'Hancko geeft ja-woord aan Atlético en wacht onderhandelingen af'

'Hancko geeft ja-woord aan Atlético en wacht onderhandelingen af'

Feyenoord lijkt op korte termijn twee basisspelers kwijt te raken. Mats Wieffer ondergaat de laatste formaliteiten om zijn transfer naar Brighton af te ronden. Journalist Santi Aouna weet te melden dat Atlético Madrid gas geeft om een akkoord te bereiken met Feyenoord.

Atlético Madrid moet om Feyenoord te overtuigen over de brug komen met minimaal 35 miljoen euro. De Spanjaarden hebben een voorstel gedaan van 24 miljoen euro dat door bonussen nog met enkele miljoenen kan oplopen. Voor de Rotterdammers is dit echter niet genoeg en mikken op een hoger bedrag. De onderhandelingen zijn momenteel in volle gang.

Aouna weet ook te melden dat de komende dagen gesprekken zullen plaatsvinden tussen Feyenoord en Atlético. Algemeen directeur Dennis te Kloese was donderdag in Engeland om te onderhandelen met Brighton en kan nu weer druk aan de tafel met de club uit La Liga. Hancko heeft inmiddels zijn ja-woord gegeven en wacht de uitkomst geduldig af.

Hancko heeft er geen geheim van gemaakt open te staan voor een stap naar Atlético Madrid. De Slowaak moet zich op 18 juli weer melden op het trainingsveld bij Feyenoord, maar de vraag is of dit ook gaat gebeuren. Hancko vertegenwoordigt een geschatte transferwaarde van 35 miljoen euro en heeft een doorlopend contract tot medio 2028.

Lees meer over
Dávid Hancko
Plaats reactie
666

David.W +8792

Is het niet anders om? Eerst afwachten of de clubs uitkomen. En dan pas als speler onderhandelen en het ja woord geven

16-07-2024 23:40

Feyenoordvrouwtje +2503

35 is veel te weinig. Moet minstens 10 bij. En dan nog bonus.

09-07-2024 13:06

EIJK1969 +4255

Je raakt spelers kwijt, je krijgt misschien 100m (Wieffer, Gimenez en Geertruida) binnen.
Vraag voor Hancko dus gewoon 60m. We raken anders teveel spelers kwijt.

07-07-2024 12:17

Kowalski +354

Hij wil gewoon niet met priske werken

06-07-2024 08:52

Tokn59 +469

Tuurlijk wel...

06-07-2024 08:58

EIJK1969 +4255

Dat is dan pech als er geen 50 a 60m wordt geboden

07-07-2024 12:18

010robson +2519

Wat valt er te onderhandelen bij een bod van 24 miljoen?

06-07-2024 03:36

KeithMoon +4658

Niks, helemaal niks, niente, nada.

06-07-2024 10:36

Mark.V95 +46

Genoeg gaat zoals bij een auto he uiteindelijk zal Feyenoord op 30 uitkomen met bonussen en doorvwrkooppercentage waardoor uiteindelijk het lucratiever os dan voor 35 te verkopen

06-07-2024 12:54

010robson +2519

Dat zou wel heel triest zijn om op 30 uit te komen voor een topverdediger met een contract tot 2028.

06-07-2024 17:23

Mirckie +404

Balen Hancko, maar die kut spanjaarden willen disrespactvolle bedragen blijven bieden, dus je blijft nog even tot er een andere club komt die wel respect heeft en gewoon biedt wat,je waard ben.

06-07-2024 00:12

ElleFR1406 +35300

Veel te weinig

05-07-2024 23:10

Nabbie +3946

35 miljoen is teweinig voor een speler wiens contract nog 4 seizoentjes doorloopt. Ik denk zelf aan 45 miljoen voor 92,5%.+bonussen.
Qnders nog lekkah een seizoentje houden en dan naar de PL voor de hoofdprijs.

YNWA

05-07-2024 21:17

ramsteijn +4602

60 miljoen voor onze beste speler.

05-07-2024 22:28

Flugeltje +1340

Ik hoop dat ze dit hard gaan spelen en die 35 miljoen ook gaan krijgen voor deze held. Elke euro minder is gewoon kut. Contract tot 2028 dus we hebben geen haast toch?

05-07-2024 20:08

Olafs +4361

Is hij simpelweg ook gewoon waard. Zo’n kwalitatief goede verdediger. Zo enorm veelzijdig. Tjonge wat gaan we hem missen. Fijn dat we van hem konden genieten. Maar het was wachten op een club die doorpakt wat betreft onderhandelingen. Dus dokken en flink ook.

05-07-2024 22:03

ramsteijn +4602

35 miljoen is een flut bedrag.

05-07-2024 22:29

EIJK1969 +4255

35m is bedrag voor middelmaat in Engeland

07-07-2024 12:19

w4zfs5n2zn +66528

Dani Olmo

Dani Olmo

Dani Olmo

Dani Olmo

Dani Olmo

05-07-2024 20:05

BizonTahamatha +572

Transfer record

05-07-2024 19:38

JoopdeGraaf +799

Ik snap sowieso niet waarom je naar Atletico Madrid zou willen

05-07-2024 17:32

Rotterdam-zuid-5314 +420

Bijna elke dag mooi weer haha

05-07-2024 21:10

Olafs +4361

AM is toch eigenlijk gewoon de 3e ploeg van Spanje? Keurig toch om daar verder te gaan? Lijkt mij hoor. Hij is niet te houden en David is een moderne verdediger en dat past in de Primera Division.

05-07-2024 22:07

KeithMoon +4658

Met een zenuwlijer als trainer.

06-07-2024 10:39

Fworldcup1970 +10922

35M minimaal. Niet zwichten.

05-07-2024 16:57

senesi_4 +843

Wanneer wordt Arne Slot wakker? Ff 45 miljoen bieden, helpt hij ons, Hancko en zichzelf. Een van de weinige die zeker mee kan bij de top. En Liverpool was zijn droomclub toch?

05-07-2024 16:13

Maluka01 +1679

Hancko lekker behouden. Maak hem aanvoerder, en geef hem een miljoentje salaris meer.
Wij hebben hem nodig. Hij is de ruggengraat van onze verdediging

05-07-2024 15:35

TeamSauer62 +1068

Een paar jaar geleden zou feyenoord zulke spelers transfervrij laten vertrekken. Als dank voor bewezen diensten

05-07-2024 15:27

FRVDG01 +3725

Minimaal 40+ anders lekker blijven.

05-07-2024 15:26

Cornelis +618

35 miljoen dat is toch gelijk aan gratis weggeven.David Hancko is minimaal het dubbele waard en Feyenoord zit met een groot probleem met de championsleque voor de deur .Een opvolger van zijn kwaliteit vinden ze echt niet op korte termijn!!!

05-07-2024 14:51

Dordrecht2022 +689

De opvolger die hebben we net binnen voor 2,5 miljoen de nieuwe tank na alex ✌️

05-07-2024 15:14

Feyenoord_R +10266

andere positie

05-07-2024 15:48

onno +15599

Gewoon minimaal 35 miljoen, exclusief bonussen, voor deze fantastische verdediger en anders adios Atletico. Transferperiode duurt nog lang en er komt geheid belangstelling van Engelse clubs die dit bedrag en meer makkelijk kunnen neertellen.

05-07-2024 14:43

ramsteijn +4602

Flut bedrag

05-07-2024 22:31

ratel1908 +202

Voel weer een ouderwetse 4e plek aankomen volgend jaar als het zo doorgaat

05-07-2024 14:35

Dordrecht2022 +689

Jij ben niet goed 🤣 komen paar grote namen aan 💯

05-07-2024 15:16

Maradollar +5563

Hoeft niet weg he

05-07-2024 14:21

Moesti-010 +3050

Wilt ie wel he

05-07-2024 14:24

FRVDG01 +3725

Heeft meermaals aangegeven alleen te willen gaan als Feyenoord tevreden zou zijn met de transfersom en dat hij anders graag gewoon bij Feyenoord blijft.

05-07-2024 15:27

Moesti-010 +3050

Dat is mediapraat. Een speler die liever weg wil en de opties ervoor heeft, moet je eigenlijk niet tegenhouden.
Al heb ik hem er ook liever bij komend seizoen

05-07-2024 15:45

14mei17 +3151

Wil ie niet wilt

05-07-2024 16:04

Vreewijktniet +2050

Bereid je maar vast voor, het bedrag gaat vast tegenvallen. Ik hoop op 45.

05-07-2024 14:13

Jonas1908 +651

Waarschijnlijk onder de 30

05-07-2024 14:20

haassie +965

Dan zijn we toch gewoon weer de lidl…

05-07-2024 18:54

Willem07 +7413

Even iets anders. Ik vind al die tropische verrassingen leuk, maar het liefst zie ik toch een Nederlandse kern. Aangezien ik echter in Nederland niet zo veel zie rondlopen is het misschien verstandig om het geld niet gelijk kapot te slaan aan vage buitenlanders, maar gewoon op zak te houden zodat we wel toe kunnen slaan mochten er zich wel Nederlandse buitenkansjes voor doen de komende windows.

05-07-2024 14:01

Toddemij +770

Die eventuele Ned kansjes kunnje altijd opdoen, kijk maar naar Wieffer, die pikten ze op voor een appel en een ei. Ned buitenkansjes zijn zo duur niet.

05-07-2024 14:09

haassie +965

Zijn er alleen niet zoveel die buitenkansjes

05-07-2024 18:55

Willem07 +7413

Met Timber en Beelen zijn we wel echt geslaagd.

05-07-2024 20:14

Rourix +3135

Wat dat betreft doet PSV het wel aardig. Vorig jaar Schouten en nu zitten ze achter die van Liverpool aan (Van der Berg?)

05-07-2024 21:21

Willem07 +7413

Wel flink prijzige buitenkansjes, maar ik bedoel meer spelers waarvan je zegt dat die klaar zijn voor een stap hogerop zoals Veerman bij Heerenveen en Timber bij Utrecht was. Beelen is wel heel erg goed gezien.

05-07-2024 22:47

Rourix +3135

Okay. Heb je nog ideeën dan? Denk zelf aan Propper van Heracles.

06-07-2024 13:32

Willem07 +7413

Ik vond die Silvano Vos van Ajax wel goed in de vertegenwoordigende elftallen en beter dan Misehouy. Aangezien ze daar nog Tahirovic, Henderson, Mannsverk en van der Boomen en volgens de geruchten geïnteresseerd zijn in Rosario, vermoed ik dat hij totaal geen kans krijgt. Daarom is een overstap best interessant voor een spelers zoals hij.

06-07-2024 14:06

Sarpedon +307

Verkopen zijn onvermijdelijk maar hiel baal ik heel erg van. Wat mij betreft onze beste speler.

05-07-2024 13:52

badeend +7235

Ik neem aan dat Dennis hem niet weg doet onder de 35 mln en een doorverkoop percentage en bonussen die alleen niet worden uitbetaald als Atl Madrid degradeert

05-07-2024 13:43

masterm1nd +2545

Hancko voor 35 miljoen verkopen zou erg vreemd zijn. Deze man is Europese top.

05-07-2024 13:05

kotsmuiltje +2452

Echt bizar weer hoor he, kut lampies verkopen gakpo en madueke beide voor 40 mil, en wij struggelen weer om onze beste speler te verkopen voor 35 mil??

05-07-2024 13:02

Grover +4725

Aanvallers brengen nu eenmaal meer op dan verdedigers en middenvelders.

05-07-2024 13:02

Feijenoord +5019

En Timber van ajax voor 41 miljoen dan? Hoor je ook niks van.

05-07-2024 13:06

FR1987 +1907

Dat is ajax, of je het nou leuk vind of niet,dat is gewoon zo

05-07-2024 13:09

Grover +4725

Vind ik een betere vergelijking inderdaad. Was wel jonger en had een CL overwintering op zijn CV. Vind ca. 35 miljoen wat dat betreft een reële vraagprijs.

05-07-2024 13:09

haassie +965

Een overwintering? Haha …eerst zon CL winnen om de prijs op te drijven…groepsfase door en dan eruit lazeren is nou niet echt iets om op je cv te zetten toch

05-07-2024 18:58

ramsteijn +4602

Wij zijn geen lampjes

05-07-2024 22:32

heiden6 +1867

Verkeerde volgorde

05-07-2024 12:57

Michiel.D +3077

Je kan dagen gaan onderhandelen maar als Feyenoord minimaal 35 miljoen vraagt hoef je niet om de tafel als dat niet het minimum bod van Atletico is dus laat ze eerst maar eens minimaal 35 miljoen neerleggen en anders niet meer bellen..

05-07-2024 12:55

fr1985 +5924

Beter wordt het toch in ieder geval 40 miljoen. Zeker nu Wieffer al weg lijkt.
Bij elke speler die verkocht wordt, krijgt de volgende natuurlijk een nog hoger prijskaartje om.

05-07-2024 12:51

taco_mundo +44820

Hansie moet blijven! Wordt wel een aderlating dit

05-07-2024 12:43

FR-Jeroen91 +637

50 miljoen!?

05-07-2024 12:31

you_never_walk_alone +7970

Hij mag van mij best voor 35 miljoen weg, behouden we wel 50% doorverkoop percentage.... gierige paellavreters!!

05-07-2024 12:29

JoopdeGraaf +799

Hoho, Paella is voornamelijk Valencia.

05-07-2024 17:30

Lampiesan +18224

65m 5x Messi kopen

05-07-2024 12:28

you_never_walk_alone +7970

Hoezo mag een speler eigenlijk gaan praten over een contract alvorens de clubs overeen komen. Dat moeten ze maar eens afschaffen! Eerst kijken of de clubs eruit komen en daarna mag de speler gaan praten....

05-07-2024 12:27

Yorampaar +3922

Dan kan de club gelijk doorschakelen naar een vervanger ipv nog hoeven te wachten op contractonderhandelingen

05-07-2024 12:30

you_never_walk_alone +7970

Bs elke club heeft een schaduwlijst klaarliggen met spelers....

05-07-2024 12:31

Yorampaar +3922

Maar daar kan niks comcreets mee gedaan worden als de eerste speler niet al weg is...

05-07-2024 12:31

you_never_walk_alone +7970

Met onderlinge overeenkomst tussen atletico en hancko kan door feyenoord ook niets gedaan worden .... met Mats verliep het toch wel prima! Eerst akkoord met Brighton en dan ging hij pas praten.... wel zo netjes

05-07-2024 12:33

you_never_walk_alone +7970

Vind het zelfs disrespectvol naar je huidige werkgever

05-07-2024 12:33

fr1985 +5924

Dat is inderdaad de correcte gang van zaken.

05-07-2024 12:51

Ceasar +2495

ja, behalve als de club jou vervanger al in huis heeft en je dus toestemming geeft om te onderhandelen.

dit kan niet als zo een speler dit zelfstandig doet.

05-07-2024 13:15

slam +2318

Zonder toestemming mag er idd niet worden onderhandeld...vreemd dit...of Feyenoord heeft toestemming gegeven

05-07-2024 12:45

heiden6 +1867

Dat mag alleen met toestemming van (in dit geval) Feyenoord. Maar in de praktijk valt er weinig tegen doen natuurlijk. Wel gek om eraan mee te werken als Feyenoord zijnde.

05-07-2024 12:59

FeyenoordEspana +4982

Hancko moet lekker afwachten wat wij doen. Dat zogenaamde druk zetten op een transfer door zelf rond te zijn wordt je kotsmisselijk van.

05-07-2024 12:23

Eef1908 +210433

Precies dit.

05-07-2024 12:25

Yorampaar +3922

Jij snapt er ook niks van hè. Hij heeft gewoon toestemming gehad van Feyenoord om te onderhandelen met Atletico. Dit is alleen maar beter voor Feyenoord, want als ze dan uiteindelijk een akkoord bereiken is het meteen allemaal klaar en hoeven niet ook nog een week te wachten op contractonderhandelingen. Dan kunnen we meteen doorschakelen naar een vervanger

05-07-2024 12:29

FeyenoordEspana +4982

Hij hoeft helemaal geen toestemming te hebben, Aursness deed dit ook. Is gewoon om druk achter de transfer te zetten. Zelfde als de praatjes die zijn zaakwaarnemer houdt over de vraagprijs. Is allemaal ten nadelen van de transferprijs.

05-07-2024 12:56

heiden6 +1867

Hij moet wel degelijk toestemming hebben, dat zijn gewoon de transferrefels van de FIFA.

05-07-2024 13:01

FeyenoordEspana +4982

En toch gebeurt dat heel vaak niet.

05-07-2024 15:24

hoekieuitzoekie +21486

Wie zegt dat hij rond is dan?

05-07-2024 12:32

FrFranken +850

Eens, speler heeft een persoonlijk akkoord dus zit mijn zijn koppie al daar. Als de transfer afketst zit je dus met een speler die zich opnieuw moet gaan motiveren.

05-07-2024 13:20

ThomB +191

Wat ga ik deze man missen!

05-07-2024 12:12

baldjkf +2504

Volhouden aan 35 mln. Hancko is professioneel genoeg om bij Feyenoord te blijven zonder tegenzin. Hij heeft daarnaast genoeg andere opties.

05-07-2024 12:10

Theo.D25 +3108

Ik ben bang dat Altetico geen 35 miljoen, laat staan meer, gaat ophoesten. Om niet met een ontevreden speler te blijven zitten zal Feyenoord wel weer water bij de wijn doen.
En weer zijn we dan een topper kwijt die feitelijk niet heeft opgebracht wat hij waard is.
Maar misschien worden we deze keer door onze directeur verrast.

05-07-2024 12:04

Twan.v +55

Dat denk ik niet.
Onze directeur is anders dan voorgaande.
Dus onder de 35/40 gaat ie zeker niet weg

05-07-2024 12:08

Opdebrommert +1511

Internationaal moet men nog wennen aan echte directeur van Feyenoord. Fortsa DtK.

05-07-2024 12:01

MFRMaluku +1009

Op zn minst 45 mljn klote Atletico

05-07-2024 11:57

FrBubba +18208

Onder de 40 miljoen zou gewoon schandalig zijn.

05-07-2024 11:55

Wijstaanbovenaan22 +6339

35 eigenlijk net te weinig. 40mil lijkt mij marktconform

05-07-2024 11:50

cipolini +13354

Eigenlijk niet netjes van Hancko, want nu zet hij Feyenoord voor het blok.

05-07-2024 11:44

FRlegend +16423

Persoonlijk akkoord is vrij normaal. Als hij zou dreigen met arbitragezaak zou die wel een eikel zijn. Maar hij is geen Drenthe.

05-07-2024 11:51

taco_mundo +44820

Drenthe was een ander verhaal.... Real Madrid stond klaar..

Het ligt ook aan de houding van Feyenoord. Feyenoord is wat dat betreft een gentleman's club geworden.

05-07-2024 12:44

Christiaan.P +252

Poot stijf houden gvd

05-07-2024 11:43

Benijofar +2019

Prachtige club maar toch baal ik hier weer van. Ook op Hancko gaan we dus dikke winst maken maar ook nu gaat het uitkomen op rond de 30 miljoen plus bonussen, zeker als Hancko zijn jawoord al heeft gegeven zullen we op zeker meewerken aan een transfer. Had bij hem echt gehoopt dat Slot hem zou meenemen, dan hadden we op 40 miljoen plus uitgekomen.
Wederom dus een winst waar we jarenlang alleen maar van konden dromen maar toch knaagt het...

05-07-2024 11:36

ongelooflijk +1916

Waar blijft slot met zijn Liverpool.....
zoals te Hag deed voor Antony 4 keer de waarden van een speler bieden. 100mil

05-07-2024 11:35

Detrein +694

4 keer? Eerder 10 keer

05-07-2024 11:47

FRlegend +16423

Slot even 45 miljoen neertellen zou wel ultiem zijn ja. Iedereen blij.

05-07-2024 11:54

rodjeknor +4949

Slot komt pas als hij eerst een goed gesprek heeft gehad met Van Dijk. Geduld.

05-07-2024 11:59

Herman.v91 +171

Naast het gegeven dat jij je beste spelers te gemakkelijk laat gaan scheep je de nieuwe trainer weer op met een nieuw elftal dat moet gaan presenteren. Wil je in de toekomst echt een goed presenteren, moet je de beste spelers houden als het kan en juist de mindere vervangen. Er is en komt weer genoeg geld binnen om het elftal te verbeteren.

05-07-2024 11:31

FRlegend +16423

Het is juist andersom. Je moet kijken of je de beste spelers kan vervangen voor een groter talent met hoger plafond. Als dat past binnen wat je ontvangt en moet betalen voor de volgende, ga je groeien. Krampachtig vasthouden aan spelers werkt niet en heeft ons eerder ellende dan voorspoed bezorgd. Het is ook een kunst om tijdig en goed te verkopen.

05-07-2024 11:55

ongelooflijk +1916

Geen zaken doen met deze k.. club!!
ze kunnen deze topper niet betalen. Alles onder de 40 mil is een lachertje

05-07-2024 11:28
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties