuiten, waar we in principe geen vacature is.

Prima investering lijkt mij. En kijken naar de marktwaarde is leuk, maar Beelen was in april vorig jaar ook maar 450k waard volgens de experts.

31-03-2024 20:45

Mensini +14477

Regel gelijk een extra groot uitvak voor tegen ons....

31-03-2024 20:44

Jurk +7009

Hij is nog geen miljoen waard met zo’n contract… maar dat krijg je als je CL speelt… dan betaal je de hoofdprijs… maar kun je hem ook weer verkopen voor de hoofdprijs!!!

31-03-2024 20:42

DexFlex +2866

Vind em goed, maar 3m.. we worden geschetst

31-03-2024 20:39

CliffMalley +2646

3,5 miljoen voor speler uit de Belgische 2e klasse lijkt prijzig
Maar betaal je niet, gaatie naar de concurrent en dan later voor 10 voudige de deur uit, of niet

31-03-2024 20:36

Peterk +34590

Weer zo'n "kenner" die maar wat roept over een transfersom maar, net als iedereen, geen zak er over van af weet. Dat houden clubs voor zichzelf. Dus laat men eens stoppen hier om al die "kenners" hier een podium te geven want die doen niks anders dan een slag in de lucht slaan.

En waar je helemaal mee moet stoppen is Hans kraay Jr. Een slijmjurk eerste klas die bij iedereen in een goed blaadje wil komen en nooit de juiste vragen durft te stellen. Met weemoed denk ik terug aan zijn vader die wèl een goede kijk op voetbal had en de man waar aan Jr. dit baantje heeft te danken. Want vakinhoudelijk is hij totaal ongeschikt voor dit beroep...

31-03-2024 20:35

AirMax1 +1645

Neem nog een glas azijn

31-03-2024 20:38

Kuytblessure +10399

Kraay is een echte en transfersommen lekken.

31-03-2024 20:51

Kuytblessure +10399

Aldus de paus.

31-03-2024 21:43

poklaan +2491

Bizarre prijs. En je moet altijd nog maar zien of zo'n speler het ook kan wanneer je in 9 van de 10 wedstrijden tegen een muur verdedigers staat.

31-03-2024 20:32

Gladdeharry +9032

Dit zijn die spelers die altijd naar Az gingen en voor veel werden verkocht. En dan werd hier geklaagd waarom wij dat niet doen? Inmiddels doen wij dat ook. Garanties heb je nooit

31-03-2024 20:43

Peterk +34590

De enige garantie die je in dit leven hebt is dat je weer dood gaat.....

31-03-2024 20:55

aw_vakj +5573

Juist daarvoor heb je zo een speler nodig. Hij kan ze uit stilstand passeren. Technisch zeer vaardig, en in een aanvallende ploeg zal hij nog veel meer geweldige dingen laten zien

31-03-2024 22:11

poklaan +2491

Er zit dus alleen wel een verschil tussen een mannetje passeren bij Vitesse of bij Feyenoord. Bij ons sta je zo dicht op de achterlijn dat als je de bal een metertje te ver naar voren tikt dat je de bal over de achterlijn tikt, en als je binnendoor erlangs gaat kom je vaak nog een mannetje en nog een mannetje tegen.

01-04-2024 01:22
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties