SL Benfica maakt transferdetails Kökcü officieel bekend

SL Benfica maakt transferdetails Kökcü officieel bekend

Orkun Kökcü heeft zijn transfer van Feyenoord naar SL Benfica afgerond. De Portugezen hebben via een officieel persbericht de financiële details bekendgemaakt.

Kökcü heeft een contract getekend bij SL Benfica dat loopt tot medio 2028. Feyenoord ontvangt een vast bedrag van 25 miljoen euro, wat nog met vijf miljoen euro zal oplopen door gegarandeerde bonussen. Daarnaast heeft Feyenoord ook recht op een percentage van 25% van de winst bij een toekomstige transfer.

SL Benfica heeft een afkoopclausule van 150 miljoen euro opgenomen in het contract van Kökcü. Het is in Portugal verplicht om een afkoopclausule op te nemen, en dat is ook gebeurd in het contract van de 22-jarige middenvelder.

Kritiek
Supporters van Feyenoord uiten kritiek op sociale media over de transfersom. Kökcü werd de afgelopen maanden niet alleen gelinkt aan Benfica, maar ook aan clubs uit de Premier League. Zat er niet meer in? Feyenoord-watcher Mikos Gouka probeert op Twitter de situatie te verduidelijken.

• Afgelopen winter kon Kökcü ook weg. 22 miljoen plus 5, toen. Nu drie meer en uiteraard de landstitel.
• En welingelichte bronnen geven aan: er was veel interesse voor Kökcü, maar geen enkele club was - op dit moment - bereid om ook maar in de buurt van het geboren bedrag van Benfica te komen.
• Overigens is er nog een speler in Portugese competitie voor meer geld aangetrokken. Record voor Portugese Liga.
• En wat betreft de plus 5: deze bonussen van Benfica zijn volgens Feyenoord gegarandeerd, dus die 30 miljoen komt wel binnen. En 25 procent bedongen als percentage bij doorverkoop.

Lees meer over
Orkun Kökcü
Plaats reactie
666

Km010 +5226

Dat zijn nog eens skyboxen en dus geld en dan kan je dit soort spelers kopen…..

11-06-2023 23:18

Telecaster +2912

Vandaag in Nederland 8 graden warmer dan in Lissabon, al spijt Orrie?

11-06-2023 23:12

beppie172 +66552

Is op weg naar Turkije

12-06-2023 00:00

Bossie99 +598

Het is hem gegund en de prijs ervoor is prima vind ik

11-06-2023 22:30

GerrieFR +7847

Ik moet er nog wel aan wennen hoor, Kokcu in een ander shirt dan het Feyenoordshirt.

11-06-2023 22:23

robbie_rev +351

Door verkoop als hij volgend jaar zijn poot breekt is hij niets meer waard dag 25%

11-06-2023 22:16

beppie172 +66552

Tja, kan m volgende week ook overkomen in een interland, en dan hadden we niks gehad als we hadden gewacht op een beter bod.

12-06-2023 00:02

Willem_B +56532

Succes Orrie💪

11-06-2023 22:06

1923VatoLoco2017 +1226

Nog even rekenen: 25 miljoen + 5 miljoen gegarandeerde bonussen = 30 miljoen mooi.
Door verkocht naar de groten in de top...
100 miljoen = 70 miljoen winst.
Kan dus nog 17.500.000 inzitten... niet slecht dan. Klaar.
4 juli voorbereiding. Hop en door.

11-06-2023 19:10

FC1956 +16870

Ergens heb ik toch het gevoel dat we weer over ons heen laten lopen.

11-06-2023 18:43

RicoFR36 +27103

Er staat 25% van de winst. Dus mocht Kokcu voor 60 miljoen verkocht worden, krijgt Feyenoord 25% van de 30 of 35 miljoen en niet 25% van 60 miljoen.

Of het staat verkeerd beschreven...

11-06-2023 18:38

beppie172 +66552

Er staat in het statement van Benfica: variabele vergoeding op de winst, afhankelijk van de hoogte van de transfersom.

Dat is dus geen 25% over de transfersom, en ook niet over de winst, maar ik vermoed iets van een staffelsysteem waarbij Feyenoord bijvoorbeeld 50% van de winst krijgt tot 50m, dan 25% tot 100m en 10% tot 150m.

Dat komt dan normaal gesproken neer op zo'n 25% gemiddeld over de hele transfersom als ie voor 50m of meer verkocht wordt.

12-06-2023 00:10

RicoFR36 +27103

Zal best kloppen van dat variabele percentage. Maar dan wel over de winst.

12-06-2023 00:41

beppie172 +66552

Klopt. Maar als dat een hoog percentage is over de eerste 20m winst dan kom je gemiddeld alsnog uit op ongeveer 25%.

12-06-2023 00:47

Ngrootr +112

Beetje aan de lage kant! Ik had gehoopt op een bedrag tussen de 35-40 miljoen!

Nu maar snel Cerny, Mbuyamba, Castellanos en Konstantellias halen!

11-06-2023 18:22

HalloJohan +156

Die Castellanos heeft een hattrick tegen Real Madrid gescoord. Die is echt niet meer te halen voor normaal bedrag.

11-06-2023 18:38

Marinus.d +175

En jahoor voor een appel en een ei........

11-06-2023 18:45

Ngrootr +112

Cerny voor 8, Mbuyamba voor 2, Castellanos voor 12 en Konstantellias voor 6

11-06-2023 20:00

Rainier +1259

Zaken doen met Portugesen, alleen bij direct aftikken....en checken of het op de rekening staat...dan pas geloven.....

11-06-2023 17:52

CliffMalley +2790

Hoop voor hem dat hij slaagt, dan wordt Feyenoord er ook wijzer van.
Maar de fotos die ik van hem zie met Benfica sjaals, shirts kijkt hij naar mijn mening niet happy uit zn ogen

11-06-2023 17:45

FRmissa +606

Het doet toch pijn om hem met een ander shirtje te zien

11-06-2023 17:08

Nout.L +103

Het is volkomen gegund kocku jij blij Feyenoord ook blij
geen 40 miljoen maar 25 miljoen wordt 30 +25% doorverkoop👍

11-06-2023 16:33

Eddie +3764

Ik neem DtK niks kwalijk, Kökcü wilde weg en blijkbaar zijn de Engelse clubs die genoemd werden, niet gekomen met een bod. Ook Dortmund werd genoemd, maar die betalen zelden transfersommen boven de 20 miljoen, Haller was echt een uitzondering. Dus uiteindelijk zat er weinig méér in, hoewel ik dus ook écht niet onder de indruk ben. Ik denk alleen wél dat er uit een Portugese club niet veel meer te persen valt. Al met al enigszins teleurstellend, ook qua sportieve stap vooruit. Maar goed, we kunnen door nu en ik weet zeker dat er eind augustus een goede selectie staat.

11-06-2023 16:19

Goofy1973 +3114

Ik lees een variabel doorverkooppercentage afhankelijk van de hoogte van de transfersom, die zal dus logischerwijs starten op 25% en afnemen naarmate de transfersom hoger wordt....

Ben niet onder de indruk van deze deal, kan bijna niet anders of Kokcu heeft bij het verlengen voorwaarden afgesproken waaronder hij zou mogen vertrekken.

11-06-2023 15:37

petnic +394

Succes Orkun we gaan je missen, was ook één van de supporters die lang kritisch was (type Vilena postbode) maar je werd steeds fitter en groeide uit tot de regisseur van het team.
Hoop dat Arne een goede oplossing heeft voor het gat wat je achter laat!

11-06-2023 15:05

Goofy1973 +3114

Inderdaad, wat een verschil met postbode Vilhena, die balverliefd was en altijd de bal bij de tegenstander bracht ipv een snelle (risicovolle) pass. Wat ik echter nooit begrepen heb is dat Kokcu maar corners en vrije trappen mocht blijven nemen, zo goed als dat zijn passing was vorig seizoen, zo matig zijn de spelhervattingen gebleven.

11-06-2023 15:39

ReetjeP +872

Dat is dus 30 miljoen gegarandeerd en als hij zich door ontwikkeld kan het zomaar nog eens 30 miljoen opleveren…..

Sorry maar ik vindt dit een wereld deal! Benfica, Porto, etc. verkopen altijd hun spelers voor grof geld. Plus, bijkomend voordeel, er zou vanuit de grotere competities wel wat twijfel zijn geweest, anders hadden de Arsenals van deze wereld echt wel een bod gedaan.

Nu lekker 2 jaar ontwikkelen en tegen de afkoopsom de stap hogerop maken.

11-06-2023 14:12

Goofy1973 +3114

Dit gaat dus nooit of te nimmer 60 mln opleveren. 30 mln, (bijna) gegarandeerd, en 25% variabele vergoeding over de winst die Benfica maakt, en aflopend naarmate de transfersom hoger wordt....totaal ga je niet boven de 40 a 45 mln uitkomen, als Kokcu over 2 a 3 jaar mega goed (80 mln+) verkocht wordt.

11-06-2023 15:41

RobbieDeHaag +1349

Nou ja oké. We hadden natuurlijk op meer gehoopt, maar die jongen wilde kennelijk heel graag naar Benfica. Meer zat er niet in. Die 25% is natuurlijk wel prima.

11-06-2023 12:54

Goofy1973 +3114

25% doorverkoopprecentage en aflopend naarmate de transfersom hoger wordt is prima? DtK is wederom (Aursnes) met een fooitje afgescheept....ik vrees voor de transfersom die geertruida gaat opleveren.....

11-06-2023 15:42

Vreewijk +213

die gaan allemaal naar psv, die troeft ons steeds sf.

11-06-2023 12:48

frfanaticc1908 +1093

wat lul jij dan?

11-06-2023 15:26

K.T +1785

Met 25% transferrechten gewoon een goeie deal

11-06-2023 12:41

Otterguy +740

25% van een eventuele winst is het helaas.

11-06-2023 13:11

Jaapie22 +3056

25% doorverkoop. Niet vd winst

11-06-2023 13:22

Otterguy +740

"Daarnaast heeft Feyenoord ook recht op een percentage van 25% van de winst bij een toekomstige transfer."

Staat in dit artikel.

11-06-2023 13:25

Goofy1973 +3114

zeker wel vd winst, en nog aflopend ook naarmate de transfersom hoger wordt....dus bij 80 mln zul je ws nog 15% overhouden van de 25

11-06-2023 15:43

Peter Schlijckelmann +5176

Als ook van Basten aangeeft dat het transferbedrag veel te laag is zegt dat wel iets hoor.

11-06-2023 12:34

Brahma +5302

Van Basten is wat geld betreft wereld vreemd. Toendertijd dacht hij dat "normale" Nederlanders 10.000 gulden per maand verdienden. Dat zei hij in een interview.

11-06-2023 12:45

FR08pjotr +20475

Waardeloze transfer. Dit was dé kans om een nieuwe benchmark voor de toekomst te zetten. Echter het signaal dat je nu juist afgeeft is dat onze absolute sterkhouders dus voor 20/25 mio zijn op te halen. Alleen al voor de reputatie van de club had je minimaal 30 mio vast moeten eisen.

En dan nog dat lullige doorverkooppercentage. Nee geen transferrechten, maar enkel over de winst. Stel dat ie weg gaat voor 50 mio pak je dus 25% over de 20 mio winst = 5 miljoen. Man man, wat blijven we klein zo.

11-06-2023 12:25

Goofy1973 +3114

yep en nog een variabel percentage ook, dat lager wordt naarmate de transfersom hoger wordt, dus bv nog maar 15% bij 80 mln verkoop, 7,5 mln...je gaat nooit boven de 40 mln in totaal uitkomen, wat een trieste deal voor de sterkhouder van je kampioensteam met een doorlopend contract. Waarom niet wachten tot de markt opent en de engelse clubs afwachten...

11-06-2023 15:46

Tegendraads +1512

We hebben het over een jongen van 22 jaar. Zit nog steeds veel potentie in om zich verder te ontwikkelen. Gewoon een goede deal voor hem en voor ons. Hij kan zich verder ontwikkelen bij een nieuwe club, een prima tussenstap, en wij 25 / 30 miljoen om nu te shoppen en over 2 of 3 jaar nog een smak geld er bovenop. Als hij dan 80 miljoen oplevert dan komen we aan 50 miljoen totaal voor een jongen van 22 zonder Champions League ervaring. Klasse Kloese!!!

11-06-2023 12:10

Goofy1973 +3114

50 mln my ass....25% doorverkoop en afnemend als de transfersom hoger wordt, dus bij 80 mln verkoop nog 20 a 15% over de meeropbrengst van 50 mln, dus 7,5 a 10 mln, 40 is zo'n beetje de max dat we gaan overhouden aan deze deal....treurig voor een speler van 22, international, met een doorlopend contract

11-06-2023 15:48

simplysteef +6374

Goede prestaties in de CL zorgt voor hogere transfersommen. Kampioenschap en kwartfinale EL zegt internationaal niet zoveel.
Vorig seizoen finale Conf L, dit jaar kwartfinale EL, dan volgend jaar groepsfase door. Dan ga je meetellen.

11-06-2023 12:06

Watbeniktochtrots +454

Uiteindelijk is dit is gewoon voor nu. Jaartje conference league en kampioenschap zorgt ervoor dat de prijzen al keer 4 zijn gegaan bij een aantal spelers. Mocht je de groepsfase champions league doorkomen of onze jongens bij oranje gaan het verschil maken dan is het nogmaals keer 1,5 of 2.

Belangrijkste voor nu is continuïteit in presteren en hopen dat spelers als Kokcu, senesi en aursnes het verschil gaan maken.

Ben al ruim 40 jaar in de Kuip te vinden, maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.

11-06-2023 11:51

vreewijk010 +4788

Denk gewoon dat dit een hele goede deal is.

11-06-2023 11:44

poehhee +3983

Dit geld kun je nu pakken, die 25% is ook gewoon heel hoog.
Als hij een auto ongeluk krijgt, van een trapje valt, er gewoon geen goede club komt of wat dan ook, ben je het kwijt

11-06-2023 11:24

RicoFR36 +27103

Die 25% is van de winst. Dus niks goed.

11-06-2023 18:40

ronron +639

Prima gedaan ten kloese
Gaat nog hoop opleveren
Top gedaan

11-06-2023 11:16

realistisch1953 +14241

Zal allemaal wel maar voor mijn gevoel heeft Feyenoord er in dit geval niet voldoende uitgehaald, de 25% doorverkoopvergoeding klinkt mooi maar wie garandeert me dat Kokcu ooit doorverkocht gaat worden?

11-06-2023 11:14

Cultheld +4442

5 miljoen komt erbij door gegarandeerde bonussen. Wat zijn daar de voorwaarden voor? Kampioen of zoveel keer basis? Als ze zo gegarandeerd zijn had dit ook direct 30 miljoen kunnen zijn. Beetje schimmig

11-06-2023 10:58

poehhee +3983

Waarschijnlijk gewoon een latere betaling

11-06-2023 11:17

progress +2363

Cl deelname bijvoorbeeld zou ik zo denken voor volgend seizoen, nou dat zal ze wel lukken, alhoewel wij als land hun voorbij zijn.

11-06-2023 12:41

Legionist +1797

Geld is geld en nu in de tas. Kunnen we meteen boodschappen doen. Voor Kocku was Benfica veel slimmer dan de PL, daar maar de vraag of hij basis wordt. Feyenoord is nog niet lang genoeg top om hogere bedragen te krijgeb, domweg omdat de optie van blijven nog niet kan opwegen tegen gaan. En daarbij, de clubs stonden nog niet echt te dringen voor hem.

11-06-2023 10:45

Raftel +6748

"Kunnen we nu boodschappen doen".

Hahahah ja dat gaat lekker he. Inmiddels ruim 5 weken verder en nog geen spelers die het verschil maken binnen gehaald. En clowns maar wijsmaken dat we "beter zo snel mogelijk zaken moeten doen". Laat me niet lachen man.

22-07-2023 18:32

tvm +1826

Toch had ik hem bij een engelse club verwacht , of hij heeft een veilige tussenstap gemaakt

11-06-2023 10:44

Jamcarterrr +3917

Snap niet waarom iedereen boos is. Target was 40 miljoen. Met 30 miljoen + 25 % behaal je wel die 40 miljoen.

Dat is wat hij waard is. Je kan hoog of laag springen maar zolang je op een WK of CL nog niet gepresteerd hebt ben je ong dat waard. Gakpo had een top WK en is weggegaan voor 50 miljoen.

11-06-2023 10:35

Paixaobeste +5715

Hier word je toch direct depressief van. Volgend jaar gimenez voor 11 miljoen naar benfica?

11-06-2023 09:54

EIJK1969 +4284

Ik snap niet dat Feyenoord 35.000.000 vraagt. Want die afkoopclausule van 150.000.000 en de afspraak dat Feyenoord 25% bij verkoop krijgt is nutteloos. Hij wordt nooit voor 150.000.000 verkocht.

11-06-2023 09:50

4zfzbztzmh +2135

Als tie nieuw contract tekend bij Benfica nog een keer dan krijgen we zoizo als tie tijdens dat contract wordt verkocht ook 25% nog steeds, maar Indd voor die 150milj zal die nooit verkocht worden

11-06-2023 10:05

rob52 +1272

Het schijnt in portugal bij wet verplicht te zijn om een afkoop som in de contracten van voetballers te zetten . Dus zo raar is dat dus niet .

11-06-2023 10:40

KrommeZandweg +3362

25% van de winst...stel 50 miljoen, krijgen we nog 12,5 erbij

11-06-2023 11:10

Estudiantes70 +2681

Niet van de winst.....lezen

11-06-2023 11:44

KrommeZandweg +3362

Wat staat hier dan? "Daarnaast heeft Feyenoord ook recht op een percentage van 25% van de winst bij een toekomstige transfer"

11-06-2023 20:26

Sombra1 +1078

Realistische transfersom, en nu spelers halen die ook waarde gaan creëren voor de club, en natuurlijk ver komen in de CL.....

11-06-2023 09:47

Senior +2780

We moeten wel realistisch zijn.
Kampioen van Nederland op de eerste plaats door een coach en niet door Kokcu.
Een speler die nog geen minuut CL-voetbal heeft gespeeld.

Alle spelers die begin van dit seizoen weggegaan zijn hebben grote winsten opgeleverd.
En zou Te Kloese er nu niks meer van kunnnen?
Ik geloof er niks van.
Dit is Kokcu schijnbaar waard, maar wij dromen van megabedragen.

11-06-2023 09:10

Salvatore +451

Hier kan ik mij helemaal bij aansluiten.
Ik kan als leek geen bedragen noemen, als het minder was dan de vorige die vertrokken zijn dan vond ik het vreemd.
Gezien de statistieken denk ik dat het is en hij voor een goede deal gegaan is.
Laat het hem nu met Benfica bewijzen in o.a. de CL bewijzen, dan krijgen we nog een mooi centje achteraf bijgeschreven.

11-06-2023 09:28

Senior +2780

De beste aankoop vorig seizoen kwam pas vlak voor de competitie begon, Hancko!!
Die was gelijk de beste van het veld.
Geduld!
Ik heb alle vetrouwen in te Kloese dat het weer goed komt.

22-07-2023 23:01

mdgrdam +12870

Laten we ook nuchter naar de feiten kijken.

Laatste 16 Eredivisiewedstrijden:

- 0 doelpunten (Feyenoord kreeg ondanks dominant aanvallend voetbal geen strafschop mee, wel een belachelijke tegen)

- 1 assist ondanks dat Kökçü veruit de meeste indirecte vrije trappen en corners nam (al was die corner in de Arena met het doorkoppen van Hancko fenomenaal)

Dit is toch te schraal voor een redelijk aanvallend ingestelde middenvelder.

Voor een speler zonder CL-ervaring zijn de verkoopvoorwaarden daarom niet eens zo beroerd.

11-06-2023 09:07

KrommeZandweg +3362

Daar doe je Orri echt te kort mee, afrekenen op assists en goals..pressing, spelverdeling, verdedigen, bal veroveren speelt ook mee en daarin blonk ie week in week uit in uit.

11-06-2023 11:17

mdgrdam +12870

Ik heb dit alleen maar geschreven voor degenen die dachten dat Orrie minimaal 50 miljoen euro zou opleveren want dan had hij naast die genoemde kwaliteiten ook wat vaker betrokken bij doelpunten moeten zijn. Als je dit in ogenschouw neemt, dan is de deal toch niet verkeerd.

11-06-2023 15:02

FRoedie +3146

Het kan niet anders dan dat er afspraken met hem gemaakt zijn bij zijn laatste contractbespreking; "Ik teken nog een jaartje bij zodat jullie dik aan mij kunnen verdienen, maar niet moeilijk doen als er een club komt waar ik graag naartoe wil".
Anders lijkt het mij dat ze hem nooit zo snel hadden weggedaan voor de eerste de beste club die langskomt, hij heeft dit gewoon afgedwongen.

11-06-2023 08:44

dehelvandeurne +4194

Hij gaat beter worden bij Benfica! Voetballend en technisch veel meer in hun mars dan de Nederlandse voetballers!

11-06-2023 09:22

FRoedie +3146

Dat zal allemaal wel, maar ik heb het over de slechte deal die eruit gesleept is.

11-06-2023 12:33

dehelvandeurne +4194

Daar weet ik niks van. Heb jij er wel bijgezeten?

11-06-2023 18:03

Peter.P39 +1930

Is dat inclusief contributie?

11-06-2023 08:37

rob52 +1272

Exclusief overblijf geld , of schoenen

11-06-2023 08:47

Peter.P39 +1930

Hoop niet dat hij gelijk de eerste week de wasbeurt heeft.

11-06-2023 09:18

hulst24 +4317

Als hij zijn zeep maar niet laat vallen

11-06-2023 09:35

Stefanr501 +3733

En de eerste uitwedstrijd moet hij rijden

11-06-2023 09:43

Buddystutta +3298

Ik had meer verwacht, je zet jezelf nu bij volgende onderhandelingen (Santi, Geertje of Hancko) in een moeilijke positie als jij je beste speler al voor 25 miljoen verkoopt.

Maar goed enige lichtpuntje is dat ik het Kokcu het gunt, hij heeft bijgetekend destijds om ons wat meer centjes te gunnen mocht die dit jaar weg gaan.

Ik hoop dat hij daar de sterren van de hemel speelt en dat die inderdaad voor een flinke bak geld doorverkocht gaat worden zodat wij nog tig miljoen erbij gaan krijgen.

11-06-2023 08:30

TalkOfSBeek +4074

Prima bedrag

11-06-2023 08:22

F5 +2942

Koffie nodig

11-06-2023 07:37

InSlotwetrust +360

Tweede toptransfer Feyenoord met Sini erbij. We zijn niet opeens Chelsea ofzo met bizarre bedragen. Benfica heeft vast profijt gehad in de onderhandeling van de situatie, maar dat Kokcu weg ging daar werd al heel lang rekening meegehouden. Onderaan de streep is dit gewoon een strategische zet van het technische hart en laten we eerlijk zijn 25% van de transfer rechten is echt een hoop!!!!

11-06-2023 07:34

eefb014 +5516

Helaas is 25 %van de winst en niet van de transfer rechten. Dat scheelt nogal.

11-06-2023 08:57

InSlotwetrust +360

Hmmm das een behoorlijk verschil maar goed stel 80mio verkoop, 30mio aanschafkosten, 50mio winst, 25% van 50mio is 12,5mio voor Feyenoord…. Ik weet niet maar blijf toch nog positief.

11-06-2023 15:39

ronaldinho90 +74

ik had echt gehoopt op een vaste 40miljoen helaas heb ik gelijk gekregen wat ik niet heb gewild. die jongen heeft zich de tweede helft van het zeisoen zonder al te veel doelpunten toch als een ware captain getoond.

11-06-2023 07:29

horus +319

benfica gaat hem ruilen , dan krijg je 0% . slaap zacht

11-06-2023 07:11

FRU +2426

Slim, had ik nog niet over nagedacht

11-06-2023 08:11

Moesti-010 +3132

Ja, want Benfica heb de afgelopen jaren spelers geruild.... Die maken alleen maar dikke omzet

11-06-2023 08:15

Glenn Lagerwaard +2148

Precies, Portugal is net als ons een spring-plank in Europa... al verkopen hun vaak net als de Amsterdammers voor hoge prijzen. Win-win voor ons in de toekomst.

11-06-2023 08:30

svanw84 +11164

En spelers van Benfica slagen ook vaker bij de Europese top. Spelers die vanuit de Eredivisie naar de Europese top gaan hebben vaak wat meer moeite.

11-06-2023 09:54

rob52 +1272

Daarmee gooien ze wel 25 miljoen weg , zullen de aandeelhouders niet blij mee zijn , iseen beurs genoteerd bedrijf die moeten winst maken , om de aandeelhouders tevreden te houden, dus ruilen gaat heus niet zo gauw gebeuren hoor .

11-06-2023 08:50

hulst24 +4317

Bij ruilen wordt er in de boeken ook er een bedrag opgeplakt (je kan anders een speler van 30 miljoen niet afboeken)

11-06-2023 09:40

NmeLineZ +10821

Hopen op sportief succes komen seizoen, anders krijgt DtK de volle laag

11-06-2023 06:43

JoopGort +569

Zal wel meevallen.

11-06-2023 07:42

rob52 +1272

Wel nee joh , man doet goed werk ,

11-06-2023 08:50

marrecos +48788

Overmars halen !!
Had dit nooit gebeurd !
Schijt aan Ajax-verleden en dick-pics maar dan had Kokcu nooit voor een belachelijke fooi verkocht geworden.

11-06-2023 04:55

svanw84 +11164

Feyenoord speelt zowat nooit Champions League. Ajax wel. En daar maakte ze ook indruk. En hun spelers slagen vaker bij de Europese top dan die van Feyenoord. Daar zit dus het verschil. Werk aan de winkel dus voor Feyenoord. Om ook die status te kunnen krijgen. Maar dat duurt nog wel ff. Maar de goede weg in wel ingezet.

11-06-2023 09:57

rz1973 +2939

Die 25% is nu al op 3 manieren uitgelegd:
- eerst 25% van de transferrechten nog voor ons
- 25% van de opvolgende transfersom
- 25% van de winst op de volgende transfer

Welke is het nu ?

11-06-2023 03:04

RdamNoord +216488

"Daarnaast heeft Feyenoord ook recht op een percentage van 25% van de winst bij een toekomstige transfer."

11-06-2023 04:51

rz1973 +2939

Dit staat er ook “En 25 procent bedongen als percentage bij doorverkoop”. Dat is dan niet op de winst

11-06-2023 09:59
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties