'Feyenoord onderhandelt en wil tegen Lille nog beschikken over Gimenez'

'Feyenoord onderhandelt en wil tegen Lille nog beschikken over Gimenez'

AC Milan heeft officieel een eerste bod uitgebracht op Santiago Gimenez, de spits van Feyenoord. Volgens Italiaanse media bedraagt het bod bijna 30 miljoen euro, maar Feyenoord houdt vast aan een vraagprijs van 38 tot 40 miljoen euro. De onderhandelingen tussen de clubs gaan de komende dagen verder.

De betrouwbare journalist Matteo Moretto voegt aan het nieuws toe dat Feyenoord serieus rekening houdt met een vertrek van Gimenez. De Rotterdammers willen hoe dan ook nog over de Mexicaanse spits kunnen beschikken tijdens de uitwedstrijd tegen Lille. AC Milan heeft ondertussen een meerjarig contract klaarliggen voor de spits: een verbintenis van drieënhalf jaar met een optie voor een extra jaar.

Het is nog niet duidelijk of de clubs tot een akkoord zullen komen, maar de interesse van AC Milan in Gimenez is serieus. Het feit dat de onderhandelingen zijn geopend, zet de deur op een kier voor Feyenoord voor een winterse transfer. Met zijn sterke prestaties in zowel de Eredivisie als de Champions League heeft de 23-jarige spits zich in de kijker gespeeld bij meerdere Europese topclubs, waarvan AC Milan zich nu officieel heeft gemeld.

Lees meer over
Santiago Gimenez
Plaats reactie
666

MaartenTT +20294

MET Santi is er nog een goede kans op plek 2. Ajax is echt slechter dan wij.

Géén Champions Leage halen kost je bijna het gemis van de hele vraagprijs van Giménez.

Santi is in de zomer die 40 miljoen ook wel waard.

Je moet hem SOWIESO dus in de winterperiode NOOIT laten gaan.
Verkopen kan wellicht nog, maar hoe dan ook hem dit hele seizoen bij Feyenoord laten spelen.

Zo moeilijk is het toch niet om dat te verzinnen?

26-01-2025 19:40

louisvanderploeg +13057

Dit zal David heel oneerlijk vinden als het doorgaat.
Hij wil ook weg maar mag ook niet.
Gewoon in de zomer Santi en David verkopen, en voor die 80 en inkomsten CL de selectie heel goed versterken.

25-01-2025 22:11

Richard de Jong +21650

Domdomdom, dit jaar sowieso behouden. Dan in zomer nog meer vragen (deze man gaat nog verder shinen in de CL).

25-01-2025 20:13

Ton.H62 +415

Brobbey gaat echt niet voor een topbedrag weg. Wanneer Ajax het bedrag dat ze aan Leipzig betaalden (18 M )weer terugkrijgt, mogen ze handjes dichtknijpen.

25-01-2025 19:37

Piwi +219

Heel dom, hij zit juist weer in t goede ritme.
Je wil toch ook competitie nog veilig stellen.

25-01-2025 18:43

RemcoFR +27312

Het ac milan shirt staat hem voor geen meter.

25-01-2025 18:27

erwin.1 +171

Niet nu weg laten gaan
En zeker niet onder de 40 miljoen in Italië gooien ze met flinke bedragen als het moet.
Ze denken bij Feyenoord kunnen we goedkoop de spelers halen nou echt niet meer de tijd vanvan Geel is voorbij die alles voor appel en ei weg deed

25-01-2025 17:32

Ladinsky2021 +6108

Kongolo 15m
Karsdorp 13m
Clasie 13m

25-01-2025 19:33

David.W +9848

Gewoon 50 milj vragen . Gezien leao voor 49.5 milj is gehaald 5 jaar terug

25-01-2025 16:18

ramsteijn +5021

Eens ,in de zomer voor 60 miljoen.

25-01-2025 17:46

FR_Delfgauw +115

Hoe bestaat het dat Ajax nog altijd zo dik Brubby kan verkopen? Vroeger werd er gezegd omdat die in de CLetalage staat. De knaap scoort geen drol en is 30m waard. En Santi moet het doen met een paar miljoen daarbovenop. Waarom Gakpo wel voor 55?
Dit ligt niet aan dtk, want al zijn voorgangers hadden nog veeeel lagere bedragen binnengeharkt. Maar waarom hebben we nog steeds dat kiloknallerimago?

25-01-2025 15:39

LARSCF2 +3133

Gaat ook om je internationale bekendheid. Die heeft Feyenoord minder.

25-01-2025 16:42

LARSCF2 +3133

Iedereen in europa weet een speler van ajax op te noemen. Cruijf, van basten, seedorf, davids, vd sar etc. Wij hebben kuyt en van persie en dan houdt het wel op voor de meeste. Het is niet erg dat feyenoord minder bekend is. Ik hou van die club zou voor geen goud met die neuzen willen ruilen.

27-01-2025 13:43

FRechtwel +252

Nooit doen, die smerige italiaanse media probeert de boel weer op te stoken,een beetje iedereen zn hoofd gek te maken. En mocht die weggaan neem ik aan dat ze hem niet laten gaan voor aja-fey. Maar sws nooit aan de italianen verkopen dan ken je gvd 5 jaar op je geld wachten + het zijn smerige onderhandelaars

25-01-2025 15:25

RidderkerkFeyenoord +2408

Redbird capital kan best 50 miljoen missen

Wat ik niet snap is dat een Bayern München niet vol gaat voor Santi en Milambo. 2 spelers die daar uitstekend passen en voor deze tijden redelijke bedragen. Santi is 23, Milambo nog jonger.

Dan ga je er toch voor.

25-01-2025 15:12

Kaasvanwonderen +805

Je bent toch niet serieus ofwel?

25-01-2025 16:39

kingkong +34

Die gaat zeker weg

25-01-2025 14:33

MarcoG +11389

Gimenez Gimenez, wat ga je doen deze maand
Ik ga vertrekken, alleen voor hoeveel is de vraag
We willen graag 50 miljoen
Maar onze AD zal niet moeilijk doen
Derrrtig, derrrtig,, iets meer dan 30 miljoen.

25-01-2025 13:39

Koos1908 +537

Leuk bedacht, alleen is het grote onzin. Hij gaat voor veel meer dan 30, als hij al gaat.

25-01-2025 20:33

Skeptic +13727

Dat we zoveel moeite moeten doen om onze beste spits voor 40 miljoen te verkopen in de winter is echt schandalig.

25-01-2025 12:54

MarcoG +11389

Omdat clubs weten dat we toch wel goedkoop verkopen, dus waarom zouden ze meer bieden.

25-01-2025 13:36

Koos1908 +537

We doen geen moeite, we willen hem niet kwijt.

25-01-2025 20:33

Doodles25 +1297

Hopen dat Spurs óók serieus gaat worden. Die doen niet moeilijk over50.

25-01-2025 12:52

Skeptic +13727

Ja precies. Als je ziet dat West Ham even 35 neerlegt voor een spits die niks kan.

25-01-2025 12:54

OJ84 +2735

Vaker dit soort berichten gehoord, met Kokcu en Wieffer. Toen vielen de bedragen uiteindelijk mee.

Is Karlsson al binnen. Koopje voor op links….

25-01-2025 12:41

MarcoG +11389

Kocku is voor een schijntje weggegaan, dus dit zal ook niet mee gaan vallen.

25-01-2025 13:36

Sebastiaan.F +502

Op links heb je Paixao die een goed seizoen draait en daar ligt de prioriteit niet.

25-01-2025 14:40

OJ84 +2735

En wie zet je er neer als hij geblesseerd is? Een topclub (zeker op 3 fronten) heeft minimaal 2, maar beter zelfs 3 spelers voor een positie.

Ivanusec is een halve stand-in, verder niks en niemand. Dus niet met je eens.

25-01-2025 15:40

Sebastiaan.F +502

Hadj Moussa, Osman, Bueno zijn opties die daar kunnen spelen. Daarnaast zou je met Redmond, Carranza of Ueda kunnen schuiven. Dus daar ligt de prioriteit niet.

25-01-2025 16:09

ramsteijn +5021

Wel als hij geblesseerd zou kunnen raken?.

25-01-2025 17:48

Sebastiaan.F +502

Tja; als je zo denkt kun je beter een selectie hebben van 140 spelers.

25-01-2025 18:24

OJ84 +2735

Ja. Hancko, Read of Wellenreuter zou ook kunnen. Dit is natuurlijk onzin. Osman, wellicht maar is echt niet goed genoeg. Bueno? Redmond? Ueda? Carranza? Kul….

25-01-2025 19:47

Sebastiaan.F +502

Bueno is van origine een linksbuiten. Ueda en Carranza kunnen dat ook echt wel opvullen alleen zullen ze dat anders invullen dan Paixao.

25-01-2025 21:02

OJ84 +2735

Winters vertrek; 50 miljoen
Zomers vertrek 45 miljoen
Ex doorverkoop

25-01-2025 12:39

Boss63 +1443

Winters 55m met 15%
Zomers 60m met 15% want hij schopt ons naar de top8 en daarna finale tegen Liverpool

25-01-2025 21:49

OJ84 +2735

Je hebt ook gewoon gelijk

26-01-2025 11:02

nelis24 +2160

Als Brobbey 30 miljoen waard is dan is Gimenez toch minimaal het dubbele waard . Of is dat heel gek gedacht

25-01-2025 12:37

Baksteen +3690

Niet gek gedacht, maar wij zijn de lidl van Nederland.

25-01-2025 12:46

nelis24 +2160

Daar lijkt het wel op idd

25-01-2025 12:48

ramsteijn +5021

Helemaal niet de gedachten zijn goed?

25-01-2025 17:49

Koos1908 +537

Je moet wel gek zijn als je 30 miljoen voor Brobbey betaalt. Dan heb je ze echt niet allemaal op een rijtje.

25-01-2025 20:35

HenkeLarsson7 +2099

Als Ernst Brobbey en de rest al 38 meloen moet opleveren, mogen we wel wat meer vragen

25-01-2025 12:26

FRD78 +523

Het is 30 + max 5 aan bonussen. Maar eens, dan moet Gimenex een stuk meer opleveren lijkt me.

25-01-2025 13:05

FRemy +984

Als te kloese woord houdt gaat die in de zomer pas weg

25-01-2025 12:21

Herbert +189

50 miljoen

25-01-2025 12:21

Nick.D10 +354

Gwn lekker oprotten dat Milan en gwn pas na t einde van het seizoen voor de hoofdprijs verkopen.

25-01-2025 12:12

Bittergarnituur +369

Enu is t al 38 miljoen. Schiet niet op

25-01-2025 12:10

Kevin.L31 +2638

36 34 32 30 28

25-01-2025 12:12

Bittergarnituur +369

30m moet gewoon niet seriieus genomen worden

25-01-2025 12:19

Kevin.L31 +2638

Ik denk dat te kloese per email heeft gestuurd:

Wegens vakantie ben ik afwezig van 1-1-2025 t/m 2-2-2025.

25-01-2025 13:00

petje +10741

Die mislukte spits brobby minimaal 30 miljoen en wij moeten akkoord gaan met ook maar 30 miljoen? No way, dennis, zet hoog in aub

25-01-2025 12:09

Darius +522

Voor 40 miljoen gewoon weg doen. En dan Hancko houden.

Hancko vind ik echt buitencategorie, die kan ook bij Real Madrid mee. Santi niet, die mist echt snelheid, en ook handelingssnelheid. Ik steek mijn hand er niet voor i. Het vuur dat hij gaat slagen bij Milan.

Misschien kunnen we Jovic nog voor een half seizoen huren als onderdeel van de deal. Daar wordt je echt niet zoveel slechter van.

25-01-2025 12:06

GernotKokcu +4033

Van jovic word je zelfs beter in de eredivisie. Echt heel veel slimmer dan eredivisie verdedigers

25-01-2025 12:22

ramsteijn +5021

Santie is een geweldenaar 60 miljoen zoo zeker niet misstaan.

25-01-2025 17:52

Feyenoordisnoglangnietmoe +1160

Niet alles geloven. Als Feyenoord dit doet neem ik aan dat ze een plan hebben, anders is het een zwaktebod om je nummer 1 spits in de winter weg te doen. Milan heeft er veel baat bij dus als er zo nood bij is laat ze maar meer lappen. Kijk is naar Brobbey met zijn 3 doelpunten. Zelfs hij wordt hoog ingezet. Andere kant snap ik dat wij als club ook niet makkelijk 40 miljoen kunnen laten liggen. Dat is ook het probleem. Raakt hij langdurig geblesseerd of uit vorm krijg je het misschien nooit meer. Gimenez is natuurlijk vorig seizoen en dit seizoen heel wisselvallig.

25-01-2025 12:03

Sneekshit +10607

Blijft een moeilijk dingetje. Er is ook flink betaald voor Ueda. Die moet ook zijn waarde eens waar maken.

25-01-2025 12:02

Hopsakeee +1400

En dat gaat hij gewoon doen. Dat is ook best een prima spits

25-01-2025 12:14

JDJ +18325

Zou die maar 8mln meer waard zijn als Brobby?

25-01-2025 11:58

Robbie.D +185

Pas na de beker wedstrijd.

25-01-2025 11:53

FRCeesje +2988

Zijn echt stapelgek als ze hem voor minder dan 45-50 mil wegdoen in de winter terwijl je hem hoe hij nu weer op dreef is, nodig hebt de komende maanden. En dan nog afwachten wat ervoor terugkomt

25-01-2025 11:50

Rainier +1262

Nobody says it will be easy!

25-01-2025 11:44

robbie_rev +351

Wat een slap gebeuren weer , nee we laten hem niet in de winter gaan pas in de zomer gaan we praten en nu is het al weer we willen hem er tegen Lille nog bij hebben nou dan zal die 40 milj ook wel niet gehaald worden bij die andere in dit land gaan ze niet onder de 50 weg en wij moeten maar dank je wel zeggen voor een fooi

25-01-2025 11:33

sterski010 +5251

Dont believe everything you read.

25-01-2025 11:19

FR-Brabant +11101

Ik ben vooral benieuwd wie ze ervoor gaan terughalen.....

25-01-2025 11:13

Limbow1 +3081

Brubby op de laatste dag

25-01-2025 11:42

koentjaah +5910

Hahaha en dan die Brubby voor 50 miljoen naar Engeland. Koekkoek.

25-01-2025 11:05

ruudger +8458

Is dat al.zeker? Zou belachelijk zijn, al denk ik dat hij qua duelkracht wel in PL zou kunnen renderen. 50M is sowieso veel te veel.

25-01-2025 11:11

MarcoG +11389

Ah, we zijn al gezakt naar 38 miljoen. Dan denk ik dat mijn verwachting van 35 miljoen echt uit gaat komen en is het tijd voor DtK om te vertrekken. Maar hij zal wel weer met een verhaal komen van zekere bonussen en een goede doorverkoop terwijl we weer direct 10+ miljoen laten liggen.

25-01-2025 11:03

MarcoG +11389

Ps, het is te gek voor woorden dat we bij een bod van 30 blijven onderhandelen.

25-01-2025 11:03

Peter Schlijckelmann +5179

En dan raakt hij zwaar geblesseerd tegen Lille en dan?

25-01-2025 10:49

FR-Brabant +11101

Dan gaat de transfer niet door en blijft hij voorlopig bij ons....

25-01-2025 11:13

ramsteijn +5021

Dan kun je iedereen voor een fooi verkopen, en dan? Pure onzin deze reactie.

25-01-2025 17:57

tvd17 +5474

Minder dan 45 zou echt een schandaal zijn, we moeten verdomme plek 2 nog binnenhalen

25-01-2025 10:45

FR-Brabant +11101

Waarom plek 2 en niet plek 1?

Ajax staat op plek 2, slechts 1 punt achter plek 1....

25-01-2025 11:14

hoekieuitzoekie +21756

Moretto is Italiaans voor Bever

25-01-2025 10:45

mosfet86 +1918

40 miljoen koop je hem in de zomer, 47 miljoen direct, dat lijkt me niet meer dan logisch

25-01-2025 10:45

SK.S +233

50 mil in de winter!!

25-01-2025 10:33

alsje +8713

40 miljoen voor Feyenoord is mooi. Zeker.

Maar, we moeten wel af van die spotprijsjes als je bekijkt dat die domme brobbey voor 30 miljoen gaat. Kom op… dan is Santi toch in vergelijking veel meer geld waard.

25-01-2025 10:32

oelewapper +247

Ik dacht dat we juist versterkingen zouden krijgen. Wat heb je aan al dat geld als je het niet kan uitgeven?

25-01-2025 10:26

Arjan.S +598

Gelijk doorschakelen en Stein kopen van Twente voor 12 mil

25-01-2025 10:26

bewustGeenAva +273

De grote vraag is: Kun je met Santi nog tweede worden, en lukt dat zonder hem ook.
Ik denk het eerste wel, tweede niet.
Dat compenseert IEDER transferbedrag.
Dus......pas in de zomer verkopen en vol gaan voor plek 2

25-01-2025 10:19

Pixeltje +2730

We staan 9 punten achter 020, en er staat zelfs nog een club daartussen in. Gokken op dat je Champions League haalt heeft de club al vaak genoeg financieel verkeerd gedaan. 40 miljoen is een goed bedrag, want EL voetbal is nu denk ik een meer realistisch doel, en dat kan je ook wel halen met Ueda.

25-01-2025 10:56

bewustGeenAva +273

Dat verschil kun je volgende week terugbrengen tot 6.
Erna nog genoeg te spelen. Voor de club ertussen wordt de druk straks te groot. Dit is al vaker gebleken. Geloof en vertrouwen blijven houden is wel het minste dat we mogen verwachten. Je al neerleggen bij plek 4 is Feyenoord onwaardig. Ook geen goed signaal naar andere spelers en supporters

25-01-2025 12:21

FR-Brabant +11101

De grote vraag is: Kun je met Santi nog 1e worden...

25-01-2025 11:22

PeterCuracao +972

Brobbey vraagprijs 30 miljoen.

Dan is Gimenez’ vraagprijs minimaal 130 miljoen.

Wel fijn dat ze in 020 zoveel voor die clown vragen, dan is de kans dat hij blijft 100% en daarmee zal het matige werkvoetbal in de hoofdstad behouden blijven. Zelfs in Letland liggen ze op de grond van het lachen om deze amateurclub.

25-01-2025 10:10

PeterCuracao +972

Je houdt dit niet tegen maar Feyenoord met Santi is een topclub. Zonder Santi niet.

Gimenez is de beste spits van Feyenoord en in de eredivisie aller tijden.

25-01-2025 10:02

KeithMoon +5324

Nou nou nou, ik dacht dat Cor van der Gijp ook aardig mee deed hoor.

25-01-2025 10:25

delacruz +5731

Oudere legende's vergeten ? Aller tijden zegt ie..

25-01-2025 10:30

DiegoM +378

De tuinman was de beste..... als ie wel z'n dag had. Of wat dacht je van onze huidige stadionspeaker (helaas niet voor lang meer).

25-01-2025 11:35

Limbow1 +3081

Pelle, van hooijdonk?🤷🏼‍♂️

25-01-2025 11:47

nevergiveup010 +1420

30 miljoen is een fooi
Hopelijk laat Feyenoord hem daar niet voor gaan
Minimaal 40 en pas na Lille en Ajax uit

25-01-2025 09:53
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties